יום שבת, 12.04.2025 שעה 18:43
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
איציק זיאת

לא בטוח שזה הצעד הנכון

דעה: מכבי חיפה תסתכן אם תשקיע משאבים גדולים כדי להביא את אלירן עטר, שלא מרשים העונה. אולי כדאי לה להמתין עונה נוספת כדי להביא את החלוץ

העונה עומדת להסתיים ומכבי חיפה מחפשת את הרכש שלה בחלק ההתקפי לקראת עונת המלפפונים שניצבת בפנינו. מה לעשות, השוק הישראלי לא משופע בחלוצים אדירים, מה גם שחלוץ אדיר אחד כזה כבר נמצא בקבוצה, ושמו הוא שלומי ארבייטמן.

די טבעי שחיפה שמה עין על החלוץ אלירן עטר מבני יהודה. מדובר בחלוץ עם כישרון גדול ברגליים, והוא גם צעיר מאוד - חלומה של כל קבוצה טובה שרוצה לטפח כוכבים. בעבר דיברתי מספיק על היכולות של עטר, אבל העונה משום מה הוא לא מספק אותן.

האם זו הבינוניות אליה נקלעה בני יהודה, האם זה המשחק החלש של חבריו? לא נראה כך. אלירן עטר  פשוט לא בכושר העונה. מספיק לצפות בשתי ההזדמנויות שלו במשחק האחרון מול הפועל ת"א ולהבין שמשהו השתבש העונה.

אלישע לוי ויעקב שחר. האם מדובר במהלך טוב לחיפה? (עמית מצפה)
אלישע לוי ויעקב שחר. האם מדובר במהלך טוב לחיפה? (עמית מצפה)

מהלך של הבאת החלוץ מבני יהודה ידרוש כמה דברים ממכבי חיפה. ראשית, הירוקים יצטרכו להבהיר לעטר שמקומו בהרכב לא מובטח, כמו בשורות הכתומים כיום. שנית, הם יצטרכו להחדיר בו ביטחון, כי מה לעשות, לא מדובר בקבוצה קטנה שבה הוא נחשב לסוג של מנהיג. בחיפה כל שחקן עשוי להיות מנהיג ברגע נתון.

סביר להניח שעטר, רק בן 23, יתקשה להתרגל למעמד החדש בשורות הקבוצה מהכרמל ובמצבי לחץ קשה לתפקד, בוודאי שלחלוץ צעיר כמותו, ובוודאי כשהוא יצטרך להפגין משחק קבוצתי יותר מאשר הוא מפגין עכשיו.  

אלירן עטר בתמונה נפוצה העונה. הוא עוד יפרח, רק צריך לתת לו זמן (שי לוי)
אלירן עטר בתמונה נפוצה העונה. הוא עוד יפרח, רק צריך לתת לו זמן (שי לוי)

במצב העניינים הזה, לא בטוח שפרידה ממיליון דולר והבאתו של עטר לשורות הירוקים הם הצעדים הנכונים שיש לעשות במועדון של יעקב שחר. הדיבורים הגדולים על קבוצות באירופה והגעה לקבוצה גדולה בארץ, עליהם שמענו פעמים רבות, אולי מוקדמים. 

עם כל הצער בכך, עטר עדיין שחקן שצריך להתבשל בקבוצה לא גדולה במיוחד. הישארות בבני יהודה היא צעד נכון יותר מבחינתו של עטר וגם מבחינת מכבי חיפה, שלא צריכה למהר ולהוציא את החלוץ מהחוזה לעוד עונה עליו הוא חתום בשורות הזהובים.          

הכתוב הינו טור דעה.      

לכתבה זו התפרסמו 106 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 106 תגובות ב-83 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
83
הג''וקר הירוק24/04/2010 21:31

במקום להשקיע את כל הכסף הזה באלירן עטר צריך להחזיר את תומר חמד ולתת לו קרדיט בהרכב ואם ארביטמן ימכר לחול את הכסף עם מה שהיו רוצים להשקיע באלירן עטר להביא את ברק יצחקי.
אז יהיה לנו בסגל ארבעה חלוצים יצחקי דבלשבילי חמד וגאדיר ואם ארביטמן לא ימכר אז להביא את יצחקי במקום דבאלשווילי

השב   •  00
82
שרון-חיפה הירוקה24/04/2010 13:16
שחר מחפש מציאות והוא מוצא אותם במגזר כי השחקנים האחרים מבקשים יותר.
מה אתה אומר על זה?
השב   •  00
81
ירוק24/04/2010 10:55
כאילו יותר טוב לזרוק כסף על סימן שאלה כמו קולאוטי כיום.
השב   •  00
80
יוסי24/04/2010 10:51
מה עם החצי השני?
השב   •  00
79
כתום23/04/2010 23:17
עם קשטן עטר יפרח כי קשטן יתפוס אותו מהביצים לא כמו לוזון שלצערי פוחד ממנו
עטר פי שתיים מארבייטמן ושכטר אם גם אלון מזרחי היה עובד איתו כמו שהוא עשה עם ארבייטמן והיה לו מאמן שלא משחק איתו על הקו אלא בשפיץ הוא היה בכיף כובש כמו שכטר וארבייטמן
השב   •  00
78
ירוק בדם23/04/2010 22:41
צריך להשאיל את בוקארי בגלל שיש לו חוזה ולהשאיל את זגורי כדי שיתבשל בליגת העל,למכור את משומר החלש ולהביא מגן ימני ישראלי אחר ולמכור את קולמה אבל קודם לקנות את אלמוג כהן אחרת יש מצב שנישאר אם שני קשרים אחוריים.אם מסיללה יימכר אז לקנות מגן שמאלי זר ואם דקל קינן יעזוב אז לתת לשי מימון צ''אנס ולהביא בלם חלופי לא זר.ואם ארביטמן יילך לאירופה אז להביא או את יצחקי או את אלירן עטר.מי שחושב כמוני שילחץ כחול מי שלא שיגיב.
השב   •  02
JohnnyB23/04/2010 23:21
יש לך את עלי עותמן! שחקן ענק!
השב   •  10
77
ron23/04/2010 21:53
23 זה עדיין מוקדם??מתי להביא אותו שיהיה בן 30?
השב   •  00
76
JohnnyB23/04/2010 21:43
עטר חייב לעזוב את בני יהודה והעונה.
השב   •  10
75
בןבן23/04/2010 21:17
אלישע לא יעשה אותו שחקן תראו איך הוא מתעלל בארבייטמן.כמה שאני לא רוצה אותו בהפועל.רק גוטמן יעשה אותו שחקן, יש מאמנים שיש להם את זה ויש כאלה שלא.תראו כמה צ''אנסים אלישע נותן לצעירים של חיפה ותבינו לבד.אלישע לא שולט בסגל שלו נקודה.
השב   •  01
74
המפץ הגדול23/04/2010 20:58
אוסי שחקן נהדר וצריך לתת לו צ''אנס אמיתי
השב   •  00
73
אורי23/04/2010 20:55
שיבוא אלינו, אין לו מה לעשות בשכונה שתרנגולים משחקים במגרש.בני יהודה הקבוצה הכי מיותרת בליגה, ועוד שבועיים יקבלו מאיתנו עשירייה
השב   •  00
72
אבי23/04/2010 18:46
השב   •  11
אדום23/04/2010 22:04
רק שחקנים גמורים שהקריירה שלהם לקראת הסוף או שהם כבר ממזמן לא ראו מגרש יבוא אליכם שחקנים טובים ובשיא הכושר לא יבואו למכבי כי זה ירידה בשבילהם
מכבי היתה פעם היום הם עוד קבוצה
השב   •  10
גיגי24/04/2010 00:48
השב   •  00
71
איוון23/04/2010 18:39
אם קינן יעזוב צריך לתת למימון את הבמה ולעלות בלם מהנוער או להחזיר את מור דהאן מנצרת. להביא את יצחקי,ולתת לזגורי הרבה יותר דקות משחק. אם מסיללה נמכר לתת את הבמה לטואטחה יקח לו כמה משחקים להיכנס לענינים מדובר במגן מצוין ראיתי אותו הרבה בנוער. לצרף גם את אלמוג כהן, לשחרר את הגאורגי ולתת לבוקארי לשחק בעמדה שלו ודבר האחרון והכי חשוב עותמאן להרכב משומר  לספסל. לדעתי זהו.
השב   •  10
70
מירי.23/04/2010 18:09
אני לא מחזיקה משחקנים או, לחילופין, אנשים שקוראים להם "אלירן".
השב   •  02
JohnnyB23/04/2010 21:43
לא צריכה להתבייש מאמי את יכולה להודות
השב   •  00
69
אחד23/04/2010 17:50
אלירן חייב להישאר עונה אחת תחת קשטן ואז לעבור לחיפה כמה שאני אוהב אותו הוא חייב לפרוץ קדימה הוא שחקן מעולה ואם כול הכאב עוד עונה בשכונה תחת קשטן שישדרג אותו ואז לחיפה עונה שתיים ואז ספרד.!
לא ככה?
השב   •  71
68
אדום בנשמה23/04/2010 17:10
 ח
השב   •  10
67
עמית23/04/2010 17:09
רואים שכרגע לעטר יש בעיה עם הסיומת שלו מול השער. אני חושב שאם הוא אכן יגיע לחיפה כדאי שיצטרף לשיעורים שארביטמן מקבל אצל אלון מזרחי. ככה לא רק שהוא ישפר מאוד את הסיומת שלו, אלא גם יפתח שיתוף פעולה קטלני במיוחד עם שלומי..
השב   •  00
יוסי23/04/2010 17:49
השב   •  40
66
לירן23/04/2010 17:00
28 אתה צודק ב100%
השב   •  10
65
אילן האדום23/04/2010 16:50
כמה חיפה שילמו על בוקארי?
השב   •  11
H T A הפועל האדום23/04/2010 17:34
השב   •  10
H T A הפועל האדום23/04/2010 17:34
בוקרה ביל מישמיש
השב   •  00
64
אילן האדום23/04/2010 16:49

הפרשן כנראה אוהד שרוף של חיפה וחי בסרט. חושב שעטר ובני יהודה יחכו לו. השנה הוא יעזוב את בני יהודה בסבירות מאוד גבוהה, ואם זה לא יהיה לחיפה אז זה יהיה להפועל או למקקי. אז וואלה, אני מציע לשחר להקשיב לך ולחכות עוד שנה. מעניין אם גם הקבוצות האחרות יחכו.

השב   •  10
63
יוסי23/04/2010 16:39
השב   •  10
62
יוסי23/04/2010 16:35
חלוץ ברמה בינלאומית זה שבבני יהודה לא הולך זה בגלל שלפעמים צריך רענון. שחר תביא את עטר בלי לחשוב פעמיים ותעיף את דובהשוילי.
השב   •  10
61
גיגי23/04/2010 16:19
השב   •  01
60
לולי23/04/2010 16:12
ברגע שתרד העין של הגדולות מהילד הפלא של השכונה האנשים פה יתחילו להיזכר מי השחקן מס 1 בארץ
השב   •  30
59
קובי23/04/2010 16:11
השב   •  00
58
בארבי23/04/2010 16:10
השב   •  00
57
יוני23/04/2010 16:10
אין כמו בבית עם העמבה והשיפודים וואלה רק שנה שעברה הבן אדם צחק מכל הליגה בבני יהודה!
השב   •  00
אורי23/04/2010 20:56
חבל על הילום היחיד שיש אצלכם,תעבירו אתו הלאה
השב   •  00
56
רובי שין23/04/2010 16:07
השב   •  00
55
הקיפוד הירוק23/04/2010 16:07
שכטר התבגר והראה רצינות ואופי, כולל עבודה עם קואצ''ר כדי למקד את עצמו. עטר שחקן שהאופי שלו הרבה יותר בעייתי ולכן סיכויין להגיע רחוק הרבה יותר קטנים. הבחירה בשער שלו לאחד המועמדים לשער השנה באירופה עלתה לו לראש והוא משקיע פחות, מצליח פחות ומאבד ביטחון בהתאם. אני הייתי מחזיר את רנספורד
השב   •  40
54
אלירן הדורבן עטר23/04/2010 16:06
השב   •  00
53
אלעד23/04/2010 16:06
עזבו תילד בשקט
השב   •  10
52
בוזגלו23/04/2010 16:04
השב   •  00
51
צהוב כחול מלידה23/04/2010 16:03
השב   •  11
50
תפרחים לעטר23/04/2010 16:02
השב   •  00
49
שליו23/04/2010 16:00
השב   •  00
48
דוד הכי טוב23/04/2010 16:00
השב   •  00
47
זרזיר יציע השרופים23/04/2010 16:00
עוד טעות של שחר
השב   •  00
46
צהוב כחול מלידה23/04/2010 15:58
עוד כשל בניהול של שחר, שחקן שילך לאיבוד 
השב   •  10
45
גיל23/04/2010 15:58
כתבים של שקל וחצי שכחתם מה הבחור עשה שנה שעברה מגיל 0 הוא סומן כתותח יקנאים
השב   •  10
44
נטלי עמרם23/04/2010 15:56
השב   •  00
43
משה סלמה ג23/04/2010 15:56
השב   •  00
42
קופיפון23/04/2010 15:56
השב   •  00
41
למה לא דיברתם23/04/2010 15:55
בגלל שהוא לא שחקן מ-4 הגדולות נתן שחקן העונה לאנימה בושה של תיקשורת שנה שעברה אלירן עטר היא 3 דרגות מעל כל הליגה בז ליתקושרת של 4 קבוצות
השב   •  00
40
שלום23/04/2010 15:52
השב   •  10
39
מוטי בינסטי23/04/2010 15:51
מה כל הטטרם עטר בעונה פחות טובה גם הוא בן אדם מותר לו וכן הוא חלוץ גדול לפחות ברמה הישראלית
השב   •  00
38
שרית הכתומה23/04/2010 15:49
השב   •  10
37
מרקו כמו הלב23/04/2010 15:48
השב   •  00
36
טוב טוב הגמד23/04/2010 15:48
השב   •  10
35
עטר שחקן ענק שעוד ידבר23/04/2010 15:46
השב   •  21
34
נירו23/04/2010 15:44
אזור לפספס איתו כמו שפספסנו עם שכטר , יצחקי הוא הישראלי הוא הישראלי הכי טוב שלא משחק בחיפה או בהפועל ואנחנו חייבים להביא אותו לפני שהפפועל יחטפו אותו.
השב   •  31
33
מבין23/04/2010 14:57
זאת תהיה טעות גדולה,מלבד הכסף שלא הוא ולא אף שחקן בארץ שווה את זה,מדובר באדם בעל אופי בעייתי שעדיין לא קרע זוג נעליים,דוגמאות לשכמותו לא חסר,ראו בירוק,ערן לוי ועוד שכבר אני לא זוכר את שמם מפאת היעלמותם,אני מאחל להפועל ת"א או מכבי שיקחו אותו.
השב   •  10
32
ארז23/04/2010 14:49
השב   •  21
31
מישהו23/04/2010 14:48
יש כבר 4 חלוצים בקבוצה ארביטמן גדיר דבלשוילי ובוקארי עוד חלוץ סתם יכניס את כל המערכת ללחץ.. זה לא שהחלוצים הנוכחים לא מספקים את הסחורה אז למה עוד אחד?
השב   •  11
30
בועז23/04/2010 14:39

הסיבה שהוא מחמיץ מול השער היא בגללש שהוא לא מרבה לקבל הזדמנויות. הוא צריך ללמוד לנצל מצבים יותר טוב אבל התנועה שלו גאונית לכל צופה. יש לו גם בעיטה הגונה. רק שיוריד קצת את האף ויתאמן אחד על אחד עם השער, שילמד לתת לפינות, לנצל.

השב   •  10
29
אוהד ירוק23/04/2010 14:18
מה שיפה במכבי חיפה הוא היכולת של המועדון לקחת שחקנים שהם עדיין מוגדרים "ליד" ולמצות את היכולות שלהם.
אלישע לוי ויעקב שחר עושים עבודה טובה מאוד בייצוב הקבוצה, והבאת רכש נכון ולא מעט גם במחירים סבירים, ואם באלירן עטר עסקינן, קח חלוץ נוסף, קח את שלומי ארבייטמן שהיה סביר בבית"ר ונחשב לפוטנציאל ועכשיו הוא שם דבר בארצנו
אותו הדבר יכול לקרות עם עטר שכבר הראה מה הוא שווה אבל מסיבות מסויימות לא פרח עדיין, ובהקניית הכלים המתאימים הוא יוכל להיות שחקן טוב מאוד ואולי גם להימכר בעתיד בסכום גבוה אם וכאשר ייצא לחו"ל
השב   •  10
28
פסחזון23/04/2010 14:08
זה לא קצת מגוחך שכל הכתבים פה מרשים לעצמם לייעץ ליעקב שחר
!??!
הרי הוא כבר 20 שנה עושה פה לכולם בצפר
השב   •  201
27
אוהד23/04/2010 14:00
תשימו לב שתמיד נבחרות הנוער והנערים שלנו חזקות ביותר. למה אין המשכיות אתם שואלים? יופי! אז זה בגלל שקבוצות קונות זרים(בינוניים גם) רוב הזמן במקום לקנות ולתת במה וביטחון לצעירים. כשזה כבר קורה, אז הם פורצים קדימה ולא חסרות דוגמאות לכך. שכטר - כל מילה נוספץ מיותרת. קינן, ורמוט, בוזגלו - אולי כל אלא הם שמות "נוצצים" בביצה שלנו. מה שגורר את השאלה איפה שאר הצעירים המוכשרים מנבחרות הנוער? התשובה לצערי היא - פרשו או נרקבים במכפי פ"ת\אשדוד\הפועל פ"ת וכ''ו. בגלל זה אני מצדיק שחקנים שבורחים לבלגיה או לקבוצה מעפנה בהולנד
השב   •  20
26
יריב23/04/2010 13:49
לחיפה עדיף חלוץ ברק יצחקי הצבע כחול אלירן עטר אדום .
השב   •  193
25
חליל23/04/2010 13:43
בן אדם שעושה קעקועים כל חודש כבר מראה על בעיה
ושלא תבינו לא נכון אין לי בעיה עם קעקועים לי בעצמי יש בגב
אבל רואים שיש לו בעיה ויש לו אובסיסיה לקעקועים זה מראה על רייקנות ורצון למלא במשהו
רואים שהוא מתעסק בפיתוח גוף ויותר במראה החיצוני בבגדים
מכבי חיפה באמת צריכיה את זה?


ואם תשאלו אותו מאז שהתחיל הרעש הזה סביב אלירן עטר מלפני שנה או שנתיים נשבע לכם שבחיים לא ראיתי משחק אחד שלו שאמרתי וואו איזה שחקן ראיתי תגול שלו עם המספרת ראיתי כמה גולים אבל נשבע לכם שבחיים שלי לא ראיתי משחק אחד שלו שאמרתי וואוו איזה שחקן הלוואי שיהיה במכבי חיפה .. ואם יש משחק כזה תמליצו לי עליו אני רוצה לראות אותו
\
אני בחיים אבל בחיים לא יבין על מה המהומה היתה תמיד סביב אלירן עטר
השב   •  61
24
חיפה אהבת חיי23/04/2010 13:31
השב   •  10
23
חיפה אהבת חיי23/04/2010 13:31
השב   •  20
22
The Green Steve G23/04/2010 12:43
אחי, מסיללה אחד השחקנים הכי טובים שלנו העונה.. ובכלל בליגה.
הוא ברמה אירופית ומעלה, איך הוא לא מתאמץ לפרוץ בצד שמאל זה משגע אותי! אם למכור אז בהמון כסף
יצחקי חובה, משומר הביתה
השב   •  30
יניב23/04/2010 12:59
אם חיפה תקבל הצעה מקבוצה בעלת שם גדול,וההצעה עצמה לא תהיה בהמון כסף,חיפה לא תוכל להתמודד עם הרצון של השחקן לעזוב.
השב   •  10
21
סמי23/04/2010 12:41
אצלנו במכבי ת"א הצעירים הולכים לאיבוד. בחיפה הם מתקדמים כמו גולסה, גדיר, כיאל ואחרים. עטר מתאים להם מאד, הרבה יותר מארבייטמן. ליד שחקנים בעלי אליפויות הוא יפרח. הלוואי היה מגיע אלינו אבל אצלנו כל חלוץ טוב נובל. מזל שקולאוטי מגיע גרוע
השב   •  33
20
?/?23/04/2010 12:36
אלירן עטר הוא שחקן לא יציב, אני גם לא רואה אותו עולה מהספסל כמו שלומי ארבייטמן בלי לעשות בעיות, אני הייתי שם את המליון הזה על בן-סהר(למרות שכנראה שצריך הרבה יותר מזה), במידה ובן-סהר יקר מדי או לא רוצה לבוא, דווקא טוטו תמוז הוא אופציה טובה - השחקן הזה יפרח במערכת שקטה כמו שיש בחיפה, הלחץ וחוסר הודאות בבית"ר פוגעים בו.
השב   •  62
יניב23/04/2010 13:02
ארביטמן לא היה ככה תמיד,אחרי עבודה עם הצוות של חיפה הוא למד להיות שקט,ובעזרת אלון מזרחי המשחק שלו השתפר המון. למה לא לעשות את זה עם עטר? בן סהר אמר שאם הוא יחזור לארץ רק להפועל תל אביב. טוטו תמוז שמן,עצלן,ולדעתי ממש ממש לא מתאים לחיפה. אם כבר יצחקי,שאני באמת אוהב את השחקן הזה,או,לשלוח את דבאשוולי בהשאלה ולהביא חלוץ זר
השב   •  10
אבי23/04/2010 13:13
בן סהר משחק היום באירופה ואפילו הראה כמה תצוגות אבל אל תשכח שזה שחקן שעוד לא הוכיח את עצמו לאורך תקופה ולכן אם יש סימן שאלה אחד גדול הוא סביב בן סהר ולא אלירן עטר..לעטר יש את כל הנתונים להיות חלוץ ענק אבל הניהול סביבו לא תקין הוא הולך דריבל כמה שהוא רוצה ועושה מה שבא לו במגרש ברגע שהוא יגיע לחיפה כל הכשרון שלו יתפוצץ עם כוכבים מסביבו והוא יהיה הרבה יותר מחוייב ולכן אני חושב שזה הרכש הטוב ביותר והחכם ביותר
השב   •  00
אביעד23/04/2010 14:32
אבל לא נראה לי שזה אפשרי.
השב   •  10
19
ירוק כהה23/04/2010 12:31
אין לי ספק כי דבר ראשון הקשטן יבהיר לשחקני בני יהודה בכלל - אין הרכב מובטח ! אז גם בחיפה היום אין לאף שחקן הרכב מובטח וגם לא לעטר אם יבוא. הבעיה של עטר - הוא דריבליסט לבד ואם ימשיך כך אין לו מקום בחיפה ולא רק המאמן יוקיע אותו אלא גם השחקנים. אבל. מאחר ומדובר כאן בשחקן לא טיפש עם כשרון ענק לדעתי הוא לבד יבין שבחיפה משחקים כדורגל קבוצתי נקודה! ונכון שהשנה הוא לא סיפק את הסחורה ויש כמה סיבות לכך: הוא לא קיבל כדורים אלא לקח, לא היה שותף למשחק קבוצתי ובכלל השנה לא היתה שנה שלו ראו את גאלוון איזה גולים שם ובשנה קודם היה פשוט כלום. לסיכום עטר יכול להתאים לחיפה הוא מהיר מאד טכני צעיר ושחקן ענק.
השב   •  20
18
רוניניו23/04/2010 12:28
לא מבין מה הלחץ להחתים אותו, הוא נתן עונה גרועה והוא לא מתאים לנו, לא כרגע

אגב, תתפלאו, אותו דבר אני חושב ברוכיאן, אני אישית ממש לא תופס ממנו

מבחינתי להקשיע הכל ביצחקי או תמוז

טקבקו לי
השב   •  61
אביעד23/04/2010 12:50
אני מסתכל על המקסימום ששחקן נתן. לשחקנים יש ירידות ועליות בגלל ציפיות שלא מתממשות ובגלל איכות הקבוצה שמסביבן.

ברוכיאן הראה באליפות האחרונה של בית"ר שהוא שחקן ענק ומאז הייתה לו ירידה (ותוסיף לזה גם פציעה שהוא אמור להיפטר ממנה בקיץ).

מתמוז ויצחקי ראינו הכל, הם שחקנים טובים, אבל אני לא חושב שהם יכולים לתת לנו את השידרוג שלו אנו זקוקים.
השב   •  00
17
שמעוני23/04/2010 12:26
השב   •  32
16
חיפאי23/04/2010 12:25
גם לפני ששכטר עבר להפועל הוא נתן עונה בינונית בנתניה ולמה ? לא כי הוא היה רע כי הוא שיחק לבד ולא יכל להראות את יכולתו כשאין לידו עוד שחקן או שתיים וככה זה עם עטר.
השב   •  51
15
דן23/04/2010 12:23
1.להעיף את דבלאשוילי ובוקארי
2.להביא את אלירן עטר ויצחקי
3.אם כבר למכור את מסיללה,אז בהרבה כסף.
4.להביא במקום דבלישוילי,בוקארי ומסיללה איזה מגן זר טוב.מגן ימני (משומר זוועה)
5.יש עוד מקום לשני זרים,לא יזיק איזה אולי שחקן הגנה או קישור של זרים.
השב   •  63
14
אביעד23/04/2010 12:23
שכטר היה שנים בנתניה, הכתירו אותו כבר כחלוץ בינוני שעבד עליו הקלח והנה פתאום הוא פרץ בהפועל ונחשב היום לרכש הכי טוב שעשתה קבוצה ישראלית מזה שנים.

עטר שחקן מאוד דומה לשכטר עם איכויות טיפה שונות, בבני יהודה הוא כבר מיצה את עצמו ולטעמי מכבי חיפה תוכל לתת לו את הסביבה שבה הוא יוכל לפרוח כמו שהפועל נתנה לשכטר.

הסביבה הזו היא קבוצה גדולה עם ניסיון באירופה, שבסבירות גבוהה מאוד תתן 12 משחקים לפחות באירופה בשנה הבאה (קשה לי לראות איך חיפה מצליחה להיות מודחת פעמיים על ידי קבוצות קיקיוניות ולא מעפילה לשלב בתים כלשהו) ועם קישור חזק ופורה ותחרות (אמיתית) על מקום בהרכב מול חלוצים ברמה.

אני חושב שההימור הזה שווה את המיליון דולר.
ואם הייתי הבעלים של חיפה הייתי קונה אותו אתמול.
(מעבר לזה ששידרוג לקבוצה יכול לעלות אותה שוב לליגת האלופות ואז המיליון דולר האלה זה כסף כיס לעומת ההכנסות הצפויות).
השב   •  61
13
ירקרק23/04/2010 12:18
השב   •  30
יוסי23/04/2010 17:53
השב   •  10
12
רון23/04/2010 12:16
מסי בגיל הזה הכי טוב בעולם
השב   •  81
חיפה אהבת חיי23/04/2010 13:32
השב   •  30
11
רונן23/04/2010 11:55
ובטח לא תמורת מליון דולר.
השנה לא מתבלט אפילו בקבוצה בינונית.
לדעתי חסר חלוץ תותח נוסף כי הגאורגי לא בנוי לאירופה,חסר מגן ימני מעולה דחוף,וחסרים שני קשרים:אחד אחורי שיודע גם למסור מדוייק ולבעוט כדוגמת ז''וטאוטס,ואחד קשר התקפי במקום רפאלוב כי אי אפשר לבנות קבוצה לאירופה שתלויה כ"כ ביום מעולה של קטן.
השב   •  62
אביעד23/04/2010 12:26

תגיד במקום קטן, אני אהיה מוכן לקבל את זה.
לדעתי חיפה צריכה את ברוכיאן אלמוג כהן ועטר והיא מסודרת לשנה הבאה (וכמובן חיזוקים להגנה במקום שחקנים שיעזבו, כרגיל)

השב   •  00
10
אללה חיפה23/04/2010 11:55
השב   •  10
9
אמיתי23/04/2010 11:50
יצחקי? עטר? מה זה משנה.הכי חשוב שיהיה רעב להצלחה ולא יחשוב  שהוא איזה כוכב. רוצים במכבי רק שחקנים רעבים.
השב   •  313
ירוק בחו"ל23/04/2010 12:44
השב   •  30
JohnnyB23/04/2010 21:46
השב   •  01
8
yarokyarok23/04/2010 11:42
השב   •  31
7
מכבי23/04/2010 11:35
השב   •  50
6
ירוק23/04/2010 11:34
אדוני הכותב אמרת בתחילת הכתבה שחיפה צריכה לחשוב אם לקחת את עטר כי הוא לא מרשים העונה.איזו שטות גמורה,קודם כל אם נחכה שהוא ירשים קבוצות אחרות וגם מאירופה יכנסו למירוץ עליו.תג המחיר שלו יעלה עדיף לקחת אותו עכשיו ולטפח אותו ובמעודון כמו חיפה הוא יפרח ישר.לדוגמא איתי שכטר לא הבריק כ"כ בנתניה בא להפועל בום כל הכישרון יצא החוצה.
השב   •  111
5
מושיק23/04/2010 11:33
גם תגובה מס 1 צודקת מאד וגם הכתב צודק בכל מלה..אני הייתי הולך על יצחקי אבל מצד שני הייתי הולך להחזיר את בן-בסט,ירו בלו וגם ערן לוי - גם בני בית ויש להם מקום בסגל בקלות.לחיפה אין חלוץ חזק באמצע כמו בלו,אני הייתי מביא את טוטו תמוז.
השב   •  115
מכבי23/04/2010 11:56
אף אחד מהם לא הידרוך בכפר גלים ,דבר שני תראה את תגובה 5 שכתבתי על עטר ובקשר לחלוץ החזק כמו בלו ,יש לנו את דבא בסיגנון שלהם שהוא לא רואה את בלו וטוטו בייחד.
השב   •  70
עידו23/04/2010 11:58
ערן לוי קציצה, תמוז לא פוגע ולא שווה שקל ובלו. למה צריך אותו בכלל
השב   •  60
4
אושריי23/04/2010 11:28
השב   •  42
3
lirankifkef@walla.com23/04/2010 11:14
לפי דעתי אלירן עטר לא מתאים לחיפה הוא שחקן עם בעיות משמעת וחיפה קבוצה עם הנהלה שקטה ומסודרת שלא אוהבת שעוברים על הקוד האתי
ובנוסף הוא גם לא יראה דשא ארבטיימן בכושר מטורף ודבשוויאאלי גם טוב
ואלירן עטר הוא בין השחקנים עם הכישרון אני הכי גדול שראיתי הוא שחקן מלך הוא
כדאי לו לעבור למכבי ת"א
שם הוא יקבל יותר דקות
ועכשיו אני יודע שכולם יגידו שיש במכבי קללת חלוצים אל תהיו ילדים ..
בקיצ''ר בהצלחה לך עטר אתה השחקן הכי טוב בארץ ובני יהודה קטנה עלייך

"תגידי מה קורה איתך עם את שלי אני שלך ":)
השב   •  70
2
עידו23/04/2010 11:12
וראינו את זה הרבה פעמים, אין שום סכנה בהבאת עטר, כמובן שהוא לא יהיה שחקן הרכב קבוע, הוא יהיה בסגנון של גדיר - מן קלף מנצח שכזה.
עטר רוצה אירופה, ורק דרך חיפה הוא יכול להשתפר ולהגיע לאירופה בתוך תחנה אחת.
אין שום קבוצה אחרת בארץ שיכולה לטפח כך שחקנים.
השב   •  120
אדום מלידה!23/04/2010 16:11
כי אין לה שום הצלחה באירופה! אם לשבור שיא בצ''מפיונס זה טוב ועוד את השיא של חיפה זה לא הצלחה. . . הקבוצה היחידה בארץ שיכולה להעביר שחקן ממנה אל קבוצה גדולה באירופה היא הפועל- שלהפועל יש באמת הצלחות באירופה! ומה שקורה בליגה, זה שאתם מקום ראשון לא עוזר לכם באירופה כי אני לא חושב על משהו מגרמניה או מסקוטלנד שמדבר על איך מכבי חיפה מובילה את הליגה, רק הצלחות באירופה, ואני כן רואה איש גרמני או מסקוטלנד מדבר על איך הקבוה הקטנה יחסית לקבוצה שהוא אוהד (נגיד שהמבורג וסלטיק) סיימו במקום ראשון למרות שהיא נחשבת לקבוצה הרבה יותר קטנה!
השב   •  03
1
הקוף הירוק23/04/2010 11:10
אים כבר משקיעים מיליון דולר צריך להביא את ברק יצחקי
השב   •  335
גיגי23/04/2010 16:20
השב   •  22
JohnnyB23/04/2010 21:46
הוא מפחד מהערסים של הלה-פאדיחה.
השב   •  01
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP