יום שישי, 05.07.2024 שעה 15:09
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

בלבול: מאחורי כל מהלך שלנו יש חשיבה גדולה

מאמן מכבי חיפה לקראת בית"ר ירושלים ב-20:15: "יש לה שאיפות להיות בצמרת, תמיד קשה בטדי, כולן מאבדות נקודות", "מאמין שנבוא ונעשה את העבודה"

|
מרקו בלבול (שחר גרוס)
מרקו בלבול (שחר גרוס)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות שלה למשחק הקריטי הערב (שני, 20:15) באצטדיון טדי, בו שחקניו של מרקו בלבול יפגשו את בית”ר ירושלים במטרה להשיג שלוש נקודות ולצמק את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב לשלוש נקודות בלבד, ועל הדרך, להגדיל את הפער מהצהובים-שחורים שבמקום השלישי. המאמן הירוק דיבר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים, שהועברה בשידור חי כאן אצלנו באתר

בלבול: "הליגה קשה, כולם מאבדים נקודות"

בסיבוב הקודם כשהשתיים נפגשו באצטדיון סמי עופר, היו אלה הירוקים שיצאו עם ידם על העליונה כשגברו על השחקנים של רוני לוי 1:3. החבורה הירוקה תגיע לבירה עם התנופה מה-0:5 על הפועל תל אביב וכשהיא מחוזקת ביותר מ-5,500 צופים (כבר רכשו כרטיסים) שיעשו את הדרך לאצטדיון הירושלמי. כמו כן, מכבי חיפה מצטיידת בציוד תרמי לקראת הקור בירושלים והקבוצה תצא כבר היום לבית מלון בבירה, כשרפי אוסמו, מנהל הקבוצה, הביא שמיכות תרמיות עבור השחקנים.    

רפי אוסמו (שחר גרוס)רפי אוסמו (שחר גרוס)

מאמן הירוקים, מרקו בלבול, אמר לפני המשחק: “בית”ר היא קבוצה מצוינת, קל וחומר כשזה בטדי. יש לה שחקנים מאוד איכותיים, צריכים להיות אינטנסיביים, נחושים וממוקדים כדי לחזור עם שלוש נקודות. יש לנו את המטרות שלנו ורוצים לעמוד בהן, נעשה הכול כדי לחזור עם ניצחון”.

השינויים בסגל של הירושלמים: “אני חושב שכל משחק יכול להתפתח להרבה כיוונים, לא יודע בדיוק באיזו שיטה הם יפתחו אבל אנחנו מתכוננים לכל תרחיש אפשרי. כולם מכירים את כולם, בית”ר טובה אצלה בבית, נרצה שהקהל ייהנה מאיתנו ושתהיה אווירה טובה. באים לכל משחק במטרה לנצח וכך גם הפעם”.  

אלירן עטר (אורן בן חקון)אלירן עטר (אורן בן חקון)

הקור ותנאי מזג האוויר: “אני אתלבש מצוין זה בטוח וגם השחקנים מתכוננים. יודעים שיהיה קר, אבל בכדורגל אין תירוצים, נבוא לעשות את העבודה שלנו”.

ההזדמנות לצמק את הפער בצמרת: “עם עובדות אי אפשר להתווכח, צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו מבחינה מקצועית, לבוא ולתת הופעה טובה ולעשות הכול. אני מאוד מאמין שנעשה את העבודה שלנו במשחק הקרוב”.  

מרקו בלבול (שחר גרוס)מרקו בלבול (שחר גרוס)

המאזן של בית”ר בבית: “הליגה היא מאוד קשה, כולם מאבדים נקודות, ראינו את מכבי ת”א מול הפועל חיפה ואותנו נגד כפ”ס. צריכים להיות מאוד ממוקדים ונחושים והם עשו שינוי משמעותי מאוד בחלון הזה, כך גם ב”ש. לכולנו יש שאיפות וגם לנו. אני יודע מה אני רוצה מבחינה מקצועית מהשחקנים שלי וזה מה שאנחנו רוצים לעשות”.

פרשת מרטין האשק: “זה לא סוד שרצינו שחקן נוסף בקישור, האשק שחקן טוב, הדברים לא הסתדרו ואני מאחל לו בהצלחה. בקשר לאוטין הוא בסופו של דבר נשאר, נשתמש בו ואני מאוד מקווה שהוא יקבל את הצ’אנס להוכיח את עצמו. לאורך כל הדרך אמרתי שיש לי סגל טוב, שאמנם התקצר אבל הוא מאוד איכותי. השחקנים מקצוענים, נותנים הכול למען המועדון וסומך עליהם שימשיכו לעשות את העבודה”.  

מרטין האשק (איציק בלניצקי)מרטין האשק (איציק בלניצקי)

מצבם של מקסים פלקושצ’נקו ודולב חזיזה: “מקסים באמת נכנס והשתלב מצוין, היה טוב מול הפועל ת”א ואנחנו שמחים ששחקנים שנכנסים להרכב מוכיחים את עצמם. זה עשה לנו טוב, וזה טוב שיש תחרות. יש לי כאב ראש בריא מהבחינה הזאת. לא אשתף בהתלבטויות שלי להרכב, נצטרך להיות ביום טוב וזה מה שנעשה”.

התמיכה של הקהל שיגיע לטדי: “מה שהאוהדים עושים השנה זה נדיר ביותר, מגיעים למשחק חוץ ומרגישים כמו בבית. לנו רק נשאר לעבוד קשה ולהחזיר להם על התמיכה האדירה שהם נותנים לנו”.  

אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)

שחקני הרכש של בית”ר ירושלים: “בית”ר זה מועדון גדול עם שאיפות להיות בצמרת הגבוהה, הזכרתי גם את ב”ש מקודם ולכולם יש שאיפות. לא יהיה קל, תמיד קשה בטדי. צריכים לבוא מוכנים ומרוכזים, לשחק את המשחק שלנו ולעשות הופעה טובה. אני מאמין שנעשה משחק טוב. יש עוד הרבה מאוד משחקים ועוד את הפלייאוף, יש עוד המון נקודות, אין משחקים קלים וצריכים להמשיך בדרך שלנו ולנהל את הסגל בצורה חכמה ונבונה כדי שנמשיך קדימה”.

החילופים שהגיעו מוקדם יותר במשחקים האחרונים: “אני חושב שעל כל מהלך שאנחנו מבצעים פה יש חשיבה מאוד גדולה, מנתחים כל מהלך וחושבים על כל דבר, כל שינוי שאנחנו עושים הוא אחרי ניתוח מעמיק מאוד. משתמש בסגל כמו שאני חושב לנכון, הבחירות שלי נטו מקצועיות לטובת מכבי חיפה ולא שום דבר אחר”.   

מרקו בלבול (שחר גרוס)מרקו בלבול (שחר גרוס)

הוורסטיליות של יאניק ווילדסחוט: “הוא נמצא בתקופה טובה, הוא עוזר לנו הרבה לא רק בהתקפה אלא גם בהנגנה, הוא יודע לשחק גם פנימה, יש לו בעיטה טובה לשמחים שהוא עוזר לנו”.

הרכב משוער: ג’וש כהן, ארנסט מבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (מקסים פלקושצ’נקו), צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */