יום שלישי, 01.04.2025 שעה 08:49
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

עוד קומבינה של ההתאחדות

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: נמאס כבר מהשכונה. אם לוזון, שקבוצתו מכבי פ"ת משחקת בראשון, לא ייתן הוראה שהמשחקים יחלו במקביל, משהו מסריח

מה יהיה הסוף לכל השכונה והקומבינות? הרי רק לפני חודש אמרנו שההתאחדות לכדורגל עשתה מעשה אדיר בכך שהביאה את אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שתתקיים ב-2013, לישראל, דבר שלא היה כדוגמתו.

אלא שהיום (שני), תרשו לי לגחך על ההתאחדות שטוענת שהיא הכי מסודרת, הכי אובייקטיבית, הכי יפה והכי מעונבת בעולם. על מי אתם מנסים לעבוד פה? המחזור האחרון מפוצל?! לא היה ולא נברא באף מקום בעולם שמחזור שקובע כל כך הרבה גורלות משוחק לא באותו זמן, לא באותה שעה ולא באותו תאריך.

איפה האובייקטיביות? איפה ההיגיון בכך שכמה קבוצות שמתמודדות על פלייאוף עליון ותחתון, האחת משחקת בשבת והאחרת ביום ראשון? בדיחה כזאת הרבה זמן לא שמעתי. כל הכבוד ליואב כץ שלא מפחד מהאריות מעליו ופתח את הפה. אין ספק, הפעם יואב כץ צודק וצודק בגדול. לא ייתכן שיקפחו את הקבוצות הקטנות, לא ייתכן שיקפחו את האנשים שלא מדברים ולא ייתכן שיקפחו את אלה שלא מביעים את דעתם.

יואב כץ צופה בקבוצתו (עמית מצפה)
יואב כץ. כל הכבוד לו שהוא פתח את הפה (עמית מצפה)
 

כל משחקי הליגה צריכים להתקיים באותו יום ובאותה שעה, להיפתח באותה דקה ולהסתיים באותה דקה. אחרת, אין פה טיפת אובייקטיביות וספורטיביות, וכמו שאנחנו יודעים, בכדורגל שלנו יש הרבה קומבינות, ויואב כץ חושב שהפעם עושים עליו את הקומבינה.

אבי לוזון חייב לתת הוראה שכל המשחקים יתחילו ויגמרו באותה שעה. אחרת, משהו פה מסריח, במיוחד כשהקבוצה שלו, מכבי פ"ת, משחקת ביום ראשון, אחרי שתדע את התוצאות של הפועל חיפה והפועל עכו שמתמודדות איתה ומשחקות ביום שבת.

אבי לוזון ואורי שילה (יוסי ציפקיס)
לוזון ושילה. היו"ר חייב לתת הוראה לקיים את המשחקים בשעה אחידה (יוסי ציפקיס)
 

הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר בכל הבלאגן והקומבינות האלה. נמאס לנו כבר מהשכונה הזאת.

לכתבה זו התפרסמו 290 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 290 תגובות ב-184 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
184
בתיה01/05/2011 08:24
הרי זה מה שרצית שחיפה תנצח את הפועל תא ועדין לא ברור לך שגוטמן לא מעונין לדבר איתך בזמן שאתה מפרשן את המשחקים של הפועל תא אולי יהיה מהפך בעזרת השם לא לפי הרצונות שלך אדון ברוקוביץ תמסור ד"ש לשותפים ששידרו ביחד איתך !
השב   •  00
183
אלי20/04/2011 12:29
מר אבי לוזון אולי תבקש קיזוז וכך יהיה סיכוי לנבחרת הצעירה שלנו עם הפועל ת"א זה הצליח לך
השב   •  00
182
gadi16/04/2011 20:39
אתה רוצה לשמור על ביתיות הקבוצות, הרי שיותר הגיוני שמכבי ת"א, שאיבדה עניין בליגה, נגד הפועל ב"ש, שגם לה אין סיכוי להאבק על פלייאוף עליון - שהם ישחקו בראשון !! ולא קבוצתך, מכבי פ"ת, חתיכת מושחת !
השב   •  10
181
gadi16/04/2011 20:38
אתה רוצה לשמור על ביתיות הקבוצות, הרי שיותר הגיוני שמכבי ת"א, שאיבדה עניין בליגה, נגד הפועל ב"ש, שגם לה אין סיכוי להאבק על פלייאוף עליון - שהם ישחקו בראשון !! ולא קבוצתך, מכבי פ"ת, חתיכת מושחת !
השב   •  10
180
צרעה16/04/2011 19:48
מכבי חיפה צריכה לעשות את מה שעושה מכבי ת"א בכדור סל לעבור ולשחק בליגה האגריאטית .

פשוט נמאס לנו לראות את שיטת לוזון עם הקיזוז .
השב   •  30
179
האתאיסט מתל-אביב האדומה16/04/2011 18:43
אבל גם אתה ברקוביץ שכונה.
השב   •  00
178
ירון בדיכאון16/04/2011 15:01
אוהד הפועל בוכה בוכה בוכה בוכה בוכה ובסוף לוקח אליפות עם קיזוז
השב   •  00
הלוואי16/04/2011 15:30
הלוואי הלוואי הלוואי
השב   •  00
177
לילו16/04/2011 12:43
בנבחרת חייב שיהיה שחקן ממכבי פ"ת עומר דמארי בושה וחרפה שאבי לוזון מנסה לקדם את מכבי פ"ת
השב   •  00
176
אליש15/04/2011 14:15
צ''לסי תיקך אליפות בניון בארכו .
השב   •  10
רוני16/04/2011 14:56
לוזרים
השב   •  00
175
אליש15/04/2011 14:09
אם אבי לוזון לא איתן לביתר אונשים אוהדי ביתר לא יאשו באיות ההתאחדות לכדורגל.
השב   •  12
174
ח15/04/2011 13:03
כשטחנו אתכם , ושאנו מסתכלים עליכם מלמעלה
השב   •  00
173
אוהד הפועל באר שבע14/04/2011 17:25

בעלי הקבוצות להשבית את הכדורגל עד שלוזון יעוף מההתאחדות.

השב   •  20
172
lio from China14/04/2011 07:46
אכן ישנה בעיותיות מסויימת לשחק בזמנים שונים אך זה הכרחי מפאת ספורטיביות לשמה,
ככל העולם, גם אנחנו צריכים לנהוג.

אני די אוהב את לוזון לדעתי הוא תורם לכדורגל הישראלי ויוצר עניין, למשל שיטת הקיזוז, הינה ידועה מראש ולא רק עכשיו וכל קבוצה יכולה להנות מכך,
אם זה הפועל כבשנה שעברה, או כל קבוצה אחרת ,זה ידוע מראש וכולן מתחילות מאפס נקודות.
 
ישנם מגיבים שטענו שלוזון קשור לדיינים בדרך זו או אחרת אך לצערי הם גוף חיצוני והם הקובעים, לא תמיד קביעתם קשורה לכדורגל אבל הם משתדלים ללדעתי.

גם לדעתי מותר לאדם, כאוהד לשמוח
אם יו"ר מכבי כדורסל גם יו"ר הליגה או משהו כזה, והוא עושה זאת בהערכה מעוררת כבוד ופרס ישראל מגיע לו מאד לטעמי, מזיל דמעה כאשר מכבי עולה לפיינ פור.   למה לוזון אינו יכול לשמוח עם מכבי פת כשכבשו מולנו [אני אוהד מכבי תל אביב, אגב]

אגב, אין לי קשר ללוזון [או מי מטעמו משפחתו וכו''] איצ''ה גברי לוי או אחרים אבל לוזון עשה הכי הרבה שינוי והביא הכי הרבה כבוד לכדורגל הישראלי, בעיקר במישור הבינ"ל.
אך גם פה, נותן תמיכה למועדונים ולשכבות שונות באוכלוסיה.

כל הכבוד ללוזון אני בכנות מעריך את פועלו .
אגב, יש שיגידו שבחירת פרננדס היא ראויה או לאו, לפחות כרגע, כל עוד ישראל בתמונת העליה, לא ניתן לדעת אם צדק בהחתמתו או לא.
בניגוד לאלו המתלהמים כאן, צריך לדעת לפרגן..

יש אחלה כדורגל בארץ [לפעמים משעמם אבל כבר לא ניתן להאשים בזה את לוזון]
שיהיה חג שמח ושבת שלום , ליאו, סין.  D-:
השב   •  12
171
doron14/04/2011 05:46

כמו שמליניאק אמר :"במדינה שכונה יש כדורגל שכונה שמנוהל כשכונה".

השב   •  10
170
כחוליגן13/04/2011 10:31
אנחנו אוהדי הפועל פ"ת
כבר שנים יודעים על המושחטים האלו
אבל מאז שלוזון יו"ר ההתאחדות
כול אוהבי הכדורגל בארץ גילו את זה
השב   •  71
169
כחוליגן13/04/2011 10:27
ממשיך בקומבינות לעיניי כולם
ביזיון אחד גדול

השב   •  40
168
eew12/04/2011 16:02
את שחר לא מעניין כל הדברים האלו. הוא פרש מזמן מההתאחדות. הוא אפילו לא מתאמץ לקחת אליפות כל שנה ולא קונה בכלל שחקנים. נראה לי שהוא פשוט נהנה לבוא למשחקים וזהו. אלק שחר עושה מה שהוא רוצה, בקשר למה? מה יש לעשות בכדורגל בישראל? איזה החלטות?
השב   •  40
167
רפאלוב הוא המלך!12/04/2011 14:19
אם היה צדק בכדורגל אז ברקוביץ'' היה צריך להיות מאמן נבחרת ישראל, פרשן משחקים ויו"ר ההתאחדות לכדורגל כי הוא היחיד שמבין בדכורגל! לא אף שמן בחליפה שמזכיר לי פוליטיקאי מלוכלך שפועל סביב אינטרסים כלכליים בלבד ללא טיפת כבוד וערך לענף הנהדר הזה. ברקוביץ מס'' 1
השב   •  30
166
רחל מהכרמל12/04/2011 12:59
פשוט אין מילה אחרת.
השב   •  10
165
יוני12/04/2011 12:53

אם במחזור הבא ק"ש תנצח ומכבי ת"א תפסיד או תוציא תיקו ק"ש עולה למקום השלישי. ואז במחזור האחרון בני יהודה אמורה לארח את מכבי חיפה (דזו מהעונה שעברה) ובמקביל יהיה דרבי ת"א . איפה ישחקו הקבוצות כאשר צריך לשחק במקביל וגם בני יהודה ומכבי ת"א צריכות לארח בבלומפילד. מה יקרה אז.
לוזון מה תעשה אז?

השב   •  50
164
תומר12/04/2011 12:22
הקבוצה הכי אבסורדית ביקום, 5 אוהדים, ל-23 שחקנים. משהו הזוי.
מישהו מוכן להסביר את זה??
הקבוצה הזו זה איזה כלי של משפחת לוזון או משהו?
משפחת קורליאונה ממש.. חבורה
של בבונים
השב   •  80
163
חכם12/04/2011 09:57
מצחיק, לכתוב אתם יודעים. אבל גם בסוף העונה לא תדברו, הפעם הקומבינות של לוזון לא יעזרו לכם!
ו. תזכיר לי, כמה נגמר המשחק האחרון בטדי? אה. 1-0 קטן, אבל מתוק!
השב   •  20
162
אלי12/04/2011 08:29
ועוד מקומות בארץ הכדורגל בשביל להם מקריות אבל לשם הצבעה הם נמצאים לעביר חוקים שאבי לוזון רוצה ולא חשוב שהם לא ספורטיבים למשל שיטה הקיזוז קבוצה שסימה את הליגה הנוכחית בהפרש של7נקודות מורדים לה 4נקודות בליגה הקיזוז ואז למקום השני יש לו הזדמנות לזכות האליפות כמו שהיה לפני שנה  המאבק על הפליאוף העליון  צריך לערך באותה שעה  אבל לאבי לוזון חוקיים משלו צריך לעשות הכל לשלוח אותו הביתה
השב   •  10
161
איציק12/04/2011 07:41
אייל ידידי, בוקר טוב
במשך שנים נתנו לכם את האפשרות והזכות של לכתוב/להגיב יותר מהאדם האחר
במבחן ההתוצאה: כדורגל אין, שחיתות יש, רמאות, יש
בקיצור שאני רואה אותך את שרף, חזן, רביבו, בנין, נימני שים לב, לא גרמתם לשום שינוי אלא גרוע מכך
הייתי מצפה דווקא ממכם לקחת את המושכות במדינה כמו שלנו שאוהבת ספורט, להפסיק לבקר ולעשות!
עוד כמה שנים כאלה, לא יהיה לכם למי להציג ספורט!!, אנשים מתחילים להיגעל מהמושג הזה,

חג שמח
השב   •  40
160
יוסי ארמי12/04/2011 06:40
בכל משחק שהוא מפרשן הוא אומר שיתסקו בכדורגל בלא בדברים אחרים אז הוא מדבר איתי על זה שהזיזו שעת משחק! יאאלה שטויות אני גם חושב שאבי לוזון צריך להתפטר אבל אייל ברקוביץ מדבר שטויות!
השב   •  11
159
בקשה12/04/2011 03:24
הפועל חיפה יכולה לשחק גם בראשון באותה שעה -שזה כבר לגמרי לא בעיה !!
השב   •  20
אריק הפועלחיפהלעד12/04/2011 08:50
ותודה  למגיב היחיד שלא שירשר את "אתה צודק""אייל צודק" וכו'' ודווקא חשב על פתרון, אפילו שלוזון לא יישם אותו.
השב   •  20
ירוק זה מתוק12/04/2011 14:07
חסרי אינטילגנציה!
השב   •  02
158
דודו12/04/2011 01:34
השב   •  00
157
ירוק זה מתוק12/04/2011 00:33
מי שראה את אבי לוזון קופץ אחרי הגול של מכבי פ"ת בשבת נגד מכבי ת"א שילחץ-כחול!
מי שלא ראה-עיוור(אדום)!
השב   •  430
156
קטר חיפאי11/04/2011 23:56
ששעונה הבאה מכבי פ"ת תרד ליגה בגלל הקיזוז.
השב   •  110
155
דוד11/04/2011 23:46
וסוף סוף יש לי עם מה להזדהות עם
יואב כץ
השב   •  40
154
YZ211/04/2011 23:42
השב   •  10
153
אדום11/04/2011 23:25

השב   •  80
152
אליק11/04/2011 23:23
ראית את התגובה לשער של מכבי פ"ת מול מכבי ת"א ברמת גן הסופ"ש האחרון?? בנאדם שאמור להיות נטרלי בליגה.קופץ וצוהל לשער מסכן של מכבי פ"ת.

מדינה של קומבינות.

אני בטוח שאם יעקב שחר יהיה יו"ר ההתאחדות.הוא לא יקפוץ ככה.ולא יעשה הכל כדי שלקבוצה שלו יהיה יתרון כלשהו בליגה.גם אם זה עניין של פלייאוף עליון או אמצעי.
השב   •  60
151
אור11/04/2011 23:07
עשית דברים טובים , פשוט הרעים והגועל עולים על הטובים , הביתה ומהר אתה הורס לנו את הטוב שבכדורגל ! אני כבר לא רואה ליגת העל , איפה הכדורגל של פעם איפה ?
השב   •  60
150
נהג המונית שלכם11/04/2011 22:29
זה בסדר, הם לא בונים את הרייטינג שלהם על השניים וחצי אוהדים של קבוצה שהיא בעצם אשליה ולא קיימת באמת, כי אין קבוצה אמיתית בלי אוהדים
השב   •  20
149
חוליגן אדום11/04/2011 22:26
תוצרת אבי לוזון חייבים לעשות לזה סוף.!ממתי מכבי פ"ת משחקת ביום ראשון?כדי שתדעו תתוצאה מחיפה.
השב   •  40
148
גל11/04/2011 21:48
את אוהדי כל הקבוצות מתאחדים-כנגד מטרה אחת משותפת בדמות לוזון שכבר מזמן היה צריך להתפטר.
השב   •  40
147
ביתרי11/04/2011 21:42
יועבר להיות ביום שבת בשעה 20:00 ,אחרי המשחק של מכבי ת"א בשעה 17:00.
ואילו המשחק של הפועל חיפה יועבר ליום ראשון .במקום המשחק של בני יהודה.
השב   •  30
146
הפנטר הכחול11/04/2011 21:11
השב   •  80
145
אבידן11/04/2011 21:09
בפעם הראשונה בחיים שלי אני מסכים עם ברקו כי אבי לוזון רוצה שמכבי פ"ת יהיו בפלאוף העליון והוא היושב ראש הכי מסריח שהיה בארץ עד מתי תבין לוזון אנחנו שונאים אותך!
השב   •  50
144
כתום11/04/2011 20:55
אין משמעות לשעה אחידה בכל המשחקים. זה לא משנה מה יהיו התוצאות של הפועל חיפה ועכו.נתניה ופ"ת יהיו חייבות להילחם על ניצחון כי הן תלויות אחת בשניה והן משחקות באותה שעה.לבני יהודה בכל מקרה מספיק תיקו.
השב   •  13
143
רענן11/04/2011 20:45
ברקוביץ צודק בגדול הפעם. בוא נראה אם יש לך כוח תקשורתי להזיז את ההחלטה המפגרת שלו שמוציאה את האמון בכדוראגל
השב   •  60
142
התאחדות מושחטת11/04/2011 20:23
סתקלו אחרי הגול של מכבי פתח תקווה איך הוא קפץ מהכיסא ממתי יושב ראש אוהד קבוצה מסויימת בליגה שהוא מנהל התאחדות בדיחה!
השב   •  90
צפונית11/04/2011 21:49
לצערם של כולנו!
השב   •  10
141
יוסי11/04/2011 20:17
לוזון יא מושחט! הכל פרוטקציות!!
השב   •  60
140
מה זה משנה?!11/04/2011 20:10
וואלק ברקוביץ'' תותח אתה ויואב כץ בעזרת השם הפועל חיפה בפלאיוף העליון! אמן!
השב   •  90
139
אדיר11/04/2011 20:05
אם הפועל חיפה לא תנצח אז לא משנה מה יהיו התוצאות. חוצמזה שמכבי פ"ת תלויה בעצמה אם תנצח תעלה
השב   •  20
138
יוסי11/04/2011 20:02
כמה קבוצות יש בפליאוף התחתון? בעצם הערך הספורטיבי נפגע רק אם יש קבוצה שהבטיחה את המקום שלה בפליאוף האמצעי ואין לה איך להגיע לעליון. חוץ מבמצב כזה אין שום בעיה כי הליגה לא נגמרה ולכולם יש סיבה לשחק, כל הקבוצות נמצאות או במאבק על ירידה או על אירופה. לפי מה שאני רואה, לכל הקבוצות חוץ מר"ג יש את כל האינטרסים לנצח את המשחק שלהן, ור"ג זה כי במקרה הטוב יהיה לה הפרש של 6 נק'' מהקו האדום אחרי הקיזוז (אם הם מנצחים את הפועל ובני סכנין מפסידים לעכו) ובננו, זה לא ראלי לסגור את ההפרש הזה ביכולת שלהם. אני לא יכול לחשוב על תסריט שנוצר משחק חסר משמעות לאחת הקבוצות או משהו כזה.
השב   •  00
137
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון11/04/2011 19:55
שחר בזמנו של גברי לוי עשה את כל מה שעלה בראשו , בא אבי לוזון ואמר לו עד כאן , שכל אחד ידע את תפקידו , ושחר כל היום יושב באולפנים ומתבכיין
אבי כל הכבוד חזק ואמץ , אל תקשיב לכתבי החצר של שחר , כגון ברקוביץ
השב   •  25
136
מבין11/04/2011 19:53
אני מבטיח שכל המשחקים היו משוחקים בשבת בשעה אחידה אתם יודעים מה גם עם השחטות של לוזון אנחנו נהייה בעליון בני יהודה ומכבי חיפה ינצחו והשחטות תפסיד
השב   •  50
135
רון11/04/2011 19:41
מלאך הביא לנו תאליפות* ח
השב   •  42
134
אלון11/04/2011 19:23
ואז זה אומר שלבני יהודה אסור להפסיד ומכבי פתח תקווה חייבת לנצח.
השב   •  10
133
ג''ורג''יו ארמני חרמני11/04/2011 19:22
שאוהדי חיפה קוראים לעצמם מכבי
השב   •  63
מתגעגע לרובי11/04/2011 22:32
השב   •  03
132
m.r.i11/04/2011 19:19
השב   •  60
131
אדום בדם11/04/2011 19:18

השב   •  50
130
ziv11/04/2011 19:16
מכבי פת תלויה בתוצאה של עצמה ונתניה בלבד כי בהפסד לא נעלה
השב   •  02
129
ערן11/04/2011 19:01
השב   •  20
128
עספאוי11/04/2011 18:52

אייל אתה צודק אני מת עליך יא גדול

השב   •  30
127
ליטל11/04/2011 18:46
השב   •  21
126
מנחם11/04/2011 18:39
אתם בושה אתם מאשרים רק מי שבעד אייל בושה לכם אתם לא אנשי חופש הדיבו והכתיבה.                               
השב   •  11
125
עזרי11/04/2011 18:34
השב   •  21
124
א.א11/04/2011 18:31
אני דווקא מה זה שמח שהמשחק ביום ראשון .. אני סוגר שבת בבסיס ויום ראשון אני יוצא כי פסח .. ככה שאני יוכל להיות במשחק ! הלוואי שזה יישאר ככה ! מצידי שכולם יעברו לראשון , העיקר שנתניה לא תהיה בשבת, אני מת להיות במשחק ! ואני בטוח שזה נכון לעוד חיילים כמוני שאולי סוגרים גם את השבת הזאת בבסיס !
השב   •  11
123
קובי בר11/04/2011 18:28
אבי לוזון כבר שנים עושה הכל מאחורי הגב של כולם הוא וההתאחדות הזו כל אחד דואג לתחת שלו אם אבי לוזון היה דואג לנבחרת ישראל הרי שהיינו מוצאים את אייל ברקוביץ מאמן ישראל כי העם רוצה אותו היינו מוצאים את כל המשחקים משודרים באותה שעה ומשוחקים באותה שעה ונגמרים צמוד אחד לשני היינו רואים כדורגל אחר לא קיזוזים ולא בלאגנים באמת שהכדורגל הישראלי נהיה תת רמה בגלל אבי לוזון והתאחדותו
השב   •  11
122
אש11/04/2011 18:26
השב   •  01
121
יונתן11/04/2011 18:25
העיקר שיש חניה באוסישקין
השב   •  30
120
מכביסט כחול11/04/2011 18:23
גם אז היו אומרים לוזון מושחת! ואם מכבי ת"א נגד הפועל ב"ש היה משוחק במועד אחר והפועל פ"ת הייתה נדפקת מההחלטה הזאת גם היו לוזון מושחת! נמאס לי!
השב   •  01
119
מודד מידות מידתי11/04/2011 18:22
1. למה חשוב לשחק באותה השעה ?
    אתם אומרים בעצם שאם זה לא יהיה באותה השעה או באותו היום אז שחקנים לא יתאמצו ? אז שייקנסו את השחקנים כמו ב NBA. שחקנים מקצוענים שמקבלים כסף חייבים להתאמץ 100% בכל רגע נתון.

2. מה עם זכויות שידור פירסומות חסויות במגרשים ועוד ? מי ישלם על זה ? מי ישדר את המשחקים באותה השעה ? צ''רלטון צרכים חייבים לשדר גם מאנגליה. מי ישדר את כל המשחקים ? או שאתם תשלמו את הקנסות והפיצויים לכל הקבוצות שמקבלות לא מעט כסף מחסויות פירסומות וזכויות שידור.

3. למה לאבי לוזון אסור לשמוח כשמכבי פתח תקווה שמה שער ? מי אתם חבורת נחותים ערסים שתקללו פה ותנאצו את אבי לוזון ומשפחתו ? אבי לוזון בזמנו החופשי יכול לשבת ביציע ולקפוץ משמחה עד מחר. הוא בן אדם ואזרח. כשהוא במגרש הוא אוהד כדורגל וזו זכותו המלאה. כשהוא במשרד שלו בהתאחדות זה משהו אחר. אתם לא תמנעו מאבי לוזון לחיות ולא תקבעו לו את מי לאהוד בזמנו החופשי! את ההורים שלכם תנאצו ותקללו ותעליבו אבי לוזון לא חייב לאף אחד פה כלום.

4. מה עם בייתיות ? למה שקבוצה אחרת תשחק בחוץ ויתחיל בלאגן שלם כי קבוצות לא יסכימו לשחק בחוץ ויהיה בלאגן ? למה אתם כמו מטורפים מגיבים פה בקלות ראש כזו וחושבים שכלום יסכימו ושכולם ירצו לשנות מגרשים. זה שאתם יושבים ליד המחשב מהבוקר ורק מקשקשים מנאצים ומקללים את אבי לוזון לא משנה כלום.

אף קבוצה לא צריכה לוותר על הבית שלה.

כשמישהו מכל המגיבים פה יש מעל 100 יביא פיתרון ריאלי לכל הבעיות שיציג אותן. אבל לקשקש פה כמו אנשים חולים לנאץ לקלל לגדף את אבי לוזון מתוך שינאה למשפחת לוזון לא ישנה כלום.

מושחתים תקראו להורים שלכם! מי שלא מכיר את משפחת לוזון שלא יגיב פה ! מי שמכנה את לוזון מושחת או שיוכיח או שיקבל תלונה במשטרה על העלבת איש ציבור!

נמאס כבר מכל המטורפים האלה פה שחושבים שהם גאונים.

מי שיש לו פיתרון מיידי ריאלי שיגיד ויכתוב. לא לקלל לקשקש ולבלבל את המוח.

איך בדיוק אפשר לשחק בשבת כולם באותה השעה ? איפה זה ישודר ? מי ישלם פיצויים על חסויות פירסומות וזכויות שידור ? איזה ערוצים ישדרו את כל המשחקים באותה שעה ? ולמה שקבוצה כלשהי תוותר על הבית שלה רק
השב   •  46
champion11/04/2011 18:38
לדעתי אתה אבי לוזון או מי ממשפחתו. אתה חייב להבין את התיסכול של האוהדים והכוונה לרוב רובינו .לא מדובר באוהדי קבוצה אחת או אפילו שתיים. צריך לעשות מאמץ בכדי שכול המשחקים הקובעים ישוחקו באותה השעה .תודה  
השב   •  00
נדב11/04/2011 19:42
תנסה לחשוב איך זה נראה מהצד של האוהדים. לא מהצד שלכם המשפחה
השב   •  00
הנה פתרון12/04/2011 03:33
במקום לפזר פה סיסמאות ולהגן על המאפיונר לוזון ועל משפחתו הבזויה (צר לי, על אף שאתה מהמשפחה), הנה לך הפתרון, אף אחד לא צריך לוותר על הביתיות - הפועל חיפה עכו פ"ת ונתניה נאבקות על פלייאוף עליון - מכבי ת"א וב"ש לעומת זאת - לא. ככה שאם כבר משחק משוחק בראשון זה מכבי ת"א וב"ש. רוצה פתרון נוסף - הנה לך - הפועל חיפה תשחק גם בראשון - במקביל לשני המשחקים האחרים. עוד פתרונות ? אגב לא זכויות שידור ולא בטיח- שום דבר לא קודם לספורטיביות והגינות שזה א-ב של כדורגל, ספורט ושל מנהל תקין - כולם באותה שעה, נקודה ! תמוה ומבזה, שדווקא מכבי פ"ת, קבוצתו של היו"ר לגמרי במקרה, היא זו שתשחק בראשון, כשכבר תדע את שאר התוצאות. הכל תרוצים - לכל דבר יש פתרון, אבי לוזון אינטליגנט מספיק, אז גם הוא מצא פתרון בדרך האהובה עליו - דרך השחיתות! מאפיונר, הביתה !
השב   •  11
118
יואב כץ11/04/2011 18:18
אני חושב שבלונג ראן וגם בשורט ראן עדיף ברינגור וגם בחולינאיר  ,כן נכון בלייד רוק עוד פעם צריך עושה מנגנון פאייר בלונג ראן, בויקאנד הזה.
השב   •  11
117
חיים11/04/2011 18:15
קיזוז, הפחתת נקודות ,עונש ללא קהל ,ועכשיו כל הליגה מחזור אחרון בשעה אחרת.
השב   •  00
116
מכביסט כחול11/04/2011 18:15
מכבי נתניה היא היחידה שיכולה להרוויח! נקודה! נצחונות של הפועל חיפה והפועל עכו לא מזיזים למכבי פ"ת!
השב   •  11
אושרי אבוטבול11/04/2011 19:21
קבוצה של מושחתים
השב   •  20
115
D.A11/04/2011 18:07
השב   •  30
מכביסט כחול11/04/2011 18:33
וזה שיואב כץ שלח את כל האש נגד מכבי פ"ת רק פוגעת בכם! לנו לא איכפת שתנצחו עד 13-0! אני לא מאמין שתנצחו את הפועל פ"ת שבכושר מצוין 13-0. אז הבעייה שלכם זאת לא מכבי פ"ת. אין לנו רווח שנצחון או הפסד שלכם.
השב   •  02
gadi11/04/2011 19:38
השב   •  10
114
דנידין11/04/2011 18:05

למכבי חיפה לא מתאים 2 דרבים תוך שבוע לכן הקומבינה

השב   •  21
113
שער 4 זה בדם11/04/2011 18:03
עוד קומבינה של אבי לוזון המסריח ושאר החיילים שלו שמצייטים לו
השב   •  10
112
האלמוני11/04/2011 18:02
ההתאחדות לכדורגל יכלה להתאמץ קצת יותר ולא להגיב בכזאת חובבנות, בשנה שעברה למי שזוכר במח'' 8 בני יהודה אירחו את הפועל חיפה בשעה 3 ובשעה 7 בערב התקיים בבלומפילד המשחק של מכבי ת"א מול הפועל ר"ג.
לא היה קורה כלום אם המשחק של מכבי ת"א במחזור הקרוב היה מתקיים בשעה 17:00 והמשחק אחריו של בני יהודה נגד מכבי פ"ת בשעה 21:30
ואותו דבר לגבי הפועל חיפה נתניה ועכו.
תודה לאל, זרקורים עדיין קיימים בישראל!
השב   •  20
111
champion11/04/2011 18:00
אני מציע לכול אוהד שאיכפת לו לכדורגל ספורטיבי פשוט להפגין מול התאחדות לכדורגל ולעשות לזה סוף פעם אחת ולתמיד! מספיק כבר עם הציניות הזו של יו"ר לוזון . די כבר נמאס מכול ההתנהלות שלו.
עכשיו אוהדים יקרים תורכם להביאה הזדהות עם הצדק
השב   •  40
110
בקשה11/04/2011 17:56
ראשית כל, אבי לוזון, חשוב מאוד שתדע שאתה מאפיונר מושחת שמקומו בשוק ירקות ולא בהתאחדות לכדורגל, אתה, משפחתך וכל העסקנים שמקיפים אותך. שנית, אם כבר, אם כבר אתה רוצה לשמור על ביתיות הקבוצות, הרי שיותר הגיוני שמכבי ת"א, שאיבדה עניין בליגה, נגד הפועל ב"ש, שגם לה אין סיכוי להאבק על פלייאוף עליון - שהם ישחקו בראשון !! ולא קבוצתך, מכבי פ"ת, חתיכת מושחת !
השב   •  90
מכביסט11/04/2011 18:57

מכבי ת"א לא איבדה עניין בליגה - זה שאין לנו אליפות זה לא אומר שאנחנו לא נלחמים על המקום השלישי המוביל לאירופה

השב   •  00
ביתרי11/04/2011 21:40
מכבי ת"א משחקת מול הפועל ב"ש שמתמודדת על הזכות לברוח מהפלייאוף התחתון מול ביתר ים ,הפועל פ"ת ,ואשדוד .
אז בבקשה לפי שאתה שולף ויורה ,צריך לבדוק  טוב את המטרה.
השב   •  00
109
מסריח11/04/2011 17:54
השב   •  40
108
אורן11/04/2011 17:48
שבתחילת השנה אין הגרלה של לוח המשחקים אלא בגלל המגבלות הידועות של האיצטדיונים יש כמה לוחות משחקים ספורים שמבינהם כביכול עושים הגרלה. אז איך יושב ראש ההתאחדות מתרץ את ההחלטה הזאת בזה שאין מגרשים. לוזון כל הכבוד על האולימפית אבל אחרי דבר כזה- לך הביתה!
השב   •  20
107
בונגה בונגה11/04/2011 17:44
מרגיש לי קומבינה 
השב   •  50
106
ירוק11/04/2011 17:41
פשוט יו"ר מושחט.קיזוז עלאק
השב   •  10
סתם אחד11/04/2011 19:05
רק בגלל מכבי פ"ת שלא תרד ליגה
השב   •  00
יערי11/04/2011 23:59
השב   •  00
105
אדום!11/04/2011 17:37
השב   •  00
104
ואתה עוד מתנדב לבוא בחינם.אז בכלל.11/04/2011 17:17
השב   •  30
103
יניב11/04/2011 17:12

מספיק לראות א השלט של בני יהודה בשבת על שהם מצטערים ש"עזרו" להפועל לקחת אליפות. קבוצות יתאמצו רק כשהעתיד שלהם לא יהיה ברור, כל עוד הם יהיו מוגנים ימשיכו נתינות המשחקים.

השב   •  00
ירוק כהה11/04/2011 17:27
איך לכלכתם על בני יהודה לפני המשחק שלהם נגדנו בעיתונים. הכרזתם שהם הולכים להפסיד בכוונה ושגאי לוזון הולך לנקום בכם! וזו רק דוגמא אחת מיני רבים! אז מה אתה מתפלא?! קבוצה מגעילה שלא בוחלת בשום אמצעים בכדי להשיג את המטרה!
השב   •  31
102
הפועל חיפה11/04/2011 17:05
ברקוביץ אתה אומר הרבה שטויות אבל הפעם אמרת דברי טעם. לא יתכן מצב שהפועל חיפה ועכו ישחקו יום לפני מכבי פ"ת. אני מבין שגם בני יהודה וגם מכבי ת"א מארחות אבל לפחות תזיזו את המשחקים של עכו והפועל חיפה בשביל הספורטיביות
השב   •  60
101
אוהד כדורגל ישראלי11/04/2011 17:04
אני לא מבין באמת מה כולכם רוצים ממנו .
בד"כ כן הוא עושה טעויות אבל פה ??
אני רואה פה תגובות של אנשים " כן , כן אתה צודק ברקו .. "
תגידו לי מה הוא היה יכול לעשות כדי שכול המשחקים יהיו באותה שעה הרי גם מכבי תל אביב וגם בני יהודה משחקים בבית , ואם לדוגמא יעבירו את מכבי תל אביב אצטדיון היא תאבד את הביתיות ואל מי יבואו בטענות עוד פעם לוזון !
בד"כ אני לא כזה "מעריץ" של לוזון בלשון המעטה אבל בנושא הזה באמת שברקו סתם עושה רעש כמו תמיד וכולכם ישר מסכימים בלי לפקוח את העיניים ולהסתכל מהצד של לוזון .
השב   •  20
רוניניו11/04/2011 17:39
איזה שטויות! לא ראיתי שהפריע לה לשחק שם באליפות של 2003 על חשבון חיפה, שאגב הפועל פת אז העבירה ביתיות לשם, אז זה בסדר? עוב אותך, שום דבר לא עולה על חוסר ספורטיביות בשעות אחידות, אגב, אני אובד חיפה, לי זה טוב שהפועל בשבת ואנחנו אחרי ועדיין אני חושב שזה ביזיון שאין כמוהו, ואגב, אם כבר שינית שעות "בגלל ביתיות" מי קבע שמכבי בשבת ובני יהודה, סליחה , מכבי פת בראשון?
השב   •  00
100
שי11/04/2011 17:02
בושה מה שקורה עם לוזון! לא מספיק שצילמו אותו קופץ מרוב שמחה אחרי הגול השני של מכבי פ"ת נגד מכבי ת"א, אסור לו בתור יו"ר התאחדות להראות האהדה לקבוצתו לשעבר. ועכשיו גם זה.פשוט בושה.
השב   •  10
99
תרנגול11/04/2011 17:01
של מכבי פ''ת נגד מכבי ת''א,קפץ כמו משוגע ,כאילו שזה גבר גביע המדינה,יכל לשמור על איפוק,זה לא פ''ת נגד קבוצה אפגנית או בליגה האירופית,אלה שתי קבוצות מאותה ליגה שהוא היו''ר שלה.
השב   •  80
98
עופר11/04/2011 16:58
השב   •  10
97
אושרי אבוטבול11/04/2011 16:58
השב   •  50
96
ירוק11/04/2011 16:57
עכשיו שליגת לוזון פוגעת בכם אתם מתעוררים איפה הייתם שנה שעברה חגתת חוסר ספורטיביות ביחד עם לוזון מה קרה עכשיו?
השב   •  85
בוננזה11/04/2011 17:13

בשנה שעברה ועם כל הביקורת על שיטת הקיזוז, ידעו כולם מהיום הראשון של פתיחת העונה ! על השיטה הרקובה הזו. מצד שני למיטב זיכרוני מכבי חיפה והפועל ת"א שיחקו את המשחק האחרון באותו יום ובאותה שעה.הלא כן ?

השב   •  40
95
מרקו11/04/2011 16:47
באיזה מקום בעולם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל קופץ משמחה כאשר הוא רואה גול במשחק שהוא צופה בו? איך יכול להייות שבשבת אדון לוזון קופץ מאושר שמכבי פ"ת הכניסו גול מול מכבי. הסירחון קיים כבר הרבה זמן אבל אנחנו חיים במדינה שבה הכול מותר אפילו התנהגות בזוייה של ראש ההתאחדות.
השב   •  261
מיאו11/04/2011 16:57

איך שראיתי את התקציר של המשחק אמרתי לעצמי איך זה הגיוני שיושב ראש התאחדות מרשה לעצמו לשמוח ככה בגול של אחת הקבוצות.. אבל כמו שנאמר רק בישראל

השב   •  70
שי11/04/2011 17:10
השב   •  10
רוניניו11/04/2011 17:42
זה לא סוד שהוא אוהב מכבי פת וזה בסדר גמור, למה פלטיני לא יקפוץ בגול של צרפת? אל תגימו, תהיו הוגנים ואובייקטיבים, עניין השעות והתאריכים מסריח יותר מהביוב של כל המדינה יחד, אבל אתם לא יכולים לצפות ממנו לא לשמוח, זה יהיה דבילי.
השב   •  13
94
בומרנג11/04/2011 16:44

השב   •  03
93
אחד11/04/2011 16:40
אז איך תהייה שעה אחידה ?

בכל מקרה מכבי פתח תקוה לא תעלה
השב   •  01
92
רועי11/04/2011 16:40
השב   •  60
91
דוד11/04/2011 16:37
אכן, מילים כדורבנות. רק אתה מסוגל לצאת חוצץ נגד הקומבינה שמתקיימת מול כל המדינה. לצערי אף אחד לא מביע את הנושא. מציע כי כל חכמי הדור והפרשנים (רביבו, בוני, גדי נס וכו) ייצאו כמוך ואז אולי ישתנו פני הדברים. מזכיר לכולם כי גם במצרים נפל מובראק לאחר שכלו כל הקיצים.
השב   •  60
90
אוראל הכוכבב11/04/2011 16:35
כל הכבוד ברקו צודק נמאס כבר מהשכונה שאבי לוזון מנסה לעשות הוא הורס את הכדורגל שלנו והופך אותו לשכונתי בושה הוא רק עושה קומבינות כדי שיהיה טוב למכבי פ''ת ככה לא יכולה להתנהל ליגה אם הדבר השכונתי הזה שנקרא אבי לוזון.
השב   •  50
89
נפתלי11/04/2011 16:34
ברקוביץ צודק לוזון שקרן וכול הקומבינות שאתה עושה זה הפרצוף האמתי שלך לוזון לך הביתה רק נזק אתה עושה לכדורגל בארץ
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
88
ירוק בנשמה11/04/2011 16:31
של התל אביביות יהיה ברמת גן
השב   •  10
מכביסט כחול11/04/2011 16:35
ואם מכבי ת"א תשחק בר"ג אז לקחת לה את הביתיות וזה משפיע על הפועל ב"ש לטובה ועל הפועל פ"ת ואשדוד לרעה.
השב   •  01
87
מכביסט כחול11/04/2011 16:30
3 הקבוצות הגדולות הנותרות יידפקו ועל הקטנות אני בכלל לא מדבר. הלך עליכם!
השב   •  11
86
מוני11/04/2011 16:23
אתה כבר לא צריך את לוזון ?
השב   •  10
85
לאון11/04/2011 16:19
סוף סוף אייל אמרת משהו נכון דיי לקומבינות של פ"ת בגללה יש קיזוז בגללה יש כל כך הרבה קבוצות לא שייכות בלי תקציב די מגיע להפועל שיוויון
השב   •  51
84
צריך עזרה11/04/2011 16:19
אני לא יודע את מי לשנוא יותר את נסראללה , ג''סטין ביבר , אמנועל רוזן או אלי לוזון. קשה לי להחליט עדין תעזרו לי בבקשה
השב   •  60
83
עלי11/04/2011 16:18
נכון שאנו מרגישים קצת קיפוח בימי המשחקים , ואיך לוזון לא מתיחס לטבלה ועושה ת''כל הקומפינות האלה, כדי שינייח ת''קבוצה שלו. אבל .
לא צריך לעשות עניין מהדבר הזה, לפי דעתי . כי כל קבוצה בשלב הזה מהליגה רוצה לנציח , וכול קבוצה יש לה מטרה מסוימת, ואני בטוח שאף קבוצה לא רוצה לשחק על תיקו , אפילו אם הפסידו  חיפה, ועכו ,גם פ''ת חייבת לנציח כדי שטבטיח פלייאוף עליון !
השב   •  32
82
חויני11/04/2011 16:17
איזה גבר הוא ממש צודק תמיד אמרתי אבי לוזון משוחד לא סובל אותו ואת האתאחדות לכדורגל ששונאת את ביתר באמת יש כאן משהו מסריח שכולן המשפחה שלו מנהלי קבוצות ואחין שלו מאמן נבחרת ישראל הצעירה ברקוויץ'' הגבר כול אוהדי ביתר לעשות ליק ליק
השב   •  30
81
בוננזה11/04/2011 16:15
בזיון שהמילה שחיתות צרובה מעליו באותיות ענק. בושה
השב   •  40
80
מכביסט כחול11/04/2011 16:11
אני מאמין שזה הפתרון הכי טוב. לא יבואו 20 אלף אוהדים. אז האיצטדיון בטוח. המשטרה תאשר את המשחק. בני יהודה יהנו מאיצטידיון הבייתי האמיתי שלהם וכולם יהיו מאושרים. והמשחקים ישוחקו באותה השעה. כולם.
השב   •  50
מכביסט כחול11/04/2011 18:38
השב   •  00
79
מישהו חכם11/04/2011 16:09
צודק ברקוביץ'' נמאס מהתחאדות כל יום חוק חדש קיזוז וכו'' באמת שנמאס
השב   •  40
78
צהוב בנשמה11/04/2011 16:08
תכלס רק הוא יכול להצעיד את הליגה הזאת למקומות טובים יותר
יו"ר ברמה אירופאית
השב   •  50
77
דוד11/04/2011 16:07
השב   •  10
76
ליגה קומבינה11/04/2011 16:04
לוזון לך הביתה אתה הורס את הכדורגל כל הקומבינות והמאפיה של לוזון אין לה מקום בליגה הישראלית
השב   •  20
75
אוהד11/04/2011 16:01
הגדלת הליגה נועדה רק כדי למנוע ירידה של פ"ת בנלחצו באותה עונה כשגם התל אביביות היו במצב של ירידה לליגה השניה.
יכלו להעלות את כמות הקבוצות רק ל-14 ולוזון העדיף כמה שיותר קבוצות פח כדי שמכבי פ"ת יוכלו לפחות לא להיות בין הקבווצות הנאבקות על הירידה.
רק להסתכל איזה משחק נערך ביום ראשון בליגה ולהבין איזה קבוצות משעממות.
גם פלייאוף תחתון נועד לעזור לפ"ת או שמחלקים את הליגה לשתי קבוצות פלייאוף או שמורידים את כמות הקבוצות כי לא יתכן שכמה קבוצות לא יהיו חלק מהמחזורים בסיום ולא חסר מצבים שפער הנק'' לקראת סיום הליגה דומה בין המרכז לתחתית ורק יתרון של נק'' או שערים יתן לקבוצה אחת חופש להיות בפלייאוף שלא משנה מה התוצאה כי הפלייאוף האמצעי הוא סתם כדי לעזור למועדון פ"ת שלא ירד ליגה.
השב   •  20
74
ב"ש11/04/2011 15:58
השב   •  15
תא11/04/2011 16:05

השב   •  11
73
אוסישקין לא קיים11/04/2011 15:48
רגע לא הגיוני שחניון ידבר!
השב   •  127
גיא11/04/2011 16:14
100 שקלים מאחורה.
השב   •  144
72
צביקה11/04/2011 15:48
שיואב כץ אומר כולם צוחקים עליו שברקוביץ אומר כולם אומרים כל הכבוד לברקוביץ.תתחילו להיות רצינים ולכבד את יואב כץ.אני מאחל לכולם להיות אינטלגנטים כמו יואב כץ.
השב   •  52
71
מכור לספורט11/04/2011 15:46
השב   •  00
70
מכבי ליברפול11/04/2011 15:45
תורידו את האפשרות לשים את הסמל ואת הדגל של אוסישקין, האנשים ששמים אותם עושים עליכם קופה בכך שהם מפרסמים את המגרש חנייה(או משתנה, תלוי בבחירה שלכם) על חשבונכם.
 
השב   •  81
69
עמיחי11/04/2011 15:39
עכשיו כולם יודעים שהקיזוז לא בשביל הספורטיביות אלא בשביל מכבי פתח תקוה המשוחדת
השב   •  51
ניר11/04/2011 16:09
לוזון משוחד להפועל.
השב   •  11
68
ירוק בנשמה11/04/2011 15:38
אחי למרות מה שאמרת עלינו חח גדול (אחי אוהדי בית"ר לא יצליחו לקרוא תמצא דרך אחרת להסביר.)
השב   •  00
67
ירוק בנשמה11/04/2011 15:33
אבל הם צודקים.
השב   •  22
66
הבורר11/04/2011 15:32
איל צודק למרות שנתניה נהנת מזה ,היתי מעדיף שבשם הספורט כל המשחקים יתקימו במקביל, כל מי שחושב שתם זמנו של אבי[מאפיונר] לוזון כיושב ראש יתן בכחול וחזק,
השב   •  864
65
אמיר11/04/2011 15:28
כל משחקי העלייה לפלייאוף העליון בראשון בערב וכל משחקי העלייה לפלייאוף האמצעי בשבת הפועל ת"א- הפועל ר"ג יכול להיות בשבת ב17 כי הוא לא משנה כלום.
למה אי אפשר להפעיל את הראש בהתאחדות שלנו.
בכל מקרה לא משנה מתי כולם לבוא לקריית אליעזר לעודד כי אפשר לעלות בני יהודה רוצים אירופה ומכבי רוצים אליפות אז שתיהן צריכות לנצח !
השב   •  91
הגאון11/04/2011 17:01
השב   •  00
64
אוהד11/04/2011 15:27
ולכן לא מובן איך מאפשרים למי שהוא ממשפחה שמנהלת קבוצה בליגה הופך ליו"ר?
השב   •  40
63
כריש11/04/2011 15:24
אך תתפלאו לראות את מכבי פת באירופה בשנה הבאה. ואל תתפלאו לראות את אבי לוזון ראש עירית פת. המאפיה משתלטת על הכדורגל בדרך לפולחטיקה
השב   •  30
62
תום11/04/2011 15:18
אבי.. כאחד שגדל על מכבי פ"ת ורואה את ההתנהלות שלה אני אומר.. דיי.. תחזור בבקשה להיות י"ר מכבי פ"ת אנחנו צריכים אותך ואתה צריך אותנו ואת הקבוצה כדיי ליצור לך שוב את התדמית הטובה שלך לפניי שעזבת. איתך הגענו להשיגים פתחנו צעירים והקהל חזר למגרשים. כאשר עזבת להתאחדות אחיך לקחת על עצמו משהו שהוא לא רוצה ואתה לא יכול להכריח בן אדם לעשות משהו שהוא לא רוצה.. בהתאחדות תמיד יסתכלו אליך כאחד שבא ועושה הכל בשביל מכבי פ"ת חוץ מהיורו לנוער לא עשיתה הישג מששמעותי בכל דרכך בהתאחדות.. בשביל מה לך כל הבלאגן הזה הקללות במיוחד חוסר האהדה לקבוצת נעורך שבגלל מהלכים שלך מקבוצה שהייתה מודל לחיקוי והערצה ( עם תקציב נמוך סיימה כסגנית אלופה ושחקה כדורגל נהדר והגיע לגביע אופ"א) לקבוצה שכולם שונאים האוהדים לא באים והכל בגלל המהלכים שאתה עושה ומשפחתך. תחזור הבייתה בבקשה אנחנו צריכים אותך ואתה צריך אותנו משם נביא את ההצלחה.. ברקו אני מסכים איתך זה לא צודק מה שעשו פה..!
השב   •  20
61
woody11/04/2011 15:18
המקום שאתה שייך אליו
השב   •  102
ניבון11/04/2011 15:47
השב   •  50
60
יואב11/04/2011 15:15
השב   •  120
59
מיטל11/04/2011 15:13
על ברלוסקוני נאסר להיות נשיא קבוצת כדורגל כשהוא ראש ממשלה, ופה יש יו"ר התאחדות שיש לו קבוצת כדורגל?! בושה! לדעתי ברגע שמכבי פ"ת תרד ליגה יגדילו את הליגה, מכבי פ"ת יכולה לישון בשקט!
השב   •  50
חיפה11/04/2011 16:01
את השחיתות באיטליה ושחיתות בישראל..
השב   •  10
מיטל11/04/2011 17:04
יובה ירדה ליגה ולמילאן הפחיתו נקודות. יובה עד היום לא חזרה למה שהיתה לפני
השב   •  10
58
רועי (האורגינל)11/04/2011 15:07
לוזון בושה לליגה כל הכבוד לכץ שפעם ריאשונה עושה סוף סוף משהו טוב
השב   •  70
57
מכביסט כחול11/04/2011 15:07
ונניח שגם נתניה הפסידה. שאלו כביכול התסריטים שעוזרים למכבי פ"ת. אז זהו שלא. אנחנו תלויים אך ורק בניצחון שלנו על בני יהודה. ניצחנו עלינו. כל תוצאה אחרת משאירה אותנו במקום ה-7! תבדוק לפני שאתה מדבר!
השב   •  211
idan11/04/2011 15:30
למקרה שלא שמת לב. גם בתיקו אתם יכולים לעלות לפלייאוף העליון.. מה קרה לא לומדים מתמטיקה בפ"ת? שפוטים של לוזון
השב   •  51
מכביסט כחול11/04/2011 16:02
השב   •  01
מכביסט כחול11/04/2011 16:03
אז הכל בסדר! לך תישן!
השב   •  01
נחום11/04/2011 16:57
כבר טעיתה במספרים היחידים שרשמתה בתגובה רשמתה ל - 54 והתגובה היא תגובה מס'' 57 מי מאותגר שכלית ?
השב   •  11
עופר כהן11/04/2011 18:30
תגובות זה קרה גם לי,אם הוא היה אוהד הפועל אז לו הייתה אומר כלום אני מתערב אתך!
השב   •  30
56
חיים11/04/2011 15:05
השב   •  30
55
מודד מידות מידתי11/04/2011 15:04
נגיד שכן היו מחליטםי לשחק בשבת בשעה 17:00 באותה השעה.

איך היו משדרים את כל המשחקים באותה השעה ? צ''רלטון אולי יכולים לשחק משחק אחד כי יש להם מחוייבית זכויות שידור לליגה אנגלית וליגות אחרות. אז נגיד שהם יוכלו לשדק משחק אחד. מה עם יתר כל המשחקים ? זה אומר שערוצי טלויזיה אחרים כמו 1 2 ו 10 צרכים לקנות זכויות שידור ולשדר. או ערוצי הספורט השונים למינהם למרות שגם הם קנו זכויות שידור לענפי ספורט אחרים.

עכשיו נכון יבואו אנשים יגידו לי זה לא חשוב השידור העיקר המשחק הספורטיביות באותה השעה. אבל כסף זה חשוב. כן כסף! מאחורי שידור בטלויזיה יש פירסומות וחסויות ואף חברה לא חייבת לוותר על זה כי הפועל חיפה בכיינים וכי הם לא חשבו על זה לפני חודש או בתחילת העונה.

העיקר וכלם פה מנאצים מקללים את לוזון כאילו הוא חבר שלכם. העיקר ברקוביץ מקשקש את עצמו לדעת. שברקוביץ יקנה זכויות שידור שברקוביץ ישלם על חסויות לחברות שמראש קנו זמני פירסום. שברקוביץ ישדר בשבת באותו הזמן. מצטער העולם לא עובד לפי רמת השינאה של ברקוביץ ושל כולם פה לאבי לוזון. מי שלא רוצה לשחק בראשון שלא ישחק מספיק לאיים לקלל לנאץ כאילו חייבים למישהו פה משהו.

השב   •  01
54
טייגר11/04/2011 15:04
אדון לוזון הטרבלסי הגועלי מכה שנית (או בפעם האלף.)
השב   •  51
53
מכביסט כחול11/04/2011 15:01
כי חייבים להזיז או את המשחק שלנו נגד בני יהודה או של מכבי ת"א מול ב"ש. ברגע שמזיזים את המשחק של ב"ש אתם בבעיה. והמשחק שלנו, מר ברקוביץ'' היקר, מול בני יהודה לא מזיז לאף אחד בשיט. אנחנו תלויים רק בעצמינו. כל שאר התוצאות לא עוזרות לנו! תבדוק את הטבלה! אנחנו מקום 7! רק ניצחון על בני יהודה יוביל אותנו לפלייאוף במקומם! לכן אין חשיבות לייתר המשחקים. הם יכולים להיגמר בנצחונות, הפסדים או תיקויים של הפועל חיפה והפועל עכו ועדיין זה לא יישנה לנו. יש לנו הפרש שערים עדיף בהרבה! תבדוק!
השב   •  25
52
מודד מידות מידתי11/04/2011 15:00
אם כל המשחקים יהיו בשעה 17:00 נגיד בשבת איפה ואיך ישדרו אותם ? לא מדבר על זה שכבר נקנו זכויות שידור. אבל נגיד רק נגיד שפתאום יחליטו בשבת לשחק כולם בשעה 17:00. צ''רלטון יכולים לשדר אולי משחק אחד אל תשכחו שיש ליגות מאירופה כמו הליגה האנגלית ואחרות שצ''רלטון מחוייבת להם כי היא קנתה את הזכויות שידור מתחילת העונה.

מי ישדר ? ערוץ הספורט ? ערוץ 1 2 או 10 ? איך זה יעבוד בדיוק ?

ואל תגידו לי שלא חובה לשדר כי זה לא חשוב כמו המשחקים עצמם. מדובר פה בכסף מדובר בעבודה של אנשים כן כסף תתפלאו בצ''רלטון עובדים אנשים שצרכים להתפרנס ולא רק בצ''רלטון גם בהתאחדות לכדורגל.
השב   •  03
51
אבי11/04/2011 14:59
השב   •  25
50
תותחן ירוק מהכרמל11/04/2011 14:58
יש כמה קבוצות שמשחקות באצטדיון ר"ג במקביל זה נהוג בכל אירופה שרוב המשחקים משוחקים בשבת והשאר בראשון ושני די עם הבכיינות שלך ברקו
השב   •  15
49
סיטון11/04/2011 14:57
שפעם אחת ראשי הקבוצות יחליטו שהם לא עולים לשחקץ מה יעשו להם? יורידו את כל הקבוצות ליגה?
פעם אחת צריך ללמד את משפחת לוזון שהם לא בעלי הכדורגל בארץ.
השב   •  50
48
מכביסט כחול11/04/2011 14:56
לתת לכל המשחקים להתקיים באותה השעה? אז איך מכבי ת"א ובני יהודה יישחקו שניהם באיצטדיון ר"ג? ומי תוותר על הבתיות? בני יהודה שנלחמת מול מכבי פ"ת על הפלייאוף או מכבי ת"א שכבר נמצאת שם אך הפועל ב"ש אולי תהנה מכך ואז הפועל פ"ת ומ.ס. אשדוד יוצאות כביכול מופסדות מההחלטה! שיישאלו את אשדוד, הפועל פ"ת ומכבי ת"א אם הן מוכנות שהמשחק של מכבי ת"א יהיה באיצטדיון אחר. לא בלומפילד. וגם לא ר"ג כי הפועל ר"ג משחקת שם. אולי בראשון לציון או בהרצליה.
השב   •  49
מכביסט כחול11/04/2011 15:16
השב   •  01
חיפה11/04/2011 15:59
השב   •  10
מכביסט כחול11/04/2011 17:03
היא מתמודדת על הפלייאוף האמצעי עם ב"ש ואשדוד.
השב   •  01
47
ביתר11/04/2011 14:56
השב   •  100
46
מודד מידות מידתי11/04/2011 14:53
וכל המגיבים פה לפניי ואחרי שמונעים מתוך שינאה עיוורת לאבי לוזון ולא מעניין אותם כלום באמת אם ישחקו באותה שעה או לא רק שינאה ורק להגיב עם נאצות וקללות.

אם זו לא הייתה מכבי פתח תקווה אף אחד לא היה מגיב פה בטח לא בנאצות וקללות לאבי לוזון שלא חייב לאף אחד פה כלום בטח לא לברקוביץ.

מעבר לזה כל הבכיינים במיוחד הפועל חיפה לוח המשחקים פורסם בתחילת העונה. היו צרכים לחשוב שאולי יש סיכוי רק אולי שייווצר מצב כמו היום והיו צרכים לדבר עם לוזון וצ''רלטון וערוצים אחרים שקנו זכויות שידור ולסדר את העניין לפני חודש חודשיים תחילת העונה ועוד.

לא ייתכן שכל פוץ שבוכה יבוא בדרישות ואיומים. ואם לכץ יש עודף כסף שיילך לצ''רלטון יקנה את הזכויות שידור גם מערוצים אחרים וישחק מתי שהוא רוצה. אבל מספיק לחשוב שבגלל שמדובר בלוזון בגלל שהשם משפחה שלו לוזון אז כולם פה יכולים להגיב כמו עבריינים אנשים נחותים תתי תרבות שלא מפסיקים להצדיק את כץ וחיפה רק כי הם שונאים את לוזון.
השב   •  18
אוהד11/04/2011 15:36
ולכן עושה מה שיכול לבוא לטובת המועדון(כמו הגדלת הליגה ל-16 עם פלייאוף אמצעי כדי שהמועדון לא יגרר לקרבות תחתית כי יש אולי מועדוני פח אחרים מהליגה השניה ופלייאוף אמצעי בו מכבי פ"ת יכולים להיות יכול למנוע מצב שבטעות הם יגררו גם בסוף העונה למצב שהם בקרבות תחתית ולכן בפלייאוף חסר משמעות אפשר להעלות את הנוער כי המשחקים לא קובעים כלום).
לא יכול להיות שיהיה יו"ר שיש לו קבוצה בליגה.
השב   •  20
45
איתן-קופ-ירוק11/04/2011 14:50
הביזיון הזה. במיוחד משחקים של הפועל שכל הזמן הוקדמו לאלו של חיפה! כדי שנילחץ. איכס לוזון - לך כבר הבייתה אתה וחלובה וכל המקומבנים המסריחים שלך
השב   •  100
44
s11/04/2011 14:50
 אין יותר קל מזה . הפתרון:
הקבצות המתחרות על פלייאוף עליון:
הפועל חיפה-(הפועל פ"ת) + בני יהודה-מכבי פ"ת
מכבי נתניה
-(מכבי חיפה) +הפועל עכו (בני סכנין) ( בשעה אחידה )


הקבצות המתחרות על פלייאוף אמצעי:
(עירוני ק"ש)-בית"ר ירושלים + (מכבי ת"א) הפועל ב"ש + (הפועל אשקלון)-מ.ס. אשדוד ( בשעה אחידה )

הפועל ר"ג
הפועל ת"א

אפשר להשים לב שאין בעיית ביתיות של קבוצות המשחקות באותו מגרש

תשלחו בפקס להתאחדות .
השב   •  370
ירוק11/04/2011 15:14
השב   •  40
rni11/04/2011 15:15
השב   •  20
מכביסט כחול11/04/2011 17:03
ההצעה שלך לא טובה כי הפועל פ"ת נדפקת.
השב   •  01
43
מכביסט כחול11/04/2011 14:48
המשחק של בני יהודה מול הפועל ת"א שוחק חצי שעה אחרינו. כלומר כשהמשחק שלנו מול מכבי ת"א הסתיים בתיקו 2-2 בני יהודה עדיין היו 0-0. וכך לגבי נתניה והפועל חיפה. הייתה להם חצי שעה לדעת מה נעשה! ובגלל זה הם שיחקו רגועה והבקיעו את הגול בשנייה האחרונה! זאת לא בושה?!
השב   •  09
מכביסט11/04/2011 15:11
כאילו אם לא המשחק שלכם הם לא היו מנסים לנצח. הכוונה שלו שאם קבוצה לא תהיה חייבת לנצח, היא תוכל לעלות עם הרכב הגנתי יותר.
השב   •  30
אבירם11/04/2011 15:33
חבורה של לוזרים! למה לכם להיות בכלל בפלייאוף העליון? יפרקו אותכם לחתיכות שם גם ככה. חבורה של עגלות קבוצה פח עם 5 אוהדים שגם הם משפחת לוזון והשפוטים שלה
השב   •  30
ב"ש11/04/2011 16:01
לוזון לימד גם אותכם להתבכיין יפה
השב   •  11
מכביסט כחול11/04/2011 16:45
להבדיל מכם רודפי תארים מגעילים! קונים כל שחקן טוב מקרית שמונה, נתניה, עכו, הפועל פ"ת ואחרי זה צוחקיםעל הקבוצות האלה! תתביישו קפיטליסטים צבועים!
השב   •  22
42
דניאל11/04/2011 14:39
יענקלה שחר צריך לפנות את המקום לבן שלו-הוא כבר הסביר לו איך לנהל את חיפה. ואז שחר צריך להחליף את לוזון! כחול ידוע.
השב   •  50
41
יכע11/04/2011 14:37
השב   •  01
40
רק הפועל פ''ת11/04/2011 14:37
איזה קטע לא צריך מונית
צריך טוסטוס.
ואם קיזוז צריך חד אופן

חה חה חה חה חה חה חה
השב   •  390
אני11/04/2011 14:53
ח טוב אחי גדולל!!
לוזון פשוט בושה לכדורגלל,שילך למכור חמוצים בשוק או משהוו יותר מתאים לו!!
השב   •  60
39
עדי11/04/2011 14:35
הבעיה היחידה במחזור הקרוב היא המשחק של מכבי תל אביב והמשחק של בני יהודה. שניהם בבלומפילד. בכל שאר המשחקים אין התנגשות.
מכבי ת"א צריכה לשחק ברמת גן והבעיה תיפתר.
השב   •  10
38
חיים11/04/2011 14:34
השב   •  10
37
רק הפועל פ''ת11/04/2011 14:33
השב   •  60
36
ג''ק ווילשר1911/04/2011 14:31
משהו פה מסריח .. וזה לא אני !
השב   •  20
35
תום11/04/2011 14:27
אייל היקר ישנם 2 אנשים שקוראים את המאמר וצוחקים אחד לוזון והשני חלובה שני עסקנים שבמדינה מתוקנת לא היו זוכים במכרז למזנון באיצטדיון ואלה הם האנשים שמנהלים את הכדורגל עצוב מרגיז אולי כנחמה עזוב את הנבחרת ותיתמודד עלי ביו"ר
השב   •  30
34
כתום עולה11/04/2011 14:25
השב   •  80
מכביסט כחול11/04/2011 15:10
השב   •  31
חיפה11/04/2011 15:58
פשוט ראש העיר שונא בפורט
השב   •  20
33
יואבי11/04/2011 14:24
ביום שבת הפועל פתח תקוה מפסידה לא צריכים תיקו ולא פלייאוף אמצעי .
הפסד .
השב   •  10
32
קובי11/04/2011 14:24
זה מסריח כבר, שדובי שלנו אפילו לא בסגל המורחב??
השב   •  40
פ"ת של מכבי11/04/2011 23:56
השב   •  01
31
גורג11/04/2011 14:20
שתשחק יום שבת
השב   •  50
30
ערן11/04/2011 14:19
טוב ברקוביץ'' אז בוא נשים אותך מאמן ניבחרת + יושב ראש התאחדות ואז נהפוך לאימפריה נכון ? מה עם איזה טור נגד יעקב שחר בגלל שהוא לא לקח אותך למכבי או משו .. יאינטרסנט בגרוש
השב   •  65
א''11/04/2011 14:36
תחזור תחזור לספה.. מה הקשר?? הוא צודק במליון אחוז.. לברקוביץ'' מגיע להיות מאמן נבחרת כי הוא חכם.. לא פחדן כמו כל אחד אחר!! זה שאתה לא מבין כלום בכדורגל אז פשוט תחזור לספה ולך לישון!
השב   •  43
מכבי11/04/2011 14:52
השב   •  31
כחול ישראלי11/04/2011 14:59
אני מאמין שגם אתה אוהד כורסא , הוא צודק ברקוביץ'' מעביר ביקורת על כל העולם ואשתו בנתיים הוא רק מדבר שיתחיל במעשים ונראה תוצאות
הדבר היחיד שראיתה נראלי זה את הרוכסן של קצב נפתח .
השב   •  11
29
שי11/04/2011 14:18
חכם(אוהד מכבי חיפה) מה הוא אומר:רוצה ספורטיביות,אין מקום לקיזוז.רשע(אוהד הפועל ת"א) מה הוא אומר:לקזז כי רק ככה ניקח אליפות.תם(מאור בוזגלו) מה הוא אומר:עדיין יש סיכוי לאליפות.וזה שאינו יודע לנצח בדרבי כבר הרבה שנים ואתם יודעים על מי אני מדבר מה יש לו כבר להגיד
השב   •  5113
הנסיך11/04/2011 14:41

זה קוף כאילו

השב   •  1710
אחי/..11/04/2011 16:26
לנצח את הפועל חיפה ללא הפסקה
השב   •  96
הרניב11/04/2011 16:56
אפילו שאצלך אני הרשע, אני על הריצפה
השב   •  62
28
שאול11/04/2011 14:18
תנו בכחול
השב   •  411
27
eli11/04/2011 14:16
אבי לוזון נמאסת. זה היה פשוט בושה לראות שיו"ר ההתאחדות קופץ בגול של מכבי פ"ת נגד מכבי ת"א. אבי.להזכירך אתה יו"ר של כולם ולא רק של מכבי פ"ת!
השב   •  120
26
ליעד.ס.11/04/2011 14:16
הבנאדם הזה לאט לאט גומר את הכדורגל הישראלי , לא מספיק שמדינת ישראל פועלת בכל התחומים על פי פרוטקציות וקומבינות וגם גזענות מדי פעם , אז עכשיו האבי לוזון הזה עושה פה מה שבא לו אתם מבינים הוא הצליח לעבוד על פלאטיני והחברים שלו באירופה אז עכשיו הוא חושב שהוא כאן ראש ממשלה וכולם סותמים את הפה אז יופי נראה לאן נגיע .
השב   •  61
25
יניב11/04/2011 14:15
הפועל ת"א משחקת בחוץ וכך גם הפועל ומכבי פ"ת וגם מכבי חיפה.
השב   •  10
24
.11/04/2011 14:13
איך יכול להיות שיו"ר התאחדות, שאמור להיות אובייקטיבי- יקפוץ ויחגוג ככה שער שמבקיעה מכבי פ"ת נגד מכבי תל אביב במשחק ליגה. לוזון פועל בעקביות לטובת הקבוצה אותה אוהד- דבר לא הוגן ולא ספורטיבי.
לוזון המושחט הביתה ! כולם לתת בכחול
השב   •  601
אחי11/04/2011 15:05
לוזון הביתה
השב   •  50
23
דרוזי גאון11/04/2011 14:13
השב   •  21
22
אדום מלידה11/04/2011 14:11
אייל סוף סוף צודק במשהו במקום להיתחנף לשחר שהוא מת להיות מאמן שם סופסוף הוא אומר דברים חכמים
השב   •  50
21
אדום בלב אדום בנשמה מכבי סתם מרפאה11/04/2011 14:11
השב   •  40
20
הנסיך11/04/2011 14:10
מכבי חיפה משחקת בחוץ בקופסא
הפועל חיפה משחקת בבית בקרית אליעזר
בני יהודה משחקת בבלומפילד מול מכבי פ''ת
מכבי ת''א גם משחקת בבלומפילד מול ק''ש אבל שניהם עלו כבר אז הם יכולים לשחק אחרי
השב   •  60
19
אוהדת11/04/2011 14:07
השב   •  41
18
הליגה הגרמנית11/04/2011 14:07
אני לא עוקב אחרי הליגה הישראלית אבל קראתי טור של מישהו בשם קישון (דומה) שאמר שתיקו והפסד לבני יהודה משאיר להפועל אותו מספר נקודות
ואם הפער הוא 7 בין הראשונות או 8 לא זוכר הוא יורידו יקצצו את זה וזה ישאר 3
איך זה יכול להיות ?
ולוזון עלק הליגה הישראלית ה-6 באירופה חח הליגה הגרמנית פי 20 יותר טובה מכם וספורטיבית מכם
השב   •  31
הנסיך11/04/2011 14:35
יאלה סע ילוזר והקבוצה הלוזרית שלך עד שרציתי שתקחו בגמר מול אינטר הגועל נפש גם את זה לא יכלתם
לעשות

תאמין לי שכולם פה יותר אוהבים לראות כדורגל מאירופה אבל זו הביצה המקומית שלנו וזה מה יש
השב   •  62
חיפה11/04/2011 15:57
משווה את הליגה הגרמנית לישראלית, מדינה עם 80 מיליון אנשים ומדינה עם 7 מיליון, מדינה שמשקיע בספרוט ומדינה שיכולה להשקיע רק בבטחון, קבוצות עם תקציבים של מאות מיליונים עם קבוצות בתקציבים קטנים פי מיליונים. במקום להשוות בין דוד וגוליית (אגב, ראית מה הפועל עשתה להמבורג שנה שעברה) תשווה בין הליגה האנגלית לגרמנית, כאן, אין ויכוח: האנגלית הרבה יותר טובה.
השב   •  60
הליגה בגרמנית11/04/2011 16:10
ראיתי את הבזיון שלכם 0000
את הבזיון של הפועל חיפה שהושפלו בכל הדרבים ב30 השנים האחרונות
לגבי הפועל תפסו שנה טובה
מתערב איתך שאף שחקן של הפועל לא ברמה של מינשנגלאבך עלק מרקו רויס לבד שווה את כל הליגה הזאת(העלק)
השב   •  14
חיפה11/04/2011 17:43
שוב, הרבה יותר תושבים, תקציבים יותר גדולים, יכולת השקעה בספורט. כל זה אין בישראל ויש בגרמניה אין מה להשוות בכלל. נו ברור שהבונדסליגה יותר טובה. ולמה אתה אומר שלכם או מכם? זה אולי אתה לא אוהב את הליגה אבל אתה עדיין ישראלי (או אולי לא?) והליגה היא של כולם (טוב בעצם רק של לוזון אבל הילגה בישראל) . אם אתה כל כך גרמני למה שלא תגלוש רק בסקיי דויטשלנד ולא באתרים ישראלים משעממים?
השב   •  40
עופר כהן11/04/2011 18:20
השב   •  00
עופר כהן11/04/2011 18:24
קודם כל זו דעתי. שנית, בכדורגל הגרמני רואים שיטה מדהימה,כל הקבוצות משחקות על הקרקע בלי התחכמויות,יש המון גרמנים שם והזרים שם הם ותיקים אם כבר,אומרים לי שכטר מתאים לגרמנית: לא ולא,הוא לא מספיק טכני,הוא לא ישרוד שם הרבה זמן, הסגנון משחק שלו מתאים,חוץ מזה כלום. האנגלית מלאה זרים שרוצים כסף,הספרדית עם הרבה שחקני בית אבל תכלס עוץ מבארסה וריאל אף אחת שם לא שורדת את הגרמנית
השב   •  02
ירוק11/04/2011 23:41

הליגה האנגלית הכי טובה
הליגה הספרדית השניה
הליגה האיטלקית השלישית
הליגה הגרמנית הרביעית
הליגה הצרפתית החמישית
ח אנחנו מקום שש לוזון ליג?

השב   •  20
17
אדום בלב אדום בנשמה מכבי סתם מרפאה11/04/2011 14:07
יושב התאחדות מגעיל תתן לקבוצה שלך עכשו 20 נקודות תקזז את כולם ולא את מכבי פ"ת
השב   •  40
16
אופק11/04/2011 14:03
למה לא לשים אותה כבר במשחק המרכזי?<
השב   •  171
הנסיך11/04/2011 14:12
ורק ה50 אוהדים שלה ייראו
השב   •  90
15
אדום עתיק11/04/2011 14:03
סוף סוף עוד מישהו מכיר בקומבינות של הליגה.
אבל לצערי לא תעזור כל צעקה ותוכחה.
מלך כי לעולם ימלוך,ועולם כמנהגו נוהג,
גם אם יש פוצה פה.
שערורייה ! 
 
השב   •  231
ירוק בדם11/04/2011 14:21
השב   •  14
האופוזיציונר11/04/2011 15:33

בטח התכוונת ל"עבד כי ימלוך". שזה באמת המצב ושיהיה לכם בהצלחה

השב   •  50
14
הנסיך11/04/2011 14:02
גם ככה היא יודעת רק להרוס לקבוצות
השב   •  393
ירוק בדם11/04/2011 14:21
השב   •  412
הנסיך11/04/2011 14:27
אל תגיב לי בתגובות כי אתה והקבוצה שלך לא מעניינת אותי
השב   •  144
13
צחי11/04/2011 14:00
הפועל , מכבי ובני יהודה משחקות בבלומפילד.
הפועל פתח תקווה ומכבי פתח תקווה ברמת גן.
עוד 2 בקריית אליעזר.
אתה לא יכול לעשות את כל המשחקים בשבת ב17:00.

השב   •  623
עמית11/04/2011 14:10
שמכבי תל אביב נגד באר שבע ב5 וכל השאר ב8 וחצי
השב   •  70
אדום בלב אדום בנשמה מכבי סתם מרפאה11/04/2011 14:10
מכבי חיפה נמצאת בנתניה ואנחנו בחיפה והפועל פ"ת מתאחרת אצלינו ומכבי פ"ת בר"ג יש משחקי בית וחוץ
השב   •  70
אסף11/04/2011 14:29
המשחקים נערכים בחיפה, נתניה, אשקלון, ק"ש, גרין ווינטר. הבעיה רק עם בלומפילד שגם בני יהודה וגם מכבי ת"א משחקות שם. אז שיעבירו משחק אחד לרמת גן!
השב   •  60
הנסיך11/04/2011 14:32
הפועל חיפה בקריית אליעזר
מכבי נתניה בקופסא
בני יהודה מכבי פת בבלומפילד
עכו משחקים בבית
כל שאר השחקים לא קשורים לעלייה
השב   •  100
ירוק בנשמה11/04/2011 15:45
הפועל חיפה-הפועל פ"ת: קריית אליעזר
מכבי ת"א-הפועל ב"ש: בלומפילד
מכבי נתניה-מכבי חיפה: קופסא
בני יהודה-מכבי פ"ת: רמת גן
הפועל ר"ג-הפועל ת"א: וינטר
הפועל עכו-בני סכנין: גרין
הפועל אשקלון-מ.ס אשדוד: אשקלון
עירוני ק"ש-ביתר י-ם: קריית שמונה
השב   •  62
עופר כהן11/04/2011 18:16
בבלומפילד וגם בני יהודה,להפוך ביתיות זה לא פיתרון טוב,להפך,הוא לא ספורטיבי.
השב   •  11
הייתי במשחק11/04/2011 20:27

השב   •  10
אחד שמבין .16/04/2011 20:44
תתפלא ? אבל אפשר !
בני יהודה יכולה לארח בשכונה .
הפועל בבלומפילד ומקקי בווינטר .
מכבי חיפה מתארחת בנתניה
מה שנותן אתה האפשרות לשנייה בעיר הפועל חייפה לארח בקריית את אליעזר !
אייל ? מהפה שלך ל ה'' !
השב   •  00
12
אורי11/04/2011 14:00
אני קורא באתר הרבה דעות וטורים אבל כל פעם שאני קורא טור שלך אני פשוט מצדיע לך,אומר הכל,הולך עם האמת לא מפחד "לתקוף".כל הכבוד לך ברקו בשבילי אתה אגדה!
השב   •  150
11
אפי11/04/2011 13:59
אין ולו משחק אחד שאינו חשוב לפחות לאחת הקבוצות  לגבי מיקומה בפלייאוף העליון, האמצעי או התחתון ולכן חובה שכל המשחקים יהיו באותו יום ובאותה השעה
השב   •  91
10
צפוני לשעבר11/04/2011 13:58
אדון צבוע טוב ששמת לב מסריח זה מילה לחשדנים.. זה שחיתות בצבע לבן.. פשוט וקל.. ככה עשו שנה שעברה עם המשחקים של הפועל וחיפה פתאום בסוף הפכו אותם..ככה עושים כל מה שנוח להם..
השב   •  112
9
דור11/04/2011 13:56
אבי לוזון צריך להתפטר - כחול אבי לוזון צריך להשאר - אדום!
השב   •  1345
8
יובל11/04/2011 13:55
איל צודק 100 אחוז
ראיתם איך שינו הערס קילל בשבת ? מכבי פתח תקווה אגדוה הכי מגעילה שיש. חבורת של עבריניים סה האמת
השב   •  380
7
BBB11/04/2011 13:55
כל הכבוד
השב   •  171
6
אולטראס - סנטה קולומה11/04/2011 13:53
חכם (אוהד הפועל) מה הוא אומר? הוא לא אומר, עד סוף העונה. תם (אוהד חיפה) מה הוא אומר? האליפות שלנו, תזמינו את דודו אהרון. רשע (אוהד מכבי) מה הוא אומר? אם אין לנו סיכוי, לפחות נהרוס לאחרים. וזה שאינו יודע לקרוא ולכתוב? אוהד בית"ר.
השב   •  15886
ארינס11/04/2011 14:09
השב   •  169
מכבי זה קופת חולים11/04/2011 14:11
השב   •  1811
סנופקין11/04/2011 14:13
השב   •  243
צהוב יהודי11/04/2011 14:13
לא מייצגים את ישראל
השב   •  6012
חסוי/ה11/04/2011 14:14
השב   •  136
הפועל מלחמה!11/04/2011 14:30
השב   •  119
בלולו פנחס11/04/2011 14:32
השב   •  163
מכבי11/04/2011 14:35
השב   •  241
ירוק לעד!!11/04/2011 14:49
יפה, אהבתי :)
השב   •  254
בדיחה:מכבי פ''ת11/04/2011 15:02
הרגת אותי
השב   •  114
אוהד11/04/2011 15:30
בטבלה המקורית חיפה אלופה.
קבוצה טובה מוכיחה עצמה ללא שיטות שנועדו להרוס למובילה כשפער של 12 במשחק אחד שלא מנצחים הופך לפער של 6 וככה כל משחק השחקנים של חיפה משחקים ביותר לחץ כי יודעים שהפסד נוסף והפער יהפוך ל-3.
זו שיטה שמעודדת לחפיפניקיות(בלי קשר להפועל וחיפה) ולא למקצוענות.
השב   •  143
מכביסט11/04/2011 15:47
השב   •  70
UH99 מלשינים11/04/2011 15:48
השומר - מה הוא אומר? "יש לך כאן חנייה".
חניון מדבר.

השב   •  231
ירוק11/04/2011 15:56

מה זה הסמל הזה?
ממתי למגרש חניה, (בו אני מקפיד לחנות את הרכב שלי מדי ערב) יש קבוצה.
מוזר.

השב   •  150
.11/04/2011 16:51
ח לא פל שאתה חסוי
השב   •  70
בחיי אגן עליך ביתר ירושלים11/04/2011 17:04
מצחיק.אבל עדין אושיסקין חניה ויבואה 1-0
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  80
אלון11/04/2011 17:25
עוכרי ישראל.
השב   •  31
ירוק11/04/2011 18:22
אתם מדברים ובוכים בלי סוף. וגם שהאתאחדות עוזרת אתם בוכים! כל התקשורת שלכם זה בושה!
השב   •  42
5
תושב הדרום11/04/2011 13:53
שלום אייל
אני מעריץ שלך ומסכים בדרך כלל עם הדעות אפילו השנויות במחלוקת שלך,  מדוע לא ציינת ואפילו במילה אחת את הביזיון של קיום משחקים ללא קהל למס אשדוד והפועל באר שבע ולא דחיית המשחקים ? האם פה יש שיוויון ? אני מצפה ממך לכתוב גם בנושא זה טור ולא רק שזה מגיע למשהו אישי נגד אבי לוזון
השב   •  450
אדום בלב אדום בנשמה מכבי סתם מרפאה11/04/2011 14:08
ולוזן אמר שהוא היה רוצה שהיה קהל אבל לא עשה כלום עם זה
השב   •  81
לונדון אדומה11/04/2011 23:07
הוא טען ובצדק שאף אחד לא מבטיח שבמועד הבא שיקבע הטילים יפסקו והוא צריך להספיק הכל עד למועד פתיחת הפליאוף.
השב   •  20
4
הרצל11/04/2011 13:53
הכול מושחת בהתאחדות לכדורגל אבי לוזון מעניין אותו רק טובתו האישית וטובת מכבי פ"ת , אין כזה דבר שהמחזור האחרון של העונה יפוצל בימים אחרים ובשעות אחרות איפה הספורטיביות שאבי לוזון כול כך מתגאה בה פשוט ביזיון אם הפועל חיפה לא משחקת באותן השעות של היריבות על הפלייאוף העליון .
השב   •  530
3
קובי11/04/2011 13:53
גבר ככה אני מעריך אותך כשאתה מדבר לעינין כל הכבוד לך ותודה
השב   •  1071
ירוק בדם11/04/2011 14:20
השב   •  1124
קובי11/04/2011 15:10
צא
השב   •  126
2
עדי11/04/2011 13:51
מכבי ת"א מול מכבי חיפה, בית"ר ירושלים במחזורים הראשונים. לא יתכן
השב   •  814
מישהו11/04/2011 14:09
אני גם מסכים עם דבריו של ברקוביץ'' לא ייתכן דבר כזה בשום מקום אחר חוץ מפה.
(ולאוהד מכבי ת"א עדי מה הקשר למה שברקוביץ'' דיבר עליו?)
השב   •  141
רון11/04/2011 14:17
השב   •  67
מכבי11/04/2011 14:55
אוהד מכבי תל אביב התכוון לזה שמתוך 8 הגרלות של משחקיי הליגה , היו 6 מפגשים בין מכבי תל אביב למכבי,
זה בטוח לא יד הגורל
השב   •  71
מישהו11/04/2011 23:15
שני דברים יש לי להגיד:
1. מה שהיה היה וזה כבר קרה אז זה לא משנה עכשיו.
2. מה לעשות, צריכים לזכור שאנחנו חיים בישראל ואנחנו לא ממש מושלמים.
3. אבי לוזון אוהד של מכבי פ"ת אז הוא יסדר הכל בכדי שיצא שהם יהיו בצמרת הטבלה גם אם זה כולל את המקרה שהזכרת.
השב   •  10
1
עוז ביתרי אורגינל11/04/2011 13:50
ליגת לוזון . ''אם ישראל לא עולים למונדיאל 2010 אני מתפטר'' . עבודה בעיניים
השב   •  1393
זהזהזה11/04/2011 14:01
"אם אנחנו לא עולים למונדיאל, אני מתפטר" הוא בנוסף התחייב לעזוב ביחד עם הצוות שלו. אבל ניחא, לנושא, ביזיון שהמחזור האחרון לפני הפליאוף לא משוחק באותה שעה, זה מראה את פניה האמיתיות של ההתאחדות שמנהלת את הליגה "השישית בטיבה באירופה".. לפני הדירוג ד"א אנחנו איפשהו במקום ה- 30
השב   •  430
מכביסט11/04/2011 17:19
השב   •  91
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP