יום ראשון, 05.05.2024 שעה 14:51
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

"אם נעבור את מכבי ת"א, ניקח את הגביע"

חלוץ סכנין, קדוסי, מתחמם לקראת המפגש מול הצהובים הערב ב-20:00 בדוחא בשמינית הגמר. נמני ורוסו יפתחו. 100 כרטיסים נותרו לאוהדי מכבי

|
אוהד קדוסי. הצהובים יעצרו אותו?
אוהד קדוסי. הצהובים יעצרו אותו?
מכבי תל-אביב סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה למשחק שמינית גמר גביע המדינה המסקרן שלה הערב (שבת) ב-20:00 מול בני סכנין באצטדיון "דוחא". הקבוצה תצא בשעות הבוקר לבית-מלון בנצרת.

נותרו עוד מאה כרטיסים עבור אוהדי מכבי במגרש בדוחא. בשעה 18:00 תיפתח קופה מיוחדת עבור אוהדי מכבי במגרשה הביתי של סכנין, זאת על-מנת למכור את מאה הכרטיסים שנותרו.

המאמן אלי כהן הירבה להעיר לשחקניו שיהיו מרוכזים ולא יאבדו כדורים. מהאימון המסכם עולה כי בחלק ההגנתי של הצהובים, צפוי שינוי אחד בלבד כשאורי שטרית, שספג לפני שבועיים את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, ייעדר מהמשחק ויוחלף על-ידי ארז מסיקה.

הקפטן אבי נמני צפוי לפתוח בקישור לצידם של ג'ובאני רוסו, מושיקו מישאלוף, דיאן איליץ' ועומר פרץ או רועי דיין. כהן עדיין מתלבט את מי להעלות בהרכב ורק בסמוך לתחילת המשחק, יחליט כהן האם לפתוח עם פרץ או לתת הזדמנות לרועי דיין, ששיחק מחצית אחת השבוע במדי הנבחרת הצעירה בפולין.

מיליאן מרדקוביץ', שלא פתח בשבוע שעבר מול הפועל כפר-סבא (2:2) עקב מחלה, אמור לחזור להרכב הפותח על חשבונו של משה ביטון.

עוזר מאמן מכבי תל-אביב, ויקי פרץ, התייחס השבוע למשחק הקשה מול סכנין: "נבוא במטרה לשחק טוב ולנצח. ראינו את סכנין מנצחת בגביע את נתניה, זו קבוצה טובה מאוד שעולה ליגה ולא יהיה קל שם במיוחד עם הקהל שידחוף אותם. מכבי ת"א היא קבוצה שרוצה לנצח בכל מקום. אין דבר כזה חייבים לנצח אבל אנחנו חייבים לשחק טוב".

"העובדה שלא ניצחנו בשבת לא אומרת כלום", הוסיף פרץ, "אנחנו נמצאים בתקופה טובה. אנחנו אותה קבוצה עם אותם רצונות ונבוא לשחק את המשחק שלנו. שם המשחק הוא סבלנות, צריך לשחק את המשחק הרגיל שלנו ואני מקווה שהקהל יבוא לשם לעודד אותנו כדי שנעבור את המשוכה הזו".


צפו באימון המסכם של מכבי תל-אביב

"קיבלנו הגרלה קשה", הוסיף הקשר יוסי שבחון, "אבל אם אנחנו רוצים לעשות משהו בגביע צריך לעבור גם דברים כאלה. אנחנו מוכנים למשימה ואני מקווה שנחזור שמחים משם".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', ארז מסיקה, מושיקו מישאלוף, ג'ובאני רוסו, אבי נמני, דיאן איליץ', עומר פרץ (רועי דיין), מיליאן מרדקוביץ'.

קדוסי: "אם ננצח את מכבי ת"א, ניקח את הגביע"
כ-4,500 אוהדים ימלאו כל פינה באצטדיון דוחא במשחק בין העולה הטריה לליגת העל, בני סכנין, למכבי ת"א. הקופות לא ייפתחו והשערים ייפתחו כבר בשעה 17:30. למכבי ת"א הועברו 700 כרטיסים מתוכם 100 לבני נוער ואוהדי ת"א יתמקמו בשערים 17-18. בסכנין התכונה גדולה מאוד לקראת המשחק. המאמן אלישע לוי יציב את ההרכב החזק העומד לרשותו למעט הקשר חאלד חלאילה המוצהב.


חאלד חלאילה. ייעדר משורות סכנין (ארז כהן)
חאלד חלאילה. ייעדר משורות סכנין (ארז כהן)

מלך שערי הקבוצה, אוהד קדוסי, אמר ל-ONE: "למרות שיש פערים בין שתי הקבוצות, אני מאמין שביום נתון ועם קצת מזל נוכל לעבור לשלב הבא. ברור שצפוי לנו משחק קשה וכדי לנצח נצטרך לבוא מרוכזים ונחושים. יש הרגשה טובה והתחושה היא שאם ננצח את מכבי ת"א ניקח את הגביע.

"אני רוצה להזכיר שלפני 3 שנים כאשר סכנין זכתה בגביע היא עברה ברבע הגמר את מכבי ת"א. בסכנין מאמינים שזה יכול לקרות שוב". רק לאחר משחק הגביע יחלו בסכנין לתכנן את העונה הבאה כאשר בין היתר ינסו לפתור את סוגיית קדוסי, אותו רוצה להשיב לשורותיה מכבי פ"ת.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד ראבח, ארתור בוז'יק, גבע ברקאי, חמודי בריק, באסם גנאים, ג'ון קולמה, עומר סאני, חאמד גנאים, לירון וילנר ואוהד קדוסי.

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */