יום ראשון, 06.10.2024 שעה 18:40

הגיע הזמן לגלות באמת, איזה מן רץ אתם?

האם אתם מתאימים לפרופיל האצן המקצוען? זה שמסתפק בלהחליף נעליים כל שלושה חודשים? או בכלל אחד שמצטרף בשביל החוויה החברתית. התשובות בפנים

|
הזמן לגלות איזה מן רץ אתם?
הזמן לגלות איזה מן רץ אתם?

כמעט כל רץ שואל את עצמו מדיי פעם איזה סוג של רץ הוא? מקצוען, חובבן או סתם אחד שמצטרף מדיי פעם בשביל החוויה החברתית. כדי לנסות לעשות לכם קצת סדר, חילקנו את סוגי הרצים לקטגוריות שונות, ואתם, כמו תמיד, מוזמנים לספר לנו בטוקבקים לאיזו קטגוריה אתם שייכים.

המקצוען
כנראה הקטגוריה שהכי קל לזהות. לפחות שישה אימונים בשבוע, בגדי הספורט המקצועיים ביותר, אחוזי שומן נמוכים וכל שיחה איתו משלבת בצורה זו או אחרת ריצה. אם אתם לא שייכים לקטגוריה הזו, די בטוח שליד המקצוענים אתם מרגישים כנראה דיי בטלנים.

החצי מקצוען
מתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע, מקפיד להחליף נעליים כל שלושה חודשים, ולא שוכח לשתף כל ריצה באחת האפליקציות בפייסבוק. אם גם אתם מוצאים את עצמכם בשגרת אימונים וחיים מסוג אלו, לפחות ארבעים דקות בכל אימון, זה המקום שלכם.

הרץ החובב
פעם או פעמיים בשבוע מספיקות לו. מרחקים קצרים ומעל שש וחצי דקות לקילומטר הם חבריו הטובים ביותר. אם אתם שייכים לקטגוריה הזו, עם קצת התמדה והעלאת רצינות האימונים אתם בהחלט יכולים להגיע לקטגוריה הקודמת.

המצטרף
אתם בטח מכירים אותו. פעם בכמה שבועות הוא מצטרף לחבר'ה או שיוצא לריצה ספונטנית אחרי שהוא ראה רוקי - אבל נעלי ריצה ב-1000 שקל יש גם יש (אם הוא יכול להרשות לעצמו). אם מצאתם את עצמכם בקטגוריה הזו, מדור בריאות וכושר אומר לכם כל הכבוד על המאמץ עד עכשיו, אבל היינו שמחים לראות אתכם באופן קבוע במירוצים.

מצאתם את עצמכם? ספרו לנו בטוקבקים. לא מצאתם את עצמכם? ספרו לנו על קטגוריות שאנחנו פספסנו. נתראה על המסלול...

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */