יום שישי, 05.07.2024 שעה 15:34
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

קטש: סומך על השחקנים שלנו, גם על הישראלים

מאמן ירושלים התייחס למיעוט הדקות של הישראלים לקראת חצי גמר הגביע: "מבינים את המשמעות של הגביע". זילברשטיין: "מקווים שהשיא לא יהיה חצי הגמר"

|
בר טימור, עודד קטש, גיא גודס ועוז בלייזר (שחר גרוס)
בר טימור, עודד קטש, גיא גודס ועוז בלייזר (שחר גרוס)

חצאי גמר גביע המדינה ייערכו מחר (שני) בהיכל מנורה מבטחים, כאשר עירוני נס ציונה תיאבק מול עירוני נהריה על המקום הראשון בגמר, כאשר במשחק הנוסף הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון ינסו להשיג את הכרטיס הנותר, כאשר מאמני הקבוצות והקפטנים דיברו במסיבת העיתונאים לכבוד המעמד. 

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש, התייחס להכנות ואמר: “אני לא מרגיש משהו שונה לעומת העונה שעברה, בעונה שעברה בארנה בירושלים היה עלינו אפילו יותר לחץ. גם אז היינו פייבוריטים, בגמר הגביע ניצחנו את ראשון בארנה ובחצי גמר הפלייאוף כאן בהיכל מנורה מבטחים הפסדנו להם. הפסדנו לאחרונה בליגה ואנחנו צריכים לחזור ולהוכיח שאנחנו קבוצה טובה ופשוט זה לא יהיה, גם אם יש פייבוריטים זה לא משמעותי. במעמדים כאלה חשוב ליהנות ולכל הקבוצות יש סיכוי שווה לזכות וכל אחד מגיע עם הלחץ שלו, אבל חשוב גם ליהנות מזה”.

מסע"ת לקראת חצאי גמר הגביע בכדורסל

על שילוב הישראלים: “אני חושב שהייתי שמח לקחת קרדיט על מה שקרה עם ליאור אליהו בעונה שעברה בגביע, אבל זה ליאור הביא את עצמו ביכולת טובה וזו הייתה הצלחה שלו. אנחנו משלמים מחיר על זה שיש לנו יותר זרים ורוטציות באירופה והמשחקים האחרונים בליגה זה תוצאה של זה. אני סומך על השחקנים שלנו וגם על הישראלים שידעו להתעלות, הם שחקנים טובים שמבינים את המשמעות של הגביע. הכל פתוח, זה פיינל פור וצריך לנסות לעשות את הכדורסל הטוב ביותר שלנו ולקוות שזה יעבוד מבחינתנו”.

עודד קטש וגיא גודס (שחר גרוס)עודד קטש וגיא גודס (שחר גרוס)

קפטן הפועל ירושלים, בר טימור, התייחס לקהל האדום: “כמובן שהקהל מאוד עוזר לנו, הוא ידוע בתמיכה הגדולה שלו ובכמות שהוא דוחף אותנו ואנחנו מצפים לראות אותם גם בחצי הגמר ומקווים להצליח לעלות לגמר. אני חושב שאי אפשר ללחוץ על כפתור ולעשות איזה סוויץ’, היו לנו משחקים לא טובים לאחרונה בליגה, ידענו לטפל בזה ולנתח את זה. עכשיו כולנו מבינים את החשיבות של הגביע וננסה להגיע מוכנים ככל הניתן לגביע”.

בר טימור ועוז בלייזר (שחר גרוס)בר טימור ועוז בלייזר (שחר גרוס)

מאמן מכבי ראשון לציון, גיא גודס, התייחס ליריבה האדומה מהבירה: “הפועל ירושלים קבוצה סופר חזקה וכישרונית, עם הרבה מאוד יכולות, גם בפנים וגם בחוץ ונצטרך לעבוד קשה ולחבר 40 דקות של מאמץ קבוצתי כדי לעשות הפתעה גדולה”.

קפטן מכבי ראשון לציון, עוז בלייזר, אמר: “אני מקווה מאוד שנצליח לזכות בתואר, הגענו למעמדים האלה בעונה שעברה ויש לנו משוכה לא קלה בדרך ונעשה הכל כדי להגיע לקרב על התואר. אני חושב שהעובדה ששיחקנו ביורוקאפ עוזר לנו, ירושלים קבוצה ברמה אירופאית והמשחקים ביורוקאפ מאוד עזרו לנו לשחק ברמות האלה ונקווה שזה ישתלם גם מול ירושלים”.

עוז בלייזר, גיא גודס, בר טימור ועודד קטש (שחר גרוס)עוז בלייזר, גיא גודס, בר טימור ועודד קטש (שחר גרוס)

מאמן עירוני נהריה, דני פרנקו, סיפר: “אני מקווה שהשיא שלנו זה לא לנצח שני משחקים ברצף העונה, אני מאוד שמח שאנחנו כאן. זו חוויה ענקית ואני שמח מאוד שאנחנו חוזרים למעמד הזה, אנחנו מוכנים יחסית ובריאים כמה שניתן וזה רק משחק אחד. זה יפה שהכל מסתכם בסופו של דבר לערב אחד, יש עיר שלמה שתתמוך בנו ואני מקווה שנצליח לעשות את העבודה”. 

דני פרנקו וטוני גפני (שחר גרוס)דני פרנקו וטוני גפני (שחר גרוס)

קפטן עירוני נהריה, טוני גפני, אמר: “אני יודע שהם יבואו עם תוכנית משחק שונה לגמרי, אנחנו נהיה בריאים יותר וגם הם ואני לא חושב שיש קשר בין המשחק הקודם למשחק הזה. אני לא חושב שאנחנו אנדרדוגים, צריך רק לנצח בשני משחקים כדי לזכות בגביע. בפורמט של פיינל פור זה לא באמת משנה, אני חי בשביל הזדמנויות כאלה, זה לא קורה בכל שנה. כשחקן אני מרגיש אותו דבר כמו שהרגשתי כשהייתי בירושלים”. 

טל דן וטוני גפני (שחר גרוס)טל דן וטוני גפני (שחר גרוס)

מאמן עירוני נס ציונה, נדב זילברשטיין, התייחס למעמד: “זה מאוד משמעותי מבחינתנו בתור מועדון צעיר שגדל משנה לשנה, הן בכל מה שקשור בעלייה בליגת ווינר סל ובהשתתפות באירופה בשנתיים האחרונות וזה חלק מבניית מסורת של מועדון ודרך ויש לנו רצון מאוד מאוד גדול ותשוקה ענקית להצליח במשחק מחר ובדרך שלנו במעמדים כאלה גם בעתיד. כל הזמן אנחנו מגיעים לשיאים, אחת המטרות שלנו היא להיות בחצי גמר הגביע כל שנה ואולי גם בפיינל פור של הפלייאוף, אמנם אנחנו מוגבלים, אבל גם להיות פה עכשיו זה סוג של שיא ואנחנו מקווים שזה שיא זמני ושנשיג אפילו יותר”.

קפטן עירוני נס ציונה, טל דן, הוסיף: “אנחנו מוכנים, מאוד רעבים להצליח, עבדנו קשה ואנחנו מאוד רוצים לעשות היסטוריה בשביל המועדון והעיר שלנו ביחד עם התמיכה של הקהל שיעשו פה אווירה מיוחדת מאוד. כולם יודעים מה היכולות של ג’יי פי טוקוטו, פרט לצד המקצועי הוא אחלה של בחור, נחמד מאוד ואנחנו שמחים שהוא איתנו”. 

נדב זילברשטיין, טל דן, טוני גפני ודני פרנקו (שחר גרוס)נדב זילברשטיין, טל דן, טוני גפני ודני פרנקו (שחר גרוס)

יו”ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, בירך: “אנחנו מאחלים לקבוצות שבוע מוצלח ומשחקים מהנים ואני בטוח שמשחקי הגביע, כתמיד, יספקו הנאה גדולה. ההתנגשות בין שידור חצי הגמר השני למשחק הכדורגל בין בית”ר ירושלים למכבי חיפה? אנחנו אמנם מדינה קטנה, ספורט לא יותר מדי, אבל לכל אחד יש את האינטרסים שלו ומאמין שאוהדי הכדורסל יצפו במשחק חצי הגמר, אבל אין לנו איך לשלוט בזה”.

עמירם הלוי (שחר גרוס)עמירם הלוי (שחר גרוס)

גם מ”מ מנכ”ל הטוטו, יעל אלמור, בירכה: “גם השנה טוטו ווינר גאה להיות נותן החסות של גביע ווינר סל, כל חובבי הספורט יודעים שלגביע חוקים משלו, הפתעות וסנסציות. אני מבקשת מהאוהדים לשמור על האהבה של כולנו למשחק ולשמור על הגינות. מאחלת לקבוצה הטובה ביותר להניף את גביע ווינר”.

יעל אלמור (שחר גרוס)יעל אלמור (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */