רז אמיר
|
מכבי תל אביב חתמה בשבוע החולף את מבצעי "ילו פריידיי" שלה והצליחה לשבור את שיא המכירות מהשנה שעברה כאשר הפעם הסכום חצה את רף חצי מיליון השקלים ונושק לכיוון ה-600,000. בעונה שעברה הצהובים הצליחו להגיע לסכום הקרוב לחצי מיליון ש"ח ונראה כי הפעם אחת הסיבות המרכזיות לשבירת השיא הייתה חולצת החוץ הכחולה שכל המלאי שלה אזל בזמן מהיר במיוחד.
במועדון מרוצים מאוד מימי המכירה ומההכנסה הגבוהה. צריך להסביר כי כמו בכל העולם, טרנד ה”בלק פריידיי” ודומיו, נועד כדי למכור מלאי שנותר במחסנים. כך, בימים הראשונים של ה”ילו פריידיי” היו הרבה פריטים שנמכרו בעשרה שקלים, כמות הפריטים שהוצאו הייתה גדולה במיוחד, במכבי ת"א החליטו להעניק משלוחים בחינם למי שהזמין במעל 199 ש"ח, וחלק מהפריטים היו סחורה של ייצור עצמי מהעונה שעברה כמו חולצות שוער שנחטפו.
בנוסף החליטו במכבי ת"א להעניק לחברי מועדון האוהדים "פוראבר" מתנה סודית, כאשר הם נכנסו למסך ההזמנה והיו יכולים להפעילה. מדובר היה בכרית לטיסה, ובנוסף היה גם שובר הנחה לבעלי "פוראבר" בגובה 50 ש"ח. כתוצאה מכל אלה, אוהדים רבים רכשו מוצרים שהם לא רק "חולצה ומכנסיים" אלא ממש מילאו עגלות קניות.
בין הפריטים שנרכשו היו גם חבילות מיוחדות כמו ליווי של שחקנים אל כר הדשא, ליווי של הקפטן והשיא היה חבילת כרטיסים לשער 4 לשלושת משחקי הבית הקרובים. כ-700 חבילות נמכרו בעלות של 100 ש"ח, משמע, כ-33.3 ש"ח לכרטיס. מבחינת מכבי ת"א מדובר בהצלחה גדולה מאוד שהוכיחה שוב כי כשעושים זאת נכון, האוהד הישראלי כן צורך מרצ'נדייז של קבוצתו.