יום שלישי, 02.07.2024 שעה 19:51
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

אופואדו הפך לחלוץ המוביל: יכול להיות טוב יותר

הניגרי מחזיר על הקרדיט, גולסה אחרי ה-0:2 על רעננה: "מכבי ת"א היא היריבה הגדולה ביותר של מכבי ת"א", איביץ': "זה מרשים שלא ספגנו תשעה משחקים"

|
צ'יקו אופואדו חוגג עם החברים (רדאד ג'בארה)
צ'יקו אופואדו חוגג עם החברים (רדאד ג'בארה)

צ'יקו אופואדו הופך לחלוץ המוביל של מכבי תל אביב ואם השער נגד מ.ס. אשדוד לא הבהיר זאת וגם לא המשחק הטוב שלו מול הפועל באר שבע, אז אמש (שבת) אחרי 10 דקות הוא הראה לכולם שמקומו בשפיץ הצהוב הרבה לפני ניק בלקמן עם שער יפהפה ותוספת של בישול ליונתן כהן במחצית השנייה. "צ'יקו יכול להיות טוב יותר", אמר המאמן הסרבי על חניכו המצטיין ונראה כי גם פה, כמו בלא מעט מקרים אחרים העונה, זהו ניסיון של איביץ' להוריד אל הקרקע. 

"אני לוקח מהמשחק הזה את כך שלא ספגנו. זה מרשים לא לספוג בתשעה משחקים", אמר איביץ' על המשחק של חניכיו שהציגו מחצית ראשונה טובה אותה הצליחו לסיים רק עם 0:1 ובמחצית השנייה חוו יותר מדי רגעים מדאיגים כאשר השער של רעננה די ריחף באוויר. "המחצית הראשונה התחילה טוב מאוד עבורנו, שלטנו בקצב ובמשחק והיינו הטובים על המגרש. במחצית השנייה איבדנו את הראש ב-20 הדקות הראשונות והיה לנו מזל בחלק הזה של המשחק". 

איביץ׳: צריכים להיות מרוצים מהנקודות

בסופו של דבר במכבי ת"א יצאו מרוצים אך שוב עם חומר לעבוד עליו באימוני השבוע עד למשחק מול הפועל חיפה בבלומפילד. "לסיים בחוץ עם 0:2 אחרי ניצחון במשחק העונה כמה ימים קודם? אנחנו יכולים להיות מרוצים מכך. רעננה הגיעה ליותר מצבים מבאר שבע ועל זה צריך לשים דגש. אנחנו צריכים לעבוד ולדעת איך לחזור למשחק כאשר היריבה צוברת ביטחון". 

כמו כן, בקבוצה מבינים כי כאשר קצב צבירת הנקודות זהה לקצב של העונה שעברה, ואחרי שניצחו את שלוש היריבות לאליפות, שגם העונה זה ברגליים שלהם. "מכבי ת"א היא האויבת הגדולה של מכבי ת"א, אך אנחנו מכבדים את כל היריבות ואין ספק שהן טובות יותר מהעונה שעברה. העונה הזו הרבה יותר קשה עבורנו. גם העונה שעברה לא הייתה קלה, לא קל לנצח 30 משחקים ולהפסיד רק אחד", אמרו.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם יונתן כהן (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם יונתן כהן (רדאד ג'בארה)

איביץ' נשאל על הרוטציה שלו כאשר למשחק אמש הגיע עם שינוי אחד - אייל גולסה שפתח בהרכב אחרי שנה על חשבונו של רוסלן ברסקי, בעוד ארון שוינפלד שב לספסל במקום אורוש ניקוליץ'. "כל השחקנים עובדים באימונים, אני עוקב אחריהם ובאופן נורמלי קשה להחליף הרבה שחקנים כאשר יש לנו משחק אחד בשבוע. אם היו עוד משחקים, היינו נותנים הזדמנויות ליותר שחקנים ומרחיבים את הרוטציה. אנחנו מחכים כעת לגביע, כולנו רוצים לזכות בו וכולנו רוצים לראות את השחקנים שלא משחקים מקבלים את ההזדמנות לעשות זאת ועוזרים לנו להשיג הצלחה", אמר המאמן.

איביץ' אף סיפק עדכון בנוגע לפציעה של אורוש ניקוליץ', שנעדר בשל כאבים בברכו: "הפציעה של ניקוליץ' לא רצינית. מה שחשוב מבחינת השחקנים האלה שישבו הרבה זמן בחוץ, זה איך הם חוזרים אחרי כל כך הרבה חודשים. לא קל לחזור ולשחק. אייל גולסה פתח רק היום לראשונה אחרי שנה שלמה. הפציעה של ניקוליץ' נפתרה, עכשיו קרה משהו אחר אבל הוא לא מסוכן. זה משהו קטן שהוא צריך להתגבר עליו והוא יחזור לשחק". 

אייל גולסה עם הכדור (רדאד ג'בארה)אייל גולסה עם הכדור (רדאד ג'בארה)

את המשחק סיכם אייל גולסה שכאמור חזר לפתוח אחרי שנה פחות יום: "הרגשה מצוינת לפתוח אחרי שנה ועוד לנצח. צריך להישאר בריא בעזרת השם ולעזור לחברים כמה שיותר. היה לי ברור מההתחלה, מהרגע שנפצעתי, שאני אחזור. אני יודע על שחקנים שחזרו מפציעה כזו יותר מאוחר ממה שאני חזרתי. אני שמח, אני עובד קשה ועבדתי קשה ועכשיו צריך לשמור על עצמי". 

השער המהיר והירידה ביכולת לאחר מכן: "אני חושב שהתחלנו ממש טוב ולי אחרי כמה שניות היה מצב שהייתי חייב לכבוש. היו לנו כמה מצבים ממש טובים, חלה ירידה קלה, לא ספגנו מחזור תשיעי כבר ומגיע קרדיט להגנה ולטננבאום. אני חושב שהיינו חייבים לתת את השני עוד לפני המחצית אבל זה לא הלך, הכל היה לאט. בכל משחק אפשר לספוג, אנחנו לא משחקים נגד קבוצות חלשות ורעננה מקשה על כל קבוצה שהיא שיחקה נגדה". 

אייל גולסה מול דויד מתאוס (רדאד ג'בארה)אייל גולסה מול דויד מתאוס (רדאד ג'בארה)

מה מרשים אותו במכבי של העונה: "אני חושב שמשחק ההגנה שלנו ממש טוב. אנחנו עובדים ביחד יותר. גם בשנה שעברה היינו מחויבים ממש אבל השנה אתה רואה את זה בכך שאנחנו לא סופגים. 90 אחוז מהקבוצות סוגרות נגדנו את המשחק אז ברור שיהיה לנו יותר קשה לכבוש, אז תמיד נצטרך את המסירות הכפולות או את מיכה עם המסירות שלו". 

היריבות בצמרת: "את האמת אני לא יודע מי משחקות היום. אני לא מתעסק בזה. אני מתעסק רק במכבי ת"א, באמת. מכבי ת"א היא היריבה הכי גדולה של מכבי ת"א, בשיא הרצינות". 

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */