יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:33

הסכם קיבוצי חדש נחתם עם שופטי הכדורסל

ההסתדרות הלאומית, ועד שופטי הכדורסל ואיגוד הכדורסל חתמו על הסכם חדש במסגרתו 500 שופטים ושופטי מזכירות, שלא מליגת העל, ייזכו לשיפור בתנאיהם

|
חתימת ההסכם הקיבוצי (דוברות הסתדרות לאומית)
חתימת ההסכם הקיבוצי (דוברות הסתדרות לאומית)

ההסתדרות הלאומית, ועד שופטי הכדורסל ואיגוד הכדורסל חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי, במסגרתו יקבלו השופטים תנאים נוספים ותוספות שכר של עד 200 ש”ח בעבור כל משחק. התוספות ייכנסו החל מהעונה ולא מהעונה הקרובה, בגלל מגפת הקורונה.

לפי ההסכם הקיבוצי החדש, כל 500 השופטים ושופטי המזכירות בליגות השונות, מלבד שופטי המשחק בליגת העל, יזיכו לשיפור בתנאיהם לאחר שהוסדרו מול האיגוד תוספות שכר על הכשרות, השתלמויות וכנסים. כמו כן, נעשתה הסדרה של מנגנוני העבודה מול האיגוד וההיוועצות בוועד העובדים. בעקבות ההסכם, שופטי הליגה הארצית יקבלו תוספת של 50 ש"ח לכל משחק ובתום השנה הרביעית להסכם יעמוד סכום התוספת על 200 ש”ח בעבור כל משחק.

תהליך המשא ומתן התנהל במשך כשנה ולווה בסכסוך עבודה, שנפתר לאחר התערבותה של הממונה על יחסי העבודה שנרתמה לגשר בין הצדדים. את ההסכם ליוותה מצידם של השופטים עו"ד רוית קרן.

אודי מנור, מנהל חטיבת ארגונים יציגים, הסתדרות לאומית, אמר: “זהו יום חשוב לשופטי הכדורסל. דווקא בתקופת הקורונה הצלחנו להביא להסכם שמשפר את תנאיהם של השופטים ומסדיר את עבודתם. אנו מקווים כי הדבר יביא ליציבות ומבטיחים להמשיך לייצג את שופטי הכדורסל בצורה הטובה ביותר, כמשפחה”.

מאור קידר, יו"ר ועד שופטי הכדורסל, הוסיף: “שופטי הכדורסל יוצאים היום עם בשורה טובה מאוד לאחר אישור ההסכם עליו עמלנו ונלחמנו. החתימה היום הינה צעד נוסף בהכרה בתפקידם החשוב של השופטים ובעבודתם המסורה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */