יום שבת, 28.09.2024 שעה 18:14

"טמטום, שלומיאליות - כל הגדרה תתאים"

קוז'יקרו ושחקני הנבחרת מפנים אצבע מאשימה לאיגוד עקב התפטרות בלאט. בורשטיין: מחפשים דרך להחזירו. עצומה של אוהדים באינטרנט למען חזרתו לתפקיד.

|
שחקני הנבחרת מתכוונים להילחם עבור בלאט (רויטרס)
שחקני הנבחרת מתכוונים להילחם עבור בלאט (רויטרס)
שחקני נבחרת ישראל קיבלו היום (שישי) בתדהמה וכעס את ההודעה על עזיבתו של דייויד בלאט את משרתו - והכעס שלהם אינו מופנה כלפי המאמן, אלא כלפי איגוד הכדורסל.

"אני לא יודע איך להגדיר את הסיפור הזה - טמטום או שלומיאליות – ככל הנראה כל הגדרה מתאימה", אמר עידו קוז'יקרו ל-ONE.

בלאט הודיע הבוקר על התפטרותו לאחר שאיגוד הכדורסל הבהיר שהוא שלא יוכל לפתוח את אימוני הנבחרת ביום ראשון לקראת טורניר "ההזדמנות האחרונה" עקב העובדה שאין ברשותו תעודת מאמן. התבטאות ברוח זו שסיפק מוקדם יותר השבוע יו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, הכעיסה את בלאט ולפי מקורביו היתה הקש ששבר את גב הגמל.

"אני חושב שכל הדיבורים בפרשה היו לא לעניין והעיתוי היה גרוע במיוחד", הוסיף הסנטר. "מצד אחד, אני יכול להבין את דייויד שמרגיש שנעשה לו עוול. מצד שני, אני מאוד הייתי רוצה שיחזור בו מהתפטרותו. אני די חושש שהכנות הנבחרת לטורניר ההזדמנות האחרונה ייפגעו - אני מקווה שלא, אבל חושב שכן".

טל בורשטיין אמר: "אין ולא יכול להיות עיתוי גרוע מזה - יומיים לפני תחילת האימונים. ואנחנו לתומנו חשבנו שיצאנו לדרך חדשה אחרי שבקיץ האחרון לא הברקנו מבחינה מקצועית".

"כל מה שקורה עכשיו זה לא לטובת הנבחרת", הבהיר בורשטיין. "הרבה שחקנים הגיעו לנבחרת כדי לשחק תחת הדרכתו של דייויד ואנחנו מקווים שימצא פתרון שיחזיר אותו לנבחרת".

טל בורשטיין.
טל בורשטיין.

בהתייחס לאפשרות של נקיטת צעדים דרסטיים בעקבות עזיבת בלאט, אמר בורשטיין: "להשבית את האימונים? לא, אני לא חושב שהאימונים יושבתו. אנחנו השחקנים מדברים בינינו על המצב שנוצר, מתייעצים ומחפשים דרך להחזיר את בלאט - אבל אינני חושב שמדובר באיום השבתה".

יניב גרין : "דיוייד התפטר? אני בהלם, אני שומע על זה בפעם הראשונה. חודש לא הייתי בארץ, רק חזרתי מחו"ל. בוודאי שזו לא ידיעה משמחת אני אדבר עם השחקנים ואז אגיב".

אוהדי הכדורסל כבר החלו לפעול והם פירסמו באינטרנט עתומה הקוראת לחזרתו של המאמן הלאומי לתפקיד. "דייויד, החותמים על עצומה זו, ובכלל עם ישראל, מבקשים ממך, לחזור לנבחרת", כתבו האוהדים.

"למרות שסיבותך מוצדקות, אני מקווים שתהיה מוכן, עבור עם ישראל, לחזור בך מן ההתפטרות. נכון שבישראל יש מאמנים מוכשרים אחרים שמתאימים לאמן את הנבחרת, אבל אתה נבחרת למאמן הנבחרת לא בכדי".

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */