יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:33

לפי פיפ"א: אין חובה לשחרר את ערן זהבי וסבע

מכה לנבחרת: בהמשך לבקשה לשחרר את השניים לליגת האומות, מפיפ"א נמסר בהודעה רשמית שגוואנגז'ו ולמעשה כל שאר הקבוצות לא מחויבות לשחרר את שחקניהן

|
ערן זהבי עם דיא סבע (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי עם דיא סבע (רדאד ג'בארה)

פיפ”א קיבלה היום החלטה דרמטית וגורפת לכל נושא שחרור השחקנים לנבחרות באירופה. כזכור, קבוצת גוואנגז’ו ר.פ, של ערן זהבי ודיא סבע, הודיעה להתאחדות לכדורגל כי היא לא מתכוונת לשחרר את שני השחקנים לקראת משחק הנבחרת ביום שישי הבא בסקוטלנד בליגת האומות ולאחר מכן מול סלובקיה בארץ.

הצטרפו עכשיו לליגת החלומות הרשמית של ישראל»

במכתב הרשמי של פיפ”א נכתב: “בהווה הרבה ממשלות הגבילו את נושא הטיסות למדינות השונות בגלל התפשטות נגיף הקורונה, הדבר משפיע ישירות על תחרויות בין-לאומיות בכדורגל, כיוון שזה יצריך משחקנים תקופת בידוד, וכדי לשמור על בריאות השחקנים הוחלט שלא תהיה חובה לשחררם לנבחרות בפגה הקרובה”.

דיא סבע חוגג עם ערן זהבי (איציק בלניצקי)דיא סבע חוגג עם ערן זהבי (איציק בלניצקי)

חוץ מנבחרת ישראל, ישנן נבחרות רבות עם בעיות זהות בנוגע לשחקנים אשר משחקים בליגה הסינית, וכן קבוצות נוספות אשר לא מוכנות לשחרר את שחקניהם לטובת הנבחרות השונות. הדבר קיים בעוד ליגות שמבחינתן הזירה המקומית חשובה יותר מהזירה הבין-לאומית, מאחר שהקורונה גרמה לכך שהמשחקים בזירה האירופית נערכים במקביל למשחקים בליגות השונות, לאור סדר המשחקים שנגרם בעקבות הנגיף.

כזכור, ההאחדות לכדורגל פנתה לפיפ”א, כפי שפורסם ב-ONE, ובארגון אמורים לתת ביממה הקרובה החלטה שתיאלץ את כולם לנהוג לפיה בכל הנושא של שחרור שחקנים לנבחרות. בהתאחדות עוקבים בדריכות שכן החלטה זו יכולה להשפיע על שחקנים נוספים שמשחקים מחוץ לישראל, כאשר לא רק הליגה הסינית מסרבת לשחרר שחקנים לליגת האומות.

הצצה למתחם בו התאמנה באיירן לקראת הגמר
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */