גידי ליפקין
|
קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב החלה למכור מנויים לעונה הבאה, כך נודע לראשונה ל-ONE. במהלך השבוע האחרון, פנו אנשי המועדון לאוהדים המחזיקים ב”מנוי פרסום” שמשמעותו מנוי לבעלי עסקים המשמשים גם כמפרסמים של אלופת ישראל.
למעשה, הסכום אותו משלמים אותם אוהדים אליהם פנו, מתחלק בצורה הבאה: 70 אחוזים הולכים מגולמים בחשבונית פרסום העסק ו-30 אחוזים על הכניסה למשחקים. הקבוצה הבהירה למנויי הפרסום כי אם יחודשו המשחקים ללא קהל, הם יקבלו את ההחזר מ-30 האחוזים, לפי כמות המשחקים בהם הם לא יהיו נוכחים. בנוסף, המועדון הצהוב מבטיח לאותם מנויים שאם תוגבל כמות הקהל לכמה מאות בודדות, מקומם בין הנכנסים לאולם מובטח.
מדובר באוהדים המכניסים לא מעט כסף לקופת המועדון, בשל העובדה שהם מחזיקים במנויים שמחירם מגיע עד לכדי 25 אלף ש”ח (על הפרקט) וגם כאלה שמשלמים 2,000 ו-3,000 ש”ח. במהלך הזה, מכבי למעשה מבצעת מן מדגם כדי לבחון את ההיענות בקרב הקהל, כשעדיין לא ברור מתי תאושר הכניסה למשחקים על ידי משרד הבריאות.
בשיחה עם אותם אוהדים אמרו להם אנשי המועדון כי: “כל מי שפינינו אליו עד עכשיו נתן אור ירוק”. אוהדים אליהם פנו אמרו בתגובה: “אנחנו מכבדים את המועדון שלנו אבל בשיחה הם שכחו לדבר על איזה פיצוי אנחנו מקבלים על העונה הזו בה לא נכחנו בחלק מהמשחקים. לא הציעו לנו פיצוי על מה שקרה וממועדון כמו מכבי ציפינו להראות נכונות בנושא”.
ממכבי ת”א נמסר בתגובה: “מכבי תל אביב עדיין לא יצאה במכירת המנויים לעונה הבאה והנושא נבדק בימים אלה. בריאות טובה ובשורות טובות לכול”.