יום רביעי, 19.02.2025 שעה 18:39
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
רז אמיר

מישהו נרדם במכבי חיפה

דעה: אחרי שחשבנו שפורוקארה יחזק את חיפה ושמות נזרקו לאוויר, משהו נתקע. במקביל, דה רידר והויוס הצטרפו לאדומים. האם זה ישנה את מאבק האליפות?

רק לפני שבועיים החמאנו למכבי חיפה על עבודת החיזוק שהיא מתכננת. הירוקים רצו להנחית את רוני פורוקארה בישראל, שמות כמו טועמה, פרנסמן, לנצ'ה ועוד נזרקו באוויר ונוצר הרושם שמישהו בכרמל עובד וכבר מתכנן את העונה הבאה.

באופן די מקביל, בהפועל תל אביב נחו. רדפו אחרי שחקנים שאותם הם לא יכולים להחתים ונוצר הרושם שבחלון ההעברות של ינואר, האדומים למעשה מוותרים על הסיכוי שלהם לתואר ונותנים לירוקים את האליפות הזו ואולי גם את זו של העונה הבאה.

אלא שמאז, הכל התהפך. במתחם חודורוב נחתו להם דניאל דה רידר, אחד השחקנים היותר מעניינים שהגיע לישראל בשנים האחרונות ומיגל הויוס, שאמנם לא ממש נראה כמו שחקן כדורגל, אבל אם יהיה טוב כפי שקרה עם רונלד ראלדס של היריבה העירונית, אזי שהפועל עשתה את שלה.

אלישע לוי ויעקב שחר. מישהו נרדם שם במכבי חיפה? (עמית מצפה)
אלישע לוי ויעקב שחר. מישהו נרדם שם במכבי חיפה? (עמית מצפה)

ובחיפה? אז פורוקארה לא מגיע. עם לנצ'ה מתנהל מו"מ שאף אחד לא יודע אם יבשיל, הרי גם רוניניו כבר היה רגל וחצי בכרמל ופתאום נוצר הרושם שמישהו נרדם שם בחיפה.

האמת? אם שאולים אותי, אז זה לא באמת ישנה. הסגל של מכבי חיפה מאוזן וטוב ושווה אליפות וכנראה גם ישיג אותה. אך אני, כפי שכבר חשבתי שיעקב שחר מתכנן, מאמין שצריך לעבוד על עיבוי הסגל לעונה הבאה.

לא ברור מי ישאר במועדון הירוק כשגם כיאל, קינן, גולסה וגדיר כבר מסמנים שהם בדרך החוצה וזעזוע שכזה, יהיה קשה לחיפה לשרוד, לכן, הדיבורים על פורוקארה ולנצ'ה נשמעו במקום, כי ככה מועדון צריך לעבוד, להכין לעצמו רזרבות למקרה ש... וגם לשמור על החוזק של המועדון לקראת עוד מאבק ליגת אלופות שבדרך.

דה רידר מגיע לחודורוב. חיזוק ששווה אליפות? (רועי גלדסטון)
דה רידר מגיע לחודורוב. חיזוק ששווה אליפות? (רועי גלדסטון)

אז בינתיים בחיפה נרדמו. בשביל אוהדי חיפה, אני מקווה שהם יתעוררו בהקדם אם הם רוצים לראות עוד מספר קבוצות גדולות מגיעות בספטמבר לאצטדיון רמת גן.

הכתוב הינו טור דעה             

לכתבה זו התפרסמו 88 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 88 תגובות ב-62 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
62
לולו24/01/10, 17:34
הי שחכת שיש לנו את רפאלוב הגדול הוא יכול להחזיק לא רק את מכבי חיפה הוא יכול להחזיק עוד קבוצה..למה מחפשים חיזוק בכלל עד ליגה האלופות כולט כבר יבשילו ויהיו בטופ שלהם ורפאלוב עם יצליח להחזיק את עצמו חזק הוא יהיה שחקן של כמה מיליונים של יורו בקיצור ענק
השב   •  00
61
בראו איילין24/01/10, 12:54
בהצלחה ירוקים מול הגועל תל אביב אתם חייבים לנצח.שגוטמן יאכל את הכובע שלו השחצנות שלהם מגעילה הגיעה הזמל להןריד להם את האף ושמיצידי ילכו לים משבת.
ירוקים תתנו את הנשמה במשחק ותשפילו את האדומים.בהצלחה
השב   •  30
60
יום שני23/01/10, 20:38
השב   •  30
59
דניאל23/01/10, 20:13
כל השחקנים האלה שמביאים בינואר בדרך לא מציאה וחבל להרוס את המרקם החברתי המעולה שיש בקבוצה בשבילם.
השב   •  21
58
מכביסט אמיתי23/01/10, 19:57
בשני גם ככה כבר הכל יהיה גמור
השב   •  11
57
טל23/01/10, 18:59
פשוט חיפה זאת הקבוצה הכי קמצנית ומגעילה שיש אני לא סובל אותם !
השב   •  15
ירוק23/01/10, 19:17
הקמצנות הספיקה לכך שיש לנו פי 6 אליפויות ממכם בעשור הזה. והשנאה הדדית
השב   •  21
56
מר סקאוט23/01/10, 18:34
אולי לא משלמים לך לפי כל מילה שאתה כותב, אבל אין ספק שאתה לארג'' בפירגונים אבל סותר את עצמך כל שורה שנייה.
מעניין יהיה לקרוא את טור שלך בתום מועד העברות. אני מקווה שאברי גלעד הוא לא המנטור שלך.
השב   •  40
55
יניב23/01/10, 18:31
מכבי חיפה האלופה והיא תמיד תהיה!!
השב   •  0 0
54
יניב23/01/10, 18:26
אם מר לוזון לא היה ממציא חוק על שמו הפועל לא הייתה עושה רכש כזה מטורף אלמלא החוק המטופש הזה האליפות כבר סגורה לחיפה לכן אפשר להבין איך הפועל זורקת מיליונים על סוסים מתים שבוע טוב תודה ובהצלחה לכולם.
השב   •  61
יגל23/01/10, 21:03
כל מילה בסלע ישר כח!
השב   •  00
53
יניב23/01/10, 18:21
השב   •  00
52
דרור23/01/10, 18:00
מה התחזקנו?
וויציצביץ הלך כפוט עד שנה הבאה, יבואה הלך. הגיעו שני שחקנים חדשים. אין מספיק חלוצים. אנחנו עוד נבכה על יבואה.
השב   •  20
51
תותחן ירוק מהכרמל23/01/10, 18:00
הסגל הנוכחי של חיפה מספיק לקחת אליפות בליגה ואולי אפילו גם גביע
זה שהפועל מחתימה כל מי שזז לא יתן לה את האליפות אפילו לא אחרי הקיזוז ..האליפות היא של חיפה וככה זה יהיה בעשר שנים הבאות אנחנו הליון של ישראל
השב   •  01
50
DSD23/01/10, 17:47
נמאסו שחר וחיפה האלה.
השב   •  3 2
49
אחד שחושב ריאלי23/01/10, 17:43
אבל באירופה לא חשוב מי תשחק נגד הפועל היא תנצח. ככה זה הבועל צריכה לשחק רק באירופה ולא בארץ זה רק יעשה טוב לדירוג שלנו באירופה!
השב   •  10
48
JONI23/01/10, 17:02
בית"ר שיחקה שנתיים באירופה והורידה את הדירוג של ישראל בהרבה בזה שהיא לא עברה שום שלב. השנה חיפה ובעיקר הפועל העלו קצת את הדירוג אבל צריך המשכיות. הלוואי ואני טועה ובאמת יהיו שתי נציגות באלופות. בהצלחה ביום שני, שרק יהיה משחק טוב.
השב   •  20
47
איתמר23/01/10, 16:39
זה בדיוק מה ששחר מתכנן, ואחרי המשחק אני מניח שיחתימו.
השב   •  20
46
יאללה חיפה23/01/10, 16:36
השב   •  10
45
אריק23/01/10, 15:36
היו הרבה הישגים יפים מאוד, שמקדמים את הליגה הישראלית בדירוג!
אפילו שחיפה עשתה בושות, והפועל ממשיכה לקטול, זה מעלה את הרמה, וישנו סיכוי טוב מאוד שהשנה תהינה שתי מועמדות למוקדמות הצ''מפיונס.
השב   •  31
אפללו23/01/10, 17:01
1) ישראל יותר קרובה כרגע לאבד מקום באופ"א מאשר להרוויח עוד מקום בצ''מפיונס.
2) גם אם יהיו הישגים יפים, זה לא תקף לעונה שאחרי זה, אלא רק לעונה שלאחר מכן. בקיצור, גם אם יחליטו שיש 2 נציגות ישראליות בצ''מפיונס, זה לא לעונת 2010-2011, אלא לעונת 2011-2012 והלאה.
השב   •  20
44
יוסי23/01/10, 15:25
הפועל חייבת את זה חיפה לא יש לנו סגל חזק עם תלכיד מצויין כול שחקן חדש יכול לגרוע שינויים גדולים עושים בקיץ  בינואר רק עושים סדר אם צריך כמו בהפועל בישביל מה לעזאזל אנחנו צריכים עוד קשר עוד חלוץ גם ככה עם מביאים קשר נשחק עם חלוץ אחד קבוע אז למה צריך שלושה חלוצים ברמה עם אלישע פותח עם אחד שלומי ודאבלשווילי מספיקים בהחלט
השב   •  00
43
ליאור23/01/10, 15:13
חיפה זה לא הפועל הם לא צריכים חיזוק כמו שהפועל צריכים רז אמיר נכון אתה מתפרנס מכתיבה ואתה צריך לכתוב איזה שטות אבל אתה לא צודק חיפה מאוזנת יופי חיפה גם בלי חיזוק קבוצה חזקה וכשרונית אז אמיר אתה חי בסרט רע
השב   •  20
42
אביעד23/01/10, 15:09
כל הרבעייה הזאת יכולה לעזוב מחר בבוקר ואנחנו לא נרגיש אפילו רעד קל בכנף.

כמובן שלאורך זמן אנחנו נהיה חייבים להביא שחקנים במקומם כדי לעבות את הסגל, אבל היום, אף אחד מהם לא קריטי לקבוצה:

קינן: אכן חשוב, אבל יש את מימון על הספסל (אם גם הוא עוזב אז זו בעייה).

גולסה: גם ככה 80% מהזמן הוא פצוע, אז את רוב העונה עשינו בלעדיו, כמובן שהוא שחקן נהדר שיכול להוסיף להרכב אם הוא בריא.

כיאל: קשר אחורי ממוצע, אם ילך יבוא אחד טוב ממנו במקום.

גדיר: נתן שלושה משחקים טובים בתחילת העונה ומאז חושך. היום הוא מבזבז כדורים בהתקפה עד שהוא יוצא וארבייטמן עושה את העבודה.

את החיזוק היינו צריכים בתחילת העונה לקראת ליגת האלופות, עכשיו זה מיותר.
השב   •  21
איתמר23/01/10, 16:38
בארסה אנחנו לא.
אבל כן יש לנו סגל מצויין, שלדעתי ייקח אליפות גם אם יישאר במתכונת הנוכחית.
השב   •  10
41
מיכאל23/01/10, 15:04
בחיפה מתרכזים במשחק ולא מצפים לניסים ונפלאות. זה כל ההבדל בין שכונה לאלופה.
השב   •  21
40
ליאור ה"מבין" כהן23/01/10, 15:02
השב   •  00
39
דודי23/01/10, 14:49

השב   •  00
38
אני23/01/10, 14:46
שחר יושן עם הארנק מיתחת לכרית,נראה לכם שהוא יקנה לחיפה שחקן חיזוק?!
השב   •  01
37
JohnnyB23/01/10, 14:43
עד לפני יומיים שדה רידר והמגן לא חתמו אמרתם שהפועל רק דיבורים ולא מתחזקת ותראו את חיפה שהיא בודקת שחקנים. וואלה אם אני אלישע לוי אני לא נוגע בסגל הנוכחי. יש להם סגל מספיק רחב ולהביא שחקן סתם יפגע בהרמוניה שיש להם כבר ויערער שחקנים כמו רפאלוב שסוף סוף התחילו לשחק כמו בני אדם.
השב   •  70
ירוק בוריד23/01/10, 15:04
השב   •  20
קופיקו23/01/10, 15:05
מסכים איתך ב100% לא צריך שום שחקן. אולי להביא שחקן או שניים ולהשאיל אותם לקבוצות אחרות כדי שיתחילו להתרגל לליגת העל
השב   •  00
36
אלי23/01/10, 14:33
נראה את השחקנים החדשים על המגרש אנו מכרים את הכתבות על שחקנים גדולים בסוף נראה שכדאי לתת לשחקן נוער לשחק במקומם עזבו את הכל ביום שני הליגה יכולה לסיים את תפקידה כן שחקנים חדשים לא שחקנים חדשים כבר זה לא ישנה
השב   •  10
35
מכבי זה אצלי בלב23/01/10, 14:16
אנחנו רוצים מלחמה,ומלחמה רק שחקני בית נותנים ולא זרים בשקל תשעים שכל פעם מאכזבים מחדש!
השב   •  00
34
דן23/01/10, 14:15
השב   •  01
33
רון23/01/10, 13:49
יש סגל רחב בכבי חיפה ,ושחקנים טובים מוצאים עצמם על הספסל ,וצריכים להלחם בכדי לתפוס מקום בהרכב .דבר שיוצר כל הזמן מתח בריא ,ודוחף את הקבוצה והשחקנים קדימה.שלומי ארבייטמן כל הזמן צריך להוכיח את עצמו ,ולכן מבקיע המון שערים.אותו הדבר לגבי דבאשוילי ,ורפאלוב .הם כל הזמן דרוכים ושואפים להוכיח את עצמם .וזה גורם לרצף הנצחונות של מכבי חיפה.
לכן,לדעתי  כרגע אין צורך בחיזוק .
חיה תשמיכו להתאמץ ולהשקיע ואל תזלזלו ,אחרי שתזכו באליפות ,תנסו ללכת על הדאבל .ובסיום העונה תנו לשחר לחשוב מה צריך לעשות
השב   •  50
32
גד23/01/10, 13:35
במידה ומכבי חיפה מנצחת ביום שני היא צריכה להתחיל לשחרר שחקנים.
ולהתחיל לחשוב על סגל חזק לעונה הבאה לליגת האלופות.
השב   •  12
31
ביתרי23/01/10, 13:27
שחר יודע שאם מכבי חיפה מנצחת ביום שני את הפועל ת"א ,האליפות סגורה ולא צריך לבזבז כספים על חיזוק מיותר.
אם מכבי חיפה תפסיד ביום שני כנראה שיביאו חיזוק של שני שחקנים .
הערכתי מכבי חיפה מנצחת וסוגרת את סיפור האליפות לעונה הנוכחית.
השב   •  30
30
שכטר ודה סילבה בגימטריה23/01/10, 13:21
השב   •  00
29
יוסי23/01/10, 13:01
הקבוצה מתפקדת כרגע מצויין למה להרוס את המערך מי צריך עוד חלוץ והקישור מלא כבר הפועל עשתה חיזוק כי בגלל שהיא באמת היתה צריכה מה גם ששני השחקנים האלה הם די חתול בשק הבוליביאני הגיע במהלך של בזק בלי לראות אותו יותר מידי ודה ריידר הבנתי שלא שיחק כמעט בכול קבוצה אלייה הגיע ..מתוך ניסיון הסיכוי להצליח עם רכש זר בינואר הוא קטן בגלל הזמן המועט שאפשר לבחון שחקנים אם מצליחים אז זה בדרך כלל בפוקס צריך להכין קבוצה מתאימה בקיץ ואם להביא ביונאר זה רק בלת ברירה כמו פציעות או שחקנים שעוזבים או מאכזבים בצורה קיצונית  ולא סתם להעמיס עוד שחקנים בסגל כמו במקרה שלנו
השב   •  30
28
עופר הקופיף23/01/10, 13:00
השב   •  20
27
השד האדום23/01/10, 12:59
השב   •  12
26
עידו23/01/10, 12:55
וכל ההמולה בתקשורת מדברת על חלוץ ושחקן כנף, אז אני לא רואה איך זה עוזר לחיפה
השב   •  10
אביעד23/01/10, 15:03

שניהם לא משהו, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים חיזוק שם.

אף אחד אומנם לא מדבר על זה, אבל הנקודה היחידה שבא אנחנו צריכים חיזוק זה הקשר האחורי, ששם יש לנו רק שני שחקנים טבעיים (ואחד מהם בכלל לא יודע לעשות התקפה).

השב   •  11
צהוב חוגג23/01/10, 19:23
ובעצם גם מלול לא רואה את משומר או עומתן
השב   •  00
25
gabi23/01/10, 12:49
אני לא מבין איך הכותב אומר שחיפה נרדמה.. קבוצה שהפסידה משחק אחד וכל השאר רק ניצחונות סיבוב וקצת שיש 16 קבוצות בליגה לא צריכה חיזוק
השב   •  50
24
שייקה הירוק23/01/10, 12:44
השב   •  50
23
עמיר23/01/10, 12:21
חבל שהכותב לא התרכז בעובדה שהפועל אינה מתחזקת. היא הביאה שחקן במקומו של וויצו''ביץ שלא נגע בכדור כחצי שנה (דה רידר) ומגן ממדינה אלמונית כבוליביה. איפה החיזוק ? גם עליך עובדים?
השב   •  40
22
יואב23/01/10, 12:20
חיפה קיבלה ניקוד גם על הנצחונות בסיבובים לפני שלב הבתים.  חוצמזה ששנה שעברה היא היתה מדורגת בגלל שקופנהגן וזגרב עפו סיבוב לפני.  ככה שבכל הנוגע לדירוג כנראה ששוב איכות היריבה לא תהיה תלויה בניקוד של חיפה, אלא בפשלות של קבוצות אחרות, אם וכאשר תסיים כאן ראשונה.
השב   •  10
21
ronalod23/01/10, 12:13
with alot of hard job finally big shapo for moni,tabib,,lubin,gabi and now please great mangemant and oweners you should buy fedrik,or bukari,or the macadony striker
השב   •  20
20
אפללו23/01/10, 12:11
מה חיפה צריכה חיזוק? צריך להזכיר לכם שהיא כמעט מושלמת, אחרי יותר מסיבוב שלם? ועל איזה מאבק אליפות אתם מדברים?
בחייאת, הפועל יותר קרובה לבית"ר מאשר לחיפה.
השב   •  130
19
אינני אני23/01/10, 12:11
למה אם היינו מביאים שחקן השבוע הוא היה פותח ביום שני? אם היינו מחתימים אתמול שחקן אז הוא היה המדד אם ניקח אליפות או לא? "מכבי חיפה נרדמה" מה נרדמנו? מי יכול להרוס לנו את האליפות מלבד מי שכבר משחק במועדון המפואר הזה? הפועל ת"א זה ניהול נכון, מפחדים מאיתנו אז מחתימים "כוכב עולמי"- דה רידר הסקורר המחונן. 25 רמות מעל הליגה שלנו, אנחנו רועדים ממנו.. חלאס לבלבל את השכל כל הזמן. הליגה הזאת קטנה עלינו השנה. כן רכש לא רכש זה בטח לא למאבקי האליפות של עונת 09/10
השב   •  61
18
ירוק23/01/10, 12:02
לא באמצע על חיזוקים שאמורים לעזור לקחת אליפות
השב   •  40
17
ירוק23/01/10, 11:59
מה הקטע מה יש פה תחרות מי יביא רכש מהר יותר? תאמינו ליענקלה שעדיף שהוא ייקח את הזמן אבל בסוף יביא רכש איכותי ולא סתם יקנה שחקנים לאיזה משחק מול הפועל שתאמינו לי מילה שלי חיפה לא רק מנצחת היא מכסחת
השב   •  60
16
קוף ירוק23/01/10, 11:55
השב   •  40
15
שלומי23/01/10, 11:49
השב   •  20
14
קיצוני ימני23/01/10, 11:45
יצא בונקריסט יאללה דה רידר אש אש אש
השב   •  27
JohnnyB23/01/10, 15:07
אוהדי הפועל שכחו איך זה להתנהג כמו אוהדי הפועל. תתחילו להתאפס אנשים.
השב   •  20
אדום23/01/10, 16:46
פתאום קופצים כל מיני אוהדים עאלק שמדברים בשם אוהדי הפועל. אתם בושה והורסים את הווי של הקבוצה ואת כל היופי שבה. לכו לאהוד מכבי זה מה שמתאים לכם
השב   •  30
13
חנן23/01/10, 11:41
טעות גדולה אלישע
השב   •  02
12
אלעד23/01/10, 11:38
יהיה  בסדר  לא  לדאוג.
השב   •  30
11
יונתן23/01/10, 11:34
הייתה פאשלה עם הפיני,שלא קשורה למכבי אלא לסוכן שלו,(טוב מאוד שיע''נקלה לא התקפל דרך אגב).
אין מה לדאוג.צריך לסמוך על המערכת הכי מקצועית בארץ שתעשה מה שנכון.
השב   •  50
10
green ape,red devil23/01/10, 11:34
מכבי חיפה פועלת בדרך שלה ולא כפי שאף אחד אחר אומר. יש מספיק מועמדים להגיע, ואחד כבר חותם שבוע הבא. תתעסק במכבי ת"א העלובה שלך, ותרד מהעץ שטיפסת עליו, מכבי חיפה זה גדול עלייך חביבי
השב   •  40
9
הרצל23/01/10, 11:30
אתה טועה בגדול אדון כתב ואין לך שום מושג בכדורגל ,
הפועל ת"א לעומת מכבי חיפה הייתה חייבת חיזוק בגלל פציעתו של ווצ''ציביץ'' והשחרור של סמי יבואה לעומת מכבי חיפה שלא צריכה חיזוק העונה בשביל משחקים מול הפועל עכו והפועל ר"ג הסגל של מכבי חיפה מצויין ולא צריך להרוס אותו בלהביא זר על משבצת של רפאלוב ,
ואדון כתב מי אמר שמכבי חיפה תיהיה בליגת האלופות אתה שכחת שמכבי חיפה עדיין לא האלופה ושהיא צריכה לעבור סיבובים מוקדמים ובגלל הבושות של העונה בליגת האלופות אז ירדו למכבי חיפה הרבה נקודות ועכשיו עם היא תגיע לסיבוב האחרון של לפני העלייה לשלב הבתים היא תקבל יריבה גדולה מאווד שספק עם חיפה יכולה לעבור אותה ,
אז תדע עובדות אדון כתב ואחרי זה תכתוב טורים מבין !
השב   •  711
קופיף23/01/10, 12:11
העונה מכבי חיפה צברה המון מקודות באירופה. מחשבים את זה לפי 5 עונות אחרונות ובאופן יחסי חיפה רשמה הישג. על כל סיבוב שהיא עברה ועל ההעפלה עצמה לליגת האלופות חיפה צברה נקודות, עצם ההגעה שלה לשלב הבתים ההעפלה של הפועל וכמה הופעות יפות של בני יהודה שפרו את המעמד של ישראת וחיזקו את הסיכויים שעוד 2 עונות יהיו לחיפה 2 נציגות במוקדמות האלופות
השב   •  20
הרצל23/01/10, 12:30
אתה טועה בגדול
נכון שהעפלה לליגת האלופות מביאה נקודות אבל אתה צריך להבין שגם המשחקים עצמם בליגת האלופות מביאים נקודות ואצלכם זה הוריד לכם נקודות בגלל ה0 נקודות וה0 שערים שלכם ,
יש הבדל בין ניקוד של קבוצה ספציפית לבין ניקוד משוכלל של כול הניציגות הישראליות ,
ואני מתכוון לניקוד של קבוצה ספציפית כלומר מכבי חיפה ומכבי חיפה הפסידה המון נקודות בזה שהיא לא עשתה כלום בליגת האלופות (בשלב הבתים) וקבוצות כמו קאזאן או כול מיני כאלה שהצילחו בליגת האלופות יש להם ניקוד עכשיו יותר גדול ממכבי חיפה וזה אומר שמכבי חיפה תקבל הגרלה מאווד קשה בסיבוב האחרון של מוקדמות ליגת האלופות עם תעפיל אליו ,
ובקשר לזה שאמרת שיש סיכויים שיהיו לישראל 2 נציגות בליגת האלופות אז פה גם אתה טועה בגדול כי מכבי חיפה לא הביאה שום הישג בזה שהיא הביאה 0 נקודות ו0 שערים וזה מה שעבד לרעתינו מבין קופיקו !
השב   •  22
אינני אני23/01/10, 13:14
ההגרלה הכי קשה שיש במוקדמות ליגת האלופות היא מכבי חיפה. בשיטת האלופות/לא אלופות, כל אלופות הליגות הזניחות (כן כן אדון לוזון מקום 6 באירופה) מתמודדות אחת נגד השנייה. זלצבורג נחשבה אחת ההגרלות הקשות עד שפירקנו אותם. בעזרת השם ליגת אלופות תחזור, ותחזור בגדול. אגב, יום שני תלמדו את ההבדל בין הצ''מפיונס לליגת השוקו שלכם
השב   •  42
אבי23/01/10, 13:20
לעם היהודי, כי בכדורגל אין לך מושג!!
בשנתיים האחרונות מכבי חיפה לא הייתה באירופה בכלל, אז העפלה לליגת האלופות קצת מעלה את הניקוד שלה!! וזה שהיא הפסידה את כל המשחקים זה לא מוסיף לה ניקוד, אבל זה לא מוריד לה, על תוצאות תיקו ונצחונות מוסיפים על הפסדים לא מוסיפים אבל גם לא מורידים,
 הבנת מטומטם? ובקשר להגרלה האלופה (מכבי חיפה) תהיה במוקדמות עם האלופות, אז היא לא תקבל קבוצות מליגות בכירות (ספרדית, איטלקית, אפילו רוסית), אז עד השלב האחרון לפני ליגת האלופות היא תקבל קבוצות חלשות(סנטה קולמה), בשלב האחרון היא תקבל קבוצה קצת חזקה, והשנה מכבי חיפה קיבלה את הקבוצה הכי חזקה מבין החמש שהיו (רד בול) ועדיין עברה אותה די בקלות!!
אז להגיד שהיא תקבל קבוצה גדולה מאוד שספק אם חיפה יכולה לעבור אותה? זה מטומטם!! בשיטה החדשה הזאת של ליגת האלופות, הנציגה הישראלית חייבת להיות כל שנה בליגת האלופות!
השב   •  60
אביעד23/01/10, 15:00
אני חייב לומר שאתה מדבר שטויות.

בניגוד לשנה הזאת שבה קיווינו לנפילה של ספרטה פראג או דינאמו זאגרב (שתיהן נפלו בסוף), השנה אנחנו כמעט בוודאות בין ה-5 הקבוצות הטובות במוקדמות (אגב, גם הפועל) ולכן אנחנו נהיה מדורגים ככל הנראה בכל השלבים, ונקבל קבוצת פח גם בסיבוב האחרון, וזאת גם אם אף קבוצה "חזקה" לא תיפול.
השב   •  10
ירוק בדם23/01/10, 19:24
אתה אוהב לחפור נכון?
השב   •  00
8
מכבי יש רק בחיפה23/01/10, 11:14
מה שלא שבור - אל תתקן
השב   •  122
הפועלל23/01/10, 11:49
השב   •  27
7
הפוע ועלה23/01/10, 10:58
השב   •  932
ירוק בדם23/01/10, 11:39
ניראה יום שני מי יותר טוב.
השב   •  101
6
חיפה23/01/10, 10:57
לא צריך חיפה כבר זכתה באליפות הפועל תל אביב קנתה שחקנים כי היא בליגה האירופאית וחיפה רק בליגה וביגה היא זכתה בקיץ חיפה תקנה כבר שחקנים לליגת האליפות
השב   •  16
רונן23/01/10, 11:34
השב   •  21
5
מישהו23/01/10, 10:51
קינן יש את שי מימון ומור דאהן שמושאל מסיללה יש את טוטאחה כיאל יש את ליעד אלמליח שמושאל לעכו ואפשר להביא גם זר בעמדה זאת גולסה יש את זגורי ושלומי אזולאי גאדיר סולליק יכול להיכנס לתפקיד זה מראה שבחיפה יש צעירים שיכולים להחליף את הצעירים ותאמין לי הם לא פחות טובים מהם כמו שנתנו צ''אנס לכיאל,גדיר,וגולסה הזדמנות להוכיח את עצמם אלו שלא קיבלו צ''אנס מבטיח לך לא פחות טובים.
לחיפה יש בסיס דיי טוב לעומת הפועל שבמקרה שיעזבו אותם ורמוט,שכטר,אניימה,ונאתכו לא רואה אותם באמת מביאים מחליפים ראויים בטח לא מהנוער.
השב   •  73
4
maor23/01/10, 10:48
כמה זה מציק אבל אתה צודק במקום לעבות את הסגל אנו לא עושים דבר
השב   •  40
3
יוסי23/01/10, 10:43
גם בתחילת שנה שעברה אמרו שיהיה קשה לחיפה להציג יכולת טובה עם הרבה צעירים ובסוף היא לקחה אליפות
בינואר אמרו שאם היא לא חיזוק יהיה לה קשה ובעצם אחרי ינואר היה יותר פשוט וקבוצות אחרות נחלשו
בתחילת השנה אמרו שלחיפה יהיה קשה להשיג תוצאות והיא עלתה לליגת האלופות ובמאזן שאין אותו באף ליגה באירופה
גם ככה אף קבוצה לא מאימת ברצינות על האליפות חוץ מאולי הפועל ת"א וגם היא לא משהו
השב   •  102
2
ליאור23/01/10, 10:40
דוד שלי ראה אותו משחק הוא גר שם ועוקב אחרי הליגה הזאת הוא אמר שמדובר בשחקן טכני ברמה גבוהה מהיר בעל שליטה מצוינת בכדור והוא גם מוציא טילים מהרגליים חבל פספסנו פה בענק בגלל ששחר לא רצה לפתוח את הכיס עד מתי שחר לא מספיק לך ששברנו שיא שלילי בצמפניוס אתה רוצה לאבד גם את האליפות? עם השיטה המוזרה של לוזון הכל אפשרי חבל פשוט חבל כואב הלב
השב   •  420
green ape,red devil23/01/10, 11:35
אתה ודוד שלך יכולים ללכת להקפיא את עצמכם בפינלנד! אתה לא אוהד אתה מתחזה
השב   •  133
איתמר23/01/10, 16:39

השב   •  20
ליאת23/01/10, 21:28
והוא חייב לכדורגל המון.
עד שהוא קנה את מכבי חיפה אף אחד לא ידע מי זה ומאז שהוא קנה את הקבוצה הוא אחד האנשים המוערכים בארץ וזה מכל האוהדים של כל הקבוצות.
אז כן הוא נתן לקבוצה המון אבל הוא קיבל בחזרה.
ובמערכת יחסים יש תן וקח.
שחר לקח 12 מיליון שקל מהאוהדים בשביל הבושות בליגת האלופות וזה רק ממכירת מנויים ל-3 המשחקים בבית בלי לחשב את המשחקים במוקדמות.
הוא חייב לאוהדים חיזוק של הקבוצה בשביל למנוע פדיחה נוספת בעונה הבאה.
השב   •  00
1
דניאל23/01/10, 10:39
אנחנו כמו ברצלונה והפועל תל אביב כמו ריאל מדריד כמה שהם יקנו רכש וכוכבים ומה שלא יהיה האליפות תשאר שלנו גם בהרכב הנוכחי אנחנו טובים מהפועל ונוכיח את זה יום שני בקריית אליעזר האליפות נשארת בכרמל אני רק מקווה שנתחזק ברכש משמעותי לקראת הצמפניוס ליג כי לליגה אנחנו באמת לא זקוקים וצריכים שחר עושה בשכל שישמור את הכסף לרכש אפילו זר ברמה גבוהה לצמפניוס ולהביא תשחקנים כבר למוקדמות כדי שהם ישתלבו
השב   •  253
*23/01/10, 11:03

השב   •  47
ירוק בדם23/01/10, 11:36
לזה שהגיב מעליי..
השב   •  100
הפועלל23/01/10, 11:46
אז השנה ניקח דאבל :)
השב   •  114
צהוב חוגג23/01/10, 19:20
אחרי שנים שהוא רק מוציא
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP