יום שני, 06.05.2024 שעה 17:33

קינן: זה הרגע המאושר בקריירה, נזכה באליפות

כובש השער הדרמטי ב-1:2 על בית"ר: "נהיה פראיירים אם לא ניקח". אלישע: "אחד הרגעים הגדולים". בנאדו התעמת פיזית עם אוהדי חיפה בסיום

|
שחקני חיפה רואים את המשחק של הפועל (עמית מצפה)
שחקני חיפה רואים את המשחק של הפועל (עמית מצפה)

 דרמה ענקית בליגת העל שלנו, במשך 86 דקות היה נראה כי מכבי חיפה לא מתכוונת לקחת את המתנה שמכבי תל אביב הכינה לה כשהצליחה להימנע מספיגה מול הפועל תל אביב, הירוקים של אלישע לוי התקשו לשבור את בית"ר ירושלים אך ארבע דקות לסיום כבש דקל קינן את השער החשוב ביותר של מכבי חיפה העונה וקבע 1:2 ענק.

מכבי חיפה חזרה בעקבות הניצחון הדרמטי למקום הראשון בטבלה כשהיא עם יתרון של שתי נקודות על פני הפועל תל אביב שכאמור סיימה רק ב-0:0 בדרבי מול מכבי.

כעת הכול תלוי במכבי חיפה, ניצחון במחזור האחרון על בני יהודה והיא כלל לא תצטרך להתעדכן מה קורה בטדי שם תתארח הפועל תל אביב במחזור האחרון

במשך דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום החגיגות בקרית אליעזר נמשכו כאשר שחקני מכבי חיפה מורמים על כתפי האוהדים. בין השחקנים נמצאים שלומי ארבייטמן ורפאלוב. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נכנס לחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים ובירך את השחקנים על הרוח הספורטיבית שגילו במהלך המשחק. דקל קינן זכה לכבוד גדול מיציע ג', כאשר האוהדים שרו לכבודו במשך דקות ארוכות בסיום המשחק.

בסיום המשחק התעמת אריק בנאדו עם שלושה מאוהדי מכבי חיפה. בלם בית"ר ספג קללות מהאוהדים הירוקים, כאשר הגיע לאזור הרכב שלו. בנאדו שמע שמקללים אותו, בא לכיוון האוהדים, והחלה במקום תגרה. למקום הגיעו אנשי יס"מ שהפרידו בין הניצים. בנאדו העדיף שלא להגיב על התקרית.

לוי: אם יש צדק בעולם אז הוא מגיע לנו

דקל קינן, כובש השער הדרמטי אמר בסיום: "אנחנו ניקח אליפות כי אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ ומגיע לנו, כנראה שיש צדק בכדורגל. בית"ר נלחמו מגיע להם כל הכבוד, היה כדורגל הוגן. היום הייתי חצי ירוק, חצי צהוב.

מכבי חיפה חוגגת את שער הניצחון (עמית מצפה)
שחקני חיפה קופצים על דקל קינן בסיום (עמית מצפה)

על השער המכריע שכבש אמר קינן: "הכרענו לא פעם משחקים בדקות האחרונות, כי אנחנו קבוצה של ווינרים. סמכנו על מכבי ת"א כי אנחנו יודעים שהם לא פראיירים ושזה מועדון כדורגל שאסור לו להתבזות שלוש פעמים בשנה ולהפסיד דרבי".

על השער שלו הוסף הבלם: "אני עדיין לא קורא לזה שער אליפות, אבל אם לא נזכה באליפות בשבוע הבא, נהיה הפראיירים הכי גדולים. זה הרגע הכי מאושר בקריירה שלי". על השבוע הקרוב אמר קינן: "השבוע נעשה הרבה שיחות עם אלישע, הוא תותח, אנחנו  ניקח את האליפות כי מגיע לנו".

אליש לוי בטירוף בסיום המשחק (עמית מצפה)
אליש לוי בטירוף בסיום המשחק (עמית מצפה)

מאמנה של מכבי חיפה, אלישע לוי נראה כמי שירד ממנו לחץ רב אך סירב לחגוג יתר על המידה: "אני לא יודע אם זה בלתי יאומן, יש לנו עוד משחק אחד. אבל אם יש צדק, אנחנו נזכה באליפות. מקווה שהפעם לא נמעד. אם יש צדק, מגיע לנו לזכות באליפות אבל כדורגל זה דבר אכזרי מאוד. אני לא מתרגש, אבל כשנזכה בטח ובטח שאתרגש. השער של קינן הוא מהרגעים שעושים מועדון. זה אחד הרגעים הגדולים של המועדון הזה, ואם ניקח אליפות זה יהיה עוד רגע היסטורי".

שלומי ארבייטמן שאם אכן חיפה תזכה באליפות יהיה מועמד רציני לתואר שחקן העונה נוכח 28 השערים שכבש אמר בסיום: "הרגשה שאי אפשר לתאר, יש לנו עוד משחק, הכול תלוי בנו. נחגוג קצת היום אבל צריך עוד לנצח את בני יהודה. זה הניצחון הכי מתוק בקריירה, האליפות מגיעה לנו. היינו מאוד לחוצים בתוספת הזמן בדרבי, חיכינו והתפללנו. אנחנו עדיין לא חוגגים, יש לנו עוד משימה להשלים. אנחנו מצפים שיגיע המון קהל שלנו לבלומפילד מול בני יהודה".

רפאלוב וארבייטמן (עמית מצפה)
רפאלוב וארבייטמן. "בעזרת השם נחגוג בבלומפילד אליפות" (עמית מצפה)

רפאלוב היה מאושר: "היה השנה כל כך קשה. הבקענו שער בדקה 68 והכנסנו את כל הקהל לטירוף, אני כל כך שמח, מעכשיו הכל תלוי בנו. חשוב מאוד שבוע הבא להמשיך את המלאכה, הקהל האדיר שתומך בנו יבוא עם 10,000 צופים לבלומפילד ובעזרת השם נחגוג שם אליפות".

בבית"ר סירבו להתראיין לאחר המשחק.

שחקני חיפה רואים את המשחק של הפועל (עמית מצפה)
כך ראו שחקני חיפה את המשחק של הפועל (עמית מצפה)

שמחה בחיפה (עמית מצפה)
שחקני חיפה שמחים בסיום (עמית מצפה)

אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */