יום חמישי, 10.04.2025 שעה 01:54
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
חיים רביבו

אף אחד לא יעצור את מכבי חיפה

חיים רביבו בטור אישי ל-ONE: חיפה עושה בי"ס לליגה, אלישע לא זוכה למספיק פרגון. יצחק שום צריך להתפטר. על הדרבי התל-אביבי: מכבי בשלה לנקמה

מעבר לזה שמכבי חיפה ממשיכה לעשות בית ספר לכל הליגה ונראית גדולה עליה (למרות שזה נראה כך גם בלא מעט משחקים של הפועל תל אביב) אני חושב שהאליפות הוכרעה ואף אחד לא יוכל לעצור את חיפה. ניצחון בטדי אחרי כמעט חמש שנים רק מחזק את העליונות שיש היום למכבי חיפה על פני כל שאר הקבוצות.

בסיום המשחק שוב שמענו חלק לא מבוטל מאוהדי בית"ר קוראים ליצחק שום להתפטר. אני חושב שהקהל לא צריך להתחנן, זה צריך לבוא מיצחק שום עצמו, הוא צריך להבין את המצב וללכת הביתה.

זו לא פעם ראשונה שאני אומר את זה, אבל הדברים לא מסתדרים בין בית"ר ליצחק שום וצריך לדעת מתי להפסיק. אני לא שוכח שמדובר במאמן מכובד שעשה כמה דברים בקריירה, אבל למסקנה הזו כבר הגעתי הרבה לפני ההפסד הערב למכבי חיפה.

מכבי חיפה ממשיכה לעשות בית ספר לליגה (גיא בן זיו)
מכבי חיפה ממשיכה לעשות בית ספר לליגה (גיא בן זיו)

אנשים מדברים על השחקנים של מכבי חיפה ועל היכולת המצוינת שלהם, על דרך וצורת המשחק שלהם, אבל משום מה אני לא רואה יותר מדי פרגונים לאלישע לוי וזה מאוד חסר. לא כל מאמן הצליח לעשות בחיפה את הדברים שהוא עושה בשקט, בצורה הכי יפה שאפשר לבקש. אחרי כל שער אפשר לראות את שמחת החיים והחיבוקים בין כל האנשים על הספסל. אלישע משרה את האווירה הנהדרת הזו על הצוות המקצועי שלו ולא מקבל הרבה פירגון על זה. אני לא רואה יותר מדי הורדת כובעים של מאמנים ופרשנים למה שהוא עושה בחיפה... האם זה כי הוא איש ללא יחסי ציבור? אולי.

במשך לא מעט שנים יש למכבי חיפה את השחקנים הטובים ביותר, את הקהל המצוין שלה, נשיא נהדר והיו לה לא מעט מאמנים טובים, אבל לאף אחד מהם לא היה את השקט הנפשי שיש לאלישע. הוא ממשיך לעשות את העבודה שלו גם תחת הלחץ ומקבל החלטות נכונות . בכל זמן כהונתו לא שמענו אפילו קללה אחת של אוהדי חיפה - מישהו עומד מאחורי זה ומגיע לו לקבל על כך את הקרדיט. 

לסיום, הייתי רוצה להתייחס למשחק הדרבי בעוד שבוע וקצת. אני חושב שזה יהיה משחק מעניין במיוחד, הרבה בגלל שמבחינת הפועל ת"א הוא המסוכן לה ביותר אחרי 18 משחקים ללא הפסד. אפילו נגד מכבי חיפה הייתי אומר שזה משחק פחות מסוכן. אני חושב שמכבי בשלה לנקמה הספורטיבית אחרי התקופה האחרונה.

הקהל לא צריך להתחנן, שום צריך להתפטר (גיא בן זיו)
הקהל לא צריך להתחנן, שום צריך להתפטר (גיא בן זיו)

גם בתקופה הפחות טובה אמרתי שאבי נמני בונה את מכבי ת"א כפי שאברהם גרנט בנה אותה. אמרתי שהקהל צריך רק להתאזר בסבלנות וזה יוכיח את עצמו והיום מתחילים לראות שזה השתלם.  יחד עם זאת צריך לזכור, עד העונה הזו זו הייתה תקופת בנייה. בשנה הבאה הציפיות יעלו ואז יחל מבחן הלחץ. נראה שמכבי חייבת עוד חיזוק נכון כדי לסגור פערים, אבל אם זה יקרה היאתוכל לרוץ לאליפות, כי מועדון כזה לא בנוי כדי להתמודד על מקום שני.
 

לכתבה זו התפרסמו 156 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 156 תגובות ב-90 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
90
דאבל אדום גם בדרבי10/06/2010 16:30
השב   •  00
89
שי21/02/2010 20:00
מבחינת הליגה בישראל בכלל, והשופטים שלה בפרט.
מישהו רואה שופטים איטלקים בליגה האנגלית? גרמנים בליגה הספרדית? יודעים מה, אפילו ישראלים בליגה הצרפתית?
ודאי שלא. אז למה שיהיו זרים אצלנו?
השב   •  00
88
שי20/02/2010 21:28
בחיים אל תגיד אף פעם
השב   •  00
87
שי20/02/2010 11:54
העונה קבעתם שם שיא שלילי מאז תחילת הצ''מפיונס, ואנחנו מדברים על ליגה שמאז הקמתה שיחקו בה הרבה מאד קבוצות. אפילו מכבי תל אביב הצליחה להוציא תיקו מיובנטוס, ולנצח את אייאקס, וזה בלי אבי נמני, שלא לדבר על כוכבים כמו שלכם.
בא נודה בזה, גם בשנים קודמות, פרט אולי למשחק ההוא נגד מנצ''סטר, ועוד שניים-שלושה לפני כלכך הרבה שנים, לא הייתם אימת ליגת האלופות, וקבוצות לא עשו במכנסיים לפני מפגשים אתכם.
השב   •  10
86
שי20/02/2010 11:46
אז אתה עוד מדבר על אחרים ועוד בפוזה של "ביקורת" מתנשאת?
ואני באמת מקווה שלמדת משהו חוץ מפסיכולוגיה, כי כלכך אין לך את זה.
השב   •  00
85
שי20/02/2010 11:10

בהנחה שאתה לא קבוצה שנותנת רביעיות וחמישיות כל משחק, זה לא משנה כמה תבקיע, כי בלי הגנה תמיד תוכל לקבל שווה או אפילו יותר בחזרה ולהפסיד.
הרעיון הוא קודם כל לא לספוג, כי אז בטח לא תפסיד, ותוציא תיקו או אפילו תנצח. למרות שאתה מכביסט, תשאל את האדומים, הם בנו מזה תפיסת עולם, ותפסו כמה תארים בדרך.
וזה לא אומר שחייבים לשחק בונקר מגעיל, גם למכבי היו פעם מבצרים בהגנה ברומר-שלח, זוכר? שהיו הבסיס שנתן שקט נפשי לנמני זוהר והשאר לעשות דברים מדהימים בהתקפה.
תראה את נבחרת ישראל, בניון, ברדה, קטן, ים של כישרונות וניסיון, וברגע שמגיעה בעיטת קרן או בעיטה חופשית פחות משלושים מטר מהשער, זה מינימום חצי גול לנבחרת היריבה. וזה למרות כל הניסיון של בן חיים והשוער באותו משחק.

השב   •  00
84
מכביסט בדם18/02/2010 22:04
על הצערים של מכבי הם שחקנים אפורים שמשחקים רק בהגנה ובקישור האחורי.
אני לא מבין על מי בונים לעתיד בחלק ההתקפי? על יבוריאן הזקן? או על ישראלביץ שמעבר לשיאו..או על ה"מרגרינה" שבחון?.או על אבידור שכובש פעם בחצי עונה! או אדון מאור בוזגלו שתוך שנתיים ייצא לאירופה ?..או מאיוקה שגם אני צופה לו עתיד באירופה?!?!.אז על איזה בנייה בדיוק מדברים במכבי?..אני מדבר על בניה בחלק ההתקפי!.
השב   •  00
83
דם צהוב!!18/02/2010 18:26
השב   •  00
82
צהוב18/02/2010 15:06
ועדיין ניצחנו 3-1 את הפועל ר"ג בחוץ
נותנים להפועל בראש גם אם הנוער
השב   •  00
81
אלעד18/02/2010 00:55
כשהליגה היתה די מכורה מראש. מתחילת המקצוענות היחסית בכדורגל(קרי 1970 והלאה) מכבי חיפה לא סופרת אף קבוצה בארץ מסנטימטר. הכי הרבה אליפויות, לא מעט גביעים וגביעי טוטו, הכי הרבה נציגים בנבחרת ושחקנים שיצאו לאירופה, הכי הרבה שערים, והכי הרבה הופעות מוצלחות באירופה.
השב   •  11
80
מכבי עד המוות17/02/2010 16:14
אתה שואל מי זאת מכבי תל אביב?
אני אענה לך מי זאת מכבי תל אביב זאת הקבוצה ששווה פי אלף ממכבי חיפה ושאר הקבוצות בישראל אז אל תשאל מי זאת מכבי תל אביב צריך לשאול מי זאת בכלל מכבי חיפה?
אם תבדוק תראה שברוב השנים מכבי לקחה אליפות אז תשאר בשקט.
השב   •  11
אלוף האלופים18/02/2010 07:06
ורק משקפת תוכל להראות לכם את הצבע הירוק
השב   •  11
79
עמוס16/02/2010 16:59
מצד אחד אתה לא צודק שאתה אומר שאף קבוצה לא יכולה לנצח את מכבי חיפה כי הנה ראית איך מכבי באו סגרו לחצו וניצחו ולפי געתי אני חושב שמכבי נתניה יכולה להוציא משם נקודה ויותר. מצד שני אתה צודק שמכבי בשלה ועודך לדרבי אחרי התקופה הטובה שהיא נמצאת בה עכשיו אני מאוד מאוד מקוה שננצח בהצלחה בעסקים חיים
השב   •  00
78
צהוב כחול מלידה15/02/2010 23:04
השב   •  01
77
ליאור15/02/2010 21:21
הרגשתי במחצית השניה שהמשחק הוא של קבוצת בוגרים נגד קבוצת נוער. איזה פערים בפיזיות, בחוסן המנטלי והגופני. הניהול של שחר לא מסתכם בכסף תזכרו מה אני אומר הנער של חיפה עוד כמה שנים לא רבות יתחיל להוציא שחקנים אירופאים לכל דבר. הליגה הישראלית זאת רק תחנה אצל שחר הוא רוצה אלופות.
השב   •  30
76
שי15/02/2010 21:17
עובדה שמכבי חיפה, כבשה 4 פחות מהפועל, אבל עדיין ניצחה 6 משחקים יותר.
מכבי תל אביב, כבשה 16 שערים פחות מהפועל, וגם ספגה יותר ממנה, אבל עדיין ניצחה אותו מספר משחקים, ונמצאת בפער של שתי נקודות בלבד מאחוריה. 1-0 קטן בדרבי, והפועל תהיה שלישית, למרות יתרון בכיבושים על שתי הראשונות.
השב   •  10
75
שי15/02/2010 21:08
 אולי אפילו הצחקת את כולנו.
לדבר על "כדורגל אירופאי", בעונת צ''מפיונס שבה לא רק משחקים יותר גרוע מנציגות ישראליות קודמות(ששיחקו עם הרכב הרבה יותר צעיר עני ואלמוני) אלא קובעים שיא שלישי בתולדות המפעל מאז ומעולם, זה קצת לא במקום להשתוות לאירופה.
נכון, אתם יכולים, אולי, לעבור קבוצות כמו פולהאם או אייאקס, אבל יש עוד קבוצות בליגה שיכולות לעשות את זה.
ודרך אגב, "מכבי" יש רק אחת, זאת מתל אביב, למרות שיש הרבה קבוצות בערים  שונות, בדיוק כמו ש"הפועל" זה הפועל תל אביב, למרות שיש גם בפתח תקוה, חיפה,באר שבע, ירושלים וכו''.
השב   •  14
אלוף האלופים18/02/2010 07:08
האמת גם אני היית מתבייש עשית בשכל
השב   •  10
74
מכבי חיפה!15/02/2010 19:33
להזכירך הם ניצחו אותנו,קבוצה שלא רואה את הליגה ובמיוחד לא אותכם.צריך משקפת?כבר טלסקופ.מכבי הדרבי הזה שלכם!בהצלחה מכל אוהדי חיפה
השב   •  20
73
מאור זוהר15/02/2010 19:17
כל אוהדי הקבוצות השונות תלמדו מארביטמן השחקן הכי טוב בליגה איכות הכדורגל שלו עולה על כל דרגה ותלמדו שמכבי חיפה א-ל-ו-פ-ה
השב   •  21
72
קרדוזו15/02/2010 16:54
למכבי חסר חלוץ דרום אמריקאי עם שליטה וירטאוזית בכדור, מישהו שירים את הקהל ואת הרשת. הבולגרים טובים אבל מכבי יכולה היום להרשות לעצמה חיזוק דרום אמריקאי!
השב   •  10
71
מאור זוהר15/02/2010 15:54
למכבי חיפה יש כדורגל ארופאי והיא ניצחה את זלצבורג אז כל אוהדי ביתר למה אתם חושבים שתוכלו לנצח אותנו והפנדל שאתם מדברים היה או לא היה מכבי הרבה  יותר טובה מכם תתמודדו עם זה ואני מוריד בפני אלישע את הכובע הוא התחיל מבית שאן והגיע לליגת אלופות עם מכבי חיפה תצביעו וביתר  אל  תשכחו ארבייטמן 19 גולים לכם ברק יצחקי שם רק איזה 7 מקסימום 8
השב   •  100
70
יהודה מדינה מגדל העמק15/02/2010 13:43
אבי לוזון למה לך לחפש רחוק וביוקר הם פה לידך שני התותחים שיביאו את נבחרת ישראל להצלחות זמן אותם בבקשה ותוכיח שאתה עוד יותר גדול
השב   •  31
69
אימת התקווה15/02/2010 13:22
כשתהיה בארץ ת תיהיה לך סמכות מוסרית  להציע את מי למנות ואת מי לפטר
השב   •  11
מנחם15/02/2010 17:11
השב   •  00
68
אבי15/02/2010 12:41
הפועל מלשינים! !
השב   •  30
67
עמיר15/02/2010 12:37
ראינו למה מסוגלת הפועל לעשות ראינו את זה גם מול חיפה. דרך רגב הדרבי יהיה צהוב, 
השב   •  70
66
ronaldinio15/02/2010 12:33
רביבו אומר שאף אחד לא יכול לעצור את מכבי חיפה כי השופטים נוטים חסד למכבי חיפה ממש בדומה למכבי תל אביב כדורסל.
במצב כזה בלתי אפשרי להתמודד. לדוגמא, הפנדל הברור שלא נשרק לטובת ביתר אתמול ויש עוד הרבה דוגמאות. כך שאפשר להגיד ביי ביי לליגה. חבל.
השב   •  13
65
Dani15/02/2010 12:20
השב   •  00
64
דן15/02/2010 12:18
השב   •  22
63
רוני דרור15/02/2010 12:01
מכבי מאד השתפרה וכל הכבוד לנימני ולצוות שלו. עדיין הפועל לדעתי(ולצערי הרב) היא הקבוצה הטובה בארץ שמשחקת את הכדורגל היפה ביותר והקטלני ביותר. חיפה יותר פיזית מהפועל אך פחות כובשת. מכבי יותר מזכירה את חיפה - הפועל טובה יותר משתיהן
השב   •  14
62
max15/02/2010 12:00
השב   •  21
61
רונן15/02/2010 11:21
השב   •  41
60
הירוק עולה15/02/2010 10:56
השב   •  90
59
שי15/02/2010 10:22
בכל מקום מהללים את נמני המאמן שהביא את השינוי למעשה הוא צריך לפנות את המשרה של המאמן למאמן אמיתי ולא חלטורה שמו ניר לוין שמאז שהוא יתישב לידו מכבי לא הפסידו שאפו ללוין שבעיני מאמן לנבחרת במקום ברקו.
השב   •  72
צהוב בדם15/02/2010 11:28
נמני הוא סמל בלבד, הוא מאפשר את ה"שקט" מהאוהדים ומשדר רוגע לשחקנים, מבחינה מקצועית הוא צריך ללמוד עוד הרבה (והוא למד לא מעט - זוכרים את החילופים המוזרים וההרכבים המוזרים עונה שעברה?). אך עם כל הכבוד מכבי התייצבה בשבוע שלוין עבר לספסל ומאז נראית מצויין. מבחינה מקצועית השינוי בא בזכות ניר לוין התותח
השב   •  00
58
לנסקי15/02/2010 10:18
מה אתה מתערב ביכלל שב בשקט יעבריין
השב   •  11
57
אוריו15/02/2010 10:16
חיים אתה מכיר את הפתגם רוצה רוצה ולא יכול. אני שמח שאתה אומר את   זה חיים תגיד שמקקי תביס את הפועל .להגיד זה לא עולה כסף רק תגיד אחרת מה יש לכתוב
השב   •  41
56
ירוק15/02/2010 10:09
לו שומעים את קולו . למה ? האם גם הוא הרים ידיים אחרי שבטוח הוא בנה על המשחק אתמול בטדי ?
השב   •  140
אריק האדום15/02/2010 10:32
מה כבר עשיתם 3:0 על ביתר ? גבורה גדולה מאיתנו הם חטפו רביעיה ולולא הזילזול שלנו זה היה 4:0 ביתר היום ברמה של אחי נצרת ר"ג רעננה ומקקי. ברוכיאן נעלם עם גאידמק.
השב   •  04
שי15/02/2010 10:42
0.0.0.
השב   •  12
משה המכביסט15/02/2010 11:01
אין כתבה אחת שלא שהוא לא מזכיר את חיפה,מכבי,ביתר.עמנואל ילד מתוסכל.

ניפגש בדרבי.22.02.10-יום הדין
השב   •  20
הקופיף15/02/2010 11:10
אבל אותכם מנגד אף אחד לא סופר
השב   •  51
יוני15/02/2010 15:10

השב   •  40
55
ירוק בלב15/02/2010 10:04
למה שחקן עבר כמו שפיגל כן מקבל משרה של איתור מאמן / יו"ר ועדה וכו''.

וברקוביץ שחקן עבר ענק לא מקבל את הנבחרת לאימון?

הכל פולי טי קה.
לוזון משהו פה מריח לא טוב!
השב   •  30
54
דני כצמן15/02/2010 10:03
אבל בלי ראלדס, מאיוקה, ייני, טומאסיץ'', אילייב ודור מלול אני לא חושב שננצח. אני אומר את זה בצער כי אני חושב שהפעם בהרכב מלא היינו יכולים לעשות זאת. בעיקר מפריעות ההעדרויות של ראלדס מאיוקה(הטוב במכבי בשבועות האחרונים) ושירן ייני
השב   •  02
הקופיף15/02/2010 11:16
ככה זה בכל קבוצה
השב   •  30
53
חיפה אהבת חיי15/02/2010 10:00
השב   •  20
52
רון חולדאי15/02/2010 09:52
תקחו אליפות רק בחלום!!
השב   •  42
51
ארמלי15/02/2010 09:04

מצחיק לקרוא על מכבי תל אביב.כמו זקן עם אלצהיימר גם הם חיים בסרטים על עבר מפואר ועתיד ריק.נזכרים באליפויות מתקופת המנדט ,בתקופה ששיחקו עם מגפיים והשחקנים עבדו בשוק לפרנסתם,וה כן,איזה גול מקרי לפני חודשיים ואיזה כף ניצחו את חיפה.האמת שמכבי תל אביב ממש לא מעניינת ,קבוצה מקרית וממש לא האחות הגדולה,עם כבר האחות המסכנה ,וכן,גם בתל אביב אתם מזמן לא מספר 1 .כואב נכון?? חח

השב   •  177
המכביזם לא ימות15/02/2010 09:36
לא יעזור לכם כלום, תמיד תהיו בצילנו. 92, 95, 96, 2003, כל השנים האלה שלקחנו אליפויות זה אחרי תקופת המנדט, לא? כנראה עדיין מצצת מוצץ. שנה הבאה נרוץ לאליפות חזק עד שתתחרטו שאתם קיימים אל תדאג
השב   •  510
דודו15/02/2010 10:04
שחר הסכים שתשחקו בבית את משחק החוץ האחרון שלכם ונתן לכם את האליפות המתנה. אז תגיד יפה, תודה.
השב   •  71
אני15/02/2010 10:09
השב   •  10
רון חולדאי15/02/2010 10:33
עליכם מקקי נכתב השיר הידוע:בשנה הבאה נשב על המרפסת.
מוכרים לכם אויר בשקית,כל שנה אתם בונים קבוצה, בגלל זה חצי קבוצה זה בית אבות או הזבל של קבוצות אחרות!
השב   •  50
ביתרי16/02/2010 11:17
ההפסד היחידי העונה של מכבי חיפה היה מול מכבי ת"א .
לא יקרה שום אסון אם תפרגנו להם קצת.
השב   •  21
50
איציק15/02/2010 08:59
השב   •  30
49
עידן, שינקיניסטן15/02/2010 08:56
ממש במקרה השינוי הגיע כשניר לוין התיישב על הספסל. ראינו לבד מה נימני לבד עשה שם- כלום. לאנשים אין זיכרון כזה קצר.
השב   •  51
48
מכביסט15/02/2010 08:12
עם כל הצער שבדבר .. הדרבי ידוע מראש.
מכבי משחקת ללא 5 שחקני הרכב .. זה יפגע בצורה מטורפת ביכולת.
לצערי זה עוד דרבי של הפועל.
השב   •  31
דורון15/02/2010 08:31
ועשתה בית ספר להפועל
השב   •  20
אריק האדום15/02/2010 10:35
נצחונות על ר"ג, אחי, רעננה, הפועל חיפה? מי הן בכלל? קבלתם רצף של משחקים קלים זהו, יכולת עלאק!
השב   •  00
47
חסוי15/02/2010 07:50
השב   •  00
46
אוהדומה15/02/2010 07:46
נכון מכבי תחסר שחקנים- אבל הפועל חוזרת ממשחק קשה, מטיסה ארוכה.
מילת המפתח - רוח לחימה, וגם קצת מזל. ומה שחשוב כרגע -לא ל"נאחס".
השב   •  32
מכביסט15/02/2010 08:15
המשחק שלכם וזה סופי עם כל הצער .
להפועל יש איזה 4 ימים מנוחה שזה המוןן בשביל להתאושש לגמרי מקאזאן.
מכבי ללא 5 שחקנים דומיננטים קשה לי לראות אותנו מנצחים אתכם.
השב   •  10
45
ששון15/02/2010 07:42
מאמן ענק.מקרין שקט ושלווה למערכת.ומה שמאפיין אותו במיוחד זו הצניעות.ומי הגאון שהביא אותו לחיפה ? שחר כמובן
השב   •  80
44
בית"רית15/02/2010 07:39

בג''ל לכן עשה טעוית שיפוט.מי יודע כמה קיבל.

השב   •  02
רועי15/02/2010 09:27
להתחיל להזכיר לך 3 טעויות שלו ושני אדומים שלא קיבלתם? או להזכיר לך שיש לכם מזל שזה נגמר ככה - אנחנו יותר טובים ואתה יודע את זה והיו עוד 3-4 גולים שניצלתם מהם וכל זה בהילוך 3 אם הייתם שמים גול היינו עוברים לרביעי ומשפילים אתכם!
השב   •  20
43
קוקו15/02/2010 07:13
אנחנו מכביסטים ולכן אנחנו רוצים לנצח ! לא לנקום ולא בטיח ! לנצח כל משחק בכל מקום . נקמות תשאיר לקבוצה שהאוהדים שלה רואים כהישג שמכבי מפסידה לרוסים והם קופצים משמחה בכיכר רבין .
השב   •  60
42
טל15/02/2010 06:33
השנאה שלך להפועל גורמת לך להיות כתב גרוע
השב   •  32
41
מוני15/02/2010 06:21
מכבי תופיע ללא חצי קבוצה ואז היא תפסיד 1:0 קטן ונראה מה תגיד שבוע הבא( להוציא תיקו מול הפועל זו לא נקמה)
השב   •  12
40
דורון15/02/2010 06:06
בתקופת אלישע לוי
נכון או לא?
תענו
השב   •  543
עידו15/02/2010 12:52
הוא שיחק את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלו לפני שהוא יצא לאנגליה אצל רוני לוי. גם אצל שום הוא היה יותר טוב
השב   •  00
39
ליאור15/02/2010 05:55
כל הפרשנים מנסים להרדים את חיפה. בגלל שיטת הקיזוז האליפות שלנו לא מובטחת. נעשה תיקו אחד עוד שתיים עד סוף העונה והלך הלינו, הפסד להפועל ואין אליפות. אני מקווה שהשחקנים שרובם צעירים מבינים ומוכנים לזה.
השב   •  110
אלוף האלופים18/02/2010 07:17
השב   •  00
38
inferno15/02/2010 02:34
נתחיל ככה אוהדי הצהבת תפסיקו כל פעם אנחנו מנצחים לא משנה אם זה אותכם או את ביתר או את סכנין תפסיקו להתבכיין דיי כבר זה מאוס 24 שנין 11 אליפויות יש לנו אז יש לכם 18 כיף לכם מחכה לכם ב15/3
לאדומים שבכם אל תשכחו מתי האליפות האחרונה שלכם הייתה 10 שנים חיכתם אל תדאגו יקח לכם עוד זמן לחכות לירושלמים הלוואי גומא יצא ותחזרו לחייך את אחלה קבוצה ולכל הירוקים אינפרנו זה הדבר הבא יחי אינפרנו ג'' כבם לא כמו פעם הארגון שלנו הוא הדבר הבא
השב   •  50
37
ירוק15/02/2010 02:34
בוחבוט, פנדל, אנדרסון, כרטיס אדום ורוני לוי מזכיר לך משהו או איך שגלגל מסתובב
השב   •  20
36
אוהד נתניה15/02/2010 01:47
או אולי יצחק שום בעצמו?
עוד לא ראיתי בחיים שלי תגובה מטופשת כמו התגובה שלך וראיתי תגובות הזויות בחיים שלי.
עזוב לא עטר אשם אוחנה אשם לפני 7 שנים שהוא אימן אז הוא נכנס ברגל שמאל למגרש ולא ברגל ימין
אוחנה תתפטר!
השב   •  10
35
ככה15/02/2010 01:34
למה ?
השב   •  02
34
סמי בן טובים15/02/2010 01:18
איפה שהיה אוסישקין יש כיום גינה .
אז מה הקטע שאומרים שאוסישקין זה חניון ?
השב   •  30
33
אולטראס15/02/2010 00:24
מה אתם קשורים לזה בכלל??
שיחקנו נגד בני יהודה לפני חודשיים..
עזוב שאני אוהד הפועל אתם תקבלו 3 כמו כל דרבי ב 10 שנים האחרונות כי תכלס אין מה להשוות בין הקבוצות..
ייני הבדיחה הזה הוא הכוכב שלכם..
לפחות תצאו בדקה 60ולא יהיו לכם פקקים..
השב   •  87
איתמר15/02/2010 01:13
עוד תאכל את הכובע שלך, וזה לא יהיה נעים.
השב   •  30
אוהד צהוהב בנשמה15/02/2010 07:09
תגיד נראה מי יחטוף 3  יום שני במחצית  אתם תלכו לבית יאלה מכבי.
השב   •  30
32
מזרחי קו האמצע15/02/2010 00:11
ברכות גם לאוהדים שלכם ,שעלו בהמוניהם לירושלים והוסיפו צבע ל"קרנבל" ! תענוג לראות משחק עם אוהדים מעודדים משתי הקבוצות, וזה מה שראינו הערב בטדי.
השב   •  350
איתמר15/02/2010 01:13

השב   •  10
הציוני15/02/2010 01:41
אני במקום אוהדי ביתר הייתי מחרים את המשחקים. השחקנים לא זזים אז על מה בדיוק לשלם כסף? למשחקים של באר שבע אני לא אלך עד שתפסיק בדיחת הניהול הנוראית הזו של הגברת ברקת. עם כל הכוונות הטובות עד שלא יהיה לה צוות טוב סביבה כלום לא ישתנה
השב   •  10
31
הקוף15/02/2010 00:00
אוהד הצלחות.
השב   •  10
30
צהוב14/02/2010 23:50
יאללה מכבי רק אותך אוהב! ורק לך נשיר בכל הכח!
השב   •  81
סיוון15/02/2010 00:00
השב   •  61
29
צהוב כחול מלידה14/02/2010 23:49
השב   •  62
אמיר15/02/2010 00:09
השב   •  32
איתמר15/02/2010 01:11

השב   •  10
28
קובי שטאובר14/02/2010 23:48

לגבי מכבי חיפה רביבו צודק למרות שעדיין הדרך ארוכה ולא הכל סגור. לגבי הדרבי גם ליפני הדרבי הראשון כתבת שמכבי מסוגלת לנצח ובמציאות זה היה רחוק .גם הפעם אין למכבי שמץ של סיכוי מישום שהפערים די גדולים.

השב   •  510
יגאל15/02/2010 01:36
שלטנו כל המשחק היינו הרבה יותר טובים מכם וגם הגיע לנו פנדל אז בסדר בסוף לא הצלחנו להבקיע וניצחתם אבל להגיד שזה רחוק? ניצחון שלכם היה בפוקס וגם בעזרת השופט (כמו תמיד, כמה לא מפתיע).
השב   •  10
27
אוהד14/02/2010 23:47
מכבי ת"א יפסידו שוב להפועל וכל הצהובים שהוציאו את ראשם והחלו להתרברב יטמנו את הראש עמוק באדמה
השב   •  26
26
מאיר14/02/2010 23:45
איזה כיף זה להפסיד באלופות רק להיות
שם. אים אתה לא שם אז אתה לא קיים זוכר את הספר עים הדפים הצהובים כל שנה מתאים 0 נקודות 0 שערים 10 מליון יורו
השב   •  62
25
אלון חרזי ה מ ל ך14/02/2010 23:39
אני אמרתי לפני שהתחיל הסיבוב השני שלושה משחקי חוץ יש שאם אנחנו עוברים אותם- יש אליפות ואלו הם: מכבי פ"ת באורווה ביתר בטדי ונתניה בקופסא בינתיים עשינו שני שליש מהעבודה בס"ה ונשאר לנו עוד שליש ואנחנו אלופים רישמית, והמשחק בנתניה עם עטר בהרבה יותר קשה מטדי אז ככה שאסור לחגוג יותר מדי בשביל לא לבוא בחוסר מוטיבציה למשחק, יאללה ביי ולילה טוב. 
השב   •  101
24
לוזון הורס ת''כדורגל14/02/2010 23:27
השב   •  32
23
יוסי14/02/2010 23:22
אולי תלמד לכתוב?
ולא זכור לי שאתם הבקעתם איזשהו שער בליגת האלופות.אבל זכורה לי תבוסה אחת מול קבוצה דייגים.איך קראו לה.תזכיר לי?
השב   •  82
22
גיל14/02/2010 23:20
למרות שאינם קוראים בוחבוט, ציפיתי מאיש כדורגל כמוך לגנות את העוול הנוראי שנגרמה לבית"ר הערב שגם הוא היה שותף בה בכך שלא שרק פנדל לטובת ביתר, והוסיף חטא על פשע כשהוציא צהוב לשחקן שנכשל.
השב   •  1624
איתמר15/02/2010 01:10
היא היתה בבירור מחוץ לרחבה, מכיוון שזה הולך לפי השחקן המכשיל, לפי חוקת פיפ"א, ואתם ממשיכים לטעון שקופחתם חמורות. בוא אני יגיד לך מה זה קיפוח, שלא מרחיקים כל משחק את קובי מויאל, הכסחן, האבוקסיס הבא של הכדורגל הישראלי. ותגיד שלא.
השב   •  93
ניר15/02/2010 09:19
אבל ביתר רק הרוויחו.
העבירה על דנין הייתה מחוץ לרחבה אפילו נוימן שהוא אוהד ביתר הודה. למויאל הגיע צהוב שני 3 פעמים והוא וויתר לו. ובסוף תסתכלו בגול של בוקולי- גאדיר חוטף מרפק ברור לפנים והשופט נמצא ממש ליד ומתעלם- זאת עבירה של אדום עם הרחקה ליותר ממשחק אחד אז אל תתלוננו על קיפוח. מטעויות שופט לא מפסידית 3:0
השב   •  41
אריק האדום15/02/2010 10:39
מסדר להם טיסות לחול הטבות . אתה רוצה שישרקו נגד חיפה. כבר שנים לא ראיתי שחיפה מקופחים תמיד זה הקבוצות שנגדן הם משחקות או הריבות שלה לצמרת. אל תהיה תמים. הקיפוח של קינן לא היה זה רק נדמה לך. זה הכל מכוון.
השב   •  23
21
Peleg Bimoot14/02/2010 23:16
אוסישקין שלום, אוסישקין שלום, לכם זה סיוט, ולנו חלום!
השב   •  83
20
פורלאן14/02/2010 23:16
השב   •  232
Eyal15/02/2010 05:37
Liverpool? I also have a question, 7 years no championships and no cups. who am I?
השב   •  21
דני15/02/2010 10:04
מכבי זכתה בגביע ב2005
השב   •  10
19
רון14/02/2010 23:07
השב   •  88
אבי14/02/2010 23:16
השנה באירופה "רק" 19 שערים(מוקדמות זה גם אירופה)! מה לעשות שאנחנו לא כמו שאר קבוצות ליגת העל שכל שנה מצליחות להבקיע בליגת האלופות!!
השב   •  135
רון חולדאי15/02/2010 09:49
אהה קיבלתם חמישיות, רבאק חמישיות מקרקוב!!וחמישיה מבודו גלימט!!אין לי מושג באיזה מדינה משחקת בודו גלימט
אבל גם היא נתנה לכם חמישיה!!
השב   •  32
18
שלמה14/02/2010 23:06
השב   •  62
17
מכביסט 814/02/2010 23:04
בשביל שתשברו עוד שיאים שליליים?
השב   •  136
איתמר15/02/2010 01:07
זה שאתם צוחקים עלינו בכשלונותינו השנה, לא ממעיט מערככם? הרי בליגת הישראלית אנחנו עולים עליכם בכמה דרגות וזה ממד איכות הכי טוב.
אם אנחנו אפס אתם מינוס, הבנת ברוך?
השב   •  01
רון חולדאי15/02/2010 09:49
השב   •  22
16
עוד עונה בלי אליפות להפועל14/02/2010 23:02
והעיקר - 20 שנה עם אליפות אחת. אתם יודעים רק לבכות.
השב   •  41
15
רועי14/02/2010 23:01

חיים רביבו צודק,שום קיזוז לא מפרגנים לאלישע לוי יותק מדיי, הוא ראוי לכל פרגון,לא תראו אותו מתלהם בראיונות, לא משתחצן בניצחונות, מאמן עם רגליים על קרקרע כל הזמן. הדרך שהוא מתמודד עם השחקנים,מתי להכניס את השחקן הנכון ברגע הנכון. כן יש "ערימה" של כשרונות במכבי חיפה, שחקנים צעירים עם אמביציה להצלחה ועליהם "מפקד" יניב קטן,אלישע מצליח לחבר את כל התלכיד הקבוצתי הזה, גם מבחינה חברתית וגם מבחינת יכולת אישית, לא זכור לי שקבוצה ניצחה את בית"ר בטדי בתוצאה כזאת במהלך השנים האחרונות וראו את השמחת חיים של השחקנים.ניפגש בצ''מפיונס ליג!

השב   •  80
14
יובל.14/02/2010 23:00
המאבק יהיה בין מכבי ת"א למכבי חיפה. אבי נימני עושה עבודה מצויינת במכבי ת"א, ושילוב הצעירים ישתלם כבר בשנה שנתיים הקרובות. השנה מכבי ת"א עדיין לא מספיק טובה.
הפועל ת"א מציגה יכולת מצויינת השנה אבל זה לא יהיה כך בשנים הבאות כי אין בהפועל בנייה לעתיד, ושחקנים רבים יעזבו אותה בקיץ.
השב   •  190
13
ג''וני ווקר14/02/2010 22:58
השב   •  7712
12
נאור14/02/2010 22:58
אתם יודעים,משחק בטדי עם אווירה מחשמלת,נגד הקבוצה הכי טובה בליגה..אתה מצפה מהשחקנים לעלות למגרש בטירוף,גליצ''ים,לחץ,משחק קשוח..אבל כלום..מה שקיבלנו זה שחקנים שבקושי זזים,מצלמים את חיפה מניעה כדור בלי שום לחץ והתוצאה בהתאם.
לא מפריע לי ההפסד,אם היינו מפסידים והשחקנים היו נלחמים הייתי מוריד את הכובע בפניהם ולפחות אומר כל הכבוד על המאמץ.הבעיה שהשחקנים כ"כ אפטים וקיבלו את חולצת ההרכב מהר מידי ובקלות מידי אז הם כבר לא מעריכים.הם רק לא יודעים שהזדמנות כמו שנפלה להם השנה אולי לעולם לא תחזור ועוד כמה שנים הם ימצאו את עצמם בקבוצות כמו הפועל כ"ס והפועל  עכו ויבכו שלא ניצלו את ההזדמנות כאשר קיבלו אותה.
השב   •  202
איתמר15/02/2010 01:04
זה שלא חיסלתם את שחקנינו כמו הפועל חיפה, זה לא אומר שהשחקנים לא התאמצו.
תאמין לי בין אם זה שלשחקני בי"תר יש חיבור מאוד טוב עם המועדון ובין עם זה ששחקן שירצה לעבור לקבוצה גדולה לקראת הפירוק ינסה להרשים כמה שיותר את היריבה.
תנסה להעריך יותר את השחקנים, הם מתאמצים, גם אל לפעמים לא נראה.
השב   •  20
אלעד15/02/2010 01:20
זה מה שקורה שקבוצה בנויה על כסף ולא על נשמה.
לפני ארקדי כל שחקן בביתר היה נותן את הנשמה בכל משחק על המגרש, היום הורידו את המשכורות השחקנים רצים בהתאם, כל כך צפוי ששחקנים שעזבו מועדונים שגדלו בהם בשביל כסף (גרשון, בנאדו.) לא יספקו את הסחורה.
עובדה שהיחידים שכן עוד עושים משהו אלה השחקני בית, ובעיקר אלה שלא שיחקו בתקופת גיאדמק
השב   •  30
הציוני15/02/2010 01:37
שחקנים כמו אבי ריקן, קובי מויאל וחן עזריאל, שלא היו סופרים אותם בעידן גאידמק, קיבלו הזדמנות וזרקו אותה. עידן טל, בנאדו וגרשון הולכים לפרוש בקרוב, וה"כשרונות" יצחקי (אני באמת חושב שיכל להיות תותח), ברוכיאן, בן שושן ותמוז הולכים להיות שחקני ליגה ישראלית לנצח כי הם לא משקיעים גרוש (מקסימום יילכו לאיזו עונת כישלון באירופה). אני רואה שני שחקנים עם עתיד בביתר: ורד והרוש.
השב   •  30
יצחקי נשמה15/02/2010 07:55
המאמן הוא זה שבעיקר מבזה את המועדון..הוא עושה דווקא שום..הוא לא אוהב את בית"ר..לא מחובר אליה ולשחקנים..וגם להם קשה..לא פעם שמעתי בראיונות של שחקנים שהם אמרו שהם אוהבים את האווירה הטובה בין המאמן אליהם ושיש צחוקים ביניהם כמו שיצחקי אמר על עטר..עטר היה מחזק אותם בתקופות רעות מעודד אותם אחרי גול משהו..שום לעומת זאת רק עושה לא לא בראש..שום מילה טובה לשחקנים!שום תמיכה!וכן יש גם שחקנים שאתה צודק שהם מבזים את המועדון..אבל אתמול היו שחקנים שנלחמו וירקו דם על המגרש..שחקנים כמו יצחקי,ורד..ראו את הלחימה ואת הרצון..אבל הם לא יכולים לבד..עונה קודמת הקשרים ואפילו אלברז היה מחלק להם כדורים..ברוכיאן היה באמצע המגרש מחלק לבן שושן וליצחקי כדורים גאונים וליצחקי לא חסר כישרון..עוד לפני המחצית שיחסית בית"ר שיחקה טוב הוא אמר לשום שהוא לבד..והוא צודק..הוא לא מקבל מספיק כדורים כמו שחלוצים בקבוצה אחרת מקבלים..ולמה?כי שום הוא בונקריסט!בגלל זה אחי צריך לעודד שחקן כמו יצחקי..שבסוף עונה שישאר איתנו יראה עונה כמו עונה קודמת שהוא היה בשיאא!!צריך לעודד ולחזק אותו והוא יחזיר את הסחורה..אבל לקלל כל הזמן את שום..ככה החשקנים יבינו שמהם אנחנו מצפים ללחימה וגם אנחנו לא אוהבים את שום
השב   •  00
11
שמור במערכת14/02/2010 22:57
כל טור קולע.

אבל נא לדייק. קללות שמעת גם שמעת. ערן לוי לצורך העניין. אבל זה בטיפול.

גם להפועל לא חסר, ממש לא חסר. הדבר היחיד שאין להם זה יציבות. אם כן היה מפחיד להסתכל על הטבלא בליגה.

לגבי הדרבי? אני מתפלל לתיקו, אבל הפועל לדעתי לוקחים שוב, עם 1:0 קטן ויפה.

בלי קשר, נמני עושה עבודת קודש במכבי ת"א. שקט תעשייתי, נשמה, מלחמה, וגם שחקני בית. אני לא חושב שהם יהיו בשלים לאליפות שנה הבאה, אבל בהחלט למאבק. אם הם ממשיכים בכיוון הזה, תהיה פה קבוצה מפחידה עוד שנתיים.
השב   •  101
10
יובלי אלימלך הנסיכה14/02/2010 22:56
לייאור רפאלוב הוא פשווט מלך איזה שיפוור הוא עשה !
ייאלה איזה ניצחוןן
"אני שואל למה בחיפה אין הפועל אז בוא נגיד תודה לאל האליפות ירוקהה.."
השב   •  329
מיכאל כהן14/02/2010 23:20
כשרפאלוב נדחק לפינה רק קיללתם אותו, פתאום הוא התחיל לשחק כדורגל - "רפאלוב המלך".
בזיון של קהל
השב   •  1010
אלוף האלופים15/02/2010 02:50
להזכיר לך מה עשיתם לנימני בשלושת המשחקים הראשונים ?
עד היום אני קורא תגובות של אוהדים כמוך שקוראים לנימני ללכת הבייתה אבל שאתם מנצחים וואו נימני גדול נימני המלך לך לקלף פול תדברו על אוהדי הצלחות תסתכלו במראה קודם יה עילגים
השב   •  63
9
יאללה בית"ר14/02/2010 22:55
שראובן עטר התחיל לאמן את בית"ר היה לו תקציב של 150 מליון שקל ושחקנים כמו בואטנג,(שהיום משחק בחטאפה) פרננדס, זנברג, זיו קאלה ועוד הרבה שחקנים טובים ואני זוכר שבתחילת בעונה עם כל הסגל הנוצץ הזה בית"ר הייתה בפער 12 נק'' ממכי חיפה (ושנה שעברה חיפה הייתה קובצה גרועה והיא לקחת אליפות רק בגלל הליגה החלשה) ומאז שהוא הגיעה עד היום הקבוצה שיחקה בלי שמחת חיים והשנה ביתר עם צעירים גרועים שלא שמים על המאמן.מסקנה=כל השכונה הזאת התחילה מאז שראובן עטר הגיע לבית"ר
השב   •  350
עמית15/02/2010 01:25
אתה חצוף.
אני מזכיר לך שעטר, לפני העונה, הגיע לטדי ואמר "אני עובד פה, אין כסף". בזמן שאתם עמדתם לפרוק ועשיתם בדיחה מעצמכם בניסיון הכושל לרכוש את הקבוצה, עטר עשה מעשה אמיתי, בא להכין את הקבוצה לליגה, בחינם. בלעדיו הקבוצה לא הייתה פותחת בכלל את העונה, להזכירך.
אין לך שום זכות להגיד לעטר שום דבר חוץ מתודה רבה. חצוף.
השב   •  130
קוף ירוק15/02/2010 03:18
הכל התחיל מהתבוסה בחוץ לויסלה קרקוב. מאז לא רואים את ביתר אפילו למשחק אחד טוב. הבלחה אחת טובה בגמר הגביע נגדנו וזהו חוץ מזה שום כלום. וגם אוהדי ביתר יודעים את זה. לא עטר אשם. ודרך אגב שום צריך להתפטר דחוף. ועידן ורד שחקן אש
השב   •  101
יאללה בית"ר15/02/2010 20:17
קודם כל מה אתה לוקח את זה כל כך קשה כל מה שציינתי אלה עובדות. זה שראובן עטר הציע לאמן את בית"ר בחינם כל הכבוד לו ואני מאוד הערכתי את זה (ושתבין שאין לי שום דבר אישי נגד עטר הוא בן אדם זהב שכולם אוהבים) אבל עובדתית מאז שהקבוצה התחילה לשחק תחתיו היא שיחקה פשוט גרועה, בלי חשק וכל זה עם תקציב של 150 מליון שקל סגל נוצץ וליגה חלשה.אז זה שראובן עטר רצה לאמן את בית"ר בחינם,כל הכבוד לו.אבל זה שהוא נכשל זה משהו אחר.
השב   •  12
עמית16/02/2010 12:54
אתה מבלבל פה סיבה ותוצאה
זה שמאורעות התרחשו במקביל לא אומר שאחד הוליד את השני
הסיבה לכשלון של בית"ר בשנתיים האחרונות נעוצה עמוק בתקציב המפוצץ. הקבוצה השקיעה בעכשיו, ולא חשבה שני צעדים קדימה. קנו המון שחקנים בשיאם או מעבר לשיאם, שילוב הצעירים בעונות האליפות היה מינימלי (יחסית), והתשתיות לא השתפרו.
אז את ההצלחה המיידית זה הביא, אבל זה שקול לבניית מגדלים פורחים באוויר, בלי יסודות הכל התמוטט.
עטר היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון..
עטר מאמן עם קבלות, וקצת כבד להאשים את כל תחלואות בית"ר עליו, להאשים את הש"ג אף פעם לא פותר את הבעייה האמיתית.
השב   •  10
8
אלי14/02/2010 22:54
אני חושב שאלישע לוי מוכיח שהוא המאמן הטוב בארץ מבחינה מקצועית ומבחינה אנושית.
השב   •  380
7
צהוב בורידים14/02/2010 22:53
השב   •  142
6
רוני14/02/2010 22:52
הפועל הביאה 55 גולים העונה, יותר ממכבי חיפה.  כל משחק "הפועל ת"א הביסה 4:0 את."
השב   •  664
רק בחיפה יש מכבי14/02/2010 23:08
בגלל זה המאזן שלכם דומה לשלנו, בלי זה הייתי מתחתינו, אבל אל תדאג, אנחנו נסיים עם יותר שערים, יותר נקודות (כמובן), ויותר אליפויות!
השב   •  91
ירוק14/02/2010 23:12
השב   •  50
מיכאל כהן14/02/2010 23:19
מה זה משנה גם אם תכבשו בכל משחק שני שערים יותר ממה שחיפה כבשה. העובדה היא - הפול ממשיכה להיות הלוזרית של הליגה, קבוצת מקום שני ולא יותר, האליפות לא תלויה בכם אלה לגמרי בחיפה, תתפללו שננצח אותם, אם מישהו מסוגל זה אנחנו, חיפה לא תאבד יותר מדי נקודות, אם בכלל
השב   •  91
ירוק15/02/2010 08:11

השב   •  10
דין15/02/2010 17:25
4-3 ו3-3 על קבוצות כמו בית"ר ונתניה בבית.
או 2-0 ו3-0 עליהם?
לנצח 7-1 קבוצה קטנה ואז לעשות תיקו 1 מול קבוצה קטנה אחרת זה פחות טוב מלנצח 2-0 שתי קבוצות קטנות.
השב   •  10
עכביש16/02/2010 14:53
אתם רק במקום השני עם אופציה לשלישי. אז תמשיכו "להביס 4:0" (תיקו עם עכו. פח) ותישארו הקבוצה הכי מסכנה במדינה. להזכירכם - 0 נצחונות, 0 שערים ב-0 הופעות בליגת האלופות!
השב   •  00
5
עידו14/02/2010 22:49
ח סתם עידן תבוא לחיפה נעשה ממך בסט דה לבסט ונמכור אותך לאנגליה או ספרד רק תחליט אבל לא לאציו הבנת?
יאלה חיפה
השב   •  3717
רוצה 0 גולים, 0 נקודות ?14/02/2010 23:06
השב   •  23
ניר14/02/2010 23:16
העיקר שבית"ר קנתה את  כל מה שזז בכיתם שהם קונים הכל
השב   •  108
מיכאל כהן14/02/2010 23:17
ללאציו לא תמכרו אותו
הוא פשוט יקום וילך בלי לדבר
השב   •  125
4
שי14/02/2010 22:47
זה מה שחסר לנו העונה.

לקבל אותם,בבית שלנו.
אוי מכבי ת"א כמה אתם רוצים?3?4?5?

מחכים לכם בקרייה-גיהנום אמיתי.
השב   •  7930
תומר14/02/2010 23:01

השב   •  98
צהוב14/02/2010 23:37
ואז הנצחון יהיה אפילו יותר מתוק
השב   •  77
אלוף האלופים15/02/2010 02:57
כל הליגה יודעת שכל נצחון קטן מעלה לכם את השתן למוח ואתם מתרברבים כמו טווסים עוד לא למדתם שמדברים על המגרש ולא באיזה כתבה או טור לכם מתאים המשפט סייג לחוכמה שתיקה ועל אחת כמה וכמה שתיקה יפה לחכמים כי חוכמה זה מכם והלאה חבורת גרוטאות שתקבלו בעה בראש בקריה אני רוצה לראותכם נכנסים לכאן וממשיכים להתרברב אבל הפעם עם הזנב בין הרגליים והראש בתחת
השב   •  63
שרוף מכבי15/02/2010 10:06
אם אפשר למסור לדוידויץ ד"ש חם ממאיוקה תודה הוא מאוד נהנה בפעם האחרונה שהם נפגשו
השב   •  11
3
עידו14/02/2010 22:47
השב   •  4525
Peleg Bimoot14/02/2010 23:17
השב   •  1314
אבי15/02/2010 07:26

מכבי-תל-אביב מלחמה!

השב   •  511
אריק האדום15/02/2010 10:40
השב   •  24
2
סאלי14/02/2010 22:45
השב   •  8811
ירוק אורגינל15/02/2010 00:47
אוטוטו.
השב   •  143
אוריו15/02/2010 10:10
ואני מחכה במגרש מקקי ברחוב מכבי 6 לשעבר בית ומגרש כדור סל לשעבר סלי תבוא לשם ואני אספר לך את ההיסטוריה של המגרש מפטקה זל שהיה אחראי על מגרש ועד גדולי שחקני מכבי שבניהם שיחקו ברודי ברקוביץ  ומי היה המנהל מר מחרובסקי והיום זה מגרש חניה ענקית סלי אני ממתין לך.
השב   •  22
1
אבי14/02/2010 22:45
יש!
השב   •  399
אסור לפספס
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP