יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:50
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

לא רק שערים ובישולים: בניית ההרכב בפנטזי

שלב בניית ההרכב בפנטזי הרשמי של ליגת העל הגיע: כמה נק' מקבלים על מסירת מפתח, האם תיקול מוצלח שווה ניקוד, ומי יעזור לכם לטפס? כל הפרטים בפנים

|
ליגת החלומות (גרפיקה: Funatix Club, באדיבות מנהלת הליגות)
ליגת החלומות (גרפיקה: Funatix Club, באדיבות מנהלת הליגות)

כשמדובר בנבחרת שלכם בליגת החלומות, הבחירה של רוב המשתמשים הולכת בראש ובראשונה לשחקנים שמבקיעים ומבשלים בצרורות. אלא שבשונה מהמשחקים הישנים, ליגת החלומות של ONE הרבה יותר מתוחכמת, אתם יכולים לצבור נקודות על עוד המון אספקטים שונים של המשחק. 

הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ישראל > >

תוכלו לצבור נקודות על מסירות מפתח, דריבלים מוצלחים, תיקולים מוצלחים ובעיטות למסגרת. כל שחקן בנבחרת שלכם יוכל לצבור עבורכם נקודות בכל שבוע גם מבלי להבקיע או לבשל. צירפנו עבורכם את התכונות שיציבו אתכם מעל החברים שלכם בטבלה ואת השחקנים הלוהטים של הליגה בעונת 2019-2020 שצברו נקודות בכל שבוע דרך המשחק השוטף שלהם. 

המדריך לליגת החלומות הרשמית של ישראל

מסירות מפתח:

מסירת מפתח של חלוץ שווה 8 נקודות, של קשר שווה 5 נקודות, מגן/בלם/שוער 10 נקודות. אם יש לכם שחקנים בנבחרת שיודעים לפצח הגנה צפופה דרך פס אחד, אתם תראו מהם תשואה בכל מחזור. במקום הראשון במסירות המפתח בעונה החולפת עומד שלומי אזולאי, הקשר המוכשר של מ.ס אשדוד. 

אזולאי סיפק לא פחות מ-25 מסירות מפתח מדויקות במהלך העונה ועושה רושם שגם בעונה הקרובה הוא יוביל את הקבוצה של רן בן שמעון ויצבור נקודות בליגת החלומות הרשמית של ONE בכל שבוע. 

שלומי אזולאי עם הכדור (איציק בלניצקי)שלומי אזולאי עם הכדור (איציק בלניצקי)

למקום השני הגיע צ'ירון שרי. הקשר ההולנדי הבינלאומי של מכבי חיפה מסר 24 מסירות מפתח מדויקות בעונה אשתקד והיה לא רחוק מלהשוות את הכמות לשלומי אזולאי שנמצא במקום הראשון. 

גם בעונה הקרובה שרי ישחק בעמדת עושה המשחק בהרכב של ברק בכר ויפנק את החלוצים במסירות אמן. למקום השלישי הגיע יונתן כהן, השחקן האדיר של מכבי תל אביב עם 23 מסירות מפתח מדויקות.  מלבד הדאבל-דאבל שערים ובישולים, יונתן כהן פשוט נכס בהתקפה. 

יונתן כהן חוגג (רדאד גיונתן כהן חוגג (רדאד ג'בארה)

דריבלים:

התכונה הכי יפה בכדורגל היא הדריבל ובליגת החלומות הרשמית של ONE הוא גם שווה לכם נקודות. דריבל מוצלח של חלוץ שווה 3 נקודות, קשר 3 נקודות, מגן/בלם 4 נקודות ושוער 2 נקודות. לאהוב את הכדור זה לא דבר רע שמדובר בפנטזי הרשמי של ליגת הבורסה לניירות ערך.

במקום הראשון בדריבליסטים המוצלחים עומד ליוואי גרסיה, החלוץ הטרינידדי של בית"ר ירושלים עם 132 דריבלים מוצלחים. גרסיה אוהב לקחת את השומרים שלו לטיול כמעט בכל מהלך ובחירה בו בנבחרת שלכם תביא לכם הרבה נקודות. למקום השני הגיע רועי גורדנה, קשרה של מ.ס אשדוד עם 125 דריבלים מוצלחים. רן בן שמעון מאוד מאמין בקשר הוותיק והוא מחזיר לו בהתאם על הדשא. 

ליוואי גרסיה (איציק בלניצקי)ליוואי גרסיה (איציק בלניצקי)

למקום השלישי הגיע עמית זנטי, קשרה של בני יהודה עם 106 דריבלים מוצלחים. הקשר של אלישע לוי מתחיל לממש את הפוטנציאל שלו והעונה יהיה חייב להרים את הרמה שלו ולבלוט יותר בשורות הזהובים משכונת התקווה. 

בעיטות למסגרת:

שימו לב איזה שחקנים אוהבים לאיים על השער, כי כל בעיטה מדויקת שלהם תעלה לכם את הממוצע.  בעיטה של חלוץ שווה 4 נקודות, בעיטה של קשר שווה 2 נקודות, מגן/בלם 3 נקודות ושוער 8 נקודות. 

במקום הראשון בבעיטות לשער בעונת 2019-2020 עומד שרי, הקשר של מכבי חיפה אוהב להניף את הרגל מכל מקום. השמאלית הקטלנית שלו בדרך כלל גם מגיעה למקום הנכון ודורשת מהשוערים בליגה מאמץ יתר. 

צצ'ירון שרי (עמרי שטיין)

למקום השני הגיע איך לא, ניקיטה רוקאביצה, מלך השערים של הליגה. רוקאביצה בעט 47 בעיטות מדויקות למסגרת וגם העונה, אם החלק ההתקפי של מכבי חיפה יעבוד טוב רוקאביצה ימשיך לאיים על היריבות בכל שבוע. למקום השלישי הגיע יונתן כהן עם 34 בעיטות. שוב, יונתן כהן פשוט מפלצת כדורגל. השם שלו מככב בכל טבלת סטטיסטיקה של העונה האחרונה. 

תיקולים מוצלחים:

גם החלק ההגנתי מקבל הערכה וניקוד בליגת החלומות הרשמית של ONE. כל שחקן בנבחרת שלכם יקבל 3 נקודות על כל תיקול מוצלח, בלי קשר לזהות העמדה שלו במגרש. במקום הראשון בתיקולים מוצלחים לעונת 2019/20 עומד דן גלזר, שחקן העונה של ליגת הבורסה לניירות ערך. גלזר תיקל לא פחות מ-126 פעמים. למרות שמועות על מעבר לחו"ל, גלזר פתח גם את העונה הנוכחית במכבי תל אביב ונראה בכושר מצוין. 

דן גלזר (רדאד גדן גלזר (רדאד ג'בארה)

למקום השני הגיע נטע לביא עם 117 תיקולים מוצלחים. הקפטן של מכבי חיפה הוא פשוט גרזן במרכז המגרש וקשה מאוד לעבור אותו או להתמודד מול הלחץ שלו. למקום השלישי הגיע בן ביטון עם 106 תיקולים מוצלחים. המגן הימני עזב את הפועל באר שבע בחלון ההעברות והצטרף למכבי תל אביב. כשמסתכלים על כמות התיקולים המוצלחים שלו מבינים למה.

הצלות שוער:

השוער בנבחרת שלכם מקבל 3 נקודות על כל הצלה של בעיטה למסגרת. שחקן שדה שמחליף את השוער מקבל 5 נקודות על כל הצלה של בעיטה למסגרת. במקום הראשון בהצלות עומד יסמין בוריץ' עם 128 הצלות של בעיטות למסגרת. השוער הליטאי של הפועל חיפה מוכיח שמחלקת הסקאוטינג של האדומה מהכרמל עובדת נכון.

יסמין בוריץיסמין בוריץ' (עמית מצפה)

למקום השני הגיע איתמר ישראלי עם 112 הצלות, השוער של הפועל כפר סבא הוא כישרון מעניין מאוד ואם ימשיך ביכולת שלו יגיע לאחת הקבוצות הגדולות של ליגת הבורסה לניירות ערך. למקום השלישי הגיע דזיוגאס ברטקוס עם 100 הצלות, השוער הליטאי של עירוני קריית שמונה עושה רושם של רכש מצוין לקבוצה של איזי שרצקי. 

ההצלחה של הנבחרת שלכם בליגת החלומות הרשמית של ONE תלויה בדברים הקטנים שעושים את ההבדל. עקבו אחר שחקני הליגה והמספרים שלהם ותשדרגו את סגל הנבחרת דרך שחקנים שהתכונות הבולטות שלהם שוות לכם הרבה נקודות. 

הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ישראל

רכב חדש ועוד שלל פרסים מטורפים

כעת אנחנו שמחים לבשר לכם על הפרסים המדהימים שהעמדנו לטובת התחרות כאשר בראשם ניצב רכב חדש לזוכה במקום הראשון בתחרות השנתית. התחרות השנתית על הרכב תתחיל החל מהמחזור השני של ליגה הבורסה לניירות ערך, כך שבמחזור הראשון תוכלו להתחמם ולהכיר טוב יותר המשחק. אז שימו לב שמחזור זה אינו נכלל בתחרות הכללית על הרכב.

הפרס הגדול של ONE: רכב חדש (גרפיקת תמונה: Funatix Club)הפרס הגדול של ONE: רכב חדש (גרפיקת תמונה: Funatix Club)

מלבד הפרס הראשון, בפרסים השנתיים תמצאו גם מסך טלוויזיה, סאונד בר של SONY, טיסה למשחק בחו”ל, ובקיצור, כל מה שאוהד ספורט חולם עליו. בנוסף, בתחרות השבועית, תוכלו לזכות בכל מחזור בחופשה בצימר זוגי, בשוברים לארוחות ועוד שלל פרסים עמם נפתיע בקרוב. שימו לב מאמנים - אצלנו - כל מחזור פרסים חדשים! לא משנה מתי נרשמים.  

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */