יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:42
נ.ב.א 24-25
 מזרח 
00-00אורלנדו
00-00אטלנטה
00-00אינדיאנה
00-00בוסטון
00-00ברוקלין
00-00דטרויט
00-00וושינגטון
00-00טורונטו
00-00מיאמי
00-00מילווקי
00-00ניו יורק
00-00פילדלפיה
00-00שארלוט
00-00קליבלנד
00-00שיקגו
 מערב 
00-00אוקלהומה
00-00גולדן סטייט
00-00דאלאס
00-00דנבר
00-00יוטה
00-00יוסטון
00-00לייקרס
00-00מינסוטה
00-00ממפיס
00-00ניו אורלינס
00-00סן אנטוניו
00-00סקרמנטו
00-00פורטלנד
00-00פיניקס
00-00קליפרס
לוח משחקים
  • בוסטון
  • רביעי, 23/10, 02:30
  • ניו יורק
  • לייקרס
  • רביעי, 23/10, 05:00
  • מינסוטה

קר לכספי: היה נורא לחתוך אותך, אך התמודדת

מאמן גולדן סטייט התארח בפודקאסט של עומרי כספי והתייחס לשחרורו מהווריירס: "זו הייתה דרך כל כך קשה לסיים את העונה". וגם: מייקל ג'ורדן ושיקגו

|
עומרי כספי במדי גולדן סטייט (רויטרס)
עומרי כספי במדי גולדן סטייט (רויטרס)

הפורוורד הפצוע של מכבי תל אביב, עומרי כספי, המשיך בפודקאסט שלו ואירח היום (שלישי) אורח כבוד מיוחד, מאמנו לשעבר, מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר, אלוף ה-NBA חמש פעמים כשחקן ושלוש פעמים נוספות כמאמן. 

במהלך השיחה בין השניים, קר התייחס לתוכנית הדוקומנטרית של נטפליקס ‘הריקוד האחרון’ על שיקגו בולס האגדית של שנות ה-90 ממנה היה חלק וכמו כן, לעבודה מול מייקל ג’ורדן, לעבודה בגולדן סטייט, להבדלים בהתנהלות המאמן ביחסים בין כוכבי הקבוצה השונים וכמו כן, לשחרורו של כספי מהקבוצה רגע לפני הפלייאוף בעקבות מכת הפציעות איתה התמודדו הווריירס. 

עומרי כספי (איציק בלניצקי)עומרי כספי (איציק בלניצקי)

סטיב קר התחיל והתייחס לעבודה עם מייקל ג’ורדן: ״זה היה מאתגר לעבוד עם מייקל ג׳ורדן, אבל אני חושב שאחד הנושאים מהקבוצה הזאת, ואני לא בטוח שזה באמת סוקר או תואר בפרקים של ׳הריקוד האחרון׳, אבל זו הייתה קבוצה מאוד בוגרת, היו לנו הרבה שחקנים שהבינו שהקבוצה הייתה שונה כי מייקל היה שונה, הוא חי חיים שונים והוביל כמו שאף אחד אחר לא הוביל”. 

מייקל ג'ורדן (רויטרס)מייקל ג'ורדן (רויטרס)

״הוא היה קשה מאוד עם כולנו מפעם לפעם, אני חושב שקבוצה צעירה יותר לא הייתה מתמודדת עם זה טוב בכלל, אבל היו לנו הרבה שחקנים כמוני ששיחקו בליגה 5, 6 או 7 שנים, אולי אפילו יותר, ונכנסנו לזה בידיעה שאנחנו צריכים להכיל את מייקל ואת הדרך בה הוא התנהג אלינו ואת הדרך שבה הוא הנהיג את הקבוצה, אבל בצד השני של העסקה הזאת היינו זוכים באליפות”. 

סטיב קר ומייקל ג'ורדן (רויטרס)סטיב קר ומייקל ג'ורדן (רויטרס)

״פשוט ידענו כי הוא היה עד כדי כך טוב, אז זאת הייתה החלטה קלה לקחת את העסקה הזאת. כמה שמייקל היה קשה, הוא היה הוגן, הוא התאמן קשה כמו כל אחד אחר אם לא יותר קשה. אז פשוט קיבלנו את הדינמיקה הזאת שזה הולך להיות קשה, אבל כל עוד אתה זוכה ואלה עובד קשה, אתה תהיה חלק מהאלופה וזה מה שכולם רצו״.

סטיב קר ומייקל ג'ורדן (רויטרס)סטיב קר ומייקל ג'ורדן (רויטרס)

התקופה בה אימן את כספי: ״אני זוכר שכשהגעת לווריירס הייתה לנו קבוצה של שחקנים ותיקים, אני לא חושב שהיא ממש ייצגה את רוב הקבוצות ב-NBA בזמנו. אני זוכר את השיחה בינינו טוב מאוד, אני זוכר ששאלתי ׳איך תתמודד אם לא אתן לך לשחק?׳ והייתה לך את התשובה הנכונה שהייתה שאתה הולך לעבוד קשה לא משנה מה ואז עמדת במילה שלך וזה בדיוק איך שהתנהלת לאורך כל העונה. אני חושב שאם אני יכול למצוא אנשים כמוך, כמו דייויד ווסט וכמו שון ליווינגסטון, חבר׳ה שהם ממש מקצוענים, בייחוד בימים האלה שהליגה צעירה יותר ושחקנים אולי לא כל כך סבלניים לחכות לתור שלהם, אני חושב שיש יתרון גדול בקבוצה בוגרת״.

עומרי כספי במדי גולדן סטייט (רויטרס)עומרי כספי במדי גולדן סטייט (רויטרס)

העבודה כמאמן בווריירס: ״השיחות עם כל שחקן שונות, אז לדוגמא, לצעוק על קליי תומפסון לא עובד. אם אתה צועק על קליי הוא מתכנס בתוך עצמו ולא משחק הכי טוב שהוא יכול, אז עם קליי זה יותר ׳בוא נדבר על זה, הנה מה שאני חושב שאתה צריך לעשות. עם דריימונד גרין הוא דווקא משחק הכי טוב כשאני צועק עליו בגלל שהוא בחור מאוד רגשני, אז הוא ואני נכנסים לזה שלוש פעמים כל עונה וצועקים וצורחים אחד על השני ואחר כך אנחנו מתחבקים, אז זו דינמיקה שונה עם כל שחקן, אבל זאת הסיבה שאני חושב שמאמן צריך להכיר אינדיבידואלית את השחקנים בצורה הטובה ביותר ואז לאמן אותם״.

דריימונד גרין (רויטרס)דריימונד גרין (רויטרס)

כספי התייחס לסיום דרכו בגולדן סטייט ואמר: ״אני זוכר שנחתכתי מהווריירס, הייתי בפסגת העולם ואני כנה, זה היה החלום שלי לשחק בקבוצה כזאת ולהתחרות על אליפות ה-NBA. דברים קורים, אתה נפצע והקבוצה צריכה ללכת בכיוון אחר. אני זוכר את השיחה שלנו בחדר ההלבשה, אתה חייב להתמודד עם זה ולחפש את הדברים הטובים בחיים ותודה לאל שהייתה לי אישה ומשפחה לתמוך בי וגם חשבתי שזה חלק מהחיים. צריך לקחת את הטוב ביחד עם הרע ולהתחיל לשים את המחשבות הטובות במוח שלי ולהתמודד עם זה בדרך הנכונה, לחזור ביום שאחרי לטיפול בגוף שלך ולחזור בתקווה יותר טוב, כולנו עוברים את זה, זה לא רק קרני שמש וקשת בענן שם בחוץ, בייחוד שאתה בפסגה, זה קשה וכולנו מתמודדים עם זה״.

עומרי כספי במדי גולדן סטייט (רויטרס)עומרי כספי במדי גולדן סטייט (רויטרס)

קר הגיב לכך ואמר לכספי: ״היה כל כך כיף להכיר ולאמן אותך, זו הייתה דרך כל כך קשה לסיים את העונה עם הפציעות ואז העובדה שהיינו צריכים לשחרר אותך לפני שהתחיל הפלייאוף, זה היה נורא אבל התמודדת עם זה בצורה נהדרת ואני יודע שתצליח בכל דבר שתעשה כי יש לך נהדרת גישה לספורט ולחיים, זה היה נהדר לאמן אותך״.

סטיב קר (רויטרס)סטיב קר (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */