יום חמישי, 24.04.2025 שעה 15:32
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
דורון ג'מצ'י

מכבי ת"א החזירה את הכבוד

דורון ג'מצ'י בטור אישי ל-ONE: ניצחון מול ריאל בנוקיה יכניס אותה לתמונת הסיכויים להעפיל להצלבה. הבשורות הרעות: הגבוהים שוב לא היו פקטור

הבשורות הטובות: הטופ 16 עדיין פתוח והכבוד של מכבי חזר. הבשורות הרעות: זהו עדיין הפסד במשחק נגד קבוצה מצויינת, אבל קבוצה שהיתה ביום חלש. 

בסך הכל מכבי צריכה לצאת מאוכזבת מאוד מהמשחק, שכן קשה לי להאמין שאת סיינה אפשר היה לתפוס ביום כזה גרוע וזו היתה הזדמנות אולי חד פעמית לעקוץ באיטליה.

מגיעות למכבי תשבוחות על ההופעה, במיוחד במחצית השניה, הן בפן ההתקפי והן בהגנתי, אבל גם במשחק שנדמה היה שמכבי מתמודדת בו ללא רגשי נחיתות נגד סיינה המאיימת משהו, בלטו עוד יותר נקודות התורפה שלה ובכללן משחק חלש של פישר ולאזמה (בחלק ההתקפי).

מכבי סיינה (GettyImages)
אלן אנדרסון. חוסר היציבות שלו חייב להשתנות (GettyImages)

שוב הוכח שבלי יכולת מצויינת של אנדרסון ואיידסון ביחד (דגש על ביחד), קשה למכבי לנצח משחק. נכון, אנדרסון נתן את המשחק הטוב ביותר שלו במכבי והציג יכולת נפלאה עם אחוזים מטורפים מהשלוש, אבל אם בוחנים את כושרו של השחקן לאורך העונה אולי אפשר לצאת אופטימיים מהמשחק הספציפי הזה, אך חוסר היציבות שלו הוא משהו שחייב להשתנות.

יחד עם רגשות האכזבה מההפסד אין ספק שמכבי הרוויחה את הכבוד שלה בחזרה לאחר ההפסד למארוסי ובנתניה. אין ספק שבנוקיה, מול הקהל הביתי החם בשבוע הבא, נגד ריאל מדריד, ניצחון יכניס אותה חזק לתמונת הסיכויים להעפיל מהבית הזה.

אם אני מתחבר לדברים שפיני גרשון אמר על כך שרמת הקבוצות בבית די שווה, במקרה של סיינה וריאל, ואולי גם של אפס פילזן, הרי שההכרעה יכולה לבוא בסופו של דבר על הפרש נקודות, כך שאולי ההפסד המינימאלי הערב עוד יתברר כנקודת אור נוספת.

פיני גרשון. יש תקווה לשבוע הבא (GettyImages)
פיני גרשון. יש תקווה לשבוע הבא (GettyImages)

מקצועית ברור שלסיינה יש סגל טוב יותר מזה של מכבי, אבל במצבה של מכבי ולאור מה שסובב אותה העונה היא חזרה היום ליסודות של הכדורסל ונתנה מלחמה קשה בהגנה עם הליכה נכונה לשחקן החם שהיה היום אלן אנדרסון. מכבי הרוויחה כבוד וגם תקווה לקראת השבוע הבא.

לכתבה זו התפרסמו 55 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 55 תגובות ב-38 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
38
אריה מליניאק12/10/2021 19:33
ובצדק
השב   •  00
37
ח01/02/2010 00:52
מה אתם רואים כדורסל תעברו לכדורגל המשחק הכי טוב שהומצא אי פעם ואם אומרים לי כדורגל או כדורסל אני בוחר ב. אתם במתח?? אז אני בוחר ב. ח שוב עבדתי עליכם .1 אני בוחר ב. כדור. על רגל ! כדורגל .1!! אתה מקום ראשון בוא אלינו זכית מקום ראשון בבית האח הספורט !
השב   •  00
36
OOO31/01/2010 11:49
השב   •  00
35
בום בום30/01/2010 18:36
השב   •  00
34
מכבי30/01/2010 16:45
מה אנחנו הפועל??!
מכבי צריכים להיות עצובים ולעשות בדק-בית ולא שמחים בגלל ההפסד בהפרש הקטן! איפה המכביזם שלכם?? איפה המשחק המוכר של פיני??
למה כל שחקן עושה מהלך לבדו?? איפה הפיק אנד רול איפה ההל-יופ?? איפה ויזנייבסקי משחרר כדור בזמן איפה אידסון עושה התקפה חכמה בלי ללכת כל הזמן עם יד אחת?? איפה מכבי של פיני?? איפה רבאק.. ??
השב   •  21
33
מכבי30/01/2010 14:25
מכבי 4
השב   •  00
32
מכבי30/01/2010 12:06
אתה מסכן
השב   •  00
31
רמי30/01/2010 08:33
אתה בן אדם  דל, אינפנטילי ובקושי יודע להתנסח שלא לומר שההומור שלך תת רמה.  נבחרת מציים
השב   •  10
30
ליאור30/01/2010 00:02
מה הפלא תמשיכו לקנות את כל המנויים שנה מראש ואז באמת לא ישאר אינטרס להנהלת מכבי האפסים לשלם יותר על שחקנים ולהביא שחקנים ברמה הגבוהה ביותר.צריך לעשות חרם  צרכנים .מכבי אתם בושה איכס פשוט מגעילים.מתגעגע לימים ההם של האפמן .הנפלד.שפר וכו מכבי נהיתה קבוצה לא ישראלית בלי נשמה ובלי אינטרס פשוט בזיון
השב   •  10
29
מי שמכיר אותך29/01/2010 23:05
אתה שדיברת על שמעון ועל מכבי המתרסקת-בושה שאתה ממשיך ומנסה להיות "הפרשן " ה:מבין " !!מה שנשאר זה לראות אותך ביום חמישי בהיכל.בבקשה..אל תבוא..
השב   •  00
28
כספי המלך29/01/2010 22:30
אז מה אם אני רק חמש שנים בליגה "מקצועית", אז מה אם אני "ילד", תאמינו לי, עם כל הניסיון הקצר שלי, למאמן יש כזאת השפעה ענקית על הקבוצה, בצורה שאם אתה לא משחק כדורסל, אי אפשר להבין את זה בכלל.
השב   •  00
27
אייל29/01/2010 16:35
השב   •  00
26
הפועל בדם29/01/2010 16:00
אתם בושה מתלהבים מהפסדים קטנים ניהיתם כמו הפועל בכדורגל מועדון מבזה שלא מייצג את ישראל אלה חבורה של פועלים שחורים שבאים לעשות עליכם כופה נותנים משחק בשנה ויושבים על הספסל שמחים
אז אולי במקום לקנות שחקנים תקנו עוד שופט שיקח לכם אליפות כי השנה היא אדומה
השב   •  00
עמית29/01/2010 18:47
אצלכם כולם ישראלים: סימונס,האנטר, פינקני,תומפסון, גטר, ליונס. אחלה ישראלים יש לכם
השב   •  00
25
חוזליטו29/01/2010 14:47
למכבי  אין שום סיכוי בבית הזה , הסגל הנוכחי של מכבי הוא מהחלשים שהיו למכבי מזה הרבה זמן . סגל שלא בהכרח יתן להם את האליפות בארץ . סיינה אתמול ביום לא גדול ניצחה את ת"א . ביום שסיינה עם 1-10מהשלוש במחצית הראשונה , ומקינטייר ביום רע , ועדיין מנצחת אפשר לראות את הבדלי הרמות הגדולים בין הקבוצות . סיינה קובצה טובה ממכבי מגוונת - מקינטייר , דומרקאנט , הוקינס , לברינוביץ, זיזיץ , סאטו , אזה , הם שחקנים ברמה גבוהה .
סגל מכבי לא קרוב ברמתו לסגל זה , ומכבי פחות טובה גם מפילזן וגם ממדריד . מכבי נבנתה רע מאוד השנה ,
גם לפני שנה הסגל לא היה מספיק טוב , אך עדיין השלד היה לא רע - ומתוך השלד נשאר רק פישר , למרות החסרונות של ארויו , ולמרות גילו של מרקוס בראון , היה צריך להשאיר את שניהם - שניהם היו ספקי הנקודות העיקריים של מכבי ובהשארת שניהם בתוספת שחקן גבוה נוסף שני גארדים ( ובלוטנתאל + פניני + לימונד מכבי הייתה מציבה סגל ראוי ומכובד) , מכבי טעתה בבחירת השחקנים - לאזמה ולאמפה - הם שני בלופים , וישיינבסקי - גארד שאולי מתאים להפועל חולון , אידסון - יכול להיות להיט בסופוט.
אנדרסון ופרקינס - מהטובים ברכש , גם לא בדיוק רכש נכון , למרות יכולות גבוהות נוטים לעשות שטויות , ונחמד - שקנו את את בלוטנתאל , לימונד ופניני כדי לייבש אותם .הדבר הכי טוב שיכול לקרות במכבי זו עונה גרועה עד כדי כך ששנה הבאה יקנו שחקנים טובים מאלו שנמצאים בה ויפטרו מרוב הסגל הנוכחי.
השב   •  02
עמית29/01/2010 18:49
השב   •  00
24
אנונימי29/01/2010 14:38
זה היה ברור שבגלל שיהיה צמוד אז תחשבו שיש סיכוי למקום שני.שיחקתם פח,סיינה נכנסה ללחץ אטומי ונתנה לכם פשוט לחזור למשחק אז ניצלתם את זה,זה לא שהפגנתם משחק טוב.מחצית ראשונה היית גרועים מחצית שניה סיינה הייתה בלחץ אטומי ובצדק אז הצלחתם לכפות משחק צמוד,זה הכל.מכבי תסיים ב 5-1 בכל מקרה.עכשיו אוהדי מכבי יהיו משוכנעים שיהיה שווה לקנות מנוי ב 4000 שקל שנה הבאה,כי מכבי שיחקה טוב נגד סיינה ח ח ח .גם פתטיים גם נאיבים.
השב   •  01
23
אנונימי29/01/2010 14:31
טמבל, התכוונתי שסיינה היום הייתה ביום חלש לא שהיא קבוצה חלשה.כל הלחץ עלייה משחק ראשון בבית חייבים לנצח תוסיף ת 0-9 של מכבי.ועדיין סיינה הייתה עדיפה וניצחה.מה יהיה כשסיינה תבוא לפה בלי לחץ.? תביס את מכבי ותחזור להיות אותה סיינה.? הבנת.? יופי
השב   •  01
יאיר29/01/2010 14:38
לא יפה
השב   •  00
22
אנונימי29/01/2010 14:27
סיינה החטיאה ועוד איך שלשות פנויות תגיד איפה אתה חי.?! וגם אם זה לא היה כזה פנוי אז זה שלשות שהיא שמה בלי למצמץ.מכבי לא שמרה את מקנטייר הדוק, הוא פשוט היה אפס והחטיא מלא.
השב   •  01
21
מר כדורסל29/01/2010 14:21
אי אפשר לשלוח את ויזנייבסקי בחזרה לרוסיה ולקבל החזר ?

השב   •  00
אלי31/01/2010 09:44
השב   •  00
20
מומחה29/01/2010 13:51
שמעו הבנאדם כל שבוע מעצבן אותי הוא לא מבין כלום שיחזור לכדורסל נשים איפה בלאט אדלשטיין קטש הבנאדם אומר למכבי יש מזל שסיינה נקלעו לערב קלעיות רע זה ההגנה של מכבי לא הביאו לגבהוים שלהם לזרוק מ-3 עצרו את מקינטייר היה להם רק שלשה אחת חופשית זה לא שסיינה זרקו לבד מכבי של השנה קבוצת הגנה ולכל מי שמבקר את פיני בנוגע ללאזמה שיראה את השידור החוזר ושיראה כמה אחוזים ואיבודים היה לסיינה שלאזמה היה במגרש ושהוא היה בחוץ
השב   •  30
19
שי29/01/2010 11:50
אין שום כבוד בלהפסיד!
השב   •  12
18
מכביסטית29/01/2010 11:45
הוא שמר על ה2 האחרות יפה עד סוף המשחק!
והוא שיחק נפלא אתמול.
פשוט שחקן מדהים!שבר שיא עונתי עם 26 נקודות {הפעם הקודמת הייתה 25 נק''}. מקווה שהוא ימשיך ככה!
השב   •  10
17
מכביסטית29/01/2010 11:37
יש לו חסימות נהדרות!
גם לפישר וגם לגרין. אבל באמת שבהגנה הוא מעולה!
השב   •  00
16
דני29/01/2010 11:03
השב   •  01
15
מכביזם29/01/2010 10:39
עבירות מיותרות של לאזמה ואנדרסון גמרו את המשחק. וגם וויז'' ואידסון היו חלשים. אולי הלחץ היה על סיינה, אבל אל תשכחו שמדובר במשחק חוץ, וגם בלי קשר סיינה קבוצה מעולה שרצה עם אותם שחקנים כבר כמה שנים וזה אחד היתרונות הבולטים אצלה.
מכבי השנה יותר פייטרית מאשר טובה, ומתישהו הפייטריות הזו תבוא לידי ביטוי ואנחנו עוד ננצח, אתם תראו.
השב   •  20
14
יונתן החילוני29/01/2010 09:59
אלן אנדרסון נותן משחק ענק פעם בעשרה משחקים. המשחק הטוב האחרון שלו היה הראשון העונה ביורוליג. בואו נראה אם הוא בכלל מסוגל לשמור על היכולת הזו שני משחקים ברצף.
השב   •  10
אכלת חרא05/02/2010 16:14
עכשיו אחרי המשחק נגד ריאל 81:76 למכבי מה תגיד על אלן? 40 נקודות מדד ינקניק הוא נתן את המשחק הכי טוב שלו ובכלל הכי טוב של כל שחקן שהיה במכבי בשנתיים שלוש האחרונות
השב   •  00
13
מומחה29/01/2010 09:22
מכבי של השנה אומנם לא מבריקה אבל אופי יש לה חזרו ממינוס 15 בויטוריה חזרו ממינוס 21 ברוסיה חזרו ממינוס 10 ברומא(ברבע האחרון)והיום סיינה שרגילה לדרוס הגיעו ל+10 חשבו הם דורסים מכבי חזרו אפילו ממינוס 10 5 דקות לסיום אז סיינה שהפציצה מה3 מול ציבונה פנרבחצה וילרבן וזלגירס הבינה שבשלב הראשון היא קיבלה את 4 הקבוצות הכי חלשות ביורוליג אז אם השופט לא היה שורק ללאזמה 30 שניות לסיום פאול 5 היה מנצחים את המשחק ובשבוע הבא כל אוהדי "מכבי" שלא מאמינים יוכלו את הכובע מכבי של פיני כל שנה הגיעה לגמר השנה היא בתקציב משולש מצסקא ברסה אולימפיאקוס ריאל אפילו לפילזן ולמאלגה יש יותר תקציב
השב   •  61
מכביסט!29/01/2010 09:48
כל מילה בסלע אחינו מכבי מנצחת שבוע הבא את ריאל ואת פילזן עם קצת יותר מזל ריאל תנצח את סיינה ואיטליה ואנחנו מקון שני
עם משחק כזה מנצחים את פילזן בטורקיה
וסיינה מנצחת את ריאל(כדי שלריאל יהיה 2 הפסדים)
ואז חייבים לנצח את סיינה ביותר מ 4 והופ אנחנו מקום ראשון
ואז כבר אפשר להפסיד למדריד בהפרש יותר קטן משינצחנו
ובמצב כזה 99% נפגוש את פאו בהצלבה עם יתרון ביתיות
ומשם אלוהים גדול:)
השב   •  21
גזורי29/01/2010 09:53
הכל נכון רק ששכחת לציין שלהוציא את רומא שהיא קבוצה חסרת נסיון , מכבי הפסידה בסוף לכולם וחסר להם היום את הקילר אינסטינקט לצאת מנצחים במשחקים כאלו. גם לקאחה הפסדנו ב5 הפרש והגענו לנוקיהו והפסדנו. אין מנהל משחק , ווישנייבסקי לא הגיע אתמול למשחק ופרקינס ב3 איבודי כדור רצופים הם צמד רכזים בינוניים - לא חוכמה להכניס את הקבוצה לבור ואז לשחק אותה - המושיע.  דבר נוסף שאני לא מבין הוא למה לא משתמשים יותר ביניב גרין בניגוד ללאזמה ופישר יש לו גם ראש על הכתפיים בנוסף לנתונים הפיסיים.
בקיצור רק התעלות של שחקן כזה או אחר יכול להביא את מכבי להצלבה קבוצתית סכום השלם קטן מסך חלקיו.
השב   •  10
12
נחמן29/01/2010 08:35

השב   •  11
11
ירובעל29/01/2010 07:51
הפסד בכבוד, חזרנו לשנות החמישים. מחצית שניה הגנתית טובה ? לחטוף 43 במחצית זו הגנה טובה ? כל ההתקפה היתה זריקות מטורפות של אנדרסון שנכנסו במזל, ביום קליעות רגיל שלו מכבי היתה מובסת.
השב   •  01
מכביסט!29/01/2010 09:42
תאמין שבשביל זה הביאו את אנדרסון הוא הסקורר זאת היכולת שלו הוא פשוט היה בירידה זמן מה!
אם הוא ימשיך ככה אז מכבי עוד תוכל לנצח כל קבוצה אולי חוץ מברסה!
ומי שגרם ליום החלש הזה לסיינה היא מכבי!
נכון שהחטיאו זריקות חופשיותאבל גם מזל צריך לפעמים לפעול.
ורק תדע לך ברצלונה עד עכשיו היא היחידה שעצרה את סיינה מתחת ל 82 נקודות וגם אנחנו כרגע ככה שכן אם נלחמים בהגנה אז יישתלם
אבל הפרמטר היחיד שסיינה הייתה יותר טובה בו זה איבודי הכדור אם היו 2-3
איבודי כדור פחות היינו מנצחים בדוק כי במאני טיים
מכבי איבדה 2 כדורים שעלו לה ש 2שלשות אם זכור לכם!
השב   •  00
10
אלון29/01/2010 07:38
לא נותר לי אלא לאחל לכם עוד 5 הפסדים מכובדים בטופ 16 והפסד מכובד לנו בגמר הפיינל פור בארץ. ולמי שמשלה את עצמו שמכבי יכולה להסיק משהו חיובי מהמשחק הזה- שישכח מזה. במשחק הבא שוב אנדרסון לא יפגע, ומכבי תקבל בראש ממסינה.
השב   •  12
צהוב עולה זה מכבי29/01/2010 10:46
לא מדובר פה בהפסד. תבין, מכבי נתנה פייט רציני לסיינה, ולמרות שהפסידה, יש תקווה לניצחון שבוע הבא. וכן, מכבי יכולה בהחלט להסיק מהמשחק הזה משהו חיובי: שאם מכבי רוצה-היא מסוגלת להכל. סיינה קבוצה גדולה, עם צלפים אדירים משלוש(למרות שבמשחק הזה עצרנו אותם לגמרי, השלשות אולי נכנסו לקראת הסוף, אבל האחוזים שלהם משלוש אתמול היו גרועים) וסנטרים שלא רואים את שלנו ממטר, ועובדה שהצלחנו לעשות להם חיים קשים ונתנו להם פייט רציני למרות שלרגע לא היה לי ספק שהם ינצחו(מכבי לא יודעת להכניס סלים חשובים ברגעים מכריעים שיכולים לקבוע את המשחק,וחבל).
מה שנותר לי לומר, שתשכח מזה, מכבי כבר נתנה לכם בראש 25 הפרש. פעם הבאה זה יהיה 35 הפרש.
השב   •  00
9
טל29/01/2010 07:35

צודק אח שלי

השב   •  00
8
אנונימי29/01/2010 03:45
סיינה מגיעה למחזור הראשון בטופ 16 בבית שכל הלחץ עלייה . תוסיף את זה שמכבי ניצחה אותה בעשור שמוסיף עוד לחץ וקיבלת משחק חלש של סיינה שעדיין מראה למכבי שהיא יותר טובה.כשסיינה תבוא להיכל לא לחוצה ,מכבי תקבל ממנה בראש,כי אז גם השלשות ייכנסו.גם ריאל מדריד וגם ברצלונה לא הביסו כשהן היו אמורות.מחזור ראשון טופ 16 בבית זה כל הלחץ עלייך שאתה חייב לנצח,זה לא פשוט.מכבי בכל מקרה אמרתי מההתחלה תסיים ב 5-1.
השב   •  00
מושג29/01/2010 12:41
אם סיינה יפרקו את מכבי והם כאלה חלשים למה אתה מדגיש שהימרת שמכבי תסיים 1-5 ?
להשאיר את עצמך צודק גם הפסד וגם בנצחון. מכבי לא תסיים 1-5 ומכבי לא טובה מספיק נקודה. וסיינה היו חלשים כי מכבי עשו אותם כאלה.
השב   •  00
7
מתן29/01/2010 02:25

רק תשדעו שהמחצית השניה הייתה המחצית הכי טובה של מכבי השנה!
מכבי ניטרלה פשוט את סיינה היחידה שהצליחה לעשות את זה זאת ברצלונה
לא שאני משווה .
לכל אלה שמספידים את אנדרסון
היום הוכח מי בעל הבית האמיתי!
שאנדרוסון לא היה טוב נגד מארוסי הוא היחידי שנלחם ועכשיו במאני טיים הוא פשוט היה מושלם!
ועכשיו לכל אלה שמספידים את פיני
ולא מאמינים שמכבי תעלה
אתם מבחינתי לא אוהדים אמיתיים
נכון שבלאט הביא את השחקנים אבל כזכור מי היה המאמן??
אהה מי?
כמובן שפיני
ומעצבן אותי שכל קבוצה שמנצחת את מכבי בארץ חושבת שהיא הכי טובה כבר
הנה הדוגמה הכי טובה
ולנסיה ניצחה את ברסה הקבוצה הטובה באירופה כרגע
באה הפועל ירושליים נתנה אחלה משחק
וניצחה בחוץ
זה אומר שהפועל יותר טובה מברסה?
נו באמת על מי אתם צוחקים
הרי כל שנה אומרים שמכבי פגיעה ובסוף בגמר רואים מי באמת הקבוצה הכי טובה!

ההערכות והאמונה שלי!! היא שמכבי עולה מהמקום הראשון בדרך להצלבה עם הביתיות ומשם אלוהים הכי גדול!
אז לכל האוהדים האמיתיים של הקבוצה נא לבוא נגד ריאל ולעודד בכל הכוח כי זכור לכם מי עומד על הקווים שם בריאל לא?
ולאוהדי הפועל ירושליים איך היה בנוקיה אחלה בחלה אהה?
ולנתניה נכון הולך להיות כיף בנוקיה אחרי שמנצחים אותכם לפחות ב 15!
תאמינו לי כיףלא יהיה לכם
תודה וסוף שבוע טוב:) תודה

השב   •  110
מומחה29/01/2010 09:33
מסכים איתך גם שאיין סיכוי מכבי תמיד מאמינים השנה למכבי יש סיכוי טוב כי הם בנויים נכון לעומתם פילזן בנוייה מקלעיים שהופכים לרכזים מנסים לעשות מגארד 1.93 3 קלאסי(כמו איידסון) סיינה גם איין להם שחקן צבע אמיתי וגם איין להם 3 ריאל יש להם 3 הנסן שמאכזב אותם ברמות ברגע שלברינוביץ יוצא איין להם הגנה בצבע מי יחסום את פישר לאזמה ואפילו גרין דייס 2.04 גראבחסוה שאפילו בנ.ב.א לא שמר ואן שפיגל הפצוע ריאל בחוץ ביורליג הפסידו בהארכה לחימקי הפסידו לסופוט וניצחו את מילאנו בקושי ומיאלנו שיחקו בלי 2 הכוכבים שלהם(פינלי ואקר)הניחון המרשים באואקה(פנא) אבל אנחנו מבינים שזה לא חוכמה כי אלופת אירופה הפסידו בבית לקבוצה ברמה של מאורסי ששיחקה ללא הסנטר הכי טוב העונה ביורלוג מאריץ והם שיחקו עם שאראס ספנוליס דיאמנטידיס פקוביץ פוטיס ניקןאלס ואפילו עם הייסליפ ובכל זאת קלעו 59@!! בבית נגד קבוצה ברמה של נתניה
השב   •  20
מכביסט!29/01/2010 09:36

בואנה יא חתיכת אוהד ביתר מטומטם אל תעתיק !
הנה האופי האמיתי של אוהדי ירושליים תראו ותפנימו!

השב   •  00
6
ההפסד כולו של פיני29/01/2010 01:30
פיני הרג את מכבי במו ידיו. ההתעקשות הלא מובנת שלו על לאזמה שכל כך מוגבל בהתקפה ונחסם פעם אחר פעם פשוט מקוממת. ראינו אך גרין שינה את המשחק כשהוא שיחק. גרין ופישר חייבים לשחק יותר ושניהם באים לפני לאזמה. לאזמה הוא במקרה הטוב משלים לפישר וגרין. לדעתי בלי לאזמה ועם יותר גרין ופישר יכולנו גם לנצח.
השב   •  61
מכביסט!29/01/2010 12:02
לאזמה היה השחקן המצטיין במשחק (אחרי אנדרסון) ופישר לא היה טוב, אז ההערה שכתבת שטוטית במיוחד אחרי המשחק של אתמול!
השב   •  01
5
אחד29/01/2010 01:26
פה הטעות שלך אחי, מכבי החלשה מבין שלושת הקבוצות. לא יכלו לבקש ערב טוב יותר, משחק מדהים של מכבי- הכי טוב העונה ביורוליג, משחק מזעזע וחלש מאוד של סיינה ומכבי כל המשחק רדפו והפסידו. ואל תזלזל באפס פילזן. מחזור הבא מפתח- אם מכבי יפסידו לריאל בנוקיה לא רואה מצב שהם יעלו
השב   •  21
4
חוח29/01/2010 01:11
מכבי הפסידה ועוד לקבוצה מצויינת ביום חלש אז איזה כבוד יש כאן?
כבוד יש כשמנצחים .
השב   •  01
3
יובל29/01/2010 00:58
סיינה היא כנראה הקבוצה החלשה מבין שלושת היריבות ואם לא ניצחנו אותם ביום כזה אז אנחנו באמת חלשים וכנראה לא ננצח בכלל, גם לא בבית. אז מספיק למכור לנו לוקשים ותביאו סנטר מינימום 2.10
השב   •  37
דרור29/01/2010 01:53
סיינה, היא אולי הכי חזקה מבין השלוש.
השב   •  20
גזורי29/01/2010 10:03
צא מהסרט - לא יגיע סנטר וזה גם לא נכון להביא אחד כזה עכשיו , זה רק יהיה בזבוז של כסף שחקן צריך להתחבר וזה בלתי אפשרי השנה . מה שכן צריך לעשות זה להתחיל כבר היום לנהל מגעים עם סנטר רציני לשנה/ים הבאות , הקונספט של פיני - קבוצה שבה גם הסנטר הוא חלק ממשחק הריצה נכשל - אי אפשר לוותר על ביג מן ותוסיף על זה גארדים שלא מבינים שהם צריכים לקפוץ לריבאונד כי אין ביג מן וכך נכשל כל הקונספט . אומר רק שבתחילת העונה הקונספט הזה נראה מהפכני עם עומק וחשיבה נבונה להביא משהוא אחר , לא חדש , אותו הדבר , אבל בדרך שונה של גארדים שתורמים בריבאונד וגם יודעים לרוץ ולקלוע שלשות ולפרק הגנות רק שמה שקרה בפועל הוא שהגארדים תקועים בשבלוניות שלהם ולא התחברו לסיסטם וזה לעניות דעתי נובע רק , אבל רק, מחוסר אימון מספיק- וזה כבר החלק של פיני. אוי , אמרתי פיני , פרה קדושה? אולי כבר לא ? אם זה היה קטש/ספאחיה/אפי/צביקה. כבר היו חוטפים את הגירזון- נקודה למחשבה
השב   •  12
2
אילן29/01/2010 00:55
השב   •  31
1
מתן29/01/2010 00:48

השב   •  31
יאללה מכבי29/01/2010 01:32
יש חשיבות גדולה להפרש הסלים במשחקים כאלה. אם מכבי תשמור על הבית ותשיג ניצחון בהפרשים גבוהים יותר מאלה שהפסידה בהם מצבה יהיה טוב. 4 הפרש זה לא נורא בכלל אבל כמובן שהכל תלוי במה שמכבי תעשה בהמשך.
השב   •  21
אבי29/01/2010 04:50

השב   •  00
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP