יום רביעי, 23.04.2025 שעה 06:27
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
חיים רביבו

מכבי צריכה להיות המודל של בית"ר

חיים רביבו בטור אישי ל-ONE: גומא אגייאר הוא ככל הנראה היסטוריה מבחינת בית"ר ירושלים. בקבוצה צריכים לגדל דור חדש של שחקנים בעזרת מחלקת הנוער

גומא אגייאר הוא ככל הנראה היסטוריה מבחינת בית"ר ירושלים. צריך לומר שיפה שהבן אדם הזה בא, השקיע ותרם, אבל עם כל הכבוד, זה לא סוג הבעלים שבית"ר ירושלים צריכה.

מועדון כמו בית"ר ראוי לבעלים דוגמת יענק'לה שחר אחרי הכל מדובר בקבוצה חשובה עם שם גדול וקהל. גומא אגייאר השיג לפחות בהתחלה את המטרה העיקרית שלו שהיתה פרסום, אבל באמת חבל שככה זה נגמר.

יחד עם זאת, לי וללא מעט אנשים היה ברור שבצורה כזו או אחרת הרומן הזה לא יימשך הרבה זמן. איציק קורנפיין צריך להתחיל לעבוד שוב על השגת משקיעים והוא צריך למהר.

דווקא ארקדי גאידמק היה אדם מתאים לבית"ר עם הרבה כסף שההשקעה שלו גם הביאה תוצאות ואליפויות למועדון, אבל הוא הלך רחוק מדי מבחינת התקציב לקבוצה ישראלית והיה ברור שגם זה לא יחזיק לאורך זמן.

כל ה"טוב" שהוא השקיע צף עכשיו וזה עומד לרעת הקבוצה בקושי שלה לעמוד בשכר השחקנים המוגזם ובאיתור משקיעים אחרים.

כל זה מוביל אותי למסקנה הפשוטה שאיציק קורנפיין צריך לבנות את בית"ר מחדש, לשחרר או למכור את השחקנים היקרים בסוף העונה וללכת על המודל הנוכחי של מכבי ת"א.

קורנפיין. צריך לגדל דור חדש של שחקנים (גיא בן זיו)
קורנפיין. צריך לגדל דור חדש של שחקנים (גיא בן זיו)

בית"ר צריכה לגדל דור חדש של צעירים בעזרת מחלקת הנוער הטובה שלה. כמו מכבי, בית"ר אולי תזדדק לשנה-שנתיים של תהליך בנייה שבסופו היא תצטרך, כמו מכבי בעונה הבאה לעמוד למבחן התוצאה.

זה מה שעשתה מכבי ת"א בחלק מתקופת לוני הרציקוביץ' וזה מה שהיא עושה עכשיו כשאבי נימני בונה קבוצה עם תקציב מאוזן והתבססות על צעירים. זה אמנם לקח שנתיים ועם חיזוק משמעותי ונכון בעונה הבאה אפשר יהיה לדרוש גם תוצאות.

לא יודע אם זה חוסר מזל, אבל לפחות לגבי הקבוצות הגדולות היחיד שהוכיח את עצמו לאורך שנים הוא יעקב שחר, כשהוא עושה הכל בסדר מופתי. גם משקיע בשחקנים צעירים וגם מכר לא מעט מהם, כמוני, כמו ברקוביץ' ואחרים.

אוהדי בית&qout;ר. מגיע להם בעל בית יציב (קובי אליהו)
אוהדי בית"ר. מגיע להם בעל בית רציני ועיקבי לאורך שנים (קובי אליהו)

כמו שלחיפה יש מחלקת נוער שמייצרת שחקנים מצויינים, גם לבית"ר יש שחקני בית טובים מאוד, אבל בשנים האחרונות הכסף הגדול הביא על חשבונם זרים ושחקני רכש ורק בודדים מהם באו לידי ביטוי.

אני מאמין שאם קורנפיין יעשה את הדברים נכון הוא יצליח למצוא את הבעלים הנכון והפעם לאורך שנים. גומא היה מבחינתו ברירה של תקופת תפר. בית"ר ראויה לבעלים שמוכן להשקיע בקבוצה, הקהל שלה בין הטובים בארץ אם לא הטוב ביותר, ומגיע להם בעלים רציני ועקבי לאורך שנים.

לכתבה זו התפרסמו 75 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 75 תגובות ב-55 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
55
שי10/02/2010 19:26
ראינו כולנו, רק לפני כמה שנים, איך נמני, רוסו, יחיאל, וההוא שרוצה לאמן את הנבחרת, היו "הגלקטיקוס" בתחילת העונה, ולאן בדיוק הם הגיעו אחרי זה.
לא חשוב כמה כסף יש, חשוב מה עושים איתו. איזה שחקנים מביאים, איך בונים את כל הקבוצה, איך יוצרים סינרגיה שמביאה תוצאות ולא רק כותרות פומפוזיות.
לכן, לא משנה כמה הכיסים של הבעלים הבאים יהיו עמוקים, משנה מה הם יעשו עם מה שיצא משם.
השב   •  00
54
שי10/02/2010 19:09
תראה לי עוד קבוצה, שעם תקציב כמו של מכבי תל אביב השנה, ועם חצי הרכב כמעט אלמוני היתה יכולה להגיע למקום שלישי/שני.
ואם כבר נכנסנו לשמות של שחקנים, בוזגלו לא רק שמעולם לא "נופה" ממכבי תל אביב, הוא אפילו מצליח לא רע לחזור מהפציעה שלו, ולקראת העונה הבאה יהיה עוד יותר טוב. ותזכיר לי איפה בדיוק צרפתי, שלא לדבר על שריקי, "הצליחו" כלכך, וכמה קבוצות הם היו צריכים לעבור בדרך, בין מכבי ל"הצלחה" הזאת?
השב   •  00
53
צהוב חכם06/02/2010 22:25
בוזגלו נפל אצלנו? בוזגלו נפל אצלכם! אצלנו הוא עושה בדיוק את ההפך! מה קשור שריקי עכשיו איך הוא קשור למכבי?? סע סע ללפלנד
השב   •  00
52
יהודה06/02/2010 19:06
כל עוד לא יעשו חריש עמוק עמוק בקבוצה זה לא יעבוד 1 האוהדים שלנו צריך ללמד אותם כדורגל אני יושב ביציע כל שבת ו60% לא יודעים אפילו מה זה נבדל 2 לשכח מהעבר זה לא יחזור3 הנהלה ובעלים שיתרחקו מהתקשורת אולי אולי ככה זה יעבוד
השב   •  00
51
יאיר צור06/02/2010 15:50
כל מה שמעניין את השחקנים של בית"ר זה מתי המישחק יגמר.המשכורת בבנק זה מה שמעניין אותם.הם באים לעבודה הם לא באים לעבוד..פעם בירושליים היו עולים גלדיאטורים למיגרש.פ ע ם !!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
50
מכביסט בנשמה05/02/2010 14:00
שתוק שתוק, רואים שאתה לא יודע מה אתה מדבר!
בוזגלו להזכירך שנה שעברה היה המצטיין במכבי!ולצערו הוא עבר פציעה שהשביתה אותו עד לפני חודש ועכשיו הוא חוזר לאט לאט ובגדול!
שריקי לא שיחק מעולם במכבי!
אז תלך תחזור ללמוד לפני שאתה כותב בכלל תגובה.
ד"א חיים דיבר כללי על התנהלות מכבי בשנתיים האחרונות ורואים את התוצאות עכשיו!
השב   •  00
49
בום בום03/02/2010 21:02
השב   •  00
48
יוסף כהן ביתרי 30 שנה!03/02/2010 20:34
ועוד בלי ששיחקת דקה למענם. לא האוהדים הכי טובים ומדהימים בארץ?יאללה אחי,תרים את הכפפה,ב"ה אתה הבעלים הבא של ביתר,ביחד עם גקי בן זקן.הקבוצה של המדינה!
השב   •  60
47
איציק שפיציק03/02/2010 15:36
מה הבדיחה האיומה הזאת
מכבי ת"א היא מודל של בית קברות לשחקנים מוכשרים שאחר כך מצליחים בקבוצות אחרות
תשאלו את בן דיין צרפתי בוזגלו שריקי וכל שאר נפי מכבי ת"א.
השב   •  25
46
לב צהוב03/02/2010 15:07

השב   •  00
45
צהוב תמיד03/02/2010 15:07
פעם מכבי ובית''ר היו אימפריה , היה להם את המנהלים הכי טובים בארץ את השחקנים הכי טובים בארץ , שעוד חיפה היו מנשקים לנו את הגרביים . , אבל לא נורא בית''ר אני מאמין שהגלגל מתסובב גם בחזרה ובעזרת ה'' תמצאו בעלים טובים ואנחנו כבר מצאנו אחד משלנו ואנחנו בעלייה וגם לכם זה יקרה , רק תאמינו וזה יקרה .

יאללה בהצלחה בואו שנה הבאה נדרוך על הירוקים והאדומים י-מ-ח  ש-מ-ם
השב   •  81
44
עד המוות בית"ר03/02/2010 15:04
כדוגמת יעקב שחר
שגם היה הספונסר של בית"ר לפני המון שנים
השב   •  00
דין03/02/2010 17:43
למה ? כי היא זכתה בהכי הרבה תארים? כי הקהל שלה מזוהה עם הדעות הפוליטיות של כל ישראל? כי היא תמיד זוכה באליפויות בעזרת שחקני בית? כי היא עושה לנו הכי הרבה כבוד באירופה?

רק בגלל שבית"ר היא מירושליים לא הופך אותה לקבוצה של המדינה, סתכל על רוב המדינות האחרות בעולם ותבין.
השב   •  02
43
ראובן+מכבי תל אביב03/02/2010 14:25
השב   •  00
42
אלון03/02/2010 13:20
ולא רק בגלל הבעיה של הקהל שלה. תמיד חושבים בתקשורת, שיבוא הבעלים ויגרום לקהל שלה להיות יותר נורמלי.

זה בדיוק כמו לאציו, את הקהל בעצם לא מעניין הבעלים, אלא רק שיתן לו את מה שהוא רוצה.

והקהל הזה מונע מגזענות, בורות והפחדה.

והשחקנים גם משתפים פעולה עם האוהדים. ראה ערך בן שושן וברוכיאן. איזה בעלים יכול שלא להיות הזוי כשהוא לוקח את ביתר ירושלים. תראו מה האוהדים עשו לגד זאבי ומה הם עשו לאלי גוטמן.
השב   •  00
41
טל03/02/2010 12:36
מכבי חיפה צריכה להוות את המודל לכל קבוצת כדורגל בישראל.
תקציב שפוי במשך שנים השקעות מתמשכות בנוער בניית מתחמי אימונים והצלחה לטווח הארוך.
אפשר לחשוב מה מכבי עשתה
השב   •  23
מכבי או מוות03/02/2010 13:00
הדבר היחיד שיכול להיות מודל אצלכם זה הניהול הנכון של שחר שבלעדיו חיפה לא הייתה מגיעה לעשירית ממהש הגיעה יחד איתו
השב   •  10
מכביסט אורגינל ולא פיקציה קטנה בצהוב03/02/2010 21:14
לפני שבועיים בניהול,בשיווק,במחלקות נוער   ובמתקנים בישראל שהכי קרובים לאירופה     ושלאף קבוצה ישראלית כמו מכבי אין אז תשתקו כי בית"ר,הפועל (הפועל חיפה) 2      הקבוצות מתל אביב ומכבי נתניה נעזרים       אך ורק בנו אז שבו בשקט כי אפילו              לקבוצת הכדורסל שלכם אין כל כך הרבה דברים מיוחדים כמו שיש למכבי וזה עם כל    מה ומי שאתם כביכול, למועדון הכדורסל       של מכבי (שלנו כמובן) אצל ג''ף רוזן          יש חצי ממה שיש לקבוצת הכדורסל שלכם         בתנאים וזה רק כרגע, ועל ההבדלים בין מכבי וביניכם אין מה לדבר בכלל שאנחנו אירופה ואתם אפילו לא עשירית מאיתנו
השב   •  10
מכביסט אורגינל ולאצהוב נחות03/02/2010 21:14
ניהול,שיווק,תנאים,פירסום,תקשורת,מתקנים   ומחלקות נוער אל תתייחס אליהם הם פיקציה נחותה שתמיד קינאו בנו
השב   •  01
40
מכבי ת"א יכולה להיות מודל לתכשיטי שגית03/02/2010 12:23
השב   •  01
צהוב03/02/2010 14:06
השב   •  00
39
דולפין03/02/2010 12:16
חוץ מלדבר על קבוצות אחרות אתה לא מיישם כלום במ.ס תתבייש
השב   •  00
38
מאיר03/02/2010 12:09
אני חושב שחיים רביבו טועה ומטעה בנושא הקהל של בית"ר. אני גם פוחד שהקהל הזה יגרום יום אחד לאסון.
האם זה אומר שאתם מוחקים את התגובה שלי ולא מעלים אותה?
יפה מאד !
השב   •  20
37
ארי03/02/2010 12:05
קוראים לעצמם על שם ארגון פשע
זה בול כמו המערכון של הגשש
אם יעצבנו אותם הם שורפים את המועדון
איש עסקים שפוי שיכנס לשם
תוך שנה מוצא את עצמו באברבנל

השב   •  11
36
האופוזיציונר03/02/2010 11:55
אם 5 זריםת שטראובר, ישראליביץ, אבידור, שבחון ובוזגלו יוצא שרוב הבכירים במכבי הם שחקני רכש. אז נכון שיש 3 4 שחקני בית שרובםם כבר לא צעירים במיוחד (זאן וייני כבר בני 24/5, ועל גפני אני לא מדבר). ואם כל זה הקבוצה עדיין לא מבריקה ובעלת אחד התקציבים הגדולים בליגה (בערך כמו של מכבי חיפה והפעל תל אביב). אז מה ההתלהבות? גם בחיפה יש אותו מספר לפחות של שחקני בית בכירים, דוידוביץ, קינן, כיאל, גדיר, רפאלוב וקטן. בכל מקרה מאחל לביתר שימצאו את הדרך שלהם.
השב   •  20
מכבי או מוות03/02/2010 12:59
שטראובר תמיד בהרכב , ובין שבחון לבוזגלו תהיה מלחמה ולרוב שניהם ביחד לא יפתחו. אבידור לא שחקן הרכב.
אנחנו עם שחקני בית צעירים כמו ייני , ז''אן , שפונגין (שהוא שחקן הרכב שהשנה יעזוב) , דור מלול שגם בהרכב השנה יחד עם שפונגין פעם הוא פעם הוא , תמיר כחלון ורוני גפני וניסו קפילוטו.
רוני גפני בן 29 אבל ייני וז''אן בני 23 בלבד אז אל תגיד 25. שפונגין בן 22 וחצי דור מלול בן 20 ניסו בן 20 תמיר כחלון 22.
זה לא קבוצה של צעירים? אין לפחות 4-5 שחקני בית בהרכב כל פעם?
אגב מולכם היו שישה שחקני בית - קפילוטו , מלול , גפני , ז''אן , ייני , כחלון.

בוא נעבור אליכם.
קטן ודבידוביץ'' לא צעירים אז אם אתה לא מכליל את גפני אל תכליל אותם.
יש לכם את קינן בן 24 ואולי יותר , כיאל ורפאלוב שכבר בן 24 ואולי יותר וגם הוא לא תמיד פותח בהרכב.
חוץ מזה הפכתם לקבוצה מהמגזר - כיאל , גאדיר , עותמאן , טוואטחה , ו2 השחקנים הערבים החדשים שצירפתם , ואני לא גזען חס וחלילה אבל פשוט לאט לאט האוהדים שלכם פחות יעריכו קבוצה שמשחקים שם רק ערבים (אני לא מדבר על זהות כי זהות בכלל אין לכם).
וגם לכם יש 4-5 זרים בהרכב וישראלים בכירים כמו משומר וארבייטמן אז אל תגיד אצלנו שחקנים כמו שבחון ובוזגלו (שלפחות שיחק בנוער שלנו 4 שנים שגם זה משהו)

והקבוצה ועוד איך מבריקה יחסית לעונות קודמות מקום שלישי פער פצפון ממקום שני וניצחון עליכם שחתום על הצעירים.
ואין לנו תקציב מי יודע מה גולדהאר עושה בשכל ולא משתולל עם רכש אתה רואה שאנחנו היחידים שלא התחזקנו בינואר

מצטער על החפירה.
השב   •  71
ירוק03/02/2010 16:16
מה זאת אומרת? אז מה אם יש שם 6 ערבים זה אומר שאני אפסיק לאהוד את הקבוצה שלי? למה הביאו אותם כדי שחיפה תהפוך לערבית? ממש לא כל אחד שמשחק שם משחק רק בגלל היכולות ה גבוהות שלו והנאמנות שלו. אין שחקן מיותר
השב   •  11
35
בית"ר אהבת חיי (:03/02/2010 11:23
לשחרר את בנאדו וגרשון? במילא הם מסיימים חוזה בסוף העונה.
השב   •  00
34
בית"ר אהבת חיי (:03/02/2010 11:21
הסרט שאתה חי בו מעולה אה?
יצחקי ותמוז יעדיפו לחפש קבוצה בחו"ל ולא לעבור לקבוצה אחרת בארץ שהיא לא בית"ר. הרוש לא יילך והוא יישאר בבית"ר יחד עם ריקן, עזריאל, עידן ורד, עמית בן שושן, ברוכיאן (שניהם).
החוזים של שלושת הקשישים במילא מסתיימים - גרשון, בנאדו, עידן טל. והכי חשוב יצחק שום עף מפה!
אף אחד לא מבין שהחובות כן יצטמצמו ובצורה משמעותית. ככה שכשקורנפיין בע"ה ימצא משקיע חדש לא יישארו כ"כ הרבה חובות.
השב   •  10
33
אילתי03/02/2010 11:02
השנה כבר לא נרד, יש לגשת לפירוק בדחיפות, ככה שלא נפתח את השנה הבאה עם מינוס תשע נקודות. חוץ מזה, יש מספיק שחקנים טובים. עם הנוער שלנו הביא דאבל, השחקנים התבגרו מעט, צריך לתת להם צ''אנס בליגה של הגדולים עם חיזוק משמעותי בעמדות הקריטיות כמו צמד בלמים איכותי וקשר אחורי. עם העמדות האלה יהיו מאויישים בשחקני ברזל, הרוש בשער, אפשר להסתדר יפה מאד. ריקן וקוזוקין מגנים. מויאל הבינוני ליד קשר אחורי זר, להעלות שני קצרים בצדיים מהנוער, ולשים את חן עזריאלי ולהחזיר את משעלי והם יהוו את החוד. תאמינו לי, אם יפגעו בול בזרים אפשר להעמיד קבוצת אמצע טבלה לוחמת וצעירה, הקהל יבין שזה בנייה ויהיה בסדר.
השב   •  01
32
צחי03/02/2010 10:22
השב   •  10
31
knm03/02/2010 10:20
הוא רק צריך שקט ומנוחה כמה חודשים
השב   •  40
30
אלי בן בשט03/02/2010 10:16
אתה הוא האדם שביתר זקוקה לו מכל.יש בך אינטליגנציה,ידע מקצועי,נסיון בינלאומי עשיר ובעיקר כריזמה וסמכותיות שביתר כה זקוקה לו.
השב   •  11
29
גרגמל03/02/2010 10:08
קודם כל, התקציב הוא לא 40 מליון אלא פחות. הוא כולל תשלום לשחקנים כמו יניב עזרן (כמעט מליון) וחוזים מנופחים כמו של יברויאן למשל ועוד התחייבויות ישנות.
העונה משחקים באופן קבוע ייני, שפונגין/מלול, ז''אן, מאיוקה וכחלון, ועוד שחקני נוער משולבים בצורה משמעותית (קפילוטו למשל).
עיקר הרכש בקבוצה בוצע בעונה שעברה, והעונה נמני מייצב את המערכת, פשוט כי הוא מבין את מה שאף אחד לא הבין לפניו. אין ספק שהמודל של מכבי מצליח בזכות הגב הכלכלי של גולדהאר והאפשרות לשלם משכורות לשחקנים כמו גיז''רמו ולהביא זרים יציבים כמו ראלדס. אבל השפיץ בעניין הוא שנמני מצהיר שהוא נותן לשחקנים הצעירים שלו ללמוד, והוא משתף באופן קבוע 4-5 בהרכב, גם במחיר של טעויות והפסד נקודות. והפסדנו על זה נקודות. בבית"ר זה לא קיים, שום מתלונן שהשחקנים הותיקים שלו לא מרוכזים אבל הוא לא מעז לשתף צעירים.
השב   •  10
28
יוסי03/02/2010 10:00
אתם בכלל לא קבוצת כדורגל, אסופה של שחקנים שמנהלים מלחמת חפירות. אז עברתם אותנו 3 שנים בטבלה - זה הביא לכם אוהדים? זה הביא לכם משהו? עשיתם משהו באירופה?
במכבי תל אביב היו כמה שנים של קרקס אבל עכשיו אנחנו חוזרים להיות מועדון מקצועני. כבר העונה אנחנו חוזרים להוות גורם בצמרת ובעז"ה בעונה הבאה נתמודד על האליפות.
אתם אפיזודה חולפת, גם כשהגעתם למקום שלישי ושני עשיתם את זה עם כדורגל מגעיל של תחתית. למכבי אין את הפריבילגיה הזאת.
השב   •  31
אסף03/02/2010 10:10
כל מילה בסלע ויותר!גם שהגעתם למקום מכובד בטבלה זה היה בתקופה הכי שחורה שידע הכדורגל הישראלי והכדורגל שלכם באמת היה כדורגל של קבוצת תחתית.גונבים 1-0  במתפרצת הקרקס נגמר האימפריה לאט לאט חוזרת יש קבוצות שנועדו לגדולו..נתניה לא אחת מהם
השב   •  10
DemonTools03/02/2010 10:20
אני שונא מכבי,אבל משלים עם העובדה שהם חוזרים ובגדול ושבעונה הבאה יהיה קרב משולש וצמוד (ממש צמוד) על האליפות
השב   •  10
כפיר03/02/2010 12:19
ואל תשלו את עצמכם על אליפות בשנה הבאה.אתם משחקים כדורגל מגעיל ולא נתניה ואם תסיימו במקום השלישי-זה בזכות הנצחונות האחרונים שכולם הושגו ביכולת אפסית.ועם כל מיני גולים עצמיים.
השב   •  01
רונן03/02/2010 12:21
ואתם אלו שספגו הפסדים מצחיקים באירופה לכל מיני תת קבוצות.מי אמר סנטה קולומה??תזכיר לי אגב מתי הבקעתם שער ליגה אחרון מולנו??לפני 3 שנים!!
השב   •  11
27
אדי03/02/2010 09:28
אבי נמני גונב דעת.עם תקציב של 40 מליון לפחות מתמודדים על אליפות,לא "בונים קבוצה". כמה צעירים משלבת ת"א מדי שבוע? 3-4 לא יותר. אם כבר אז המודל ללא תקציב הוא של נתניה או אשדוד.
השב   •  11
מכביסט03/02/2010 10:04
דור מלול מגן ימני (יש גם את שפונגין),ליאור ז''אן בלם ביחד עם קפילוטו
שירן יעני בקישור האחורי
יש את בוזגלו בקישור הקידמי
תמיר כחלון בכנף
כבר יש שישה שחקנים צעירים שמשולבים בהרכב הפותח או ישולבו בעתיד
יש את ציון צמח ששולב בחלק מהמשחקים (שחקן עם הרבה כישרון)
יובל אבידור גם שחקן צעיר עם הרבה כישרון הבעיה הוא לא פוגע
תראה כמה שחקנים צעירים משולבים בהרכב של מכבי אז על מה אתה מדבר שאנחנו פותחים עם 3-4 שחקנים צעירים

השב   •  10
צהוב03/02/2010 14:08
השב   •  10
26
זיו03/02/2010 09:16
בלי תקציבי ענק אלה עם הניהול הנכון שאתה מדבר עליו ותרימו את המועדון הזה !
השב   •  00
25
אבנר03/02/2010 09:07
ללמוד מנתנה אן לך בושה ..? מ בדיוק עשת ועם איזה שחקנים בדיוק זה עשה . חצי נתניה היתה מכבי ת"א .. אגב ובע הבית שלכם דהם בעקיות שלו .. קצת קשה ברח והשאיר אתכם כמעט לבד ללא תקציב.. המזל הגדול שלכם  שראובן עטר הוציא מים מהסלע.. תתבגר
השב   •  10
24
אלעד איתי03/02/2010 08:59
יש לנו אחלה נוער אחלה ספורטאים.
לא יתכן שלא ימצאו מיקי בקרוביץ ומוטי ארואסטי חדשים.
השב   •  00
23
שחור צהוב03/02/2010 08:37
חיים אמרת הכל לבית"ר יש קהל אוהדים בעל פוטנציאל ענק והגדול ביותר בארץ אולי אתה ושותפך ג''קי בן זקן שכידוע מסמפטים ואוהבים את ירושלים תעשו משהו למעננו? הלוואי לדעתי אם ניהול נכון בית"ר תפרח והשנים הבאות יהיו מבורכות אז חיים עשה למעננו ואנחנו נחזיר לכם באמונה ואהבה כי בית"ר צריכה מישהו שמבין משהו בניהול קבוצות כדורגל ובבית"ר בפרט יאללה בית"ר
השב   •  90
22
הגאון03/02/2010 08:08
קבוצה שבכל אחת מהשלוש השנים הקודמות בחצי תקציב משל מכבי ת"א-עברה אותה בקלות.מכבי ת"א להזכירך חיים בילתה את 2 העונות הקודמות במאבקי ההשרדות,וגם העונה עם תקציב שאינו נופל בהרבה ממכבי חיפה והפועל לא תגיע לכלום בעצם.אנחנו משלבים 8 שחקני בית בהרכב ובתקציב נמוך ביותר נגיע כנראה לאירופה-אם תגמר סוף כל סוף מכת הפציעות וההרחקות שלנו.
השב   •  24
21
נתן03/02/2010 08:07
השב   •  31
20
אין פתרון אחר03/02/2010 07:48
השב   •  20
19
כרמליסט03/02/2010 07:46
השב   •  33
מכביסט03/02/2010 09:58
לשנים הבאות
עונה הבאה עם קולאווטי בשפיץ
ועוד חיזוק קטן בהגנה וזהוו אנחנו עם סגל רחב עם צעירים רעבים בשילוב למבוגרים טובים
השב   •  10
18
יציע מזרחי03/02/2010 07:45
חיים ידידי אתה כל כך צודק אבל שאלה לי אליך מי יגדל את הדור הבא איתן מזרחי {המוכשר} גבי "קובה" ניצקו {המחונן} ניר רייכמן {הבובה}..ואל זה נאמר "די לחקימא ברמיזה"
השב   •  00
17
וינטו03/02/2010 07:37
השב   •  30
16
דם צהוב03/02/2010 07:26
רק אדם שמבין כדורגל ומבין שלבנות קבוצה לוקח זמן, רק אחד כזה יכול להיות בעלים של ביתר.
השב   •  00
15
סופה הלקטעה03/02/2010 06:58
שימו לב כל מי שנגע בקבוצה ורכש אותה קרה לו משהו פנגיל זאבי ארקדי גומא מפחיד לאלה יש קללה על הקבוצה בדוק
השב   •  01
14
הצהוב מהדרום03/02/2010 06:28
השב   •  12
13
מכביסט03/02/2010 02:32
השב   •  00
12
עדי03/02/2010 01:38
פליז!
השב   •  20
11
אורן03/02/2010 01:23
השב   •  272
10
יוסי03/02/2010 01:22
בנאדו להפועל נצרת עילית
עידן טל יעבור לגועל יפצע ויתחרת על המעבר
רק ברוכיין ישאר בביתר או שגם הוא יעבור למכבי

כי ביתר לא תשחרר שחקנים לחיפה והפועל בקלות יעדיפו לשחרר רק למכבי ושנה הבאה גולדאר יעשה מהפך בליגה
השב   •  03
9
לב צהוב03/02/2010 01:16
חוץ מתמוז, טל, יצחקי והזרים כל השאר הם שחקני בית!
השב   •  01
מושיק03/02/2010 02:22
מי מהבלמים גדל בירושלים? בנאדו,גרשון?
השב   •  00
כנס03/02/2010 02:58
אח שלי. תמוז טל יצחקי ועד הזרים זה 8..חסר לך,מה שאומר שנשאר לך בהרכב 3 שחקני בית.. מכבי לדוגמא:מלול,ג''אן,ייני,קפילוטו,כחלון,מאיוקה,שפונגין (שנמכר)..
השב   •  00
ג''יאנפרנקו זולה03/02/2010 06:56
בנאדו, גרשון, בן יוסף
מה שאומר שיש לכם 4-5 שחקני בית בהרכב
השב   •  00
8
אדיר03/02/2010 01:05
אדון חיים רביבו אתה צודק בכול מילים כדורבנות המשך כך ,
אבל אתה צריך להבין שיש סיכוי קלוש ביותר עד לא קיים שעוד הפעם איציק קורנפיין ימצא מושיע לבית"ר ,
בית"ר הולכת עונה הבאה 99.99 אחוז לפירוק (פשיטת רגל) ובית"ר תתחיל את העונה הבאה עם מינוס 9 נקודות ועם הרבה מאווד שחקני נוער והם לצערי יהיו כמו הפועל רעננה או אחי נצרת של העונה כך בית"ר תראה בעונה הבאה ,
בן יוסף , בנאדו , גרשון , ועידן טל יעזבו את בית"ר בוודאות וכול שאר השחקנים יעזבו כמעט בוודאות לכול המרבה במחיר שלא יטעה אותכם הכסף שיתקבל ממיכרת השחקנים של בית"ר ילך לכונסי הנכסים בעקבות ההליכה לפשיטת רגל ,
בכול מקרה שיהיה לבית"ר המון המון בהצלחה כי אין לי בלי בית"ר !
השב   •  22
ארז03/02/2010 09:18
אתה מדבר שטויות בלי לדעת פרטים, ביתר בשנה הבאה לא הולכת לפרוק ולא נעליים.היא יכולה להעמיד תקציב של 24 מיליון רק ממנויים מפרסום על החולצות מהעיריה ומההתאחדות. תוסיף את זה שכל החוזים נגמרים בסוף שנה,קיבלת קבוצה לגיטימית עם תקציב שפוי. והנושים דרך אגב ירדו מביתר מזמן ככה שאין מה לדאוג
השב   •  00
אדיר03/02/2010 11:58
אתה זה שמדבר שטויות ובכמויות רואים שאתה כורדי דביל ,
מי יהיה ערב לחוזים של יצחקי תמוז בן שושן ברוכיאן וכול השאר אמא שלך תיהיה ערבה לחוזים האלה תענה לי ידביל ,
עונה הבאה החוזים של יצחקי תמוז וכול השאר חוזרים להיות כמו בתקופת ארקדי של 800 אלף דולר חוזה של יצחקי ו500 אלף של תמוז מי ישלם את הכסף הזה תענה לי ,
בית"ר עונה הבאה הולכת לפירוק באופן ודאי ואין מי שיציל את בית"ר ויהיה המושיע של הקבוצה ,
אתה חי בסרט שתעמידו תקציב של 24 מיליון שקל איזה בדיחה חמודי איזה מנויים אתה מדבר ה4 אלף מנויים שתמכרו זה לא יעזור אפילו בעשרית לחוזה של יצחקי ואיזה פרסום על החולצות אתה לא רואה שאין לכם חברה מאמצת כבר שנה על החולצה מי יאמץ אותכם אתה מדבר שטויות ,
לך תחזיר את הסרט שאתה חי בו ותלך יחד עם כול אוהדי בית"ר לשים פתק בכותל !
השב   •  00
7
אוליבר03/02/2010 01:05
זה חוכמה גדולה לדבר ולהגיד שצריך למצוא משקיע חדש הבעיה שאף אחד לא רוצה לקנות כמו כל הפרשנים מאשים את איציק
השב   •  10
6
שלומי03/02/2010 00:51
השב   •  64
5
עדי03/02/2010 00:44
הרוש יהיה עוד שנתיים ככה השוער הכי טוב בארץ
יחד עם אוברוב הוא יהפוך להיות כזה מאוד מהר
(לא זכור לי בעיית שוערים במכבי רק בגלל שאוברוב מאמן תותח)
תמוז תפור על מכבי יותר מכל אבוחצירא או יצחקי למניהם.
השב   •  213
צהוב חוגג03/02/2010 07:29
הייתי מוכר את תמוז למכבי יצחקי וברוכיאן לאירופה אלברס לליגה כלשהיא/מכבי ורד לחיפה משחרר את רוב הזרים
ובונה קבוצה סביב ג''וניור ויסה
השב   •  02
4
ירין03/02/2010 00:40
אם גומא לא רוצה להישאר אז בסדר צריך למצוא בעלים חדש אבל גם עם בעלים חדש יהיה לנו חובות כך שצריך למחור כמה שחקנים לדעתי: יצחקי למכור לאירופה בנאדו וגרשון לשחרר לעלות 3 בלמים מהנוער להעיף את הזרים דל האסה והזה החדש ושנה הבאה שדריו ואלברז חייבים למכור אחד מהם זהו
השב   •  11
3
יוסי03/02/2010 00:39
קדימה חיים אולי אתה וג''קי תגיעו ותרימו את ביתר לגבהים חדשים.אחרי הכל גם לכם מגיע לקחת אליפויות כבעלים.נו,אז מה אתה אומר?
השב   •  121
2
איציק03/02/2010 00:34
כמו מכבי מעונה הבאה עד סוף עידן הכדורגל הישראלי!!
השב   •  92
1
רק ביתרר03/02/2010 00:30
מ1936 ולתמידד רק ביתר ושכולם יזדינוו
השב   •  93
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP