יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:45

תלונה נגד עובד ההתאחדות הוגשה למשטרה

בהמשך לפרשה שנחשפה ב-ONE וגרמה לסערה ענקית, בהתאחדות לכדורגל פנו למשטרה כנגד העובד שחשוד בסחר בציוד של ההתאחדות, ובנוסף בסחר בציוד שופטים

|
ההתאחדות לכדורגל (שחר גרוס)
ההתאחדות לכדורגל (שחר גרוס)

לא שקט בהתאחדות לכדורגל. בחודש יולי 2018 חשפנו ב-ONE כי שופטי כדורגל העבירו ציוד לבני משפחה ולחברים, ובהמשך נודע כי גם בכיר בהתאחדות לכדורגל היה מעורב לכאורה בסחר בציוד של שופטי הכדורגל. כעת, בהתאחדות לכדורגל החליטו לאחר שהתלבטו רבות על הנושא להגיש תלונה במשטרת מחוז תל אביב כנגד אותו עובד.

בהתאחדות לכדורגל כבר הספיקו לערוך בחודש שעבר שימוע לאותו עובד, ראש אגף, שיש חשד להתנהלות לא תקינה שלו שאף קשורה לפגיעה כספית בהתאחדות. הפרשה נחשפה לראשונה ב-ONE וגרמה לסערה ענקית כאשר לא מעט חברי הנהלה ועובדים של התאחדות היו בהלם.

אותו עובד נמצא שנים רבות בהתאחדות לכדורגל, ואנשים בהתאחדות חשים "בגידה" בשל מה שקרה עמו. בהתאחדות יש עובדים שמתהלכים בתחושה קשה מאוד לנוכח מה שעשה אותו עובד לכאורה. הם לא ציפו לדבר כזה מאותו העובד.

לאחרונה, בהתאחדות ערכו בדיקה מקיפה בכל המקומות כדי לבדוק לאיזה עומק הגיע אותו עובד ואת היקף הפגיעה הכספית בהתאחדות. כמו כן, בהתאחדות יצטרכו לראות האם היו עוד עובדים או גורמים שידעו על התנהלות העובד או היו שותפים לה.

סטרייק: בהטעיה אחת הפיל 2 שחקנים לריצפה
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */