מערכת ONE
|
בצל הירידות החדות בבורסה בעקבות התפרצות הקורונה, גם חברות הביגוד בעולם הספורט חוות מכות כלכליות קשות. אחת המרכזיות שבהן היא חברת נייקי, שכידוע משמשת כספונסר לקבוצות הגדולות בעולם ב-NBA, פרמייר ליג, לה ליגה וליגות נוספות.
כבר עכשיו, מאז שהנגיף התפרץ, העבודה של החברה הופסקה בצורה חלקית, והבשורה הפיננסית הקשה: ירידה של כמעט 6 אחוזים במניות החברה בוול סטריט. מעבר לכך, נייקי הודיעה כי תסגור מספר רחב של חנויות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד, אך הלקוחות יוכלו לרכוש מוצרים מהחנויות דרך האינטרנט.
“לקוחות יכולים להמשיך לקנות דרך האתר שלנו ובאפליקציות. אנחנו לוקחים צעדים נוספים כדי להתמודד עם המצב בחברה, ואחד מהם יהיה כנראה עבודה מהבית. התנועה בקניונים ככל הנראה תיפסק בשבועות הקרובים. תיקון העלויות והפחתת המוצרים במלאי יוצרת מצב שכמעט בלתי אפשרי להתמודד איתו”, כך אמר ג’ון קרנן, ראש הקמעונאות והצריכה בחברת נייקי.