יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:32

יחזקאל: לא מבין למה סידי התפטר, רציתי שיישאר

המנהל המקצועי של מרמורק הגיב על עזיבת המאמן בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. סידי: "מאוכזב ממרמורק, לא ממנו". התכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית נדבר עם ניסן יחזקאל, המנהל המקצועי של הפועל מרמורק, על התפטרותו של המאמן ניב סידי. בנוסף, נדון על פרשת הגניבה של שחקני הכדוריד ונתכונן לקראת הדרבי התל אביב הגדול בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב. מעבר לכך, נתכונן לקראת המשחק בין הפועל כפר סבא להפועל באר שבע ונדבר על זכייתו השישית של ליאו מסי בכדור הזהב.

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים (חגי ניזרי)יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים (חגי ניזרי)

טפר: “הכי קל היה לי לתרץ שאין מספיק מצלמות, קם מהארבע הקיימות צריך להוציא תוצאות טובות יותר”

מנכ”ל איגוד השופטים יריב טפר, התראיין בתוכנית בנושא ה-VAR.

מה דעתך על ה-VAR, השתלב בליגת העל או לא?
“הוא משתלב באופן יחסי למטרות שהצבנו. המבחן הסופי צריך להיות בסוף העונה. מבחינת זמן משחק, בסך הכל בדקה וחצי, דקה וארבעים בממוצע זה מה שלקח ה-VAR במשחקים. כשאנחנו בוחנים משהו אנחנו מסתכלים באופן סטטיסטי על כל המשחק ולכן לקחת משחק אחד ולבחון אותו זה לא נכון”.

חוויית הצפייה פחות טובה?
“מסכים שצריך להשתפר, אבל צריך תמיד להשוות למצב של לפני שהיה את ה-VAR. כל שינוי בחיים בכל תחום לוקח זמן לעכל אותו ולוקח זמן גם לצופים. אני לא כועס על התחושה של הציבור, שאולי יש מקומות שאנחנו צריכים להיות יותר טובים, אבל צריך לבחון את התהליך הזה לאורך זמן. אנחנו נשתפר ונעשה את הדברים בצורה טובה יותר”.

יריב טפר (נעם מורנו)יריב טפר (נעם מורנו)

יש סיכוי שיהיו יותר מצלמות?
“זו לא החלטה שלי, זו החלטה של זכיין השידור בהסכם שלו מול המנהלת. הכי קל היה לי לתרץ שאין מספיק מצלמות. אין ספק שאם יהיו יותר מצלמות אז המצב יהיה טוב יותר, אבל עדיין גם עם הארבע מצלמות הקיימות אפשר להוציא תוצאות טובות. זה תהליך, השבת האחרונה הייתה שבת לא טובה, אנחנו נשתפר ונהיה טובים יותר”.

זוהר: “במעמד חד-פעמי, הפועל יכולה לעשות משהו מול מכבי תל אביב”

שחקן העבר של מכבי תל אביב, איציק זוהר, דיבר על הדרבי המסקרן במחזור הקרוב.

הפערים בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב גדלים.
“הפערים גדלים מבחינת הסגלים, מבחינת האיכות, התוצאות, הניהול, והרשימה עוד הולכת ומתארכת, אבל לפעמים כשאתה מגיע למעמד כמו הדרבי ואתה מראש מגיע קטן כמו הפועל במשחק הזה ואף אחד לא מצפה שתעשה כדורגל אלא תעשה בלאגן, שום דבר על טקטיקה ושמקטיקה, יכולים לעשות משהו”.

איציק זוהר (רדאד ג'בארה)איציק זוהר (רדאד ג'בארה)

אתה עדיין רואה משחקים?
“כמעט ולא. למה? אני לא רואה כי אין בזה כזה עניין. מדברים על הכדורגל שלנו שהוא לא מצליח להתקדם ולהעלות את הרמה. אז לפעמים יש זרים יותר איכותיים ולפעמים יש דור יותר טוב או פחות טוב, אבל לא יכול להיות שבהלך כמעט ליגה שלמה יהיו בסך הכל 3-4 משחקים בלחץ שהם ברמה, עם קצב, בעניין, עם גולים שגורמים לך לחשוב שיש פה כדורגל אמיתי. צריך לייצר ליגה מצומצמת, יותר שוויונית ויותר תחרותית”.

הפועל יכולה להוציא משהו מהמשחק הזה?
במעמד חד פעמי אפשר לעשות משהו. להלחם, לצופף ולשחק קשוח. הפועל יכולים להסתכל בלבן של העיניים של מכבי תל אביב רק עם הקרבה, נחישות, משחק קשוח, לא עם כדורגל, אין סיכוי”.

ניסן יחזקאל (איציק בלניצקי)ניסן יחזקאל (איציק בלניצקי)

יחזקאל: “אני עד עכשיו לא מבין למה סידי התפטר”

ניסן יחזקאל, המנהל המקצועי של הפועל מרמורק, התראיין בנושא ההתפטרות של מאמן הקבוצה, ניב סידי.

מה הצד שלך ניסן, ניב סידי פוטר או התפטר?
“ניב התפטר, הוא הודיע שהוא מסיים את תפקידו. אני די הופתעתי מהמהלך שלו כי אני זה שהביא אותו למרמורק. אם לא ניסן יחזקאל מביא אותו למרמורק יכול להיות שהוא היה עד היום מאמן בנבחרת האומנים על כל הכבוד. אני מכיר אותו עוד מאז והבאתי אותו להיות עוזר מאמן במרמורק לפני שנתיים. בחור טוב, אבל הוא אכזב אותי בהתנהלות שלו”.

אתה הסיבה? הראית לו את הדרך החוצה?
“ממש לא, להפך אני רציתי שיישאר. אני לא פיטרתי אותו, הוא התפטר לבד. למה? אני עד עכשיו לא מבין מדוע הוא עשה את זה. עוזר המאמן, משרה שבעל הבית רצה לקצץ כדי להתייעל. הוא פיזר כספים והוא רצה לעשות התייעלות במועדון, בסך הכל רצה לקזז 2-3 משרות ואחת מהן זה עוזר המאמן. בעל הבית חשב לחסוך את המשרה הזו כדי להתייעל, זכותו. אז הוא התפטר בגלל שביקשו מעוזר המאמן שלו ללכת? זה לא רציני”.

ניסן יחזקאל (חגי מיכאלי)ניסן יחזקאל (חגי מיכאלי)

מבחינה כלכלית יש בעיות במרמורק?
“שום בעיות”.

אז למה רציתם להתייעל? אתה סותר את עצמך.
“ממש לא. בעל הבית משלם משכורת של סכומים שלא היו בליגה א’ מעולם, סכומים מאוד יקרים. ראה בעל הבית שהתוצאות והיכולת לא מספקות אותו לא מתאים לו השכר לעומת איך שהקבוצה נראית. החליט על קיזוז, אמר לשחקנים כל מה שתקזזו הולך למענק עלייה, ועובדה שכל השחקנים הסכימו, כולל הצוות המקצועי, כולל אנשי המשק”.

גם המאמן המתפטר, ניב סידי, עלה לדבר.

אהלן ניב סידי. למה אתה לא עונה לו לטלפונים?
“כמו שאמרתי, נעשו פה דברים מהרגע הראשון שהראו לי את הדרך החוצה, לא יודע מי. אני לא יודע מי במועדון הזה מחליט כרגע. נלחמתי חצי שנה לדוגמה על לעבור למגרש בנס ציונה ופתאום יום אחרי שעזבתי אפשר לעבור לנס ציונה”.

ניב סידי (איציק בלניצקי)ניב סידי (איציק בלניצקי)

יחזקאל: “איתי לא דיברת על נס ציונה. איתי דיברת פעם אחת רק לגבי שחקן ועשיתי מה שביקשת. זו הייתה האינטראקציה היחידה שלך איתי במשך שלושה שבועות. אני מחפש אותך שלושה ימים ואני מדבר עם אבא שלך ואומר לו שאתה לא עונה לי. ידעתי שאתה הולך להתפטר ולא רציתי”.

סידי: “האלפיים שקל של העוזר מאמן זה מה שיעזור? באמצע משחק אימון ככה מודיעים? כל השחקנים יודעים לפניו?”

יחזקאל: “אני הייתי לפני המשחק ואתה התעלמת ממני”.

סידי: “לא התעלמתי ממך”.

סידי, אתה מאוכזב מניסן יחזקאל?
“אני לא מאוכזב ממנו באופן אישי, אני מאוכזב מהפועל מרמורק וזה הכל”. 

ניסן, האם קובי סידי, אבא של ניב, היה צריך להעביר 400 או 500 אלף שקל ולא העביר ובגלל זה ניב סידי הלך הביתה?
“לא יודע”.

האם אייל גולן והמנהל שלו לשעבר בני פרץ היו צריכים להעביר גם הם סכום ולא העבירו, ובגלל זה אין כסף במרמורק?
“אתה באמת שואל אותי על אייל גולן ובני פרץ? אתה שואל אותי שאלות שאני לא יודע. אני הגעתי למרמורק רק לפני כשלושה שבועות דרך מוטי אברג’יל”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */