יום שישי, 20.09.2024 שעה 03:08

רן בן שמעון: התקופה בקפריסין עשתה לי טוב

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם מאמן מ.ס אשדוד: "יותר קל לעבוד במועדון בלי לחץ". התכנית משודרת גם ב-101.5FM ורדיו הים האדום

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM וברדיו הים האדום ב-102FM בדרום. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתכנית יעמדו במוקד ההכנות למשחק העונה באצטדיון בלומפילד בין מכבי תל אביב למכבי חיפה וגם אוהדי היריבה העירונית של הצהובים, הפועל ת"א, שחגגו בניגוד להנחיות והנהלים מחוץ לאצטדיון ביפו אחרי ה-0:3 על בית”ר ירושלים.

רן בן שמעון: “התקופה בקפריסין עשתה לי טוב”

שוחחנו עם מאמנה של מ.ס אשדוד, אחרי הקאמבק וה-2:3 על רעננה אתמול.

מה שלומך?
”ברוך השם הכול בסדר. הייתי האי השכן, קצת ניקוי רעלים”.

אתמול זו פעם ראשונה שאני יושב ורואה קבוצת כדורגל בישראל מאומנת. ראינו ‘טיקי טאקה’, חדוות משחק, שחקנים צעירים. כל הכבוד לך ולג’קי בן זקן.
”קודם כל תודה רבה. זה באמת מובנה אצלנו האהבה לייצר שחקנים חדשים, זה קשור לדי.אן.איי של המועדון הזה. אתמול גם היה אופי.

נראה שעשתה לך טוב התקופה בקפריסין.
”היה טוב, הייתה תקופה יפה. אבל החלטתי הפעם בניגוד לפעם הקודמת שאני גר באשדוד, כי באמת באנו לפרויקט רציני שצריך להשקיע בו. אני חלק מהקהילה, חלק מהשחקנים, רואה אותם כל יום ואנחנו הרבה ביחד”.

יש לך חוזה לכמה שנים במועדון?
”כן חתמתי לשלוש שנים ואני נהנה מאוד”.

כשאתה מגיע למועדון בלי ציפיות, יותר קל לעבוד?
”יותר קל לעבוד כי הגירויים מסביב הם פחות גדולים. תקשורת, קהל סביבה, פה גורמי הרעש הם יותר קטנים אז מהבחינה הזאת יותר קל לעבוד. אבל ג’קי בן אדם מאוד תחרותי ולהישאר בליגה זה לא בלקסיקון שלו, כל הזמן מצפים מאיתנו ומשנה הבאה יהיו ציפיות גבוהות יותר במ.ס אשדוד”.

חלק מהמדיניות של המועדון הזה היא לגדל את הכישרונות הצעירים האלה ואז למכור אותם. אתה התיישרת עם הקו הזה?
”ביום שהגעתי הבנתי שזה ככה ולקחתי את זה עליי ולמרות זאת, יש איזון מאוד מאוד יפה פה בין הצעירים לוותיקים. גם שלומי אזולאי וגם רועי גורדנה עושים דברים מדהימים פה. יש לנו באמת כישרונות מדהימים בקבוצת הנוער, אני רואה דברים מדהימים באימונים ואין לי ספק שגדלים פה כמה מהשחקנים הבאים של מדינת ישראל”.

מי שהצליח הכי הרבה מהאקדמיה של ג’קי בן זקן.
”אני מסכים איתך ומי שמכיר את האקדמיה יודע שהילדים האלה מקבלים את כל המעטפת מסביב. משקיעים הרבה בילדים האלה, מביאים להם מרצים, פסיכולוגים וגם כשהם מגיעים לבוגרים הם מבינים עניין וחזקים מנטלית”.

הדבר היחיד שצריך לשפר הוא סוגיית הקהל, איך מחזירים אותו למגרשים?
”אני רק רוצה להגיד דבר אחד בנושא של קהל – אני גר בעיר הזאת, יש פה 100% אוהדי כדורגל ורבע אחוז שמגיעים למגרש. הם לא באים למגרש”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */