יום שני, 31.03.2025 שעה 20:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ערן סלע

למכבי ת"א יש אופי והגנה חזקה

ערן סלע בטור אישי ל-ONE: היא לא גבוהה או מאסיבית ואין לה מספיק ישראלים, אבל המטרה של מכבי ת"א היא ראשות הבית. אנדרסון הוא ה-MVP של הטופ 16

מכבי ת"א היא בטח לא הקבוצה המושלמת של אירופה. הרכזים שלה לא תמיד מסונכרנים זה עם זה ולא ממש ברור מי הרכז הראשון ומי השני, אף שאנדרו ויזנייבסקי הוא היחיד בקבוצה שפתח בחמישייה בכל המשחקים.

יש לה פאוור פורוורד בשם סטפון לאזמה, שבכל פעם שהוא מקבל כדור בהתקפה וצריך לעשות תנועה לסל או לכדרר, אפשר כבר לרדת להגנה, כי הכדור הזה יילך לאיבוד ברוב המקרים.

היא לא הכי גבוהה, גם לא הכי מאסיבית ואין לה יותר מאשר שחקן וחצי מקומיים שמשחקים על אמת ולא בערך, מבחינת דקות משחק. אבל לצד כל אלה יש לה שני דברים שאי אפשר לקחת ממנה: אופי קשוח והגנה חזקה, שבאים לביטוי לכל אורך העונה ובמיוחד בשבועות האחרונים.

אנדרסון ופישר (אמיר לוי)
אנדרסון. השחקן המצטיין של מכבי ת"א בשלב 16 האחרונות (אמיר לוי)

גם בערב התקפי לא טוב, שכלל על הדרך שיפוט רע, כדורסל מרגיז ויריבה לא מגובשת ברצונותיה, מכבי הצליחה לצאת בשלום עם יתרון שיכול לשחק תפקיד חשוב לקראת הגומלין בעוד שבועיים.

המשחק הזה נמשך נצח, כך עשה רושם, ולמכבי ת"א יש יותר נחישות ורצון לעמוד על הרגליים לפני שהיא נופלת. ולא רק מאפס פילזן, אלא מהרבה מאוד קבוצות אחרות ביורוליג.

היכולת של בלות'נטל (ברוך שובה של הידית במאני טיים), פרקינס ופישר להיכנס לקצב ולהתעלות ברבע האחרון, בערב שבו אף אחד מהם לא בלט במיוחד עד לאותה נקודה, ולהתייצב ליד מיסטר MVP של הטופ 16, אלן אנדרסון, עשתה את ההבדל מול פילזן.

בלות´נטאל (אמיר לוי)
דייויד בלות´נטל. הידית של המאני טיים חזרה (אמיר לוי)

אצל הטורקים, מרוב שחקנים בעלי שם, המאמן לא מוצא את החמישייה הנכונה לשחק איתה ברגעים הנכונים וקשה להצביע על עקביות ברצונות שלהם על המגרש. במקום לשחק פנימה ככל היותר, הטורקים בחרו לזרוק מבחוץ ולהישען על אחוזי קליעה בעובי ובחוזק של קש.

שמירת הביתיות נמשכת בבית הזה, אבל ככל שהזמן עובר הלחץ על הקבוצות הביתיות במשחקים הבאים ילך וייגדל. עדיין, מומלץ לזכור שהמטרה בבית הזה היא לא רק לעלות, אלא לסיים במקום הראשון, היות שהקבוצה מהמקום השני מיועדת לשחק, כמעט בוודאות, נגד ברצלונה, שהיא קרוב לוודאי הקבוצה הטובה באירופה. עכשיו, כשריאל במאזן שלילי, צריך להמשיך ולהאמין.

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 50 תגובות ב-34 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
34
שי15/02/2010 09:26

למכבי חסרים שחקנים מרתיעים בצבע, ולקראת העונה הבאה, בלי קשר לתוצאות העונה הנוכחית, כדאי לחשוב על קבוצה יותר "קטנה" ו"ענייה", אבל בנויה יותר נכון.
 

השב   •  00
33
מכביסטית14/02/2010 17:14
פרקינס תותח!
אסור לשחרר אותו!
השב   •  00
32
אבי14/02/2010 11:50
לאזמה אולי שחקן הגנה טוב אבל התקפית גרוע. פישר מתחיל להזכיר את העונה הקודמת מבחינה הגנתית והתקפית. בניגוד ללאזמה שלא מסוגל לעשות סל מחצי מטר פישר תשאיר אותו חופשי מחצי מרחק ויש לך סל.
פישר בכושר עדיף על הלאזמה ואפילו גרין עדיף על לאזמה.
השב   •  20
31
שי14/02/2010 09:14
גם מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בכדורגל הן "קבוצות מקצועניות", אז מה? שגם הן יפוצצו את עצמן בזרים, ישאירו איזה ישראלי מחמד בהרכב, או אפילו זה לא, וישחקו על טהרת הזרים כדי להכניס יותר כסף ולהשיג יותר תוצאות?
כל מועדון שמשחק בליגה רשמית בישראל, בכל ענף שלא יהיה, ועל סמך התארים שהוא זוכה גם מייצג את ישראל, צריך להיות מועדון ישראלי, גם אם לא כל שחקניו ילידי הארץ או אזרחיה.
השב   •  20
30
שי12/02/2010 19:32
כי לפי ההרכב שאתה מתאר, כל החמישיה הפותחת+רכז מחליף יהיו זרים. דבר ראשון זה מצב שלא יעבור בליגה מבחינת שיתוף ישראלים.
דבר שני, זה יגרום לירידה משמעותית במעמד של הקבוצה(ונעזוב כרגע את פרשת פנאן בצד), כמייצגת את המדינה וכו''.
ודרך אגב, היה כבר ניסיון לבנות קבוצה שלמה של זרים בלבד, בליגה שלנו, עוד בשנות השמונים, וראה זה פלא, גם הם לא לקחו ממכבי אליפות.
השב   •  02
אלון13/02/2010 21:32
זאת קבוצה מקצוענית או לא? מכבי ת"א היא הקבוצה של אוהדיה ושל החברים בתוכה, לא הקבוצה של המדינה, זה מונח שהתקשורת המציאה. לכן, עשה טובה לכולנו, תפסיק להעביר ביקורת כאילו מכבי היא נבחרת ישראל אם אתה לא אוהד שלה.
השב   •  10
29
שי12/02/2010 19:27

מכבי חיפה, היא מחזיקת השיא השלילי של כל הזמנים בצ''מפיונס. 0 נקודות ו-0 שערים, בשישה משחקים, שלושה מתוכם משחקי בית.
אפילו מכבי תל אביב של לפני כמה שנים, הבקיעה יותר, ואפילו ניצחה את אייאקס, עם הרכב הרבה פחות נוצץ והרבה יותר זול. דרך אגב, היא גם הוציאה תיקו מיובנטוס, המשחק היחיד שיובנטוס לא ניצחה בשלב הבתים באותה שנה.
זה בדיוק העניין גם בכדורסל. אפילו צ.ס.ק.א המקרטעת, אוכלת את כל הליגה שלנו לארוחת בוקר, שלא לדבר על ברצלונה, ריאל והיווניות.
לכן, זה שקולעים הרבה מאד בליגה שאין בה כמעט תחרות(הפסד בודד בסיבוב שלם, וגם הוא הפסד נמוך), לעומת פחות במפעל הרבה יותר איכותי מבחינת רמה, זה מובן לחלוטין.

 

השב   •  10
לא חשוב שמות13/02/2010 00:17
3-0 חיובי עד עכשיו בטופ 16, ממש נגרים.
אם לא יהיו הפתעות תראה אותם בפיינל פור..
השב   •  00
28
מכבי או מוות!!12/02/2010 15:40
ד''אור פישר אחד הפורוורדים הטובים באריופה, משלב ריבאונד קטלני, עם אתלטיות וגובה + קליעה מחצי מרחק ומתחת לסל, שחקן שיכול גם למסור לא רע בין שתיים, יכול לתת נק'' קלות מכלום. אסור לשחרר אותו, הוא גם צעיר יחסית, 28-29, זה כלום. אבל כן, חייבים 5 אימתני, אפילו את סנטיאגו שמגיע לסל בלי לקפוץ. שנה הבאה צריך ככה: פרקינס/ויז (מספיקים, נלחמים, עושים הגנה מעולה), אידסון (גאון, פשוט שחקן חכם בצורה ענקית), אנדרסון (כישרון עצום, פוטנציאל עצום), פישר (הסברתי למעלה) ועוד איזה 5 קטלני.
השב   •  20
27
מכבי או מוות!!12/02/2010 15:35
שחקן אוברייטד בטירוף. חוצמזה שהוא אדום, בא מבית אדום, אוהד הפועל עם מנויים לכדורגל ולכדורסל - לא רוצה דבר כזה אצלי, וכך גם כל חבריי בשער 11. נמאס מההתמסחרות המגעילה הזאת, מהרקדניות עם החצאיות האדומות, עם השחקנים האדומים - חזרה למקורות עכשיו!
השב   •  02
26
רתם12/02/2010 14:57
לאלן אנדרסון מגיע סחתיין גדול, אבל מה שהוא עשה זה לפתוח עסק עצמאי.
(כנראה שהוא נזכר שהוא רוצה להגיע לנ.ב.א ושצריך לעדכן קלטות).

הקבוצה כקבוצה משחקת רע מאוד בהתקפה.
הסקור בשלושת המשחקים האחרונים מאוד נמוך, במיוחד עבור קבוצה הקולעת בליגה כ-90 נקודות במשחק.
מכבי לא משחקת את אותו הכדורסל בשני המפעלים.
החדשות הטובות הן בתחום ההגנה. איזורית פשוט מצויינת עם דאבל-אפים בתזמון טוב הגורמת ליריבות לאבד ולהתבלבל.
גם הקהל ביד-אליהו עשה את שלו בכדי להכניס אנרגיות למשחק.

המשחק הבא הוא החשוב ביותר.
מכבי פשוט חייבת לנצח. נצחון בו והקבוצה תהיה תלויה בעצמה עד למשחק האחרון בשלב.
הפסד ביותר מ-10, עדיין משאיר סיכוי לקבוצה אך גורם לכך כי כל הפסד נוסף זורק אותה מן המפעל.

אנדרסון באמת אדיר, אך המפתח האמיתי בעיני הוא פישר. העלתו של פישר שיובש בשלב הראשון בחמישייה, היא המפתח למשחק המשופר. התרומה שלו היא גם התקפית וגם הגנתית (מישהו אמר לאזרח?).
אני לא מאמין כי מדובר בקבוצת פיינל-פור, אבל הקפיצה המנטלית שווה את שלב ההצלבה.

נ.ב - וישניאבסקי תרים ת''ראש תרתי משמע.
השב   •  11
רענן כץ12/02/2010 17:02

השב   •  10
25
שלומי12/02/2010 13:26
זה שקבוצות עמוסות בכוכבים לא מצליחות להתחבר כמו פילזן, או פנתניקוס לא אומר שאי אפשר להצליח עם סוללה של כוכבים. ראה את אולימפיקוס, או הדוגמה הכי בולטת השנה ברצלונה שלא רואה אף אחד ממטר ופייבוריטית לזכות בתואר.
השב   •  10
24
דוד12/02/2010 10:54
הוא הרכז האיכותי היחיד שמכבי תל אביב יכולה להרשות לעצמה מבחינה כספית.הוא בטוח ישתלב במכבי,ופנא תשחרר אותו במחיר סביר כי הוא לא פוגע אצלם.
השב   •  00
23
שי12/02/2010 10:49

אם ההרכב של השנה, זה מה שמכבי הצליחה לעשות עם התקציב שלה(ותשאיר לרגע את לאמפה בצד), קשה מאד לראות מאיפה היא היתה מביאה את הכסף להביא את ארויו, השחקן היקר ביותר בתולדותיה, לעוד עונה.
מעבר לזה, שבהרכב כלכך רחב ועמוק, יהיה קשה לתת לכולם לשחק בהתאם לרמה שלהם, על אחת כמה וכמה באירופה, וזה יביא גם לירידה בכושר ובתפוקה, גם לירידה במורל ובמחויבות, וגם לקיצור הקדנציה לקראת העונות הבאות. קבוצה לא בונים לעונה אחת ואחריה המבול.
 

השב   •  00
22
רותם12/02/2010 10:38
אם מכבי לא מחתימה את אנדסון עכשיו היא מפסידה אותו
השב   •  30
21
לירון ל12/02/2010 10:31
ואז פציעה אחת של מישהו גומרת לך עונה שלמה כמו שהיה עם פייזר.
ברור שצריך היררכיה ומה שאמרת עדיף אבל עד גבול מסוים.
אם שארס היה נפצע מקל היההרכז הראשון שלך ואז אתה אומר ביי ביי לכל הטורניר.
מסקנה צריכה להיות חמישיה קבועה וחזקה יותר מהמחליפים אבל המחליפים צריכים להיות מספיק ראויים קצת פחות טובים מהחמישיה.
ארויו רכז ראשון ופרקינס מחליף.
אנדרסון אידסון בלות''נטאל ופניני אחלה רוטציה אפשר לעשות ביניהם לפרקים כדי לתת מנוחה ולהצליח.
אליהו פישר והמשקפופר של פילזן אחלה רוטציה יש ביניהם.
מסיימים את הסגל גרין לימונד ושארפ.
זו קבוצה עם היררכיה והבדלי רמות לא רחוקות אבל עדיין הבדלים.
השב   •  11
20
השועל12/02/2010 10:25
ח דבון ג''פרסון עדיף על לאזמה פחח הצחקת אותי מיזה ג''פרסון אתה רואה שהוא מצליח בליגת העל אתה חושב שבאירופה הוא יצליח פעם הבאה אל תגיב אם אתה לא יודע מקל לא בשל לאירופה הוא צריך עוד זמן ועוד להחזיר את אליהו? שלא רצה להשאר ויש לו חוזה של 5 מיליון והשחרור שלו 2 מיליון ולמכבי שנה הבאה גם לא יהיה תקציב מי יודע מה אז אל תגיב פעם הבאה
השב   •  00
רתם12/02/2010 14:39
מהתגובה שלך עוד מישהו עלול להתבלבל ולחשוב שלאזמה מתאים ליורוליג.
 
השב   •  00
19
לירון ל12/02/2010 10:24
1 אני עדיין מתת מעצבים על ההחטאה של אידסון בסוף שבמקום 14 סימנו ב10 הפרש.
2 ויזנייבסקי בתקופה רעה רצח אתם לא מבינים בכלל תסתכלו באתר היורוליג ותראו את הנתונים שלו פשוט בא לבכות שהוא הרכז הפותח שלנו,ומה שעוד אני לא מבין למה פיני ושרון לא אומרים לו בסוף שעון בהתקפה למסור לאלן למה הוא תמיד הולך לבד איזה מין רכז זה שהוא חושב שיש לו יכולות של ארויו?!
עונה הבאה ארוייו במקום ויזנייבסקי ולהחזיר הביתה כבר את ליאור שלמו לו מה שירצה,ליאור ודיאור ביחד כשהם משחקים שווים 30+נק.
אורויו אנדרסון אידסון אליהו פישר פניני פרקינס בלות''נטאל לימונד גרין מקל שארפ.
הכי חשוב זה להחליף את ויז בעונה הבאה בארויו שלמו לו מה שירצה תחשבו על שלושה בחוץ שהם=ארויו אנדרסון אידסון פשוט קטלני ביותר.
תקשיבו טוב להביא דחוף את הסנטר הממושקף של פילזן הוא פשוט חיה רעה ופישר לידו יקבל גב.
ארויו אליהו והסנטר המרובע של פילזן זה הרכש החדש שצריך להביא.
להגיד שלום ללאזמה ולויז.
אם לא מביאים סנטר אז להשאיר את לאזמה זה עדיף על מישהו חדש סתם.
השב   •  00
שמש ושמים-מכבי12/02/2010 11:02
את יודעת כמה סנטיגו (שלדעתי לא כזה טוב) אליהו וארויו (ששנה שעברה כולם רצו להיפתר ממנו) עולים?
השב   •  01
אוהד מכבי12/02/2010 11:17
שנייה אז מה עם לברון גיימס אנחנו שנה הבאה נחתים את כריס קובי בריאנט לברון גיימס אמארה סטודמייר ודוויט האוורד ונספסל את ראגון רונדוכרכז שלישי אחרי סטיב נאש
השב   •  10
18
2312/02/2010 10:13
במשך שבועות הייתי עצבני על הנהלת מכבי (על הויתור על מקל, וההתקמצנות בהבאת שחקני פנים), על פיני גרשון (על הויתור על מקל, ונתינת קרדיט מוגזם לאנדרסון ופרקינס), ועל שחקני החוץ של מכבי: אידסון (על אנמיות), אנדרסון (על השטויות), ופרקינס וויז''נייבסקי (על אי הבנת המציאות).

אבל נראה שבשבועות האחרונים, הקו האחורי מתייצב, ההגנה מסונכרנת, והגבוהים מצליחים לצוף איך שהוא.

גם נראה שפיני קצת יותר מגלה עניין לאחרונה.

אז כל הכבוד לכולם בעיקר על הלחימה (שזה הכי חשוב).

ובכל זאת לעונה הבאה אני ממליץ על השינויים הקטנים הבאים:

*להחזיר את ליאור אליהו בכל מחיר.
ישראלי, יכולת מסירה וראיית משחק גבוהה,  מכונת נקודות, וגם ההגנה שלו בטח השתפרה בספרד.

*אם כבר לאזמה אז עדיף דבון ג''פרסון מחיפה.
אותם נתונים פיזיים +-, אותו דבר מבחינה הגנתית, אבל פי אלף יותר טוב התקפית.

* מקל במקום וויז''ניאבסקי.
מקל, פרקינס, ולימונד יסתדרו יפה מאוד.

* שני שחקני פנים גדולים ופיזיים. (ראיתם אתמול איך דניאל סנטיאגו טחן את הגבוהים שלנו. מזל שהם לא העבירו לו יותר כדורים והעדיפו להפציץ מרחוק). אם רוצים שלאחד מהם תהיה יכולת קליעה משלוש, שחקן כדוגמת קשישטוף לברינוביץ יכול להתאים.
אפשר לצורך העניין להיפרד מדיאור פישר.

לגבי ערן סלע, אם אחוזי הקליעה של מכבי יהיו כמו שלו, תהיה אליפות יורוליג.
השב   •  22
שמש ושמים-מכבי12/02/2010 10:59
א. לשחרר את אליהו מספרד יעלה סכומים כמו להביא את הווארד
ב.מסכים לגמרי לזמה לא עושה כלום וא כבר נמוך אז טוב
ג.מקל במקום פרקינס
ד.חייבים גבוהים טובים אבל היום גבוהים עולים פול
השב   •  00
17
כריש אדום12/02/2010 07:36
לפני חודש מכבי הובסו במארוסי ופתאום הכל אחרת. (אגב גם מארוסי טוחנת ). הכל בראש!
ניצן שירזי תעשה את השינוי במקום דורה שלא מסוגל!!
השב   •  12
16
שי ישראל12/02/2010 03:28
מסכים איתך מאה אחוז אחי..
חוץ מגיא פניני אין ישראלי אחד שברמה של לשחק ברמות האלה בינתיים.
פעם היה שחקנים ישראלים טובים דוגמא טל בורנשטיין.
היום אין אחד טוב,אין מה לעשות הזרים יותר טובים ולכן משחקים איתם
אחרי זה תיבכו שאנחנו לא נעלה לפיינל פור אם נשתף ישראלים.
השב   •  61
נתאי12/02/2010 09:04
עומרי כספי
לאור אליהו
וגם מקל טוב מאוד היה יכול להיות ביורוליג
רק הם לא במכבי
לפחות יהיה נבחרת

השב   •  00
שמש ושמים-מכבי12/02/2010 10:52
נכון הוא לא יהודי אבל יש לו אזרחות אז הוא ישראלי ואתה אמרת ישראלים
השב   •  10
15
איש ללא מחשב12/02/2010 01:40
השב   •  80
14
מכביסט12/02/2010 00:50
פיני חזר לרוץ ולהזיע על הקווים ושוב מוכיח שהוא מהטופ של המאמנים באירופה וגובר בדו קרב בזה אחר זה על כל מאמני היריבה(מסינה,עתמאן).תמשיך ככה מלך.
השב   •  213
13
אילן אביטבול12/02/2010 00:47
השב   •  10
12
מכביסט12/02/2010 00:46
חשוב מאוד לנסות לעלות ממקום ראשון מכיוון שמקום שני יקבל את ברצלונה האימתנית מהבית המקביל שלא תותיר אפשרות לפיינל פור ככה שצריך להלחם בכל הכוח על המקום הראשון.יאללה מכבי
השב   •  70
רתם12/02/2010 14:45
היום לא ברור מה עדיף מבין המקום הראשון או השני.
ויכול להיות תלוי בהפרשים פנימיים בין פרטיזן לברצלונה.

לולא מארוסי נצחה את פרטיזן הייתית מהמר כי המקום השני היה חוסך מפגש עם ברצלונה. עכשיו הכל פתוחואפילו פנא בתמונה אם כי סיכוייה קלושים.
השב   •  01
11
מכביסט12/02/2010 00:43
סוף סוף מאז תחילת הטופ 16 הקהל שוב יוצר אוירת חשמל בנוקיה ומחזיר את כוח ההרתעה לאולם הביתי של מכבי.שאפו
השב   •  151
10
מכביסט12/02/2010 00:42
שחקן מוכשר באופן יוצא מן הכלל חייבים דבר ראשון להחתים אותו לכמה שנים טובות(דומה בול בפנים לאוואנס חוץ מהשפם)
השב   •  60
9
רק מכבי!12/02/2010 00:41
מעבר לזה ממש נראה שהשחקנים דווקא ברגע הקריטי שבוע שעבר מול ריאל תפסו מה סדר הגודל של המועדון בו הם משחקים והבינו מי זו מכבי. היתה שם לחימה שכמוה כמו לחימה על החיים.

כיף לראות את השיפור של מכבי, כיף לראות את השמחה של אנשי המועדון והשחקנים בפרט אחרי שני המשחקים האלה ובטח שכיף לכולנו לאוהדים.

אחלה טור כמו תמיד. מקצועיות ומהיימנות ולא פרשנות "בגרוש" שמתמקדת בטפל ולא באלמנטים המשמעותיים באמת.

בהצלחה גדולה למכבי שלנו בהמשך!
השב   •  120
8
ישראל12/02/2010 00:37
תענוג לקרוא אותך,אתה מביא כ"כ הרבה אמת ובלי שום אינטרס-תשמיך ככה!
השב   •  30
7
אברי12/02/2010 00:32
שאראס זקן ובכושר ירוד הוא אפילו לא התלבש היום למשחק נגד ברצלונה. על הפנים שאראס
השב   •  21
6
דוד12/02/2010 00:22
מסינה "המאמן האגדי" ולדעת רבים הגדול באירופה כיום,במשך 4 עונות בצסקא היה לו הגנת ברזל ושחקנים מקבוצות יריבות לא חגגו עליו.שבוע שעבר לאלן אנדרסון היה משחק ענק מול ריאל והוא קיבל 40 נקודות מדד שזה מדהים והיום אני רואה שמקנטייר מסיינה עשה מו ל ריאל 43 נקודות מדד,ואני שואל את עצמי,מסינה עם כזה תקציב לא היה צריך לטרוף כבר את אירופה עם הקבוצה שלו והגלאקטיקוס המטורף של השנה,ופיני לפני שנתיים עם אולימפיאקוס.והשנה גם אוברדוביץ.מסקנה:מאמן משפיע אבל לא הדבר הכי חשוב בקבוצה.צריך לבנות קבוצה לא מפוצצת בכוכבים אלא עם מעט כוכבים אך מהטובים ביותר ומאמן מהרמה הגבוהה ביותר ואז יש סיכוי לפיינל פור .תחשבו מה היה קורה אם במקום 3 זרים(ויז,פרקינס ולאמפה) היו קונים את שאראס ונותנים למקל להית מחליף שלו.לא הייתה קבוצה לפיינל פור? יאלה מכבי.
השב   •  90
שמש ושמים-מכבי12/02/2010 10:49
נימאס מיכל אלו שאומרים להביא את פרקר באסטון ושארס חוץ מפרקר שעולה באירופה כמו התקציב של מכבי השתים האחרים לא שווים באסטון אפילו לא דולר ושארס לא 3.5 מליון דולר
השב   •  10
5
אופטימי12/02/2010 00:17
מכבי מנצחת בטורקיה (הם יהיו לחוצים וגם נראה שיש משבר בין המאמן לשחקנים), מנצחת את סיינה בבית מעל 5 הפרש ומסיימת ראשונה. פרטיזן מסיימת שניה בבית המקביל(וזה יקרה כנראה), ופתאום יש למכבי את פרטיזן בהצלבה עם יתרון ביתיות. בראיון קדם עונה פיני אמר שיש ארבעים אחוז לפיינל פור. פתאום זה לא נראה כ"כ רחוק מזה.
השב   •  100
רבי שמעון12/02/2010 06:58
גם עם מכבי תגיע למחזור האחרון עפ"י התחזית שלך עם 4-1,ריאל כנראה תתאושש מהמשחקים הראשונים ותגיע למשחק מול מכבי שאם היא מנצחת ב-6+ היא ראשונה.חוץ מזה אחלה תגובה והלוואי שבכל זאת מכבי תסיים ראשונה
השב   •  10
4
לא חשוב שמות12/02/2010 00:15
ואני אמשיך - איפה כל אלו שקראו לחתוך את אנדרסון?
כל מי שראה משחק כדורסל או שניים בחיים שלו הבין מה יש לבחור הזה בידיים גם במשחקים זוועתיים כמו נגד קאחה בהיכל.

עכשיו, כשההיררכיה בקבוצה יותר ברורה והגענו למאני טיים, הוא מראה כמה גדול הוא. הוא לא רק סופר מוכשר ומסוגל לקלוע 30 נק'' במשחק כמו כלום, הוא גם מקבל החלטות הכי טוב במכבי. מוצא שחקנים חופשיים, נע נהדר בלי כדור, אפילו משחק הגנה טובה ולוקח ריב''. הכל, פשוט הכל מהכל.
השב   •  190
2312/02/2010 10:48
באמת מגיע לאנדרסון מחמאות. אני ביקרתי אותו לא על מה ש"יש לבחור הזה בידיים", אלא על מה שחסר לו בראש. את זה הוא שיפר משמעותית בשלושה שבועות האחרונים ולכן מגיע לו כל הכבוד.

הדבר היחיד שטעית בו הוא בזה שקבעת שהגענו למאני טיים. אנחנו עוד לא במאני טיים. כשנגיע למשחק מכריע (באמת. לא כזה שאפשר לתקן אחר כך), אז זה יהיה מאני טיים. ואני מקווה שאנדרסון וגם כל השאר יופיעו וישחקו משחק אינטלגנטי. רק אז נדע.
השב   •  30
לא חשוב שמות12/02/2010 18:44
לדעתי אתה טועה, כי לא היה חסר לאנדרסון שום דבר בראש. מה שהיה חסר במכבי היה חיבור, שיטת משחק או היררכיה. אלן אנדסון נאלץ לשחק לבד, בהוראה של פיני, וכשעשה את זה חטף ביקורת.

אם זה לא המאני טיים, אז אני לא יודע מה כן. זה שלב של להיות או לחדול עבור מכבי, ואלן אנדרסון עושה בינתיים את הבלתי ייאמן. הוא זה ששמר את מכבי על הפרש שריאלי לקזז בסיינה, הוא זה שניצח על התזמורת מול ריאל, הוא היחיד שתפקד בהתקפה של מכבי אתמול.

המשחק מול ריאל היה הכי מאני טיים שיכול להיות, כי מכבי הגיעה עם הגב אל הקיר. המשחק הזה היה מאני טיים, כי היה מוחק את הניצחון הענק במאני טיים הקודם. גם המשחק מול אפס בעוד שבועיים הוא מאני טיים, כי ניצחון שם ומכבי עם רגל וחצי בשלב הבא. הפסד ביותר מ-10, וכל מה שעשתה עד עכשיו שווה כקליפת השום.

כל השלב הזה הוא מאני טיים אחד גדול.
אם אנדרסון יוביל את מכבי למקום הראשון בבית הזה (ואני לא חזיר, מסתפק גם בשני) מכבי תפגוש את פרטיזן בלגרד עם יתרון ביתיות! כל משחק כרגע הוא מאני טיים, כי הוא מקרב את מכבי למטרה הזו. למעין כרטיס חופשי לפיינל פור.

כי עם כל הכבוד לפרטיזן, ובטח שיש כבוד, קבוצה כשרונית אך צעירה זה לא מספיק כדי לגנוב משחק בנוקיה. זה לא צריך להספיק אם מכבי תגיע לכל משחק כמו שצריך, והכי חשוב, אם אלן אנדרסון יגיע.
השב   •  10
3
nehoray12/02/2010 00:14

אחלה כתבה כל הכבוד!! אני נהנה לקרוא את הכתבות שלך!!

השב   •  42
2
מכביסטית12/02/2010 00:13
מתה על הטורים שלך!

שיהיה לנו בהצלחה !!
השב   •  102
1
צהבהב12/02/2010 00:01
אני ישראלי יהודי שנולד בארץ עשה צבא ומלא מילואים משלם מיסים ומחזיק משפחה חרדית עים הביטוח לאומי שאני משלם ואני מעדיף לראות את הכדור האחרון ביד של פרקינס ולא של מקל!
השב   •  222
משתאה12/02/2010 01:30
השב   •  00
רתם12/02/2010 15:06
השב   •  00
אסור לפספס
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
נגןהכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
הכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP