יום רביעי, 23.04.2025 שעה 22:13
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל קרפל

כמו בארסה וריאל

הפער בין שתי הגדולות לבין קבוצות הליגה מזכיר את היחס בין ריאל מדריד וברצלונה והליגה בספרד. עם 16 קבוצות יש אחלה גולים, אבל אין מספיק מתח

הקלות שבה מכבי חיפה והפועל תל אביב מנצחות את שאר קבוצות הליגה היא מעט תמוהה. או שמדובר בשתי קבוצות טובות במיוחד, או שכל השאר הפכו להרבה הרבה יותר חלשות.

הפועל באר שבע היא קבוצה שהיתה ראויה לליגת העל גם בלי שהיא תיגדל ל-16 קבוצות. בשנים בהם שיחקו רק 12 בליגה העליונה וגם לפני זה, לא ראינו מצב שדומה להיום, בו כמעט כל המשחקים של שתי הראשונות מוכרעים בקלות כל כך רבה.

למרות ההצהרות והשאיפות הגבוהות בפתיחת העונה, באר שבע נראית כמו קבוצה שכל השחקנים בה מרוויחים כמו הבלם של מכבי חיפה. הבעיה היא, שזה ממש לא נכון. בבאר שבע יש משכורות שלא נופלות בהרבה מאלו של שתי הגדולות, ועדיין הפערים עצומים.

בעוד מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נאבקות עם כל הקבוצות עד טיפה הדם האחרונה, חיפה והפועל פשוט משייטות בקלות נגד כולן. ליגת העל הפכה מליגת הבונקר לליגה של התקפות, מצד אחד זה מצויין כי יש גולים, מצד שני ההגנות נעלמו לחלוטין, וזה מאוד מקל על הגדולות.

איתי שכטר בין דלה האסה לטיבי (אמיר לוי)
איתי שכטר. הגיע הרגע להפגין נוכחות במשחק הליגה הכי חשוב (אמיר לוי)

אשדוד, מכבי פ"ת, הפועל ב"ש, מכבי נתניה והפועל חיפה יודעות שאין שום סיכוי שהן ירדו לליגה השניה, כל עוד ההתקפה שלהם תמשיך לייצר שערים בכמות סבירה. קבוצות מרכז הטבלה היום יותר חלשות ממה שהן היו בשנים האחרונות ושתי הגדולות מרגישות את זה היטב.

הגדלת הליגה גרמה לתופעה שדומה למה שקורה בספרד, בלי אותה אווירה, מגרשים ורמת כדורגל כמובן. יש 6 מועמדות לירידה, 2 מועמדות לאליפות וכל השאר מעבירות את הזמן בינן לבין עצמם ורק חולמות על לקחת יום אחד נקודה לקבוצת צמרת. לאילו ממרכז הטבלה אין את הכלים לעצור את שתי הבכירות של הליגה ובטח שלא לאלו מהתחתית.

מכבי חיפה חוגגת בסיום (עמית מצפה)
מכבי חיפה. הגיע הזמן שהפועל ת"א תאיים על ההגמוניה (עמית מצפה)

בעוד שבוע יגיע משחק העונה, שגם יהיה ההזדמנות האחרונה של כריסטיאנו שכטר, קאקה ורמוט וחבריהם לדגדג את הירוקים. בעיקרון, על המשחק הזה כתוב תיקו. עבור שני המאמנים זו תיחשב לתוצאה טובה ואף אחד לא יכעס עליהם יותר מדי.

אבל חשוב לאלי גוטמן להבין, שאם הוא לא משחק טוב והתקפי בקרית אליעזר אז העונה שלו בליגה תהיה גמורה. רק ניצחון של הפועל, או לפחות עליונות מובהקת על המגרש, תוכל להחזיר את האמונה לאדומים. אם מכבי חיפה תנצח, אז אצל הפועל תצא כל הרוח מהמפרשים והיא תיאבק עם מכבי ת"א על המקום השלישי.

ניצחון אדום, גם אם הדחוק ביותר, יקטין את ההפרש ל-7 נקודות, שעוד יהפוך ל-3 אחרי הקיזוז והפועל תגיע שוב פעם לקרית אליעזר. כמו בספרד, כל העונה של שתי הקבוצות יהיו לאור התוצאה שישיגו זו מול זו. אם יש זמן שבה הפועל ת"א יכולה להתחיל להעביר את ההגמוניה מהירוקים, עכשיו זה הזמן, כשיש קבוצה ברמה שלא תחזור בכל עונה.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 74 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 74 תגובות ב-40 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
40
bv22/01/2010 12:23
אתם עוד תראו שבשנים הבאות בית"ר ומכבי ת"א יכנסו למאבק על האליפות. אולי גם בני יהודה (אם תשמור על עטר ותתחזק עם עוד כמה שחקנים) והפועל ב"ש הבזבזנית יכנסו למירוץ, או שסתם יהיו בתחתית של הצמרת.
השב   •  00
39
yk21/01/2010 15:12
אם מצמידים את מנטש לקטן, קטן פשוט לא יוכל לשחק..אין מה לעשות אבל עדיף לאבד את ידין במשחק הזה  כדי שמנטש יידבק לקן כמו שצריך.
השב   •  10
38
דין21/01/2010 12:58
רק בגלל שהיום אלו שתי הקבוצות הכי טובות בארץ לא הופך את המשחק ביניהם לסופר קלאסיקו.
יש 3 משחקים מעניינים בארץ:
מכבי חיפה-מכבי ת"אנ (שבזכות שנות ה90 נקרא הסופר קלאסיקו)
הדרבי של ת"א, הדרבי של הכדורגל הישראלי
בית"ר-הפועל ת"א.
השב   •  00
37
אסף י20/01/2010 22:55
כל הכבוד.סוף סוף אוהד מבין בכדורגל
השב   •  00
36
אופיר19/01/2010 17:26
השב   •  00
35
לב צהוב וראש כחול19/01/2010 13:33
מעצבן אותי שכולם אומרים שיש שתי קבוצות בליגה.
יש 3 או 4
ראינו איך מכבי ניצחו את חיפה או איך בית"ר נלחמה בכל הגדולות כרגע אנחנו יכולים לעבור את הפועל,אז כלום לא סגור יש עוד קבוצה וזאת מכבי
השב   •  10
.21/01/2010 14:02

השב   •  00
34
פרננדו19/01/2010 13:20
מה זה קשור לספרד ? זה ככה בכל אירופה באנגליה יש לך 2 מועמדות לאליפות באיטליה יש לך אינטר ועוד 19 ובגלל זה ריאל לא מצליחה לכבוש מול בילבאו ואוסאסונה בגלל שאין להן הגנות..
השב   •  10
33
שוקי19/01/2010 11:40

השב   •  30
32
מאיר דור19/01/2010 10:53
זה רק אני או שהפער בין מכבי ת"א להפועל ת"א קטן כמעט בחצי מהפער בין הפועל ת"א למכבי חיפה. איזה ליגה נפרדת ואיזה נעליים.
השב   •  10
31
קטר חיפאי19/01/2010 10:04
בלי הקיזוז כבר היה אפשר להכתיר את חיפה.
השב   •  41
30
ירוק19/01/2010 09:35
בליגה של 12 קבוצות,ב"ש היו עולים אתמול עם 9 בלמים חלוץ ושוער..
בליגה של 16 קבוצות יש להם מספיק משחקים כדי לאסוף את הנקודות אז שהם מגיעים למשחק נגד קבוצות חזקות הם פשוט משחקות כדורגל.
מה עדיף?
הבעיה אצלנו זה היעדר הביתיות להרבה קבוצות,תשתיות,ניהול תקין,מקצועיות.
השב   •  70
29
רועי19/01/2010 09:02
השב   •  21
28
אליק19/01/2010 07:30
אני מעדיף שהפועל יקחו אליפות ולא חיפה.
אם חיפה תקח אליפות זה יהיה הסוף של הליגה הזאת,כי אז הם כנראה יעלו שוב לאלופות ושוב יהיה להם המון כסף וזה מצב שיהיה מאוד קשה בעיקר לנו,כי בשנים הקרובות חיפה ומכבי ילכו ראש בראש,הפועל זה פיקציה זאת קבוצה רגעית אין לה באמת עתיד אחרי גילי שכטר ואניימה,זהבי הוא בדייה וידין הוא שחקן שברמה של כפ"ס פשוט כשיש לך קבוצה שרצה אז כל גרזן נראה תותח.
שלושת השחקנים האלה+בן דיין מחזיקים את הקבוצה הזאת,כשהשלושה יעזבו והם יעזבו להפועל אין על מי לסמוך.
מכבי מנגד אולי מציגה כדורגל לא מדהים,אבל הם עושים את העבודה,והם צעירים ומוכשרים ולא בנויים סביב שחקן אחד לכל שחקן שם יש מחליף ויש רוטציה,גם מאור בוזגלו שאחרי עונה לא רעה בכלל ולמרות הפציעה לא חוזר ישר,מה גם שבגילאים צעירים יש למכבי עתיד מבטיח ציון צמח,קיפלוטו,לוטטי,שפונגין,ייני,ז''אן,שטרית,כחלון וכו''.
ככה שלנו עדיף שהפועל תקח אליפות אחרת לחיפה יהיו 12 אליפויות וזה כבר לא נעים כ"כ.
השב   •  45
אדום19/01/2010 09:16
קפילוטו אני מפחד. גם להפועל יש שחקנים ברמה הזאת הם פשוט לא בהרכב כי הם מתאימים לנוער כמו יהודה חוטה. כחלון? איזה כישרון גדול הוא? שבחון? הוא ממש לא צעיר. והבלוף הכי גדול הוא לוטטי שהוכיח כבר כמה פעמים ששחקן הוא לא. אז בחור תמשיך לקנות את מה שנימני מוכר לך הנוער של מכבי לא יותר טוב מהנוער של חיפה או של ביתר והפועל. חיפה תמשיך לשלוט בליגה כי יענקלה יודע לנהל יודע שהנוער זה 70 אחוז מהקבוצה ואתה רואה תוצאות כיאל גולסה וגאדיר אלה שחקנים שמובילים קבוצה ולא סמרטוטים כמו ה"כישרוניים" של מכבי
השב   •  32
תלאביבי ירוק19/01/2010 10:24
השב   •  11
JohnnyB19/01/2010 12:54
כי שחקן כדורגל הוא ממש ממש ממש לא. יש לו אבא חזק שדוחף אותו בכח למכבי וזאת הסיבה היחידה שהשחקן הזה משחק היום במכבי ולא באיזה מכבי ב"ש.
השב   •  00
27
XD19/01/2010 07:23
ויש לי הרגשה שהפועל לוקחת
השב   •  00
26
אלוף האלופים19/01/2010 07:15
קבוצה טובה שתהיה בין השש הראשונות ואף לא מילה עליה  לא יפה
השב   •  01
25
Piquenbauer19/01/2010 06:41
עדיין אומרים שזה לשתי קבוצות.
שלא נדבר על אנגליה,שם ידוע מראש שאו צ''לסי או יונייטד יזכו,והתקשורת סתם מנפחת את האחרות.
שם,בדיוק כמו בספרד,מ2004 רק שתי קבוצות זוכות באליפות.
השב   •  01
JohnnyB19/01/2010 12:57
תרשום תרשום. ארנסל לוקחת השנה אליפות.
השב   •  10
24
.19/01/2010 04:52

אין ספק שאיכות הכדורגל בארץ ירודה בהרבה מתחילת שנות ה2000

השב   •  20
23
גל19/01/2010 03:39
ומתי לקחתם אליפות לא בהפרש שערים מספיק חיפה הכי טובה בעשור הזה והפועל העונה   טובה בדיוק כמוה ..
 וזלצבורג  זאת אלופת אוסטריה שעד לא מזמן ניצחה את לאציו ויאריאל וסיימה בבית קשה אז אם אתה טוען שאתם יותר טובים מלאציו וויאריאל אז שיבושם לך תמשיך לחיות בשקר
השב   •  00
22
אסף19/01/2010 00:52
כאילו בליגה עם 12 קבוצות היה מתח.

בתאכלס להגדיל תליגה הייתה החלטה טובה.

הקיצוץ נק'' חובבני
השב   •  30
21
מכביסט אמיתי18/01/2010 23:58
אתה עוצם תעניים זה בול בארסה וריאל
עלק בארסה וריאל
חיפה והגועל לא כאלה חזקות פשוט
הקבוצות פה בליגה על הפנים זה הכל
השב   •  13
JohnnyB19/01/2010 12:58
ההבדלים פה ברמות זה כמו בספרד ברור שאנחנו לא חזקים כמו ריאל ובארסה אבל אתם גם לא חזקים כמו ולנסיה ובית"ר זאת ממש לא מאיורקה. ככה שהיחס זהה.
השב   •  20
20
אליהו18/01/2010 23:47
הבדיחות שלך ממש לא מצחיקות ואם יש מישהו מסריח בשתי הקבוצות מבחינת מראה זה רק גון קולמה או אייל משומר
השב   •  02
.21/01/2010 13:58

השב   •  00
19
8 זה בדם18/01/2010 23:40
איך יכול להיות שאני כל הזמן שומע שיש 2 קבוצות בליגה שקורעות את כולן ושאר ליגה מבזה שיש קבוצה שנמצאת במקום השלישי שניצחה את חיפה (היחידה שלא ספגה נגד חיפה הדורסנית והיחידה שלקחה נקודות ממכבי חיפה) והפועל מטיילת נגד כולן? (למיטב זיכרוני ניצחה במשחק דיי שווה 1-0) אז תמשיכו לחלום אנחנו באים עוד מעט לקרית אליעזר לעשות שם טרור לחיפה ושכחנו את הגיהנום שמחכה בדרבי זה נכון שחיפה והפועל טובות יותר אבל אנחנו מתעלים נגד במשחקים ותוצאות יש בשטח מה גם שבניגוד להפועל אנחנו הקבוצה בין 2 הקבוצות היחידות שניצחו את רוב משחקי הבית שלהם ולא הפסידו בבית בלומפילד זה מבצר צהוב ואוהדי חיפה יודו שלהוציא מאיתנו נקודות בבלומפילד זה דבר קשה בותר (שנה שעברה פעמיים תיקו 1) והעונה ההפסד הבודד שלהם לנו
השב   •  411
ירוק19/01/2010 00:52
"איך יכול להיות שאני כל הזמן שומע שיש 2 קבוצות בליגה" אחינו תעיף מבט בטבלה לא צריך יותר
השב   •  31
roei19/01/2010 05:11

לא טובים מדי לא גרועים מדי. וזה משתקף בטבלה.

השב   •  23
כ19/01/2010 08:06

תפסתי ניצחון שלכם בדרבי!

השב   •  11
18
אורן18/01/2010 23:40
אתם מדברים על סנטה קולמה..אבל שכחתם שדבר ראשון עברנו אותם
ב. אתם קבוצה גדולה ומוצלחת שכמותכם..פיגרתם 3-0 בבית מול קבוצה מאוזבקיסטן וללא אלילת המזל הייתם עפים מאירופה..ואפילו לליגה האירופית לא הייתם מגיעים.אז תפסיקו להיות יפי נפש ולהגיד סנטה קולמה סנטה קולמה.פאתטים!
השב   •  43
.21/01/2010 13:57
אתם הייתם מוותרים והולכים הביתה
הייתם מתפרקים שם 7-0
אנחנו התעלנו על עצמנו וניצחנו 4-3
השב   •  00
17
אורן18/01/2010 23:38
איזה השגים בדיוק.השנה עליתם לליגת האלופות מול קבוצה שהייתה מתמודת על פלייאוף עליו בארץ..מליגה קיקיונית..שכמה מפתיע זה אותה ליגה ששלחה את הנציגה הקודמת שהצלחתם לעבור בדרך לליגת האלופות..
ובליגת האלופות..אומנם בבית לא קל..ביישתם את הכדורגל הישראלי עם שיא שלילי שלא יכול להשבר לעולם!
מכבי לקחה מאותו בית כמעט בדיוק..שבאיירן ויובנטוס היו בשיאם..עם אייאקס שאז שיחקו במדיה כמה מהכוכבים של עולם הכדורגל היום..ולקחו יותר נקודות ושיחקה כדורגל יותר טוב ממה שאתם לקחתם.
ובלי שום קשר..הייתם מתים להיות חצי ממכבי האמיתית..אתם מאז ומתמיד מסתכלים עלינו מלמטה..ומקנאים בנו..לא משנה כמה תצליחו..כי אתם יודעים שלעולם לא תוכלו לקחת את מקומנו..כל השחקנים שלכם..שכרי חרב..(כן כן כולל יניב קטן,,שאם היה מקבל הצעה יותר טובה מקבוצה אחרת היה הולך בשמחה)..אוהדים מפונקים שלמשחק אליפות מביאים 7000 אוהדים..אוהדים שמקללים את הכוכב שלהם ואחרי שבוע מוחאים לו כפיים..מקללים את בעל הבית שלכם..שהביא אותכם לצמרת של הכדורגל הישראלי ובלעדיו בעצם המועדון הזה לא היה קיים והיה מדשדש בין הליגות הראשונה והשנייה..

אני באמת לא מבין במה אתם מתגאים כ"כ? אז אוקיי.בעשור האחרון אתם הרבה יותר מצליחים מאיתנו.לגיטימי..אתם קבוצה הרבה יותר עשירה.שחר במיוחד בתחילת העשור קנה מכל הבא ליד..ואל תגידו לי עכשיו שחקני נוער..גולסה לא גדל אצלכם הוא התחנך בטובורק..(כמו שאנשים חושבים שבוזגלו שחקן בית בחיפה..שזה בדיחה הוא בכלל גדל במכבי..והיה אפילו בהפועל ושיחק גם בצרפת..לפני שהוא חזר למכבי חיפה)..

בסופו של דבר..אתם קנאים..אתם ברברים..ולמען האמת אפשר לרחם עליכם קצת.

ועם כל הכבוד..ואין כבוד..גם מכבי וגם ביתר הן קבוצות שתמיד אבל תמיד יהיה להם קהל אוהדים רחב יותר נאמן יותר ואיכותי יותר(ואל תגידו לי חוליגנים בביתר..כי בכל קבוצה יש כאלה..רק את של ביתר מחצינים כל הזמן..אוהדי הפועל עשו דברים פי 10 יותר גרועים ומשתיקים את זה בתקשורת האדומה/ירוקה).

ולאוהדי הפועל שיצצו כאן..אתם קבוצה טובה עם קהל נהדר..אבל להתלהב כל החיים מזה שאתם כביכול קבוצה יותר גדולה ממכבי או ביתר זה פשוט בדיחה..במיוחד באליפות אחת ב23 שנים..

בסופו של דבר הגלגל יתהפך ויסתובב ומכבי
השב   •  63
16
בועז מעודה18/01/2010 23:36
יסתיים תיקו 0-0 מגעיל, כמו כל משחק שאמור להיות גדול בליגה הזאת.
השב   •  33
נדב פרידלר19/01/2010 04:23
השב   •  20
15
אדום18/01/2010 22:50

עדיין יש בונקר פשוט הפועל וחיפה מצליחות לפרוץ את הבונקר ועל הגל של המומנטום להכניס עוד אחד או שתיים ולגמור את המשחק. ההגנות באמת לא טובות ולא מצליחות ליישם את הבונקר.

השב   •  10
14
שונא<>אבי נמני<>18/01/2010 22:46
אינסטה רפאלוב  צאבי קטן פדרו ארביטמן  גם הוא עולה מהספסל וכובש                               אז אנחנו ברצלונה והגועל ת"א ריאל מדריד ובסופר קלסיקו בארסה ניצחה אז אנחנו גם ננצח
השב   •  92
רוני19/01/2010 06:56
ברצלונה של הפועל ת"א.





השב   •  01
13
טל18/01/2010 22:45
האם גם הפעם האדומים של גוטמן ייסעו הבייתה מסריחים בלי להתקלח??
כן-כחול
ברור שכן-אדום
השב   •  3616
12
אדום עולה18/01/2010 22:35
השב   •  03
11
תמיר18/01/2010 22:34
רק מכבי חיפה והפועל ת"א קיימות
מזה בית"ר? קבוצה אפרורית שעד לפני 3 שנים נאבקה נגד הירידה, מבזה את הליגה הישראלית כל שנה במוק'' אליפיות אירופה - לך פוז''נאן, ספורטינג, קופנהגן, וויסלה קראקוב
מזה מכבי ת"א? קבוצה שמתפארת בתארים ואליפויות מימי התרת"ח לא מהווה פונקציה לגדולות של הליגה - סנטה קולומה כבר הזכרתי?
מזה מכבי נתניה? מועדון קטן ועלוב בלי אוהדים.. חושבים שהם קבוצה גדולה כי סיימו שנתיים ברצף מקום שני.. קבוצה שכבר 20 שנה לא זכתה באליפות או גביע כבר שנתיים מבזה את מדינת ישראל בהפסדים שלה בסיבוב הראשון של מוק'' גביע אופ"א - לייריה וצ''רנו מורה חה
רק מכבי חיפה והפועל ת"א הביאו למדינת ישראל הרבה כבוד באירופה!
מכבי חיפה עם הופעה נדירה בצ''מפיונס ליג עם נצחונות על מנצ''סטר יונייטד שהייתה עם השמות הגדולים שלה ועל אולימיפאקוס וסיימה במקום ה3 המכובד שהוביל לשלב 32 הגדולות של גביע אופ"א, ב2006 חיפה הגיעה עד לשמינית גמר אחרי שהעיפה את צסק"א מוסקבה הגדולה ואפילו לא הזכרתי את שמינית גמר גביע המחזיקות.
הפועל ת"א -הישראלית היחידה שהגיעה לרבע גמר גביע אופ"א והעיפה בדרך את פרמה, צ''לסי, לוקומוטיב, מילאן ואחרות, וסיימה במקום הראשון בליגה האירופאית בבית המוות מול המבורג, סלטיק והביסו פעמיים את ראפיד וינה – אין דברים כאלה! השנה הם ילכו יותר רחוק הם פשוט סוסים.
כל שנה הפועל מגיעה לשלב הבתים של גביע אופ"א וזאת מסורת במועדון האדום.
הצהבת מת"א ומירושלים?אתם יכולים להמשיך לחלום להגיע להשגים שלנו באירופה :)

השב   •  413
שמוקלר מבתים18/01/2010 22:50
השב   •  51
עומר19/01/2010 00:40
אפילו גול אחד!
               אחחד!
מיסכן האמן אז תמיר אתה סתם עבריין מקלדת שחופר כדי שיחשבו שאתה צודק
"עוד יום יבוא ונישתה יחדיו לחיים בעיר ציון בהפסד חיפה וכשהיום יבואה הפועל תתעופף אחורה ." 
השב   •  11
מכבי או מוות19/01/2010 08:05
1.מחשיבים למכבי את האליפויות מקום המדינה אז שוב אתה משתמש בתירוץ העלוב של אוהדי חיפה שלקחנו אליפויות בימי במשטרה הבריטית וכו''?
אז עניתי לך - 14 אליפויות כולם משנות ה50 ומעלה לא לפני.
וגם לקחנו אליפויות לאורך כל השנים כולל 3 אליפויות בשנות ה90 ועוד אחת בעשור הזה שהיה אחד חלש מבחינתנו.

ועוד משהו - הפועל לקחו אליפויות בדיוק בתקופות שאנחנו לקחנו אז מה אתה אומר עכשיו?
השב   •  12
תותחן ירוק מהכרמל19/01/2010 11:58
הפועל ת"א- אליפות אחרונה ב2001
מכבי ת"א - אליפות אחרונה ב2002
מכבי נתניה- אליפות אחרונה לפני 30 שנה
בית"ר ירושלים - אליפות אחרונה לפני שנה וחצי
מכבי חיפה - אליפות אחרונה שנה שעברה, 6 אליפויות בעשר שנים והשביעית בדרך..
השב   •  20
10
הסיכוי האחרון18/01/2010 22:33
1) הפועל חייבת להתקיף דרך האגפים.דרך עותמאן כמה שיותר.ולעשות את הדאבלים עם בן דיין וזהבי עד להעברת רוחב או בעיטה.
2) יציבות בהגנה- שתמיד באדיר או דה סילבה צריכים חיפוי בהגנה . כאשר דה סילבה עולה להתקיף ידין כבר לא כל כך נחוץ ועליו לחזור להגנה.
3) אניימה\אברבנאל- נקווה שאניימה יחזור כך הסיכויים יגדלו.אך חייבים להטמין בניל כמה שיותר אמונה.שיאמין בעצמו.
4) לאלה\שכטר- היום במשחק אף אחד מהם לא כבש וזה לא מעודד, הם חייבים לחזור לעצמם ובמשחק הבא לתת 200%
5) נאתכו- אסור לו לאבד כדורים כמו היום במרכז המגרש.כי זה יוצר מתפרצות.וחיפה בהתקפההיא מאוד קטלנית וצריך להיזהר.כך שנאתכו חייב לבוא עירני, וקצת מאסיביות בגוף שלו תעזור.כי הוא רדוד.
השב   •  55
אינני אני18/01/2010 23:08
החלום שלנו התגשם- משומר לא ישחק נגדכם, איך תתקפו דרך עותמאן, כשכל הזמן תהיו בהגנה תנסו להסתדר עם ההרמות שלו? כנ"ל לגבי דה סילבה, תקווה שידין יעבור את האמצע. אתה חי בסרט שאתם פייבוריטים ואתם הולכים לשלוט במגרש. צא מזה חביבי. אתם עולים מולנו כאנדרדוג ברור.
השב   •  51
עומר19/01/2010 00:41
השב   •  20
תותחן ירוק מהכרמל19/01/2010 12:01

ראיתם שהשחצנות והיהירות עלתה לנו ביוקר בחצי גמר גביע הטוטו
נבוא נגד הפועל שווים בשווים וננצח את המשחק לא לצאת בהצהרות עכשיו..

השב   •  20
9
בועז18/01/2010 22:33
אם היו מעט מעט גולים היו קוראים להגדלת הליגה כשלון. כל המטרה של ההגדלה זה ליצור עוד קבוצות איתם יכול אדם להזדהות ולהגדיל דרמטית את כמות הגולים. המטרה השניה עובדת וכמה קבוצות כבר עובדות על הראשון.
השב   •  20
8
נאור18/01/2010 22:32
כמו בכל שנה כמו בכל עונה מי שמדבר הכי הרבה בשביל הפועל טישו ת"א לפני משחקים מול מכבי חיפה זו בעיקר התקשורת,תקשורת אדומה אינטרסנטית שהפכה בשנים האחרונות לאוהדת מובהקת מוצהרת וכזו שלא מתביישת להודות באהדה שלה לבכייני ת"א.אם כן,תתעוררו חברים מהחלום שלכם כי אם יש קבוצה אחת בכל הליגה המעפאנה הזו שרועדת מפחד כל פעם שהיא מגיעה לקרית אליעזר זו הפועל בכייני רגזני ת"א.מה לעשות שבכל עונה ובכל שנה השחקנים האדומים עושים שלשול במכנסיים כבר בחדרה,וכל פעם משאירים את הנקודות בחיפה? יש לכם כתבים נכבדים קבוצה לוזרית שרועדת מפחד מהמכונה הירוקה.את האמת? אם זו הייתה מכבי ת"א הייתי פוחד יותר,זו קבוצה שבאה לחיפה משחקת פתוח ולפעמים מנצחת,אתם? אתם באים עושים בונקר וחוזרים עם הפסדים אז לכתבים האדומים לאוהדים הבכיינים ולכל מי שרק אפשר.אנחנו מחכים לכם ביום שני הקרוב מחכים לכם לקחת עוד 3 נקודות בטוחות כמו בכל עונה.תכינו את הממחטות,ותשימו טיטול.מאוהדי האלופה והמכונה הירוקה
השב   •  102
חבר20/01/2010 12:51
כותב הטור הוא אוהד חיפה. לא מניחוש, אלא מידיעה. סבבה? סבבה. יום טוב.
השב   •  00
7
צחי18/01/2010 22:32
תרשמו תרשמו :  "מה זה הפועל"? העיר חיפה
השב   •  73
6
בעל לב אדום18/01/2010 22:31
הפועל וחיפה רומסות, נצרת סכנין וכו'' נאבקות עם הקצת שיש, ובמרכז הטבלה משעמם באופן מדהים, עושים הכל רק בשביל להיות באירופה שנה הבאה. בקיצר אבי, הטריק לא עבד, הגיע הזמן לחשוב על רעיונות חדשים.
השב   •  21
5
מכבי או מוות18/01/2010 22:29
השב   •  40
4
סכניני בנשמה18/01/2010 22:27

ספגנו העונה 20 שערים מקום טוב מבחינת שמירה על הרשת כי יש לנו הגנה מצויינת, שנית אנחנו הפסדנו לחיפה 1-0 והפסדנו להפועל תל אביב 2-1 במשחקים שלא התפרקנו ואפילו היינו יותר טובים מהם.
הקבוצה חייבת רק חיזוק בהתקפה כי על עובדות אין מה להתווכח 10 שערים בשלב זה של העונה זה דבר שלא קרה מעולם. מקווה שנצרף חלוץ ואז נהייה מאוזנים ויציבים.
בהצלחה נשמה שלי בני סכנין אימפריה

השב   •  20
ירוק בדם19/01/2010 13:03
שאתם פאוליסטים ברמות!
אתם, מכבי אחי נצרת ובית"ר כולם ערבים אז אתם עושים מיליון גליצ''ים למשחק.
עובדה אתם מוליכים את הטבלה של כמות צהובים ואדומים למשחק.
השב   •  00
3
מכבי או מוות18/01/2010 22:26
רק מכבי תל אביב מול חיפה זה הסופר קלאסיקו של הכדורגל. אין ויכוחים
אוהד הפועל תאכל תלב שהקבוצה שלך שוב לא תזכה באליפות ואולי אפילו נעבור אותה ונהיה מקום 2 על חשבונכם
השב   •  217
(:18/01/2010 23:05
אז אתה מעדיף שהוא ישווה את מכבי ת"א ? ח חי בסרט ..
השב   •  10
maor19/01/2010 07:00
זה המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב שימו לב שאנחנו הבאנו 15.משהו אחוז ריטייניג לעומת הדרבי שהביא 11
השב   •  20
2
דרוזי ליברפול18/01/2010 22:22
ח.יש שני דדברים מצחיקים במשפט שלמעלה. אתם תדעו לבד.
ואם חס וחלילה הפועל ניצחה אותנו זה יעמוד על 7 ועם הקיזוז זה 4 לא 3 כמו שכתבת.
השב   •  113
מני18/01/2010 22:34
השב   •  01
אדום18/01/2010 23:01
7 לחלק ל2 זה 3 וחצי ומגעלים כלפי מטה
השב   •  02
דרוזי ליברפול18/01/2010 23:12

השב   •  10
שחר19/01/2010 01:16
זה לא למעלה ולא למטה. זה לא קשור להפרש בין 2 הקבוצות.
אם הניקוד של חיפה יהיה לדוגמא 60 זה יהפך ל30 אם 61 זה יהפך ל31 ובאותה דוגמא. אם הפועל יסיימו עם 53 זה יהיה 27 ואם עם 54 זה יהיה עדיין 27. משמע שההפרש לא ימדד בין הקבוצות אלא פשוט לפי מה שיהיה הניקוד הסופי אז זה יכול להיות 3 או 4 במידה וישאר הפרש של 7 נקודות בסוף המחזור ואני עדיין מאמין ש2 הקבוצות יאבדו קצת נקודות עד סוף המחזור
השב   •  11
JohnnyB19/01/2010 13:02

גם ככה דופקים את המוליכה מספיק עם הקיזוז הזה אז אתה עוד רוצה לעגל למטה?

השב   •  00
1
מה זה הפועל18/01/2010 22:20
שהגועל תנצח את חיפה בקרית אליעזר-שום סיכוי!

אני ראיתי היום את המשחק,וההגנה של הגועל פשוט בדיחה.

אני אישית ומדינה שלמה כמובן תהיה בעד חיפה בשבוע הבא,הם הולכים לפורר את ההגנה של הפועל בלי ספק בכלל.

ראינו מה אתם שווים בלי אניימה יא עלובים.תבוסה בשבוע הבא.אני מוכן לשים כסף.

שכטר לא פוגע בזמן האחרון.
אלישע ישים על ורמוט את קולמה והלך להם המשחק לגמרי,זה יהיה בדיוק כמו בשנה שעברה.

אתם לא תסיימו אפילו במקום ה-2 העונה,תתחילו להתסכל עלינו במקום על חיפה.
השב   •  4919
מני18/01/2010 22:31
השב   •  15
אדום18/01/2010 22:45
מה אתה נדחף יא אפס אתה לא שם לב שלא מדברים עליכם בכלל.
השב   •  37
ירוק בחו"ל18/01/2010 22:50
השב   •  41
ירוק בדם19/01/2010 12:59
הרגע אמרת פעמיים.
השב   •  00
JohnnyB19/01/2010 13:04
אוהדי מכבי תופסים את הראש הם מתחילים להרגיש שעוד דרבי בורח להם בין הידיים. כמה התרגלנו כבר לראות את התמונה הזאת. אדום עולה בבלומפילד!
השב   •  01
אסור לפספס
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP