יום ראשון, 27.04.2025 שעה 04:27
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
איציק זיאת

גם בית"ר לא תעצור את חיפה

דעה: חשבתם על ניצחון של בית"ר על הירוקים? ארבייטמן, דבאלשווילי, קטן ורפאלוב הפורח מסוגלים לחזור מטדי עם ניצחון מול הקבוצה של יצחק שום

מכבי חיפה תגיע ביום ראשון לטדי למשחק מול בית"ר ירושלים ותרצה לצבור עוד ניצחון, שיקרב אותה לאליפות שניה ברציפות, בה היא הולכת ממילא לזכות, עוד לפני המשחק הזה ועוד לפני שיטת קיצוץ הנקודות של אבי לוזון.

חיפה באה אחרי ניצחונות בגביע על כפ"ס ובליגה על הפועל ב”ש, ובית"ר ניצחה בלי הרבה בעיות את מכבי ב"ש החלשה מהלאומית, אבל ההבדלים בין הקבוצות נראים די גדולים, לקראת המפגש בין שתיהן.

חיפה מגיעה עם נקודת פתיחה טובה הרבה יותר – יש שקט במערכת, שלומי ארבייטמן עושה ככל העולה על רוחו בהגנות הליגה, יניב קטן מניע את הגלגלים, ולדימיר דבאלשווילי חזר לעצמו בגביע וליאור רפאלוב נמצא בתקופה של פריחה מבחינתו.

רפאלוב. במגמת עליה, חיפה נראית מצויין (שי לוי)
רפאלוב. במגמת עליה, חיפה נראית מצויין (שי לוי)

בבית"ר, לעומת זאת, מגיעים למשחק מהמקום החמישי עם 30 נקודות בלבד לעומת 58 של חיפה, שכמעט מכפילה אותם. לא מצב אידיאלי עבור הבחורים של יצחק שום, אבל זה מה יש. החלוצים של בית"ר, ברק יצחקי וטוטו תמוז כובשים פה ושם, אבל זה לא זה.

מול קבוצות בינוניות בליגה, צמד החלוצים החמיץ לא מעט, ובמקרים רבים בית"ר איבדה נקודות. מול מכבי חיפה, לא יהיו לחלוצים של בית"ר פריבילגיות להחמיץ, כי בית"ר לא תגיע ליותר מדי הזדמנויות. זו מכבי חיפה, לא מכבי אחי נצרת ולא הפועל כפ"ס. גם מול הפועל ב"ש בבית, בית"ר לא הצליחה לנצח, למרות שכולם, וגם אני, ניבאו לה ניצחון.

ברק יצחקי וטוטו תמוז. לא מפוקסים לגמרי (גיא בן זיו)
ברק יצחקי וטוטו תמוז. לא מפוקסים לגמרי (גיא בן זיו)

לכן, כשמביטים על יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות ועל היוקרה שיש במשחק, אפשר לחשוב על הפתעה, אבל אם יורדים לקרקע מבינים שבית"ר רחוקה מאוד מלהרשים ושאת ההפתעות שלה היא תרשום במקומות אחרים, לא מול מכבי חיפה. זה בסדר שיניב קטן לא ממעיט בערך היריבה, אחרי הכל חיפה צריכה להיות דרוכה בטדי, אבל גם קטן יודע שהכל תלוי בקבוצה שלו.

אם אתם שואלים אותי, ביום ראשון אנחנו צפויים לראות את מכבי חיפה מדלגת מעל המשוכה הירושלמית וצוחקת על כל הליגה, כולל על קיזוז הנקודות, שגם הוא לא ימנע ממנה לחגוג אליפות שניה ברציפות.        

הכתוב הינו טור דעה.    

לכתבה זו התפרסמו 104 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 104 תגובות ב-69 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
69
טובון15/02/2010 19:10
כי בית"ר קיבלה תבוסה של 3:0
השב   •  00
68
מושיק המאמן14/02/2010 23:00
לתגובות מס'' 30,64 ו-65 ואחרים,נו אוסף של סתומים,תתנצלו לפני הכתב ואם יש לכם טענות תלכו למאמן והשחקנים שלכם.
השב   •  20
67
מושיק המאמן14/02/2010 22:57
הכתבה הזאת נכתבה לפני המשחק וכעת מסתבר שכל מילה היתה במקום..תורידו את הכובע.
השב   •  20
66
משהו14/02/2010 14:37
בכתבה ובתגובות של כולם אומרים שמי שתנצח את מכבי חיפה היא קבוצה הטובה בליגה

אז מכבי ת''א היא קבוצה טובה בליגה

הייתה בדיוק אותו כתבה ע ל מכבי תל אביב ובאנו למשחק ושיחקנו כמו ענקים
השב   •  01
65
האריה השואג13/02/2010 15:25
הפעם אין דרך חזרה הפעם להבדיל ממשחקים קודמים בית"ר לא תפספס מצבים קורצים למרות הכל זאת מכבי חיפה בית"ר תגיע אם מוטיבצית שיא למשחק.נכון שאתה אומר שלא נגיע להרבה מצבים אבל תמצבים שנגיע אליהם שיש לי תחושת בטן עמוקה שננצל אותם בהז"ה! לכן אני חושב שזה יהיה לגמרי אחרת מכל המשחקים עד עכשיו אז בכמה אתה רוצה להיתערב?
 יאללה יום ראשון גיהנום נא לא לאכזב את בר כוכבא!
השב   •  01
רמי14/02/2010 22:21
השב   •  00
64
אוהד ביתר12/02/2010 12:01
תוצאת סיום 0-2 לביתר 2 לחיפה 0 כדי לכם לשחק במעצ של הווינר
השב   •  13
63
Idan12/02/2010 10:48
בית"ר תגיע בכזאת התלהבות . מכבי חיפה תגיע ביכולת שיא אך האף גבוה מידי . אני אומר לכולם פה . ברגע שבית"ר מנצלת מצבים היא מנצחת ודווקא מול חיפה הם ייעשו את זה . אמנם ההגנה שלנו זאת קטסרטופה . אבל אם דנין יהיה טוב בהגנה וגרשון יילחם יותר ועם בן יוסף המצויין ו2 קשרים אחוריים אגרסיביים . בית"ר מסוגלת לעצור את דבה לאשווילי וארבייטמן.
מהל משחק : בית"ר מובילה 1:0 משער של ורד . מכבי חיפה משווה משער של קינן מקרן ונכנסת למומנטום . תוקפת תוקפת ותוצאת מחצית 1:1 . מחצית שנייה נפתחת ברוגע ואז משום מקום בדקה ה 64 . דאבל פס בין יצחקי לברוכיאן ואז מסירת עומק לדנין שנכנס במהירות לרחבה . הרמה פיספוס של תמוז ובום שער יצחקי בנגיחת סטייל אוחנה עושה 2:1 לבית"ר . ובדקה ה 79 אדום לחיפה . אולי זה חלום ? אולי . 2:1 לבית"ר בסיום . ניצחון שלא נותן לה כלום מלבד קצת כבוד .
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  24
יוננתתן12/02/2010 19:57
בואנה אחי אתה חי בסרט. באממא שלי סטיבן שפילברג הבא !
השב   •  00
62
וינטו12/02/2010 07:44
השב   •  00
61
מכבי חיפה12/02/2010 00:02
לאלעד! אסולין זה אותו אחד שבכתבה הקודמת היה אדיר. אולי אדיר אסולין שמו או שהוא מתבייש להשתמש בשמו "אדיר", לאחר שקטלנו אותו והראנו לו מעט מהמציאות בתגובה הקודמת. בכל מקרה אסולין כתב בדיוק אותו דבר כמו אדיר. גם באותה התנסחות עילגת. אסולין שפך כמויות עצומות של קנאה ורגשי נחיתות על הדף, בדיוק כמו אדיר. בכל מקרה, אסולין, אדיר, מי שלא תהיה, הסברתי לך פעם את ההבדלים בין מכבי חיפה להפועל ת"א. הסברתי לך גם ללכת ללמוד קרוא וכתוב. הסברתי לך לקרוא מעט עובדות היסטוריות, אז למה לא עשית את זה?הפניתי אותך לטבלת הליגה ולמיקום של הראשונה- מכבי חיפה ולמיקום של השנייה, בפער 12 נקודות- הפועל ת"א, למה לא הסתכלת בטבלה? הפניתי אותך לשתי ההופעות של חיפה בליגת האלופות אל מול ה-0 של הפועל ת"א, אז איך אתה ממשיך להגיב? הפניתי אותך לעובדה שהפועל ת"א עם אליפות אחת ב-20 שנה החולפות אל מול 11 של חיפה ב 26 שנה, איך אתה מעז לפצוח עוד את פיך? סייג לחוכמה שתיקה. אז כולם הבינו שחכם אתה בטח לא אבל גם טיפשים יודעים לעצור ומבינים שהם דיברו שטויות, במיוחד כאשר מתקנים אותם. אתה פשוט לא לומד מטעויות! תיקח כדור הרגעה ותפנים מכבי חיפה טובה מהפועל ת"א בפער ניכר, בטח השנה. לא משנה כמה הפועל ת"א טובה, מכבי חיפה לא אנושית וטובה יותר. מעבר לזה יש לך להשלים פערים של 30 שנה של חוסר ידע והבנה בספורט, אז לך פתח ספר ותתחיל ללמוד. יאללה חיפה.
השב   •  10
60
שחר11/02/2010 23:01
יום ראשון זה יהיה כאב!
השב   •  00
59
שחר11/02/2010 23:00
אני בטוח שהקבוצה המעפנה שאתה אוהד היתה חולמת לשחק כמו חיפה!
השב   •  00
58
שחר11/02/2010 22:56
ויסלה ויסלה קארקוב נה נה נה נה
השב   •  11
אוחנה הוא מלך11/02/2010 23:04
בה בטח שאנחנו יודעים איפה זה תשאל את אוהדי חיפה אם הם מכירים את העיר בורדו מינכן וטורינו ?
השב   •  10
57
שחר11/02/2010 22:54
רק בגלל זה אני לא הולך למשחקים יותר!
השב   •  00
56
קווקזי ירוק11/02/2010 22:03
שלום ערב טוב אני פונה לאוהדי בית"ר וגם לאוהדי חיפה שלנו. בפעם שעברה שהייתי בטדי,נהנתי מהמשחק נהנתי מהאווירה, היה עידוד חזק גם שלנו וגם של בית"ר, מה שהרס לי את האווירה של הכדורגל זה הקללות והמכות מחוץ למגרש שיצאו,חאלאס אנשים מה אתם ילדים קטנים? בשבילי כדורגל זה לפנות את כל היום בשביל המשחק, הנסיעה, העידוד בדרך, הצפירות של השיירה הירוקה בדרך לטדי, העצירה, האוכל בדרך, וכל האוירה מסביב, זאת חוויה טובה באלפי מידות מכל מועדון חברים, אבל בשביל מה להישחף למכות? אני אומר את זה לא מתוך פחד, חלילה, אצלינו בדת והאמונה שלנו הקווקזים, כבוד האדם עומד בפני מעשיו, מי שמכבד אותך, גם אם זה בית"ר וגם אם זה הפועל, אני אכבד אותו, ומי שירק עלי, אני אפרק אותו-אישית אני מגיע ממקור של שילוב לוחמה שהרבה לא מכירים בארץ אבל האם זה צריך לבוא לידי ביטוי בטדי? למה? פעם שעברה ממצאתי מעיף מישהו בגלל שקילל וירק על ידידה,בשביל מה זה טוב? אני מת להנות כמו שצריך, אנשים אני פונה אליכם, אוהדי חיפה ובית"ר אל תהרסו את הרגע המהנה הזה, ופשוט תבואו ותהנו ותעודדו כמו שאתם יודעים, אני מקווה לכולנו שנהנה ואני מקווה שאף אחד לא יכנס פה לקטלות מטומטמות של ילדים חסרי חיים שכל מה שיש להם זה לריב,אנשים אל תשכחו כולנו כולנו עם אחד, לכולנו יש אבא אחד ואמא אחת רחל אמינו ואברהם אבינו שתהיה אווירה מחשמלת-בטור אישי אוהד שרוף חיפה-שמתגעגע לימים של האוירה טוטאל כדורגל *מי שכבר הולך להגיב" בונאה זה פחדן וכו.אנשים אין לי ענין אפילו להתיחס, תורידו את הצביעות שלכם תדברו בגובה עיניים-גבר תמיד גבר,אבל את הגבריות תשאירו במאבקי כוחות במלחמה בעזה ולא פה* סלאמטק ושבת שלום לכולם! שבת שלום לכל עם ישראל!
השב   •  251
יבגני11/02/2010 22:43
אני איתך.
השב   •  10
55
דודו11/02/2010 21:52
איי איי מה עשו ממכבי חיפה עוד קבוצה רגילהה כל קבוצה יכולה להפתיע את מכבי חיפה נקודות זה לא אומר כלום הקבוצה שתעלה שתלחם על כל כדור תשלוט על מרכז השדה היא זאת שתנצח וכם כל הכבוד איציק זיאת עשית מבית"ר קבוצה של כוסיות אבל חכה חכה שמאריל הרוש ועד תמוז ויצחקי  ישתיקו אותך ואני מקווה שיהיה משחק טוב ושבית"ר יפתיעו גם גול אחד קטן מספיק ויאלה אוהדים תגיעו בהמונכם השחקנים צריכים אותנו ובעזרת ה'' ניצחון אמן אמן אמן
השב   •  11
54
ירוק שרוף11/02/2010 20:17
ח לפחות היינו באלופות יא עלובים. מקום חמישי עם צמד כמו ברוכיאן ויצחקי.. עלובים!

ו.
רציתם בארסהה?
קיבלתם חמסה!
אין אירופה עוד שנה.
השב   •  20
משה11/02/2010 22:41
אם נתחיל לדבר על התבוסות שלכם באירופה ,לא נפסיק! על אא"ק אתונה שמעת? כנראה שלא!
וויסלה שניצחה את בארסה בבית באותה שנה , כן נכון אני מדבר על בארסה הגדולה שזכתה בכל דבר שזז באותה עונה. גם שמעת , שוב כראה שלא.
ועל . טוב מה אני ממשיך,הרי אני מדבר עם ילד אוהד הצלחות  כמו כל הקבוצה הבזוייה שלו.
ועוד משהו ילד אם אתה לא מאמין אתה יכול לחפש ולבדוק , הרי את ההי000טוריה אי אפשר לשנות!
השב   •  10
53
אוחנה הוא מלך11/02/2010 19:40

לא נלחמתם בנו פסיכולוגית מספיק!

השב   •  00
52
אבי11/02/2010 18:44

אני שומע ורואה את אוהדי חיפה מתהוללים ובטוחים בניצחון קבוצתם..מזלזלים ועם האף למעלה.
תהנו מכך כי הגלגל מסתובב היום אתם למעלה ומחר תהיו למטה.
בקשר למשחק-נכון שהשנה אנחנו לא משהו אבל אתם יותר מדי ממעיטים בערכה של בית"ר בטדי.
בקיצור,חכו עם ההתלהבות ליום ראשון בלילה.
יאללה בית"ר

השב   •  33
51
החייל הירוק11/02/2010 18:40

עם כל הכבוד ואין כבוד,
לכל אוהדי הקבוצות האחרות אין על מה לדבר,
מכבי חיפה לא רוצה להציג כל הזמן משחקים יפים כמו הגועל, הם באים לנצח, לדרוס את הליגה,
כמו שרואים המטרה של מכבי חיפה היא להגיע שוב לצ''מפיונס ואין דבר שכנראה יעצור אותה, כדורגל יפה-לא יפה אם לא שחכתם הכי חשוב זה לנצח ולעלות רמה.
שתדעו לחיפה יש כדורגל יותר יפה משל הגועל ת"א , אבל מכבי רוצה להתקדם שלב לצ''מפיונס !.

השב   •  10
50
שלומי11/02/2010 18:40
אתה מדבר על בדיחה מה עם קרקוב 5-0 . זה בדיחה !
השב   •  41
49
מלך11/02/2010 18:20
שיא הבושות בכל הזמנים אוי ואבוי מכבי חיפה
השב   •  1716
.11/02/2010 22:03

השב   •  12
48
בן פורת יוסף11/02/2010 17:53
השב   •  22
47
שלומי11/02/2010 17:36
גם בית"ר לא כזאת ענקית כמו שכולם מדברים מה יש בבית"ר ?
השב   •  01
46
Beitar4Ever11/02/2010 17:21
כמו שאמרתי,אין לנו מה להפסיד. ככה שאין סיבה שלא ניתן פייט למכבי חיפה. בכל מקרה אליפות לא ניקח,אז אין סיבה שלא ננצח אם ניתן הכל. צריך ללכת על כל הקופה
השב   •  90
45
יוסי11/02/2010 17:19
השב   •  30
44
שלומי11/02/2010 17:15
חיפה מגיעה עם נקודת פתחיה יותר טוב  יש שקט במועדון. בית,ר לעומת זאת מגיעים מהמקום החמישי עם 30 נקודותבלבד לעומת 58 של חיפה לכן בית"ר לא תעצור את חיפה.
השב   •  12
43
אבי11/02/2010 17:05
אבל אין ספק שחיפה פיבוריטים אבל גם נגדנו הם היו פיבוריים ואף אחד כולל רוב אוהדי מכבי לא חשבו על ניצחון שלנו אבל אני האמנתי ואפילו שצחקו עליי לא עניין אותי כל קבוצה ביום נתון יכולה לנצח את חיפה רק צרכים לבוא כדי לנצח ולא כדי לנסות לגנוב איזה נוקדה
השב   •  61
אתה חתיכת אפס11/02/2010 23:08
השב   •  00
42
עד המוות בית''ר11/02/2010 17:03
כן כן , שמענו אותך אדון כתב אבל בטדי לא ישמעוו אותך. הר הגעש מחכה לחיפה ביום ראשון בטדי , אולי השחקנים שלנו לא פוגעים אבל עם הטירוף שיהיה ביום ראשון אנחנו נראה לחיפה מה זה !

עד המוות בית''ר !

השב   •  41
41
משה11/02/2010 16:58

השב   •  30
40
טל11/02/2010 16:57
העונה רק נגד מכבי תל אביב יצאנו בהצהרות למשחק קל ושננצח בטוח וכולם יודעים מה קרה..להמשיך לבוא צנועים ולכבד את הקבוצה מטדי שאני כבר לא זוכר מתי ניצחנו שם בפעם האחרונה.
השב   •  20
39
דין11/02/2010 16:56
אף אחד לא יכול להגיד שבית"ר לא תנצח שם
השב   •  71
38
דרוזי צהוב כחול בנשמה11/02/2010 16:49
אל תדאגו שחר לא ישאר אצלכם לנצח
השב   •  88
דרוזי ירוק11/02/2010 17:48
חיפה תמיד תהיה קיימת גם בלי שחר וגם לפני אםם אתה לא מודע לעבר אז תתעניין שחיפה לפני שהגיע שחר גם קיימת ובמידה שיעזוב לצערי יש מי שיקח במקומו יש הבן שלו ובמידה ולא הבן שלו יש את אודי אנגל ואחים עופר שפעם הצהירו שמעונינים לכנס לשוטפות עם יעקב שחר אך שחר לא הסכים לידיעתך הם יותר עשירים משחר בהרבה אז כל עוד אתה חיי האימפריה מהכרמל היא תהיה מספר אחד עוד דבר נוסף לגבי לגבי השחצנות ויהירות לכל העולם יודיע שאנשי המרכז הם הכי מתנשאים במיוחד אוהדי מכבי תל אביב שגרים בצפון תל אביב בהיותך דרוזי אז בטח אתה צפוני ואתה לא יודיע מי אלה אוהדי מכבי תל אביב שתגדל קצת תדע מי אלה כל טוב לך
השב   •  72
37
ירוק בנשמה11/02/2010 16:46
אני מוכן להתערב איתך
השב   •  20
36
ג''קי מייקה11/02/2010 16:31
לפניי שבועיים כתבת שבית"ר תנצח את באר שבע ב100%,שבעצם בית"ר השיגה תיקו רק בדקה ה90(לא שלא הגיע לנו לנצח),אתה לא חושב שאתה מגזים עם ההערכות האלה??

ובע"ה יום ראשון ניצחון
השב   •  32
35
ירוק עולה11/02/2010 16:31
לחיפה צפוי משחק קשה, כשם שכמעט כל משחק הוא קשה גם אם על הנייר תוצאתו נראית ברורה. לבית"ר יש שחקנים כשרוניים שיכולים לעקוץ. אם חיפה תשחק נכון ותלחץ כמו שצריך, היא תנצח, אבל קל לא יהיה והתוצאה לא ברורה מראש, רחוק מזה. טדי, ולפני זה ימק"א תמיד היה מגרש קשה וביתי.
השב   •  60
34
אדום11/02/2010 16:20
אהה כן באמת ?
קבוצה שלא מצליחה לנצח את (טוב פחות או יותר אף אחד) לא תצליח לנצח את חיפה?
פשש איזו עבודת בילוש משובחת
השב   •  00
33
אביעד11/02/2010 16:19
בסה"כ ההבדל היחיד בחיפה מלפני שנתיים זה אלישע לוי (וזרים).
השב   •  11
32
ביתר בנשמהה11/02/2010 16:13
הפסידו אני מוכן להתערב שביתר תנצח בטדי תעשה חישוב כמה שנים חיפה לא ניצחה בטדי? אז אל תכתוב שטויות כמו שחיפה ניצחו את מנצ''סטר יונייטד 3-0 ואחר כך קיבלו מביתר 4-0 באותו שבוע אבל אני מוכן להתערב שביתר מנצחת 3-1 =)
השב   •  51
.11/02/2010 22:15
וזה אולי יהיה כל גולים שהיא תחטוף עד המחזור ה-28-29
השב   •  30
31
חיפה אלופה11/02/2010 16:07
אני צריך את טלסקופ אבל כדי לראות את הפועל חיפה.
חיפה אלופה!
השב   •  31
30
אסולין11/02/2010 16:03
אדון כתב אתה טועה ובגדול אין לך שום מושג בכדורגל הקשר שלך לכדורגל מקרי בהחלט עד לא קיים ,
מקקי חיפה קבוצה בינונית והיא לא כזאת קבוצה ענקית כמו שכולם עושים ממנה אני לא ראיתי עדיין אף משחק של מקקי חיפה העונה שהיא נתנה הצגה מקקי חיפה משחקת כדורגל אפור שהמטרה שלו היא לנצח ולא משנה איך גם עם כדורגל מגעיל העיקר לנצח ,
ואדון כתב בשקל אני מבטיח לך שבית"ר מנצחים את מקקי חיפה בית"ר לא תרצה להיתבזות מול הקהל הביתי במשחק שיכול להרים את בית"ר בחזרה לצמרת היא תיתן את הכול ובית"ר גם תנצח את המשחק ,
אדון כתב תזכור מה אסולין אמר בית"ר מנצחים את חיפה !
השב   •  922
אלעד.א11/02/2010 17:44
הבועל ת"א קבוצה מסכנה .כמה בכיינים נהייתם.גועל נפש.אתם לא יודעים לעשות את העבודה אז אתם מחפשים שאחרים יעשו אותה בשבילכם.לא נשתחצן, בקשר ליום ראשון נחיה ונראה.
השב   •  20
מכבי חיפה12/02/2010 00:00
לאלעד! אסולין זה אותו אחד שבכתבה הקודמת היה אדיר. אולי אדיר אסולין שמו או שהוא מתבייש להשתמש בשמו "אדיר", לאחר שקטלנו אותו והראנו לו מעט מהמציאות בתגובה הקודמת. בכל מקרה אסולין כתב בדיוק אותו דבר כמו אדיר. גם באותה התנסחות עילגת. אסולין שפך כמויות עצומות של קנאה ורגשי נחיתות על הדף, בדיוק כמו אדיר. בכל מקרה, אסולין, אדיר, מי שלא תהיה, הסברתי לך פעם את ההבדלים בין מכבי חיפה להפועל ת"א. הסברתי לך גם ללכת ללמוד קרוא וכתוב. הסברתי לך לקרוא מעט עובדות היסטוריות, אז למה לא עשית את זה?הפניתי אותך לטבלת הליגה ולמיקום של הראשונה- מכבי חיפה ולמיקום של השנייה, בפער 12 נקודות- הפועל ת"א, למה לא הסתכלת בטבלה? הפניתי אותך לשתי ההופעות של חיפה בליגת האלופות אל מול ה-0 של הפועל ת"א, אז איך אתה ממשיך להגיב? הפניתי אותך לעובדה שהפועל ת"א עם אליפות אחת ב-20 שנה החולפות אל מול 11 של חיפה ב 26 שנה, איך אתה מעז לפצוח עוד את פיך? סייג לחוכמה שתיקה. אז כולם הבינו שחכם אתה בטח לא אבל גם טיפשים יודעים לעצור ומבינים שהם דיברו שטויות, במיוחד כאשר מתקנים אותם. אתה פשוט לא לומד מטעויות! תיקח כדור הרגעה ותפנים מכבי חיפה טובה מהפועל ת"א בפער ניכר, בטח השנה. לא משנה כמה הפועל ת"א טובה, מכבי חיפה לא אנושית וטובה יותר. מעבר לזה יש לך להשלים פערים של 30 שנה של חוסר ידע והבנה בספורט, אז לך פתח ספר ותתחיל ללמוד. יאללה חיפה.
השב   •  20
מכבי חיפה12/02/2010 00:12
לאלעד! אסולין זה אותו אחד שבכתבה הקודמת היה אדיר. אולי אדיר אסולין שמו או שהוא מתבייש להשתמש בשמו "אדיר", לאחר שקטלנו אותו והראנו לו מעט מהמציאות בתגובה הקודמת. בכל מקרה אסולין כתב בדיוק אותו דבר כמו אדיר. גם באותה התנסחות עילגת. אסולין שפך כמויות עצומות של קנאה ורגשי נחיתות על הדף, בדיוק כמו אדיר. בכל מקרה, אסולין, אדיר, מי שלא תהיה, הסברתי לך פעם את ההבדלים בין מכבי חיפה להפועל ת"א. הסברתי לך גם ללכת ללמוד קרוא וכתוב. הסברתי לך לקרוא מעט עובדות היסטוריות, אז למה לא עשית את זה?הפניתי אותך לטבלת הליגה ולמיקום של הראשונה- מכבי חיפה ולמיקום של השנייה, בפער 12 נקודות- הפועל ת"א, למה לא הסתכלת בטבלה? הפניתי אותך לשתי ההופעות של חיפה בליגת האלופות אל מול ה-0 של הפועל ת"א, אז איך אתה ממשיך להגיב? הפניתי אותך לעובדה שהפועל ת"א עם אליפות אחת ב-20 שנה החולפות אל מול 11 של חיפה ב 26 שנה, איך אתה מעז לפצוח עוד את פיך? סייג לחוכמה שתיקה. אז כולם הבינו שחכם אתה בטח לא אבל גם טיפשים יודעים לעצור ומבינים שהם דיברו שטויות, במיוחד כאשר מתקנים אותם. אתה פשוט לא לומד מטעויות! תיקח כדור הרגעה ותפנים מכבי חיפה טובה מהפועל ת"א בפער ניכר, בטח השנה. לא משנה כמה הפועל ת"א טובה, מכבי חיפה לא אנושית וטובה יותר. מעבר לזה יש לך להשלים פערים של 30 שנה של חוסר ידע והבנה בספורט, אז לך פתח ספר ותתחיל ללמוד. יאללה חיפה.
השב   •  00
סמי14/02/2010 23:41
השב   •  00
29
חיים11/02/2010 15:59
השב   •  10
28
תות11/02/2010 15:52
הם ינצחו, אין שאלה כזאת בכלל.
עם כל הכבוד לביתר אין לה סגל שחקנים בכושר כמו שחקני חיפה.
חוץ מזה שתמוז צריך לצאת לקבוצה אחרת ולממש את הכישרון הגדול שטמון בו בקבוצה שבאמת יכולה לעשות עם זה משהו
השב   •  33
27
בן11/02/2010 15:51
השב   •  74
יוסי11/02/2010 20:04
תשב בשקט אבל מהר!!
גועל באר שבע שהייתה בליגה לאומית יותר מ4 שנים פותח את הפה .
יופי ויקום המלפפון ויכה את הגנן.
אל תשכח שבלי אלונה אתה הייתה משחק עם צפרירים חולון בליגה א דרום ימסכן!
השב   •  00
26
ירוק בדם11/02/2010 15:50
למה מי זאת חיפה?!?!? לא צריך הרבה מילים כדי להסביר. ניצחה אתכם בבלומפילד, אתם תמיד מתחתיה בטבלה, והכי חשוב כמה שלא תצחק על זה היא לפחות הריחה את ליגת האלופות כמה פעמים.
השב   •  21
25
וולקטא11/02/2010 15:44
איזה מושפעים אתם עלק אומרים איפה הייתם באליפויות שלנו. למה כמה כבר לקחתם ? שנתיים ברצף סבבה יפה אבל מה איפה הייתם מה אתם שואלים את זה ימסכנים רק בעשור הנוכחי מכבי חיפה זכו ביותר אליפויות מכל ההיסטוריה של ביתר ירושלים אז מי אתם בכלל יא מסכנים. הרבה קהל אבל סתם קבוצה. בעשור אחד עשינו כל ההיסטוריה של ביתר באליפויות יעלובים. לקחנו 3 רצוף אז נחנו שנתיים למה לא תיקחו אתם אין בעיה העיקר לא תל אביב אבל אחרי זה שאנחנו חוזרים תהיו בשקט סבבה.כמו שעכשיו אתם בשקט
השב   •  44
24
אריאל אברג''יל11/02/2010 15:39
מי שחושב שבית"ר תיקח גם השנה את הגביע (חח עאלק) ילחץ אדום, מי שחושב שמכבי חיפה תיקח דאבל ללחוץ כחול

הדם שלי ירוק!
השב   •  6343
קובי כהן11/02/2010 22:33
לגבי הגביע.יש לי ספקות.
חיפה תמיד מגמגמת בשלבי ההכרעה של הגביע. ולדעתי גם השנה לא ניקח דאבל.
אבל הלוואי ואני יאכל את הכובע.הלוואי
השב   •  00
23
לה לה11/02/2010 15:33
אדון כתב.. קודם כל אני אתחיל בזה שהאליפות בכלל לא בכיס של חיפה.
יש את הקיזוז ובכלל עדיין לא סיימנו את הסיבוב ויש עוד סיכוי שנאבד נקודות..
לגבי המשחק זה משחק שיכול להתפתח לכל כיוון ואני לא אתפלא משום תוצא שתהיה. גם לפני המשחק מול מכבי ת"א אמרתם חיפה תנצח נצחון קליל, אתה חייב להבין מול חיפה קבוצות גדולות באות בגישה שונה. בית"ר בטדי מול חיפה זה שונה מבית"ר נגד מכבי פ"ת. דווקא במשחק הזה המוטיבציה של שחקני בית"ר תהיה גבוהה. לא שאני אומר שחיפה לא באים לנצח אבל מפה ועד לנצחון קליל הדרך ארוכה מאד. אני מקווה שבסופו של דבר ננצח אבל קל זה לא יהיה ושוב,אני לא אתפלא אם בית"ר ינצחו או תיקו.. משחק לא קל בכלל אולי הכי קשה שיש.
השב   •  90
22
ירוק בנשמה!11/02/2010 15:19
זה נכון שחיפה נראית יותר טוב מבית"ר,וגם כללית יותר טובה ממנה,אבל זה עדיין משחק קשה מאוד,כי רוב הקהל יהיה של בית"ר ועם הוא ידחוף את בית"ר,הכל יכול לקרות,אבל עדיין חיפה תהיה הפייבוריטית.
השב   •  50
21
אריאל11/02/2010 14:59
גם שחיפה שיחקה בליגת האלופות ובית"ר היתה בתחתית, הם באו לטדי כמה ימים אחרי שניצחו את מנצ''סטר יונייטד 3-0 וקיבלו 4 בראש ללא מענה. גם אז התקשורת חשבה שחיפה "תדלג מעל המשוכה הירושלמית". אז עשו טובה - תפסיקו לנבא תוצאות כל הזמן, ולטעות.
חיפה לא יכולה להמשיך לנצח לנצח, וביום ראשון יגיע ההפסד השני שלהם העונה, מה שלא ימנע מהם אליפות.
השב   •  154
20
אולטראס בית"ר11/02/2010 14:58
אתה אוהד בני יהודה מתוסכל שלא מבין מהחיים שלו. חכה חכה, נגיע עד הבית שלך ונטפל לך בפנים עד שתיראה כמו חסן אבו זייד רק עם יותר שוורים באף
השב   •  117
19
יאללה חיפה11/02/2010 14:57
מצד אחד נראה כאילו מכבי חיפה צריכה לעבור את המשחק הזה בקלות אבל בית"ר היא קבוצה עם פוטנציאל ענק ומול קבוצה גדולה הפוטנציאל הזה יכול לצאת החוצה עם כל האווירה של המשחק והמוטיבציה בעקבות זה שאומרים בתקשורת שאין להם סיכוי.
בדיוק כמו שאתה אמרת
השב   •  90
18
עידו11/02/2010 14:54
תשמע אחי, אני אוהד מכבי חיפה, ורואה את עצמי כאחד שמבין לא מעט בכדורגל. אבל אני לא חושב שחיפה תעבור את בית"ר בכזאת קלילות. זאת בכל זאת בית"ר, קבוצה עם שחקנים מאוד כשרוניים שהסיבה היחידה שהם לא בצמרת היא ניהול לא נכון של המערכת. הרי כישרון לא חסר שם. חסרה הלחימה והקבוצתיות, ואולי מעל לכל- מאמן שילכד את השחקנים ויגרום להם להאמין בעצמם.
אם נהיה כנים, חיפה קבוצה יותר טובה,
אבל לא לשכוח שמדובר בטדי, ודווקא מול חיפה, בית"ר יכולה לצאת לכר הדשא ולהפגין לחימה חסרת התפשרויות, ובעזרת דחיפה מהקהל שלה- גם לנצח.
אני אישית נוטה להאמין לניצחון של חיפה או לתיקו, אבל גם אם חיפה תנצח זה בטח לא יהיה בקלילות כמו שתיארת. ואם בסוף בית"ר תנצח, גם על זה אני לא אתפלא.
מה שכן, בתור אוהד חיפה אני מאוד ישמח אם זה יהיה ניצחון קליל ביותר כמו שאתה חושב.
השב   •  302
ירוקי11/02/2010 21:08
מייצגות את אוהדי חיפה .
השב   •  00
אוהד11/02/2010 21:37
סוף סוף אוהד נורמלי שאכן מבין בכדורגל ומדבר לעניין!
שאפו!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
17
רועי11/02/2010 14:53
גאדיר מכין את המבערים,מסכנים בנאדו ותומר בן יוסף.
השב   •  57
16
אהרון11/02/2010 14:53

השב   •  104
15
אסי11/02/2010 14:52
השב   •  52
14
אמיר11/02/2010 14:50

חכה חכה נתפוס אותך , חבל עליך ילד כאפות

השב   •  72
13
bv11/02/2010 14:49
הם דורסים את הנמושות, אבל איך הם שיחקו גרוע מול הפוזל ת"א, הא? גם את המשחקים הקרובים, מולנו ומול מכבי ת"א הם לא ינצחו.
השב   •  76
12
bv11/02/2010 14:46
הוא חשב שעם שיטת קיזוז הנק'' הליגה תהיה יותר תחרותית. זה יותר דבילי מהמחשבה שנעלה למונדיאל.

רציתם כיאל, רציתם כיאל,
עכשיו אל תבכו שאין מונדיאל.
השב   •  2411
maor11/02/2010 15:08

רצינו כיאל רצינו כיאל
אבל איפה ברוכיאן? מחמם תספסל!

השב   •  166
ביתר בדם11/02/2010 15:41
רציתם כיאל, רציתם כיאל
הנה ברוכיאן מקפיץ את ר"ג!
(2-0 גמר גביע המדינה, מזכיר משהו?)
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  1011
דין11/02/2010 20:22
מול השוער היווני בר"ג?
השב   •  30
11
אוהד ירוק!!11/02/2010 14:46
למי ניראה שביתר תיקח ילחץ אדום למי שניראה שחיפה תיקח שילחץ כחול!

אלה חייפפה!
השב   •  9942
10
yosi11/02/2010 14:44
לקרוע את הירושלמים עד הסוף ויהי מה
השב   •  4011
שניצל11/02/2010 15:53
השב   •  74
אוהד11/02/2010 21:35
על מה בדיוק לא תשכח ולא תסלח .
האליפות שלכם עונה שעברה הייתה מזוייפת, ובאף משחק לא יכולתם לנו, ועד שהיה תיקו במחזור האחרון, גם זה היה במקרה, אני אפילו זוכר את המשפט של ברקוביץ באותו משחק .
 "מזל למכבי חיפה שהמשחק הזה לא קובע את גורל האליפות  כי אני לא רואה מצב בו מכבי חיפה מנצחת את בית"ר".

וזה שזכינו בגביע  זה אפילו לא היה צדק זה היה צעד מתבקש על כך שההתאחדות הרסה לנו את הליגה וכן אם אתה רוצה לדעת שיטת הניקוד לעונה הזאת היה צעד שנועד מלכתחילה לפגוע אך ורק בבית"ר.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  21
9
יהודי11/02/2010 14:42
השב   •  148
אהרון11/02/2010 14:53

השב   •  41
8
ביטוח ישיר הקש על ה511/02/2010 14:42
מילה טובה חייבים להגיד על רפאלוב, הבחור בכושר טוב. בהתחלה לא הבנתי למה הוא מקבל כל כך הרבה קרדיט בהרכב והוא איכזב אותי אישית ברמות, עכשיו אני רואה שזה היה שווה. השחקן מבשל כמעט כל משחק, הבעיטות החופשיות שלו תענוג, הדריבל שלו נהיה טובה יותר וסוף סוף רואים מסירה ולא עוד צעד מיותר. מצדיע לך רפאלוב.
השב   •  92
7
ירמצ''וק!11/02/2010 14:41
השב   •  1633
ירוק עולה..!!11/02/2010 14:50
וגם מעליכם ב-12 נק'' אז שתוק!!
השב   •  103
אלעד א11/02/2010 14:51
השב   •  73
בר11/02/2010 15:41

אלה שמעליכם : )
רחוק רחוק בגלל זה אתה לא מכיר ..

השב   •  52
6
צהוב שחור-5 תוארים ב3 שנים והיד עוד נטויה11/02/2010 14:41
השב   •  117
5
דרוזי ליברפול11/02/2010 14:41
 אבל ביתר זו לא קבוצה תחתית ואני לא בטוח שננצח בטדי ! אבל מאוד מקווה .
והכתב הזה אוהד איזה קבוצה ?תענו בבקשה
השב   •  372
הפטיש העברי11/02/2010 14:49
השב   •  103
om11/02/2010 19:34
השב   •  10
4
אריק11/02/2010 14:38
מה הוא בטוח שהאליפות של חיפה?
יש קיזוז נקודות, הפועל תזכה~
השב   •  1037
ליאו11/02/2010 15:17
את הנקודות, גם לכם ולכל הליגה, אז ישאר למכבי חיפה יותר נקודות, וגם אז היא תמשיך לצבור נקודות, ואם היא תאבד אז בטח הפועל גם תאבד נקודות!
השב   •  120
ירוק בנשמה!11/02/2010 15:22

הסיכוי שתסגרו פער של 6 נקודות מתוך 15 אפשריות(הפלייאוף הוא 5 משחקים)הוא קלוש

השב   •  70
3
ביתרי11/02/2010 14:38
אדון כתב אני מוכן להתערב איתך ועם מי שרוצה שמכבי חיפה לא תנצח ביום ראשון בטדי. ביתר בטדי קבוצה אחרת, ביתר מול קבוצות גדולות היא ביתר אחרת. בסך הכל ביתר שיחקה גם נגד בני יהודה וגם נגד באר שבע בבית טוב מאוד ורק חוסר מזל מנע ממנה להבקיע 4-5 שערים בכל משחק. אני רוצה לראות שאוהדי חיפה יביאו 3000 איש לטדי ועוד יצאו מנצחים, מחכים לכם חיפה !

יאללה ביתר - עד המוות גם אם זה כואב !!
השב   •  2529
אינני אני11/02/2010 15:04
ובל נשכח שיש לנו את ההגנה הכי טובה + ההתקפה הכי טובה בליגה. כלום לא יעזור לכם, כל תוצאה מלבד ניצחון ירוק- אכזבה. לא רואים שום אפשרות אחרת!
השב   •  88
ביתרי11/02/2010 16:55
התקפה הכי טובה בליגה ?
מבחינת כיבושים אתה צודק, אבל ההתקפה שלכם לא זורמת, ואתם לא מגיעים למספר מצבים כל-כך גדול כמו שנדמה לך. בוא נראה את כל השערים של ארביטמיין מתחילת העונה (אפילו בכל המסגרות) ותראה שלפחות חצי מהם הם פשוט שערים ששלומי ניצל מטעויות של ההגנה היריבה.. אתם באים לטדי, תתנו כבוד, ורק אחרי המשחק אם יהיה לכם על מה, תדברו..
תמיד הייתם שוויצרים ואוהדי הצלחות, אבל אל דאגה, ביום ראשון נוריד אתכם למטה קצת !!
השב   •  83
אינני אני11/02/2010 18:09
אני מרים את הראש כשיש סיבה, והיכולת של השנה היא סיבה מצויינת. בשנים הלא טובות הורדתי את הראש כי באמת לא היינו טובים. אתם עם הראש למטה- אבל אף למעלה. תהיה מציאותי. לך תראה סטטיסטיקה, כמה איומים לשער וכמה למסגרת ממוצע למשחק. מקום ראשון בשניהם.בגלל חוסר דיוק של השחקנים שלנו (אם תגרד טוב בראש תזכר שבקריית אליעזר היינו צריכים להביא לכם 6) והרבה הרבה מזל של שוערי היריבה המשחקים שלנו לא נגמרים בתוצאות לא הגיוניות. אנחנו נכנס ונצא מטדי עם הראש למעלה. תתחילו להפנים את המציאות.
השב   •  30
ביתרי11/02/2010 18:32
רק תהיה גבר באמת כמו שאתה מדבר הרבה להיות בטדי ביום ראשון ולא בבית בכורסא כמו שאתה רגיל אתה וכמו האוהדים שלכם !
אנחנו לא מרימים את האף, אנחנו לא שחצנים, אנחנו הולכים עם הקבוצה שלנו באש ובמים ותמיד אבל צמיד מאמינים שיש סיכוי להכל.
השב   •  22
שדון אדום11/02/2010 21:16
אוהד ביתר.
בהצלחה לכם למרות שלא נראה לי שמישהו מסוגל לעצור את חיפה.
השב   •  00
2
ירוק בלב11/02/2010 14:38
משחק מול בייתר הוא תמיד משחק על יוקרה ואני מאמין בקבוצה שלי  שתנצח תמשחק!
השב   •  224
1
ירוק11/02/2010 14:38
אבל פשוט צריך לנצל את ההגנה "אחוזת ראשונים" של ביתר. חייב לעלות עם דבא ושלומי ביחד. כבר ראינו מה שלומי עשה לגרשון במשחק בקרית אליעזר.
השב   •  442
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP