יום שלישי, 08.04.2025 שעה 03:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6421-5829הפועל ב"ש2
5138-5929מכבי חיפה3
5038-5229בית"ר ירושלים4
4436-4029הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

חוגג: הליגה לא מעניינת, הכסף לא פרופורציונלי

הבעלים של בית"ר, שמוביל מהלך של פייר פליי פיננסי: "בסוף הכדורגל יפשוט את הרגל, לליגה אין שום ייחוד, צריך רפורמה שלמה". וגם: גולדהאר ושחר

|
חוגג.
חוגג. "לעצור את הטירוף" (עמרי שטיין)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, עובד בימים האחרונים על הפייר פליי הפיננסי שהציע לבצע בליגת העל, כפי שחשפנו לראשונה ב-ONE.

בישיבת המנהלת שנערכה בשבוע שעבר ההצעה של חוגג זכתה לתמיכה משאר בעלי הקבוצות. במנהלת כבר החלו לעבוד על תכנית לפני כן. כולם הגיעו למסקנה שצריך לעצור את ההפסדים שיש בכדורגל הישראלי לבעלי הקבוצות.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
לוי: ורד? שחקן שחיכינו לו הרבה זמן

חוגג אמר בראיון ל-ONE על ההצעה שלו: “פייר פליי זה רק חלק מתוכנית כוללת שצריך לעשות בכדורגל הישראלי. הליגה לא מעניינת, אין לה שום ייחוד, הכספים שמשלמים פה לא פרופורציונליים להכנסות שיש לקבוצות. הליגה לא צריכה להסתכל על קבוצה, אלא על הליגה. הליגה יותר חשובה".

מבחינת חוגג, הוא בעד ביצוע רפורמה שלמה בכדורגל הישראלי יחד עם הפייר פליי: “צריך לעודד את הקבוצות לשתף יותר צעירים, קבוצה שתעשה את זה תקבל יותר מענקים על כך. אחד החברים העלה רעיון, שבתיקו ללא שערים קבוצות לא תקבלנה על כך נקודות. צריך ליגה עם יותר טכניקה, גולים. אין לנו כיום מה למכור ביחס לעולם".

אזולאי ועטר. "צריך ליגה עם יותר טכניקה" (רדאד גאזולאי ועטר. "צריך ליגה עם יותר טכניקה" (רדאד ג'בארה)

חוגג סיפר על העבודה שמתבצעת כיום מאחורי הקלעים להביא כבר בעונה הבאה את הימורי הלייב בטינג לכדורגל הישראלי: “כיום הליגה מפסידה על כך כ-200 מיליון שקל בשנה, שהולך להימורים לא חוקיים. ישבתי עם אחד השרים שאמר לי ‘אתם תכניסו עוד הרבה כסף לכדורגל, אבל אז יהיה לכם יותר כסף, ותשלמו פה משכורות מנופחות’". 

“צריך להעלות את תקציב המינימום”

חוגג ממשיך ואומר: “לכן צריך שיהיה פה היגיון כלכלי. אי אפשר לשלם פה משכורות מנופחות. צריך לאפשר שלשחקן אחד אפשר לשלם ללא הגבלה,  אבל צריך לעשות תקציב מינימום לשחקנים יחד עם שכר מקסימום. יש פה שחקנים שמרוויחים 7,000-8,000 שקל לחודש וצריך להעלות להם את השכר. קבוצות לא יכולות להיות תלויות רק בבעלים שלהן. מחר יימאס למיץ' גולדהאר, אגב, אני לא חושב שזה יקרה, אבל אז מה מכבי ת"א תעשה עם כל החוזים שחתמו שם לטווח ארוך? הקבוצות יותר מדי תלויות בבעלים. לכן צריך לעשות את המגבלות התקציביות מבחינת ההפסד שבעל קבוצה יכול להביא כסף מהבית. צריך לעשות פה כדורגל בריא. צריך לעצור את הטירוף, אין פה כיום שום היגיון כלכלי. אני גם מודה שהייתי מבעלי הקבוצות שמשלם עבור שחקנים ללא היגיון. בסוף הכדורגל הישראלי יפשוט רגל".

מיץמיץ' גולדהאר. "אם יימאס לו?" (חגי מיכאלי)

עוד מספר חוגג ומודה: “הצעתי ליענקל’ה שחר מיליון שקל עבור שחקן נערים, אני לא יודע מי יותר משוגע, אני או הוא שדחה את ההצעה שלי".

בעלי בית"ר ירושלים סבור שצריך לעלות את תקציב המינימום של קבוצה בליגת העל שעומד כיום על כ-9 מיליון שקל לעונה: “צריך שיעמוד על כ-15 מיליון שקל". במנהלת עלתה האפשרות שקבוצה בליגת העל תצטרך להראות שיש לה לפחות 1,000 מינויים, אחרת לא תוכל לשחק בליגה הבכירה: “קבוצה חייבת להראות שהיא יכולה לייצר כסף מקהל, וחייבים שיהיו פה מינימום אוהדים".

חוגג. "חייבים מינימום אוהדים" (רדאד גחוגג. "חייבים מינימום אוהדים" (רדאד ג'בארה)

עוד מסתבר כי יש חברי מנהלת החושבים שצריך לעלות את מספר הזרים באחד או בשניים. חוגג אמר על כך: “קבוצה בכירה העלתה רעיון לעלות את מספר הזרים בליגת העל, ולהוריד את הזרים בכלל בליגה הלאומית".

חוגג מבקש: “כל מה שרוצים לעשות זה לעשות טוב לליגה. עזבו את הקטע הרכילותי, הצהוב. שיפסיקו להתעסק בכסף שלי. אני רוצה שיפסיקו להתעסק בעניין הכספי שלי. מה שחשוב לי שתהיה לנו ליגה טובה, מעניינת, כדורגל בריא. יש פה לא מעט בעלי קבוצות שנמאס להם להפסיד ולהפסיד וכולם תומכים בהגבלות הכספיות של הפייר פליי פיננסי. אבל כמו שציינתי, לבד זה לא מספיק, זה חלק מרפורמה שלמה שאנחנו חייבים לעשות פה. לא סתם כל בעלי הקבוצות תומכים בשינויים. הוועדה שמונתה תגבש המלצות ובסופו של דבר כל בעלי הקבוצות במנהלת יצטרכו לקבל יחד החלטה על כך”.

לכתבה זו התפרסמו 223 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 223 תגובות ב-177 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
177
בית"רי לעולמים24/02/2020 09:53
כול מה שאתה מציע, בהחלט שאהבתי.
אבל אני חושב שלא צריך לאפשר יותר שחקנים זרים בליגת העל, כי בקבוצות מנצלים את זה מאוד לא בחוכמה, כי רוב שחקני-הרכש שבאים לכאן יותר פוגעים בקבוצות ממה שמועילים ושאם כבר להביא שחקני-רכש, עדיף שרק כאלה שמשדרגים את הקבוצה ב-2, 3 דרגות, שגם לשחקנים המקומיים, בעיקר: לשחקנים הצעירים, יהיו להם באמת מודלים לחיקוי שיוכלו להתקדם ולהשתדרג בעזרת אותם שחקני-רכש חיוביים, וזאת המתכונת הנכונה ולשדרוג הכדורגל הישראלי!

תיקח בחשבון שלא חסרים סוכנים שמנצלים את כול המעברים האלה בכדי שהם יכניסו עוד כסף לכיס שלהם, ובמה שזה הכי פוגע זה ששחקן-בית צעיר ומוכשר שמתגלה כאן, אז הוא רק מתחיל לעשות את הפריצה שלו, כשבקושי רואים רק ניצוצות, הקבוצה שגידלה אותו כול החיים לא מספיקה להנות מהפירות וגם חוטפים לקבוצה את אותו השחקן!
ואלו שחקנים מביאים במקומו? שחקני-רכש שברוב המקרים יותר מזיקים מאשר מועילים!

זאת אחת הסיבות לכך שהכדורגל הישראלי במצב לא טוב ביחס לעולם.
השב   •  00
176
משה24/02/2020 08:49
עם מיליונים מה יהיה שנשחק עם כמה שקלים אתה צריך להעלם לחצי שנה מהבושה ולא משנה אם יביאו 100שחקנים בהגנה צריך לנצח לך לנו מהעיניים חוגג אתה כנראה עשית קומבינה עם טביב והוא הבעל בית האמיתי השקעת כביכול על אוחנה מיליונים כדי למכור אותו והוא נפצע נהרסו לך התוכניות
השב   •  00
175
ליצן קטן24/02/2020 08:47
השב   •  00
174
משה24/02/2020 08:46
השב   •  00
173
ירוק עולה24/02/2020 08:44
חוגג מתוקי . הכדורגל בישראל מתאים לאנשים חזקים ! אתה כנראה לא כזה .
השב   •  00
172
אלי24/02/2020 08:44
ארקדי התחיל את האי שפיות וחוגג יסיים את השפיות אנחנו אוהדים לא פראייארים רוצים כדורגל טוב ויפה והתקפי כמו המשחק של חיפה ומכבי שחיפה קיבלה 4 והייתה מרוצה לחיות בפאנטזיה זה טוב חיפה
השב   •  00
171
ביתרי בדם24/02/2020 07:46
לך מכאן ליצן
השב   •  00
רונן24/02/2020 08:36
כנראה בא לעשות עליכם סיבוב.
השב   •  00
170
צרלי24/02/2020 03:46
ידענו מיהתחלה שאתה קשקשן תילמד מגולהיים שחר ואלונה אל תחפש תרוצים.
השב   •  00
אמיר24/02/2020 07:39
תגיד ,סיימת 12 שנות לימוד 6 בכיתה א 6 בכיתה ב?
השב   •  00
169
אין שיר צדק ואין צדק24/02/2020 03:43
מה שחוגג אומר אמרו לפני וטעו. ישראל הולכת ונחלדת מול אירופה כי אין הרבה כמו מיץ שחר ואלונה אם היו עוד 6 כמוהם ישראל יכלה להתמודד באירופה ברמה הבינונית אז מה הוא רוצה להבריח גם אותם ? או שתהיה כמוהם מר חוגג או שפשוט תעזוב את ביתר למישהו שבאמת בא לתת כסף ולא מיזמורים
השב   •  00
168
אלי24/02/2020 00:47
נכון משלמים יותר ממה שמגיע להם אבל חייבים להעלות את מכסת הזרים כי תראו שחקן כמו ריקן ששיחק איפה שהוא בגורגיה בא לתא על תקן כוכב כי אין ישראלים טובים רבים.ואז פתאום שחקנים בינוניים נחטפים כי אין תחליף..וזה רק פוגיע ברמה..קפריסין לדוגמה כל שנה שולחת שלוש נציגות בבתים האירופאיים.
השב   •  00
רועי24/02/2020 06:44
כולם מסתכלים על מכבי נתניה ומבינים עכשיו את ההיגיון בניהול מסודר ומתוכנן. קבוצה יכולה להגיע להשגים ולהרים את רמת הכדורגל בליגה כולה במידה ותהיה התנהלות וניהול מסודרים
השב   •  00
167
דניאל24/02/2020 00:06
הכדורגל פה גוסס אף קבוצה כמעט לא מצליחה להגיע לשלב בתים באירפה
ובא הבנאדם ורוצה להרוס לנו את הכדורגל עוד יותר במקום שיישקעו עוד כסף אנשים שיש להם הוא הבין שהשקיע יותר מדי ועכשיו הוא רוצה לחסוך
כנראה שהחשיפה התקשרותית שהוא רוצה ומקבל לא מספיקה לו ..
שחרר אותנו
השב   •  00
166
אור23/02/2020 23:11
חוגג טעה בגלל שביתחילת העונה קנה מלא שחקנים ולא חסך ועכשיו בוכה שאין כסף וחוץ מזה איך זה יכול ליהיות שאין כסף הרי ביתר הם אחת הקבוצות שיש להם הכי הרבה הועדים
השב   •  00
165
דודי23/02/2020 23:07
בקבוצה הזאת
השב   •  00
164
איב23/02/2020 22:34
ששילם בקיץ סכומים אסטרונומיים עבור שחקנים ?! אתה ממש ליצן, חוגג. גם בגזענות של האוהדים שלך אתה נלחם דרך קהל אחר, עזוב אותך מכדורגל, תבנה קרקס ותהיה שם ליצן ראשי
השב   •  00
163
צהוב23/02/2020 22:14
מכבי גם בתל אביב גם בחיפה ואפילו מכבי בירושלים קמו הרבה לפני ביתר וממשיכים לחשוב שהם אילו שמצילים את המדינה קבוצה פח ואוהדי ביבי עלובים אם הליכוד היה חשוב לכם לא הייתם תומכים בו לראשות הליכוד .ממש ביזיון .תגידו תודה לחוגג שבכלל משקיע בכם.
השב   •  00
162
מה קרה תפרניקו למה צרות עין?23/02/2020 21:33
יאללה עוף לנו מהעיניים אתה לא בליגה של הגדולות אז מה אתה רוצה להביא את כולם לרמה שלך ?לא לא יש טובים ממך תתמודד
השב   •  00
161
זמי23/02/2020 21:27
מנסה לעשות קופה על חשבון האוהדים נפל אוהדים כורדים לך תחפש פריירים במקום אחר חוגג חגיגה לא אצלנו
השב   •  00
שלומי23/02/2020 22:53
אתה לא אוהד אתה מיטרדתתבייש לך
השב   •  00
160
מישהו23/02/2020 21:18
הקטנות רוצות להוריד את הרמה כמה שיכולים כדי שיהיה להם יסכוי למשהו. מנסים להלחיש את האחרים במקום להתחזק בעצמם.
ישראל קטנה מידי לכמות קבוצות גדולה.
בחיפה, ב"ש, ת"א, ירושלים מספיקה קבוצה אחת חזקה מאוד. ככה בעוד מקומות צריך איחוד של קבוצות ככה תהיה ליגה איכותית יותר ושקבוצה ישראלית תגיע לאירופה יהיה לה סיכוי להצליח להתקדם משעותית.
השב   •  00
159
רונן23/02/2020 21:14
יכול להיות שהוא צודק תראו מה קרה להפועל פתח תקוה האימפריה קבוצה עם מיגרש קהל גדול לאן היגענו אנחנו צריכים להיות בין 5 המועדים הטובים בארץ ויש קבוצות שאין להם זכות קיום .רעננה נס ציונה מכבי פ"ת ועוד כמה עם שתיים וחצי אוהדים זה עניות לליגה שקבוצה כמו הפועל פ"ת לא בליגת על.
השב   •  00
158
דודי23/02/2020 21:08
השב   •  00
157
כחול23/02/2020 20:53
חוגג אבל רק לגבי הליגה הלאומית לא צריך זרים זה במה לשחקנים חדשים וצעירים מהנוער דוגמא ממכבי פ״ת שמשלבת הרבה צעירים יוצאי מחלקת הנוער אם היו שלושה זרים כמו בעונות קודמות הינו מפסידים כשרונות חדשים לגבי ליגת העל צריך עד ארבע זרים ותקרת שכר לשחקנים שחלק מהשכר יהיה לפי פרמיות על שערים ונקודות הרעיון שקבוצות לא יקבלו נקודות על תיקו אפס מצוין נראה כדורגל קצת יותר פתוח ופחות סגור
השב   •  00
156
גליס23/02/2020 20:19
משה חוגג אחרי שבקיץ חגגו עליך אם פלומין וכל השחקנים שקנית מכל הבא ליד מבש חדרה נתניה ועוד ועכשיו שקנית את ממן ועטר ועדיין אתה נאבק על המקום השלישי פתאום נזכרת לחסוך ? מה אם ההצעה על אילון אלמוג 1וחצי מליון יורו על חצי כרטיס שחקן נערים של מכבי חיפה במליון שקל
השב   •  00
155
חיים23/02/2020 20:12
גולדהר, ברקת ושחר, יחד עם חוגג שהצטרף למועדון בעלי הקבוצות , מתנהגים כמו כספומטים , שמשלמים משכורות עתק, לשחקנים בינוניים ומטה. אם שחר, גולדהר, ברקת וחוגג ישלמו חצי ממה שהם משלמים היום, אף שחקן לא יעזוב. לא לברצלונה, לא ליובנטוס.
השב   •  00
154
חכם מימון23/02/2020 20:11
אם אוהדי מכבי תוקפים את חוגג, כנראה שהוא עושה את הדבר הנכון. הגיע זמן להפסיק עם תקציבים של 100-150 מיליון.
השב   •  00
153
מכביסט ותיק23/02/2020 19:42
מכבי בשנתיים האחרונות לא השקיעו כסף בגלל הפייר פליי. איך הם שולטים בליגה? את הכסף שהם כן משקיעים הם שמים בצוות מקצועי, נוער וכל מה שמסביב. אתה לעומת זאת השקעת מיליונים על שחקנים בינוניים ושלא נדבר על הקומסינות שעשיתם אתה ואלונה עם כל המעברים המוזרים בין המועדונים בסכומים דימיוניים.
השב   •  00
שאתה עוד מסביר איך? הכל טעות אופטית23/02/2020 20:07
הכל סתם חרטה ואחיזת עיניים. מכבי ת"א עם כל הרעש עם אליפות אחת ב-4 עונות האחרונות ומתוך 10 עונות שגולדהאר במכבי, ב-6 עונות מתוכן מכבי ת"א לא זכתה בכלום. אז גם כשיש משקיע יותר עשיר מכל האחרים עדיין זה לא מבטיח אליפות כל עונה ואפילו ביותר מחצי הזמן שגולדהאר נמצא כאן מכבי ת"א יותר לא זכתה בתארים מאשר כן. אז חלאס לזבל במוח שבעלים יותר משקיע מהרגיל כי זה עדיין לא מבטיח שליטה אבסולוטית בליגה ועובדה שלא. הכל סתם בכי של קבוצות אחרות שלא זכו עשור באליפות (כמו שלנו קרה בין 1996 ל-2013) ובכלל לא שמים לב שעם כל ה"טענות" שלהם לגולדהאר, ברוב השנים שהוא כאן מכבי לא זכתה בכלום
השב   •  00
152
יניב23/02/2020 19:35
איך אני שונאאתמאלה שעוד לא נמצאים שנה בכדורגל וכבר חושבים שהם מבינים ויודעים הכולמי אתה בכלל שב בשקט כולה נמצא פה כמה חודשים וכבר דיברת יותר ממה שהוצאתיכול להיות צודק בקשר לכמה דברים אבל יש גבול כמה אפשר לבלבל תשכל בכולה חצי שנה אם כל כך רע לך בחצי שנה שנמצא למה נכנסת בכלל?מה חשבת מבחוץ שזה פרימרליג??
השב   •  00
151
טוטו23/02/2020 19:33
את הצרות שלך תשמור לעצמך! בליגה א רמת השכר היא שיוויונית מאוד והכדורגל שם לא מענין לאף אחד את התח* אז תשאיר את האופציה למי שרוצה להשקיע מכיסו ולהביא לפה כישרונות מחו״ל ותעזוב אותנו בשקט
השב   •  00
150
שלום23/02/2020 19:21
למה נכנסת בשביל לחסום קבוצות שיש להם יותר אמצעים ,בספרד לדוגמא זה קיים.תראה כמה יענקלה השקיע ולא מקטר או אחד הבעלים הקודמים בביתר וקבוצתך הנוכחית חגגה ולא העלתה הצעות הזויות כמו שלך
השב   •  00
149
סוכן 00723/02/2020 19:20
השחקן נערים ממכבי חיפה שחוגג אמר בכתבה שהציע עליו מיליון ש"ח, זה נהוראי יפרח ב90%. מישהו יכול לאשר לי את זה בוודאות?
השב   •  00
148
חיים23/02/2020 19:12
יעלובים אולי בשיטה של חוגג יהיה לכם סיכוי לאליפות.זה שאתם מקום שני עכשיו זה כלום.גם עוד 20 שנים לא תיקחו אליפות אם לא יעזרו לכם.
השב   •  00
147
עידן23/02/2020 18:59
בשורה התחתונה חוגג רוצה לחסוך כסף ולהשאיר לעצמו סיכוי להתמודד על תארים. מעבר לזה, בכל העולם בכל ליגה יש קבוצות יותר עשירות וכאלה שפחות ויש הבדלי רמות בינהן וככה גם בליגה שלנו שהיא גם ככה חלשה ורחוקה מלהרשים בזירה הבינלאומית. רוצים שינוי? תעשו אותו מגיל ילדים, המנטליות בעייתית, טכניקה לוקה בחסר והבנה של טקטיקה מגיל מאוד צעירהכמו באירופה.
השב   •  00
146
בן23/02/2020 18:50
כמו באנגליה גרמניה ועוד מדינות צריך שבליגת העל יהיה 20 קבוצות ולא מעט וצריך פשוט לשווק ולהביא מילארדרים יהודים שכל אחד יקח קבוצה ויהפוך אותה לאימפריותלא חסר לנו יהודים עשירים רצוי מילארדרים והם יוכלו להביא שחקנים מחו"ל ואז נגיע לליגת האלופות
השב   •  00
מכבי אצלי בלב23/02/2020 20:10
לא ילד בן 13 מכבי לא אצלי בלב.
השב   •  00
יואב23/02/2020 21:01
ככל שיהיו יותר קבוצות בליגת העל קבוצות ישחקו פתוח ויצמן יותר לשחקנים ישראלים לשחק פלד הירידה לא יהיה על הצוואר שלהם הקבוצות ינסו לנצח כל משחק כך נגלה יותר שחקנים ישראלים והכדורגל רק ירוויח מזה
השב   •  00
אלי24/02/2020 00:56
13!
השב   •  00
145
עוז23/02/2020 18:41
משה חוגג מנסה להפוך את הכדורגל בארץ לסוציאליסטי, ממש שטויות!כואב לך שבעלים אחרים מוכנים להוציא יותר כסף ממך או שיש להם יותר כסף ממך.תתמקד בקבוצה שלך ותפסיק להציע רעיונות מטופשים בשביל שאולי תצליח לזכות באליפות, ממש מנסה להחזיר את הכדורגל 20 שנה אחורה.
השב   •  00
144
אייל23/02/2020 18:36
באים על חשבון צעירים הרבה יותר טובים ומוכשרים שנעלמים
השב   •  00
143
צהוב כחול23/02/2020 18:23
קבוצה היית בונה השנה אם לא הזרים של חדרה, רעננה או שחקני בש? מי היה מוכר לך אם התקציבים היו דומים?! די כבר להצטדק.
השב   •  00
142
על קבוצות אחרות23/02/2020 18:21
אלוהים ישלם לך, לבניון, לקונטה ולפלומין.
השב   •  00
חיים23/02/2020 19:03
שאלוהים לא ישכח לשלם גם לכם.מסכנים פתאום שיש עונש מצתדקים.הייתם חושבים לפני שעשיתם קולות לפלומין.איך מאוהדים הכי טובים בארץ הפכתם להעתק של הפועל תל אביב.קבוצה סירחון הייתי בעדכם ועכשיו כבר לא.יאללה מכבי תל אביב!
השב   •  00
141
קוף ירוק23/02/2020 18:20
אלירן עטר כבש 3 שערים הוא חושב שקנה הארי קיין אדון חוגג אתה לא עושה לטובת הליגה אתה עושה לטובת ביתר שישלא 4500 מנויים בחיים שלך לא תצליח להיות מכבי חיפה ומכבי תל אביב לא מבין את מי שנותן גם לדברים האלה
השב   •  00
140
א.מ.23/02/2020 18:20
מר חוגג, אם משהו לא מוצא חן בעיניך אז קדימה - יש לך בעלות על מועדון ואתה בהחלט יכול לבצע איתו או לפחות לנסות שינויים שנראים לך - הרבה שחקני נוער, פחות זרים וכו''
השב   •  00
139
מוטי23/02/2020 18:18
עדיף שתעזוב לך לריקודי עם מי אתה שתקבע יא פישר
השב   •  00
138
צהוב אמיתי!23/02/2020 18:16
כשהשקעת בקיץ פי 5 ממיטש לא שמענו שזה הפריע לך למה עכשיו כן? כי נכשלת למרות כל ההשקעה והבנת שאצלנו יש משהו שונה? הילדים שלנו מנצחים שנתיים בליגה מה הקשר כסף?
השב   •  00
137
צהוב23/02/2020 18:16
אתה אשם בסכומים האלה רצית 1.5 מיליון יורו על אלמוג זה אתה אשם אתה רוצה לעשות תקרת מינימום אין בעיה מסכים רוצה לעשות מס מנויים מסכים אבל מקסימום תקציב? עם השנים האפקטיביות תרד ונתרחק מאירופה לא שאנחנו קרובים עכשיו תקרא על חוק התפוקה השולית הפוחתת שאומר שברגע שמוסיפים ומשנים במקומות הלא נכונים התפוקה תעלה אך לאחר זמן קצר תרד משמעותית
השב   •  00
136
יצחק23/02/2020 18:14
שאתה קונה קבוצה גדולה בארץ צריך לקחת בחשבון שצריך להוציא כסף.אל תבנה על כסף מאוהדים זה לא גרמניה פה בטח לא אוהדי בית"ר שזה פריבילגיה בשבילם כן גם 200 שח בחודש. אם אין לך את האמצעים להעמיד קבוצה אטרקטיבית כדאי שתמצא לך מחליף כבר מעכשיו כדי שהעונה הבאה לא תלך לפח. ואת האמת בנית אחלה שלד שיפוצים קטנים ויש לך קבוצה לאליפות שנה הבאה
השב   •  00
135
אמיתח23/02/2020 17:56
שטויות הוא בעלים שנה וחצי ורוצה לשנות את העולםאסור לעשות דבר כזהאנחנו ניפול לתחתית של הליגות
השב   •  00
134
האיש ההוא23/02/2020 17:43
השב   •  00
133
קשקשן23/02/2020 17:21
נמצא שנה בכדורגל ומתכנן לי מהפכות ,רק כי נמאס לו להוציא כסף .שיעשה טובה וישחרר אותנו ויתפנה לבנות את מה שהוא חותר אליו לכאורה : הימורי ספורט לייב שיהרסו משפחות שלמות .
השב   •  00
132
שרון23/02/2020 17:19
כולם יודעים שרק דפרים הולכים לשחק כדורגל וזה הספורט הכי נמוך שיש, אפילו כדור נוצה יותר איכותי.

בגלל זה הליגה נראית ככה, לעומת כדורסל ששם יש יותר יוקרה ויותר איכות מגיעה לשם.

תטפלו במיתוג של הכדורגל, תמשכו יותר מקצועיות ואיכות ואז ישתפר.
השב   •  00
131
מנדי פז23/02/2020 17:11
אחרי שקנית בינואר את ממן ועטר ואחרי שקנית כל מה שזז בתחילת העונה ולא היעתם לכלום אתה בא לחסוך לאחרים ?
השב   •  00
130
שושו23/02/2020 17:03
שחוגג טועה/ הזוי וכד אני מציע לו להעיף מבט על ליגת הכדורסל שלנו. בסוף עוד נגיע למצב שהאליפות מוכרעת במשחק אחד כמו בכדורסל. אוהדי תא וחיפה, פה זה לא אנגליה ולא ספרד. אין פה תרבות כדורגל. בקצב הזה הליגה תהיה כמו הליגה בכדורסל , משחק אחד שניים בעונה דמעוררים עניין וכלום מעבר לזה. אז נכון אתם כרגע בפוזיציה אבל לא לעולם חוסן. ההצעה של חוגג יותר מעושה שכל וקודם כל לטובת הקבוצות הגדולות.
השב   •  00
129
פפ23/02/2020 16:56
אתה לא בליגה של שחר גולדהרט ואלונה
השב   •  00
128
אוהב אותך23/02/2020 16:55
את החוקים פיפא קובעת אבל את האימונים קובעות הקבוצות וצריך להעלות את הרמה והמקצוענות
השב   •  00
127
אייל23/02/2020 16:47
חולה נפש אמיתי למה נכססת לענף?אתה מחפש להרוויח לעקוץ ולברוח
השב   •  00
126
דני לוי23/02/2020 16:37
כולם יעברו לאירופה ישארו רק שחקנים חלשים וכדורגל עוד יותר עלוב
השב   •  00
כאן מתאימים לאירופה? שניים-שלושה? אולי23/02/2020 18:20
השכר בארץ לכדורגלן הישראלי צריך להיות מאה אלף דולר גג. מי שחושב שיקבל יותר באירופה (אם ירצו אותו בכלל באירופה) אז שיילך
השב   •  00
125
אביב23/02/2020 16:34
השב   •  00
124
טל23/02/2020 16:24
חוצפן , קונה ב 8 מליון שח שחקן פצוע שלא עשה כלום עד היום בכדורגל ומדבר ? כנראה שנגמר לנעול הכסף אז הוא נזכר שצריך פייר פליי . לזרוק מליונים על זקנים בינוניים מינוס לא הייתה לו בעיה . בוקר טוב אליהו
השב   •  00
123
אחד מהעם23/02/2020 16:18
תיקו רב שערים 2 נקודות לכל קבוצה !
תחשבו איזה שינוי במשחק יהיה. נראה מי יעיז לנסות לשחק על תיקו אפס !
השב   •  00
122
אלי23/02/2020 16:02
אם היה לך יתרון פיננסי לא הייתמסכים בחיים לוותר עליו.
די למכור לוקשים מבית החרושת לוקשון.
ככה היה עם שחר, שהיה 20 שנה ה"ביג בולי" עד שהגיע גאידמק.
פתאום הוא התחיל לדבר שטויות כמוך.
גאידמק עזב, לא דקה לפני חשר חזר לשיטה של הביג בולי.
הגיעו גולדנברג וגולדהאר פתאום שחר חזר לסיפורי פוגי של פייר פליי כלכלי.
באה אלונה שפכה כמים כסף וסיפ0רה שהיא לא ברמה כלכלית כמו גולדהאר , כאשר בפועל המרחק היה שולי.
הגעת אתה אדון חוגג, זרקתכסף כמו זבל ועכשיו אתה מילל.
היחיד שעשה כך כל הזמן היה טביב אבל זה רק בגלל שהוא תימני קמצן. זה הכל.
אל תמכור לוקשים.
השב   •  00
121
חיים23/02/2020 15:59
שחי מביטוח לאומי והוא מצפה לחלוב אותנו אנחנו לא הפועל צפון תל אביב ודרך אגב ראינו איך הפועל נכשלה שהאוהדים קנו מניות והעמותה שלהם הייתה חלק מהניהול
השב   •  00
בגין צפון23/02/2020 17:07
חוגגית הזאת כל היום רק מאיימת אם לא ואם לא ואם לא יאללה שתוק כבר אם תרצה תשקיע ואם לא אז לא אבל תפסיק לאיים עלינו איפה משמע דבר כזה בעולם
השב   •  00
אהרון23/02/2020 20:40
שמע אתה חוצפן חוגג גם פה רבע שעה וגם רוצה לשנות הכל בסוף תברח עם הזנב בין הרגליים
השב   •  00
אשר23/02/2020 20:43
יא ילד כאפות חוגג מה אתה חושב שתוכל לעשוק אותנו עם המנויים וכל הבולשיט כיאיןמלך כסף להתחרות יא אפס
השב   •  00
120
על אותו המשקל של הגבלה פיננסית!!23/02/2020 15:43
כמו שהקורונה תעבור תחלוף וישכחו ממנה כך גם חוגג יעלם הרי הוא לא הגיע בשביל להישאר באמת זו דעתי.
אבל לא יתכן שכל כמה שנים יבוא חכם חלם אחר וינסה ל"שפר" את הכדורגל הישראלי לפי מה שמתאים לו.
להזכיר את חוק הקיזוז ששחר היה אחד מהתומכים הנלהבים כי אז התאים להם לזמבר את גידאמק ובסוף חיפה ושחר אכלו את כל הצינור מהחוק הזה.
זה יהיה הסוף של חוגג יביא אליפות ואז באירופה עם תקציב של 4 ש"ח יקבל בראש.
לא שכסף מבטיח משהו ב 100% לאירופה ראינו כמה פעמים מכבי כשלה אבל זה בטח לא מזיק!!
השב   •  00
119
דני23/02/2020 15:37
השב   •  00
ליאור23/02/2020 18:45
אם יברחו מכאן לאירופה רמת השחקנים בנבחרת תעלה .. ליגת העל חייבת לעבור להיות ליגת פיתוח .. שכל שחקן מוכשר יעבור לחול כי השכר פה יהיה נמוך .
השב   •  00
118
תפרוש וזהו23/02/2020 15:34
אם נוריד את האפשרות להשקיע ולהשביח קבוצות לעולם לא נתקדם כל הזמן מד רים על זה שאנחנו רו ים להגיע לקמפיין אירופי עם הנבחרת שקבוצות ישראליות כבר לא מספקות תוצאות מכובדות באירופה ומה עכשיו בכלל לא יהיה מעניין
השב   •  00
117
ירוק עולה23/02/2020 15:32
יש לי שאלה כמה אוהדי ביתר ענו על הסקר הזה שכולו לטובת חוגג?בטח כל מי שענה אוהד ביתר כי זה ברור שחוגג סתם מנסה לחסוך כסף רעיון גרוע שחר מספיק קמצן גם עכשיו
השב   •  00
אבי23/02/2020 18:35
מה הסיפור לבקש עזרה כלכלית מהאוהדים לא יפה ולא ראוי בזיון לא מתאים לך חוגג תלך הביתה
השב   •  00
116
נועם23/02/2020 15:27
0 נקודות על 0 שערים נמאס לבוא למשחקים ולראות קבוצות שמסתגרות אנחנו משלמים כסף להנות ובסוף באים להוציא תיקו 0 ..שקבוצות יבינו שאין נקודות על 00 יבואו התקפי ויהיה כדורגל טוב לעין עם שערים ומהפכים וכדורגל טוב ואינשאללה זה יהיה בכול העולם ולא רק אצלנו
השב   •  00
מלאבס23/02/2020 16:46
יש תיקו אפס וזה הכדורגל
השב   •  00
115
מי זה חוגג?23/02/2020 15:20
הכדורגל הישראלי באמת חייב שינוי, ובמיוחד שינוי חוקים. שמח שחוגג מציע שיטפלו בבעיות ישנות של הכדורגל הישראלי, אבל ממש לא מצפה ממנו, איש שנכנס לעולם הכדורגל רק לפני שתיים..כרגע זה נראה שהוא נגוע באינטרס וזה לא לעניין. השינוי יכול, וחייב להגיע רק מהגדולות
השב   •  00
114
דוד23/02/2020 15:19
השב   •  10
113
ירוק עולה23/02/2020 15:00
במידה ויהיה חוק פייר פליי לא אנחנו ולא מכבי תל אביב ולא באר שבע נוכל לנסות אפילו לייצג באירופה. מאיפה נביא זרים ממדינות עולם שלישי שאף אחד לא יודע אם הם שחקני כדורגל באמת או לא. זה בלתי אפשרי. מקווה שזה לא ייצא לפועל גם אם זה אומר שליטה רחבה של הצהובים.
השב   •  00
112
שלומי23/02/2020 14:52
וחוגג היכה בסלע ויצאו ממנו מים . אך חוגג חוגג כמה אופטימיות אתה רוצה שהקהל שביתר יהיה שותף איתך זה הזייה . ידוע שאוהדי ביתר לא קונים כרטיסים עד 5 דקות לתחילת המשחק הם כל הזמן מנסים לארגן חינם .
השב   •  00
111
צהוב23/02/2020 14:52
בארץ רק מכבי וחיפה והפועל עם בעלים טוב - ביתר לוקחת שאריות ודרך אסב עם אדום לקונטה אתמול גם לחדרה ביתם מפסידים יש לכם קהל דוחה ומועט אפילו באר שבע עדיפה ותסיים לפניכם
השב   •  00
110
curd23/02/2020 14:47
מאז שנות ה80 שהתחילה התחרות הם לקחו כל שחקן שווה 50 אלף ושילמו לו 250 או כדי להחליש את שאר הליגה או סתם כי חושבים עד היום שאם ישלמו לשחקן כושל פי4 הוא גם יהיה שווה את זה על הדרך. חוגג לא ינצח מול מיץ
השב   •  00
ההוא23/02/2020 15:17
מי ששלים משכורות מנופחות היה ארכדי גידאמק. והוא שינה את כל הליגה אז. להאשים את כולם חוץ מעצמך, מזכיר לי אוכלוסיה אחרת קצת
השב   •  00
קיקו23/02/2020 15:33
שגאידמק שפך פה כסף לא פתחתם את הפה
השב   •  00
קופיף23/02/2020 15:47
כל בעלי הקבוצות שמרו על שפיות עד שארקאדי גאידמק הגיע והרס הכל אל תאשים את מכבי תל אביב
השב   •  00
צהוב23/02/2020 16:14
ארקאדי גידמאק שהתחיל את זה מה אתה מדבר סתם שטויות לא מתאים ואין מה לבוא בטענות זה העולם.
השב   •  00
ירוק23/02/2020 17:32
תקשיב מתוק.תחזור כמה שנים אחורה תיזכר בארקדי שלכם.מה זה קשורים מכבי ת"א ? לא הם ולא אנחנו התחלנו עם זה.
השב   •  00
109
אלי תל אביב23/02/2020 14:44
הרבה משחקים עם מעט קהל וללא שערים, מתקנים עלובים, מחירי כרטיסים גבוהים, מחירי המזון במזנון גבוהים ואין חניה מסודרת. בקיצור הכל בלוף!
השב   •  00
108
דני23/02/2020 14:40
מישהו אמר ליגה ספרדית?אנגלית?פורטוגלית?הולנדית?סקוטית?נו באמת.הסכומים באמת מפלצתיים בכל העולם אבל העולם קפיטליסטי ולצערנו ככה זה עובד.וכל מי שכותב על תקרת שכר בנ.ב.א, שיבדוק כמה סכומים שופכים שם עד התקרה ויבין את ההבדלים..
השב   •  00
107
שרפת את הכסף אז תברח23/02/2020 14:31
דבר ראשון המהלך שאתה רוצה ירחיק את הקבוצות הגדולות מלנסות להגיע לבתים של אלופות או אירופית ודבר שני אם גולדהאר עוזב ( והוא לא) אז מכבי יכולים להעמיד תקציב בין 60-70 מיליון ועדין להתחרות על האליפות ויש סיכוי שגם יגיע רוכש אחריו מכבי תל אביב וחיפה זה לא ביתר זה כבוד להיות בעלים שלהם
השב   •  00
106
דוד23/02/2020 14:31
עכשיו אתה רוצה להחזיר את ההשקעה הראוותנית/הזויה על חשבון הקהלאם קשה לך פשוט תפרוש אנחנו לא בנקט
השב   •  00
105
מוטי23/02/2020 14:22
קבלת הצעות חוגג, תמחק את קבוצות החנטרישיזם, אשדוד, רעננה, מכבי פתח תקווה.
השב   •  00
חזקאל אבו קרעה.23/02/2020 19:17
אם ההצעות של חוגג יתקבלו אז הפועל פ"ת תיקח את האליפות בהליכה.
אני מניח שלא היית נגד סכנין,היו שם אולי 30 אוהדי הפועל פ"ת.
השב   •  00
104
אשדוד23/02/2020 14:20
תסתום את הפה עדיף טוב לנו ככה
השב   •  00
103
איש23/02/2020 14:16
רמת הכדורגל מחפירה.מאמנים בונקרסטים.אין תחרות אמיתית.לתת לנוער לשחק.עונשים על העברות זמן והתחזויות.אפס אפס ללא נקודות.הוצאת חוץ או עונשין תוך 20 שניות(כמו בכדורסל).כרטיס לא יותר מ50.שהכדורגל יחזור לאוהדים ולקהילה.
השב   •  00
102
צהוב23/02/2020 14:16
חוגג רוצה להגביל תקציבים אז שיגביל אצלו בקבוצה. שלא יתערב לקבוצות אחרות.
השב   •  00
101
מיסטר23/02/2020 14:16
בתור אוהד מכבי חיפה אני חייב להגיד שאני אוהב את הקבוצה אבל הרבה פעמים יש משחקים מול קבוצות כמו רעננה נס ציונה קרית שמונה וכאלה שאני פשוט מוותר על צפייה כי זה פשוט בזבוז זמן המשחקים היחידים שמהנים זה מול מכבי תא הפועל חיפה הפועל תא ביתר ירושלים באר שבע ואולי אם הם בפורמה טובה מכבי נתניה ובני יהודה כל השאר זה סתם משחקי בונקר זוועה
השב   •  00
100
יוסי23/02/2020 14:13
מתנגדים לרעיון, הרי זה אמור לעזור בעיקר לקבוצות קטנות
השב   •  00
99
מתן23/02/2020 14:10
לחוגג אין כסף מהבית ונראה שיש לו לכאורה השקעה בחברה שמציעה הימורים בלייב, כך אני מבין מהכתבה.

ברצינות, זה כמו לאמר שרוצים ליגה של 5-4 קבוצות עם כל ההצעות האלה. יתרה מכך, קבוצות קטנות תעלמנה והקבוצות הגדולות לא תהיינה תחרותיות באירופה. הרעיון על אי-קבלת ניקוד על תיקו אפס הוא בכלל הזוי, הגנה היא חלק מהמשחק ונותנת לקבוצות צנועות על מה לשחק. פשוט תפסיקו לנסות להמציא את הכדורגל מחדש.
חוק הפייר-פליי האירופי בהחלט מספיק.
השב   •  00
צודק23/02/2020 16:17
מה זה תיקו אפס בלי נקודות? סתם דוגמה: קבוצה קטנה באה לשחק נגד גדולה צריכה נקודה בשביל השארות בליגה תעשה 0-0 ותרד? פעם קיזוז פעם להוריד את תקציבי הקבוצות פעם תיקו בלי נקודות אנשים הזויים באמת
השב   •  00
98
אריק23/02/2020 14:05
השב   •  00
97
משה23/02/2020 13:59
חושב שהוא חכם גדול, במקום להבין שכדי לעשות משהו עם הכדורגל בארץ זה רק לשפוך הרבה מאוד כסף להביא זרים ברמה גבוהה ולתת הצגות באירופה.
בשביל זה אוליי עדיף 3-4 קבוצות חזקות ולא בלוף מישלא יכול להכניס את היד לכיס , לא חיב להיות שם
השב   •  00
96
דוד23/02/2020 13:59
למה נכנסת בכלל לכדורגל ? חשבת יכניס לך כסף ומהיר מאוד גילית את עומק הבור שחפרת לעצמך רוצה לקדם צעירים אבל במקום זה הבאת את ממן ועטר בסוף קריירה מדבר על השתוללות והציע מיליון וחצי יורו על חצי כרטיס איילון אלמוג גילית שאתה לא פקטור אז מנסה להחליש את הגדולות במקום להעמיד בעצמך קבוצה יציבה שמנצחת יותר מ2 משחקים רצוף ולא גומרת עונה בינואר
השב   •  00
95
אלונה לא תתן יד לפארסה הזאת23/02/2020 13:58
אפשר לשכוח מאירופה, אפשר לשכוח מזרים אכותיים. אולי במקום זה עדיף לשכוח מחוגג, שחרר אחינו שחרר
השב   •  00
94
בית"רי מהצפון23/02/2020 13:58
סוף סוף חוגג היקר לומד מהטעויות.. החובבנים האלה מיתחזים לשחקנים!
השב   •  00
93
גיא23/02/2020 13:54
כרטיס למישחק כדורגל בישראל לא שווה יותר מ- 50 שקל אפילו ב"מישחקי הצמרת" בליגה העלובה שלנו!!
השב   •  00
92
ירוק חזק23/02/2020 13:54
כל מי שחושב שחוגג רוצה להצלחה הליגה הוא איש קטן כמו חוגג מר..חוגג רוצה להחליש את הגדולות כמובן שהם מכבי.חיפה ..מכבי .תלאביב ואז יכול לקחת אליפות אבל זה בחלום אך הקבוצות יעשו 1000 מנויים והם באים במשחק טוב לשתי קבוצות 800 אתה שמדבר הקבוצה שלך נחשבת לגדולה והיא בשנה טובה עושים 4000 מנויים על מה אתה מדבר אם אתה רוצה שתהיה בעניים עם הבוסים שחר וגולדהאר אז לחיות ולשלם לתקשורת כמו שאתה עושה עכשאו
השב   •  00
דודו23/02/2020 14:41
בוא תרד לנו קצת אדיוט
השב   •  00
קוף ירוק23/02/2020 15:15
לא ציפינו שתביןכולכם מתחת לממוצע השכלי בעולם
השב   •  00
91
יונתן23/02/2020 13:51
תקרות שכר, יצירת ערך כליגה ולא כקבוצות. אמנם זה כדורגל וצריך לעשות התאמות אבל המצב כיום הוא פשוט ג׳ונגל מטורף. תראו כמה משלמים על שחקנים בימינו. סכומים חסרי פרופורציות להכנסות של קבוצות בכל העולם.
השב   •  00
משה23/02/2020 14:56
השב   •  00
90
כחולעולה23/02/2020 13:51
עם כל הכבוד למר חוגג, אם לא נאה לו לשלם סכומים מנופחים לשחקנים חלשים שלא יעשה את זה, אף אחד לא הכריח אותו להחתים את עלירן עטר למשל על חוזה מפלצתי. שישקיע את הכסף הזה בנערים וידאג שמקדמים אצלו במועדון שחקנים צעירים כמו שמכבי ת"א עושה בשנים האחרונות. מדובר בספין חסר כל קשר למציאות.
השב   •  00
89
אחד העם23/02/2020 13:48
ח.ומה עכשיו אנחנו כן מתמודדים כשווים באירופה ..לפחות תהייה לנו ליגה שיוויונית ומעניינת ..ולא 100 מליון מול רוב הקבוצות עם 10 מליון ..וזה בדיוק מה שעושה את הליגה למשעממת..מצאת שחקן מוכח לחיזוק ? תוכיח שהוא ראוי ותקבלאישור להחתמה .מה הבעיה ..
השב   •  00
88
חוגג צודק23/02/2020 13:45
ממליץ לשתי הקבוצות שחקו בינכם בליגה רק שלכם הכי טוב .איזה טעם יש לליגה שיש 2 קבוצות עם תקציב גדול וכל השאר משמשים כתפאורה ואחר כך אתם עוד מתבכיינים שמשחקים בונקר נגדכם
השב   •  00
אשדוד23/02/2020 16:13
אפשר לנצח חילופים נכונים מאמן מנוסה אפשר לנצח את חיפה מכבי תל-אביב זה כבר סיפור אחר
השב   •  00
צהוב23/02/2020 18:21
אתם לא רואים שיש אצלנו קבוצת נוער שמפרקת את הליגה שנתיים? זה ניהול והשקעה במועדון ולא בזרים די עם השטויות בבקשה. תנו לפתח מועדון בשקט
השב   •  00
87
רונן23/02/2020 13:44
מאשר לאירופה, אנחנו די כלומניקים, חוסר מקצועיות, קבוצה לוקחת אליפות ואז? נופלת נגד קבוצת דייגים אז מה הריצה לכל התארים כשאנחנו חובבניים?
השב   •  00
86
משה23/02/2020 13:44
או שהאוהדים ישפצו ?
השב   •  00
85
איציק23/02/2020 13:40
בסופו של דבר, כולם יגידו, "איך לא חשבנו על זה קודם".
השב   •  00
84
ב"ש23/02/2020 13:39
השב   •  00
83
אלעד23/02/2020 13:38
הרעיון אולי טוב לליגה אבל רק אולי. לקבוצות שמתמודדות באירופה זה גרוע מאוד. בעלים שרוצה הכנסות צריך לדאוג למוצר טוב. כשביתר תרוץ לאליפות אז יהיו הכנסות גדולות יותר. אי אפשר בשנה וחצי כשחוגג נמצא לשנות סדרי עולם. חוגג צריך סבלנות. ביתר עוד לא רצה לאליפות. כשזה יקרה, יהיו לו הכנסות נוספות ולא רק מאוהדים. הוא צריך להשקיע ולהיות סבלני.
השב   •  00
82
רפי23/02/2020 13:38
זה לא עניין של חוגג כמה אחרים משקיעים. הוא רוצה לחסוך אז שיעשה את זה כמו גבר ויגיד לאוהדי בית"ר שלא בא לו להשקיע. שלא יתערב לקבוצות אחרות
השב   •  00
ארז23/02/2020 14:16
משה רוצה כסף מהאוהדים על מה ולמה לא מתאים לו להישאר בקבוצה הזאת ככה לא מתנהגים ואבוי למנהלי הקבוצות אם יחשבו כמוהו זה סתם שטות מה שהוא רוצה לעשות
השב   •  00
81
אאהה23/02/2020 13:36
יוביל לשינוי תפיסה אצל השחקנים ואולי אפילו יגרום להם להשקיע באימונים.ולגבי המאמנים. אולי זה יוציא להם תמקל מהתחת והם יפסיקו לנסות לא להפסיד ויתחילו לנסות לנצח.
השב   •  00
80
אחד העם23/02/2020 13:34
כל מי שאומר שהוא לא רוצה להשקיע שיעזוב וילך .אז אני אומר כך : הוא כבר שנתיים משקיע 80 מליוןבערך ..אז הוא יוכל להשקיע רק 50 מליון . וזו זכותו . וכך לא יצטרך להעלות את נושא הפר- פליישזה אומר 50 מליון מכובד מאוד התקציב השלישי או הרביעי בגודלו אז זה אומר שהוא לו דווקא שהוא לא רוצה להשקיע . הוא טוען שהכספים האלו יורדים לטימיון כי אין ערך לליגה .אז תחשבופעם שניה על זה .
השב   •  00
79
עדיין בובה של אלונה23/02/2020 13:33
השב   •  00
78
אורי23/02/2020 13:32
לאחד קבוצות קטנות ולשנות ל10 קבוצות בליגת העל
השב   •  00
77
ערן23/02/2020 13:30
אתה הקפצת את המחירים של השחקנים עם העסקים ההזויים שלך עם אלונה. אז תבוא בטענות רק לעצמך.
השב   •  00
76
צהוב אלוף23/02/2020 13:30
כספי אוהדים אלא על הכנסות ממפעלים בליגה האירופית או ליגת האלופות ,שם הכסף הגדול
אדון חוגג, אתה לא רוצה להשקיע לא צריך לך לך לדרכך .תמיד יגיע פראייר אחר
השב   •  00
75
תקן קודם את הראש המעוות שלך23/02/2020 13:29
השב   •  00
74
רן23/02/2020 13:28
במקום לקדם את הליגה, אתה רוצה להוריד את הקבוצות כי אתה לא מסוגל לעמוד בתקציב. יומיים בביתר ואתה מרגיש מלך הליגה. יאללה שחרר
השב   •  00
73
שי23/02/2020 13:27
אם ביתר ראשונה היום בטבלה הוא יגיד שהכול בסדר בליגה
השב   •  00
72
ניר הקופים23/02/2020 13:26
מנסה להיות לוחם צדק אחרי שאכל הפסדים בגלל אוחנה ובניון לך מכאן לךך
השב   •  00
71
איתי23/02/2020 13:25
מה חשבת שזה עסק לאקזיט?? התבלבלת משה . תעשה חישוב מסלול מחדש
השב   •  00
70
אין מינויים צריך להגביל23/02/2020 13:23
השב   •  00
69
גלעד23/02/2020 13:17
השב   •  00
68
ניר23/02/2020 13:10
תפסיקו לקשקש ופשוט תיישרו קו עם מגבלות הפייר פליי הפיננסי שכרגע חלים רק על קבוצות שמשחקות באופן קבוע במפעלים האירופים. הגבלה של 25% השקעת בעלים היא לגיטימית לחלוטין, כל מהלך אחר יפגע בכדורגל הישראלי שישאר מאחור, שוב.
אפשר גם לנסות להגביל שכר של שחקן ישראלי וכמו שצויין פה לתת 0 נקודות על תיקו ללא שערים.
השב   •  00
67
אשדוד23/02/2020 13:09
הבנו אין לך כסף פשוט תמכור וזהו למה להרוס את הליגה
השב   •  00
66
חרטט טאווי23/02/2020 13:08
אוהדי בית"ר היקרים, לא שמתם לב שלכאורה, עושים עליכם סיבוב? הבנאדם בא,שם כסף שנה אחת (בקושי)- בזמן הזה הוא מתראיין לתקשורת בארץ 43786743 + עוד כמה כתבות ב-BBC כדי להראות את עצמו כאיזה גיבור על שנלחם בגזענות. כדורגל שייך לאוהדים, הם לא צריכים לשים פעם אחת מיליונים כי הם משקיעים גם מכספם ברכישת מנויים/חולצות/כרטיסי למשחק והכי חשוב- מהזמן שלהם עבור המועדון שאותו הם אוהדים. הכסף שמר משה הזרים לבית"ר לא באמת בא כדי לקדם אתכם כמועדון כדורגל אלא רק כדי לקדם את השם שלו ואת עצמו, לכאורה (כדי שלא יתבע אותי כפי שתבע כל אוהד שקצת פגע לו באגו).
השב   •  00
65
שחקן ותיק23/02/2020 13:07
לדעתי השחקן הכי טוב שיש בקבוצה צריך לקבל גג מאה אלף דולר לעונה
השאר 60-80 אלף דולר
הרמה המקצועית מאוד נמוכה
בקושי משחקים 20-30 דקות במישחק ריצה
השב   •  00
64
דוד הכורדי23/02/2020 13:05
לפי ההגיון שלו, ואם נאמץ את המודל שלו, נקבל ליגה חלשה להחריד עם מקסימום 6 קבוצות בליגת העל.
ליגה שלא יהיה לה מה למכור בזירה האירופית והבינלאומית. ליגה שבה לא תהיה תחרות וקידום של ישראלים, כי גם שחקנים בינוניים יהיו טובים יותר מהזרים שינחתו כאן.
לא כל מה שמתאים לליגות במדינות אירופה הגדולות יעבוד גם כאן במדינה הקטנה שלנו.
אני מסכים שהרמה כאן לא גבוהה, אבל זה שלנו וזה מה יש. התוכנית של חוגג פשוט תהרוג את הליגה מבחינת הרמה.
חוגג בן אגדם חיובי שבא ותרם וכל הכבוד לו על זה, אבל מה שהוא עושה זה לנסות זה שנתחפש למה שאנחנו ממש לא.
השב   •  00
63
אדום בלב.23/02/2020 13:00
שתכף פושט רגל
השב   •  00
יוסי23/02/2020 13:49
כאוהד של קבוצה קטנה לתמוך ברעיון, זה יכול אולי לעזור לכם
השב   •  00
שם טוב23/02/2020 18:18
הפועל תל אביב 13 אליפויות 16 גביעים.ביתר ירושלים 6 אליפויות 7 גביעים.מי פה הקבוצה הקטנה ? תכף חוגג יסיים את הסיבוב התקשורתי שעשה עליכם ותחזרו לגודל הטבעי שלכם.
השב   •  00
.23/02/2020 19:35
השב   •  00
62
שי מהרצליה23/02/2020 12:56
במקום שיקח אותנו למעלה מנסה להוריד אותנו לקרקע ,אין לך כסף או לא רוצא להשקיע תגיד תודה שלום ולא להיתראות ,גם כך הפערים עים אירופה הולכים וגדלים כל שנה,עים נגביל את הקבוצות הגדולות אז בכלל חבל על הזמן שלנו !!
השב   •  00
הרבה יותר טוב23/02/2020 13:58
אם תשפר את שגיאות הכתיב האיומות שלך. אבל דחוף!
השב   •  00
אביגדור23/02/2020 17:24
השגיאות כתיב הוא כתב דברים עניינים תתייחס לזה או שלא תתייחס בכלל.
השב   •  00
61
לירון23/02/2020 12:56
ואומר: "חברים, לדעתי הזנב שלנו מיותר. סתם ציידים רודפים אחרינו בגלל הזנב, הוא פרוותי ומכוער, מפריע וצובר לכלוך.
לדעתי צריך להוציא חוק שכל השועלים מחויבים לקצץ את זנבם".
התחילו התלחשויות באסיפה וקולות בעד ונגד, עד שאחד השועלים הזקנים פנה למכנס האסיפה: "רק רגע ידידי. האם תואיל בטובך להסתובב ולהראות לנו את זנבך כרגע?"

מסתבר, שאותו שועל לא טרח לספר לחבריך שיום לפני במהלך הציד הוא זנבו נתפס במלכודת ונקצץ לחלוטין. והוא פשוט לא רצה להיראות נחות לעומת חבריך ולכן ניסה בתחבולה לגרום לאחרים להיות כמוהו.
השב   •  00
חוליגן23/02/2020 13:40
חופר
השב   •  00
אבי23/02/2020 16:20
איך זה קשור?
השב   •  00
60
אלון שער 723/02/2020 12:55
הבנאדם הלא אמין הזה נמצא שבוע בכדורגל וכבר מבלבל את המוח, לך הביתה פישר
השב   •  00
59
אילן23/02/2020 12:49
זה שקנית ביטקוין בזמן לא הופך אותך לגאון היה לך מזל ולא מעבר.לא רוצה להשקיע אז תעשה טובה עוף לנו מהעיניים ביתר תמצא מישהו אחר שישקיע בהםחתיכת חרטטן
השב   •  00
58
גיא23/02/2020 12:46
נשמע כמו רעיון טוב על פניו, אבל זה יגרור העלאת מחירי מנויים וכרטיסים. הכסף כן יצטרך להגיע מאיפשהו כי העולם לא ישתנה איתנו, והמחירים בשוק הם גבוהים בכל העולם. צריך למצוא פיתרון ביניים שהולך גם עם קהל האוהדים. יוזמה מבורכת, אבל האוהדים הם לפני הכיס של כל בעל קבוצה שהוא.
השב   •  00
57
עומר23/02/2020 12:44
תגלו אדם בלשון המעטה לא ממש אמין

כל דבר שהוא אומר או עושה כולל היבטים של מניפולציה ותכמנות
השב   •  00
56
יוסי23/02/2020 12:41
חייבים דבר ראשון לקבוע שאפס אפס נותן אפס נקודות ואז מאמנים כמו אבוקסיס ודומיו לא יקבלו במה קבוצה שלא מסוגלת להביא קהל שתרד ליגה. הכוונה לרעננה מכבי פתח תקווה. קרית שמונה ועוד. קבוצות אלו נשענות על הקבוצות הגדולות שיביאו קהל.
השב   •  00
55
דאן23/02/2020 12:41
השב   •  00
54
צהוב23/02/2020 12:35
אתם רק מנסים לפגוע בקבוצות הגדולות. מי שלא יכול להתחרות מתחיל לבכות. תורידו תקציבים תהרסו את הליגה וואלה גם הקהל יברח ונחסור לעשור הקודם החלש
השב   •  00
6 אליפויות בירוק23/02/2020 14:00
השב   •  00
53
ירוק מלידה23/02/2020 12:34
נמאס לך להשקיע אז אתה רוצה שכולם לא ישקיעו!! סמרטוט צבוע ובכיין לך הביתה ואמן ביתר תתרסק איתך יא אפס
השב   •  00
ביתרי23/02/2020 12:50
שזה לא הגיוני שמכבי חיפה עם 20,000 המנויים שלה ועם התקציב שלה תמודד מול קבוצה כמו רעננה עם התקציב שלה וכמות האוהדים המועטה שלה.מצד אחד יש תקציב ואלפיי מנויים למכבי ת"א,מכבי חיפה,באר שבע
השב   •  00
צהוב אלוף23/02/2020 13:32
ולא 14
השב   •  00
מכבי23/02/2020 19:52
ברור שרעננה לא אמורה להתמודד עם מכבי ועם חיפה ועם 20 אלף המנויים שלהן. כמו שריו ויאקנו וחיחון לא אמורות להתמודד עם בארסה וריאל ומיליוני האוהדים שלהן.
השב   •  00
52
שליימה23/02/2020 12:31
הבעיה היא שבעלים עשירים כמו מיטש ושחר לעולם לא יסכימו, הרי היכולת שלהם לשפוך יותר כסף היא זו שמביאה להם תארים ושליטה.
השב   •  00
51
שלומי23/02/2020 12:30
אין ספק שיש הגיון בדברים שלו.
השב   •  00
50
ביתרי23/02/2020 12:29
תקציב מקסימום 100 מיליון₪.מינימום מנויים 5000 לקבוצה .מכירת מניות לאוהדים שישקיעו בקבוצה ויצירת מועדוני אוהדים שישלמו דמי חבר בכל שנה .10 קבוצות בליגת העל ואיחוד הקבוצות הקטנות .
השב   •  00
דני לוי23/02/2020 16:33
זו הדרך אני חושב
השב   •  00
49
שימי23/02/2020 12:28
חוגג אין לו כסף לכן הוא עושה את המהלך הזה ובנוסף הוא עושה ערב התרמה לביתר
השב   •  00
48
ארז23/02/2020 12:28
צריך רפורמות בכדורגל הישראלי זה לא חדש. אבל מכאן ועד פייר פליי פיננסי ישראלי בנוסף לזה של אופא זה טמטום!
ואם ניקח את הדוגמא שלך קבוצה כמו חדרה שיש לה 1000 מנויים כמה הכנסה כבר יש לה מזה? הרי היא לא מועדון גדול שיכול לדרוש מחיר גבוה ואנשים יקנו!
השב   •  00
47
טרי יאנג23/02/2020 12:27
לצאת בכותרות סתם, זה בול מה שכולם עושים. בוא נתקדם וברגע שתביא תוכניות מסודרת נראה מה אומר האדון שהוא לא בעלים עונה אחת שלמה
השב   •  00
46
כורדי חכם23/02/2020 12:24
אני רוצה לברוח! לאן נכנסתי אני משקיע 80 מיליון! ומה אני מקבל ? ברוב העונה בקושי 5000 במשחקי בית
השב   •  00
45
צהבהב23/02/2020 12:24
לא מסוגל להיתמודד מצד אחד ורוצה להישאר בכדורגל מצד שני.עד שלא היגיע לכדורגל מי ידע מי זה חוגג.על הפרסום הוא היה משלם הרבה יותר כסף.שיחסיק את בית"ר אים לא מסוגל שימכור
השב   •  00
44
צהוב חכם23/02/2020 12:23
בחודש ויותר
אלו סכומים הזויים לליגה שלנו
שחקן מעולה יכול להרוויח 20אלף
אבל להרוויח 80 אלף בחודש או 100 אלף בחודש הגזמה פראית ולא מוצדקת
אין שחקנים בליגה הקיימת ששווים כאלה משכורות וזה כולל את שחקני מכבי וגם את חיפה
השב   •  00
43
מישהו23/02/2020 12:21
מסכים עם חלק מהדברים אבל יש דברים שהם סתם חיסכון.
השב   •  00
42
אבי23/02/2020 12:20
מה עם אירופה?
השב   •  00
41
smoky23/02/2020 12:20
הליגה תלוייה בחוקים של אופ"א וכו, אתה לא יכול פשוט להתנתק מהחוקים הבסיסיים של כדורגל כי אנחנו חלק מתאגידי הכדורגל..אז מה מחר נחליט שאין נבדל וזהו?
השב   •  00
40
שלף23/02/2020 12:16
זה חוק טוב נגד קבוצות תחתית אבל לקבוצה בטופ 6 זה ממש מפגר
השב   •  00
39
מיק23/02/2020 12:15
משהו עם קצת הגיון בטירוףזה שארבעת הגדולות יש שק בלי תחתית לא אומר שהכדורגל טוב מגיעים לאירופהומודחים עם זנב בין הרגלייםלפעמים פוגיעים פה ושם בשחקן זר בעל איכויות והקבוצה מרויחה אך לרוב תביאו 6 או 8 שחקנים זרים בינוניים ומטה והשחקן הישראלי ישב מתוסכל על הספסל ולא יעבור קבוצה כי השכר שלו גבוה אז מה הועילו חכמים.
השב   •  00
38
אריה23/02/2020 12:15
אולי האיש ההזוי הזה קיבל סוף סוף קצת שכל?
השב   •  00
37
אולי הוא צודק?23/02/2020 12:14
וזו ההתחלה לשנות את כל מה שקשור בכדורגל הכושל שלנו גם פיננסי וגם פיתוח שחקני עתיד ולא רק זרים , חוגג בהצלחה
השב   •  00
36
צהוב עולה23/02/2020 12:14
יהיו עוד אלפים שיקנו לו כמו הקבוצה של הפח שלך
השב   •  00
35
מיכאל23/02/2020 12:08
מי הליצן שהסכים לעשות דבר כזה?
14 קבוצות לא מספיק הכדורגל פח אשפה
14 פאקינג קבוצות??!?!?!?
תלמדו מהסקוטית.
השב   •  00
34
אורי23/02/2020 12:06
עשר קבוצות בליגת העל ארבע סיבובים בלי פלייאוף בלי קיזוז ארבע דרבי ארבע מכבי נגד חיפה ארבע ביתר הפועל ארבע באר שבע מכבי ועוד יכניס המון עניין וכסף לליגה ויעלה בודאות את הרמה
השב   •  00
33
TheGOD23/02/2020 12:01
רק אחרי זה יהיה אפשר בכלל לדבר על לשפר את הליגה.
הרמה כל כך נמוכה שקבוצות באות להסתגר והכדורגל נהיה מכוער ומשעמם חסר משמעות.
את מי מעניין עכו רעננה קש חדרה נס ציונה
בחייאת ראב ראבק?
עדיף שיהיה 6-8 קבוצות שכל משחק יהיה קהל ומלחמה ורק שהשינוי יבוא מלמטה דרך האקדמיות לכדורגל ויגדלו פה דור זהב כמו שעושים כבר שנים באירופה רק אז יהיה אפשר להרחיב את הליגה (עבודה של שנים)
אבל זה לא יקרה כי אנחנו מדינה תחת שאכפת לפוליטקאי רק מהכיסא שלו
יש כל כך אנשים חכמים ומוכשרים שיכולים לשנות את פני הכדורגל בארץ לרמה קיצונית, אבל מה לעשות שהכל פוליטיקה.
השב   •  00
32
יוסי פ23/02/2020 12:01
משהו בליגת הפח בישראל תבורך מושיקו
השב   •  00
31
רומן23/02/2020 12:00
1. לבנות מליגת העל והליגה השניה 16 קבוצות עם תקציב מינימום של 40 מליון שח.זה אומר לאחד קבוצות.למשל לאחד את בני יהודה, הפועל ת"א ,חולון ובת ים.
לאחד 3 קבוצות במגזר לאחת
לאחד בשרון 4-5 קבוצות לאחת!.
וכו הרעיון ליצור לפחות 10 קבוצות עם תקציב של 60 מליון.וליצור תחרות אמיתית בין הקבוצות.
2.לקבוע תקציב מכסימום.שיתחשב בקב שמתמודדות באירופה ועדיין שומר שלא יהיו פערים של פי 3 מהקבוצות החלשות.
3.כל הקבוצות יפרישו 8% מהתקציב לקופה משותפת שתחלק בסוף עונה לשלושת הקבוצות האחרונות את הכסף לרכישת שחקנים חדשים ולחיזוק. זה יעמיד כ 60-70 מליון ש"ח.
כל קבוצה תחוייב להקציב 5% מהתקציב לקבוצת הנוער ולא פחות מ2.5 מליון ש"ח.
4.תקציב הטוטו יחולק במתכונת שונה כך שהקבוצות החלשות יקבלו יותר.
ע"י הקטנת הפערים תגדל התחרות ויגדל העניין בליגה.
השב   •  00
30
ירוק בדם !23/02/2020 12:00
שחר גדול עלייך בכל הפרמטרים, אל תתיימר להיות כמוהו או דומה לו. הייחוד של שחר זה השיגעון והאהבה שלו למכבי חיפה ולא לכסף כמוך חמוד אוהד ב״ש קטן.בכל מקרה הרעיון שלך הוא מצויין.
השב   •  00
29
חיים23/02/2020 11:59
הכדורגל הישראלי עומד במקום עכשיו אתה רוצה לקחת אותו אחורה במקום להתקדם? זרים באיכות לא יגיעו לפה והישראליות עוד יותר יכשלו באירופה
השב   •  00
28
צהוב דרומי23/02/2020 11:59
הבנאדם מתראיין על בסיס שבועי, אין יום שהוא לא יוצר בו כותרת כלשהי
השב   •  00
27
בר23/02/2020 11:59
השב   •  00
26
אוראל23/02/2020 11:59
חוגג: הליגה לא מספיק חלשה בוא נחליש אותה יותראנחנו לא מספעק גרועים באירופה בוא נהייה יותר גרועים
השב   •  00
25
אריק23/02/2020 11:58
אין כספים שנכנסים ויש קבוצות שמביאות פחות מ100 אוהדים למשחקים. אין זכות קיום לקבוצות כאלה שלא יכולות להרים תקציב בשביל להשאר בליגה. הגבלת הקבוצות תפגע ברמה של הקבוצות הישראליות אל מול הקבוצות האירופאית. שיגיד את האמת חוגג, אין לו כסף להשקיע יותר והוא לא יודע איך לברוח מההתחייבויות שלו.
השב   •  00
24
רק מכבי23/02/2020 11:57
השב   •  00
23
מאיר23/02/2020 11:57
הכדורגל מזמן פשט רגל מבחינת יכולת ובעלי הבית ממשיכים לשלם עשרות מיליונים כמו פרייארים במקום להשקיע במחלקות הנוער
השב   •  00
22
מוטי23/02/2020 11:57
השב   •  00
21
ישראל23/02/2020 11:57
ממה ששמעתי. הוא צודק בהחלט, הכדורגל כאן חולני וחייב שינוי בזריז
השב   •  00
20
שלומי23/02/2020 11:57
איך בדיוק נתמודד באירופה ונביא שחקנים משמעותיים? גם ככה הרמה פח וכל שחקן שמחבר 3 מסירות יוצא לאירופה . ראיון עם אדם שלא ממש מבין ועושה סיבוב תקשורתי על הכדורגל.שלום שלום ואל תבוא לנו בחלום
השב   •  00
19
TalOfir23/02/2020 11:56
ברצוני לומר לך שאתה פשוט גאון.
השב   •  00
18
O_o23/02/2020 11:53
והמנהלת וההתאחדות מורכבים מבעלי הקבוצות, אז למה לא עשו את זה עד עכשיו?
יאללה. תעשו.. בהצלחה.
השב   •  00
17
מתן23/02/2020 11:53
עצה ידידותית. אל תפנה למיץ'' גולדהאר ויעקב שחר. הם לא סופרים אותך כרץ למרחקים ארוכים. הכסף שלך הוא עבורם לגרעינים של סופ"ש.
מה זה מיליון ש"ח לשחקן נערים ? בדיחה. הוא יעשה ממנו 10 מיליון.
השב   •  00
אלעד23/02/2020 12:07
נכון שגולדאהר ושחר בקנה מידה גדולים יותר, אבל אין צורך לזלזל. דבר שני לכל האוהדים לא להיות צבועים יש פה קבוצות שרצות לאירופה וגם עם כל "הכסף" עדיין קשה לקבוצות ישראליות. אז חלאס שטויות.
השב   •  00
מיקי23/02/2020 12:19
בעולם ואתה יודע מה כונתי
השב   •  00
אוהד חיפה מבוגר23/02/2020 12:35
מסכים עם הדעה שלך כנראה אתה לא בדיוק נער
אם אחרי שנה וקצת בתחום אתה אתה אדון חוגג רוצה לשנות מן היסוד כנראה שנכנסת לאזור לא שלך וזה לא לגנותך אלא הצעה באמת ידידות חבל לבזבז יותר ממה שהתכוונת
כי אי אפשר יהיה להרוויח כסף מכדורגל בטח ב 10 השנים הקרובות
השב   •  00
שלומי23/02/2020 21:47
לעומת הכסף של גולדהאר ושחר (יותר נכון של אשתו) אמיתי ומוחשי
השב   •  00
16
שחר23/02/2020 11:52
השב   •  00
15
ליאור23/02/2020 11:51
תקשיב, על פניו נשמעת הצעה הגיונית, ובריאה לליגת העל, היוצרת תחרותיות וכו וכו.. אך בוא נצא מנקודת הנחה, שהמנהלת לא אישרה את הצעתך, ואז מה? כולם חושבים שלא בא לך להקיע יותר, אתה מפחד שיגמר לך הכסף בשביל מה הייתה צריך את זה? אי אפשא לשנות מתכונת של שנים. זו דעתי.. חבל..
השב   •  00
14
אור23/02/2020 11:51
הגיע הזמן לעשות שינוי בכדורגל הישראלי להגדיל כמות זרים לעשות ליגה לאומית רק ישראלים צעיריםולהגביל את השכר שחקנים
השב   •  00
13
ירוק23/02/2020 11:50
שאתה תפשוט רגל יא מוקיון לא הליגה ומה זה רלוונטי שאתה פראייר שמציע מיליון שקל על שחקן נערים שלא בטוח שיהיה מקצוען בכלל
השב   •  00
12
עידן23/02/2020 11:48
למה להשקיע יותר אם אפשר להכריח את כולם להשקיע פחות? פשוט בן אדם מעצבן
השב   •  00
11
אורן23/02/2020 11:48
אז הוא רוצה לדפוק את הכדורגל הישראלי..הבנאדם איש שיווק בקושי סיים תיכון..בגלל הקשרים והרבה מזל הוא הצליח לעשות כסף..סתם אפסון שנתבע כל שבוע בבית משפט..שיעזוב את הכדורגל במנוחה הוא והאוהדים הפאטתיים של ביתר
השב   •  00
10
חיים23/02/2020 11:48
‏צריך שינוי וכל הכבוד על זה שהוא עושה את זה בהצלחה
השב   •  00
9
אדם23/02/2020 11:46
כאילו אם קבוצה שיש לה 800 אוהדים תעלה ליגה על עדשא אתם לא תתנו לזה לקרות? איזו שטויות
השב   •  00
8
שייע23/02/2020 11:46
זה תחביב, אף אחד לא אמר לך בוא תשקיע כסף ותפסיד זה בעיה שלך אתה רצית להיכנס לזה, מעבר לכך אפשר לראות את חדרה שהיא קבוצה עם 10 מיליון שקל שמגיעה לפלייאוף כמעט בפעם השנייה ברצף, עם משכורות נמוכות וכמעט בלי קהל, סימן שאפר לעשות את זה בהרבה דרכים, אתה רוצה להשקיע תשקיע, אתה לא רוצה תמיד אפשר לעשות כמו טביב.
השב   •  00
7
יוני23/02/2020 11:45
הכל רקוב אין סיכוי לשנות כלום.
השב   •  00
6
ביתרי23/02/2020 11:45
יזם מצליח ובעל רעיונות מקוריים.שאפתן ובעל חזון.
השב   •  00
5
מכביסט23/02/2020 11:44
זה להגביל את גולדאהר,שחר,אלונה ואולי ככה יצליח לגרד אליפות על מי הוא עובד, ממש מעניינת אותו הליגה.
השב   •  00
4
יוסי23/02/2020 11:43
כלום פה לא יעבור מכבי ומ. חיפה לא יתנו לזה יד
השב   •  00
3
אני23/02/2020 11:41
חוגג מלך עוד יהפוך את הליגה שלנו לאטרקטיבת באירופה וקבוצות שמצליחות באירופה לא יכול להיות שיש בליגה קבוצות כמו רעננה אשדוד נס ציונה וקרית שמונה שיש להם 10 מנוים בקושי
השב   •  00
אשדוד23/02/2020 13:10
מה הבעיה שלך תתעסק במשקפופר שלך שתחחר מאיתנו
השב   •  00
2
צהוב23/02/2020 11:40
נגמר לו הזולה אז בא הפוך על הפוך. מאז שהגיע קנה כמו מטורף.רצה לשלם 1.5 על 50 אחוז מאלמוג(אחלה שחקן) ילד שעוד לא שיחק בבוגרים
השב   •  00
1
אדם23/02/2020 11:38
כדי שכל יום תהיה כתבה עליו
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
נגןדני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
דני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
נגןבתא פרטי: מישל גרציג בהופעה של מאלומה
בתא פרטי: מישל גרציג בהופעה של מאלומה
נגןדיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
דיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */