יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:22

דורון ג'מצ'י: הישראלים משחקים כי הם טובים

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם שחקן העבר של מכבי ת"א לקראת גמר הפיינל פור. התוכנית משודרת גם ב-101.5FM ורדיו הים האדום

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM וברדיו הים האדום ב-102FM בדרום. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

דורון ג’מצ’י: “אף אחד לא פוסל שגודס יחזור בעתיד למכבי תל אביב”

במהלך התכנית דיברנו עם שחקן העבר וסמנכ”ל השיווק של הצהובים.

מה חשבת על מה שראינו בחצי הגמר?
“יש בפלייאוף הזה לא מעט ישראלים שלוקחים את המושכות ומובילים את הקבוצות שלהן. אולי בגלל הקורונה, שחקנים ישראלים הם שחקנים עקשנים, הם משקיענים, וצריך לדעת להשתמש בהם. ראוי לציין את יפתח זיו, ראינו מה הוא עשה”.

“צריך לזכור שלשחקנים הזרים יש הרבה מקום פה והם מקדמים את הישראלים ועוזרים להם להתפתח, אבל בסופו של יום אנחנו לא ניתן מתנות רק בגלל שהם ישראלים. שחקנים כמו ים מדר ודני אבדיה לקחו את הצ’אנס והוכיחו שהם ראויים לזה, מי שטוב משחק ומי שנמצא על הפרקט משחק בזכות”.

מי פייבוריטית?
“מכבי באה כאלופה והיא משחקת באולם שלה, אלה העובדות. מצד שני, גיא גודס הוא מאמן עתיר זכויות, הוא מוציא את המקסימום מהישראלים ויודע למצוא זרים טובים. זה משחק ראש בראש. חסרים למכבי ת”א הרבה שחקנים בסגל, וראשל”צ הייתה אחת הקבוצות הטובות אחרי הקורונה”.

למה גודס לא הצליח במכבי תל אביב?
“יש לו הרבה זכויות במועדון, הוא היה פה גם עוזר מאמן וגם מאמן ראשי. הלחץ והמחויבות במכבי לא דומים לראשל”צ, הוא קיבל את הצ’אנס, נשאר במערכת יחסים טובה. יכול להיות שהוא אימן את מכבי בשלב מוקדם מדי, ואולי בעתיד הוא יחזור, אף אחד לא פוסל את זה. לגיא גודס יש עור של פיל והוא יכול לעמוד בלחץ, אבל מכבי זה אתגר מאוד גדול. בסופו של דבר מצאנו את הנוסחא הנכונה בדמות יאניס ספרופולוס, הוא התחבק לשחקנים, לקהל, הוא עומד בלחץ, יש לו חיבור טוב עם ההנהלה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */