מערכת ONE
|
בית"ר ירושלים השיקה היום (חמישי) את המדים החדשים לעונת 2020/2021, לאחר שנבחרו על ידי האוהדים מבין שלל האפשרויות שהוצעו ובסופו של דבר יצאו לפועל על ידי חברת "יומברו", המאמצת את הקבוצה מהבירה.
בהודעת ההשקה נכתב: “ארבע התלבושות החדשות מכניסות לתוכן את כל מה שהיא בית"ר בעצם - היסטוריה לצד חדשנות, ניגודיות, צבעים שונים ואופציות רבות לבחירה. אז קבלו אותן, את היפיפיות החדשות. כמובן עם הכוכב החדש שמצטרף אלינו”.
“הראשונה היא חולצת המשבצות הצהובה שחורה, שחוזרת אחרי הרבה מאוד שנים של געגוע. החולצה השנייה היא השחורה שלנו, שגם היא עם משבצות, שיתפסו מקום מרכזי השנה. השלישית היא התלבושת הלבנה שלנו, אשר מעוצבת בצורה חדשנית ומהפנטת - כיאה לקבוצה שלנו. והאחרונה והחביבה, שחיכיתם לה כל כך - חולצת הרטרו התכלת שלנו, לגביה קיבלנו אינספור פניות. אז כן, היא כאן - וכדי להישאר”.
מנכ"ל המועדון, מוני ברוש, אמר: "חברי הבית"ריסטים שלנו שוב הוכיחו טעם נהדר בבחירת החולצות, אשר כל אחת מהן מייצגת משהו אחר, שונה ונהדר במועדון שלנו. אנחנו שמחים לצאת עם הבגדים לעונת 2020/2021 ומקווים שאיתן נצא להצלחות גדולות בעונה הזאת".
בעלי חברת יומברו, רוני הרדי, הוסיף: "חברת יומברו שמחה מאוד על שיתוף הפעולה עם מועדון הכדורגל ביתר ירושלים בשנתיים הקרובות, ותשקיע את כולה במיתוג המיזם המשותף, כפי שנעשה באירופה עם שאלקה, ורדר ברמן, ווסטהאם ומיורקה. אנו רוקמים יחסים מצוינים עם המועדון מעבר לחוזים הסטנדרטים המקובלים ונראה את זה במהלך העונות הקרובות. הצלחת בית"ר בעונת 2020/2021 חשובה לנו כחלק מהמותגים המובילים בעולם הכדורגל בארץ ובעולם. יאללה בית"ר!".