יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:30

זהבי כבש בפנדל, ניצחון בכורה לגוואנגז'ו ר.פ

אחרי ששער של הכוכב (12) נפסל בתום בדיקה ב-VAR, הוא הבקיע בפנדל מוצלח (30) וקטע רצף של 4 משחקים ללא ניצחון עם 0:1 על דליאן. 24 דק' לסבע. צפו

|
ערן זהבי (טוויטר)
ערן זהבי (טוויטר)

גוואנגז’ו ר.פ. שוב קיבלה את התפוקה שהיא צריכה מערן זהבי שפתח בהרכב והיום (ראשון) זה הספיק לה כדי לרשום 0:1 על דליאן פרו, קבוצתו של רפא בניטס. החלוץ הישראלי וקבוצתו הצליחו סוף סוף להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלהם וקטפו ניצחון בכורה במחזור החמישי של העונה בליגה הסינית.

המשחק אמור היה להיערך כבר אתמול (שבת) אחר הצהריים (שעון ישראל), אבל נדחה בגלל גשמים עזים שהביאו להצפת המגרש ואחרי שמזג האוויר נרגע, זהבי וחבריו עלו למגרש הבוקר. הכוכב של ר.פ. קיבל את הקרדיט ב-11 וכבר אחרי 12 דקות הבקיע שער יתרון, שלצערו נפסל לאחר שהשופט בדק ב-VAR וגילה כי היה בעמדת נבדל למסירה של רנאטיניו.

זהבי מביא ניצחון ראשון לקבוצתו העונה

בדקה ה-30 כבר אף אחד לא יכול היה לשלול ממנו את שערו השני העונה והוא כבש פנדל מוצלח בדרך ליתרון שהחזיק עד הסיום. דיא סבע שפתח את המשחק על הספסל נכנס כמחליף בדקה ה-66, אך לא הגיע להזדמנות ממשית.

מחצית ראשונה

דקה 12: גוואנגז’ו ר.פ כבר עלתה ליתרון כאשר ערן זהבי עם השער השני שלו העונה, אך השער שלו נפסל לאחר בדיקה של השופט ב-VAR. רנאטיניו ניצל טעות בהגנה, מסר כדור לזהבי שהתקדם איתו 40 מטרים עד הרחבה ומ-12 מטרים אלכסונית בעט לרשת, אבל השופט מצא שהישראלי היה בנבדל.

זהבי ורנאטיניו (מערכת ONE)זהבי ורנאטיניו (מערכת ONE)

דקה 30, גוואנגז’ו ר.פ עלתה ל-0:1: הפעם אף אחד לא לקח מזהבי את השער השני שלו העונה. קבוצתו סחטה פנדל והישראלי לא התבלבל בבעיטה מהנקודה הלבנה ומ-11 מטרים בעט כדור שטוח וחזק לרשת.

דקה 66: גם ההזדמנות של אחמד סבע הגיעה. החלוץ נכנס כמחליף במקומו של רנאטיניו שהיה פעיל מאוד במשחק והיה זה ש”בישל” את השער הראשון של ערן זהבי שנפסל בדקה ה-12.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */