יום שבת, 21.09.2024 שעה 10:29

היום: קובי מוסא יעיד על הניסיון לחסל אותו

כשלוש שנים לאחר שהמשטרה נטרלה מטען שהונח מתחת לרכבו, כדורגלן העבר יעיד בשיחת וידאו מיוחדת מארה"ב. בעדותו במשטרה ציין שם של אדם בו הוא חושד

|
קובי מוסא (משה חרמון)
קובי מוסא (משה חרמון)

כדורגלן העבר, קובי מוסא, אמור להעיד היום (שני) בשיחת וידאו מיוחדת מארצות הברית ישירות לבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת משפט שמתנהל נגד אבנר הררי ואבישי בן דוד, שלפי כתב האישום קשרו קשר עם אחרים לגרום למותו. כזכור, הפרקליטות מאשימה כי על פי הנחייתו של הררי, בן דוד עומד מאחורי רכישת והנחת מטען מתחת לרכבו של מוסא כדי להביא למותו.

לפני כשלוש שנים, כאשר מוסא שהה באימון של הפועל רמת השרון, בה שיחק אז, המשטרה נטרלה מטען חבלה מתחת לרכבו שחנה בחניה של המועדון. מוסא חויב לתת את העדות שצפויה להתנהל מחר, לאחר עדותו במשטרה, שמסר ב-17.2.2017.

קובי מוסא (מערכת ONE)קובי מוסא (מערכת ONE)

באותה עדות שחקן העבר העבר אמר בין השאר: “באותו בוקר לקחתי את הילדים לבית הספר ברחוב נורדאו ליד הבית שלי. בשעה 8:30 כבר הייתי בבית הספר, הורדתי את הילדים בשער, ירדתי מהרכב, הלכתי לילדה, נישקתי אותה וחזרתי לרכב. עשיתי ירידה של 100 מטר ברוורס, המשכתי  על רחוב נורדאו לבית קפה שנמצא ברחוב, אני לא זוכר את השם שלו”.

“חניתי על המדרכה בצד בסביבות 8:40, הגעתי לבית קפה. יצאתי מהרכב הזמנתי קפה ולקחתי את זה לרכב, הייתי בבית הקפה כ-5 דקות. משם נסעתי לאימון באצטדיון של רמת השרון, שם החניתי את הרכב, ירדתי לאימון ונכנסתי לחדר ההלבשה. פתאום נכנסו שחקנים זרים ואמרו לי שיש בלגן בחוץ עם המשטרה, לא נתנו לשחקנים לצאת ואז פתאום קראו לי".

ניידת משטרה (חגי מיכאלי)ניידת משטרה (חגי מיכאלי)

חוקר: “האם אתה מבין שהניחו לך מטען ברכב?

מוסא: "כן".

חוקר: “האם אתה מהמר?

מוסא: "בקטנה, מהמר בווינר ובאינטרנט לפעמים פה ושם".

בעדותו מוסא העיד בשם של בן אדם מסוים ונשאל: “למה לדעתך ירצו לפגוע בך?” והשיב: "חושבים ובטוחים שאני הרסתי משפחה ושהייתי עם בחורה נשואה וזה אנשים לא נורמליים". בהמשך עדותו הכחיש שעשה זאת.

חוקר: "ואתה חושב שהוא עד כדי כך שונא אותך שיחפש לשים לך מטען ברכב ולפגוע בך?”

מוסא: "כן". 

עורך הדין, שי רודה, המייצג את בן דוד, מתכוון לחקור מחר את מוסא כמו גם עורך הדין שמייצג את הררי.

עורך הדין שי רודה (צילום: מוטי קמחי)עורך הדין שי רודה (צילום: מוטי קמחי)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */