מערכת ONE
|
ברצלונה ידועה כקבוצה שלרוב מנצחת על מגרש הכדורגל, אבל מסתבר שגם מחוצה לו יש לה הרבה מה למכור. הקטאלונים פרסמו בגאווה היום (שבת) כי הם הקבוצה עם הכי הרבה אינטראקציות ברשתות החברתיות השונות – יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וכו’, מאז תקופת הסגר בספרד באמצע מרץ כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה.
בין 12 במרץ ל-14 במאי נרשמו לא פחות מ-178 מיליון אינטרקציות בערוצים השונים של הבלאוגרנה, מעל מנצ’סטר יונייטד שהגיעה למקום השני (160 מיליון), ליברפול (140), ריאל מדריד (119) וצ’לסי שסוגרת את החמישייה עם 88 מיליון. בארסה היא גם הקבוצה עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם ובטוויטר, אבל ביוטיוב ובפייסבוק יש לה עוד עבודה.
במהלך תקופת הסגר, רשת חברתית נוספת שהשימוש בה עלה משמעותית בעולם היא טיק-טוק, שגם שם נרשמה גדילה נהדרת בברצלונה עם 4.2 מיליון עוקבים. לשם השוואה, ריאל מדריד עם 2.5 מיליון וליברפול עם 2.4. את 2019 הקטאלונים סגרו כאלופים מהבחינה הדיגיטלית – לאף קבוצה בעולם לא היו יותר אינטראקציות מהם – 1.147 מיליארד.