יום שני, 14.04.2025 שעה 05:44
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ארי שמאי

אולי בן שמעון לא ראוי להפועל ת"א

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: אני ממליץ לגייס את קורצקי, חכמון בלט במכבי והאם את בית"ר יאשימו בגזענות נגד טביב? וגם: התנצלות בפני רגב פנאן

1. יכול להיות שאני לא מבין כזה גדול בכדורגל כמו רן בן שמעון, אבל אם מאמן בקבוצה עם התקציב או השני או השלישי בליגה, עולה למשחק שיכול לכאורה להציל עונה שלמה, בהרכב הגנתי שכולל את הברזילאי התמוה שהביא לנו, במקום הישראלים זגורי או שון מלכה, סימן שהוא לא מאמין בקבוצה שלו. ואם הוא לא מאמין בקבוצה שלו, אז על אף כל כישוריו, קסמו, והאינטליגנציה שלו, אולי הוא לא ראוי לכהן כמאמן מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. ושלא יובן מדברי שאני סבור שיש חס וחלילה לזרוק את רן עכשיו מהפועל, אבל חבל שחיים רמון חתם עם מורן מאירי, עורך דינו של המאמן הרהוט, על חוזה יקר לשנתיים. אחרת הייתי ממליץ לעידו חג'ג' לגייס למועדון את הטוב במאמני ישראל היום, מנחם קורצקי. הוא אולי קצת פחות חלק לשון מבן שמעון, אבל מצד שני עתיר הצלחות ממנו, איש שיודע כדורגל ואהוב על שחקניו, שהביא לקבוצה שלו שלושה זרים נפלאים במחיר של סאשה אחד.

בן שמעון (חגי ניזרי)
בן שמעון, לא מאמין בשחקנים שלו (חגי ניזרי)
 

2. אבל רן שמבין בכדורגל הרבה יותר ממני, אמר שהפסדנו בגלל שהשחקנים לא נלחמו מספיק. אני דווקא לא זיהיתי העדר לחימה, אבל אם זה המצב, ובגלל זה הפסדנו, אולי צריך להחתים מישהו שיודע איך נלחמים, נגיד איזה מ"פ מגולני. הוא יעלה הרבה פחות ממאתיים אלף דולר לעונה.

3. מכבי תל אביב היא לא רק קבוצת הכדורגל הטובה בליגה, היא גם מועדון הכדורגל המנוהל בצורה המקצועית ביותר שאפשר להעלות על הדעת, ואתמול בקריית אליעזר היא שיחקה בדרגה אחת לפחות מעל הפועל חיפה. אבל לולא השופט החביב והטוב בדרך כלל אלי חכמון, שבלט בשורות האורחים, ואף בישל שער נאה, רבים הסיכויים שהיתה חוזרת מחיפה עם נקודה אחת. ואני לא מאמין שיש ולו אוהד מכבי אחד שלא יסכים עם כל מילה שכתבתי כאן.

אלי חכמון שורק (עמית מצפה)
אלי חכמון. טעות קשה של השופט (עמית מצפה)
 

4. וכל הכבוד אגב למכבי חיפה, שחבל שלא התחילה כך את העונה, מי יודע, אולי היתה אלטרנטיבה נוספת למאבק על האליפות, מזו המרגשת, אך חסרת הנסיון והמסורת של הפועל באר שבע. והם ניצחו אגב ללא קשר ליכולתם המחפירה של אדלר וריינשרייבר, שלא זיהו פנדל ברור לטובת הפועל, אבל המציאו את הבעיטה החופשית שהביאה לשער השני של חיפה. טוב, לא רק לחכמון ולמועסק של מכבי, ניר לוין, מותר לטעות.

5. אני מבקש בזאת להתנצל בפני ידידי רגב פנאן, על כך שעקב ההתרגשות שאחזה בי בסיום הדרבי שכחתי לגנות כאן בשבוע שעבר את השירים האכזריים שהושרו בקול תוך אזכור מכוער של הטרגדיה שפקדה את משפחתו. וכאחד שאהב והכיר היטב את אבא מוני, אני בטוח גם שכל אוהד הפועל שהיה מכיר את האיש הנפלא הזה, היה נכבש בקסמיו תוך דקות. ואף אם לא היה מוני איש כזה, אזכורה הכואב של הטרגדיה, ועוד בשילובו של הבן השכול, ראוייה לכל גינוי. כי להמליץ לשמעון (עד 120 חבר) להתאבד, זה הומור שחור ולגיטימי, אבל להזכיר לבן בלעג שאביו הלך לעולמו זה הרבה הרבה יותר מכוער. תחשבו על זה בבקשה דקה חברים.

אוהדי בית&qout;ר ירושלים (רדאד ג´בארה)
אוהדי בית"ר ירושלים. מקללים את כהן, מהללים את טביב (רדאד ג´בארה)
 

6. אוהדי בית"ר ירושלים לא מרוצים מהתוצאות והיכולת של הקבוצה שלהם, אחרת לא היו מקללים את אמא של אלי כהן מהדקה העשרים וחמש בערך. מצד שני הם נורא מרוצים מהסגל שהעמיד אלי טביב לרשות המאמן "המקולל", המוכשר והמוכח שלהם, כי אותו הם הרי לא קיללו. וגם אם היו סוברים כך, כנראה שלא היו מקללים את טביב, כי הוא הרי אלילם מאז הסאגה שהיתה לו עם אוהדי הפועל. אותנו, למרות שלפחות חמישים אחוזים אם לא יותר מהאולטרס של הפועל הם בני עדות המזרח, הם האשימו ברדיפה גזענית כשנפתחה המערכה נגד טביב. מעניין אם גם אוהדי בית"ר יחשבו כשונאי מזרחים בכלל ותימנים בפרט כשהם יתחילו לרטון כלפיו.

7. ולמען ההגינות ובשם היושרה אכתוב כאן שגם אוהדי הפועל אינם חפים "ממוסר כפול". כי אם טביב היה מפסיד 4:2 נגד חיפה בבית ומפסיד כל כך הרבה דרבים הם כבר מזמן (בצדק או שלא) היו על הגדרות, מה שאי אפשר לומר בדבר התנהלותם כלפי "החבר" חיים רמון. טוב, לחברים הרי נהוג לסלוח.

לכתבה זו התפרסמו 272 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 272 תגובות ב-206 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
206
משה03/12/2013 23:26
למה שטביב מפסיד זה בלתי נסלח ושרמון בעלים סולחים לו
השב   •  00
205
משה03/12/2013 23:23
כל מאמן ייכשל שם
השב   •  00
204
משה03/12/2013 23:20
להזכיר מאמן שלקח אליפות עם קבוצה שלא מארבע הגדולות
השב   •  00
203
צור מקס28/11/2013 18:47
המאמן בן שמעון מאמןטוב מאוד
השחקנים בארץ עצלנים מקבלים הרבה כסף ולא מצמצים מגרש
בארופה מתחילים בבקר אמונים
ועבדים קשה במגרש.
השב   •  00
202
אביחי27/11/2013 18:50
לא אוהב את הכותב המתנשא. אבל מסכים עם כל מילה
השב   •  00
201
רן27/11/2013 14:58
ומדוע אף מילה על יצחקי המתחזה ?
כל כניסה של שכטר לרחבה הוא צונח , תן לו עוד מיליון בשנה אולי יהיה לו כוח להמשיך לעמוד ?!
השב   •  00
200
אחד העם27/11/2013 06:36
אין אף מאמן ישראלי ראוי לאמן את הפועל [גוטמן עשה דברים יפים אולי בגלל שהתחבר לו אולי לא].
רמת המאמנים בישראל נמוכה,שיטות אימון ומשחק לא מתאימות,בחירת שחקנים גרועה,בקיצוררק זריםכולל מאמן כושר !
השב   •  00
199
שונא הבועל26/11/2013 19:09
השב   •  00
198
דוד האדום26/11/2013 18:27
רן אמנם עשה טעויות אבל הוא מקצוען ודמות שהייתי רוצה שיוביל אותנו הלאה . אבל הגדולה שלו תהיה יצליח לעבור את המשבר ולפרוץ קדימה אני מאמין בו ובדרכו
השב   •  00
197
דוד26/11/2013 17:48
ארי,קראתי את כל התגובות של האוהדים שלנו לכתבה שלך. רק של האוהדים שלנו. האחרים ממש לא מעניינים אותי. מה שמענין אותי כמה תסכול ותחושה של יאוש מלווה אותי ואת כל האוהדים שלנו מאז המשחק מול מכבי חיפה.אני לא אלאה אותך ואגיד בפה מלא שהחיבור עם בן שמעון לא הצליח. אפשר להקטין נזקים. חבל שיפטרו אותו אחרי תבוסה צפויה בדרבי. אם לבן שמעון כל כך איכפת מהמועדון והאוהדים כפי שהתבטא אחרי המשחק אז אני מצפה ממנו שיתחשב במצב הכלכלי הרעוע של הקבוצה ויתפטר מרצונו כדי לזעזע את המערכת כי אחרת נמשיך לצלול והסרט הרי ידוע מראש לכולנו.רן תחזיר את המפתחות. לא נורא. זה לא הצליח לך. לפחות תצא גדול.ארי , אם אתה שואל אותי מי צריך להחליף אותו, אני חושב שהמאמן הכי מתאים שיכול לעזור לנו ויקבל אמון מלא מהאוהדים זה שלום תקווה. תקן אותי אם אני טועה.
השב   •  00
אחד העם27/11/2013 06:36
לאחר 11 מחזורים+מס משחקים באירופה ,אין דרך אין שיטה אין הגנה ,אין כושר,שחקנים חלודים,זרים חלשים.בקיצור חולשה בכל פרמטר אפשרי.
רן, תודה ולהתראות עזוב מבלי לגרום נזק כלכלי.הדרבי הולך להיות עצוב מאוד,לצערי
השב   •  00
196
אחד מהעמותה26/11/2013 16:16
מזל !
השב   •  00
195
אבי26/11/2013 14:15
עוד לפני שנתניה החתימה את מזרחי שהלוואי ויביאו את קורצקי
השב   •  00
194
אברהם26/11/2013 02:38
השב   •  00
193
אביב נעמן25/11/2013 23:03
או!חיפה חזרו הלו תרגעו בסך הכל ברחו מהתחתית להזכירכם 2ניצחנות רצופים ו6שערים מתוך 14כל עונה זה הדבר המקרי ולא ההפסדים שלהם והיכולת עגומה שזה מה שמאפיין אותם
השב   •  11
192
ניסו25/11/2013 18:06
הוא רושם כאן טור דעה כפרשן על הכדורגל הישראלי כולו.
מה כל הטור הוא היה עוסק רק בהפועל?
השב   •  10
191
אוהד וותיק25/11/2013 16:53
נעלמת זמן רב וממש לא הייתה חסר . כקודמך עמנואל רוזן אוהד של נצחונות .
מה קרה אחרי כל נצחון אתה מריע למאמן ולאחר הפסד אתה מציע להתפטר ממנו . כל ההנהלה והאוהדים והפרשנים והעיתונאים של הפועל לא יכולים לספוג את העובדה שתם עידן האדום והגיע זמן צהוב אמנם של מכבי אך זאת הקבוצה של המדינה בשבילי לאחר מכבי נתניה .

למרות כל המאמצים שלכם להשפיע הצלחתם להוריד את בית שאן לליגה ג ולליגה א כעת ואם ממשיכים לאכול את הלב על אותה שנה שהפסדתם את האליפות בגלל משחק השרוכים .
לכו תנוחו על זרי הדפנה של ההצלחה ב91 אך לעולם תיזכרו כקבוצה של האדומים ולא הקבוצה של המדינה
השב   •  30
190
יואל25/11/2013 15:21
כל אחד רואה שלהפועל אין מגינים במישחק מודרני אם אין מגינים תוקפים ברמה גבוהה אין לקבוצה מה לחפש הפועל של גוטמן היתה קבוצה מהירה במישחק איטי חלוצים מהירים כמו שכטר ודאמרי הולכים לאיבוד רן בן שימעון ניכשל לגמרי בהבנת המישחק הבסיסית הוא הפך את הפועל לקבוצה איטית
השב   •  10
189
גיא25/11/2013 15:09
הפועל צריכה מאמן שייביא אותה לרמות ארופיות גבוהות ולא מאמן צמרת ישראלי,עם כל הכבוד לכדורגל הישראלי.כל ההגנה והקישור מלבד ורמוט נבנו ע"י רן, ואלה החלקים שבדיוק לא מתפקדים.גם בוריס קליימן צריך לשמור על צניעות,יש הבדל בין שוער בטוח ודרוך לבין שוער שחצן ויהיר.וכל פרסומים עליו יצאו מפרופורציות כיון שהוא עדיין לא ראוי לקבוצת צמרת, והיהירות שלו נראית בכל מהלך שלו במגרש.שוער כזה לא נותן ביטחון להגנה ולקבוצה אלא להיפך פוגע בה,קליימן קיבל הזדמנות והיה צריך לתת את הערב הכי גדול שלו כשהוא יודע שמשחקים מול חיפה והבלם הקבוע לא נמצא.זה היה זמן האמת שלו והוא כשל,במקום להתרכז במשחק הוא רץ לכתבות בתקשורת!! אחד ועוד אחד וזה מה שיוצא מהפועל בסוף!!
השב   •  30
188
ניצןן25/11/2013 14:10
מי אתה שמאי.ליצן.אולי תעזוב אותנו בשקט.תן לבן שמעון לעסוד
השב   •  00
187
אריה25/11/2013 14:06
לא כותב.(והיו הרבה כאלו). אותו חכמון בגביע נגד ביתר . זוכר? חוץ מזה אולי תפסיק להזכיר את מכבי בטורים שלך. תסתכל על הפועל ותפסיק לקנא באנו.
השב   •  20
186
גדי ארנון25/11/2013 14:03
צהוב שני לזיו , אדום בשער שחיפה הבקיע (2 נגיעות יד על קן השער מחייב אדום למרות היתרון שניתן) שער שיוויון מעבירה ברורה על הבלם השומר על הנוגח , פנדל מומצא, אדום לחיפה בכדי להבטיח ניצחון ,זריקת המאמן ליציע ולסיום לא ללחוץ את ידו פסיכולוגיה בשקל מראה שהכל היה מכוון, וזה רק חלק קטן מתצוגת השיפוט של חכמון אז אוהדי מכבי הפאנטים שאיבדו כל אוביקטיביות נו באמת.זו לא טעות רק של פנדל.
השב   •  10
ישראל26/11/2013 11:07
1)אם לא ידעת אז אם שחקן עוצר כדור ביד שלא במתכוון והכדור בכל זאת נכנס לשער אזי השחקן לא מקבל שום הרחקה.
2)בגול המשווה רואים כיצד הבלם במפורש עוקה איפון על המבקיע!
3)אומנם הכדור לא היה בכיוון אבל עצם זה שהבלם דחף את יצחקי ולו רק לתפוס מיקום יותר טוב זו עבירה לכל דבר.
4)שכחת את השריקה לניבדל של פריצה שלא היה כאשר האחרון מול השוער לבד!!
5)מכבי עלו ב-4 דרגות על חיפה לאורך כל המשחק.
6)המשחק ניגמר 3-1 עוד ליפני שהמאמן והשחקן הורחקו.
7)מאמן טוב ואחראי לא שובר את הכלים ומתנהג כמו תגרן בשוק!!
8)כל אלו עובדות,אבל מה לך ולעובדות,אתה אוהד ללא שום קשר לכדורגל ולחוקיו!!
השב   •  00
185
ארי שמאי25/11/2013 14:01
השב   •  11
184
יוסי שקלי25/11/2013 13:17
מכמה שנשארו שמה
השב   •  00
183
מוטי25/11/2013 13:15
השב   •  00
182
אדום25/11/2013 13:15
השינויים שלו ממערך למערך הם טעות ! הקישור לא מתחבר, גרזיציץ הוא בלם שלישי ! מיותר ! צריך את שי באמצע כי בהרכב אין עושה משחק
השב   •  40
181
דבלטא25/11/2013 13:08
השב   •  10
180
ביתרי וותיק25/11/2013 12:44
השב   •  00
מוטי25/11/2013 13:17
השב   •  00
179
יא25/11/2013 12:34
תילמדו לא תמיד קבוצה מצליחה
השב   •  00
178
ירוק25/11/2013 12:33
השב   •  11
177
תמיר25/11/2013 12:31
צריך להחליף את גורדנה בזגורי ואז גם המאמן יצליח
השב   •  20
176
שחר25/11/2013 11:48
אני מניסיוני יודע שמכבי תא זה רגע חולף.אפיזודה חולפת.הם אפילו מקום שני לא יקחו
השב   •  53
יעקב25/11/2013 12:04
הוא יודע שגולדאר זה רגע חולף עם המון כסף שחור.ועוד מעט חוזרים לעוד עשור לא ברור
השב   •  20
בנט25/11/2013 12:11
מהסתכלות על ההסטוריה מכבי חייפה זה אופנה חולפת
השב   •  11
מכביסטוס25/11/2013 13:30
השב   •  00
גדי ארנון25/11/2013 14:04
השב   •  10
175
רוני25/11/2013 11:45
אתה עם הפה הגדול והלא נקי שלך אתה לא ראוי להפועל תל אביב !!
השב   •  31
174
פרשן אמיתי זה אני25/11/2013 11:39
?
השב   •  21
173
גל השבור25/11/2013 11:34
השב   •  20
172
רוני25/11/2013 11:18
אני מצטרף בכל פה להתנצלות בפני רגב פנאן וקורא לכל חברי העמותה של הפועל תל אביב לחתום על עצומה המגנה את השירים הללו
השב   •  110
אנור מישל25/11/2013 13:51
אני בעד התנצלות ענקית.
השב   •  20
171
בוריס יוסופבלסקי25/11/2013 11:06
השב   •  00
170
צהוב25/11/2013 11:02
שוכחים פה דבר חשוב, כשקבוצה שולטת במשחק ולוחצת ונמצאת ברוב הזמן באיזור רחבת היריב, גם גדלים הסיכויים שישרקו לטובתה פנדלים, זה לא קשור לזה שזאת מכבי תל אביב, חוץ מזה שגם נגד מכבי עשו טעויות שיפוט נוראיות העונה ואפילו במשחק הזה כששרקו נבדל שלא היה על פריצה, ושוכחים פה את הדבר הכי חשוב, מכבי כבשה שלושה שערים ולא שתיים, אז לא הפנדל הכריע
השב   •  51
169
DAVID25/11/2013 10:58
אודה ,כי חששתי מהמשחק הזה,לאור התוצאות האחרונות ביננו בבלומפילד שאינו מאיר לנו פנים.
אודה גם,כי הפועל הפתיעה אותי החולשתה הרבה(בעיקר במחצית השניה).
מסכים איתך בכך שבן שמעון עלה במערך הגנתי משהו,לעומת בנאדו שפתח במערך הרפתקני (שלפני המשחק לא התלהבתי ממנו וחששתי ממשחק ההגנה שלו)!
השב   •  50
168
בנט25/11/2013 10:56
קבוצה צריכה להראות אופי גם אחרי שהיא מקבלת גול ואם אין לחיפה אופי והם טוענים שבגלל הפנדל השגוי הם הרימו ידיים זה בעיה שלה .. גם בלי הפנדל היינו מנצחים 2-1 חיפה שיחקה בונקר מהתחלה ועד הסוף והגול השלישי היה מהלך מדהים שגם קבוצה בשיא הביטחון הייתה מקבלת אותו נ.ב הגיע לנו פנדל שלא נשרק נגיעת יד ברורה ברחבה אז תדברו כמה שאתם רוצים ותתפוצצו כי זה היה שלוש נק חוקייות למהדריו
השב   •  10
167
בנט25/11/2013 10:52
תפסיקו לדבר שטויות הגול השלישי היב מהלך נדיר שפרץ בונקר לא איזה גול של טעות בהגנת חיפה שאפשר להצביע על הרמת ידיים של הקבוצה בעקבות הפנדל .. בכל אופן קבוצה צריכה להראות אופי גם אחרי
השב   •  10
166
עופר25/11/2013 10:48
השב   •  00
165
רענני25/11/2013 10:47
הפועל יש רק ברעננה
השב   •  30
אוהד כ.25/11/2013 11:53
קדימה הפועל באר שבע!
השב   •  00
עזרא המלך וסנטה קולומה המלכה25/11/2013 19:28
אתה יודע שגם אתם
קרואים הפועל ?!(באר שבע)
השב   •  00
164
ניסו25/11/2013 10:46
ואז במרצת
השב   •  01
163
בנט25/11/2013 10:41
במשחק הבא הוא ילבש צהוב.איזה שקוף הוא היה.חסר רק שהוא היה מבקיע.בושה.
השב   •  11
162
ביבי25/11/2013 10:37
רק חיפה מפחידה אותי העונה ואתמול ראינו למה.איזה מזל שניצחנו אחרת חיפה הייתה מתקרבת מאוד.כל שבת מעניין אותי רק קבוצה אחת זו חיפה כל השאר לא מעניין.
השב   •  41
161
לירן מכבי25/11/2013 10:11
זה טור האבל על הקבוצה שלך ז"ל שהלכה לעולמה ונולדה במקומה קבוצה חדשה . אותה לוזריות , אותו ארס , וגם סופה קרוב מאוד !!
השב   •  41
160
הענק הירוק25/11/2013 10:09
חושב שהוא המציא את הכדורגל.
השב   •  20
159
ביבי25/11/2013 10:03
מקקי רועדת כשהיא רואה את חיפה יוצאת מהמשבר.אוי חכמון כמה פעמים אפשר לטעות בכזה זמן קצר.זה ברור שהוא אוהד מקקי.
השב   •  51
לפיד25/11/2013 10:25
כנראה שגם באיגוד אוהדים מקקי אחרת איך להסביר שהם שולחים את חכמון כל פעם שמקקי מקרטעת.אז בשביל אליפות חיפה צריכה לנצח גם את האיגוד.בושה.
השב   •  10
צהוב מצהוב25/11/2013 10:31
אח שלי, את המנגינה הזו שמענו כבר שנה שעברה, הסוף ידוע. . .
השב   •  00
אייל25/11/2013 10:32
אתם חיים בסרט עכשיו תתטענו שאם ואם ובסוף יגמר 180 הפרש בטבלה
השב   •  01
עידן25/11/2013 10:49
כולם מדברים על הפנדל למה לא ידברים על נבדל של פריצה במצב של מאתיים אחוז גול שלט היה ולא נברא? למה לא עשו כזה סיפור מהגול החוקי שקיבלתם מסכנין דקה שלישית? אז תמשיך לקנא ותחזור לחור שלך אנחנו לא מפחדים ובטח שלא ממכם 333333
השב   •  00
דני25/11/2013 11:36
אני דווקא זוכר 0-3 חד צדדי בקרית אליעזר לפני לא כל כך הרבה זמן. שב בשקט, מקום שלישי תפור עליכם!
השב   •  00
158
אדום עתיק25/11/2013 10:03
מסכים עם סעיף 5 במאה אחוזים,בכל פעם שניגש אליי ילד מהאולטראס ומבקש שאתרום,חולפת בי המחשבה האם בכלל אני מעוניין להיות חלק מהמעודדים הנפלאים הללו ,שעם יד מכוונת וקצת רגש והתחשבות יבינו שאפשר גם בלי.בלי שואה.בלי פאנן.וכן גם בלי שמעון מזרחי תתאבד.אם זה אכן ימשך.אחזיר את כרטיס האדומים ונפרד כידידים.כי עידוד זה לא פגיעה ביריב הספורטיבי, מותר להתגרות מותר להקניט ולעקוץ, אסור להתלכלך,אסור לאבד צלם אנוש.תחשבו על זה!!
השב   •  150
יוני25/11/2013 11:10
יירבו אוהדים כמוך
השב   •  30
157
אבי25/11/2013 10:02
השב   •  00
156
אבנר פ"ת25/11/2013 09:52
השב   •  10
155
מיכאל25/11/2013 09:45
די עם השנאת חינם
צריך ליהיות אהבה בין כולם וגם אם משהו מנצח או מפסיד לפרגן

צריך קצת בגרות, לשנוא אוהדים של קבוצה אחרת זה ילדותי וחסר הגיון
השב   •  50
154
אפי25/11/2013 09:36
בתקציר אין זווית טובה לראות אם היה פנדל,אבל חברים שלי שהיו במשחק נשבעו שקיבל מרפק לפנים,בכל אופן זה ככ ברור שהשופטים שונאים את מכבי בחיים לא נהנו מטעויות שיפוט אבל סבלנו בכמויות,אין ספק שאיגוד השופטים חולה על מכבי חיפה תמיד השיפוט לטובתה אבל תמיד,ובחיים היא לא קופחה
השב   •  41
153
שונא פטיש מגל25/11/2013 09:36
יוסה''לה כבר גמר לכם את כל החיתולים והמגבות. זה הזמן להביא חדשים. ים של דמעות לי. את האופסייד של ברדה התאים לך לשכוח, נקניקיה. מה היה קורה בב"ש אילו.
אתם הפועל אילו ת"א.
אתמול היינו חיפאים.
צהוב עולה עולה
השב   •  20
152
סם25/11/2013 09:35
שמאי למה אולי ??הרי זה ברור !רב"ש פשוט בלון יחסי ציבור תרתי משמע !!מתנסח כעו"ד אינטליגנט ,אבל מאמן הוא לא !ההתעקשות שלו על עמוס בשער העיפה אותנו מארופה !גרזיציץ סאשה וגורדנה שחקנים לקבוצות בליגת המישנה ,אוראל דגני לא מתאים ! ליבש את שי על הספסל ,ולהקפיא את טועמה ,זאת שרלטנות !והינה הבלון תרתי משמע התפוצץ לנו בפרצוף !!חיים רמון הוא כישלון בנושא ניהול ובכל מה שהוא נגע ,הוא הרס !!יוחזרב שייע לאלתר !!הכובים להעיף לשמים !!שכטר ושות ולשחק עם כמה שיותר שחקנים שהסמל של הפועל חשוב להם מהכסף !
השב   •  30
151
שאול25/11/2013 09:33
בתור מכביסט לא ממש הפריע לי אם הגועל היו עושים תיקו ומעלה אבל הגועל השנה כל כך לא יציבים שזה מפחיד, הם יכולים לנצח את דורטמונד ואז להפסיד לצפרירים..שמאי ברור לכולם שאתה פה על תקן המחליף של הפושע המלוכלך רוזן,אבל זה לא אומר שגם אתה צריך להתעסק במכבי בכל טור שלך, במיוחד שהקבוצה שלך נראית כמו שהיא נראית
השב   •  11
150
טליבן25/11/2013 09:32
השב   •  00
149
יוסי25/11/2013 09:13
השב   •  10
148
עם ישראל25/11/2013 09:10
הפועל ״4״ תל אביב
השב   •  00
147
רובנקו25/11/2013 09:07
השב   •  10
146
tsuo cghr25/11/2013 08:58
דבר ראשון אני מזמין אותך לשער 7 לראות את אחוז האשכנזים .דבר שני אתה בכלל לא גזעני.אתה לא מבין למה הקבוצה שלנו שנואה ? או קיי אני מנסה לרענן את הזיכרון שלך ! משחק ליגה אחרון בית"ר בבית מול הפועל ת"א תיקו ובית"ר אלופה.אתם חשבתם שתקבלו מתנה את המשחק אבל משה סיני חשב אחרת.זה כל הסיפור !! אגב אין לך מה לחשוש אתה יכול לשבת בשער 7 וללבוש את חולצת בית"ר ואף אחד לא יפגע בך !
השב   •  00
בוריס יוסופבלסקי25/11/2013 11:07
השב   •  00
145
ביתרי25/11/2013 08:57
אני מצטט את דברי שמאי בסעיף 7 - אוהדי הפועל אינם חפים "ממוסר כפול" כי אם טביב היה מפסיד 4:2 נגד חיפה היו אוהדי הפועל על הגדרות , מה שאי אפשר לומר בדבר התנהלותם כלפי "החבר" חיים רמון" . הטענה לגזענות של אוהדי הפועל קבלה כאן חותמת סופית שאין עליה עוררין .
השב   •  40
נימני25/11/2013 10:14
השב   •  10
144
לא מבין כלום25/11/2013 08:51
מה אתם רוצים אחלה מאמן,מתאים לכם בול..חזרתם אתמול לפרופורציות המתאימות זה הכל
השב   •  20
143
ירוק מפרגן25/11/2013 08:47
יפה ומרגש לראות תמיכה של קהל ביתי כאשר הקבוצה נמצאת בפיגור 4-1.
השב   •  51
נמרוד בוכמן25/11/2013 09:14
השב   •  01
נמרוד בוכמן25/11/2013 09:15
השב   •  01
ראדה ראדי25/11/2013 09:38
אני מאד בעד לעודד קבוצה בעת שהיא בפיגור(כפי שמכבי עשו בחיפה השבוע)או שהיא בריצה שלילית במשחק(כפי שאוהדי הפועל בכדורסל עשו בדרבי לפני שבוע כאשר מכבי רצה וצימצמה עד ל4 נקודות). נניח דקה 60 חטפה גול והיא בפיגור אחד אפס או שתיים אפס. אבל בפיגור ארבע אחת בדקה ה88 זה שיא הלוזריות ושיא הפאתטיות.סוג של שימחת ההפסד.לא צריך לשרוק בוז ולקלל אבל גם לא לעודד כאילו זכיתם באליפות. בעצם בכך האוהדים אומרים לא הקבוצה חשובה לי, איננו מעודדים אותה כדי לדחוף אותה אלא רק להראות כמה אנחנו מאוהבים בעצמנו.
השב   •  02
הנביא25/11/2013 11:47
תומכים במאה אחוז. העיקר כתבת שם של שחקן שלא פוגע בכדור.
השב   •  10
142
ארז25/11/2013 08:47
זה לא אותו אחד שהאשמתם וירדתם לחייו שעשה ״עאלק בונקר״ נגדכם? חי חי חי
השב   •  10
לירון25/11/2013 09:53
עם רעננה
השב   •  00
ארז25/11/2013 10:09
או יהיה תיקו - לא נבכה כמו הפועל. בונקר זה לגיטימי אם אתה קבוצה קטנה
השב   •  00
141
טימי25/11/2013 08:37
השב   •  12
דרור25/11/2013 10:07
תוך 6-7 שנים אתם מתחברים ואז תהיו קבוצה!
השב   •  20
140
טל25/11/2013 08:32
להחליף מאמנים קשטן לביתר אלי כהן לפ״ת וסיני לבני ייהודה ורן בן שמעון יישאר בהפועל וימשיך לדעוך
השב   •  00
139
גדי ארנון25/11/2013 08:32
בלי הפנדל לא היה מובקע השלישי מכיוון שהחילופים ההתקפיים שעשה דורה בעקבות הפנדל הובקע השלישי , היתי במשחק ומי שעמד להיכנס הוא בלם נוסף ולא חלוץ וקשר התקפי (ללה ומרינקוביץ) ואגב גם השער בראשון הובקע מהעדר שריקה לפאולים וחניקות על כל קו ההגנה של הפועל חיפה.תבדוק אותי.
השב   •  00
138
נתי25/11/2013 08:30
אנחנו לא קבוצה לצערי.אנחנו טובים נגד רמת השרון וכאלה.בקיצור סתם עונה והלוואי שהדרבי לא יגיע
השב   •  00
137
דדי פישמן25/11/2013 08:30
הנני חבר עמותה של מחלקת הכדורסל של הפועל ת-א כמעט מיומה הראשון ואני מודיע לאוהדים של הקבוצה ולא משנה מאיפה הם באים:די כבר עם העידוד העלוב שלכם.לא יעזור לכם פתיתי נייר או כדורי ים מפגרים למיניהם.אתם באופן החופשי ביותר מעליבים בני אדם באשר הם.דעו לכם שבין חברי העמותה ישנם חברים שהםבנים או בנות של ניצולי שואה.מספיק.יו''ר מכבי בכדורסל ורגב פנאן,התנצלותי הכנה על הדברים המכםירים שנאמרו בזמן הדרבי האחרון ועוד משחקים.אישית לא אגיע יותר למשחקי הקבוצה עד אשר לא יפסקו עידודים מהסוג הנ"ל.קבוצת הכדורסל שלנו היא אהבת חיי אבל יש גבול.בתור בן של ניצולי שואה וגם בתור בן שכול אני אומר לכם:חדלו ועודדו את הקבוצה בלבד.
השב   •  30
136
גדי ארנון25/11/2013 08:29
גם שער השיוויון של מכבי ת"א נכבש מעבירות ברורות על כל שחקני ההגנה של הפועל חיפה ללא תגובת חכמון תראה בתקציר, כמו כן הפנדל למכבי חיפה אומנם כבר היה בגרביץ'' טיים אך היה על קו הרחבה ולא בתוכה, 3-2 יותר מכובד מ 4-2 ואולי היה משנה את דקות הסיום. כך שהיתה חייב לסכם ששני המשחקים המשמעותיים ביותר במחזור הזה די הוכרעו בשריקות הזויות שלא לומר מוכנות מהבית ועם רצון אז למצוא אותן במהלך המשחק.
השב   •  12
A.J.25/11/2013 10:09
שופטים טועים נקודה ! הבעיה איתם שהם מתחשבנים ! מה זה לא ללחוץ יד למאמן ? איפה שיקול דעת ? הצהוב השני לשרן ייני מול מכבי פ"ת = שופט עם אצבע קלה על ההדק, ולך אזכיר את השער שכבשתם נגד מכבי בשנה שעברה , מנבדל של שני ק"מ , והאדמה לא רעדה, וברדה נגד מכבי שער מנבדל , והאדמה לא רעדה, כך שפעם אתה מפסיד ופעם מרוויח, כי שופטים הם בני אדם, מה לעשות ?
השב   •  10
רחב25/11/2013 10:28
יקירי חד העין
בשער הראשון של מכבי היו עברות ברורות של שחקני חיפה על שחקני מכבי. תראה שפריצה לא מסוגל לשמוח (לזוז) אחרי הגול כי שניים מחיפה תלויים עליו. וגם את בן הרוש תפסו. תביט שוב יקירי האוביקטיבי
השב   •  10
DAVID25/11/2013 11:01
פרט לכך,השחצנות שלו עוברת גבולות,לא משנה מה קרה בלהט המשחק,אבל כאשר מאמן (שקופח)בא ללחוץ את ידך בתום המשחק,מן הראוי ללחוץ את ידו המושטת!
חכמון היה מעורב בלא מעט טעויות שיפוט שגרמו לסערת רגשות ואיבוד שליטה שלו (הוא כרה בור ונפל לתוכו),מן הראוי שלא ישפוט יותר בליגת העל לאורך זמן רב!
השב   •  10
גדי ארנון25/11/2013 13:48
השב   •  00
גדי ארנון25/11/2013 13:51
כל השריקות במשחק גם לפני מופע האיימים מדקה 75 היו שריקות חד צדדיות עד שראה שאת המשחק לא תנצחו, "לך זרוק את עצמך ברחבה אני כבר ישרוק" כך זה מרגיש למי שהיה במגרש וראה את כל הבעיטות הקטנות ברגליים "וחוק היתרון" שבא בעקבותן רק מה מכבי למרות זאת לא הבקיע הרבה מצבים שניתנו לה ע"י השופט גם כן.
השב   •  00
גדי ארנון25/11/2013 13:52
השב   •  00
גדי ארנון25/11/2013 13:53
בכל 90 הדקות טעה רק לכיוון אחד.
השב   •  00
יוסי הקיבוצניק26/11/2013 00:32
שוב ושוב. אתה טועה. אני מניח שזו ראייה לא אובייקטיבית שלך. אגב, השופט הורחק בגלל התנהגות מחפירה בסוף המשחק (קשור ללחיצת יד כלשהי). אני מניח שיחזור לשפוט אחרי ליבון עניינים.
השב   •  00
135
יוסי הקיבוצניק25/11/2013 08:29
ואם ישנן טעויות שיפוט, זה קורה. זה קרה למכבי לא מעט. גם במשחק מול הפועל חיפה על פנדל שלא נשרק וגם מקרים בהם זה עלה במשחק. טוב עושה סוזה שבורח מלהאשים שופטים בהפסד ומתרכז רק בעשייה.
הדבר היחידי שמעיב על השיפוט דווקא בא בסיום המשחק בעת שחכמון לא לחץ ידו של דורה. זה לא מביע בגרות.
השב   •  10
134
צפוני כחול25/11/2013 08:29
אתה המצאת את "יהירות של מפסידים". לא נראה שאתה, כאוהד אדום, בעמדה של להתייחס לאחרים. זה בדיוק הזמן להיכנס למקלט לכמה ימים ולשבת בשקט.
השב   •  30
133
מוטי25/11/2013 08:26
השב   •  11
132
ויקטור25/11/2013 08:24
השב   •  00
131
יוסי25/11/2013 08:23
השב   •  21
130
אהרון25/11/2013 08:22
השב   •  00
129
שי מזרחי25/11/2013 08:19
השב   •  20
128
יאללה ביתר25/11/2013 08:19
השב   •  30
127
אלון25/11/2013 08:18
את המומנטום. ידוע שרוב השערים של מכבי הם במחצית השנייה
השב   •  00
126
מנחם25/11/2013 08:14
אתה פשוט הכותב בין הגרועים אם לא הגרוע ביותר שהיו במדינה אני לא מבין איך אתר ואן מפרסם את המאמרים שלך כל כך רדודים ומשעממים אתה סך הכל אוהב הפועל שנתנו לו במה
השב   •  00
125
ראדה ראדי25/11/2013 08:12
מסכים איתך בכל מילה! גם לגבי רב״ש גם לגבי מה שכתבת על מכבי( כנראה אכן היתה מסיימת בתיקו) גם מה שכתבת על רגב( כולל הדברים לגבי מזרחי תתאבד, זה לגיטימי)היה מצויין
השב   •  00
124
שלמה25/11/2013 08:06
לפחות לא נראה את חבורת העגלות ושכטר הבלוף
השב   •  40
123
מאהר אבו גוש25/11/2013 07:53
לפטר את בן שמעון !!, החבורה של מויס מקום שבעי בליגה האנגלית , ואף אחד לא אמר שצריך לפטר אותו , בגרמניה גם כן נותנים גב רחב למאמנים , חוץ מהישראלים !!, האינטלגנציה שלהם אחרת ומבין יותר מכולם !..
השב   •  30
122
בן25/11/2013 07:49
השב   •  12
121
יהודה המכבי25/11/2013 07:48
השב   •  10
120
שלמה25/11/2013 07:39
יש לי מאמן חדש בשביל הפועל
א ר י ש מ א י !
הרי הוא יודע הכל על הפועל על הליגה ועל כל מה שצריך .
ישר כח גבר !
השב   •  00
119
השדים האדומיים!25/11/2013 07:38
וואלה מתחיל להמאס עליי הדבר הזה!

למה אנחנו פאקינג צריכים לשנוא אחד את השני? אנחנו קבוצה ישראלית אנחנו אחים אנחנו לא חזירים! אולי קורה מידי פעם שהפועל מועדת אבל היא חוזרת ובגדול! וסבבה כל הכבוד לחיפה על הנצחון אבל היי.אל תשכחו מאיפה הפועל באה.התחלנו את העונה עם תיקו

ופעם הפסד פעם נצחון פעם הפסד פעם נצחון.

אני רוצה לראות קבוצה אחת שמגיעה לליגת האלופות ודורסת קבוצות עם תוצאות של 5-0 4-1

אז בחייאת תפסיקו לשנוא אחד את השני גם מכבי גם ביתר וואלה נמאס כל הפסד של הפועל מכבי חייבים להדחף כמו לא יודע מה.למה אם היינו מנצחים אוהדי מכבי היו יורדים לחיים של מכבי חיפה.אז סתמו תפה וזהו
השב   •  42
A.J.25/11/2013 10:10
אתה עדיין לא מייצג את ישראל ? זה דוגמה אחת ללמה . תפנימו את הביקורת .
השב   •  30
חיים25/11/2013 11:51
בכתבות על מכבי. אתם הרבה יותר נודניקים מאיתנו.
השב   •  30
118
צהוב גאה25/11/2013 07:35
אתה סמרטוט איך זה לקבל 4
השב   •  11
117
חזי25/11/2013 07:34
הניהול של המשחק מתחת לכל ביקורת . השחקנים בעיקר המגינים ברמה נמוכה .
אבל למה אף אחד לא מציין שלא היה פנדל וההכשלה הייתה על הקו של ה-16.
לסיכום , הפועל קבוצה כבויה וחלשה , מאכזב וכואב מאד.
השב   •  00
ארז25/11/2013 08:27
תקרא את מה שכתבת ואחר כך תלמד את החוקה ותבין שהיה פנדל כי להזכירך קו ה 16 לצורך העניין הוא חלק מהרחבה
השב   •  00
A.J.25/11/2013 10:12
השב   •  00
הכריש הפטיש25/11/2013 12:05
פנדל נקבע לפי מיקומו של המכשיל. שהיה עמוק ברחבה.
עכשיו לך לנגב את הדמעות.
טישו ?
השב   •  00
116
רפי25/11/2013 07:30
השב   •  00
115
אייל25/11/2013 07:29
השב   •  11
114
יקיר25/11/2013 07:29
הפועל מתחילה להתרגל לרבעיות.
השב   •  11
113
ערן25/11/2013 07:27
השב   •  21
112
מכביזם25/11/2013 07:22
ולא ראו אם היה פנדל או לא. בכל מקרה, גם אם היה פנדל אז מגיע לנו לנהינות פעם אחת מטעות שיפוט לטובתנו כי אחרי שנים שהשופטים היו דופקים אותנו ונותנים לחיפה אליפויות(!) אז אנחנו יכולים לשמוח ממשחק אחד.
נ.ב למה אף אחד לא מדבר על המשחק נגד באר שבע? אחלה שיפוט היה שם. לצד האדום.
השב   •  51
111
reed soul25/11/2013 07:22
השב   •  10
110
אייל25/11/2013 07:20
גם בלי הפנדל מכבי היו מנצחים ושלא נדבר על הטעויות הרבות נגד מכבי העונה.
ולמה לא משזכירים את נגיעת היד של שחקן חיפה במחצית הראשונה?
השב   •  41
מכבי25/11/2013 07:44
היה במתב של 1 על 1 והיה כובש בטוח
השב   •  11
גדי ארנון25/11/2013 08:32
בלי הפנדל לא היה מובקע השלישי מכיוון שהחילופים ההתקפיים שעשה דורה בעקבות הפנדל הובקע השלישי , היתי במשחק ומי שעמד להיכנס הוא בלם נוסף ולא חלוץ וקשר התקפי (ללה ומרינקוביץ) ואגב גם השער בראשון הובקע מהעדר שריקה לפאולים וחניקות על כל קו ההגנה של הפועל חיפה.תבדוק אותי.
השב   •  00
גדי ארנון25/11/2013 13:57
היה חייב להישלף אדום לבלם מכבי שעצר פעמיים את הכדור בידו, גם אם ניתן יתרון ושער הובקע , אדום כאן איננו שיקול דעת בכלל. והצהוב השני לזיו רחמים מכבי קבוצה שצריכה שירחמו עליהה.?!?
השב   •  00
109
דין25/11/2013 07:19
אתה לא אוהד אמיתי אתה צהוב
השב   •  12
108
A22A25/11/2013 07:16
זה לא שבן שמעון לא ראוי להפועל זה שהפועל לא ראויה לבן שמעון.
רן הוא מאמן נהדר שעשה טעות שהלך להפועל. שכטר וורמוט כבר 4 שנים לא מבקיעים שער או עושים איזה מהלך שמזכיר מה הם היו פעם. לבנות קבוצה על שני אלה זה טעות. בנוסף שני הבלמים שהוא הביא הם שני ליצנים.
רן תעזוב את הפועל אפילו אם זה רק בשביל שגוטמן יחזור לשם ולא יהיה מאמן נבחרת.
השב   •  00
107
חסר חוליות שילשולי25/11/2013 07:01
השב   •  22
106
אייל25/11/2013 06:59
ומנה ממכבי יתרון מוקדם
השב   •  41
105
יגאל25/11/2013 06:57
תמשיך לאכול את הלב.
השב   •  01
104
אורי25/11/2013 06:56
האמת אתם קבוצה פח וטיפשים כי בכסף של שכטר הייתם מביאים 3 שחקנים ואז אולי היה יוצא משהו.ח שונא הגועל.
השב   •  01
103
ofer25/11/2013 06:48
אתה לא מבין בכדורגל והתקציב במיקרה זה גם לא חשוב הם הראו רצון אבל לא יכולת או שכניראה אתם פשוט מאוהבים בסיפרה 4 המשך יום טוב לכל אלה שלא מיוצגים ע"י הפועל
השב   •  11
102
אריק בנאדו25/11/2013 06:47
יפסיקו לקבל מתנות מהשופטים אנחנו נהיה שם.
השב   •  32
מכביסטוס25/11/2013 07:34
וכתוצאה מכך עשיתם 2:1 ?
השב   •  21
גדי ארנון25/11/2013 08:34
השב   •  11
A.J.25/11/2013 10:14
ברדה מנבדל !
אשדוד (אשתקד ) נבדל קילומטר .בקטנה .
השב   •  00
101
ג׳ון25/11/2013 06:44
הסטטיסטיקה שיקרה במשחקים של מכבי נגד ב״ש ומכבי פ״ת שהיו צריכים להיגמר בנצחונות גבוהים למכבי.אבל נגד הפועל חיפה הסטטיסטיקה כבר התיישרה עם היכולת האמיתית של מכבי, ותורגמה לשערים. והפנדל הוא סך הכל עוד נתון לפעמים טועה בעדך ולפעמים נגדך.
השב   •  21
100
מכביסטוס25/11/2013 06:44
לנסות לחבל למכבי , הגענו למציאות האמיתית שהייתה לאורך כל השנים.
השב   •  11
99
זהבי המלך ופנדורי המלכה25/11/2013 06:41
כואב לך יש לך טראומה בלילות מזהבי ופריצה יהיה בסדר חבר!4444
השב   •  11
98
אודי קריב25/11/2013 06:31
רן בן שמעון זה הבלוף הכי גדול בכדורגל !מי שחכם זה איזי שרצקי
השב   •  01
97
אלי25/11/2013 06:30
השב   •  00
96
שמוליק25/11/2013 06:23
מה קשור בית״ר ? למה קשה לך להשלים טור בלי לרדת על בית״ר . קח זאת כחומר למחשבה . אפרופו גזענות.
השב   •  12
95
יוני25/11/2013 06:20
משהו בכלל הסתכל על הטבלה?
מכבי תל אביב מובילה את הליגה עם הפועל באר שבע, הפועל רעננה, בני סכנין והפועל חיפה! ומרכז טבלה ומטה יש לנו את הפועל תל אביב, קריית שמונה, מכבי חיפה, וביתר ירושליים!
כל הליגה פה חיה בסרט רע מאוד! חוץ מבאר שבע אין עניין בצמרת ואם לא היה מכבי תל אביב אז בכלל היה בזיון. תתחילו להתעורר אוהדים ותדרשו צמרת!
השב   •  01
94
איתן25/11/2013 05:56
מצויין
השב   •  00
93
קורא25/11/2013 05:39
השב   •  00
92
הצהוב25/11/2013 05:19
אדון שמאי קולך לא נשמע אז שגזלו ממכבי את הנקודות מנבדל ברור אז כולם אמרו קורה ששופט טועה! לא יעזור מכבי תיקח אליפות עם ובלי שופט.
השב   •  11
91
אלי25/11/2013 04:41
טור מגעיל ואדם מגעיל והכל מיותר ואישי איש מגעיל
השב   •  20
90
צהוב25/11/2013 04:30
כשברדה כבש נגד מכבי מניבדל של קילומטר אמרת משהו?! כשלא נישרק לנו פנדל ברור באותו משחק ציינת זאת? לא! אז אל תבלבל תמוח על הפנדל של יצחקי כי זה מתקזז במהלך העונה.. אתה הרגע התבכיינת שלא נישרק לכם פנדל נגד חיפה אבל אתה שוכח שחצי מכמות השערים שצברתם היו מניבדל. חוץ מיזה שגם בלי הפנדל מכבי היתה מנצחת תאמין לי
השב   •  10
89
המשקיף25/11/2013 04:11
ברור שהיה פנדל. בכל משחק יש 4-5 מצלמות ואם יש מחלוקת מראים את המצב מכמה זויות. בפנדל הראו רק מזוית אחת (בכוונה?) ואם היו מראים מזוית אחרת, למשל מהזוית של השופט או מלפנים, היו רואים את המרפק שהבלם הכניס בפנים של זהבי.
רואים ששחקני הפועל חיפה מנסים לשכנע את השופט שלא היה פנדל, היחידי שלא ניגש זה הבלם שגרם לפנדל מאחר וידע שהיה פנדל.
אבל זה בסדר, תמשיך לאכול את הלב.
השב   •  60
88
מנגו25/11/2013 03:59
אים לא היה פנדל מכבי לא היו מנצחים?
על סמך מה אתה כלכך בטוח?
אני דווקא חושב שאים השופט לא היה שורק לפנדל, שחקני מכבי היו מתעצבנים, ומכניסים להפועל חיפה 11 גולים.
אים לך מותר לכתוב שטויות, אז גם לי מותר.
רק שלי לא משלמים על זה.
השב   •  50
87
אוהד25/11/2013 02:35
שאף אוהד מכבי לא יסכים עם השטויות שאתה רושם. הדעה האישית שלך מגוחכת.
השב   •  10
86
שחר25/11/2013 02:08
לא יכול לשמוע אותך.מה הידע שלך בכדורגל ובספורט בכלל.יש מליון אוהדים של מכבי שלא מסכימים איתך,ואגב,הכתיבה שלך גרועה לא יודע משלמים לך על זה
השב   •  00
85
עדן25/11/2013 01:58
אתה אדם קטן ומסכן, רחמים!!
השב   •  20
84
פאבלו סוסה25/11/2013 01:43
1-0 2-0 3-0 4-0 5-0 6-0 מספיק השבוע
השב   •  00
83
תמיר25/11/2013 01:37
השב   •  01
82
מקווה שנהנת ארי היקר25/11/2013 01:25
ארי נהנת
השב   •  00
81
רמבו25/11/2013 01:25
לך שמאי. עזוב את חכמון .
השב   •  30
80
יגאל25/11/2013 01:24
השב   •  00
79
אוסישקין חניון25/11/2013 01:17
השב   •  20
סיוון25/11/2013 09:32
השב   •  10
78
אמיר25/11/2013 01:16
השב   •  00
77
שלומי25/11/2013 01:13
לכתוב טור בשום מדיה עלוב נפש ומתנשא
השב   •  01
76
אני25/11/2013 01:12
בא רן בן שמעון למועדון כמו הפועל מקבל תקציב מכובד ביותר קיבל כל שחקן שהוא רצה ואנחנו נראים גרוע
נגד פאנדורי -הפסדנו אבל לא האשמתי את רן כי בכל זאת קבוצה חדשה אמרתי לא נוראה
אבל עם כל הכבוד להפסיד לכל קבוצה שנותנת טיפה פייט
ביתר-חיפה-פאנדורי ועוד ולהיראות ככה אחרי 10 מחזורים
רן עם יש לך כבוד תתפטר
השב   •  30
75
אוהד25/11/2013 01:09
ועדין להיות אוהד הפועל ואל תחשוב שעשכשיו אתה כאילו מנסה לרצות את שאר הקוראים זה לא נכון אתה אומר מה שנכון בצורה מבוקרת לפעמים אפשר להוסיף איזה פלפל אבל יש גבול מקווה שתמשיך ככה
השב   •  10
74
אוהד25/11/2013 01:09
הוכחת הפעם ואני מקווה שהבנת שאפשר גם אחרת , אפשר להגיד את הדעה שלך וגם להיות סובייקטיבי אבל יש דרך , כל הכבוד על ההתנצלות ובקשר למשחק של מכבי אתה צודק לא היה פנדל אבל עדין אין לדעת איך היה נגמר בכל אופן המשך בצורה הזאת
השב   •  10
73
הייזנברג25/11/2013 01:07
תהיה בטדי כמאמן בית״ר. יושב עליה בול.
השב   •  00
72
יוני25/11/2013 01:02
רן בן-שמעון צריך את העונה הזאת כדי לבנות בהפועל תל אביב משהו חדש לעתיד.
אני בטוח שבעונה הבאה הפועל תל אביב תהייה קבוצה הרבה יותר טובה איתו.
אי אפשר לבקש ממאמן טוב שלא יהיה לקחת מועדון מרוסק ולקחת אליפות איתו.
לבנות קבוצה לוקח קצת יותר זמן
השב   •  11
71
מאיר גור25/11/2013 01:01
הכותרת מעידה
השב   •  00
70
אביב25/11/2013 00:57
השב   •  00
69
יונתן25/11/2013 00:57
מה עשתה מכבי תל אביב השבוע? כותב הטור הוא ללא ספק אוהד מכבי מושבע. אחרי הכל, תחביבו הוא לצפות בכל משחק של מכבי ולנתח אותו מנקודת מבט ביקורתית. מדי פעם, הוא משתדל להתעדכן גם מה קורה בהפועל.
השב   •  20
68
אלדר25/11/2013 00:52
קודם כל, כאוהד הפועל מה לך ולמשחקי מכבי? הרי לא משנה אם היה מגיע למכבי פנדל או לא, אתה תמיד תטען שלא.
ואם אתה כבר מחפש אוהדי מכבי שטוענים אחרת ממך, הנה מצאת אחד. משום מה בכל ההילוכים החוזרים רואים את המהלך מאחור. אני ראיתי מלפנים דחיפה ומרפק. פנדל לגיטימי. בנוסף הקבוצה שלטה והייתה במומנטום. סביר להניח שהייתה מבקיעה עוד.
לגבי פנאן - להוקיע את השירים (האכזריים) נגדו רק בכדי להצדיק קריאות (זוועתיות) נגד שמעון מזרחי זו רשעות לשמה במקרה הטוב או טמטום במקרה האחר.
השב   •  10
67
סיוון25/11/2013 00:51
כמו כל אוהדי הפועל לא לימדו אותכם לפרגן כל הזמן אתם מביטים לצדדים מה מכבי קיבלה מהשופט במקום לבדוק למה אתם ניראים כאומללים ואת התיסכול שלכם אתם מוציאים בשירים מגעילים בדיוק כמוכם. אני מחכה בקוצר רוח לקרוא את הטור שלך אחרי התבוסה בדרבי.
השב   •  30
יוסי25/11/2013 11:20
השב   •  00
66
ירון הצהוב25/11/2013 00:49
מיואש שכמוך . מכבי The best
השב   •  40
65
ירון הצהוב25/11/2013 00:47
מכבי ניצחה בכל מקרה עם או בלי הפנדל . היה יכול להיגמר 5 או 6 . אבל אתה ארי ואנשים כמוך מיואשים ומתוסכלי וזה מה שנשאר להגיד . אז תאכלו את הלב בשקט כשאנחנו משפילים את חיפה , הפועל ושאר הליגה הליגה וגם שם דבר באירופה . יאלה מכבי ! צהוב עולה
השב   •  30
64
איציק עיראקי25/11/2013 00:44
הכי קל
השב   •  30
63
ירון הצהוב25/11/2013 00:37
והיו עוד המון מצבים והיה יכול להיגמר 5 או 6 .
השב   •  70
62
סברס25/11/2013 00:35
השב   •  21
ארי שמאי25/11/2013 01:51
בתקופת טביב חייפה קירקסה אותנו ולא הפסקנו להפסיד גם בליגה וגם בארופה . היום תודות להנהלה הנוחכית בראשות לובין הכול דבש.
השב   •  00
61
Yoni25/11/2013 00:34
אולי אתה צודק ואולי לא אבל מה שבטוח שהפועל ת"א לא ראויה לליגת העל או ללגיה הלאומית. ומה שעוד יותר בטוח הוא שהנהלה של הפועל היא הבעיה העיקרית! מאז שאין טביב אין קבוצה ואין הנהלה.
השב   •  51
60
כתום25/11/2013 00:26
אתה לא באמת מצפה שהוא יבוא להילחם על החוזה בתביעות אצלכם . . . .
השב   •  30
59
ליאור25/11/2013 00:24
ובכן, אני בכלל לא בטוח שאוהדי מכבי יסכימו איתך, כדאי להסתכל בנתוני המשחק לפני שקופצים למסקנות!, סופסוף טעו בעד מכבי ולא נגדה, קורה. אבל בכל מקרה התוצאה הסופית היתה נשארת זהה.

מצדיע לך על שגינית את השירים הגועליים לפנאן, חבל שרק כשזה מגיע למישהו שהכרת אתה נזכרת. מצפה ממך להמשיך כך.

גם פחות התעסקות במכבי היא מבורכת, כנראה שהיית עסוק בפרשיית היחצ"ן וגולן (:
אני בהחלט אחכה לטור הבא.
השב   •  40
58
Ron25/11/2013 00:14
לא השאירו כסף לכלום.
השב   •  61
סיוון25/11/2013 01:05
ובטח שהם לא פראיירים מנפחים את חשבון הבנק על הפרצוף שלכם.
השב   •  10
57
ארז25/11/2013 00:12
השב   •  11
56
אור25/11/2013 00:12
השב   •  01
55
אליהו25/11/2013 00:11
שעזרה ישב ביציע ולא שיחק.! ועכשיו לנושא האמיתי שמאי היום פגעתה בול לפחות ב90% וזה נהדר בקשר ל10% במכבי הוא נישלח מוקדם יותר.אדומים מבושה מחמאה.
השב   •  11
54
אוהד ק"ש25/11/2013 00:10
הכי גדול פיזית והכי קטן מקצועית
השב   •  32
53
ירוק לעד!25/11/2013 00:05
במקרה שלך הקבוצה שלך חטפה משלי 4 אז במקום לבכות על קבוצות אחרות תתעסק בשלך.. נ.ב יש לי הרגשה שזה לא הארבע האחרון של הפועל
השב   •  142
טום25/11/2013 04:43
השב   •  10
ביתר זה מותג25/11/2013 08:31
אל תתחנפו להבועל בגלל שאתם שונאים מכבי, תשנאו את הגועל כי זה הגועל שמחים על התבוסה המשתקת שנתתם להם
השב   •  10
יוסי25/11/2013 11:19
השב   •  00
52
אני רק שאלה25/11/2013 00:02
מה הוא צריך את הצרה הזו שנקראת הפועל ת"א ?
יש לו היום סוס טוב שרץ בשבילו. למה הוא צריך לבוא לקבוצה שלא ברור מי הבעלים שלה , לא ברור מה התקציב שלה והכי חשוב יש לה הקהל הכי מחורבן בליגה שיעשה לו את המוות.
השב   •  42
51
ליאור24/11/2013 23:58
ובכן, אני בכלל לא בטוח שאוהדי מכבי יסכימו איתך, כדאי להסתכל בנתוני המשחק לפני שקופצים למסקנות!, סופסוף טעו בעד מכבי ולא נגדה, קורה. אבל בכל מקרה התוצאה הסופית היתה נשארת זהה.

מצדיע לך על שגינית את השירים הגועליים לפנאן, חבל שרק כשזה מגיע למישהו שהכרת אתה נזכרת. מצפה ממך להמשיך כך.

גם פחות התעסקות במכבי היא מבורכת, כנראה שהיית עסוק בפרשיית היחצ"ן וגולן (:
אני בהחלט אחכה לטור הבא.
השב   •  50
50
קיבוצניק צהוב24/11/2013 23:56
שאני מסכים עם הארי. כל הכבוד שמאי זה לא מובן מאילו שאוהד הפועל ידבר בכנות.
השב   •  33
שמעון25/11/2013 00:23
הבנאדם אומר לך שלצעוק לשמעון מזרחי להתאבד זה לגיטימי.
השב   •  50
49
מכביסט בדם24/11/2013 23:55
בקבוצה הביזיונית והעלובה שלך.. אתה כל כך מתוסכל שאתה מוציא את העצבים שלך על שאר הליגה במקום על הקבוצה החלשה שלך!
השב   •  90
48
אורי24/11/2013 23:55
תאכל את הלב!
השב   •  30
47
אתם קבוצה גזענית24/11/2013 23:54
השב   •  40
46
דורי24/11/2013 23:54
השב   •  50
45
אבי24/11/2013 23:53
השב   •  00
44
אבי24/11/2013 23:53
כאוהד מכבי קשה לי להגיד את זה אבל אתה אחד מכותבי הטורים היחידים ששומרים על אובייקטיביות ובאמת פוגעים. כיף לקרוא אותך אל תקשיב לילדים כאן בהצלחה
השב   •  33
43
איתי (לא שכטר)24/11/2013 23:50
רב"ש מפשל. מכבי אכן יקחו אליפות (ואכן קבלו את המשחק בשבת מתנה מהשופט) והקריאות אודות משפחת פנאן מחפירות וחייבים להפסיק עם זה.
השב   •  31
42
ציצי24/11/2013 23:50
ארי שיחקת אותה טור ענק! בהחלט מחליף ראוי לרוזן!
השב   •  31
41
אבי24/11/2013 23:45
אני בטוח שכל אוהד מכבי חושב שגם אם לא היה פנדל, היינו חוזרים עם הנקודות מחיפה. (סך הכל דקה 71).

ואם כבר חכמון התבלט גם אצל הפועל חיפה כשלא שרק לנגיעת יד ברורה ברחבה ומנגד שרק לנבדלים ודחיפות של פריצה שלא היו ולא נבראו.
השב   •  111
אבי24/11/2013 23:50
הייתי מצפה שלפחות תדע שכדורגל משחקים 90 דקות.
השב   •  101
40
אבי24/11/2013 23:44
עם כל הכבוד, גם אם לא היה נשרק פנדל, מכבי היתה חוזרת עם 3 נקודות.

ושלא נדבר על פנדל ברור שלא נשרק לטובתינו, ככה שהגיע לנו לפחות פנדל 1 במשחק.
השב   •  60
39
הפסד צורם לגועל24/11/2013 23:44
יצאו לפני שהסתיים המישחק בטדי באולפן הספורט אמרו גועל נפש היום אוהדי הגועל נטשו לפני שניגמר המישחק אף אחד לא אמר גועל נפש למה מעניין מאוד
השב   •  70
38
tsuo cghr24/11/2013 23:43
מי שלא רואה שלשחקנים שלו אין כושר ל90 דקות זה לא מאמן ! מי שמתעקש לעלות את השחקנים שהביא ורואה שהם לא פוגעים .זה לא מאמן ! מי שיש לו על הספסל את אבוטבול שון וספורי ולא מעלה אותם בהרכב פותח.זה לא מאמן ! מי שלא רוא שיש לו חלוץ שלא זז מתחילת הוא גם לא מאמן !
השב   •  50
37
שי רמת גן24/11/2013 23:39
השב   •  31
36
דורון24/11/2013 23:39
בן שמעון לקח אליפות עם קריית שמונה אז איך קורצקי יכול להיות יותר טוב?
השב   •  30
35
גיסנו24/11/2013 23:35
שבמחצית הראשונה קבע אפילו יותר בנחרצות שהפועל ת"א קופחה כי לא נשרק לה פנדל אחרי פאול ברור על איליץ'' בכדור קרן?
אבל נו, ככה זה לוזרים, אין להם מנוח לעולם. העיקר שלא התרגשת מהנצחון על עכו נכון?
השב   •  70
34
צהוב זה צהוב24/11/2013 23:35
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  70
33
גוליבר24/11/2013 23:33
כנראה השתנת מול הרוח.
השב   •  21
32
דניאל24/11/2013 23:31
4:0 , 2:0 , 4:2
השב   •  30
31
אסי24/11/2013 23:31
JBL מהWWE
השב   •  60
30
בועז24/11/2013 23:29
פנדל אני לא זוכר שנשרק פנדל לטובתינו על נגיעת יד ברורה ברחבה, ואני לא בטוח שהגיע לכם פנדל
השב   •  100
29
444424/11/2013 23:28
תעשה טובה מחר בתוכנית רדיו שלך תשים את השיר ריקדי של ישי לוי.. ואז כולנו נצעק ערן ערן זהבי.. ערן זהבי ..ערן זהבי .. ערן ערן ערן!
השב   •  60
28
אשדודי24/11/2013 23:26
מה אתה מבקש סליחה ליצן
נראה את כל הגברים של הפועל
בדרבי יבואו פנים מול פנים ולא במחשב נדבר שמה
כל אוהד מכבי יגרום לכם להגיד עוד הרבה מילים
השב   •  21
אוסישקין חניון25/11/2013 00:15
השב   •  20
ירוק לעד!25/11/2013 01:42
השב   •  00
27
יקי24/11/2013 23:26
השב   •  30
26
דרור24/11/2013 23:25
השב   •  20
25
מוטי24/11/2013 23:25
השב   •  173
צהוב24/11/2013 23:40
השב   •  121
24
יעקב24/11/2013 23:24
השב   •  00
23
המכבי24/11/2013 23:24
השב   •  10
22
Smolani Boged24/11/2013 23:23
Excellent writing again.however, Maccabi would have scored at least one more goal yesterday with or without that moron Hachmom, so there you go, first yellow to disagree with you on that.
השב   •  40
21
יקי24/11/2013 23:23
השב   •  10
20
עמית24/11/2013 23:23
אבל מסכים עם כל מלה.
השב   •  01
19
איציק24/11/2013 23:22
תאכל את הלב ו תשמח כמה ש אתה יכול על הדרבי בכדורסל אבל הדרבי האמיתי הוא בכדורגל ו הוא יהיה צהוב
השב   •  40
18
צהוב24/11/2013 23:21
מחכים לכם במחזור 13.יהיה כיף.
השב   •  40
17
ירוק בנשמה24/11/2013 23:20
לא ביקשנו מחליף לעמנואל רוזן. בכל אופן - בן שהר, טוטו תמוז, אלרואי כהן, עומר דמארי, ערן זהבי, נוסא איגיבור, טל בן חיים ושחקנים רבים נוספים שעברו או שמשחקים בהפועל ת"א הם בעלי רקורד מרשים של התחזויות שצלחו, בעוד מכבי חיפה צברה לה קהל אוהדים מכל רחבי הארץ בשנים האחרונות בזכות שהתבלטה במשחקה הספורטיבי וההגון. השיפוט הערב היה בסדר גמור, ואם היה פנדל לזכות הפועל ת"א, הרי ששכטר עשה עבירה לפני שמסר את הכדור לדמארי והקוון היה צריך לפסוק לנבדל כאשר שכטר ניצב מול שאראנוב איפה שהוא בדקות ה-20. לגבי חכמון - אין עוד אפשרות מלבד להסכים, ואני מקווה שאיגוד השופטים ייתן הפעם דין ראוי לשופט שמקפח בהחלטותיו את אחת היריבות בכל שניים, שלושה משחקים.
השב   •  43
16
אור24/11/2013 23:20
גדול. ואיש קטן
השב   •  70
15
אבי24/11/2013 23:19
אל תחקה את עמנואל רוזן בכל מה שקשור למכבי,כי בתקופה שלו מכבי הייתה באמת קבוצה שאפשר לצחוק עליה,אבל השנה ושנה שעברה אי אפשר,פשוט להסתכל ולקנא,ולבקש להיות חצי ממנה,תתרכז בקבוצה העלובה שלנו,יותר טוב לכולנו.
השב   •  151
14
המכבי24/11/2013 23:18
כל כך שמח שאתה עצוב,מאחל לך את זה כל הזמן
קבוצה של אפסים
השב   •  70
13
רועי24/11/2013 23:18
מילא היית אוהד חיפה , יש לך זיכרון קצר אה?
זכור לך רבע גמר הגביע בו הוא נתן לכם פנדל שלא היה ולא נברא ?
השב   •  122
12
טוב טוב הגמד24/11/2013 23:17
שכטר חושב שזה ההפסד הכי גרוע שהיה לו בקריירה. אני מציע לו לחכות לדרבי. זה לא הולך להיות נעים (לאוהדי הפועל כמובן).
השב   •  61
11
ליאור24/11/2013 23:16
אני ממש ממש לא אוהב אותך ! אבל לשם שינוי מילים כדורבנות . ובעניין מ׳ש פאנן שאפו
השב   •  42
10
מכבי או מוות24/11/2013 23:14
תבוסות 0-4 למכבי ת"א, 2-4 למכבי חיפה. האמת, אפס יותר מתאים לכם.
השב   •  201
תומר24/11/2013 23:20
שנה שעברה בפליאוף גם ניצחנו 4:2
השב   •  51
9
שי24/11/2013 23:13
כמה שטויות לא ייאמן, פשוט לוזר
השב   •  63
8
עידן24/11/2013 23:13
אחלה טורים כל הכבוד!
השב   •  34
7
דרור האדום!24/11/2013 23:13
חבל שככה זה נראה.
השב   •  10
6
טאטה24/11/2013 23:12
משלמים לך על לכתוב כל כך הרבה שטויות? כיף לך
השב   •  60
5
MESI24/11/2013 23:12
היד מושטת לכדור , גם אנחנו קופחנו לא אחת במשחק.
אל תחפש אשמים בכאילו
השב   •  131
4
אברהם24/11/2013 23:12
לקרוא לשמעון מזרחי להתאבד זה לגיטמי?
מוזר שנותנים לך במה אתה אולי לא רואה מה שאנחנו רואים אבל אתה אף פעם לא היית אובייקטיבי וגם לא תהיה אני בתור אוהד ביתר שקילל את אלי כהן במשחק מודיע לך שאין לי שום דבר אישי נגדו הוא פשוט מאמן גרוע וההוכחה היא שלא ראינו שום פס קטן של הקבוצה שיכולנו להגיד הנה זה תפקוד טוב של מאמן באימונים בקשר לטביב? 90 אחוז מאוהדי הפועל ממוצא אשכנזי וכן אתה מתעלם מהאמירות הגזעניות שלהם לאורך כל השנים האולטרס מבזה את הפועל מאז ומתמיד עם שירי נאצה מגעילים
עוד משהו, שלט כמו אנחנו מייצגים את הפועל ולא את ישראל עושה חלחלה בגוף לכל יהודי שמנסה ביום יום להפריד בין כדורגל לשגרה אבל למרות שיש לי חברים ומשפחה אוהדי הפועל (אי אפשר להבין למה אוהדים קבוצה כזאת שנואה) תבין פעם אחת למה אתם כאלה שנואים על כולם
השב   •  447
אדום כדם24/11/2013 23:48
העניין של מוסר כפול הוא פשוט: אמור דבר אחד ועשה את ההיפך. אז נכון שבקבוצה של חתן פרס ישראל אין ישראלי אחד, אבל הם כן מייצגים את ישראל. אם היית פחות פנאט ויותר חושב היית מבין את האבסורד.
השב   •  43
אורי25/11/2013 01:39
שמעון מזרחי לקח קבוצה בינונית והפך אותה לאימפריה אירופית. הוא הביא אותה למצב שמכירים ומכבדים אותה בעולם. מי בכלל שמע עליכם?
השב   •  71
מכביזם25/11/2013 07:25
אתה גדול! מסכים עם כל מילה. תמיד אמרתי את הדברים האלו
השב   •  51
משה25/11/2013 10:24
המשפט "מייצגים את הפועל לא את ישראל" התחיל כהתרסה לכך שמכבי היא "הקבוצה של המדינה", באו אוהדי הפועל ואמרו אל תעשו מאיתנו הקבוצה של המדינה לא רוצים להיות מכבי ושלא יתפסו עלינו טרמפים כל מיני אוהדי הצלחות זמניים.. מכאן יש שלקחו את זה לא בצדק לזה שהפועל שונאת ישראל או לא רואה את עצמה כקבוצה ישראלית גאה , לצערי גם חלק מאוהדי הפועל היום לא מבינים את זה.
אבל, אם זה מה שכולם מבינים מכך ומהמקום הלא נכון שלקחו את השלט או המשפט הזה אז באמת אולי כדאי שיפסיקו איתו
הפועל קבוצה ישראלית גאה לא פחות ממכבי או בית"ר ואולי יותר.
אגב, השירים לרגב פנאן ושירי שואה זה באמת גועל נפש יאללה תפסיקו איתם ואל תפסיקו לעודד
השב   •  83
בוריס יוסופבלסקי25/11/2013 11:08
תתבייש לך אפס, העיקר אתה מתעורר אחרי תבוסות
השב   •  22
משה25/11/2013 12:50
זה בסדר לא מחפשים את אהבתך או אהדתך, תמשיך לשנוא את הפועל בלי להבין למה תמשיך להתפס לשטויות, תמשיך לעודד את הקבוצה הגזענית בארץ, לכו תפרקו ערבים באיזה קניון ותקללו את השחקנים מאמנים שלכם אחרי כל הפסד או אמירה שלא מתאימה לרוח תורת הגזע שלכם (תשאל את הרוש)
אה רגע בעצם זה רק הקומץ. סליחה
אגב, אני לא מתעורר לא אחרי תבוסות ולא אחרי נצחונות אני אוהד הפועל מעונת 85 לדעתי אז בכלל עוד לא היית בארץ ולא ידעת מה זה ביתר או הפועל.
השב   •  21
3
מכבי או מוות24/11/2013 23:12
השב   •  82
רון25/11/2013 00:13
בתור שחקן היה גדול אבל מאמן פח אף אוהד לא ירצה אותו שחקנים גדולים לא הצליחו במועדונים שהם כיכבו כמו אבי נמני רובאן עטר ויוסי אבוקסיס ויש עוד הרבה
השב   •  03
זורו25/11/2013 01:45
אתה לא מזהה שמסתלבטים עליך?
השב   •  20
מכביזם25/11/2013 07:23
ח
השב   •  10
2
בן24/11/2013 23:12
השב   •  90
1
משה דבח24/11/2013 23:11
טור מעולה של ארי.. רק טעות קטנה אחת.. זיו טעה גם לטובת הפועל תל אביב כשלא שרק על פנדל בשל נגיעת יד ברורה ברחבה.. לתשומת ליבך ארי :)
השב   •  171
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP