יום שישי, 11.04.2025 שעה 02:45
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

ממכבי ת"א נשאר רק השם

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: הצהובים חייבים לבנות עצמם מחדש עם מנג'ר מעל איווניר שיחזיר את המכביזם. הקבוצה לא מספיק טובה לאליפות

מה שנשאר היום ממכבי ת"א זה רק השם. המועדון הגדול בארץ נאחז בימים שעברו, כאשר עכשיו אין לו דרך, אין סגנון ואין שם שום דבר שמתנהל כמו קבוצת בקבוצת כדורגל מקצוענית.
 
מכבי חייבת לקחת את עצמה בידיים ולבנות את עצמה מחדש כדי לחזור לתקופות כמו שנות ה-90, אז היא נראתה קבוצה חזקה, בריאה ומנצחת.
 
מחלקת הנוער לא מספקת מספיק שחקנים לקבוצה הבוגרת. לא ידועה לי הסיבה, אבל זו עובדה. בלי מחלקת נוער חזקה ושחקנים שיעלו באופן קבוע, מדי שנה, לקבוצה הבוגרת כדי לשחק, ולא כדי להיות נערי פוסטר, מכבי לא תוכל לחזור להיות קבוצה מובילה בכדורגל הישראלי.

להזכירכם, בשנות ה-90 מי שהובילו את מכבי ת"א לאליפויות ולגביעים היו אבי נמני, איציק זוהר, נועם שוהם, הברומרים, מאיר מליקה ורבים אחרים שגדלו במחלקת הנוער.

בנוסף, לא משנה איזה מאמן יגיע, רוני לוי או מוטי איווניר, מכבי של היום לא מספיק טובה כדי להתמודד על האליפות. בחירת השחקנים היתה בינונית והתפקוד שלהם עד היום חלש מאוד.

בחלק ההתקפי אין שום שחקן מהיר שיכול לפרוץ הגנות. בכדורגל המודרני, בלי מהירות אין כוח הרתעה, ובמשחקים ה-"סגורים", כשכל הקבוצות באות ומתגוננות נגד מכבי, רק מהירות יכולה לעשות את ההבדל. שחקנים כמו אלירן עטר, מאור בוזגלו, דימיטאר רנגלוב, רוברטו קולאוטי, האריס מדוניאנין, גל אלברמן ושרן ייני הם שחקנים טובים, אבל איטיים. ראינו שאפילו מכבי פ"ת, עם 3 חלוצים מהירים, פרקה את מכבי בקלות.

רוברטו קולאוטי ויוסי מזרחי (ליאור טימור)
רוברטו קולאוטי ויוסי מזרחי. ההתקפה של מכבי לא מהירה (ליאור טימור)
 

כשבונים קבוצה היום, צריכים לבנות סגל שרוב שחקניו מהירים, למעט 2-3 שחקנים חכמים, שהם בדרך כלל מוסרי הכדור. למכבי אין אפילו את ה-2-3 האלה, אין לה פליימייקר ואין לה מהירות בחלק הקדמי. הדבר היחיד שטוב בקבוצה הצהובה השנה הוא מרכז ההגנה, כאשר גם בחלק האחורי יש לקבוצה בעיית מגנים.

מכבי חייבת לשנות פאזה ולבנות את עצמה מחדש, גם אם זה יקח שנה, שנתיים או שלוש. זו הדרך הטובה ביותר. מה שהיא עושה כעת, החלפת מאמנים, לא תעזור לה, וכל מאמן שיבוא יכשל גם אם הוא יהיה ונגר או אלכס פרגוסון.

המועמדים הסופיים, רוני לוי ומוטי איווניר, נכנסים למלכודת מוות. אם הייתי אחד מראשי מכבי ת"א, הייתי לוקח אדם שיפקח על כל המערכת מבחינה מקצועית. עוזי שעיה וג'ק אנגילידיס, שעושים מבחינה אדמיניסטרטיבית עבודה מצויינת, מעולם לא שיחקו כדורגל. כמו שאתם מכירים אותי, אני תמיד אומר שכל אחד צריך להתעסק במקצוע שלו.

אנגלידיס חותך את החוט (ליאור טימור)
אנגלידיס ושעיה. מעולם לא שיחקו כדורגל (ליאור טימור)
 

במכבי חייבים להביא יד מכוונת שתהיה 10 שנים במכבי ת"א, אנשים שעברו הרבה בכדורגל כמו גיורא שפיגל, אלי דריקס או צביקה רוזן, שיכוונו את המועדון הזה מבחינה מקצועית. לזרוק בכל פעם מאמן אחר למלחמה ולהגיד לו "הכל תלוי בך" - זה לא עובד.

לדעתי, אם כבר רוצים להביא את איווניר או לוי – חייבים לשים מישהו מעליהם, מהשמות שהזכרתי. ואם צריך לבחור באחד מהשניים, הבחירה צריך להיות במוטי איווניר – כדי להחזיר את המכביזם, את ההילה של המועדון ואת האמונה של הקהל.

נ.ב. חשוב - ודיברנו על שחקנים גדולים שהביאו תארים למכבי, אז איך אפשר לשכוח את אמיר שלח, אחד המצטיינים באותה תקופה...שלח, לא שכחנו אותך...
  

לכתבה זו התפרסמו 194 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 194 תגובות ב-154 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
154
אדום אש10/01/2011 23:07
כן, אני אדום אש ושונא את מכבי תל אביב,אבל יותר אני שונא את ברקוביץ''. הרי לו היה הוא נבחר למאמן מכבי והוא רצה זאת היה מדבר אחרת לגמרי. קשקשן.
השב   •  00
153
yellowinner10/01/2011 23:05
השב   •  00
152
צהוב10/01/2011 12:23
השב   •  00
151
אריקים09/01/2011 21:48

ידוע ששלח חבר טוב שלך.

השב   •  00
150
יאללה יאלה הפועל מלחמה.09/01/2011 19:04
השב   •  00
149
מכביסט09/01/2011 18:23
אבידור לא מהיר? פשוט נמני ומזרחי לא ידעו לתת הזדמנות למי שבאמת משקיע עצוב. 
השב   •  20
148
דרור09/01/2011 16:21

השב   •  30
147
דני09/01/2011 14:49
ברקו תפסיק לחפור איך שפיגל איך רוזן כמה זמן הם כבר לא בעיניינים ואתם אוהדי מקקי העלובים גמרתם את נמני היחיד שיכל לעשות משהו בקבוצה מה קרה למה לפטר הייתם מקום שלישי עם הקיזוז זה כלום אבל אתם אוהדים מגעילים אין לכם סבלנות הסמל היחידי בכדורגל הישראלי זרקתם לפח אתם עוד תתגעגעו לנמני כי כל אחד אחר יהיה הרבה יותר גרוע ממנו מה קרה נמני בנה קבוצה חדשה אנחנו סך הכל באמצע הליגה יש עוד קיזוז אתם מקום שלישי הכל יכול לקרות אבל בהתנהגות שלכם נתתם את התירוץ לקנדי לזרוק את נמני והקנדי הרי אין לו מושג בכדורגל ונמני עם הכח שלו מהווה הרי איום הרי אף בעל ממון לא מעוניין שאחד העובדים שלו הוא בעל השפעה יותר ממנו אז יאללה מכביסטים עלובים תהנו מהדיסה שאתם בישלתם
השב   •  32
ירון09/01/2011 16:38
מה קרה אתה כל כך מתוסכל ממהלך הדחת נימני? נשמע שזה מאוד כואב לך. זה שקוף שאתה מבין שרק נימני גרם למכבי להיראות כל כך רע לאורך שנים, רק בזכותו ניצחתם כל כך הרבה דרבים בתקופה האחרונה. אז זהו, זה נגמר. תתרגל למציאות חדשה-ישנה, מכבי חוזרת להיות קבוצה שפויה עם אוהדים שפויים. ואם אתה חושב שנימני איש מקצוע דגול כל-כך, תציע להנהלה ההזויה שלך לקחת אותו. אני בטוח שכולנו נהיה מרוצים ממהלך שכזה.
השב   •  11
146
איציק09/01/2011 11:17
יש בזה משהו. אבל אי אפשר לדעת מי אותו בנאדם שהחליט להפציץ במזומנים ולהפוך את מכבי לעגלקטיקוס 2(לא לשכוח שב1 ניצחנו את כל הגדולות). אבל הבעיה העיקרית היא שנמני הוא זה שהביא שחקנים לא ראויים ועל זה שילמו שחקני בית לא פחות טובים אלה חסרי ניסיון. אני בטוח שאם היו מעמידים אותם יותר טוב על המגרש הם היו יותר טובים אבל זה משהו שנמני עדיין לא יודע לעשות. "8 זה בדם נמני במכבי לעולם" זה לא עוד משפט זה עובדה. נמני חייב לחזור למכבי אבל לא כמאמן אלה כנציג הקבוצה בקרה האוהדים. הוא זה שצריך להביא אוהדים לקבוצה לחפש עוד אוהדים כדי שהקבוצה תצליח. אחרי המשפט הזה יגיע איזה ילד שיגיד יש לו צבא אסור לו להיות בכלל קשור לקבוצה. אבל זה שטויות כל "חייל" יודע עמוק בפנים שעדיף שנמני לא יאמן אלה רק יהיה לו איזה ג''וב בקבוצה בגלל זה עברו כבר 3 - 4 ימים ועדיין אין הפגנות אין בלאגן.
השב   •  10
145
יעקב09/01/2011 10:55
השב   •  01
144
יוסי הצהוב09/01/2011 09:49
השב   •  00
143
רונן09/01/2011 08:57
השב   •  22
לא שכחנו09/01/2011 17:29
השב   •  00
142
מכבי09/01/2011 08:28
השב   •  02
141
מכבי09/01/2011 08:22
השב   •  10
140
מכבי09/01/2011 08:14
השב   •  21
139
היודעת09/01/2011 02:48
מיץ צריך לרכוש את שרותיו של שמעון מזרחי שיעשה סדר במכבי יאאלה אליפות
השב   •  01
138
נו09/01/2011 02:47
ואיך תגן על נימני אם אתה חושב שבחירת הסגל שגוייה ושהמכביזם חוסל?
השב   •  31
137
ירוק09/01/2011 02:05
השב   •  10
136
נתנייתי בדם09/01/2011 02:00
כל שנה שהם עושים גלקטיקוס נופלים כמו קרחון באנטרטיקוס
השב   •  00
135
נמאסת, נמאסת, נמאסת09/01/2011 00:57
השב   •  11
134
רון09/01/2011 00:31
אייל אתה צודק כמה חבל שאחד כמוך לא מעורב כפי שהיה צריך הרבה בריאות ושבוע טוב
השב   •  22
133
דיגו1008/01/2011 23:43
השב   •  10
132
מכבי08/01/2011 23:38
כל הזמן להביא שחקנים חדשים זה לא יעזור , יש לנו נוער נפלא בעל כשרונות גדולים! עומרי אלטמן גאל וכל שאר השחקנים במחלק הנוער , נערים וכו.. תשקיעו בהם והם יחזירו לכם את ההשקעה!
השב   •  00
131
תודה מיץ גולדהאר08/01/2011 23:23
10:2 , 5:0 , 3:1 בקרב על האליפות ב96 בקרית אליעזר
וכמובן ה3:2 של תורגמן באליפות האחרונה
בבית שלכם
וד"ש ממאיוקה
השב   •  20
130
מכביסט08/01/2011 23:02
כן אבל מתי זה יקרה ,מיואשים כבר 
השב   •  10
129
זיו08/01/2011 22:09
השב   •  00
128
יוסי אבוקסיס08/01/2011 22:07
ממכבי ת"א נשאר רק השם׃ מקקי בית שאן׃ מפסקי רגלים ושמחים לחינם דברי יוסי אבוקסיס אחרי הדאבל האדום
השב   •  31
127
דני שובבני08/01/2011 21:50
השב   •  10
126
צהוב כהה08/01/2011 21:36
אנשים לא מבינים שבין גולדהאר לאוהדים יש ריק אחד גדול. פעם נימני מילא את הריק הזה לבדו. עכשיו אין שם כלום חוץ מאוסף שחקנים. הצוות המקצועי עזב והניהולי לא מבין כלום בכדורגל. מאמן לא יעזור פה אלא דמות שתשקם את המועדון מהבסיס, תחליט על שיטת משחק של כל המועדון, על הצוות הניהולי והמקצועי ובקיצור תיצור את הזהות של מכבי החדשה. האיש היחיד הוא גיורא שפיגל. גם איש מכבי וגם בעל הבנת משחק אירופאית. 
השב   •  32
125
ערן08/01/2011 21:02
אניני אוהד מכבי אבל זה שטויות מה שנאמר כאן
מכבי הראתה את הפוטנציל שלה מול אולימפיקוס! ובליגה החלשה הזאת ברור שיש 3 קבוצות אחת מהם היא מכבי!
ועדת חקירה צריכה לבדוק מה קרה לווינר שלה מדואנין(נימני כנראה?)
כבר אמרתי פעם אחת שהבאתו של יוסי מזרחי היתה נכונה הוא הצליח בקבוצה של כוכבים(ביתר) להביא תוצאות גם אם לא בכדורגל גדול(אם היה נשאר אולי גם כדורגל היה מגיע) אבל נימני חסם אותו לגמרי ולעולם לא נדע אם אני צודק כי הוא גם התפטר
אז אם מאמן אמיתי עכשיו על הקווים ואם הליגה הזאת יכול להביא תוצאות עם הסגל הזה(יצחקי יחזור ושאלה איך יהיה כמובן אבל השחקן הכי טוב בארץ ישראלי כמובו)
הווינר מדואנין אולי יחזור לחייך(כמו אידסון שבלאט הרים אותו מחדש)
הרבה תלוי במאמן שהיום בכדורגל או בספורט אחר חייב לדעת להרים שחקנים לא רק לגעור בהם(גוטמן בלאט אלי כהן וכו)
הליגה רק בחצי מהחצי הרבה תלוי במאמן
נימני היה שחקן גדול לא היו לו תכונות של מאמן מודרני לכן נכשל ובגדול
אז תפנים מר ברקוביץ כדי שאולי גם אתה תוכל להיות מאמן
ערן
השב   •  10
124
איציק08/01/2011 20:49
את כל מה שאמר. הייתי ממליץ עליו להיות מאמן.
השב   •  10
123
אלון08/01/2011 20:44
לא יכול להית שאתה אומר שאתה תאמן רק את הנבחרת וכשיש משרה פנויה ישר אתה קופץ.. הרי עוד שנה יפטרו את אלישע ונחשו מי יהיה מועמד?  אמינות זה לא הצד החזק שלך..
השב   •  60
122
פיצה08/01/2011 20:29
2-1 דקה 94 בניון , 3-0 -5-0 -10-0
השב   •  41
121
קנגרו חבר של קואלה08/01/2011 20:24
לכל הפרשנים  למינהם.כידוע בלי מנצח על תזמורת המנגינה לא תהיה אותה המנגינה הקצב בין אחד לשני לא יהיה משולב ולכן ביום שיגיע רוני לוי ואני מאמין שהו המאמן הבא. יצליח לשלב את הכשרונות והמהירות שיש כרגע במכבי ..אני די בטוח שיהיה קשה לכל קבוצה בכל מגרש לנצח את מכבי !! יש למכבי בעלים מעל כל הליגה שלנו, הטוב בכל הזמנים מי שחושב שמדובר בעוד גאידמק פשוט טועה,יש במכבי אחלה יסודות שמתחילות בבסיס טוב שהו הבוס הענק והמחושב שלנו ! {ידעתם שמספר שחקנים בכירים חתומים על סעיף שבמידה ואין אליפות הם עפים הביתה עם החוזה המנופח שלהם? בעלים חכם??} עוד ימים יגיעו ותראו את נחת זרועו של הבוס מקנדה ,בסוף העונה מכבי ת''א אלופה זכרו את דבריי.שבוע טוב ושקט לעם ישראל ואוהבי הכדורגל.
השב   •  82
120
תודה מיץ גולדהאר08/01/2011 20:04
תראה איך כל שחקני מכבי הופכים לאריות
השב   •  90
119
ווסים08/01/2011 19:59
ברקו לא רוצה את רוני לוי בגלל שרוני לא רצה אותו בחיפה כשחזר לארץ.
אבל מה שאני חושב שרוני לוי מאמן מצוין מקצוען וענק ומבחינה אישית אנו אוהב אותו מאד והלוואי שיחזור לחיפה אבל לא עכשיו כי בנתיים יש לאנו מאמן מצוין אבל לצערי לא מערכים אותו מספיק
השב   •  10
118
הצהוב מהדרום08/01/2011 19:55
השב   •  100
117
צהוב בדם08/01/2011 19:39
כבר נמאס.אני מחפש דבר אחד שבו מכבי יותר טובים משתי הגדולות האחרות-ולא מוצא.המאמן?אין.להפועל יש את אלי גוטמן ולחיפה את אלישע לוי.לנו יש את איציק עובדיה וגם זה בקושי.השחקנים?אין שיטה,אין דרך,כל הגולים הם פוקסים,יכולות אישיות וכו''.המגנים לא קיימים,אין קשר קדמי רציני ואין חלוץ שמבקיע באמת.אגפים בינוניים,שוער שעושה שטויות,רק ניבאלדו,פאביצ''ביץ'',יצחקי הפצוע,מדוניאנין (כשהוא משחק),סידיבה,עטר וישראלביץ'' טובים.כל השאר-בין בינוניים (אלברמן),לחלשים (קולאוטי) ועד כאלה,שכבר עדיף לשחק ב-10 שחקנים (קלמי סבן).אין שחקני נוער (בינתיים,אבל עוד שנתיים-שלוש כנראה יהיו הרבה שחקנים מהנוער,שיכול לנצח כרגע את הקבוצה הבוגרת). המכביזם נעלם,האוהדים מפולגים,ואני קורא לכם לא לגרום עכשיו בעיות לקבוצה,אלא לעזור לה ולתמוך בה בימים קשים למכבי כמו אלו.
השב   •  00
116
ניוטון08/01/2011 19:30
שפיגל מנהל מקצועי איווניר מאמן להחזיר את חיימוב , שפונגין שיטרית כחלון וזאן . במה סידיבה , זיו וסבן יותר טובים ?
השב   •  10
115
פרנק סינטרה08/01/2011 19:24
אתה בעצמך התלהבת מהסגל הזה ואם אני אחפש מספיק אני גם אמצא טור שלך שמוכיח את זה.

רנגלוב עטר ובוזגלו לא מהירים ?
רנגלוב ועטר הם לדעתי מהשחקנים הכי מהירים בארץ.
אין עושה משחק ?
ומה ישראלביץ'' בדיוק ?
ואלברמן ? אני זוכר כאילו היה אתמול טורים שלך שאתה אומר שאלברמן זה מה שחסר למכבי ושהוא חייב להגיע.

אין נוער טוב ?
מתי בדקת פעם אחרונה את טבלת ליגת הנוער ?
אז כדאי שתבדוק. מכבי במקום הראשון עם הפרש שערים הכי טוב בליגה.
מכבי חיפה צמודה אליה, אבל חוץ ממנה אין בכלל מתחרים כשהפועל מקום שלישי עם הפרש -11.
מלך השערים זה רועי קהת ממכבי.
גולדהאר השקיע מיליונים במחלקת הנוער ועומד בראשה ניר לוין שהוא מאמן מוכי ויכול להיות מאמן של כל קבוצה בליגת העל.

אין שחקני נוער שמגיעים לקבוצה ?
אז מה זה בדיוק דור מלול, שירן ייני ?

אין מגנים ?
זיו וסבן שחקני נבחרת.
דור מלול כשרון ענק.
הבעיה הייתה במאמן. אם יהיה מאמן נורמלי תראה שהבעיה לא בשחקנים.

כל מה שאתה יודע זה להגיד שצריך לשחק פסים בין השחקנים ולא כדורים ארוכים , שהשחקנים צריכים להיות קרובים ושצריך משחק דרך האגפים.
די. גילית את אמריקה.
השב   •  572
114
דוד08/01/2011 19:15
אין אין לא מעניין לטוב ולרע בלי נמני לא מעניין לראות את מכבי אין את אותה התרגשות!
השב   •  14
113
ז''אק08/01/2011 19:14
השב   •  50
112
אלדד08/01/2011 19:10
שאלה מאד חשובה לכל אוהדי הכדורגל: מישהו מכם חשב לעצמו פעם איזה מסכן לוזון, ואיזה התעללות עבר כשהיה מיני לוזון? תארו לעצמכם מצב שאתם מיני לוזונים חסרי ישע, באים אליכם ילדים ומקניטים אתכם לוזון המן וכו'' לא הייתם נוהגים כמוהו ומנסים להרוס כמה שיותר לאותם אנשים שהתעללו בהם בהיותכם מיני לוזונים, ומקזזים להם את הליגה?
השב   •  00
111
צחי08/01/2011 18:44
איל ברוקוביץ לא אוביקטיבי!!
השב   •  81
110
מנגב תתחת עם צעיף צהוב08/01/2011 18:43
כבר שנים שבתל אביב יש רק הפועל ואני כבר ממתין לדרבי הבא שיהיה כמו תמיד אדום כמה רעש כמה אי סדר אל אל הפועל היחידה בתל אביב כן אני מנגה תתחת הצעיף צהוב ומי יתן ובכדורסל יהיה חצי גמר תל אביבי נתסכל את הצהוב גם בכדורסל
השב   •  65
109
רועי08/01/2011 18:30
מה יש אייל לא קיבלת פנייה לאמן אז התחלת לפתוח את הפה.? יאלה סתום אותו ותחזור לפרשן כי לזה לא צריך כישרון!
השב   •  100
108
רק איווניר08/01/2011 18:23
צודק בקשר להחזרת המכביזם
צודק בקשר לשחקני הבית
צודק בקשר למנהל שיבוא מהענף כדורגל
צודק בקשר למגינים של מכבי
שיחקת אותה ברקוביץ''
השב   •  35
107
ציון08/01/2011 18:21

השב   •  00
106
BBB08/01/2011 18:16
שיציל אותנו!
השב   •  21
105
ים08/01/2011 18:12
השב   •  11
104
יוחנן מינה08/01/2011 18:11
מכבי תהיה שונה עכשיו אחרי הסטירה מצלצלת או ממש למעלה או ירידה דרסטית
השב   •  21
103
הריפוא08/01/2011 18:10
PRAVDA של פעם  כבר פחות "מטעם" ממה שאתם
השב   •  10
102
יוחנן מינה08/01/2011 18:08
השב   •  10
101
עידן08/01/2011 18:06
80 אחוז מהתארים שלכם היו בתקופת ברית המועצות 10 אחוז מתקופת בן גוריון וגולדה מאיר ו10 אחוז אי שם בשנות ה70 אה ואליפות בזכות הפרש שערים בשנות ה90
סה"כ אתם מועדון קטן שכל שנה אוכל לוקשים קונים מנויים ואז מניפים טיטולים.בשבילי ובשביל כל המדינה אתם מועדון ברמה של מכבי הרצליה רק אם יותר אוהדים זה הכל!

השב   •  811
הכוכב משער 808/01/2011 18:18
אז כדאי שתבדוק למי יש יותר אליפויות!
אני בטוח שאתה ילד קטן שלא מבין כלום מהחיים שלו, ואני לא מתכוון להתווכח איתך אבל אם כבר העלת את נושא ההיסטוריה תבדוק לאיזה קבוצה יש את ההיסטוריה הכי מפוארת בארץ
השב   •  32
אדום בורדו08/01/2011 18:35
אתם הסטוריה. שום הווה, שום עתיד - כלום.
השב   •  74
הלב אומר מכבי08/01/2011 19:11
השעון חול של הפועל כבר התחיל לתקתק, ושחר כבר מבוגר ומי בדיוק יחליף אותו שהוא ימות חס וחלילה?
השב   •  31
100
ברקוביץ08/01/2011 18:01
למה הם לא לוכחים אותי אני קוסם!
השב   •  81
99
ארז האדום08/01/2011 17:56
השב   •  11
98
אלפרד08/01/2011 17:51
השב   •  12
97
אדום08/01/2011 17:50
למכבי חלוצים מהירים כמו אבידור , עטר , רנגלוב . נכון יש עגלה קולוטי . אבל הבעיה היא במרכז השדה . אין קשר יוצר . בוזגלו בלוף  . גם השיטה מוזרה . אין משחק קבוצתי מהיר . אבל הבעיה האמיתית שאין לאף אחד סבלנות שהקבוצה תתבדק . מה לעשות קבוצה חדשה ותרוץ הרבה . גם ריאל מנסה כל שנה במקום סבלנות. האמת שמכבי ת"א היא קבוצה מעולה והשנה בנתה שלד להרבה שנים כמו צלסי.
השב   •  40
96
הכוכב משער 808/01/2011 17:49
בדרך כלל אני מסכים עם הדעה שלך. אתה באמת מבין בכדורגל, אבל ברור שכל עניין המנג''ר על שאתה מעלה פה הוא בסך הכל קורות חיים שאתה מנסה שיגיעו איכשהו למישהו ממכבי שימנה אותך למשרה הזאת.
זה נכון שהנוער של מכבי לא מוציא הרבה שחקנים בזמן האחרון אבל זו לא הבעיה, גם הכוכבים של הפועל לא גדלו במחלקת הנוער שלהם.
למכבי יש שחקנים מצויינים השנה ותאמין לי חבל שלא הקלטתי אותך מהלל ומשבח את מכבי ומודה כמה שהיא "עושה לך את זה השנה" בתחילת העונה.
הכל פתוח בליגה הזאת, אם השחקנים והמאמן של מכבי יתעלו בארבעת החודשים הנותרים לליגה אין לדעת מה יקרה, גם אליפות זו אופציה אפילו שכרגע הקבוצה לא שווה כלום.
ברקו בכדורגל אתה באמת גאון אבל כנראה שהאופי שלך שהרס לך כל כך הרבה בדרך עלול גם להרוס את מכבי, או לפחות את מה שעוד נשאר להרוס, במכבי רוצים שקט ואתה זה ההפך משקט כך שגם אם אתה מתאים למשרה מקצועית, אני מקווה שאף אחד לא ימנה אותך אליה. ואני באמת מעריך אותך מאוד זה לא בקטע רע מה שאני אומר.
שבוע טוב לכולם
השב   •  130
יהודה עמר08/01/2011 19:23
בהפועל משחקים השנה שחקנים שגדלו בנוער יותר מכל מועדון אחר באירופה. שיש,דדי,בונדר,זהבי,טועמה,בן שהר ואבוטבול. גם ההשתלבות של שכטר וורמוט היא כאילו ונולדו במועדון, כך גם קנדה וידין. מה שחסר באמת למכבי זה רוח..נשמה.כי שחקנים טובים דווקא יש, כסףיש הכי הרבה, אוהדים יש בלי סוף.אבל אין נשמה.הרבה השמיצו את מכבי בגלל ההפסד לחיפה שנה שעברה, אני דווקא שמחתי.הפסד כזה בזוי נשאר בנשמה של מועדון, וגורם ישירות לתבוסות גם בשנה טובה כמו מה שניסיתם לעשות השנה.
השב   •  01
ירוק עולה08/01/2011 22:14
כוכב משער 8
אתה סטלן ברמות קשות !
איך הבנת מהטור של אייל שהוא מעוניין באיזשהי משרה במכבי ת"א ?
למאמן הוא רשם שיש 2 אפשרויות ידועות רוני לוי או איווניר, וכמנג''ר הוא הציע את שפיגל, דריקס או רוזן.
בקיצור צא מהסרט שאתה חי בו ותחזור לעולם המציאות שבו אתם סמרטוטי ריצפה.

צהוב יורד להפועל
צהוב יורד לחיפה
שוב חלפה עונה מי האלופה
לא מכבי ת"א
השב   •  11
95
גלאקטיקוס 2011 פח08/01/2011 17:49
על איזה שם בדיוק אתה מדבר הם זכו באליפות אחת ב15 שנים האחרונות העלובים האלה כל שנה הם ניהיה לי גלאקטיקוס פחח
השב   •  22
פרנק סינטרה09/01/2011 03:57
למה אתה בודק דווקא 15 שנה אחורה ?
אולי תגיד 3 אליפויות ב17 השנים האחרונות ?
או 4 אליפויות ב20 השנים האחרונות ?
או הכי הרבה אליפויות אי פעם בכדורגל הישראלי ?

אבל לא אתה דמגוג, אז סופרים 15 שנה אחורה, אז 1.

זה כמו שאני אגיד מכבי חיפה זה טרנד חולף.
עד לפני 25 חיפה בכלל לא לקחו אליפויות.
השב   •  10
94
זרג אנליטי08/01/2011 17:41
בחיי, ברקו לפעמים מקשקש.
כל מה שהיא צריכה לעשות זה לתפוס חודש טוב בחמשת המחזורים האחרונים והיא אלופה.
אם נשאר ככה עד הסוף, היא משחקת בבלומפילד גם נגד חיפה וגם נגד הפועל. נצחונות עליהן ותיקו בין שתיהן, והופ היא מקום ראשון בלוזון ליג.
השב   •  50
93
מיכאל08/01/2011 17:39
השב   •  04
שלומי08/01/2011 19:26
כשתפסיקו לספור אליפויות מהתקופה שהיו 8 קבוצות בליגה 7 ממדינת תל אביב וקבוצת המשטרה הבריטית תוכל לדבר על  ערוץ ההיסטוריה
השב   •  41
92
טל08/01/2011 17:38
השב   •  22
91
אוהד08/01/2011 17:38
אלירן השחקן אולי הכי מהיר בליגה שלנו
השב   •  90
90
הדיקטטור08/01/2011 17:20
השב   •  32
89
אזרח08/01/2011 17:05
השב   •  20
88
בת ימי08/01/2011 17:01
אבל אתה לא אז אתה מרשה לעצמך להגיד מה שבא לך יא גמד עם פה גדול
השב   •  120
87
יאיר08/01/2011 16:53
ולברקוביץ קוראים קוסם.
השב   •  51
86
מכבי<08/01/2011 16:51
נמאס כבר מהקבוצה מהשחקנים וגולדר הזה ואמת אני גם אוהד מכבי ת''א ומכבי חיפה אז אני אומר ביי ביי מכבי ת''א אני עובר לאוהד את הקבוצה מכבי חיפה וישאר עד המוות אוהד מכבי חיפה אז פעם ראשונה שאני אומר באמת ירוק עולה ולא אני לא מתחזה .)
השב   •  210
צהוב חכם08/01/2011 17:22
אבל עוד כמה שנים כשחיפה תהיה במשבר עמוק ומכבי תהיה חזקה אל תחזור
השב   •  61
דםכחולבצהוב08/01/2011 23:13

השב   •  30
85
שלומי08/01/2011 16:49

ניר לוין היה האיש האחרון שבנה במכבי קבוצה אטרקטיבית, התקפית, שכיף היה לראות אותה. הוא זכה איתה בגביעים וקלינגר זכה איתה באליפות, אז אולי תעזור לי לשכנע את מכבי לתת הזדמנות רצינית וטווח זמם של כשלוש שנים לניר לוין לעשות את העבודה?

השב   •  01
84
שאלוי08/01/2011 16:47
הצלחה יחסית בביתר העונה..הייתה פותחת לברקו דלתות. היו לוקחים אותו יותר ברצינות אם היה מאמן עונה מוצלחת בביתר. נקווה שלא מאוחר וברקו יגיע..במצב שלנו..רק קוסם יכול לעזור.
השב   •  40
83
לא זה לא חלום פוצצנו את קריית שלום!08/01/2011 16:45
השב   •  11
82
לוטו08/01/2011 16:39
השב   •  34
81
חיפה08/01/2011 16:32
השב   •  70
80
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים08/01/2011 16:29
כל מה שאמרת עכשיו זה בדיוק מה שנמני עשה בשנה שעברה הטעות הייתה של גולדהאר שנרתע מחגיגות אדומות הקשיב למלעיזים נוגדי נמני והזמין את התפריט המדיוק לעגלקטיקוס 2 גולדהאר ואותם אוהדי הצלחות אשמים נמני לא אשם ! להחזיר אותו ולחזור לשחק כמו בשנה שעברה עם צעירים מכביסטים וזרים מועילים בתוספת 3-4 שחקנים איכותיים שלא גדלו במועדון
השב   •  820
:)08/01/2011 16:53
השב   •  61
79
אוהד הפועל באר שבע08/01/2011 16:23
כמה קומבינות עשה נימני עם השחקנים מאחורי גבו של גולדהאר?
השב   •  10
78
אוהד הפועל באר שבע08/01/2011 16:22
השב   •  43
77
אוהד הפועל באר שבע08/01/2011 16:22
השב   •  10
76
מביסט08/01/2011 16:21
 יובל אבדיור מהיר מאד
 עטר צב
 הוא רק זריז רגליים ברחבה ושם הוא צריך להיות בגלל זה  בכל המשחקים שהוא באגף הוא מצליח להתמודד עם מגנים בינוניים
 אין לו ספרינט
השב   •  10
75
אוהד הפועל באר שבע08/01/2011 16:19
נימני גרם לכל המבוכה ומבולקא, נימני 20 במועדון והביא אותם לידי פי תהום.
השב   •  21
74
שרון08/01/2011 16:12
השב   •  22
73
טל08/01/2011 16:10
השב   •  43
72
רוני08/01/2011 16:09
השב   •  32
71
אביב08/01/2011 16:09
הם בכלל לא מכירים את העשיריה ששפיגל סידר לנו לקבל מחיפה.שבועות לא יצאנו מהבית אחרי ההשפלה הזאת
השב   •  10
70
צהוב כחול08/01/2011 16:00
ברקוביץ'' צודק ב1000 אחוז חייבים כמה שיותר סמכויות מהטופ של הכדורגל שלנו
השב   •  50
69
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון08/01/2011 15:49
עם השם הזה שהזכרת , אפילו אם אתה צודק , תמיד אפשר לשאוף לטוב , לא ראיתי אותך יוצא בצורה נחרצת נגד שחר אחרי ה00000 המביש ואיבוד אליפות אחרי 13 נקודות , אם לזה אתה ואוהדי חיפה קוראים מקצוענות אז ממך נשאר רק אפר . מכבי ת"א תצעד תמיד לעבר העתיד כמועדון מס אחד בישראל ושימותו הקנאים .
השב   •  95
68
צהובון08/01/2011 15:48
השב   •  21
67
דבליסט08/01/2011 15:48
לפני שבועיים הם היו מועמדים לאליפות ועוד עם הקיזוז אז בכלל.מה קרה הפכפך? מכבי כבר לא עובדים איתך?
השב   •  51
66
דני08/01/2011 15:47
לא שווה לירה השחקן הזה. עוד אחד שמקבל משכורת בשמיים ולא נותן כלום.
חוץ מקצת דאווינים על המגרש לא ראינו ממנו שום דבר .
השב   •  121
65
אייל08/01/2011 15:44
שק ביצים דק.
השב   •  01
64
ג''וני ווקר08/01/2011 15:43
השב   •  00
63
יוסי08/01/2011 15:38
מכבי מתבססת על אוהדים מכל הארץ שבאים בעקבות הוריהם, חבריהם ובעיקר מקבוצת הכדורסל, ספקית האוהדים שכן עושה משהו כנראה
השב   •  20
62
בדואי אוהד ותיק מיציע ג''08/01/2011 15:38
השב   •  01
61
גיא08/01/2011 15:31
לא סתם קוראים לכם מקקי ת"א נכון? טוב לפחות אתם יותר טובים מהריח המסריח ומהכיעור של הגועל ת"א. כבר 3 שנים שהם מנצחים בתחרות הדרבי של הגועל, לא צריך להשתפר?
השב   •  56
בת ימי08/01/2011 15:54
השב   •  31
הפועל בדם08/01/2011 16:37
השב   •  30
60
טל08/01/2011 15:31
טוב שעלית על זה אייל.
השב   •  21
59
ABCD08/01/2011 15:29
השב   •  70
58
צהוב זה לאהוב08/01/2011 15:27
למכבי תל אביב של היום יש את הנוער מהטובים בארץ והמושקעים בארץ (חלק גדול מהכסף של גולדהר הלך לנוער )והתוצאות מדברות בעד עצמם -הנוער שלנו מנצח כמעט בכל מחזור.בנוגע לחוסר המהירות -לא נראה לי שתוכל לומר שיובל אבידור הוא חלוץ איטי או אפילו בינוני כנל עטר חוץ מזה יש את יצחקי -טיל עם רגליים שחוזר מפציעה
השב   •  30
57
קיקו08/01/2011 15:25
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
56
הרבה מאד אנשים פועלים לכשלונה של מכבי08/01/2011 15:24
השב   •  00
55
ציון08/01/2011 15:23
מה  אתה  מקשקש  מועדון  גימלאים  פתחתה  לא  מספיק  הנזק  שהחבר  שלך  עשה  ותיקים  צריך  לכבד   אתה  פרשן   מעולה   ובמקרה   של   נימני   משום   מה   הס   ותפסיקו  עם  המילה   סמל   לכבד  את   נימני  על  כשרונו  ותרומתו   למכבי  כשחקן   המועדון   גדול  מכל  שחקן  המועדון  זקוק  לשקט  אוי  לנו  ואבוי  לנו  אם  אוהדים   מעדיפים  שחקן  על   מועדון
השב   •  50
54
אדום08/01/2011 15:20

מכבי צריכה מנהל חזק כמו ברקו שיודע להוביל מהלכים לארגן מדיניות .ובעיקר  .א זיאללה ברקו

השב   •  11
53
עוזי08/01/2011 15:17
גיורא שפיגל, הוא ולא אחר.
השב   •  51
52
מכביסט אורגינל!08/01/2011 15:15
יש לכם יותר מדי כוכבים שסיימו את דרכם ולמאמן הבא צפויה עבודה קשה.
מזרחי לא טעה כשביקש עוד 2 שחקנים חדשים, הוא רק שכח לדווח על שחרורם מהסגל של 5 שחקנים חלשים.
מסקנות: שינוי רציני בסגל הנוכחי!
אחרת: המצב יחמיר גם עם מאמן חדש!
השב   •  01
51
מכבי08/01/2011 14:57
השב   •  171
50
רועי08/01/2011 14:51
אתה אומר על אלירן עטר ומאור בוזגלו ויובל אבידור לא מהירים? אתה אומר שמדוניאנין לא שחקן ובכלל לא ראית אותו משחק בתפקיד שלו(הביא 10 נק'' למכבי בהליכה) לפעמים אני תופס ממך אבל הטור הזה פשוט הזוי או שהחמין לא עשה לך טוב היום. מי שמסכים איתי שיתן בכחול ובואו נראה אם לאייל יש מספיק ביצים כמו שהוא טוען שיש לו לענות.
השב   •  1369
ירוק08/01/2011 15:44
1. אלירן עטר היחיד שאולי מספק את הסחורה
2. מאור בוזגלו לא תורם כלום ביחס לבאאז סביבו
3. לגבי אבידור, גם יוסיין בולט מהיר, זה לא אומר שיש לו קשר לכדורגל. (תענה לי אתה כמה פעמים תפסת את הראש אחרי עוד החמצה מדהימה שלו?)
4. מדוניאנין. גם אתה היית מביא 10 נקודות מול הקבוצות שהוא הביא מהם את הנקודות.
דרך אגב, כמו שאייל אמר, תסתכל על מכבי פתח תקווה. זאת התקפה מהירה.
אם היו לנו החלוצים שלהם היינו אוכלים את הליגה
השב   •  217
49
מכבי08/01/2011 14:49
השב   •  00
48
ע.פ08/01/2011 14:47
אייל, למרות שכרגע מדברים על רוני ומוטי בלבד כמועמדים סופיים אני מקווה שגולדהאר יאפשר לך להרים את הכפפה שזרקת וימנה אותך למאמן/מנהל מקצועי.
לדעתי מעט מאד אנשים במדינת ישראל מתקרבים אליך בכל מה שקשור להבנת הכדורגל.
בתור אוהד מכבי אני מאחל לעצמי לראות אותך בתפקיד בכיר מאד בצוות המקצועי.
בהצלחה!!
השב   •  15
47
עמוס08/01/2011 14:47
תמיד חשבתי שאתה אמיץ ואומר בדיוק מה שאתה חושב .היום הבנתי שגם אתה מפחד מנימני ומאוד זהיר בהיתבטאות נגדו. [גיבור נגד חלשים]
השב   •  74
46
דניאל ד08/01/2011 14:46
השב   •  00
45
ששון08/01/2011 14:44
מכבי יש רק בכדורסל
השב   •  40
44
אחד העם08/01/2011 14:43
אתה היית צריך להגן על המהלך של גולדהר ,במיוחד שיום לפני זה נכנסת במזרחי אחרי המשחק למה אתה לא מגן על גולדהר שעשה מבחינה מקצועית את המהלך הנכון תתבייש לך
השב   •  70
43
MCB08/01/2011 14:42
בלי שיטה, בלי תנועה בלי יכולת להחזיק בכדור יותר מ3 מסירות בלי היכולת להעביר את הכדור מההגנה לרחבת היריב, זה כל כך צרם לראות איך קבוצות עם הרבה פחות כשרון עושות בית ספר למכבי רק דרך עמידה נכונה במגרש.
השב   •  00
42
ניר08/01/2011 14:39
אתה מדבר שטויות. ממכבי נשאר רק השם? אזכיר לך כמה פעמים השופטים פסלו למכבי שערים? אזכיר לך כמה פעמים אישרו ליריבות של מכבי שערים לא צודקים? למכבי נשאר השם,היכולת,המאבק לאליפות עוד פתוח ושום דבר לא סגור. הבעיה בקבוצה הייתה אבי נימני, ולדעתי רוני לוי מספיק מיומן כדי להביא את הקבוצה הזו לאליפות עוד השנה הזו. ואזכיר לך ברקוביץ מה אמרת לפני כמה חודשים בתחילת העונה אמרת "בואו לא נסתכל על הטבלה הזו. בואו נוסיף 1.5 נקודות לכל ניצחון כי בכל מקרה בסוף יש קיזוז אז מה זה שווה הטבלה הזו" אז סבבה בוא נעשה מה שאמרת. לחיפה יש 4 ממכבי להפועל 2, ויש עוד סיבוב שלם ופלייאוף.
השב   •  42
41
אבי08/01/2011 14:37
את האליפיות הביאו אוברוב פולוקרוב זוהר דריקס קלינגר נימני היה שחקן מחליף ברוב הזמן.גם אליפות בהפרש נקודות של קליגר היתה של דגו חוץ מ4מחזורים לסוף.סתם שחקן. סמל לעברינות פחדנות פגע במכבי
השב   •  81
40
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון08/01/2011 14:36

יופי עכשו אני בוכה
נ.ב.
שטראובר ה-0

השב   •  21
39
אורי08/01/2011 14:35
עוזי שעיה לא יכול לנהל דוכן פלאפל.צריך רקע מסוים במה שאתה מתעסק בו ואין לו את זה לא הייתי נותן לו לעבוד בבאסטה בשוק.לגבי גק אנגילידיס לא ראיתי ממנו משהו שיש לכתוב עליו הביתה.צריך לבנות על אנשים מקצועיים שיש להם קבלות אין פה קיצורי דרך ואין פה שמור לי ואני אשמור לך.הדוגמא הטובה ביותר היא חיפה.ליעקב שחר יש את עוזי מור ואתמר ציזיק וככה נבנה צוות ניהולי.הצורה שהקבוצה מנוהלת מצחיקה ומבזה את ההיסטוריה של המועדון.אין קיצורי דרך.
השב   •  21
38
3 בראש של הצהובים המושפלים08/01/2011 14:34
בליגת האלופות :)
השב   •  64
ניסו08/01/2011 17:18
השב   •  10
37
גל08/01/2011 14:32
מכבי לא בנויה נכון כי אבי נמני לא רוצה שיצליחו יותר ממנו עכשיו ברגע שנמני עזב מכבי תהיה קבוצת צמרת עם הבאת שחקנים נכונים אבל מכבי כרגע לא קבוצה ממש לא!
השב   •  22
36
השחקן ה-1308/01/2011 14:32
איל אני בעד שמוטי איוניר מאמן ואתה מנג''ר וכמו שאתה אומר רק תכוון את הקבוצה לדרך הנכונה ולא כמו שהיה לנו מקודם..
השב   •  32
35
ירוק08/01/2011 14:31
מכבי ת"א עדיין במקום השלישי מרחק 4 נקודות ממכבי חיפה לאחר קיזוז, אז על מה כל המהומה?! שני ניצחונות והתקשורת תעשה ממכבי ת"א אלופה, לפי דעתי אין מה להספיד עדיין את מכבי ת"א כי עם מה שקרה בשנה שעברה הם עוד יכולים לחגוג אליפות.
השב   •  90
34
אוהד מכבי הרבה שנים08/01/2011 14:28
תראה כמה כתבת נגד מכבי אתה וכולם ומיץ נגרר רק להזכיר באליפות האחרוניה של מכבי הפרש 9 מחיפש ומשחק בחיפה דקה 20 בערך השופט לא נותן פנדל למכבי והקון נותן ומכבי מנצחת ומאז אתה יודע מה קרה .אותו סיפור חוזר על עצמו והפעם רק 5 הפרש מחיפה. שופט לא למכבי  פנדל על קולאוטי ופוסל שער יותר חוקי מהשער הראשון של חיפה. תגיד אייל לא ראית ששוילי מעיף את פאציביץ לפפני השער? זה לא היה פאול ?

זה כל הענין טעות שיפוט לטבתנו אפילו גבולית הופכת להיות מלחמת עולם ןמחיפה שוכחים . מה עם הפנדל שקיבלו בקרית שמונה ?אפילו אין הילוך של המהלך מהכיוון של גאדיר. גם בסכנים קקיבלו חיפה פנדל שתם.
אז תזכור אייל השופט לא אישר שער והקוון אישר ומאז באה אליפות השבוע לא אישרו פנדל ושער ולהם אישור זה כל ההבדל שממנו אתה מסיק מסקנות . זה נכון שהשריקות האלו גומרות עונה .
השב   •  219
גל08/01/2011 14:32
ח טוב אחי אתה חי בסרט רציני..
השב   •  15
הכוכב משער 808/01/2011 18:15
השב   •  70
33
צהוב08/01/2011 14:28
אייל ברקוביץ,דבריך הפעם דברי טעם
מאד מקווה שזה יהיה כפי שהצעת
השב   •  10
32
הכי צהוב08/01/2011 14:28
איזו קבוצה לקחה מאז אליפות בלעדי מספר זרים בתפקידי מפתח?
השב   •  81
סטודנט08/01/2011 15:03
לקחה אליפות עם שני זרים בהרכב רוב העונה - אניימה ודה סילבה.
השב   •  41
מכביסט08/01/2011 15:03
אבל הם לא היו רבים. הפועל לקחו אליפות (בכוכבית, אבל אליפות) עם 3 זרים (שוער, בלם, קשר אחורי) ועוד ישראלי שיתעקש להיחשב זר, להם מרבית הסגל לא שחקני בית כי פשוט אין להם נוער כ"כ איכותי. אז למה שמכבי, קבוצה עם מחלקת נוער מפוארת עם שחקנים כ"כ מוכשרים שלא מקבלים הזדמנות, לא יקחו אליפות על טהרת שחקני הבית עם חיזוקי זרים?
השב   •  30
31
חמודי08/01/2011 14:28
השב   •  30
30
מכביסט08/01/2011 14:26

השב   •  30
29
שבי08/01/2011 14:26
ברקו לא חידשת כלום בכתבה שלך
אני כמעט כפול מגילך ומכבי בנשמה שלימשחר ילדותי כלומר מזמן ותמיד למכבי היו שחני נוער מצוינים וגם היום יש רק שאז ידעו להשתמש בהם כמו שצריך
היום לא חסרים שחקני נוער טובים תסתכל על ליגת הנוער ושמות כמו כחלון חיימוב בן יאיר ועוד שמות של שחקנים טובים אבל במכבי החליטו משום מה ללכת על שחקנים שעבר זמנם ויחד איתם את העונה השם של מכבי הוא חזק ראוי ויציב יותר משם של שחקן זה או אחר
אם אתה רוצה אתגר לא יותר נחות מהנבחרת לך לשקם את מכבי
השב   •  31
28
מכביסט בדם08/01/2011 14:25

השב   •  30
27
אלי08/01/2011 14:24
בית"ר-כחול
מכבי-אדום
השב   •  7070
פסימי08/01/2011 22:07
אין מה להשוות אפילו מכבי תיקח.
השב   •  30
26
אלירן08/01/2011 14:21
קראתי בעיון רב את דבריי ברקוביץ.אני מסכים איתו לחלוטין עם כל מה שנאמר. אני הולך קבוע למשחקי הנוער של מכבי, יש לנו נוער מצויין.פשוט לו נותנים להם את הבמה להוכיח את עצמם.לצערי,ממכבי נשאר כמו שברקו אמר רק השם.איפה כח ההרתעה שלנו?
השב   •  01
25
אש08/01/2011 14:21
השב   •  11
24
רק מכבי08/01/2011 14:20
לתת לברקוביץ לאמן את מכבי הוא היחיד שמבין מה הוא עושה ויודע מה הוא מדבר.
לא סופר אף אחד ממטר וזה מה שאנחנו צריכים.
נ.ב אני לא מת עליו אבל זה מה שמכבי צריכה.
השב   •  50
23
שרון08/01/2011 14:20
השב   •  44
יניב09/01/2011 18:29

השב   •  00
22
אדום08/01/2011 14:20
השב   •  70
21
שמע אחי שמע.08/01/2011 14:20
השב   •  30
20
ירוק בלב-חיפה הירוקה08/01/2011 14:19
אייל ברקוביץ אתה היית חלק בפאזל הגדול של שחקנים מאמצע שנות ה-80 וכמובן שנות ה-90 המופלאות ועד עצם היום הזה (בראשותו של יעקב שחר- הנשיא) שפשוט מחקתם את ההגמוניה התל אביבית מהספורט מספר 1 בעולם ובישראל. ובייחוד את השחצנות של מכבי ת"א שנישענת על קבוצת הכדורסל וגם זה אני מאמין זמני.
למכבי חיפה יש את הקהל הגדול בארץ והמגוון ביותר.
עוד דבר קטן - לא צריך לשמור טינה לרוני זה טוב שהוא עובר אליהם הוא ימשיך את ההרס שאתה (כשחקן פעיל בסוף הקרירה שלך) התחלת.
השב   •  1912
19
חולוניה08/01/2011 14:18
זו פרשה שמעורבים בה שופטים, שחקנים, בעלים ועוד ועוד. למה פרשת שחיתות כזו גדולה מושתקת? בגלל שמדובר בקבוצה של המדינה על פי התקשורת הצהובה? גועל נפש גדול. קח יוזמה ותכתוב על הנושא החשוב טור!
השב   •  44
18
צהוב אורגינל08/01/2011 14:17

לא משנה מי יעמוד מול רוני לוי, ברקוביץ יתמוך בו. המכביזם שכולם מדברים עליו הוא כבר מושג ערתילאי שבעידן הכסף הגדול הוא חסר משמעות. רק ביום שלישי הלך המכביסט הגדול ביותר, אז מביאים שוב מאותו סוג (ואותו מספר 8, למי שזוכר). שוב להביא אחד בלי קבלות, ובלי רקורד רק בגלל שהיה במכבי?
המודל לחיקוי צריך להיות מכבי חיפה. שם בוחרים שחקנים ובעיקר מאמנים לפי הפוטנציאל והכישורים שלהם ולא הזיקה שלהם למועדון. עובדה שזה עובד כבר 25 שנה.
ברקוביץ זוכר שרוני לוי לא רצה אותו (בצדק גמור) לעונת פרישה, ועל זה הוא מנצל כל במה כדי לפגוע בו.

השב   •  864
ירוק08/01/2011 14:34
אחלה תגובה קלעת בול גם עם עקיצתו של ברקו לכיוון רוני לוי וגם בנושא מכבי חיפה סוףך סוף אוהד לא של חיפה שמדבר אובייקטיבית
השב   •  220
ניר08/01/2011 14:51
תגובה מדוייקת הוצאת לי מילים מהפה. הקבוצה לא צריכה להביא עוד סמלים, אם הסמל הגדול ביותר-אבי נימני, לא הצליח ונכשל אין סיבה שעם איווניר זה יהיה אחרת. לא צריך לקבוע מאמן לפי הזיקה שלו לסמל ולמועדון אלא על פי מקצועיות נטו, כמו שזה עובד בחיפה כבר למעלה מ 30 שנה אין סיבה שזה לא יעבוד במכבי
השב   •  120
מושון08/01/2011 15:37
השב   •  50
יוסי08/01/2011 17:08
השקעה בנוער, כל פעם שיש קבוצה שמתחזקת עושים עונה פיננסית, רק כשכל האחרות חלשות מסתערים על אליפות. זה מתכון מאד חכם ויש לו קבלות. אבל חיפה למעשה היא ראש לשועלים. ההוכחה היא ההישגים הדלים באירופה (זאת האמת, לא הקנטה). אז שחר לא כזה גדול, הוא פשוט יותר חכם מרוב הבעלים שיש בארץ. וברגע שקבוצה אחרת תשתלט על הכדורגל לשחר לא יהיה מה למכור פה. חכו ותראו שאני צודק!
השב   •  44
צהוב אורגינל08/01/2011 17:44
פעם אחת בלבד שחר הרים ידיים מול מישהו עשיר ממנו, זה היה לגאיידמק שלקח ממנו את 2 הכוכבים, בנאדו וזנדברג, והשקיע סכומים מטורפים ברכש. בשאר המקרים הוא נתן פייט ובד"כ ניצח. נגד הפועל חיפה של שפירא הוא בד"כ היה טוב יותר למרות שלא זכה באליפות, וגם זכה באליפות נגד בית"ר של זאבי.
לגבי אירופה, יתכן ואפשר היה יותר. אבל גם ככה הוא הגיע פעמיים לצ''מפיונס, עוד פעמיים פיספס בגלל שטות של שחקנים (ארביטמן, דוידוביץ''), ושלח הכי הרבה שחקנים לאירופה. אז כשמדברים על שחר, צריך קודם להצדיע.
השב   •  111
17
אייליטו08/01/2011 14:17
והיום הוא מאמן באנגליה. מי אמר שכדי להיות מאמן צריך להיות שחקן? מוטלה שפיגלר ומשה סיני ואלי אוחנה מגדולי השחקנים שהיו פה וכמאמנים הם כשלון אחד גדול
השב   •  180
מכביסט08/01/2011 14:55
והוא לא התכוון שיהיו מאמנים, אלא מנהלי מלמעלה, כמו שהיה דריקס שעשה עבודה מצוינת עד שעבר לקבוצת הכדורסל.
השב   •  20
16
רונן08/01/2011 14:16
לנמני היתה המכביזם ללא יכולת.רוני לוי טוב מאיוניר למרות שהוא לא מציאה גדולה.דווקא אייל אתה יכולת לשנות שם מהיסוד
השב   •  05
15
rico08/01/2011 14:14
גלקטיקוס אלק
חשבתם שבכסף תקנו תהילה
גם העונה הכסף שלכם לא שווה כלום
וגם העונה קניתם איתו סוסים גמורים
השב   •  71
14
ניר08/01/2011 14:14
אני חולק עליך ברוב הדברים שרשמת. איך אתה יכול להגיד שנשאר למכבי רק השם?! למכבי יש הסגל הכי עמוק בליגה. הבעיה לא בשחקנים הבעיה הייתה במקבלי ההחלטות שהציבו הרכבים מוזרים וחלשים. הורידו שחקני מפתח כמו עטר ומדוניאנין לספסל, מסיבה לא מובנת בעליל. מספיק שיגיע מאמן כמו רוני לוי, שהוא מאמן מעולה ויש לו את היכולת להביא למכבי אליפות עוד העונה, והוא יהיה המקבל העליון ולא יהיה מעליו את נימני, זה מספיק כדי לקבל אליפות. חוץ מזה אזכיר לך מר ברקוביץ היקר, שעוד יש קיזוז אז בפועל זה 4 נקודות הפרש. אתה תמיד אמרת בטלוויזיה את הדבר הבא "למה שנסתכל על הטבלה הנוכחית? בואו נוסיף לכל ניצחון נקודה וחצי מראש וככה נסתכל על זה. הרי יש קיזוז בסוף" כך אמרת. אז בוא נעשה מה שאמרת. לחיפה יש 4 הפרש ממכבי ולהפועל 2 נקודות ממכבי. למכבי נשאר השם,היכולת, והלחימה על האליפות. ובנימה קצת יותר אישית אייל, מבנאדם שהמועדון שלי חתם על הסכמים משותפים עם המועדון שלנו, לא הייתי מצפה לדיבורים כאלה שפלים.
השב   •  81
13
XL08/01/2011 14:13
השב   •  01
12
דרוזי צהוב כחול בנשמה08/01/2011 14:12
מכבי את אהבת חיי לעולם לא תצעדי לבד
השב   •  33
11
מכביסט08/01/2011 14:12
אבל במשבר. וזה יעבור
השב   •  55
אבו שווארמה08/01/2011 22:18
השב   •  10
10
ירוק בדם08/01/2011 14:12
מכבי נשאר רק השם מאז ומתמיד מכבי תל אביב זה כלום.14 מפגשים 8 נצחונות למכבי חיפה 1 מכבי תל אביב 5 תיקו.מכבי תל אביב צריך לראות בליגה השניה כבר:):)! 
השב   •  24
9
מירי.08/01/2011 14:11
היא מתאימה לשכונה, לא למועדון רציני.
השב   •  24
8
yellowinner08/01/2011 14:09
השב   •  32
7
רותם08/01/2011 14:07
האמפריה לא תחזור כי היא כאן ועכשיו.
השב   •  84
ששון08/01/2011 14:43
השב   •  63
6
מוטי08/01/2011 14:06
תזכרו את המשפט הזה גג בעוד שנה וחצי זה קורה ואז כבר אף אחד לא יוכל להעיף אותו. גועל נפש חוץ מאובארוב אני לא מזדהה עם אף אחד היום במכבי ת"א , מה נהיה מאיתנו, חבורה של אנשים עם כסף שלא מבינים כדורגל הורסים את מכבי ויש אוהדים שחושבים שזה טוב.
השב   •  2342
ששון08/01/2011 14:42
השב   •  31
רועי08/01/2011 14:46
לך קח את הילדים של נימני לגן ותנקה לו את הבית. כל כך עלובים אתם אוהדי נימני
השב   •  70
RPG09/01/2011 11:34
השב   •  00
5
אבו שווארמה08/01/2011 14:06
עם עובדות קשה להתווכח כדאי שתפנימו את זה
השב   •  51
4
אדום08/01/2011 14:06
אוהדי הפועל וחיפה מתפקעים מצחוק עכשיו. מתי הם ניצחו דרבי או את חיפה?
השב   •  3832
מכביסט08/01/2011 14:49
הכי הרבה תארים, הכי הרבה אוהדים, הכי הרבה תהילה תחת השם. מועדון גדול לא נמדד בהווה אלא בעבר, קבוצה גדולה נמדדת בהווה, היום מכבי היא קבוצה עם פוטנציאל לגדולה.
השב   •  2314
הפועל בדם08/01/2011 16:40
מקקי ת''א את זוכרים איך זה לנצח בדרבי כי אם לא אז תנסו לחלום על זה כי נצחון בדרבי לא תנצחו עוד הרבה זמן
השב   •  910
ניסו08/01/2011 17:13
השב   •  14
הלב אומר מכבי08/01/2011 19:18
למה תמיד אוהדי הפועל חושבים שקבוצה גדולה נמדדת לפי נצחונות בדרבי? זה הדבר היחיד שיש לכם יותר מלנו, לוזרים. כל האוהדים שלכם אוהדי הצלחות לא ממלאים אפילו את בלומפילד במשחק של ליגת האלופות. מה עוד אפשר להגיד עליכם חוץ מזה שאתם לוזרים שלא ממלאים את בלומפילד בליגת האלופות ואומרים שאתם מועדון יותר גדול משלו בגלל שיש לכם יותר נצחונות בדרבי? תפסיקו כבר לשקר לעצמכם..
השב   •  51
רן09/01/2011 06:10
אליפות פעם בעשור לא הופכת אתכם לקבוצה גדולה
השב   •  10
3
חמודי08/01/2011 14:05
השב   •  81
2
אני08/01/2011 14:04
גיורא שפיגל הוא המתאים ביותר, תחתיו צריך לעבוד איוניר אם זה לא יפגע לא באגו. וגם ברקוביץ'' יכול לעבוד תחת גיורא
השב   •  105
1
מוטי08/01/2011 14:04
היא לא לוקחת יותר תארים. זה כבר לא קבוצה גדולה לדעתי.
השב   •  105
תומר08/01/2011 20:00
הפועל לא לקחו את האליפות כבר 10 שנים הם לקחו רק השנה והם לא היו אמורים לקחת לקחנו גביע ב2005,2001,2002 לקחנו אליפות ב2003 הגענו לאלופות ב2004 וכל זה בשנות ה2000
השב   •  30
יואב08/01/2011 22:56
"הפועל לא לקחו את האליפות כבר 10 שנים(ואתם 7 אז מה?) הם לקחו רק השנה(. אז למה אתה מזכיר אותנו)והם לא היו אמורים לקחת לקחנו(wtf) גביע ב2002,2001,2005 (שזה לפי מה שאתה אומר אתמול?) לקחנו אליפות ב2003(אתה בכלל זוכר משהוא מתקופה שלא ידעתה ללכת ,ילד) הגענו לאלופות ב2004 (ואנחנו 2010) וכל זה בשנות האלפיים. וואלה 2005 זה באמת אתמול כי מאז 2005 לקחתם גביע שוקו מסכן אז תסתום תפה שלך יא אוהד אילג
יאללה הפועל
השב   •  13
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP