יום ראשון, 13.04.2025 שעה 04:09
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל קרפל

תמשיכו לחלום

דעה: מכבי ת"א שוב נופלת לאותו בור. לקבוצה אין סיכוי לזכות באליפות בעונה הבאה, אך זה לא מנע השבוע את פסטיבל 'בעונה הבאה ניקח אליפות' הפתטי

כמה אפשר לשמוע את אותה קלישאה מאוהדי מכבי ת"א? מאז 1997 כמעט ולא היתה עונה שבסיומה האוהדים הצהובים לא הכריזו בביטחון - 'בעונה הבאה נדרוס את הליגה'.

בעונה הבאה מכבי ת"א לא תסיים בין שתי הראשונות ובטח שלא תתקרב לזכייה באליפות. מיץ' גולדהאר החליט לפתוח את הארנק וכנראה ששוב במכבי יצליחו למכור 10,000 מנויים, לשכנע באוגוסט את כולם שעכשיו זה הזמן שלהם, ולספוג שריקות בוז מקיר לקיר כבר בסוף ספטמבר.

השלד הנוכחי שיש למכבי ת"א רחוק מזה של מכבי חיפה או הפועל ת"א ובעונה הבאה זה לא ישתנה. רכש של שחקן כמו אלירן עטר או ברק יצחקי יהיה הרבה יותר מועיל, לפחות בטווח הקצר, מאשר הכוכבים שמגיעים מאירופה. גם היה יותר חכם מצד מיץ' גולדהאר להשקיע את כספו בקניית השחקנים של הירוקים והאדומים, כמו שארקדי גאידמק עשה לפניו בבית"ר ירושלים.

אחרי שהנסיונות של הצהובים להביא יהודים מכל העולם נכשלו, הלכו שם על קו חדש - להחזיר את היורדים הביתה. לאחר שהחתימו את יואב זיו ורוברטו קולאוטי, נראה שהצהובים גם להוטים להביא עוד כמה שחקנים באירופה, כמו אלברמן וסטרול (בתקווה שהם כבר ירדו מאבוחצירא).

רוברטו קולאוטי (GettyImages)
רוברטו קולאוטי. לא נמצא בכושר של לפני כמה שנים (GettyImages)

במכבי ת"א עושים טעות גדולה, שתגרום להם לאכזבה גדולה ומהירה גם בעונה הבאה. אין שחקן ישראלי שחוזר מאירופה ומיד קורע רשתות, החזרה לישראל מליגה אחרת לוקחת זמן.

תשאלו את ברק יצחקי, יניב קטן, ואליד באדיר, עידן טל, אילן בכר, מוטי קקון, נג'ואן גרייב, דוד אמסלם, אבי תקווה, איציק זוהר, אייל ברקוביץ', חיים רביבו, גילי ורמוט, אבי נמני ועוד.. הם יודעים עד כמה זה קשה לחזור לליגה, כי לכל אחד מהם לקח זמן להסתגל חזרה לליגה שלנו. 

גולדהאר (אור שפונדר)
גולדהאר. שוב מכבי ת"א מסתנוורת מהכסף ומפסיקה לחשוב בהגיון (אור שפונדר)

השחקנים שיגיעו למכבי ת"א הם לא בשיא כושרם, אלא רחוק מזה וייקח לפחות כמה חודשים עד שהם יזכירו את יכולתם בעבר. מדובר בשחקנים טובים שאולי יוסיפו הרבה לצהובים בעתיד, אבל כנראה שהאוהדים כבר יתחילו לקלל אותם אחרי חודש רע בפתיחת העונה, ושוב הצהובים ידברו על מהפך בסגל.

אין סבלנות במועדון הצהוב והרכש האחרון חשף את זה שוב. כרגיל, הצהובים חיפשו פתרון בזק והם ימצאו את עצמם בסיום העונה הבאה עם חור גדול בחשבון הבנק ושוב ישאלו את עצמם את השאלה שחוזרת כבר בנובמבר של כל עונה, איך שוב הוצאנו מיליונים על חתול בשק?

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 138 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 138 תגובות ב-98 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
98
יוסי04/05/2010 14:51
סתם אפס
השב   •  00
97
איתי18/04/2010 16:18
ל-88 עדיף לא למלות איצטדיון מאשר לחטוף כל משחק בראש ולא להכניס גולים יה ממוגבל
השב   •  00
96
ניר08/04/2010 13:15
הוא ההוכחה שכולם מקנאים בנימני,שהוא השחקן הכי נאמן והטוב שהיה בליגה הישראלית איי פעם,והם מקנאים בו ורוצים להדיח אותו אז..תאכלו אתץ הלב.
השב   •  00
95
ניר08/04/2010 13:13
זו דעה?,אם זו הדעה שלך..אז תן לי לנחש כמה דברים 1.אתה אידיוט 2.אתה אוהד הפועל 3.אין לך מושג בכדורגל ביינתים מכבי במקום השלישי,אני לא רואה איפה היא נופלת לאותו הבור.
השב   •  00
94
בר07/04/2010 01:09
אתה הכי מכוער בארץ
השב   •  00
93
צהוב בדם!!06/04/2010 16:06
השב   •  00
92
צהוב מלוד05/04/2010 21:54
דעתך לא חשובה
השב   •  00
מכבי19/04/2010 16:43
השב   •  00
91
השחקן ה1205/04/2010 14:58
אנחנו עוד מועדון קטן מה אתה מפגר אנחנו המועדון הכי גדול בליגה ימפגר
השב   •  10
90
השחקן ה1205/04/2010 14:57
לא ל64 ל88
השב   •  00
89
השחקן ה1205/04/2010 14:56
מה אתה מבלבל את הסכל מילנו את רמת-גן בליגת האלופות אז שתוק כמה פעמים מילנו מה אתה חש את עצמך שאתתם במקום הראישון הפועל פי 100 אלכם וכנרה גם אנחנו אתם קיבלתם פנדל סתמי
השב   •  00
88
מויש-קוף-ירוק04/04/2010 15:18
בלומפילד היה ריק שומם!
ולא מענין אותי אב אם כבר פתחתה נושא אל אוהדים
אתם בחיים לא מילתם את רמת-גן תזכיר לי נגד אייאקס כמה הבאתם יא ביצים? 18 אלףף בושה!
אנחנו מילאנו פוצצנו את רמת-גן 5 פעמים ברציפות בקמפיין השנה!!
וגם לפני זה פוצצנו אז תחזור לחור של אמא
השב   •  00
87
אמיר04/04/2010 15:04
חבורה של מסכנים
השב   •  00
86
ברק04/04/2010 14:20
אם עכשיו יבוא כתב ויכתוב "עונה הבאה בניסכנין לוקחים דאבל"
אחי, לא רק שכל האוהדים של כל הקבוצות יגיבו, אני אומר לך שגם אוהדים מחו"ל יתחילו להגיב לשטות הזאת.
זה אומר שאנחנו מפחדים מהם?, שהם מועדון גדול?, ממש לא..
השב   •  00
85
איציק04/04/2010 13:46
כתבות על מכבי ת"א מביאות לי פיהוק אחד ארוך.
פתטים שחיים בעבר הפרהיסטורי
השב   •  02
לה לה לה או או או04/04/2010 14:43
השב   •  10
84
צהוב04/04/2010 13:40
השב   •  10
83
אריק האדום הפועל תא04/04/2010 13:33
השב   •  00
82
בועז04/04/2010 13:10
עוד אחד שלא מבין. מכבי עשתה את החיזוקים במקומות החלשים וזהו. עכשיו הכוונה היא להיפטר מעוד בינוניים כמו טומאסיץ'' וקומאץ'' הזרים וככל הנראה גם יבוריאן שאני מקווה שיעיפו גם את שבחון שמשחק פעם כן פעם לא ויביאו עוד זרים אייכותיים במקומם. אפילו לא חייב 5 זרים. אפשר רק 4. מה גם שצריך שוער שוער.
השב   •  00
81
אופק04/04/2010 12:52
השב   •  00
80
אלעד סלע04/04/2010 12:08
הקבוצה שמתאימה לך אתה זה התקווה שממומשה וגם תמשיך להתממש רק במכבי ת"א אגב אתה כבר לא נופל מאף שחקן בארץ בכל הזמנים אחרי הלחץ הבלתי פוסק שהופעל עליך ועל משפחתך שלא בצדק מצד התקשורת לי זכור שניצחת משחקים בקמפיין של קשטן ואם היית מקבל קרדיט כמו בניון מה שאני מקווה שתקבל בעתיד 90 אחוז שנעלה למונדיאל ואני בטוח שאתה ובניון זה צמד לעניין כובש ומנצח ביחד עם אלברמן וכ"ו בהצלחה שיהיה לך
השב   •  00
79
yobo04/04/2010 11:55
טוב. חלומות לא עולים כסף.
השב   •  10
78
אוהדי מכבי04/04/2010 11:33
השב   •  10
77
דן04/04/2010 11:32
טעות, אבי לא היה שחקן גדול ובודאי לא אחד הגדולים שהיו במכבי.
את השם הוא בנה באמצעות אוהדים וכתבי חצר.
הכשלון בצורב בחו"ל מוכיח זאת.
ויקי פרץ וגיורא שפיגל הצליחו בחו"ל.
השב   •  21
טל04/04/2010 13:11
ככה אתה מדבר על השחק הכי גדול של מכבי בכל הזמנים? לא מגיע לכם שחקן כזה.
השב   •  00
דן04/04/2010 15:18
אבי לא היה השחקן הגדול ביוותר במכבי.
אן היית קורה את הכתבה של יושב ראש התעשיינים לשעבר , עליו, היית מבין הכל.
אבי היה שחקן איטי ובעידן המודרני אין חייה כזאת.
במכבי היו לפחות 10 טובים ממנו בכל פרמטר, רק שהם לא חלקו את מספרי הפלפון שלהם, ולא התחברו עם העולם התחתון.
השב   •  00
76
רוני04/04/2010 11:25
אבל..!!..אם נהיה כולנו גברים ונודיע להנהלה שאם לא מביאים מאמן מקצועי,לא נרכוש מינוי אחד..אז אולי יהיה שינוי.אבל במצב של היום ,נמני יכול לפטר את ההנהלה.
השב   •  41
מ-כ-ב-י04/04/2010 11:55
מתחזה הפועליסט.!.!.!
השב   •  02
ירון04/04/2010 12:07
יש פרצוף של נימני, אתה לא צריך לשים את הסמל של מכבי-לך תקים עם חבריך את מכבי נימני
השב   •  01
75
עזריאל04/04/2010 11:24
קח לך כמה מנדרינות וצא צא לחופש.
השב   •  20
74
צהוב בדם04/04/2010 11:20
קודם כל, לכל אוהד יש את האמונה שבשנה הבאה יהיה יותר טוב כי אם נאבד את האמונה עדיף שנישב על הכורסא בבית, אז איך אתה מעז לכתוב טור כזה בכלל מכבי עושים את הכל נכון השנה וההתנהלות של גולדהר היא התנהלות מקצוענית שלא הייתה שנים במכבי אז עד שעושים מהלך נכון וטוב פתאום כל האוהדים של הקבוצות קופצים מהחורים.
שני שחקני נבחרת שלא משנה מה כושרם יוסיפו מחץ וניסיון לשאר הצעירים בתוספת של עוד קצת חיזוק וכולכם תוכלו את הכובע שנה הבאה! בושה שנותנים לך לכתוב משהו בכלל..מכבי אימפריה לעולם
השב   •  13
73
a.y04/04/2010 10:40
נימני תודה ושלום
כל חיי אני אוהד מכבי והיא תמיד באה לפני כל שחקן וגם עכשיו זה צריך להיות ככה
נימני בבקשה תעזוב רק זה הפתרון
לך כבר
לך
די
נמאסת
לך
הרסת אותנו
השב   •  60
yobo04/04/2010 11:57
הוא מלך
השב   •  11
72
אוהד הד הד04/04/2010 10:27
כן, מכבי תל אביב, המועדון הגדול ביותר בישראל, צריך לכוון (ומכוון) כל שנה לאליפות.
נכון, ברור שזה לא קל, אבל הרכש החדש מראה על רצינות ועל הדרך, לא יהיה סוף העולם אם נסיים רק מקום שני בשנה הבאה (כל עוד זה לא אחרי הפועל, כן?), וברור לנו האוהדים שבשנה אחת כמעט בלתי אפשרי לבנות קבוצה מאפס.
בגלל זה צריך לשמור על היסודות (להחתים כבר עכשיו את ז''אן וייני), להביא זרים ברמה גבוהה (כן, גם אילייב לא מספק את הסחורה, בטח שלא עם פציעות), וצריך גם קצת מזל.

חג שמח.
ויאללה מכבי!
השב   •  31
71
יוסי04/04/2010 10:12
לך תקרא את הכתבות בתחילת העונה של החברים שלך - היה איזה כתב יצירתי במיוחד שכתב כתבה באתר והיא זכתה כמובן למקום בראש הדף הראשון והכותרת שלה הייתה משהו כמו " דווקא השנה מכבי תהיה אלופה!".
זה לא אנחנו האוהדים. אף אחד מאיתנו האוהדים האמיתיים לא אמר את המילה אליפות השנה כולל ב 10 השנים הקודמות.
אתם הכתבים הרמתם את מכבי והיום אתם יורדים על מכבי. אתם חפרתם בור ענק והיום אתם גם קופצים לתוכו.
אוי אלוהים ועוד משלמים לכם על זה כסף לא יאומן
השב   •  30
אריק האדום הפועל תא04/04/2010 13:35
השב   •  00
70
ליאור הצהוב04/04/2010 10:09
אני ,ליאור אוהד מכבי ת"א בכל ענף ספורט מאז שאני זוכר את עצמי לא הולך יותר למשחקי כדורגל של מכבי ת"א בשום מפעל כל עוד אבי נימני נמצא במועדון.אבי ,היית שחקן גדול,אנא עזוב את המועדון לטובת כולם.
השב   •  40
69
גוד04/04/2010 10:05
השב   •  22
טל04/04/2010 13:14
דיי
השב   •  00
68
חיים04/04/2010 09:27
משחק יש לו 10 דקות,אתה נותן לו גב,כי הוא נאמן שלך אבל זה חייב להפסק,אחרת תשלם בקריירה שלך,אתמול כבר העיזו כמה בבונים לצעוק לך להתפטר,
השב   •  23
67
אוהד הפועל באר שבע04/04/2010 08:20
השב   •  10
66
מה זה משנה04/04/2010 05:50
לצערי הכתב צודק ולא משנה את מי הוא אוהד.
והגיע הזמן שמכבי יתחילו לבנות  שחקנים או לקנות אותם צעירים ומוכשרים (לדוגמא בביתר טובורק יש הרבה כאלה שם) .
וזה לא נכון להביא שחקנים שכבר שבעים או שהגיעו בהרבה רעש,כי זה לא עובד וקחו לדוגמא את אלון מזרחי ,רוסו ברקוביץ וכו 
אתם צרכים להבין כל האליפיות שלנו זה עם רוב של שחקני בית צעירים ומוכשרים .השמות שמביאים לנו עכשיו זה כדי להשתיק את רוב האוהדים וזו אשליה זמנית.
 קשה לשחקן  להצליח במכבי  ואחת הסיבות לזה הלחץ הגדול  מהאוהדים והדרישה לאליפות, צריך להבין שזה תהליך שלוקח זמן .
אחרת  נהפוך להיות כמו ביתר.
ולכל האוהדים תתחילו להתעורר זה מזמן לא מכבי של שנות ה 90.
אני אוכל את הלב לראות את הפועל ומכבי חיפה ככה חוגגים עלינו .הגיע הזמן שנוריד קצת לחץ ונתן לבנות תשתית לכמה שנים ואז נהפוך להיות אמפריה כי זו הדרך.
לכל הצהובים חג שמח וצהוב ולא לשכוח שאנחנו האוהדים הכי טובים בארץ.
השב   •  71
65
ירוק אורגינל04/04/2010 05:13
עוד אליפות בכיס כרגיל. רק אנחנו אימפריה פה, לא נמאס לכם כבר?
השב   •  21
64
מכבי עד המוות04/04/2010 04:07
3000 אוהדים ? באו 8 אלף יא מסכן לפחות תראה לפני שאתה מדבר , ואנחנו מביאים 8 אלף בתקופה הכי רעה העונה אחרי איזה 8 משחקים בלי הפסד , אם לכם הייתה תקופה כזאת , ואחרי כמה עונות בלי אליפות , הייתם מביאים אלפיים בקושי אז מה אתה מזבל בשכל תחזור לחור ש''ך
השב   •  22
63
מכבי עד המוות04/04/2010 04:02
כל מכביסט גאה להיות צהוב , בחיים לא תבין את זה כי אתה אוהד הגועל .. אנחנו לא כמוכם , מכבי תל אביב מועדון אחד מעל כולם בכל ענף , וכל צהוב גאה להיות שייך
השב   •  10
62
רני04/04/2010 03:44
בשביל מה לשחק ולהפסיד כסף,הרי אדון כתב קבע,מכבי לא תזכה באליפות
השב   •  21
61
ארז04/04/2010 02:42
השב   •  133
60
סער04/04/2010 02:39
בישראל אין דבר כזה אין סיכוי כשמדובר בעונה הבאה, קבוצות קמות ונופלות פה בזמן כל כך קצר שאתה לא יכול לדעת בכלל מי יהיו המועמדות לאליפות עונה הבאה.
השב   •  00
59
רונן04/04/2010 02:31
אמנם העונה אתם מציגים עונה טובה ובסופו של דבר לא תיקחו אליפות גם.. אז מה עשיתם בזה? הספקנו כבר לשכוח מתי הגועל לקחה אליפות .. היחידים שיכולים לפתוח על מכבי פה זה חיפה שבאמת מצליחה כל שנה אודות לניהול של שחר..  מכבי בתקופה מאוד גרועה. מאוד.. והיא תחלוף מתישהו .. לא משנה מה מכבי עם הכי הרבה קבל.. תארים.. זו הקבוצה של המדינה שבמשבר.. מה לעשות.. מכבי זה מותג בנסיקה שמתישהו ידשדש למעלה ושזה יקרה אז כל המדינה תראה מה זה מותג שהוא מצליח! יהיה בסדר..
השב   •  12
אשכנזי מת04/04/2010 09:33
הקבוצה שלך כ"כ גרועה. שתי נקודות מאז הדרבי ואתה עוד מעז לדבר? בטח לפני הדרבי פימפמת שהנה האימפריה חוזרת. או שלא. אתם ממש לא בנסיקה, אתם מדשדשים, וכשתתחיל הנסיקה, הפרופלורים  ייתקעו בחוטי חשמל ושוב תתרסקו, תמשיך לאכול ת''לב כל דרבי מחדש
השב   •  10
58
אבירם04/04/2010 02:25
מה אתה חושב שרק זיו וקולאוטי יבואו למכבי? אתה אפילו לא יודע מי ישחק שם בעונה הבאה וישר אתה אומר אין סיכוי.
אפשר לחשוב איזה תותחים משחקים בחיפה ודה סילבה ורמוט ושכטר עוזבים ומכבי בטוח תיקח שחקנים מבית"ר. מה אתה סתם כותב כאילו אתה יודע מה יהיה בקיץ? סתם כתבה מיותרת.. נתראה שנה הבאה
השב   •  20
57
דודו04/04/2010 01:51
כדי שלא יהיה ממש בור
חייבים להעמיד הגנה וקישור רציני
אין לנו מה להציג בלי זה
בהתקפה יש שחקנים מוכשרים והחיזוק הכי טוב זה שאלייב ישחק
ביחד עם בוזגלו מאיוקה וקולאוטי אני מאמין שיהיה טוב
אבל לדאוג קודם להגנה(סטרול אלברמן ואפילו עוד בלם. להחתים ומהר)
השב   •  00
56
עומר04/04/2010 01:35
אין לכם אפילו אוהדים שיגבו אותך. איזה באסה להיות אוהד של קבוצה כזאת
השב   •  20
55
חיפה חיפה מכבי שלי04/04/2010 01:21
בכדורסל, ויש להם דווקא סיכויים מאוד טובים,
השב   •  52
54
אשקלון מס'' 1 בלב שלי04/04/2010 01:18
אפי'' האוהדים של מכבי לא חןשבים שהם יקחו אליפות שנה הבאה אבל ת''אמת יש למכבי סיכוי לקחת אליפות - אתם יודעים - כמו שלקבוצה שלי יש סיכוי.
השב   •  00
53
רונן04/04/2010 01:10
בעונה שעברה?
הלפני לפני שעברה?
הלפני לפני לפני שעברה?
אני יכול להמשיך עוד הרבה מותק
אבל אין מקום.
השב   •  10
52
עידן04/04/2010 01:09
וכדאי שנרבה בטורים שבאים מתוך אמת ולא מתוך הצורך.
השב   •  00
51
עמית04/04/2010 00:33
מי שחושב כמוני- שילחץ על הכחול!
השב   •  6022
פיני04/04/2010 01:46
השב   •  71
ספיר04/04/2010 08:05
לא מזמן קיללו אותו בגלל הנבחרת.
עוד כשלון?
השב   •  00
רן04/04/2010 10:02
לא בניהול, לא באימון ולא על המגרש
השב   •  20
ירון04/04/2010 12:16
נימני לא מסוגל לעבוד עם אף אחד מעליו, הוא כבר הוכיח את זה בעבר, הבנאדם חולה כבוד והוא חותר תחת סמכויות אחרות ומכשיל מאמנים אחרים. אסור להשאיר אותו במערכת! די, שחרר אותנו!
השב   •  00
50
מכבי יש רק בחיפה!04/04/2010 00:31
רק 3,000 "אוהדים הגיעו"
אין לכם שם של קהל בכלל
כל "הקהל" שלכם
וגם "השחקן" וגם "האולטראס"
ביצים שלי

ועל ההפסד המביך אי אפשר בכלל לכתוב פה טוקבק עליו יאפסים

רק בחיפה יש מכבי


השב   •  71
49
שמוליק04/04/2010 00:27
איך אתם בכלל יוצאים מהבית כשאתם אוכלים השפלה אחרי השפלה?
השב   •  73
48
שונא מכבי04/04/2010 00:10
וזה שלפניו?ולפני לפניו? ולפני לפני לפניו?
השב   •  83
47
צהוב בלב04/04/2010 00:00
לפחות אתה מודה שהשופטים דופקים אותנו כמעט כל משחק ותזכיר לי מתי הייתה האליפות 
האחרונה שלכם? 
השב   •  62
אדום04/04/2010 00:40
אתם יכולים להמשיך לבלבל ת''שכל על אליפות,אבל בעשור האחרון לקחנו בדיוק את אותם התארים שאתם לקחתם:אליפות,3 גביעי מדינה וגביע טוטו אחד.
השב   •  33
46
אביהו03/04/2010 23:58
השב   •  21
45
מגדל דובאי לקח למקקי פחות זמן03/04/2010 23:56
אם שחר לא מסכים להעביר את המשחק האחרון לרמת גן היתם כמו הפועל בלי אליפות זכיתם באליפות בזכות 2 שערים הפרש והוא הסכים באותו שנה בגלל ששיחקו בליגת האלופות עם קבוצת החלמות רוסו ויעקבו ופראליה ומי לא קיצר מכבי תייא כול עוד נמני  מאמן או מנגיר אין לכם סכוי אתם היסטוריה זו האמת הכואבת שלכם חוץ ממכבי חיפה מי שולט והעונה הפועל שמשחקת  שמח כול רכש שקניתם אם זה עזרן או  דיגו או בוזגלו או בן דיין ועוד הרשימה ארוכה הרסתם אותו בגלל האגו של מר נמני קיצר אתם   היסטוריה כול העונה משחק 1 לא נתתים כמו שצריך ועוד התקשורת נמצאת אצלכם בבית לא כמו בחיפה
השב   •  54
ד"ר רינגטון04/04/2010 00:18
במשחק סיום העונה חיפה פגשו באשדוד ועשו מה שבא להם במגרש כי שחקני אשדוד היו עם מחשבות כבר בכיוון הים.
רק אחרי מחצית שהמאמן אולי צעק על שחקני אשדוד הם עלו ונראו טוב יותר וסגרו את שחקני חיפה.
אם לא משחק אדיש של שחקני חיפה במכבי היו משחקים בפחות לחץ כי הם כל רגע שמעו שחיפה כובשים וזה יוצר לחץ במשחק.
השב   •  11
מכבי עד המוות04/04/2010 04:00
רואים שאתה אוהד סכנין שלא מבין כלום מהחיים שלו ..
בעונת האליפות שלנו הם אכלו בראש מאיתנו פעמיים , אז גנבנו אליפות ? לך תישן על האף
השב   •  00
רן04/04/2010 10:01

לא רק מול חיפה פתחו רגליים.
והסיבה היחידה שחיפה הפסידה אליפות היתה העומס והחזרה מליגת האלופות. השחקנים לא היו רגילים לזה וזה היה להם קשה ובגלל זה איבדו נקודות חשובות ונתנו למכבי אליפות.
אין לי בעיה אם 7 אליפויות ב10 עונות, לא נורא, אז בית"ר קנו שתי אליפויות, מכבי עשתה אליפות על הפרש שערים, הפועל, רגע, הפועל לקחה אליפות מתי?

השב   •  10
Rafoe04/04/2010 15:37
הדבר האחרון שאפשר להגיד על בית"ר זה שהם קנו אליפויות, לעומתכם שהדבר הראשון שעולה לי לראש שאני חושב עליכם הוא: מ א פ י ה.
זוכרים את ישראל כהן? (מכל המשחקים שבעולם דווקא מולכם הוא מכר משחק)
ומה עם פרשת "הסוס הטרויאני"?
ויש עוד הרבה סימני שאלה בנוגע לקשר המוזר שלכם עם איזיקוביץ'' (אולי אם היה לנו ראש עיר עם ביצים הוא היה יורד לשורש העניין)
השב   •  10
44
דורון03/04/2010 23:46
כמו שזה נראה.לא נשיג הרבה נקודות עד סוף העונה והפלייאוף. בקצב הזה..מכבי תסיים שישית.
השב   •  02
43
אדום03/04/2010 23:43
לא צריך להיות נביא בשביל לדעת שגם אם תהיו טובים יותר לא תקחו אליפות מהסיבה הפשוטה שיש שתי קבוצות טובות יותר מכן.
כל שנה מסע רכש נוצץ וכל שנה הכל מתחרבן.
השב   •  82
42
מכבי או מוות03/04/2010 23:38
ידעתי שזה או אתה או גבי חביב כתבתם את הטור הזה
איזה אופי מגעיל יש לכם 2 אוהדי הפועל
תפסתם תחת עכשיו כשבשנתיים האחרונות הקבוצה שלכם מתפקדת טוב , אבל ראינו אתכם לפני זה לוזרים
השב   •  27
41
אבי03/04/2010 23:28
כל שנה עם סיום הליגה באוסטרליה,
באוגוסט מכבי אלופה,ובינואר עם הקיץ האוסטרלי מכבי בים!!
השנה מכבי מתעלה!
היא כבר אלופת העונה הבאה,אם כך לפגרת הים יצאו הנימנונים ככל הנראה כבר בספטמבר.
תפנימו : אתם קבוצה ק ט נ ה.
עובדה השופטים תמיד דופקים את הקטנות-אתכם
השב   •  20
40
אליהו03/04/2010 23:21
לא משנה איזה שחקהים יביאו כל זמן שלא יביאו מאמן בעל נסיון שמבין את המקצוע אולי יהיו בצמרת אבל ישחקו ללא כל דרך ושיטה ובצורה מגעילה
השב   •  10
39
אדום עולה03/04/2010 23:17

ואיפה סימונס היה שנה שעברה?

השב   •  00
38
אדום עולה03/04/2010 23:13
תגובה מעולה
השב   •  00
37
צהוב בדם03/04/2010 23:12
היא נימני!
1. אין לו מושג באימון.
2. הוא מאמן פחדן והגנתי. דבר שלא מתאים למכבי.
3. אנחנו לקראת סוף העונה והוא עדיין לא הצליח לגבש הרכב שירוץ שני משחקים רצוף.
4. רואים שהקבוצה לא מאומנת, שחקנים לא עומדים נכון, ההצתרפות להתקפות איטית, אין שום מחשבה וצירתיות בהתקפות וכו''.
5. זה יוצר קרע בקהל. הגענו למצב שיש אוהדי מכבי ת"א ואוהדי נימני ת"א.
הדבר האבסורדי פה הוא ש99 אחוז מאוהדי נימני, לא זכו לראות אותו משחק בכלל.
הם פשוט מושפעים.
6. נימני בתור מאמן הוא לוזר.
7. השחקנים נגדו.
8. המספר של נימני והמבחן הכי חשוב. מבחן התוצאה. נימני מה לעשות, נכשל בו בגדול.
השב   •  182
36
צהוב03/04/2010 23:09
מה פתאום?! ברור שאין!
פינקני, סימונס, ליונס, תומפסון, ג''טר, האנטר.כולם צברים תוצרת הארץ!
השב   •  40
35
מכבי או מוות03/04/2010 23:08

*הקבוצות

השב   •  00
34
גמל03/04/2010 23:05
השב   •  13
33
בן03/04/2010 23:05
אליפות !!
השב   •  47
מכבי יש רק בחיפה04/04/2010 13:04
חמוד
השב   •  00
32
עומר03/04/2010 23:03
השב   •  23
31
יאאלה הפועל!03/04/2010 23:03
השב   •  41
30
דן03/04/2010 23:01
אשכרה אומרים את זה לפני כל דרבי ובסוף חוטפים ומחפשים תירוצים,אבל בואו נודה באמת,גם הפועל עושה בידיוק אותו דבר מול חיפה,אומרת שהיא תקרע אותם,חוטפים והתירוצים מתחילים
השב   •  81
29
מחמד03/04/2010 23:00
השב   •  30
28
רפי03/04/2010 22:59
אתם חושבים שהבאתם את קולאוטי אז פתרתם סוף סוף את בעיית החלוצים המיתולוגית שלכם.אני ממש לא בטוח אם כול הכבוד לזה שאצלנו הוא היה מצויין אתם צריכים לקחת בחשבון שאליכם הוא מגיע אחרי שלוש עונות שבהם הוא כמעט לא ראה מגרש ברוב המשחקים שהוא כן שיחק הוא נכנס כמחליף 10 דקות פה רבע שעה שם דבר שפוגע ללא ספק בחדות שלו ,בנוסף לזה תזכרו שאצלנו היה מי שיפטם אותו היה לו את קטן בכושר מצויין את בוקולי שאז היה בשיאו את עידן טל ומיכאל זנברג שהיו אז בתקופה הכי טובה בקריירה שלהם ,ואצלכם מי יש לו אצלכם חוץ מבוזגלו שהוא גם לא בדיוק בשיאו יוסי שיבחון?לא מספיק דור מלול אולי היה יכול להיות טוב אם היו נותנים לו דקות משחק מה שלא קורה אלייב שחקן לא רע אבל לא השחקן שיעשה מחלוץ גדול כנ"ל גם ישראלביץ'' ,אם תראו תקצרים של משחקים בהם כבש קולאוטי מהעונות האלה תראו שהוא לא מהחלוצים שמסתדרים לעצמם מצבים כמו שכטר לדוגמא הוא שחקן שחקנים חזקים מאחוריו מה שאין לכם ככה שמראש לא ההיתי בונה עליו גורדי שחקים אבל לכו תדעו יש הפתעות בחיים בטח שבכדורגל.בהצלחה
השב   •  111
27
משה03/04/2010 22:59
השב   •  02
26
מכבי או מוות03/04/2010 22:58
מתי נהריה שיחקו ביורוליג אי פעם מתי הם זכו בתואר כל שהוא ולהזכיר לכם ששון טאגרט ברח כי הוא לא רצה להיות בקבוצה המסכנה שלכם..ומכבי לא שיחדה את השופטים פשוט היא יותר טובה מכל הקובוצות בארץ אמן תרדו ליגה נהריה!
השב   •  22
25
דן03/04/2010 22:56
מכבי מקום 11 בעונה הבאה מזה קונה!
השב   •  52
24
דיאור03/04/2010 22:54
שכמעט ירדה ליגה ב-2008, בתוספת שחקני חיזוק מקבוצה שירדה ליגה (כ"ס), היתה עונה לאחר מיכן במירוץ עם חיפה עד הסוף. אותה קבוצה עם שני שחקני חיזוק משמעותיים, נחשבת השנה לקבוצה הכי חזקה בתולדותיה.
מכבי חיפה של עונת 2008 היתה ביזיון מתמשך. מי שלא זוכר, בסוף העונה היא הפסידה כמעט את כל המשחקים. אותה קבוצה עם חיזוק מסכנין (קולמה ואלישע לוי), זכתה באליפות.
אז להסיק מסקנות לגבי שנה הבאה מתקופת משבר, כשבהרכב יש 2 זרים בלבד, זה מגוחך ולא מקצועי
השב   •  110
מתתיהו04/04/2010 11:42
ה מ א מ ן !
כאן יש פער ענק אם לא אדיר, בנוסף הפגיעה בשחקני הפועל כ"ס הייתה בינגו אדיר.
אני משוכנע שישראלביץ היה שחקן מצויין בהפועל.
תראה את זהבי, שיחק בהפועל רמת השרון ולמה הפך אותו גוטמן.
השב   •  10
23
מכבי יש רק אחת03/04/2010 22:52

בואו נסביר לכם למה אנחנו קבוצה גדולה כמו שאתם רק יכולים לחלום להיות.
 

כל כתבה שיש על מכבי מייד נכנסים כל הקופים הירוקים והבועלים האדומים ומנסיפ לספר כמה הקבוצה שלנו קטנה. תבדקו את כמות התגובות שלכם בכל כתבה על מכבי ותגלו כמה אתם פאתאטים ומפחדים מהאימפריה בצהוב.

ביום שבו אתם תפסיקו להגיב אני אולי אתחיל לדאוג - בינתיים אתם רק גורמים לנו לגחך ליצנים קטנים

השב   •  1510
מישהו03/04/2010 23:40
לפי תגובות תעשה לי טובה אתה מדבר שטויות קבוצה נמדדת לפי השיגים ולכם יש בקושי כאלו בשנים האחרונות ואל תדבר איתי על העבר כי אין לכם שום קשר לעבר היחיד שיש לו נמצא על הספסל אבל הוא לא יכול לעשות הרבה גם העוזר שלו.אין לכם שלד לשומקום ולא תגיעו לשומקום ובאמת שחבל כי אני חושב שצריך להיות תחרות אבל ממכם אני כבר לא מצפה כי כל שנה אני רואה את התסריט הזה שמפריחים תקוות בקריית שלום ואתם אוכלים את הכובע בסוף אין מה לעשות השלד של חיפה והפועל תל אביב חזק יותר אבל עם הפועל תאבד את שכטר,ורמוט,אניימה ודה סילבה בקיץ כי יש ביקוש עליהם זה יפגע לה קשה בסגל.כי קשה למצוא תחילף לשחקנים כאלו שחיפה יכולה לאבד בקיץ את קינן ומסיללה כי לא ישחררו את כיאל ולא ארבייטמן.
השב   •  12
אביאל04/04/2010 09:22
יש הכי הרבה תגובות של אוהדים אחרים
השב   •  01
רן04/04/2010 09:55
על מה אתם מדברים? למי איכפת מהתגובות? מה שמעניין זה מי במקום הראשון בליגה, מי לקח הכי הרבה אליפויות בעשור האחרון, מי הקבוצה הכי טובה ב20 השנה האחרונות. דברים שהם עובדות, ושמראים שחיפה היא הקבוצה הכי טובה. אפילו אם להפועל או מכבי ת"א יש יותר אוהדים משועממים שמבלים פה
השב   •  00
22
שונא חיפה03/04/2010 22:46
השב   •  01
21
תמיר הצהוב כחול03/04/2010 22:44
מאיפה אתה יודע הכל?
קולאוטי לא בכושר לפני כמה שנים ואכן גם זיו,אלברמן,סטרול ובכלל 80% מהשחקנים שמכבי עומדת להביא לא בכושר.
1.מכבי מחתימה את השחקנים לפני מחנה הקיץ,כך שכל השחקנים שלא בכושר יוכלו להתכונן כל מחנה הקיץ ולהיכנס לכושר.
2.מאיפה לך לדעת אם מכבי יזכו באליפות או לא?
3.קודם כל,תתעסק בענייני הקבוצה שלך,כי אנחנו לפחות מתקדמים ובונים סגל חדש,כי אנחנו לא מפגרים כמו הזבלי* שלך בהפועל שיודעים שחצי מהשחקנים הטובים שלהם יעזבו(נאתכו,שכטר,אניימה,ורוצ''ינה,דה רידר וכו''.) והם לא קונים אחרים.
4.בדבר אחד אתה צודק:לפני כל עונה חייבים האוהדים להנמיך ציפיות.
כי עם התקשורת של היום יפרסמו את זה,השחקנים ישמעו על זה ואז הם נכנסים ללחץ וזה הורס את כל העונה.
לא צריך להשמיע כל נוד קטן ששחקן עושה לתקשורת.
זה רק הורס לשחקנים.
5.חלק מההנהלה(חוץ מגולדהאר),דפוקים בראש.
עוזי שעיה ואביב בושינסקי,אתם חושבים שהשחקנים שלכם בקבוצה לא פותחים את העיתון וקוראים על קבוצתם?
אתם,אומרים לכל העולם ואישתו שחצי מהשחקנים בסגל הקיים עוזבים שנה הבאה. מה אתם חושבים שיקרה לשחקנים?
זה מוריד להם את המוטיבציה והאנדרלין ל-0! תשחררו את השחקנים האלה שאתם אומרים,אבל אל תגידו את זה לתקשורת,כי כפי שאמרתי מקודם,הם יפרסמו את זה,השחקנים יראו את זה וישחקו אפילו פחות טוב ממה שהם משחקים עכשיו.
השב   •  22
20
בית זרזיר קוף ירוק03/04/2010 22:35
מהגדולות מה אתם אח"י לא מוסגלים לנצח כבר 7 מחזורים לא שנה באה ולא עוד 5 שנים תקחו אליפות תתחילו לעכל שאתם קבוצה קטנה עם תקציב גדול לא חראם טיפ קטן הבעיה ניהולית
השב   •  65
19
תמיר הצהוב כחול03/04/2010 22:35
זה שאתה מתעסק בעניינים של מכבי ודואג בלתת להם טענות זה כבר אומר שאתה מקנא בהם ושאתה פתטי בצורה לא נורמלית.
השב   •  64
18
ארי03/04/2010 22:27
השב   •  00
17
תומר03/04/2010 22:22
לצערי הרב מכבי תל אביב מדשדשת כבר שנים ארוכות, ואני לא ממש מאמין שמשהו הולך להשתנות בשנה הבאה, אהל אם כבר רוצים לשנות משהו צריך להתחיל מהמאמן, אבי נמני לא מתאים לאמן את מכבי תל אביב ויעשה טוב מיץ'' גולדהר אם יפרד ממנו בסוף השנה.
השב   •  54
אדום03/04/2010 22:40
גם אם תנצחו דרבי אחד,זה לא ינקה את ההשפלה שאתם אוכלים כבר שנתיים.
כדי שתהיה נקמה תצטרכו לעשות אותו דבר..
השב   •  32
16
נהריני03/04/2010 22:21
איזה כיף שפרטיזן ניצחו את מכבי ואני מקווה שירושלים תיקח למכבי את האליפות ולא אני לא אוהד הגועל ירושלים פשוט לירושלים אין שכירי חרב כמו במכבי. קבוצה של 20 מיליון דולר מביאה שחקנים כמו: :אלן "נגר" אנדרסון,צ''אק "איפה הסל?" אידסון וסטפון "פאולים בע"מ" לאזמה ועוד. קבוצה של חצי מיליון יורו מביאה שחקנים כמו וסלי מקאלב ועוד..ומכבי אל תשוו את נהריה אליכם כי אני פשוט אומר את זה מתוך שנאה למכבי "זרים" ת"א ועוד אחרי שהם משחדים את השופטים הם לא מגיעים לפיינל פור.
השב   •  58
צהוב03/04/2010 23:16
מה פתאום?! ברור שאין!
פינקני, סימונס, ליונס, תומפסון, ג''טר, האנטר.כולם צברים תוצרת הארץ!
השב   •  11
15
ארי03/04/2010 22:18
נימני תישאר חעולם במכבי
אתה מלך ח
השב   •  65
14
כ03/04/2010 22:07
גם העונה שהיא כזאת גדולה בשבילכם לא תיקחו אליפות, וראינו שבלי אניימה אתם לא קבוצה. חכה.. הנקמה בדרך.
מה שעוד עצוב, זה שחוסר הצלחה של אחרים[מכבי ביורוליג] עושה לכם טוב על הלב. פשוט עליבות וחוסר ספורטיביות.
השב   •  54
13
רז03/04/2010 22:04
השב   •  12
12
הצהוב מחיפה03/04/2010 22:03
יש לכל ארבע הגדולות סיכוי
השב   •  32
אילן האדום03/04/2010 23:47
אתה בטח מתכוון לחיפה, הפועל, ביתר והספסל של הפועל.
השב   •  52
אורי04/04/2010 11:51
הוא לא מתכוונן לביתר
הוא מתכוונן למכבי חיפה (שהייתה זוכה אם לא הקיזוז) הפועל תל אביב (קבוצת צמרת אבל אף פעם לא יזכו) הנוער של מכבי חיפה והספסל של הפועל תל אביב


ולהצהוב מחיפה: מה זה 4 הגדולות??!? מה אנחנו אנגליה?!??! צרפת?? גרמניה?
השב   •  00
11
aba ba03/04/2010 22:00
עם הסגל שיהיה לנו אין סיכוי שאנחנו לא לוקחים!

ואיזה שטויות הוא מדבר בכתבה.
השב   •  1310
מכבי וארסנל בלב ובנשמה03/04/2010 22:35
תסתכל בטבלה ותראה שעוד מעט מכבי לוקחת אליפות
השב   •  56
aba ba04/04/2010 18:31
מכבי- מכבי תל אביב
הפועל- הפועל תל אביב
בית"ר- בית"ר ירושליים
חיפה- מכבי חיפה

אלו הקבוצות הגדולות ואלה הם הקיצורים שלהם 
השב   •  10
10
האריה השואג03/04/2010 22:00
השב   •  74
9
עדי03/04/2010 21:58
איך אפשר להגיד "כישלון" על קבוצה שעומדת מאחורי הציפיות שלה?
עוד מההתחלה אמרו שהם הולכים על המקום השלישי שמעביר לאירופה, איפה בדיוק הכישלון?
השב   •  210
צהוב04/04/2010 00:53
השב   •  03
8
דני03/04/2010 21:57
את העמדה הכי בעייתית בשנים האחרונות עוד לא חיזקו וזה קשר אחורי. כל שנה נופלים מחדש בעמדה הזו. אלברמן אחרי פציעה קשה, לא יודע אם הוא הפיתרון.
לדעתי שווה לפתוח עוד קצת את הכיס כדי לא ליפול שוב ולהביא את בואטנג שמחמם את הספסל בחטאפה.
חג שמח
השב   •  142
אביעד נמר האש!03/04/2010 23:25
לא נראלי שיש עוד משוגע כמו גאידמק שישלם אתזה.ובואטנג לא ירד הרבה בשכר כי הוא גם רודף בצע 
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  40
7
יוסי03/04/2010 21:56
לא משנה את מי אתה אוהד. קראתי כל מה שכתבת - זאת בדיחה אחת גדולה. יכול להיות שאתה צודק ויכול להיות שלא. זרקת סיסמאות ואתה למעשה מהמר שמכבי לא תזכה. הבדיחה הכי גדולה - אלירן עטר עדיף על שחקנים שבחול. נו באמת, די לשחקנים "גדולים" בקבוצות קטנות. מכבי כבר שבעה מהם. מקווה שתאכל את הכובע שנה הבאה. בעצם בטוח שלא תהיה פה בסביבה אם התרחיש "הבלתי אפשרי" מבחינת יתרחש. עכברים יוצאים מהחורים אחרי הפסד לנצרת. אם היום היינו מנצחים את חיפה למשל - ברור שלא היית מפרסם את טור השנאה שלך למרות שהעובדות לגבי שנה הבאה הן בדיוק זהות בשני המקרים.
השב   •  76
אדום04/04/2010 12:39
הכתב אולי מביא פה טענה שהיא נכונה. אבל אי אפשר לקבוע עכשיו אפילו לא התחילה עונת המלפופנים סך הכל הביאו שני שחקנים מאיפה לו שלא יביאו שחקנים עם עתיד? מצד שני אם מכבי תמשיך בקו הזה של להביא שחקן לפי השם שלו היא תיפול כי זה לא עובד ככה.
השב   •  00
6
אוראל03/04/2010 21:56
ייאלה הפועל אתה אלופים אני לא יכול ליראות את המכבי האלה ואלוויהי שבמחזור הבא ננצח אמן ייאלה הפועל אתם אלופים
השב   •  97
5
צהובה03/04/2010 21:55
אני ראשונה?
השב   •  75
4
מאמן מהארץ03/04/2010 21:55
התכנון לעונה הבאה.
עמדת השוער שלוש אופציות שלדעתי כולם טובות, להשאיר את שטרובאר, אוהד לויטה או שוער זר ברמה גבוהה.
בהגנה: רצוי להמשיך עם גפני מצד שמאל [לא רואה ישראלי יותר טוב חוץ מבן דיין שלא יגיע], מחליף לגפני, עמירין שקלים שחוזר מהשאלה בימין יואב זיו אין ספק שיבצע את המלאכה בצורה מושלמת, מחליף לצד ימין יובל פולגמן שיחזור מהשאלה בלמים צריך להחזיר את אבי סטרול בכל הכוח, שיפתח עם ראלדס או להביא זר במקום ראלדס אבל מישהו ברמה גבוהה. בלמים על ספספל קפילוטו וליאור גאן[שנייהם על הספספל מספיק בהחלט לליגה הישראלית].
בקישור שירן חייב להיות בורג חשוב לדעתי יפתח ויהיה שחקן מעולה, צריך רק לעבוד איתו קצת על מסירות כי לפעמיים הוא מאבד את הראש ומתחיל לחלק כדורים ליריב,ליד שירן חייב קשר בונה משחק סטייל גל אלברמן, בואטנג או מישהו כזה, שורה תחתונה במידה ולא אלברמן מכבי חייבת להביא קשר זר ברמה מאוד גבוהה שיספק את הסחורה קשר 50 50.
2 מחליפים לשני הקשרים אני יתן לאבי לשבור את הראש אין לי ספק שהוא יבחר שניים ראויים.
מאחורי החלוץ חייב לשחק בצורה קבועה מאור בוזגלו בנוסף כל הכדורים החופשיים הוא צריך לקחת. מחליף למאור יוסי שבחון. קשר התקפי מצד שמאל זר ברמה גבוהה, אומנם אלייב מצויין אבל לא יודע אך הוא יחזור אחריי הפציעה במיוחד שהוא כבר בן 30, אז כנראה שצריך לשחרר בצער רב. מחליף מיואקה.קשר התקפי מצד ימין דור מלול הצעיר שיקבל את הקרדיט כי הוא באמת כישרון, מחליף מצד ימין תמיר כחלון[לשלב הרבה],חלוץ אין ספק שקולאטי בחירה מעולה סוף לקלקלת החלוצים אבל המון תלוי בקבוצה כי הוא לבד בלי שיעזרו לו לא יצליח. מחליף לקולואטי , זר ברמה גבוהה או עומר גולן לא רואה ישראלי אחר שיוכל להשתלב בלחץ של המועדון.
לא לקחתי בחשבון שחקנים שיהיה קשה מאוד ואפילו בלתי אפשרי להביא כגון[במידה וכן יצליחו להביא יש לשבץ במשבצת הבאה]:ברק יצחקי[קשר התקפי מצד ימין] איתי שכטר[חלוץ] ורמוט [קשר התקפי צד שמאל], אביחי ידין [קשר אחורי], אבירם בורכיאן[קשר 50 50 או מאחורי החלוץ].
כרגע זאת התוכנית. בהצלחה לקבוצה, שבאמת מעל הכל.
השב   •  1811
אוסשקנאי מאושר03/04/2010 22:21
איפה אתם אוהדי מכבי חיים?אפילו כבדיחה אתם כבר לא מצחיקים את השחקנים הנ"ל אתם רוצים?אתם נפלתם על הראש,הם בודאי שלא.
מכל רשימת השחקנים שמשחקים במכבי ואלו שרכשו בקרית שלום לעונה הבאה רק למאור בוזגלו יש מקום בסגל
האדום,כל השאר לא יכולים אפילו לשבת בקצה הספסל.
אם הפועל וחיפה ישמרו על רובו של השלד הקיים גם בעונה הבאה תראו את האבק של האדומים והירוקים,אתם,כדברי הכתב במרחק שנות אור משליטות הליגה הישראלית.
השב   •  48
ישראל04/04/2010 00:37
רואים שלא קראת את מה שנאמר, וסתם הגבת. הוא רשם שאת השחקנים האלה אי אפשר להביא, בנוסף מועדון מפואר כמו מכבי אי אפשר להכפיש, גם הפועל תל אביב וגם מכבי חיפה עדיין לא ברמה של ברצלונה, אז להדביק את חיפה וגם תל אביב תאמין לי שלא כל כך קשה במיוחד אם יש כסף וטיפה שכל, בנוסף הפועל לא ישמרו על הסגל, דה סילבה כבר עם חצי רגל בחוץ, שכטר לא ישאר לעוד עונה(חבר קרוב), וורמוט מחפש אך עדיין לא מצא משהו אטרקטיבי מספיק באירופה, אניימה כנראה ישאר, 4 מתוך 1 לא ממש מעודד, בנוסף חוץ מארבעתם יש לכם בדיוק עוד 3 שחקנים טובים ידיין , זהבי(שכנראה עוזב), בן דיין מעבר לזה אין לפחות לדעתי.
בקיצור לגוטמן יש עבודה בקיץ, וזה להביא שחקנים שיהיו משמעותיים ודומיננטיים כמו אלו שיעזבו, וזאת בהחלטה עבודה קשה.

השב   •  41
3
מכביסטית בנשמה!= ]03/04/2010 21:54
חכה חכה שנה הבאה אתה תתצתער שכתבת את הטור הטיפשי הזה אחרי שתחטפו בדרבי ואמן שקולאוטי וזיו יכניסו!
השב   •  2618
אוהד הפועל03/04/2010 22:15
ועדיין לא ניצחתם דרבי ליגה כבר שנתיים!1אתם אלופי העולם בדיבורים
השב   •  103
רפי03/04/2010 22:42
השורה השנייה שרשמת היא פשוט בדיחה מתי פעם אחרונה שלא הצערתם לפני דרבי שהפועל יקבלו בראש ומתי פעם אחרונה ניצחתם אותם?לפני שנתיים אז תעשו טובה תפסיקו לאיים ותתחילו לשחק
השב   •  56
2
עדן03/04/2010 21:53
אוהד הפועל שיורד על מכבי?
רק שתבין שמה שאמרתה זה חרטא ברטא
כמכבי חיפה והפועל ת''א יסיכמו אותך כי הם שונאים אותנו
השב   •  208
1
אוי אוי אוי03/04/2010 21:51
תגיד לי יא גאון?? מאיפה אתה יודע מה יהיה בעונה הבאה? מי אתה חושב שאתה אז אולי אתה צודק וזה לא יקרה אל מי אתה שתגיד שזה לא יקרה? מי אתה שתקבע את זה.. ורק בשביל הפרנציפ.. שנה הבאה לוקחים אליפות!
השב   •  4128
רוברטו קרלוס03/04/2010 22:32
חבר''ה למכבי חיפה יש את הרכש הכי טוב! קוראים לו מר יעקב שחר. אתם יכולים לקנות מה שאתם רוצים. אבל למכבי חיפה יש את הפטנט שכל מי שאצלנו הופך זהב ואצלכם כל דבר הופך ל ק..ה  ח יעקב שחר המלך!
השב   •  78
צהבהב04/04/2010 09:15
יעקב שחר הרוויח בעונה האחרונה 50 מליון שקל מחיפה
כמה הוא בזבז ? פחות מ4 מליון שקל
ואני לא מדבר על שכר שחקנים כי כיסה אותו
השב   •  11
רן04/04/2010 09:44
מותר לו שנה אחת לצאת במאזן חיובי. זאת בסך הכל הפעם השניה שזה קורה, גם בפעם הראשונה זה היה בגלל ליגת האלופות. לזרוק כסף על שחקנים כי פתאום נכנס כסף? ראינו מה קרה לבית"ר כשהם עשו את זה (לקחו שתי אליפויות אבל כמעט פירקו את הקבוצה).

ואם שחר היה מוציא את כל הכסף שנכנס, זה היה משנה הרבה? אתה חושב שחיפה היתה לוקחת תואר באירופה או משהו? בסופו של דבר חיפה את הליגה דרסה גם בלי זה ובשנה הבאה אם היא תעפיל לליגת האלופות שוב, אולי שחר כן יקנה איזה שחקן חיזוק רציני, ואולי לא. בכל מקרה, כל מהלך שהוא לא יעשה, רוב הסיכויים לפי ההיסטוריה שלו שזה יהיה המהלך הנכון.
השב   •  41
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP