יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:45

"מקווים שנקבל את הזכות להמשיך בפרויקט"

שחקני נבחרת הנוער בכדוריד, אמיר שניידר ולידור פסו, שנעצרו בגרמניה בחשד לגניבה, היו בבירור. מכתב נשלח לאיגוד בשם השחקנים: "מצרים על הנסיבות"

|
לידור פסו (נעם מורנו)
לידור פסו (נעם מורנו)

שני שחקני נבחרת הנוער בכדוריד, אמיר שניידר ולידור פסו, שנעצרו בגרמניה בחשד כי לכאורה גנבו פריטים מחנות בגומרסבאך בזמן שהיו במסגרת “פרויקט גרמניה” של הענף הישראלי, הגיעו היום (שני) לבירור במשרדי האיגוד בתל אביב.

השניים נחקרו במשטרה הגרמנית ושילמו קנס, ובעקבות זאת הושעו מפעילות בנבחרת הנוער והוחזרו באופן מיידי לארץ לבירור כשהם מלווים על ידי חבר הנהלת האיגוד פיני לייבוביץ’ שהיה בביקור בגרמניה.

אמיר שניידר ויהב ארגמן (נעם מורנו)אמיר שניידר ויהב ארגמן (נעם מורנו)

כעת, השניים הופיעו לבירור בפני אנשי האיגוד, בהם נמצאים מנכ”ל האיגוד אריק דויטש, מנהל הפרויקט גלעד נתן, מנהל הנבחרת יוני שרצר שנכח בארץ בביקור בזמן האירוע ונציג מהוועדה המקצועית של האיגוד צחי וייס. בעוד יומיים שרצר יטוס לגרמניה על מנת לקבל מידע נוסף מהמשטרה המקומית שחקרה את האירוע, לצורך הבדיקה של האיגוד, ולאחר מכן שניידר ופסו צפויים לעמוד לדין משמעתי.

עורך הדין יהב ארגמן (נעם מורנו)עורך הדין יהב ארגמן (נעם מורנו)

השחקנים הגיעו לישיבה כשהם מלווים בבני משפחותיהם, כאשר שניידר הגיע גם עם עו”ד יהב ארגמן שמייצג אותו בפרשה.

לפני הפגישה נשלח מכתב לאיגוד בשם כל השחקנים: “אנו מצרים על הנסיבות בהן אנו כותבים מכתב זה אבל חשוב לנו דווקא בזמן הזה להוקיר תודה על הפרויקט בו אנו זוכים לקחת חלק. את התנאים שקיבלנו לא נוכל לקבל באף מקום אחר ואין ספק שבשנה הזו התרומה של הפרויקט הייתה משמעותית לנו כשחקנים. אנו מודים לכל מי שעזר לנו ומקווים שנקבל את הזכות להמשיך בפרויקט הזה, ולא רק אנחנו אלא גם לשחקני העתיד שחבל שלא ישתתפו בפרויקט שבו לקחנו חלק”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */