יום חמישי, 10.04.2025 שעה 19:27
ONE - מספר 1 בספורט ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גבי חביב

מחזיקים לך אצבעות, ילד

דעה: אייל גולסה יכול לעשות שירות מעולה לכדורגל הישראלי והנבחרת תהנה משחקן איכותי יותר. רק צריך להמשיך לעבוד קשה ולא לנוח על זרי הדפנה

כמו שתמיד חלמנו שיהיה לנו שחקן ישראלי בנ.ב.א, ככה תמיד חלמנו שיהיה לנו כדורגלן ישראלי בליגה האיטלקית. טל בנין היה הראשון שעשה את זה ומאז, אף מועדון באיטליה לא העריך מספיק את השחקנים הישראלים כדי להחתים מישהו. הפעם זה קורה, ובגדול.

שמועדון איטלקי יחתים על חוזה ארוך טווח ילד ישראלי, ועוד כזה שלא מזוהה מי יודע מה באהדתם ליהודים, זה שבירת כל המוסכמות החברתיות, כל החוקים הלא כתובים של המועדון ולמעשה זו הודאה בטעות ארוכת שנים של לאציו.

אייל גולסה, במעט הזמן שהוא משחק בקבוצת הבוגרים הספיק לעבור די הרבה דברים ששחקנים אחרים, מבוגרים ומנוסים ממנו לא הספיקו. יש לו אליפות בכיס, הוא כבר שיחק במעמד גמר גביע המדינה וכמובן, לא פחד להסתכל "בלבן של העיניים" לשחקני באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו בליגת האלופות.

בנין. היה הראשון לעשות את זה  (תומר גבאי)
בנין. היה הראשון לעשות את זה (תומר גבאי)

גולסה צריך עכשיו הרבה סבלנות כי נראה שהדברים באו לו בקלות. נכון שיש לו כישרון, נכון שהוא חזק אבל הוא צריך להיות מוכן גם לימים קשים של צפייה מהיציע ומהספסל. את ההזדמנות הוא יקבל ואז הכל יהיה בסדר.

גולסה הולך לעבור חוויה מדהימה. המגרשים באיטליה הם ברמה גבוהה יותר, האימונים והקהל שתומך הוא משהו ששחקנים ניזונים ממנו. בעוד האיטלקים אולי רגילים, לשחקנים טכניים כמו גולסה זה יכול לתת דרייב אדיר.

גולסה יכול לפתוח הרבה דלתות לכדורגלנים ישראלים באיטליה, בדיוק כמו שבניון עשה עבור הישראלים בספרד בתחילת הדרך ובאנגליה כעת.

גולסה. יפתח את הדלת לכדורגלנים ישראלים נוספים (עמית מצפה)
גולסה. יפתח את הדלת לכדורגלנים ישראלים נוספים (עמית מצפה)

מעבר לכל זה, מי שתרוויח הכי הרבה מהענין תהיה כמובן נבחרת ישראל. עם שחקנים שרק עושים התקדמות כל הזמן ומשחקים ברמות הגבוהות ביותר כמו בן סהר, גיא אסולין וכמובן יוסי בניון, נבחרת ישראל בונה את עצמה עם סגל שיהיה צעיר ונמרץ מצד אחד ומנוסה ואיכותי מהצד השני.

לכל האוהדים הכועסים של מכבי חיפהץ מה חשבתם? שגולסה יישאר לנצח בקרית אליעזר ובמגרשי האימונים בקצף? הרי היה ברור לכל שמדובר בשחקן שליגת העל שלנו היא רק תחנת מעבר עבורו. אני מבין לליבם של האוהדים שמתקשים לראות ילד אהוד ואוהב כל כך עוזב, אבל זה הכדורגל.

את האליפות בישראל מכבי חיפה צריכה לקחת גם בלי גולסה, שכן ממילא הוא פצוע ואם היא בטעות לא תיקח אותה, זה לא יהיה קשור אליו. עכשיו, אחרי שתרגעו, תפרגנו לילד. תחזיקו לו אצבעות. כל הכדורגל הישראלי יהנה מזה.            

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 153 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 153 תגובות ב-113 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
113
נווד01/02/2010 19:53

השב   •  00
112
השד האדום01/02/2010 17:45
כאוהד הפועל , כיף לראות את חיפה משלמת כל כך מהר על מחטף סאדת. אבל אני לא באמת אוהב את איך שגולסה הבריז. ככה לא עושים. כולם יודעים שהוא אדם לא אמין עכשיו. אני בטוח שבשיחה קצרה עם שחר , הוא היה מקבל ברכת דרך, וגם דלת פתוחה בחיפה.
 אבל זו הקריירה שלו, והוא שחקן טוב. אני מאחל לו בהצלחה, ומקווה שחיפה לא תשים לו רגליים, כי כולנו נפסיד מזה
השב   •  10
111
וינטו01/02/2010 06:40
השב   •  00
110
גבר31/01/2010 22:25
השב   •  21
109
אחד שמבין31/01/2010 22:14
ברגע ששחקן חותם על חוזה כשהוא עדין קטין מתחת לגיל 18 צריך לחדש איתו את החוזה
אייל כבר חגג שמונה עשרה לפני מספר חודשים מאז היה לחיפה מספיק זמן כדי להחתים אותו אך הם לא עשו זאת בגלל שהציאו לו משכורת חייל אז ברור שהוא יעדיף לשחק בלאציו תמורת מיליונים .
אז עכשיו אתה מבין שהחוזה שלו לא פקטיבי
השב   •  00
108
כולם שירו איתי31/01/2010 21:41
לפי הלחן של "נולדנו בשבילך"

"על אירופה הוא חשב
חתם מאחורי הגב
אייל גולסה תתבייש
ירוק יותר ת''לא לובש
אייל גולסה הוא בוגד..!"
השב   •  30
107
ירוק31/01/2010 21:18

השב   •  00
106
מישו עם טישו31/01/2010 20:27
גולסה הולך אחורה. מכבי חיפה שיחקה העונה במפעל אירופי וכנראה שגם עונה הבאה, אבל הוא כמו מטומטם הולך לקבוצה שיש סיכוי סביר שתמצא את עצמה בסרייה ב''. לאציו כבר לא קבוצה נחשבת באיטליה, ובגלל זה אני לא מפרגן לו. אם הוא היה הולך למועדון גדול אז זה היה בסדר והייתי מבין אותו, אבל הוא לא.
השב   •  20
105
ירוק לעד31/01/2010 20:17
חביבי אתה יכול להחזיק למשתמט הזה כמה אצבעות שאתה רוצה בלאציו או באירופה הוא לא ישחק העונה מקסימום בפלייסטישן
השב   •  41
104
משהו31/01/2010 20:04
השב   •  40
103
nmc31/01/2010 19:41
לא יודע את מי אתה אוהד , אבל איך תבקש להחזיק אצבעות למי שמתנהג בצורה כזו ,פועל מאחורי הגב של אדם (יעקב שחר)שנתן לו הכל . שיתבייש וגם אתה על שאתה מעודד התנהגות כזו לא ישרה.
השב   •  21
אריק31/01/2010 20:00
מה אתה רוצה לומר בנידון?
השב   •  00
102
Dolphin From The Riff31/01/2010 19:34
היום הסמל היחיד שהשחקנים משחקים עבורו זה $. אין דבר כזה שחקנים שמשחקים בשביל הנשמה אם לכם היו נותנים הצעה מלאציו בסכומים שמציעים לו, או להשאר בארץ. הייתם לוקחים את ההצעה במקום.

ככה זה שחקנים יש להם קריירה קצרה מאוד, לרובם אין שכל ללמוד מקצוע, והקריירה שלהם מאוד קצרה, רובם בגיל 30 כבר מעבר לשיא.
שלא לדבר שברגע אחד יכולה להיות פציעה שיכולה לגמור לך את הקריירה אז בזמן הקצר שיש להם לשחק, זכותם המלאה לעשות כמה שיותר כסף.

השב   •  00
101
מוטי31/01/2010 19:14
הנכבד אם מכבי חיפה היתה חותכת
את גולסה כשיש לו חוזה כולם היו
אומרים כולל הכתב " הנכבד" שמכבי חיפה לו מתנהלת כקבוצה מקצוענית
אבל לשחקן מותר הכל כולל להפר
חוזה.
השב   •  10
100
ליאור אסולין31/01/2010 19:05
היה לאייל גולסה חוזה בחיפה ולא היה בו שום סעיף יציאה לחו"ל אז למה הוא מפר את החוזה? לא  נראה לי שחיפה תאפשר לו להשתחרר. וחוץ מזה אם הוא כבר מתכוון לעזוב אז שיעזוב לליגה הגרמנית, הצרפתית, האנגלית, הספרדית. למה האיטלקית? עם כל הכבוד לליגה שלנו הליגה האיטלקית נהייתה ליגה זבל ולא מעניינת בכלל!
השב   •  21
99
יהודי31/01/2010 18:34
עם מוחמד כליבאת מוחמד גדיר עלי עותמאן סאדאת ובירם כיאל .
אתם 5 מוסלמים +2-3 זרים אתם בכלל לא יהודים אתם קבוצה של המגזר!
השב   •  22
צרקסי31/01/2010 22:24
חתיכת אפס גזען כמו כל אוהדי ביתר
ילדי צ''אט אפסים
השב   •  00
98
ברנש31/01/2010 18:15
מי שפתח את הדלת לישראלים בליגה הספרדית היה רביבו ואחריו בניון ואוואט ובליגה האנגלית זה היה ברקוביץ'' הרבה לפני בניון ובן חיים של היום.  אז תלמד קצת עובדות לפני שאתה פולט שטויות.  לגבי גולסה, יש דרך לעבור לקבוצות גדולות באירופה אם זה באיטליה או במקומות אחרים.  ואל תשווה בין הליגה האיטלקית לNBA.  זאת לא ליגת הכדורגל הכי טובה בעולם.
השב   •  00
97
שנוא חדש של חיפה31/01/2010 17:31
איזה יופי זה יהיה לראות את אוהדי חיפה אוכלים את הלב!
ושוב תודה לך גולסה (אם זה אמיתי)
השב   •  10
96
אסף31/01/2010 17:25
מה אוואט לא אוכל את זה? איזה שטויות? אם הוא הפר חוזה עם חיפה זה לא בסדר, אם לא זכותו המלאה להתקדם- על אחת כמה וכמה זה לאציו- מי כל האוהדים שנותנים ביקורת- אם הייתם שחקנים כל אחד ממכם היה עובר, אתם בוגדים כי לא הייתם עומדים מאחורי המילה שלכם! זה בכלל השאיפה של הליגה שלנו, אין פה כסף גדול אז מייצאים שחקנים! ככה זה אפילו בהולנד מחלקת הנוער של אייקס מגדלת שחקנים כדי למכור לחול, זה מה יש! כל הכבוד אייל גם אם לא יצליח לפחות ניסית- אבל שיהיה לך כל ההצלחה ששבעולם לטעמי אתה כמו גיא אסולין- אימון נכון ושניכם תהיו בטופ!
השב   •  20
95
דוד31/01/2010 17:13
טל בנין לא?
השב   •  30
redboy31/01/2010 18:33

השב   •  00
94
פאק מכבי31/01/2010 16:45
מה קשור בוגד ? הוא גם בכלל לא שחקן בית שלכם , הוא של טוברוק .
השב   •  11
93
נעם31/01/2010 15:42
כל הכבוד לגולסה שלא נכנע לכל הלחצים והיצליח בזכותו ובזכות הכישרון שלו לקבל החלטה חכמה,החלטה שרק תקפיץ אותו קדימה ותוסיף לנסיונו.גולסה צריך להתרכז רק בכדורגל ולא להתיחס לכלום מסביב.
השב   •  11
92
וויט31/01/2010 15:13
שאתה הולך לאכול אותה בגדול לא יהיה משהו באמצע,קח את זה בחשבון לפני כל צעד שאתה הולך לעשות בחיים..
השב   •  20
יוסי31/01/2010 17:21
כל שחקן טכני ולא פיזי לא מצליח בליגה האיטלקית הקשוחה !
אין שום סיכוי שגולסה דוקא יצליח !
השב   •  00
91
אופיר31/01/2010 14:56
טעות ענקית לעבור לאיטליה.
עדיף שהיה עובר לגרמניה, אולי לאנגליה ואם היה לו מזל לספרד..
איטליה זה הזבל הכי גדול שיש, חבל ילד.
בכל מקרה, אני מאחל המון הצלחה והלוואי שתצליח שם.
השב   •  20
90
ירוק ירוק31/01/2010 14:46
גולסה כל הכבוד על האומץ עשית מהלך גדוול והיתיי שחקן גדוול ותמיד תשאר בלב של היורוקים יצאת לאירופה וזה נכוןן .
 

אבל לא יפה לעשות בלי להודיע ..
השב   •  00
89
oren31/01/2010 14:43
השב   •  50
88
עומר31/01/2010 14:40
ידענו שזה יגיע פשוט לא רצינו שזה יקרה , קקצת עצובים אבל אתה שחקן ברמה גבוהה מגיע לך להגיע לקבוצות גדולות מגיע לך להצליחח אווהבים אותך אווהדי מכבי חיפה
השב   •  29
חיפה31/01/2010 14:53
ויש עוד הרבה כאלה אז בבקשה אל תגיד אוהדי חיפה
השב   •  30
עדן הגדול31/01/2010 18:40
השב   •  10
87
יאללה חיפה מלחמה31/01/2010 14:29
חבל שהוא נהג ככה, אבל שיהיה לו בהצלחה.
השב   •  00
86
אנדי31/01/2010 14:23
לכל אחד היה ברור לחלוטין שגולסה לא ישאר בארץ זמן רב.

השאלה היא רק, לגבי הדרך שבה עושים זאת.

אם לגולסה היה במכבי חוזה רב שנתי, לקום ולהעלם כך זו לא בדיוק שיטה, ובטח שלא באופן חשאי שכזה.

אני אמנם מאחל לו הצלחה, אך אני חושש שהדרך שבה הוא בחר תגרום לו לבעיות רבות בעתד.
השב   •  10
85
מישהו31/01/2010 14:01
זרקו אותו מכל המדרגות
האוהדים של "הקבוצה של מוסוליני" ישרקו בוז אחרי כל גול,בישול,מסירה,\נגיע בכדור או חימום לפני הכניסה למשחק של גולסה.
חבל ילד,היית נשאר בחיפה או נוסע לגרמניה,שאפילו שם יש פחות שונאי יהודים.
בהצלחה
השב   •  20
84
אלי31/01/2010 13:59
אלא מפחד הגיוס.
לא רצה לקחת את הסיכון שחיפה יערימו קשיים על עזיבתו בסוף השנה ורצה לקבוע עובדות בשטח. 
עם איך שצה"ל מתנהל בעשר השנים האחרונות, אני לא מאשים אותו.
אם אני במקום שחר, אני קונס אותו ומשחרר אותו. כולי תקוה שהוא יראה את התמונה המלאה ויחליט את הטוב ביותר.
בכל מקרה, מאחל לגולסה בהצלחה.
השב   •  40
83
חיפה31/01/2010 13:54

אהבנו אותך כיאלו הייתי מלך שברת לנו את הלב בגדת בנו !! ל

השב   •  20
82
אוחנה מלמיליאן31/01/2010 13:51
זה ידוע שבורוסיה דורטמונד והופנהיים עקבו אחריו ולדעתי היה לו עדיף לעבור לאחת הקבוצות בגרמניה אם הוא כבר עושה מהלך כה מגעיל ואנוכי.
לעבור לשחק בלאציו? קבוצה אנטישמית? אני לא מופתע אם יקרה משהו רע.
השב   •  50
81
איליה31/01/2010 13:40
והוא לא קיבל שחרור העסקה פשוט לא חוקית.
השב   •  20
80
עידו31/01/2010 13:30
בושה וחרפה מה שהוא עשה
השב   •  52
79
איליה31/01/2010 13:28
לא כי עבר ללאציו אלה כי עשה זאת בדרך לא חוקית כשהיה לו עוד חוזה בחיפה לשלוש שנים מה שאומר שבגלל שידע שיש לו חוזה הוא יקבל עונש מפיפ"א.
השב   •  20
78
kofyarok31/01/2010 13:14
בהצלחה
השב   •  10
77
מכביסט אמיתי31/01/2010 13:13

הכדורגל הישראלי מעכב שחקנים צעירים ברמה
בעיקר בגלל מתקנים גרועים ורמת כושר ירודה
בקיצור עם המשכורת שהוא מקבל והאתגר שעומד בפניו הוא עשה החלטה נכונה
שיהיה בהצלחה ילדון

השב   •  31
76
גידי31/01/2010 13:08
נפלט מביה"ס
משתמט מהצבא,
בוגד במערכת שהוא משתייך אליה, ע"י ניהול מו"מ מאחורי גבו של הנשיא.
אין ספק שכל הדרך היתה מתוכננת כדי לגנוב את הדעת מכל המקורבים בקבוצה.
הצבא אסור לו לוותר, הרבה עיניים נשואות לראות את המשתמט החדש,
למה לא לכולם מגיע 3 שנים מתנה .
השב   •  41
75
סמי31/01/2010 13:01
והרבה הצלחה בלשון סגי נהור,
לך ולהוריך שחינכו ותמכו בך שרק הכסף חשוב בחיים, ואין ערכים ויושר,
וכדאי להשתמט מהצבא,
ולירוק לבאר שממנה שתיתה,
טיפלו באחיך הבעייתי שלא נתן תמורה מינימלית למועדון,
וככה המשפחה הזו מיתנהלת ,
וחבל שעוד נותנים לה תמיכה ועידוד כאילו היא דוגמא חיובית לאחרים,
חבל, חבל מאוד,
השב   •  20
74
שי31/01/2010 12:40
איכ שלא תהפכו את זה הקריירה של בנ סהר היא בזבוז אחד גדול, בנ שווה הרבה יותר. עמ כל הכבוד לכספ לגולסה הליגה הספרדית מתאימה הרבה יותר מהאיטלקית המשמימה והמושחת. יחד עמ זאת הלואי שאני טועה בגדול והאוהדימ הידועימ לשימצה של לאציו יתמכו בו גמ ברגעימ קשימ.
השב   •  20
73
green ape,red devil31/01/2010 12:39
ישיר להתנהלות של גולסה. תתבייש לך שאתה משבח את המהלך המסריח שהוא עשה! במידה וזה נכון כמובן, הלוואי ולא תכתוב יותר טורים
השב   •  20
72
אוהד ירוק31/01/2010 12:17
לציו וגולסה לא עד כדי כך מטומטמים
השב   •  10
71
אוהד ירוק31/01/2010 12:13
דבר ראשון אתה מתכוון הוא בקושי שנתיים בחיפה ולא שלוש אבל יש דרך לעשות דברים שחר הראשון שהיה משחרר אותו ולאף אחד אין תלונות על זה שהוא עזב, הקהל הירוק מאוד מאוד מפרגן לשחקנים שלו שיוצאים לחול גם אם לא באמת שחקני בית, אבל יש דרך לעשות דברים ואם הוא היה מדבר עם שחר ואומר לו שיש לו הצעה ככה וככה והוא רוצה לעזוב שחר היה משחרר אותו בשמחה רבה
השב   •  00
70
אסף31/01/2010 12:11
אין לנו בעיה להנות מהיותו בליגה האיטלקית. ברור שחיפה היא תחנה בשבילו אבל לא ללכת ככה. מאוד ברור למה אבא שלו הגיב ככה. אני בטוח שהוא עוד יתחרט על איך שהוא עשה את זה.
השב   •  10
69
כרמליסט31/01/2010 12:11
אוי כמה יועצי אחיתופל יש מסביבינו.
הבחור רק התחיל לקרוא נעליים בזכות מכבי חיפה וכבר יורק לבאר שעשתה אותו.למה להצטרף לליגה חלשה ולקבוצה לא בצמרת וגם גזענית קבוצתו של מוסוליני.את המשכורת הזו וטובה ממנה הייתה מרויח בקבוצות טובות יותר קצת סבלנות.
השב   •  00
68
אבי31/01/2010 11:51
לאציו תהרוס אותו
השב   •  10
67
יריב31/01/2010 11:26
הילד הזה גם עשה לעצמו שם רע בארץ !! וגם רב עם אבא שלו חבל על הזמן !! אז מה זה שווה ? איזה קריירה תנסוק בדיוק ?
לא עושים כאלה דברים !!
לא מחזיקים לו אצבעות ולא כלום זה מהלך מלוכלך ואני עוד אוהד מכבי ואני שמח שעושים לחיפה כאלה דברים אבל זה קטע מסריח
השב   •  40
66
תרגיל בוקארי=גולסה31/01/2010 11:19
תודו שאחרי התרגיל ה-כשר/מסריח שעשינו להפועל עם בוקארי, זאת סגירת מעגל. אני לא חושב שגולסה היה צריך לנהוג ככה אבל שחר הראשון שצריך לפרגן כי הוא פועל תחת קודים אתיים בעייתיים (אין לי בעיה עם זה כל עוד זה לטובתי :) ). אני מאחל לאייל המון בהצלחה ואני בטוח שניקח אליפות גם ככה! ת-פ-רג-נ-ו
השב   •  02
65
שלומי31/01/2010 11:09
אם אבא שלכם היה עובד 10 שנים בחברה מסויימת שגילתה אותו נתנה לו הזדמנות בפעם הראשונה והכל,ופתאום היה מקבל הצעה לעבוד בחברה תמורת שכר גבוה בהרבה..הוא לא היה הולך?כולם היו הולכים.מה גם שגולסה הוא לא ממש שחקן בית שלכם כמו כיאל לדוגמא..הוא בא מטוברוק והיה אצלכם בקושי שלוש שנים.

הוא גם לא הלך לקבוצה יריבה כמו בית"ר,הפועל או מכבי..הוא יצא לחו"ל,ככה שאני באמת לא מבין על מה ולמה אתם כועסים.יציאה של גולסה הייתה עניין של זמן..
השב   •  52
ירוק31/01/2010 12:27
ואת זה לא עושים לקבוצה שנתנה לו את הבמה ואת האמון
השב   •  00
שלומי31/01/2010 12:53
השב   •  10
64
ירוק31/01/2010 11:07
בהצלחה ילד. עם כל הגועל של ההעברה לפחות תעשה משו טוב ותצליח גם בשביל חיפה וגם בשביל המדינה
השב   •  00
63
דורון31/01/2010 11:03
גועל נפש של שחקן מה שהוא רצה הוא קיבל וגם טיפולים בחו"ל ובסוף הוא טס לאיליה לחתום בלאציו אתה עלוב כל כך גולסה שחקן כדורגל אתה כן אבל אתה חייב ללמוד עוד הרבה על החיים ומאתמול יש הרבה מאוד אנשים ששונאים אותך על המהלך המפגר הזה
השב   •  10
62
ירוק31/01/2010 10:58
למה לשחרר את נתכו לא ההיתם בעד  אה יאפסים בכיינעים ממורמרים.
השב   •  00
61
Rami31/01/2010 10:52
רק שידאג שישלמו לשחר על הכרטיס שלו, חיפה יכלה למכור אותו בכמה מליונים שיהיו עוזרים לכדורגל הישראלי ולשחר שמשלם מכיסו שנים רבות, חוצפה
השב   •  00
גיא31/01/2010 15:09
כל שקל , שהיה הולך לכיס של שחר , היה תורם לשחר ותו לא!

גולסה עשה בשכל , הלוואי ויתגייס כמובן , אבל כמות הקנאים , שבהם משפחתו ואוהדי חיפה , פשוט מגעילה .

תן בראש ילד!
השב   •  00
60
קובי עמוס31/01/2010 10:37
מה קרה שחר?
סוף סוף מישהו עושה לך משהו מסריח שאתה המצאת את המילה הזאת?
בנית על קופון ענק על הבחור והוא הראה לך מה זה בית ספר
השב   •  21
59
איל גולסה31/01/2010 10:34
תודה גבר. אני שמח עם המעבר הזה שלי היתה לי בעיה שלא היה לחיפה אצטדיון נורמלי ולאציו מזכירה לי את ביתר ירושלים וטדי מה גם שמבחינה כלכלית זה ישדרג אותי
השב   •  02
58
ירוק לעד31/01/2010 10:18
כי על בניון גזרת קופון..!!
גולסה עשה את זה בחשאיות ויכול להיות שהמועדון שיקר כ"כ לשנינו (ולא השחקנים) לא יקבל תמורה - וזו התנהלות לא תקינה!
אם המועדון לא יקבל שקל, אני מאחל לו שייכשל, באמת.
רק בזכות המועדון הוא רואה במה!
בלי חיפה הוא היה משחק קטרגל או מקסימום נס טובורק
השב   •  10
57
אוהד ירוק31/01/2010 10:13
אם רק היה עושה את זה כמו שצריך, כמו שהקהל שלנו פירגן לכל שחקן ושחקן שיצא מכאן לאירופה (והיו המון כאלה), אבל צריך לדעת איך להתנהג, פשוט בזיון החשאיות הזאת והבריכה הזאת
השב   •  40
56
אוהד ירוק31/01/2010 10:10
שמעון אבוחצירה מישהו שמע ממנו בשנה האחרונה?? לאן הוא נעלם?? "בהצלחה" גם לך אייל גולסה יכלת לעשות דברים כמו בן אדם הראשונים שהיו מפרגנים לך הם יעקב שחר אלישע לוי וכל אוהדי חיפה שרק חיכו לרגע שתצא לאירופה. ככה לא מתנהגים!
השב   •  30
55
דדי31/01/2010 10:08
השב   •  30
דדי31/01/2010 10:28
השב   •  30
54
שי31/01/2010 10:04
השב   •  30
53
ירוק לנצח31/01/2010 10:01
אנשים לא מבינים שלשחקן יש חוזה לעוד 3.5 שנים בחיפה !! בלי שחרור של חיפה הוא לא ישחק אפילו קטרגל ביפו..השנה הוא לא ישחק שם כי היום מועד העברות נגמר והם לא יקבלו את השחרור שלו זה שחר כבר הצהיר. לגבי שנה הבא זה יהיה משא ומתן  ואם יציעו מספיק יהיה שלהם ואם לא הוא ישאר בחיפה עד תום החוזה.ותפסיקו לבלבל את המוח גנבו לא גנבו . גם אנחנו יכולים לסכם עם ורמוט אז .. זה יעזור לנו במשהו ?
השב   •  30
52
רן31/01/2010 09:57
אנחנו לא כועסים כי הוא עוזב אלא כי הוא עשה את זה בחשאיות ומאוד ייתכן שהמועדון לא יקבל תמורה על שחקן שאמור להכניס מיליונים לקופת המועדון.
אני אישית מפרגן ורוצה שיצליח. אבל לא יפה מה שהוא עשה.
השב   •  10
51
אושרי31/01/2010 09:48
באמת בהצלחה גולסה אבל ה"בהצלחה" שלי היא בהצלחה שלא תצליח. אמן שלא תצליח עם בגידה כזאת
השב   •  10
50
שי31/01/2010 09:46
אני מתפלא שמועלה מאמר שמעודד התנהלות שעדיין לא נורמטיבית אצלנו,
מעודד חוסר נאמנות למערכת שאתה חלק ממנה,
יש דרכים לצאת ולהתפתח, מבלי לפגוע בהערכות הקבוצה שלך ולהשאיר אותה עם חור בתפקיד בעייתי,
ידעת שהם מחפשים חיזוק ולא התרעת להם שיתחזקו בעמדה שלך כי אתה לפני סיכום יציאה.
חוסר נאמנות בסיסי , כאילו ירקת להם בפרצוף,
השב   •  20
49
שי31/01/2010 09:40
מלה על ההתנהלות?ככה מתנהגים?אתה פועל בחלל ריק?חיפה קפחו אותו,ביזו אותו,לא התנהגו איתו לפי החוק?קצת מוסריות.על זה לא כתבת.כל השאר הגיוני,אבל לפעול כגנב בלילה?
השב   •  20
48
הציני31/01/2010 09:38
השב   •  00
47
שגיב31/01/2010 09:36
בהצלחה גולסה ומלציו בעז''ה למילאן,אינטר או רומא
השב   •  00
46
עידן31/01/2010 09:20
הם לא יתנגדו שישחק אצלם תימני!
השב   •  20
45
עמירן כהן31/01/2010 08:30
דבר ראשון גולסה יכול להחליט לבד היכן לשחק.
גם אם זה לפגוע בקבוצה שנתנה לו במה.כי הוא נתן לה את השאר על המגרש.
לולא התנופה של גולסה בתחילת העונה מעניין איפה היתה חיפה.
ולכל האוהדים הטיפשים שלא יודעיםלפרגן לשחקן שמחליט לעזוב עם ידיה או בלי זה לא משנה.
ינקלה שחר בדרך כלל ידוע שהוא אף פעם לא נירדם בשמירה.
רק שהפעם כנראה לא היה חשוב לו גולסה.
ינקלה במלכאות מוסתרות ויתר עליו.
כי אם שחר היה רוצה אותו היה מעריך לו את החוזה כמה שיותר מהר מבלי להתמהמה.
בקיצר תתחילו לפרגן יא מגעילים.בי
השב   •  21
44
מושיק31/01/2010 08:13
מלה על ההתנהלות?ככה מתנהגים?אתה פועל בחלל ריק?חיפה קפחו אותו,ביזו אותו,לא התנהגו איתו לפי החוק?קצת מוסריות.על זה לא כתבת.כל השאר הגיוני,אבל לפעול כגנב בלילה?
השב   •  30
43
דדי31/01/2010 07:48
שחר היה עסוק בבוהן של בוקארי ונרדם בשמירה. מזכיר את הסנאי שגונב אגוזים לכולם ושם במחסן. בזמן שהוא רץ לגנוב עוד אחד.הופ לקחו לו יהלום.איזה צחוקים
השב   •  53
מושיק31/01/2010 08:15
מה קשור בוקארי - שכל עסקתו נעשתה בגלוי דרך סוכנים לבין גולסה שכנראה פעל כגנב בלילה?
השב   •  21
42
porze milan31/01/2010 07:45
השב   •  22
41
איש הקוף31/01/2010 07:42

גולסה עד סוף השנה תראה הרבה מאוד ספסל אתה תבוא חלוד לאיטליה

השב   •  30
porze milan31/01/2010 08:08
השב   •  01
40
אדיר מאשקלון31/01/2010 06:27
אחלה כתבה דרך אגב
השב   •  11
39
אדיר מאשקלון31/01/2010 06:24
אני אוהב חיפה שרוף ואני לא מתחזה תאמינו לי.. אייל גולסה שחקן שלא מוצאים כל יום הוא מיוחד יש לו כישרון מיוחד מאוד הוא פשוט תותח.. אני רציתי שהוא יהיה הסמל הבא של חיפה אבל הוא צעיר עם כישרון כזה ישר הציעו לו חוזה ארוך טווח באיטליה בדוגרי,מי לא היה רוצה את זה.. לא כל כך היה אכפת לכם מה יגידו עליכם בישראל העיקר אתה באיטליה משחקים.. אני מאוד אוהב את אייל גולסה למרות שהוא עזב.. זה תחנת מעבר בשביל השחקן הענק הזה.. אני מקווה שהוא יצליח יותר ממה שהוא הצליח בחיפה ושיהיה שחקן גדול.. לא כמו יוסי בניון שהוא יהיה מעבר לבניון.. אתם לא יכולים להגיד אוהדי חיפה שאתם שונאים אותו כי הוא עזב.. אם ככה אז למה אתם לא שונאים את בניון שעזב? זה בדיוק אותו דבר.. גולסה אני מאחל לך שתצליח ושתהיה שחקן גדול אוהבים אותך כל אוהדי חיפה:) שלא תחשבו שאני שמח שהוא עזב.. אבל זה הלם כזה.. נקווה שיהיה שבווע טווב לפחות
השב   •  30
38
שונא אידיוטים31/01/2010 06:13
ויותר חשוב - למה נראה לך שאחרי קריירה של בערך 11 שנה באי הבריטי ומיליונים על מיליונים על מיליונים של דולרים שהוא עשה שם, כולל שם שמוכר לכל אוהד כדורגל באירופה שמחזיק מעצמו מבין עניין - הוא מצטער על משהו?? אללאק אתה.סתום כזה לא ראיתי כבר הרבה זמן.
השב   •  30
37
מישהו31/01/2010 05:54
בנאדם צריך לכבד את המקום שממנו אתה מקבל משכורת וכל יום בא לאימון אני באמת מברך הרבה הצלחות לגולסה אבל הדרך שהוא הסתלק בלי לידע אחרים הלך לטיפולים בגרמניה גם זה אני לא בטוח הולך וחותם מאחורי הגב של המועדון שאתה משחק תהיה גבר תדבר עם שחר הוא אף פעם לא מנע מאנשים להתקדם הוא רואה בזה הצלחה וככה מאחורי הגב לא יפה.
עכשיו אוהדי הפועל שאנחנו עשינו את זה להם אין בכלל קשר למקרים האלו כי המקרה של בוקארי זה אשמת הנלהלת הפועל ששלושה שבועות לא סגרה עם השחקן אז סוכן השחקנים פנה לקבוצה אחרת והציע את הרכוש שלו זה לא היתה גניבה זה היה טמטום של הנהלה גולסה מקווה שתצליח ובאמת תבקש סליחה מיעקב שחר כי זה דבר לא יפה!
השב   •  00
36
ויסלה קראקוב31/01/2010 05:15
שברת לי את הלב לרסיסים מאז שעטר חתם אצל הסרדינים לא הרגשתי ככה
איזה בושה
השב   •  41
טוני31/01/2010 08:42
תאמין לי המחיר שאני אתן לך מאוד טוב
אנשים אחרים לא יתנו לך  רבע מזה
אני צריך אותה לכניסת הבית כדי לנגב את הרגליים שלי
השב   •  71
מיכאל כהן31/01/2010 18:38
איזה עלובים אתם
השב   •  01
35
יגאל31/01/2010 04:55
זאת הטיפשות הכי גדולה שילד בן 18 שכולה הראה כמה ניצוצות של כישרון אדיר בבמה הגדולה בעולם(צריך להגיד תודה שנתנו לו את הצאנס ולא חיפשו באמת ביסודיות מחליף הולם שהיה גורם לו עוד לשבת על הספסל) בטוח ששחר היה מוחר אותו לקבוצה הרבה יותר איכותית עם בדיקה מקפידה שהוא באמת יצליח כדי שלהבא הרמה (והמכיר שלו) יעלו גבוהה, החוסר כבוד לאנשים שנתנו לו את הבמה יעלה לו ביוקר! ואנחנו אוהדי חיפה לא צריכים לפרגן לכישרון שיש בעוד המון שחקנים, לא מענין אותנו מאיזו קבוצה יגיע השחקן שישדרג את הנבחרת, ועם התנהגות כזו אני לא אתפלא אם יציעו לשחקן כזה חסר מקצוענות מוסרית גם לשחק בגיל שלו בנבחרת אחרת ברמה גבוהה באירופה, הוא ממש לא יסרב! אז אם באמת יש תלונות לגבי התקדמות של שחקנים ישראלים, אז אולי הבעיה היא טיפשות! כי שחקנים חכמים באמת לא יתנהגו ברמה נמוכה כזאת!
השב   •  31
34
אלמוני31/01/2010 04:14
חיפה לא החתימו אותו והיו שאננים..אז הוא דאג לעצמו.. כל הכבוד ילד.. אוהב אותך ב.א
השב   •  23
33
ירון ריי31/01/2010 03:56
שפתאום ברגע הם כבר לא בקבוצה שלך, איך זה מתהפך אתה אוהב את השחקן שמשחק בקבוצתך ופתאום הוא לא שם כבר. מה שמוכיח שהיום זה באמת כבר רק הכסף משחק תפקיד! ולא הסמל, והנשמה!
אני אפילו לא יתפלא אם אני יקום איזה בוקר ויקרא שיצחקי עזב להבועל או לחיפה הרי הכסף זה מה שמשחק כאן באמת!
וכמה מילים לאייל גולסה, חבל שכך בחרת לברוח מחיפה לא ראוי ולא יפה סתם עכשיו ישנאו אותך בחיפה לא חבל?
וכמובן שיהיה לך בהצלחה עוד ישראלי שמשחק בארופה זה מוסיף כבוד.
השב   •  62
32
סיסוקו31/01/2010 03:45
השב   •  30
31
יוסי31/01/2010 03:38
הוא יהיהי בדיוק כמו בן סהר יחמם ספסלים באיטליה
השב   •  71
גבגבג31/01/2010 10:12
וחגג את הגול הראשון של הקבוצה שלו באצטדיון החדש הכל כך מדובר ואהוב שלהם.
השב   •  11
ירוק בדם!!31/01/2010 20:18
השב   •  00
30
יוהכים31/01/2010 03:30
התכופפתם להרים שקל וקיבלתם מאחור. אל תשכחו שהגונב מגנב פטור :) ישר כוח גולסה!
השב   •  45
29
לאציו בדם31/01/2010 02:31
עכשיו עופו מפה חבורת זבלים!! יאללה לאציו
השב   •  27
מכבי חיפה31/01/2010 16:59

השב   •  00
28
באמת31/01/2010 02:10
בלי שחיפה תעשה עליו כסף, וזאת חוצפה והפניית הגב למועדון שנתן לו את הבמה.
השב   •  01
27
אסיין31/01/2010 02:10
יש את בניון כהן ובן חיים בליגה הטובה בעולם
יש את כל השחקנים בליגה הספרדית השנייה בעולם
אפילו גרמניה כבר עדיפה על איטליה
השב   •  22
אור31/01/2010 11:41
השב   •  01
26
טל יעקב31/01/2010 01:58
שחקן שעוזב בצורה כזאת, ועוד לקבוצה כזאת, אין לו כבוד. פשוט מגעיל לדעתי.
השב   •  00
25
רוני31/01/2010 01:53
הוא לא ישחק שם כל זה נעשה ללא הסכמת מכבי חיפה יש לו חוזה ל 3 שנים הדברים צריכים להיסגר מול הקבוצה ולא מול השחקן כאילו שהוא מסיים חוזה בקיץ ודבר שני הצבא לא ישחרר את גולסה מדובר על מעבר בקיץ ולא במיידי.
השב   •  10
24
אופיר31/01/2010 01:46
הלוואי והכל נכון, והוא חתם בליגה האיטלקית.
אבל ניראה לי שהעקיצה כולה עלייך. הידיעה נשמעת יותר ממופרחת, לכן לא הייתי ממהר להעלות אותה. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.
השב   •  10
23
יוסי31/01/2010 01:42
חיפה בנתה אותך אייל! לא ככה עוזבים! עשית לך כתם לכל הקריירה אם זה באמת נכון.
השב   •  20
22
ביבי31/01/2010 01:35
הוא לא העיפרון הכי חד בקלמר. ללכת למועדון ששיחקו בו שחקנים אנטישמים שחגגו שערים במועל יד,עם אוהדים אנטישמים. לא ברור העניין.
השב   •  11
21
ורמוטיניו31/01/2010 01:35
*גם אם חיפה תנצח ביום שני ההפרש האמיתי הוא 6 נקודות,כל תוצאה אחרת וההפרש עדיין 5 ואנחנו רק באמצע העונה.
*הפועל הראתה היום שיש לה אופי של אלופה למרות שקיבלנו גולים שטותיים של שוער שעם כל הכבוד לא מתאים לקבוצה שרצה לאליפות.
*שבוע הבא אניימה חוזר ואיתו יחזור הביטחון בהגנה עד סוף העונה.
*מכבי חיפה עוד תאבד נקודות עד סוף העונה,הם לא כאלה טובים וראינו את זה בהפסד לרעננה ובמשחק נגד הפועל ת"א שבו כל אוהד אובייקטיבי יודה שהפועל הייתה הרבה יותר טובה וחיפה ירדה לבונקר.
*נקודה אחרונה ומשמעותית שעודכנה בדקות האחרונות:אייל גולסה אחד המנועים החשובים אם לא החשוב ביותר והשחקן הטוב ביותר של חיפה עוזב ללאציו ובלעדיו הקישור שלהם מאבד את רוב המחץ שלו בהתקפה!


השב   •  01
קובי31/01/2010 09:06
שהפועל היא סתם קבוצה בלי אניימה? אתה צודק בלי אניימה הייתם היום גג מקום רביעי.אבל תתנחנו בזה שגולסה עזב (למרות שהיה פצוע חודשיים ולא הורגש כלל) וגם על השיטה של לוזון כי לבכיינים זה מה שיש לעשות.ד"א בהצלחה לגולסה
השב   •  10
אבי31/01/2010 11:52
השב   •  00
ורמוטיניו31/01/2010 13:31
אניימה שוער מצויין אבל גם אם היה לנו שוער נורמלי אחר התוצאה אתמול הייתה אחרת - כל הגולים מטעויות של השוער. ועובדה שלמרות זאת עשינו אתמול מהפך ענק ואנחנו לא "סתם קבוצה בלי אניימה" כמו שאמרת.
השב   •  00
Dolphin From The Riff31/01/2010 19:53
אתם מבקרים באשדוד. אצלינו השחקנים אוהבים במיוחד שחקנים נגד הפועל תל אביב. ובמיוחד עכשיו שהקבוצה מבוססת על הנוער. אז חגיגה גדולה במיוחד.. יודע למה הפועל תמיד יורקת דם מולנו? כי לפני כמה שנים בחצי גמר הפועל דפקה גול ובונקר 82 דק'' ארורות ברמת גן. השחקנים שמשחקים היום, היו האוהדים בזמנו ביציע שחזרו עם דמעות בעינים. מבטיח לך אישית, חיפה בורחת לכם במחזור הבא. תשכחו מניצחון באשדוד.
השב   •  00
20
אדום עולה31/01/2010 01:31
השב   •  01
19
לירן31/01/2010 01:30
המגרשים באיטליה זוועה. !!
אתה לא מבין כדורגל אחי..
השב   •  03
18
מאור31/01/2010 01:28
השב   •  20
17
יוסי31/01/2010 01:26
אתה ממש מאור בוזגלו 2 לשניכם יש משפחה שרק תהרס לכם את הקרירה. אני מאוד מקווה שאני טועה בקשר אלייך. אבל התנהגת כמו פחדן ברחת שחקן ענק אולי תהיה אבל גבר כבר לא תוכל להיות לעולם. בהצלחה אותי איבדת בתור אוהד
השב   •  111
אמזלג31/01/2010 08:52
אתה לא תהיה יוסי בניון הבא.
השב   •  40
ירוקה31/01/2010 09:52
גם אותי איבדת בתור אוהדת. איכזבת את כולנו. זה לא מגיע לשחר ולאלישע.ובעיקר לא לאוהדים שהכי תמכו בך.
השב   •  50
ירוק בדם31/01/2010 15:31
וואו!!כאילו קראת את המחשבות שלי וכתבת אותם בצורה כל כך יפה!צודק בכל מילה!
השב   •  00
16
נדב31/01/2010 01:21
אבל למה ככה? מה זה הצורה המגעילה הזו?
אגב, אני לא בטוח שהוא יכול ליהנות מחוק "בן סהר" מהסיבה הפשוטה שבן סהר שיחק בחו"ל מגיל 15 ואות כנ"ל גיא אסולין. אין ספק שמכבי צריכה לקחת אליפות גם בלעדיו אבל בגלל שבגיל 18 הוא עוד בארץ כל אוהדי הקבוצה חשבו שיש לנו עוד 3 שנים ליהנות ממנו.
כמו שהיה לנו ברור שאייל, חיים, יוסי ויעקובו רק עברו במכבי כתחנת מעבר..
השב   •  20
15
מאור31/01/2010 01:19
יש אבל שישלמו עליו 2 מיליון יורו לפחות כי זה תג המחיר שלו . אין לנו בעיה שילך ההפך זה רק עוד יותר יחזק את התחושה שמכבי חיפה זה מועדון אירופאי שמוצי שחקנים לאירופה
השב   •  30
14
קובי31/01/2010 01:18

אנחנו מפרגנים לו, הבעיה שהוא סיים בצורה לא יפה.
וזאת הטעות שהוא ישלם עליה ביוקר והצטער עליה בדיוק כמו אלון מזרחי ואייל ברקוביץ

השב   •  323
מיכאל כהן!31/01/2010 04:55
מה שהוא לא יחזור לעונת פרישה לחיפה? ח ח  שטויות זבו תילד שיהיה לו בהצלחה, עלאק ישלם
השב   •  14
גיא31/01/2010 15:12
באירופה ובאנגליה בפרט והוא נחשב לשחקן הישראלי הטוב ביותר ומזרחי הוא מלך השערים בליגה הישראלית, אז על מה אתה מדבר בכלל , ילד?? ..תבדוק לפני שאתה רושם שטויות.
השב   •  00
13
יוסי31/01/2010 01:18
השב   •  10
12
קוף31/01/2010 01:17
השב   •  45
11
קוף ירוק31/01/2010 01:15
הקהל של לאציו אוהב מאוד ילדים יהודים שבאים מישראל לשחק בקבוצה הכי אנטישמית בעולם
השב   •  111
10
אורן31/01/2010 01:14
א. בהצלחה שיהיה לילד המוכשר הזה..אני בטוח שהוא יצליח..
ב. אני לא מבין מה אוהדי חיפה מתלוננים..ואני לא מבין מאיפה הם מביאים את השטות הזאת שהם גידלו אותו הוא גדל בטובורוק ועבר אליהם בגיל 16.5 שהוא כבר שחקן מחונן ומוכשר..שרשום אצל הרבה סקאוטים במחברות
ג. חיפה קבוצה מצויינת..אבל בעונה הבאה לפי דעתי הם יאבדו גם את גדיר גם את כיאל וגם את מסיללה וכנראה גם את קינן..ואז הם יהיו בבעייה גדולה ואמיתית
השב   •  2310
שונא קופים31/01/2010 05:11
באמת שיהיה בהצלחה ורק שיעזור לנבחרת בעתיד.
ובאמת אוהדי חיפה, צאו מהסרט שאתם המצאתם את הגלגל
ואחי בקשר לסעיף ג'', לצערי גם אם כל אלה שרשמת באמת יעזבו, לחיפה יש את השחקן הכי טוב וזה שחר, הם לא ישארו בלי מחליפים ראויים.
השב   •  32
9
ירוק בנשמה31/01/2010 01:14
לפי מה שאני זוכר הוא היה חתום על חוזה ארך טווח בחיפה!
הוא מנסה לברוח!
בידיוק כמו שאסולין עדין לא כוכב ככה גם גולסה הוא לא כוכב!
יש לשניהם הרבה מאוד כישרון אבל הם לא עשו עדין כלום! כלום!
הוא ברח בצורה מאוד מכוערת(ואוהדי הגועל אל תתחילו לחפור לי עם בוקארי הזה), כבר אין כבוד למועדון!
גולסה לא נשכח ולא נסלח!
השב   •  133
8
רענן31/01/2010 01:13
אכן מחמיא אך יש דרך ויש דרך.קודם כל קצף הוא המתקן ברמה הגבוהה שיש בארץ וגם באירופה לא היו מתביישים. בנוסף לציו תשלם קנס גבוהה על מו"מ עם שחקן תחת חוזה. וחכה כאשר יתקל הילד באנטישמיות כמו בלציו אז אשמח לקרוא את תגובתך. ואחרון חביב כל מי שתוקע סכין בגב ליענקל''ה יוצא מופסד וימים יגידו.
השב   •  110
7
ליאור31/01/2010 01:13
בהצלחה ילד!
השב   •  81
הקופים חרא קהל31/01/2010 05:02

השב   •  10
6
דוקטור ביצ''לו31/01/2010 01:12
כי הוא ברח כמו אחרון הגנבים, בצורה שאומרת בבירור: "אני לא רוצה להיות בחיפה". זה גועל נפש של התייחסות למועדון שהפך אותו מילד בן 16 לשחקן הרכב במועדון צמרת בליגת העל.
השב   •  761
ירוקה31/01/2010 09:49
לא ציפיתי לתגובה כזו מאוהד ביתר..זה מוכיח שישנם אוהדים שפויים לכדורגל הישראלי.ולך אייל.אי אפשר לזכור אותך בצורה יפה אחרי מעשה כזה.ביצעת את הדברים בצורה הגרועה ביותר.אין לכך מחילה
השב   •  80
ירוק בדם31/01/2010 15:30
מסכים איתך בכל מילה. לא הייתי כועס בכלל אם הוא היה עושה את זה בסוף העונה בצורה מכובדת, אבל הדרך שבה הוא עזב פשוט הגעילה אותי!!
השב   •  00
5
ירוק31/01/2010 01:12
לפחות היה גומר את זה יפה ילד חוצפן! חיפה בנתה אותו.. שחר מצא את הפוטנציאל שבו ובמקום לסיים יפה, הוא סגר הכל מאחורי הגב מאחל לו שיכשל ויחזור עם הזנב בין הרגלים
השב   •  112
הקופים חרא קהל31/01/2010 05:05
שאתם חושבים שאתם אלה שגידלתם אותו, אחי הוא אצלכם רק איזה שלוש שנים נדמה לי אפילו פחותף מה נסגר אתה חושב שהוא לא נגע בכדור לפני זה? הוא כבר היה רשום בהרבה מחברות, נס טוברוק היא זאת שגידלה אותו חיפה זה פשוט קרש קפיצה לבריכה עמוקה יותר והוא הוכיח שזה נכון, כל הכבוד לו ולכו לישון.
השב   •  33
ירוק בדם31/01/2010 15:29
חיפה אמנם לא בנתה אותו מהנוער אבל חיפה האמינה בו נתנה לו את הבמה לעשות את מה שהוא יודע וככה הוא עוזב אותנו בטריקת דלת??חוצפן!!הוא היה יכול לעשות את זה בסוף העונה בצורה מכובדת ואז אוהדי חיפה לא היו שונאים אותו ומאחלים לו לשבור רגל(לא במובן הטוב של המילה!!)
השב   •  00
4
אתה לא מתבייש?!?!31/01/2010 01:11
מחטף להפועל או לא,
הגלגל יתהפך אתה תראה
אייל אחר התעסק בעבר עם חיפה ושחר
אתה לא לומד מטעויות של אחרים ילד!
השב   •  213
ברקוביץ''31/01/2010 13:40
עשה מיליונים בחו"ל שיספיקו לו ולכל המשפחה שלו לכל החיים בקבוצות שעד היום זוכרים אותו ומכבדים אותו לא כמו בארץ שברגע ששחקן מתקדם לאירופה (הוא אפילו לא עובר לקבוצה יריבה) מקללים אותו כמו שאתה והאוהדים העילגים שלכם עושים עכשיו. תתביישו,תפרגנו לילד זה היה צפוי שהוא יתקדם באיזה שהוא שלב ולא ישאר כל החיים בחיפה.
השב   •  32
3
יוסי31/01/2010 01:09
השב   •  22
2
ירוק כועס31/01/2010 01:09
אם הוא באמת עשה את מה שהוא עשה הוא חתיכת זבל ומה שאני מאחל לו זה שישברו לו את הרגליים ושלא יראה יותר דשא כל הקריירה!
השב   •  6131
נבוך ממורים31/01/2010 02:10
השב   •  71
אדום31/01/2010 02:17
ושל כל האוהדים האפסים שלכם
השב   •  66
נבוך ממורים31/01/2010 04:27
השב   •  60
DemonTools31/01/2010 07:35
קהל הצלחות..מקללים אותו ככה.
שחקן רוצה להתקדם-פרגנו לו..
זה לא שהוא בורח לכם ועושק אותכם,הוא מסיים חוזה ומתקדם בקריירה..שחקן חכם
השב   •  39
קובי31/01/2010 08:26
אין לנו שום בעיה שיתקדם.
אבל לכל דבר יש דרך, הכל צריך להתבצע במעורבות של הקבוצה!
השב   •  60
ירוקה31/01/2010 09:47
יש צורה לכל דבר, ההתנהלות שלו הייתה גועלית. שחר ואלישע מההתחלה האמינו בו והוא תקע להם סכין בגב. שלא נדבר על כל האוהדים המאוכזבים. ידענו שהוא יעבור בזמן הקרוב ולא יישאר בליגה שלנו..אבל בצורה כזו ?? הפתעת את כולם. אני אישית לא אזכור אותך בצורה טובה.חבל..הדברים יכלו להתנהל בצורה הרבה יותר טובה. כמה שזה נשמע רע.אני לא מאחלת לך שום הצלחה , במהלך הזה דאגת רק לעצמך ולא לאף אחד אחר
השב   •  60
1
נתנאל31/01/2010 01:09
הוא הולך לשחק בקבוצה של אוהדים אנטישמים מה הוא עושה בזה לשחק בקבוצת אנטי יהודים חבל :|
השב   •  343
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP