יום רביעי, 23.04.2025 שעה 21:37
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
דורון ג'מצ'י

אם יש קשר- צריך לסגור את הענף

דורון ג'מצ'י בטור אישי ל-ONE: "לשמע פרשת מעצרו של בכר, הוכיתי תדהמה ומבוכה. אם יש קשר בין השופט ל"בנק של מוני", הכדורסל שווה כקליפת השום"

הגם בשופטים נפלה שלהבת? איך שלא מגלגלים את סיפור חקירתו ומעצרו של סמי בכר, הרי שאני בכל אופן הוכיתי בתדהמה ומבוכה. מדובר בשופט שאין מחלוקת על רמתו המקצועית יוצאת הדופן ולא בכדי הוא גם שופט בינלאומי ברמות הגבוהות ביותר.

אבל, צריך לסייג את הדברים ככל שנוקפות השעות. כרגע לא ניתן לדעת בוודאות מה מתרוצץ במחשבותיכם. לא מן הנמנע שמיהרנו לחשוב על הקשר התיאורטי האסור בין שופט כדורסל למנהל קבוצה (מוני פנאן).

יכול להיות שיש משהו. אני בכל אופן מעדיף לסייג ולהמתין. בכל מקרה, אם אכן ובדברים הללו ישנה אמת, אני בוודאי מצטרף לאמירתו של יושב ראש האיגוד, שי שני, כי מדובר ברעידת אדמה בכדורסל הישראלי בצורה שקשה לקבל.

עם זאת, והיה ומדובר בהעלמות מס בגין הכנסותיו של השופט בחו”ל, אז לפחות בעניין הזה תנוח דעתי, למרות שמדובר בעבירה. עבירה של טוהר מידות, בטח ובטח ברמה המוסרית היא בלתי נתפסת בעיניי, חמורה והרסנית בכל תחום ספורט, ובוודאי לכדורסל הישראלי שקרוב מאוד לליבי ובטח ובטח גם לקבוצה שעברתי בה ימים נפלאים, מכבי תל אביב.

סמי בכר (אמיר לוי)
סמי בכר. "אם יש אמת בדברים, זו רעידת אדמה בכדורסל הישראלי" (אמיר לוי)

ברגעים אלה, אני יכול רק לשאת תפילה שכל הקשר של סמי בכר בעניין חקירתו/מעצרו מסתכם אך ורק בענייני תשלום מס, לא שהנני מקל ראש, אבל כל בר דעת אוהב וחובב ספורט מבין שהמרחק בין העלמת מס בגין רווחים בחו”ל לבין קשר של שופט כזה או אחר לעניין “הבנק של מוני” הוא מרחק רב וגדול.

אני לא יכול שלא להתייחס לדברים של שי שני הערב בתוכנית הספורט של 103FM בשיתוף ONE שם הקשיתי על שי בשאלותיי וברצוני לשאול אתכם הגולשים: האם נחה דעתכם על פעולותיו של איגוד הכדורסל לאחר התפוצצות הפרשה, שבה איגוד השופטים ואיגוד הכדורסל החתימו את השופטים על מסמך "חארטה", כי הרי כל בר דעת מבין שגם אם בן אדם חטא או היטה משחק, הוא לא יודה ויעלה זאת על הכתב.

שי שני (אלעד ירקון)
שי שני. האיגוד אכן פעל כמו שצריך לאחר שנודע על הפרשה? (אלעד ירקון)

מן הראוי היה, בעקבות התפוצצות הפרשה ולא רק, להשתמש במשרד חקירות פרטי, כשם שפועלת לעיתים ההתאחדות לכדורגל, שפועלת מעת לעת וחוקרת חשדות כאלה ואחרים, לעניין הטיות משחקים. חבל שתשובותיו של שי לא היו מספקות והתשובה היתה, "ברגע שרשות (המיסים) חוקרת לא ניתן לערב חקירה נוספת", אבל אני לא מסכים לכך.

יש לנו עונת כדורסל לא רעה. ישנם משחקים מצוינים, ישנן דרמות ולעיתים גם רמה די גבוהה, אבל אין ספק שהגולשים יעקבו בצמא בימים הקרובים לאן הפרשה הזו מתגלגלת, שכן אם יש קשר בין מעצרו של סמי בכר הערב ל”בנק של מוני” ולא רק להעלמות מס, הרי שכל הכדורסל, לאורך כל השנים האחרונות, שווה כקליפת השום.

ואולי אפשר לומר, ששווה לסגור את העסק, אבל, כאוהד ספורט אמיתי וכדורסל בפרט, אחזור ואומר – אני נושא תפילה שלא כך הם הדברים.

לכתבה זו התפרסמו 90 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 90 תגובות ב-71 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
71
יובל08/01/2010 10:14
השב   •  00
70
מכביסט06/01/2010 15:45
תסתכלו על הטבלה של אותה עונה
מכבי ת''א מקום ראשון עם שני פסדים בלבד ירושלי לעמותה מקום שני עם 7 הפסדים
אז לבוא ולהגיד שהאליפות הזאת הייתה אמורה להיות של ירושלים נשמע לי קצת הזוי
השב   •  00
69
ניצן05/01/2010 17:43
בואו נחכה ליום ראשון בשעה 23:00 ונראה מה תוצאת המשחק תהיה!!
מוסכם על כולם??
1.סמי בכר לא ישפוט
2. מוני פנאן כבר לא יוכל לשחד את השופטים (כמו שלא עשה מעולם)
תוצאה:
1. מכבי ת"א תשפיל את י-ם ב 30 הפרש!
2. לאוהדי הפועל י-ם יגמרו התירוצים סביב הלוזריות שלהם!
3. תוכח חפותה של מכבי!
השב   •  31
יאיר05/01/2010 17:45
חזק
השב   •  00
68
שי05/01/2010 15:01
השב   •  00
67
לא מאמין05/01/2010 12:49
השב   •  10
66
אור05/01/2010 11:55
תסביר, ושכל המתלהמים יסבירו, בצורה ברורה והגיונית, מדוע אם בכר השקיע בבנק של מוני, זה הופך את כל הכדרוסל בכל השנים ל"שווה כקליפת השום".
ברור לי שיש פה פגם בהרבה רמות, אני לא מיתמם; יחד עם זאת - לא ברור לי בכלל איך זה הופך את הענף, את מכבי והישגיה -  ל"קליפת השום".
אשמח לקבל הסברים.
השב   •  20
65
Melina Perez05/01/2010 10:18

הבנו שאתה מתוסכל בגלל שמכבי לא עשו לך ככה וככה וככה. ואתה בחרת לסגור חשבון בעקיפין בצורה הכי מגעילה שיש. תגיד בריש גלי: אני לא מבין למה אני, דורון ג''מצ''י, לא זכיתי שיתלו את גופייתי ביד אליהו. אני לא מבין למה לא עשו משחק לכבודי כשפרשתי. אני אהיה ילד קטן ומתקטנן ואגיד פויה מכבי, לא אוהב אתכם יותר.
וזה במקום לעמוד לצד הקבוצה שנתנה לך כל כך הרבה.

השב   •  62
64
ארז05/01/2010 10:12
אפשר לסגור את הענף ומוטב שעה אחת קודם.בואו לא ניתמם כולם ידעו מה קורה בענף אבל איש לא נקף אצבע כי איש לא רוצה לפגוע" בקבוצה של המדינה "ובעיקר ביו"ר של "הקבוצה של המדינה".גמצי אתה התחלת במכבי רמת גן הקבוצה שנתנה במה ועיד לכדורסלן הישראלי וסיימת בחברת 6-7 זרים בקבוצה שלמרות התראים שקטפה הביאה לחיסולו הסופי של הכדורסל.לגבי סמי בכר יש לחקור את כל המשחקים ההזויים ששפט ואם ימצא שהם לא כשרים הוא חשף לתביעב אישת מדני קליין והפועל ירושלים.
השב   •  01
63
טוקבקיסט בשכר05/01/2010 10:03
שהיה רועד ובורח ברגעים מכריעים.
השב   •  31
62
אריק05/01/2010 10:00
זכה באליפות?
אני רוצה משחק חוזר.
השב   •  20
61
אבי05/01/2010 09:56
שמעון מזרחי האיש שלא יודע כלום
השב   •  20
60
אריק05/01/2010 09:55

מאיר טפירו בעצמו השקיע בבנק של מוני ולכן עשה עבירות מכוונות לצאת מהמשחק.
ואולי דני קלין השקיע בבנק של פנאן ולכו החתים שחקן עם דרכון צ''כי כדי לפגוע בהפועל.
אולי שרון ששון וגימי ארנולד השקיעו בבנק של פנאן ולכן עברו אליכם כדי לסגור את הקבוצה המגעילה של המדינה.
אולי ראשי עיריית ירושליים לדורותיהם השקיעו בבנק של פנאן ולכן יש לכם מגרש של שקל וחצי .
אולי אולי אולי אולי תפסיקו כבר עם תחושת הנחיתות הבלתי פוסקת ,תתרכזו בעצמכם ובילדי כאפות עם הכיפה בצד.

השב   •  20
יובל05/01/2010 12:30
רק אל תרד על החברה עם הכיפות הם לא עשו לך שום דבר.
השב   •  10
59
רן05/01/2010 09:31
דורון, אתה יודע שהכל התחיל שנים קודם. לראיה, מדוע שלא תפרסם מתי ואיך מכבי פנו אליך לראשונה, ומה היו סעיפי החוזה (לא סכומים). האם לא שחקת בגמר נגד מכבי ת"א וכיסך חוזה עימם?
השב   •  00
58
אבי05/01/2010 09:27
הוא צודק ב100%
השב   •  01
57
יאיר05/01/2010 08:40
השב   •  01
56
אדום05/01/2010 08:36
התפאורה היתה מושלמת, הכדורסל היה משובח עד שפתאום כל מי שהיה באולם הבין שסמי בא לקלקל הכל.
זה היה מכוער, מעליב והוציא את כל החשק לראות כדורסל.
מי שהיה באולם הבין כבר אז - סמי בכר מונע ממניעים לא כשרים!
השב   •  00
55
אדום05/01/2010 08:34
"רעות" במשחק בין מ**י להפועל י-ם,
שבפועל גזלו אליפות מירושלים הבנתי כבר אז שיש כאן הטייה.
השב   •  00
54
עמוס05/01/2010 08:19
אבל כן צריך להעיף את מכבי לליגה ד'' של מקומות עבודה
השב   •  22
53
הפועל05/01/2010 07:48
ביזיון !!
השב   •  01
52
דניאל05/01/2010 07:40
ואני גם מאמין/מקווה שאין לזה קשר למכבי.
בין כה וכה, מכבי הייתה מנצחת את המשחק הזה ואם תמשיכו להגיד "מכבי מושחתת! בלי סמי היינו מנצחים!" אז זה ברור שזה נובע מקנאה, מלוזריות, מעקשנות ומטיפשות. תמשיכו לברבר ולהתמרמר על אותו משחק, תמשיכו להראות לנו כמה אתם לוזרים רק מעצם כך שאתם לא מסוגלים להודות שמכבי הייתי טובה, טובה ותהיה טובה ממכם לתמיד. רק במכבי יש אופי הווינרים, שאר הליגה סתם נגררת מאחוריה כמו פאפי.
השב   •  10
51
yaron05/01/2010 07:30
קשה להאמין.
השב   •  00
50
נינה05/01/2010 06:29
השב   •  30
49
זרג אנליטי05/01/2010 02:48
זה מתחיל ביורוליג. פעם היה גביע אירופה לאלופות שהשתתפו בו רק האלופות. אחרי זה הוסיפו עוד קבוצות מצמרת הליגות. אחרי זה קבעו שרק קבוצות עם תקציב מספק יכולות להשתתף, כך שגם קבוצה שלוקחת מקום 5 תוכל להשתתף. אחרי זה שריינו קבוצות בכירות, כך שגם אם מכבי תרד ליגה היא תשתתף ביורוליג.
את הפטנט אימצו גם בארץ ורוקנו את הליגה מתוכן כי האלופה נקבעת בשיטת גביע. קבוצה מהמקום ה-4 תיקח אליפות אם במקרה תתפוס את שני המשחקים האחרונים. המשחקים כמובן נערכים בבית של מכבי ת"א.
מה אני רוצה להגיד? שהכדורסל איבד כבר מזמן את הערך הספורטיבי. הכל זה רק כסף כסף כסף. אז יש פלא שגם השחקנים והשופטים וכל העולם הפקידו אצל מוני? ממילא הכל זה רק כסף ואין שום משמעות לאתיקה וספורט.
מכבי לא מביאה שום כבוד למדינת ישראל. זה כולה קבוצה של שאריות אמריקיות וזרים נוספים שבמקרה נושאת לוגו ישראלי על החולצה.  שמים איזה עציץ ישראלי או שניים בשביל הזהות.

הכל בולשיט.
השב   •  11
48
אריק הכתום05/01/2010 01:27
ומה אם המוכר שלך במקולת גם גנב ממך אז אתה תפסיק לקנות לחם בכלל.מה זה השטויות האלה לסגור את הכדור סל.שופט סרח משעים אותו וממשיכים הלאה.עד שיש קבוצה אחת טובה בליגה הזאת אתם רוצים להרוס לנו את ימי החמישי
השב   •  00
47
דודו05/01/2010 01:06
מה זה השטויות האלו ג''מצי? אם הוא העלים מס שיכנס לכלא!
ואם הוא היה בבנק של מוני שירקב שם!
יש חוק והוא שווה לכולם.
או שרק את אבוטבול ישימו בכלא עלך העלמות מס?
השב   •  11
46
שחור05/01/2010 00:49
אני מעריך את כנותך וכל מילה נכונה. אגב אם היית שומר יותר טוב יכולת לשחק בנ.ב.א בגדול . כי מבחינת הזריקה אתה השחקן הכי מתאים לשם, יותר מכספי.
השב   •  02
45
Dean05/01/2010 00:32

המעורבות של כל האנשים שפעלו עם פנאן פעל מתוך אינטרסים כספיים.
אין שום קשר בין הטיית משחקים לבין העבירה שבכר מואשם בה.
מי אתם שתקבעו עמדה זאת ותדחפו רפש איפה שאין.מושקעים משאבים מאוד גבוהים במותג שנקרא מכבי ת"א, הקבוצה מנוהלת בצורה מקצועית עם קצה היכולת על מנת להוות פקטור משמעותי באירופה. במקום לחקור כל מקרה לגופו ולא להניח לעיתונות לקבוע את העמדות שלהם, אתם נותנים במה לאנשים שמחפשים לראות התרסקות עבור המועדון, היחידי שעושה לנו כבוד מעבר לתחומי הארץ.

השב   •  52
עמוס05/01/2010 08:32

השב   •  10
רתם05/01/2010 09:13
איך שלא יהיה מכבי לא יוצאת טוב מעלילות מוני פנאן.
עם או בלי קשר לבכר.
השב   •  10
44
רועי05/01/2010 00:21
השב   •  00
43
ביזיון05/01/2010 00:20
השב   •  10
42
השד האדום04/01/2010 23:13
השב   •  11
41
חילבה04/01/2010 23:01
וכבר אז היו טענות לשיפוט מכור
השב   •  21
40
אילן האדום04/01/2010 22:53
צריך לחקור את כל השופטים לדורותיהם. להתחיל מווירובניק ודגן המושחתים. כל אחד מהם בתורו נתן למזרחי ומוני אליפויות.
השב   •  12
39
ירוק04/01/2010 22:49
צריך להעניש את מכבי כמו שהענישו את יובנטוס(שהורשעו רק בשיבוץ)..ועוד מכבי נחשדים על יחסים אסורים עם שופטים,שזה הרבה יותר חמור!
השב   •  62
38
גילי הצהוב04/01/2010 22:37
כל פעם יש לך תגובות קיצוניות
השב   •  30
37
נמריקו04/01/2010 22:27
אם יתברר שמה שעד כה רק נחשד, היה נכון.

השב   •  53
36
אביאל04/01/2010 22:20
השב   •  01
35
תגובה ל-2204/01/2010 22:15
אליפות לירושליים ? כל המשחק הם קבלו שריקות הזויות, ועל שריקה אחת של תוקף ברור כל הבכיינים לא מפסיקים לקשקש. מה גם שירושליים הובילה בהפרש גדול יותר אחרי השריקה הזו וג''נקינס בעצמו נתן למכבי את המשחק.
עכברים צהובים ? הרי הג''וקים האדומים הם אלו שבכל פעם שהאמפריה הצהובה מועדת יוצאים מחורייהם לכמה ימים, ואז חוזרים לחורים עד הפעם הבאה.
עטרה ? על מה בדיוק אתה מדבר ? מתי פעם אחרונה הפועל ת"א לקחה אליפות או גביע ? מתי פעם אחרונה היא הייתה פקטור בכדורסל הישראלי ?
על איזה זמן אדום אתה מדבר ?
מה אתה מעשן ? אני גם רוצה ! 
השב   •  73
34
לב אדום04/01/2010 22:13
השב   •  40
33
זרג אנליטי04/01/2010 22:13
כבר מזמן הספורט הפך להיות כסף כסף וכסף. הכל נסגר עוד לפני שעולים למגרש וזה לא רק פה, זה בכל העולם, גם בצ''מפיונס. אני כבר מזמן הבנתי את זה, ולכן אני מציע לכולם לעשות את מה שאני עושה. כשאתם באים לראות משחק תיכנסו למוד של סרט קולנוע. תדמיינו שמה שאתם רואים אמיתי ואותנטי. שהשחקנים שמים ז ושהשופטים שופטים ביושר ושהכל דבש. כמו שטום קרוז במציאות לא טייס, רוברט דה נירו במציאות לא החזיק אקדח בכל חייו וסטיבן סיגל הוא חננה, כך גם האירוע שאתם צופים בו הוא פנטזיה.
הכל בולשיט
השב   •  20
32
יזהר04/01/2010 22:12
אנדרה ספנסר הודה שקיבל כספים ממוני כשהיה שחקן פעיל (והוא לא שיחק במכבי..) זה מספיק בשביל לסגור את הכדורסל. זאת הנעץ שהיתה צריכה להמם ולהביך אותך כל כך. כל הכדורסל הזה חסר ערך, ולא צריך שום הרשעה של שופט בשביל זה. די ברור מהי האמת, ותודה לקבוצה של המדינה
השב   •  10
31
לא חשוב שמות04/01/2010 22:11
בנוסף לזה שהיה אופנסיב של טפירו ב2007 גם אם לא היה עדיין ירושלים הייתה ביתרון 7 שתי דקות לסיום והם איבדו את זה ובלוזריות כזו אי אפשר להאשים אף שופט וזה לא כאילו מכבי הלכה בדקה האחרונה כל הזמן לקו
השב   •  33
עמוס05/01/2010 08:35
(למקומות עבודה)
השב   •  00
30
מאמן04/01/2010 22:06
השחיתות בארץ בכול תחום אז למה שתיפסח על הכדורסל והספורט בכלל?
השב   •  11
29
ישראל04/01/2010 22:06
השב   •  30
28
MTA04/01/2010 22:04
בליגה האיטלקית הייתה שחיטות פי 100 יותר רצינית עם אלפות אירופה בדימוס (יובה, מילאן..) קובוצות בסדר גודל לא של ליגה ישראלית אלה ליגת אלופות ולא סגרו את הסיירה א'' אז למה לצאת בכאלו הצהרות מפוצצות.
תכבד את הקבוצה שפעם הייתה בא הקפטן
השב   •  22
27
ילד04/01/2010 22:03
השב   •  40
עידו04/01/2010 22:12
עד שלא יוכיחו שאת הגביע ב-2008 הם לא לקחו בגלל השופטים.
בכלל, אני בעד קודם כל להעניש, ורק אז בכלל לבדוק אם יש משהו מעבר לשמועות.
השב   •  42
26
אוהד מכבי שרוף04/01/2010 22:00
אני לא אשן טוב בלילה אם אני אדע שהאליפות ב2007 הגיע בדרך לא כשרה!
השב   •  81
יאיר05/01/2010 08:43
השב   •  00
25
אנונימי04/01/2010 22:00
מה הקשר בין הבנק של מוני לזה שסמי בכר מכר משחק ב 2007.?
השב   •  20
24
אנונימי04/01/2010 21:58
כדורסל זה ענף שמשחקים 5 על 5 משחק איכותי עם משחק חוכמה ומתח מה שבכדורגל אין.
השב   •  10
מומי05/01/2010 14:11
בכדורסל?זה לא הענף שמיצגות אותו שלל אלופות משלל פינות הארץ?
השב   •  00
23
פליקס04/01/2010 21:57
העבירות של טפירו היו העבירות הכי רגילות שיש.
השב   •  00
22
רמי אבו לאבן04/01/2010 21:56
ובדרך: להחזיר לירושלים את האליפות שנגזלה, להחזיר את העכברים הצהובים למאורה, להחזיר את עטרת הפועל ליושנה.
הזמן האדום חוזר!
השב   •  53
21
מכביזם04/01/2010 21:50
עצרו את בכר כי הוא העלים הכנסות מחו"ל. הוא הכחיש כל קשר לבנק של מוני. יכול להיות שימצאו שזה נכון, אבל כרגע בכר בעיקר חשוד בכך שהעלים הכנסות.
השב   •  22
20
יונתן04/01/2010 21:45

וירובניק ודגן כולם היו בבנק, תומר שטיינהאור שקיבל את האגרוף לפנים לא היה בבנק. הצטרף מאוחר יותר.
סמי בכר שעשה לקהל של הפועל אצבע משולשת כמעט בכל משחק ששפט אותנו היה צריך להחקר כבר לפני שנים

השב   •  20
19
אלון04/01/2010 21:45
אז מה יקרה? נו מה יקרה? המשחק ב-2007 יפסל? יעשו משחק חוזר? יתנו להפועל אליפות? אז יהיו למכבי 47 אליפויות במקום 48 אני חושב. ממש אסון! למה גם לא לחקור את חבורת השופטים ששרקה שיא במס'' העבירות באותו גמר גביע אי פעם, כולל NBA, מכללות וכדומה, והכל ברבע אחד? למה לא? סמי בכר אולי באמת היה אצל מוני, יכול להיות, אבל יכול להיות שהוא עשה טעות אין מה לעשות, ואם זו הייתה לדעתו ולדעת רבים עבירת תוקף? אז? הפועל, העובדה שמכבי שלטה, שולטת, ותשלוט בליגה תמיד תיהיה, ולא יעזור לכם כל ההתבכיינויות שלכם, כי אתם כל הזמן מדברים ומדברים ובוכים ובוכים, אבל אף פעם לא עושים כלום! למכבי יש כסף, השופטים איתה, למה אתם לא מחפשים משקיע? למה? למה תמיד להתבכיין?
השב   •  85
אביעד05/01/2010 08:44
ידידי היקר, הנך טועה לחלוטין, במידה וסמי בכר אכן קשור "לבנק" של מוני יש לפסול לאלתר את האליפות של מכבי ב-2007 ולהעבירה לטובת ירושלים ומאיר טפירו !
השב   •  00
נעם05/01/2010 09:00
נכון ידידי אתה צודק שאוהדי הפועל בכיינים שימצאו מישהוא משלהם לשחד את השופטים ואז יזכו באליפות הוגנת .
השב   •  00
18
ראסטה04/01/2010 21:37
השב   •  50
17
רון-אל04/01/2010 21:35
הפרשה תיסגר והכל יחזור על מקומו בשלום!
השב   •  02
16
ערן04/01/2010 21:32
שהשתתפו בבנק של מוני.
זה גם נכון לגבי שחקני קבוצות יריבות.
במקרים כאלה תמיד על חלק גדול מהמעורבים לא עולים לעולם, רק מי שלא לא הצליח להסתיר מספיק טוב עולים עליו.
השב   •  00
15
ברוך04/01/2010 21:29
לא מאשימים אותו במכירת משחק. מאשימים אותו בחוסר אוביקטיביות כתוצאה מקשרים מיוחדים עם איש מכבי. קשר זה הרס לו את היכולת להיות אוביקטיבי ולהדביק לטפירו עבירות מוזרות. שופט אוביקטיבי היה שופט אחרת.
השב   •  22
עידו04/01/2010 22:18
אם השריקות היו כל כך הזויות, למה לא תיקנו אותו? ואיך שריקה בודדת, שנויה במחלוקת ככל שתהיה, 5 דקות לסיום המשחק נתנה את המשחק למכבי? בלי הריבואנד של ארנולד, האליפות היתה של הפועל
השב   •  00
14
שחף04/01/2010 21:27
השב   •  42
עידו04/01/2010 22:16

השב   •  11
13
יגאל החכם04/01/2010 21:22
יענו דורון כבר לא מלקק למכבי כי לא נותנים לו ג''וב

שוו''יה עמבה בובה ?
השב   •  50
12
ברוך04/01/2010 21:20
מה זה אומר לגבי האליפות שבכר הדביק עבירות דמיוניות לטפירו? האם כבר אז הוא היה לקוח של הבנק?
השב   •  32
11
יובל04/01/2010 21:12
האיגוד ישן
השב   •  23
10
יובל04/01/2010 21:09
השב   •  31
9
ניר04/01/2010 21:06
קודם כל - ממצאי החקירה מראים שכנראה לא היה קשר עסקי בין מוני לבכר. דבר שני - גם אם היה (מה שאכן פסול ולא אתי), המרחק בין זה לבין מכירת משחקים (טענתם העיקרית של אוהדי הפועל ירושלים) עדיין גדול מאוד. טענתך ש"אפשר לסגור את הכדורסל" היא מוגזמת ודמגוגית.

להזכירכם - גמר 2007 המדובר התאפיין בהמון שריקות שנויות במחלוקת לשני הצדדים, ובוודאי שלא היה שיפוט ברור לטובת מכבי; טפירו יצא ב-5 עבירות 5 דקות לסיום השחק! לתרץ את הפסד האליפות ההיא בשתי שריקות גבוליות 5 דקות לסוף זה טמטום וחוצפה. מצטער, אבל זה רק מעיד על הבכיינות והלוזריות של אוהדי הפועל.
השב   •  156
יוסי04/01/2010 22:15
שריקה אחת נכונה משתי השריקות הגורליות של בכר ואפילו עשרה ארנולדים לא היו מצילים את מכבי !
השב   •  00
עידו04/01/2010 22:17

השב   •  00
מאיר טפירו05/01/2010 01:29
אני רוצה לראות שחקן, שלא מסכים עם השופט על עבירה, רץ על השופט, תופס אותו ביד וצועק לו לתוך הפנים, ושהשחקן הזה לא מקבל אחרי שניה עבירה טכנית על דיבור לשופט.
לא רק ששתי העבירות שנשרקו היו נכונות.
טפירו היה אמור לעוף החוצה אחרי העבירה הרביעית, עם עבירה חמישית על התחצפות ותפיסת שופט, ואם בכר היה מעיף אותו על טכנית, כל האיגוד והשופטים היו מגבים את ההחלטה.
אבל על עבירה תוקף שבוצעה, לא, זה כנראה שיפוט לקוי.
טפשים
השב   •  11
8
צ04/01/2010 21:01
השב   •  66
עידו04/01/2010 22:15
מסכנים. תסכימו להיתלות בכל שביב של תקווה רק כדי לא להסתכל לאמת בעיניים - כל האליפויות של מכבי הושגו ביושר, ומכבי תל אביב היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה!
השב   •  30
7
אוריש04/01/2010 20:58
כי שילמתי על הכרטיסים ולא צפיתי במשחק טהור
השב   •  81
עידו04/01/2010 22:15

השב   •  00
ס.ג.04/01/2010 22:40
השב   •  10
צהובה05/01/2010 07:29
השב   •  00
6
עבדאן גיסנו04/01/2010 20:58
השב   •  06
5
אגאסי על לבן04/01/2010 20:52
לא!
סמי מכר!
פה על הפנים של טפירו!
השב   •  62
4
רפיק04/01/2010 20:51
השב   •  42
3
אדום בדם04/01/2010 20:50
היה  לי  מחשבה  עוד  לבקש  מבכר  סליחה על  הקללות  שקללתי  אותו
השב   •  11
2
אבי אוהד מכבי04/01/2010 20:48
אני לא מאמין שלא ידעת על הבנק של מוני.
כמו שהיום לא מדברים על נימני כך לא דיברו על פנאן.
דבר שני יתכן שהחקירה לא קשורה לפנאן ? אלה לעסקיו האחרים של בכר?
השב   •  31
1
בועז04/01/2010 20:47
אחרון הספורטאים הנכונים (נקרא לזה ככה..). רדיפת האמת בכדורסל והניסיון להשאיר את הספורט הזה בישראל נקי חשוב. תמיכתי עמך.
השב   •  103
אסור לפספס
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP