יום שלישי, 01.04.2025 שעה 05:57
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל ינובסקי

לנאתכו אין תחליף בהפועל

דעה: אם למישהו היה ספק בקשר לכך, אז ב-1:1 באורווה הספק הוסר. לקבוצה שמשחררת שני שחקני הרכב משמעותיים באמצע עונה לא מגיע לקחת אליפות

הפועל תל אביב הגיעה לאורווה בידיעה שקל כמו בסיבוב הקודם זה בטוח לא יהיה. יחד עם זאת, כל אופציה לבד מניצחון היתה בלתי נתפסת עבורה, בטח לאור התוצאה של מכבי חיפה בשבת.

בפועל, “האורווה" שוב סיפקה את הסחורה, ומה שלא עושים כישרון ויכולת, מספקים המגרשים של ליגת העל שלנו, על מנת לצמצם את הפערים האדירים בין הקבוצות בליגה. על האין דשא התקשתה הפועל לפתח את משחקה הרגיל, בטח כשנאתכו עסוק בהעמסת טרנינגים בקור של קאזאן.

למי שהיו ספקות עד כמה היה חשוב נאתכו למערך של הפועל ת"א, הוא שכח מהן היום. הפועל הניעה כדור לרוחב המגרש במקרה הטוב, ואותם כדורי עומק שהפכו למומחיות של נאתכו פשוט התקשו להגיע.

ביברס נאתכו במדי הפועל. אוי, כמה שהוא חשוב (אמיר לוי)
ביברס נאתכו במדי הפועל. אוי, כמה שהוא חשוב (אמיר לוי)

ההחלפה של זוראב מנטשאשווילי במחצית רק נתנה את הגושפנקה לכך שלנאתכו אין תחליף בהפועל כיום, ולכן כבר עדיף להכניס עוד שחקן התקפה מאשר להמשיך להעביר מסירות חסרות טעם.

אבל אם בליגה נורמלית 11 הפרש, חמישה מחזורים לסיום, היה מסמל את הסוף, בליגת העל כלום עוד לא גמור. אחרי הצמצומים וספירת קולות החיילים, איבוד שתי הנקודות היום הוא בעצם רק נקודה לקראת הפלייאוף, ולכן שום דבר עוד לא חתום.

הפועל פ&qout;ת חוגגת. למרות הכל, זה עדיין לא גמור (רועי גלדסטון)
הפועל פ"ת חוגגת. למרות הכל, זה עדיין לא גמור (רועי גלדסטון)

ואחרי שאמרנו את כל זה, לקבוצה שמשחררת שני שחקני הרכב משמעותיים לא מגיע לקחת אליפות. אני לא רואה את מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה או ריאל מדריד משחררות שחקני הרכב באמצע המאבקים הליגה ובאירופה.

גם אם ברוב משחקי השנה ניצבות נצרת, פ"ת ורעננה, כנראה שגם בליגת העל כל שחקן הוא חשוב, ואם בסופו של יום האליפות תגיע לכרמל - הפועל תוכל לבוא בטענות רק לעצמה.

הכתוב הנו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 55 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 55 תגובות ב-40 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
40
אדום25/05/2010 00:31
דאבל אדום. יצאת טונה
השב   •  20
39
Adom13/03/2010 16:31
השב   •  11
38
תמיר09/03/2010 14:04
השב   •  00
37
חיים09/03/2010 13:49
השב   •  01
36
שליח אדום09/03/2010 13:47
לכל אוהדי הפועל תל אביב האליפות לא תהיה שלנו נגמר הסיפור,אופטימיות נובעת מחוסר ידע ודרך אגב האורווה הוא מגרש בסדר גמור חלאס עם התירוצים בבלומפילד עשינו תיקו עם אשדוד ועם נתניה עשינו תיקו מי שרוצה אליפות ורוצה מהלב ינצח גם במגרש מחימר תפסיקו ליילל נמאס לי כבר מהתקשורת הזאת שלא מפסיקה לנפח אותנו ובגלל זה אנחנו תמיד כמעט אלופים חלאס נמאס כבר באמת שנמאס אין תירוצים נראינו רע והגיע לנו להפסיד לא נקודה ולא כלום אתם חיים כולכם באשליות סיפור האליפות באמת נגמר ממחזור 10 פתחתם את העונה גרוע המשכתם מצוין ונתקעתם בקטנות אז אתם לא בליגה של חיפה גוטמן אם כל הכבוד לעבודה שאתה עושה חוסר מזל עם וויצ''יצ''ביץ'' והמכירה של נאתכו לא עזרה והשתי בלופים שקנית במיליוני שקלים לא ישתפרו ולהיפך רק יתקלקלו תגיד לבעלים שלך מוני שיבנה נוער שישקיע כספים בנוער חמש שש עונות נהיה בתחתית ואחר כך נחזור ובגדול תאמין לי זה הפיתרון היחידי שיבנה את הפועל הגדולה של הימים שעברנו בהצלחה
השב   •  11
35
אוהדת09/03/2010 13:45
כמו מכבי פ"ת ועכו,אז אין מה לחשוב שהפועל היתה זוכה באליפות.חוץ מזה חיפה בעונה גדולה שאפילו קיזוז הנקודות לא היה עוזר.נשאר רק לברך את חיפה על האליפות ובהצלחה בעונה הבאה בליגת האלופות.
השב   •  01
34
OG09/03/2010 12:38
אם לא, הם כנראה יקחו אליפות. אבל מי יירצה לשחק בקבוצה כזו שעושה פוזות מגעילות לשחקנים שרוצים להתקדם?
שחקן שרוצה גם אירופה, לא יירצה להיתקע בקבוצה שעושה לו בעיות.
אם גולסה לא ישוחרר, הוא רק ירד ברמה שלו כמו שחקנים ידועים אחרים : להזכירכם עומר פרץ החלוץ שנעלם מהקבוצות הבכירות יותר, ושפונגין שבהתחלה היה מהיר כמו שד.
השב   •  00
33
ניר09/03/2010 12:14
שחקן ברמה של נאתכו שווה לפחות 4 מיליון אירו.
שחקן ברמה של יבואה לפחות 2 מיליון אירו.
לא ידעתם להעריך מה יש לכם ביד.
השב   •  10
32
הפועל בנשמה09/03/2010 11:21
אני לא מבין מה כולם עושים רעש מזה שנאתכו ויבואה עזבו. בעונה כמו העונה הנוכחית שמכבי חיפה לא מאבדת נקודות ואין כמעט סיכוי להדביק את הפער צריך להתחיל לחשוב על עונה הבאה והכסף מהמכירות של שני השחקנים יוכל לתרום לחיזוק לשנה הבאה ולסיכום ההבדל השנה בין הפועל ת"א למכבי חיפה. חיפה כובשת 1-0 בדקה 88 במשחק מגעיל מול אשדוד והפועל ת"א חוטפת שער דקה 90 נגד פ"ת. זה כל ההבדל. כמו שנאמר מזל של אלופים..
השב   •  00
31
רענן09/03/2010 10:57
אולי די עם כל ההשתפכות על הכישרון הנוצץ? כדורי העומק האומנותיים?
שנים אני יושב בשער 7, עוד לפני כן בשער 5. השם הנפוץ לביברס הקדוש בקרב החברים היה ביברס "כמעט" נאתכו. כמעט מוסר (לרוב זה לא מגיע ליעד), כמעט בועט (כמה פעמים הוא שם כדור במסגרת?) וכמעט מגביה, כי לרוב כל ההגבהות שלו היו קצרות עד לשחקן ההגנה הראשון.
אז ביברס נהנה השנה מסביבה תומכת של שכטר וורמוט שעזרו לו לפרוח, אבל מלבד החודשיים האחרונים שבהם הוא ממש פרח (בעיקר בגלל החוזה ואח"כ בגלל ההתעניינות המוגברת) לא ראינו ממנו שום דבר מיוחד שאבוטבול ולפניו יוסי לא נתנו.
אז אולי די כבר עם החסרון הגדול? עם עושה המשחק שהשאיר אותנו מוכים וחבולים?
כולה ביברס, חבר''ה. שלא תעופו.
השב   •  21
30
דין09/03/2010 10:44
לפני קצת יותר משבועיים מכבי חיפה שחקה בקופסא והדשא שם לא פחות גרוע.
השחקנים שלה התקשו להשטלת על הכדור לפני שהם בעטו וכתוצאה מכך הקבוצה החטיאו המוני מצבים.
לאחר המשחק משהו מחיפה התלונן על תנאי המגרש?
השב   •  20
אבא הפועל09/03/2010 11:17
סתם שתזכור זה מה שהיה.
ועוד אחד - בוקולי שהיה לו הרבה מה לומר על המגרש רק בתלונות ולא בכדור רגל.
השב   •  00
29
מני09/03/2010 09:52
א. הפועל קבוצה טובה מאוד
ב. לכול שחקן יש מחליף
ג. מאוד קשה לשחק במגרש האורווה
ד. ביבס שחקן מצויין אבוטבול גם
ה. האליפות לא סגורה
ו.  אני בטוח שאף שוער לא היה עוצר בעיטה כזאת.

לסיכום זה לא נורא להוציא תיקו באורווה 
העיקר שהאליפות תהיה ירוקה. 
השב   •  10
28
סמי09/03/2010 09:37
ברוכה הבאה השכונה להפועל ת"א
השב   •  10
27
נתכו09/03/2010 09:34

מה שנרשם כאן זה שטות גמורה, גוטמן ידע כבר לפני חודש שנתכו עוזר, אז למה לא להריץ את שי, הגרוזיני הזה גרוע, וכל מי שרואה את הפועל יודע זאת חוץ מגוטמן, אז אם כל הכבוד ההתנהלות של גוטמן היא הטעות .

השב   •  00
26
שחר09/03/2010 09:32
חיפה שחררו בדצמבר 2005 את קטן לווסטהאם, ההשפעה על היכולת של חיפה היתה ניכרת אבל חיפה עדיין זכתה באליפות באותה שנה!
הפועל מפסידים את האליפות?? ח, האליפות לא היתה שלה מלכתחילה.
השב   •  20
25
דומדום09/03/2010 09:16
השב   •  20
24
אלוף האלופים09/03/2010 09:12
מכבי תל אביב ונתניה עצם זה שהם הצליחו נגדינו והגועל לא זה אומר שהם לא נופלות ממנה לדעתי מכבי תל אביב ונתניה אוליי גם ביתר ובני יהודה משתוות ברמתן להפועל תל אביב
השב   •  02
מהרהר09/03/2010 09:51
שעלובי חיפה ברמה של קבוצת הנוער של בורדו?
השב   •  21
23
אייל09/03/2010 09:11
גם עם נאתכו לא היינו מנצחים במגרש מחדל הזה. אי אפשר להניע את הכדור וכל הזמן הכדור קופץ. בכסף שקיבלנו על נאתכו נוכל להביא זר תותח שנה הבאה
השב   •  00
22
שגיא זלינגר09/03/2010 07:56
אז היה נגמר ה 1-0 הרגיל של הפועל והיה 9 הפרש והיו אומרים שהפועל ניצחה בלי נאתכו ושגוטמן קוסם עם החילוף ועימנואל רוזן היה כותב טור שהיה מעלה לאוהדים את הלחץ דם והפועל פתח תקווה היו אומרים שבגלל שהם קבוצה קטנה אז נותנים מולם שערים בניבדל. אבל צרפתי עשה את שער השנה  - אני עוד מעט 20 שנה אוהב מכבי חיפה לא ראיתי משהו כל כך מלוטש מאז איציק זוהר
השב   •  21
21
ניסן09/03/2010 07:25
גם לי קוראים ניסן!
יא אללה איזה צירוף מקרים!
מה השם המלא שלך אחי אני אוסיף אותך בפייסבוק!
השב   •  12
20
אדום תמיד09/03/2010 07:23
גם עם נאתכו ויבואה לא היינו משיגים את חיפה. נכון שזה נשמע תבוסתני אבל זו המציאות. גם הקיזוז לא היה עוזר. להערכתי נאתכו יחזור עוד שנה במחיר נמוך ממחיר המכירה שלו. יש להתמקד בגביע ולהתחזק בשנה הבאה כך שהמירוץ לאליפות יהיה צמוד מהתחלה
השב   •  20
19
יוסי09/03/2010 07:06
זה שהגרוזיני ואבוטבול לא שווים שקל, עדיין לא עושה את נאתכו כוכב !  אפשר לחשוב שאיתו - הובלנו את הטבלה !
השב   •  52
שליח אדום09/03/2010 13:49
על שי אבוטבול קודם כל הוא בן של המועדון הזה ואל תשכח שהוא עבר פציעה קשה מאד אז תתנו לו את הזמן שלו שנה שעברה בזכותו עוד איכשהו נלחמת עם חיפה על האליפות וברגע שאוקוצ''ה גמר אותו גמר גם את חלום האליפות עם יבואה החלש אז אליפות השנה לא תהיה בגלל שיש מילה כזאת שיש להפועל סיוט ממנה והיא מאני טיים בהצלחה
השב   •  00
18
רודי הדרוזי ינוח09/03/2010 01:18
סופית מכבי חיפה אלופה גם השנה אהובתי אלופה עוד פעם אוהדי חיפה נגיד נא נא נא נא מכבי חיפה שוב אלופה גם השנה ושימותו הקנאים לילה טוב
השב   •  10
17
דניאל צהוב09/03/2010 00:50
זו הפועל,רגילים למקום שני. ועוד שמחים מזה. קבוצה דמיקולו של בכיינים.   אתם תמשיכו לקנא בנו לכל החיים.. אין מה לעשות .. אנחנו קבוצה גדולה ותמיד זה ישאר.
השב   •  63
סמי בן טובים09/03/2010 02:20
השב   •  31
16
ירוק09/03/2010 00:48
רציתם טביב רציתם טביב עכשיו על תבכו שאין הפועל בתל אביב
השב   •  40
15
גיסנו09/03/2010 00:31

הפואנטה של הטור זה לא אם הפועל תזכה באליפות או אם בכלל מגיע לה, זה על זה שאם עוד יש להם שאיפות, כמו שהם טוענים, אז הם לא יכולים להתנהל ככה.
החכמה היא לא רק לתת תצוגות גדולות (ואת זה הפועל עשתה העונה), כי לא משנה נגד מי, לא כל משחק ייגמר עם שלישיה ומעלה. צריך לדעת לנצח איפה שקשה וכשהולך חרא. זה מה שחיפה עושה השנה, והפועל לא. ובגלל זה חיפה תהיה אלופה, גם אם הפועל תבקיע 30 שערים יותר עד סוף העונה.

השב   •  91
עידו09/03/2010 01:57
מסכים איתך ידידי, דעה פשוטה, עניינית וקולעת בול
השב   •  21
14
עידו09/03/2010 00:14

לטעמי, וכבר הרבה זמן שאני חושב ככה, שנאתכו יחד עם שלומי ארבייטמן הם שחקני העונה. נכון שכמות הגולים של שלומי היא מדהימה אבל אין תחליף למה שנאתכו עשה בהפועל.
פשוט שחקן מבריק, צנוע עם ראיית משחק מעולה ופסים גדולים! עם כל הכבוד לשכטר וורמוט, ששניהם אגב שחקנים מצויינים, נאתכו ברמה אחת מעליהם.
אני גם מאמין שברקוביץ התכוון אליו כשאמר שיש צ''אבי ישראלי.
נכון שאין מה להשוות(בכל זאת צ''אבי לטעמי מס'' 1 בברצלונה) אבל גדל לנו כאן פליימקר שהרבה זמן לא נראה כמותו בארץ.
אני אישית דווקא פחות מחבב את העזיבה שלו לקאזאן כיוון  שהייתי רוצה לראות אותו בקבוצה בינונית ומעלה באירופה, ולא בטוח שרוסיה היא תחנת מעבר לכך(בלי לזלזל כמובן בסכומים שהוא מקבל שם).
ואגב, וללא קשר לעזיבה שלו, חיפה קבוצה טובה יותר מהפועל.
לא בהכרח כישרונית יותר, אבל מנוסה יותר, חזקה מנטלית, ועושה כל שבוע את העבודה בשקט בשקט בלי הצהרות. יסלחו לי אוהדי הפועל, אבל אחרי כל ניצחון שלכם הייתה יהירות מסויימת(עמנואל רוזן הוא רק דוגמא קטנה לכך), ואני לפחות הייתי בתחושה שאתם לא סופרים אף קבוצה בארץ.
בדיוק מהסיבה הזו הפסדתם נק'' במקומות שאסור לכם לאבד בהם נק'', כמו עכו, פ"ת ועוד.
זו דעתי לפחות.
שבוע טוב לכולם

השב   •  270
ori09/03/2010 00:31
כן ירבו אוהדים כמוך!
השב   •  50
אדום09/03/2010 02:07
כל מה שכתבת אמת.
השב   •  30
אדום09/03/2010 07:23
בזה שחיפה קבוצה מנוסה, יציבה מנטלית וכו'' יותר, זה אי אפשר לשכוח את ה-6-10 נק'' שהשופטים כבר הספיקו לחלק לכם העונה.
לתשומת ליבך, במשחק אתמול היתה לראשונה העונה ספק טעות שיפוט לטובת הפועל (מרעי לא נגע וגם לא הפריע לשוער), מה שממש אי אפשר לומר על חיפה.
בנוסף, גם לולא טעויות השיפוט בשנה שעברה הפועל היתה לוקחת קרוב לוודאי אליפות.
מצד אחד אתה "תשמח" מעוד אליפות, מצד שני מה שאנשים שבאמת מבינים בכדורגל סופרים זה מה יזכרו מהעונה הזאת לשנים שנימה.
מכם יזכרו את זלצבורג, שזה יפה מאוד בהחלט.
מאיתנו יזכרו גם את וינה, גם את סלטיק ובעיקר את המבורג.
עם כל זה שאנחנו שיחקנו מול קבוצות "לא מליגת האלופות", עדיין עדיף לעשות משהו גדול במקום (יחסית) קטן, מאשר לא לעשות כלום ולבייש את המדינה (לצערי, אני בעדכם באירופה) במקום "גדול".
השב   •  17
ירוק09/03/2010 10:08
טעויות שיפוט קורות ואין מה לעשות עם זה. פעם לטובתך ופעם נגדך.
לגבי אתמול,כנראה שהשדרים הצליחו להטעות אותך,מרעי לא חייב לגעת בכדור בכדי שזה יהיה נבדל. מספיק שהוא הלך לכיוונו והטעה בכך את השוער והוא כבר הפך לאקטיבי.. ואת זה כל שופט מתחיל יכול להגיד לך.
רק חבל לי שיש שדרים כמו דני נויימן.. בנאדם חביב.. אבל כדורגל הוא לא מבין. וגם פאלש הוא לא יודע מזה. אבוי לבושה!
השב   •  11
צהוב בנשמה09/03/2010 12:10
בכיין מסריח
השב   •  11
13
אייל הירוק09/03/2010 00:09
השב   •  62
12
ירוק09/03/2010 00:08
השב   •  00
11
שי09/03/2010 00:06
והביאו את דה רידר (חארטה) במקום נאתכו וורוניצה (בארטה) במקום יבואה
השב   •  00
10
חיים08/03/2010 23:41
השב   •  20
9
dt08/03/2010 23:32
צר לי להודות אבל כרגע חיפה היא הקבוצה עם האופי באה כל שבת ועושה את העבודה כמו שצריך בלי שטויות אירופה נפחה מעט את הפועל שמנסים להתחכם יותר מדי אומנם כשזה עובד זה יפה (ראה ערך דרבי שבו כל שער של הפועל היה יותר יפה והפסים היו מתוחכמים) אבל קודם תובילו בשער או שניים אחר כך תתחילו לשחק כדורגל יפה
השב   •  80
8
מוני08/03/2010 23:32
גם עם נאתכו ויבואה ותביא עוד חיזוק לא היתם לוקחים אליפות אז תפסיק לקשקש על פער ועל שחקנים,זו כבר מסורת ב 20 השנים האחרונות כמה אליפויות לקחה הפועל ת"א וכמה מכבי חיפה, אז בבקשה לא כולם נהיו מומחים פתאום ויודעים לפרשן.
השב   •  90
7
idan08/03/2010 23:27
למה אתה מקשקש? לא מגיע להפועל אליפות בגלל שחרור שחקנים? איפה אתה חי?  להפועל לא מגיע אליפות כי היא לא הקבוצה הכי טובה בליגה,וזו עובדה כבר 7חודשים! גם אם נאתכו הפועל עדיין היו בפיגור 9!! לא 3 או 4 או7!,תשע נקודות!והיום כבר 11,אז תפסיק לקשקש מתוק שלי,דבר עובדות,חיפה לא רואה גם את הפועל השנה עם נאתכו בלי נאתכו,הפועל תאכלו תלב ודי לבכות,היום קיבלתם שער מתנה והייתם צריכים להפסיד, אבל באמת אין מה לעשות אתם שוב בלי אליפות,ושוב רואים לחיפה את התחת-יש
השב   •  230
6
סיטו הירוק08/03/2010 23:27
מכבי חיפה בעזרת השם תיקח אליפות נטו בזכות עצמה ולא בגלל שום מכירה של אף שחקן אדום גם כשהוא היה רדפתם אחרינו ללא הצלחה.
השב   •  110
5
נועם08/03/2010 23:27
נמאס מכל הכתבים האלה שחושבים שהם מבינים עלק אם האליפות תגיע לכרמל הפועל יוכלו לבוא בטענות רק לעצמם איזה שטויות כל העונה גם שהם היו עם נאתכו  הפער היה גדול והאליפות תלויה רק בנו גם עם נאתכו וגם בלי בליגה נורמלית בלי שיטות הזויות 11 הפרש זה בכלל לא מאבק זה הפרש ענק וחד משמעי שמראה מי קבוצה יותר טובה בהרבה אבל שיש יושב ליצן שמעניין אותו הכל חוץ מספורטיביות זה עדיין סוג של מאבק ועוד נקודה למחשבה מעניין אם לוזון היה עושה תשיטה הזאת אם הוא היה אוהד של אחת מארבע הגדולות אני חושב שהתשובה ברורה זה לכל אוהדי הפועל שחושבים שיש מאבק
השב   •  120
4
אלמוג08/03/2010 23:26

השב   •  11
אדום09/03/2010 00:07

השב   •  40
3
עוד אליפות ירוקה לאוסף08/03/2010 23:26

השב   •  100
2
מסי08/03/2010 23:18
אז היא כן הייתה לוקחת אליפות..שטויות
השב   •  132
1
דרוזי ליברפול08/03/2010 23:14
אפילו אם לא נגע אבל הוא השפיע על השוער !
ואיזה החמצה של פ"ת בשניות הסיום.אח איזה יופי זה היה יכול להיות אם הבכינים היו מושפלים.
*איפה אתה עמנואל רוזן ? ח ח ח
השב   •  376
Mystical Complex08/03/2010 23:29

השב   •  80
ניסן09/03/2010 00:34
לחיפה יש עדיפות בהרכב ובטח שבסגל על הפועל תל אביב , מגיע לכם לקחת אליפות אבל בעזרת השם אנחנו ניקח סוף סוף נמאס לי כבר
השב   •  33
ד"ר רינגטון09/03/2010 00:43
גם אם הוא לא נגע בכדור.
השב   •  41
ירוק09/03/2010 10:11
אני לא יכול לשמוע את השדרים של ערוץ 1. הם לא מבינים כדורגל לעזאזאל.
השב   •  10
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP