יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:01

סבסטיאן פטל יעזוב את פרארי ושוקל לפרוש

רעידת אדמה בספורט המוטורי: בגרמניה מדווח שאלוף הפורמולה 1 בעבר יפנה את הכסא לדניאל ריקארדו או קרלוס סאיינס ויפרוש אם לא יעבור למקלארן או רנו

|
סבסטיאן פטל (רויטרס)
סבסטיאן פטל (רויטרס)

הספורט המוטורי בדרך לרעידת אדמה. בזמן שאין מרוצים בשל נגיף הקורונה, הכסאות כבר מתחילים לזוז וסבסטיאן פטל, אלוף העולם הגרמני בעבר ב-2010, 2011, 2012 ו-2013, צפוי לעזוב את פרארי באופן רשמי לקראת סופה של שנת 2020. הנהג שנחשב לבכיר ביותר בסבב ביחד עם לואיס המילטון, סירב להאריך את החוזה שלו בענקית הרכב של איטליה אחרי שנדרש לבצע קיצוץ משמעותי מאוד בשכרו, בחוזה שניתן להתיר בכל שנה.

שני הצדדים לא הגיעו להסכמות במסגרת ההצעה הראשונה, האיטלקים הגישו הצעה שנייה משופרת, אך הגרמני סירב והמשא ומתן הסתיים. יחד עם זאת, זהו לא סוד בעולם המוטורי שפרארי אינה מרוצה במיוחד מהתוצאות של פטל. מי שהגיע כאלוף העולם הגאה אחרי שנים גדולות בתחילת העשור הקודם בקבוצת רד בול, לא הצליח לשחזר את ההצלחה שלו. פרארי ראתה כיצד מרצדס זוכה באליפות בשש השנים האחרונות עם 5 אליפויות של המילטון ועוד 1 של ניקו רוזברג.

דניאל ריקארדו ולואיס המילטון. משחק הכסאות מתחיל (רויטרס)דניאל ריקארדו ולואיס המילטון. משחק הכסאות מתחיל (רויטרס)

בפרארי סימנו מראש של דניאל ריקארדו האוסטרלי שמתחרה עבור רנו ונחשב כאחד הנהגים הבכירים בסבב וגם את קרלוס סאיניס הספרדי, נהגה של מקלארן. אחד מהם צפוי לתפוס את הכסא השני לצידו של צ’אלרס לקלרק המבטיח.  בחודש יולי יחגוג פטל את יום הולדתו ה-33 והוא מועמד לתפוס את הכסאות שיותירו אחריהם ריקארדו או סאיינס, אך ישנה אפשרות מוחשית כי אם לא יהיה מרוצה מהתנאים, יבחר לפרוש ויעזוב את הענף כנהג החמישי בטיבו בהיסטוריה של הענף.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */