יום חמישי, 24.04.2025 שעה 06:33
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

"קובי בראיינט וג'יג'י ידעו שהם עלולים להתרסק"

חברת איילנד אקספרס, שסיפקה את המסוק שהתרסק, הגישה כתב הגנה שמסעיר את התקשורת בארה"ב. אחיו של הטייס: "הנוסעים אשמים ברשלנות ואחראים להתרסקות"

|
ספורט (מערכת ONE)
ספורט (מערכת ONE)

חברת איילנד אקספרס, מי שסיפקה את המסוק שהתרסק בתאונה שגבתה את חייהם של קובי בראיינט, בתו ג’יג’י ושבעה נוסעים נוספים, מאשימה את אגדת הכדורסל ושאר הנוסעים בטיסה כאלה שבעצם התנדבו להתרסק אל מותם. הדברים הלא נתפסים האלה נכתבו בכתב ההגנה שהגישה החברה בעקבות התביעה של ונסה בראיינט, אלמנתו של קובי, כאשר אל התביעה חברו משפחות נוספות של ההרוגים.

בכתב ההגנה כתוב: “קובי בראיינט וג’יג’י ידעו כי נסיבות הטיסה מסוכנות במיוחד, הם קיבלו הערכה מדויקת של המצב, של הסיכונים ולכן כאשר הסכימו לעלות על המסוק, הם בעצם התנדבו לעלות אל הטיסה כשהם מודעים לכך שתאונה עלולה להתרחש ולגרום לפציעתם, כך שהטענות של ונסה בראיינט לרשלנות אינן נכונות”. 

בחברה טוענים בנוסף כי התאונה התרחשה בשל “כוח עליון”, כשהם מתייחסים לערפל הכבד שסרר וביקשו כתוצאה מכך לפסול את התביעה של ונסה בראיינט בנושא. מי שמתווסף לכתב ההגנה הזה הוא אחיו של הטייס, ארה זוביאן. האח, ברג’ה, טוען כי כל נוסעי המסוק נהגו ב”רשלנות ואחראים להתרסקות”, אחרי שדרשו שהמסוק ימריא כשהם מודעים לסיכוני הטיסה באותו היום.  

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
המדד שקובע: יש מישהו גדול יותר מג׳ורדן?
לכתבה זו התפרסמו 14 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 14 תגובות ב-10 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
10
י14/05/2020 00:44
אין כאן אשמים
השב   •  00
גימל14/05/2020 10:50
ערפל לא נוצר פתאום והרים לא מופיעים באקראי במסלולי טיסה
השב   •  00
9
אלמוני13/05/2020 11:05
כתב הגנה מצחיק - חברת התעופה היא זאת שאחראית על המטוס ולכן אם המצב אינו אפשרי אומרים בלתי אפשרי בלי קשר לכמות הכסף המוצעת.
האחריות על הבטיחות מוטלת על חברת התעופה בלבד! זה לא שהנוסעים עשו מעשה ונדליזם או שהתעלמו מההוראות על המטוס..
השב   •  00
8
נאור13/05/2020 10:26
הענין מאוד פשוט,אחיו של הטייס יכול לטעון כל מה שהוא רוצה,אבל האחריות בהסעת נוסעים בכל כלי הסעה,מטוס,כלי רכב,אוניות חלה על הנהג בלבד,הוא האחראי הבלעדי ובמקרה הזה הטייס אשם,הרי הוא ידע שמזג האויר גרוע לטיסה והיה עליו לסרב לטוס גם בלחץ של קובי באם היה לחץ.
השב   •  00
7
יניב13/05/2020 00:21
שבחור כמו קובי אומר לך יהיה הסדר אז הטייס ניסה לרצות אותו כנראה.הטייס האשם הבלעדי אבל קובי כנראה לא הבין את חומרת המצב
השב   •  00
6
Amir12/05/2020 21:43
The fault is on the pilot. He was Kobe’s personal pilot and the company has nothing to do with it. It’s that simple. Kobe insisted its not is irrelevant. The pilot is a professionalPilot and he could have said NO. The bottomLine is that the pilot is at fault for taking off.
השב   •  00
5
משה12/05/2020 13:27
לדעתי ההגנה מתכוונת שקובי ניסה ושכינע את החברה כן להטיס אותם בדרכים כאלה ואחרות ולמעשה זה גרם לאסון. זה לא משנה שהחברה הסכימה לטוס או לא בתנאים האלה כי הגיע לבסוף מצב נקודתי שבוא החברה הסכימה להרים מסוק למרות התנאים. נטען שמי שלא קיבל את זה הוא קובי ולכן הוא כביכול מי שגרם לאירוע להתרחש. צריך להסתכל על הקונטקסט בצורה רחבה יותר. בסוף נכון שהחברה הייתה יכולה להחליט לא לטוס כן לטוס אבל קובי מראש הוא זה שהתעקס לטוס בתנאים הלאה ושיכנע את החברה הטייס להמריא בתנאים האלה זה לא משנה איך שילם להם יותר דיבר אליהם התעקש וכנראה שלקובי לא אומרים לא בטח לא כולם. לכן הטענה היא שבסוף האירוע התרחש בגלל הלחץ וההתעקשות של קובי. מן הסתם בטח קובי הבטיח לטייס פה ושם דברים שילם לו קצת יותר ושיכנע אותו להמריא. בסופו של יום ההתעקשות של קובי הביאה למצב שהמסוק היה באוויר. אם אני הייתי מתעקש המסוק לא היה ממריא לעולם אבל כשזה קובי אז מן הסתם זה כן קורה וקרה.
השב   •  00
יודה13/05/2020 11:52
זו הנקודה המשפטית המעניינת , האם הטיס היה צריך חטוס למרות שזה קובי הגדול .
השב   •  00
4
TZIONASHA12/05/2020 10:52
יש דבר כזה שנקרא אחריות שילוחית ואם חברת התעופה מחליטה בסופו של דבר להטיס את הכלי באוויר אז היא האחראית הבלעדית לא קובי ולא אף אחד אחר בעל סמכות שיפוטית להחלטות אם כן לטוס או לא
השב   •  00
הארי14/05/2020 09:23
מדוע אתה טועה
השב   •  00
3
יאללה מכבי12/05/2020 10:04
וכנראה שהם ידעו, אז הם כנראה נהרגו בגלל שלא רצו לנסוע ברכב ולהימנע מפקקים. למרות זאת החברה הייתה צריכה למנוע את הטיסה אם הם ידעו שיש סכנה בטיסה ולא לאשר לטוס.
השב   •  00
2
Meired12/05/2020 10:04
לא לעניין להעלות כתבות עם שגיאות כתיב בעברית
השב   •  00
1
tbh12/05/2020 09:34
למה הטייס הסכים בסופו של דבר?
אם הוא ידע שהוא יכל למות ובכל זאת הסכים להטיס הוא האשם היחיד.
השב   •  00
אודי12/05/2020 10:33
הטייס היה אמור להגיד אני לא טס וזה הכל
השב   •  00
אסור לפספס
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */