יום שישי, 05.07.2024 שעה 20:16
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

טימור: הכדורגל הישראלי מוערך יותר מהכדורסל

הקפטן החדש של הפועל ירושלים פותח עונה בראיון מיוחד ל-ONE על ביטול החוק הרוסי, הוויתור על חלום היורוליג, המטרות וליאור אליהו: "זה היה מתסכל"

|
בר טימור (חגי מיכאלי)
בר טימור (חגי מיכאלי)

אחרי שתי אליפויות, גביע מדינה אחד ושלושה גביעי ווינר, בר טימור פותח את עונתו השישית במדי הפועל ירושלים בשינוי אחד קטן – הפעם הגארד בן ה-27 פותח עונה כקפטן, כאשר הזכייה בגביע ווינר רק פתחה את התיאבון לעונת הבכורה בתפקיד החדש.

כעת, טימור התפנה לראיון מיוחד ל-ONE לקראת פתיחת העונה מול עירוני נס ציונה והתייחס לתפקיד הקפטן, לציפייה לדקות משחק, לביטול החוק הרוסי, למעמדו של שחקן הכדורסל הישראלי לעומת שחקן הכדורגל, לוויתור של הפועל ירושלים על חלום היורוליג, לתקוות להנחית את הפיינל פור של ליגת האלופות בבירה, למיעוט הדקות של השחקנים הישראלים, לנבחרת העתודה ולפיינל פור. 

זלמנסון: כולם פה מחוייבים לתהליך

אתה פותח עונה שישית בהפועל ירושלים, אבל כמה פתיחת העונה הנוכחית מיוחדת מבחינתך בתפקיד החדש שקיבלת כקפטן?
״אני מת כבר להתחיל, כולנו. ההכנה בקדם העונה עזרה לנו מאוד, עשינו הרבה אימונים טובים עם הכנה מאוד אינטנסיבית ואגרסיבית ועשינו הכנה טובה. חמישה שחקנים נשארו מהעונה שעברה וזה מאוד חשוב להמשכיות שלנו וגם מי שהגיע יודע מה רוצים ממנו ולאן הוא הגיע, בסך הכל אני חושב שהשתפרנו״.

מה הציפיות העונה?
״אני חושב שהציפיות בהפועל ירושלים אף פעם לא משתנות, אנחנו תמיד רוצים להילחם על תארים ולהגיע לרגעים האלה ולהתמודד על התארים. גם גביע ווינר, זה טורניר שנותן הכנה טובה לעונה וכל משחק הוא חשוב וצריך לנצח, מן הסתם זו הגישה שלנו״.

בר טימור (אורן בן חקון)בר טימור (אורן בן חקון)

במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה גיא הראל אמר שחלמת על הגעה להפועל ירושלים ותפקיד הקפטן, מה החלום הבא?
״הוא דיבר על איזשהו ראיון שהיה לי בגיל 18, אני מן הסתם רוצה שנצליח לזכות בתארים, בין אם אני קפטן ובין אם לא זה לא משנה בכלל, אני חושב שלזכות פה בתארים זה הדבר הכי מיוחד וכיף שיש ואני מקווה שנצליח לעשות את זה״.

אתה מצפה העונה ליותר דקות מאשר בעונה שעברה?
״מן הסתם, בעונה שעברה הייתה עונה די מורכבת עם הרבה אנשים, ישראלים ושחקנים בעמדה וכל אחד תמיד רוצה לשחק יותר, גם אני מן הסתם מקווה שהסיטואציה תהיה העונה יותר טובה וגם שאני אעשה דברים בצורה יותר טובה. אני מצפה לזה מעצמי ומקווה לשחק יותר דקות״.

בר טימור (אורן בן חקון)בר טימור (אורן בן חקון)

ראינו בעונה שעברה שתפקיד הקפטן לא מבטיח יותר מדי.
״זה לא עניין של קפטן, קפטן זה לא ערובה לדקות, מה שצריך לקבוע דקות משחק זה מי שיהיה טוב ולא מי קפטן או לא, זה בכלל לא מעניין. אם אני אהיה טוב אני מצפה לקבל דקות ולהחזיר על המגרש״.

מה שקרה בעונה שעברה לליאור אליהו כקפטן לא יושב לך קצת בראש?
״מה שקרה עם ליאור זה דברים שקרו בינו לבינם (הנהלת הפועל ירושלים) וזה לא קשור למעמד של קפטן, אז זה לא יושב לי בראש״.

כחבר לקבוצה בשנים האחרונות, מה חשבת על כל סוגיית ליאור אליהו?
״זה היה לא נעים לראות את זה, זה היה מבאס ומתסכל ברמה האישית כי ליאור בסופו של דבר הוא חבר, זה לא ׳חבר מהכדורסל׳, היינו פה חמש שנים ביחד. זה היה לא כיף לראות את זה, אני חושב ומקווה שתמכתי בו כמה שיכולתי ושעזרנו לו כולנו ביחד לעבור את התקופה הזאת. זה באמת היה מבאס, באמת״.

ליאור אליהו ובר טימור (נעם מורנו)ליאור אליהו ובר טימור (נעם מורנו)

אתה חושב שהוא עשה החלטה נכונה בסופו של דבר, המעבר לאשדוד נכון מבחינתו לדעתך?
״אני חושב שאם הוא עדיין, והוא עדיין מן הסתם, אוהב ורוצה להמשיך לשחק זה אפילו לא משנה איפה, הוא צריך להמשיך לשחק״.

במהלך העונה שעברה נאמר לא מעט על היחסים בינך לבין עודד קטש והיו טענות למתיחות ביניכם, מה המצב בפועל ומה גרם לך בסופו של דבר להישאר פה?
״ביחסים ביני ובין עודד אין שום דבר לא בסדר, אני לא יודע למה מנסים להציג את זה ככה. מעולם לא היה בינינו ריב או פיצוץ או משהו כזה. בסופו של דבר היה לי פה חוזה ודיברנו בקיץ, הבנתי איך הקבוצה תיבנה ואיך אנחנו הולכים להיראות וקיבלנו החלטה ביחד, שאני מאמין שנכונה לי. כל נושא הקיץ, החוזים ודברים כאלה זה מאחורינו ועכשיו הדבר העיקרי הוא להתרכז בכדורסל ולהיות הכי טוב שאני יכול, לקבל הזדמנות ולהיות טוב והראש שלי לגמרי שם״.

עודד קטש ובר טימור (אורן בן חקון)עודד קטש ובר טימור (אורן בן חקון)

היו לבטים לגבי ההישארות בירושלים או שזאת הייתה ההחלטה הטבעית והקלה מבחינתך?
״לא היו כמעט לבטים האמת, היה לי ברור שאני אשאר בהפועל ירושלים וברגע שגיא הראל ואני התחלנו לדבר זה גם נסגר די מהר״.

העונה שעברה הסתיימה באכזבה גדולה מבחינתכם, מה לדעתך אתם צריכים לשנות העונה?
״בסופו של דבר בעונה שעברה נפלנו על משחק אחד בפיינל פור נגד מכבי ראשון לציון וכך גם באירופה נגד טנריפה. אי אפשר להגיד שהעונה הייתה כישלון או משהו כזה כי בכל זאת זכינו בגביע ומעבר לזה אני חושב ששיחקנו כדורסל טוב. אנחנו צריכים להיות עקביים ולחזור על הרבה דברים טובים שעשינו בעונה שעברה, אבל גם להפיק לקחים כי היו כמה משחקים חשובים שהפסדנו ואנחנו צריכים להבין למה זה קרה. בשביל זה יש צוות מקצועי רחב שעבד כל הקיץ במטרה להבין איפה לתקן ולשנות ואני מקווה שנעשה עונה עוד יותר טובה מבעונה שעברה״.

בר טימור ושחקני הפועל ירושלים מניפים את גביע ווינר (איציק בלניצקי)בר טימור ושחקני הפועל ירושלים מניפים את גביע ווינר (איציק בלניצקי)

חלק מהאוהדים מחכים לקחת אליפות ׳על הראש׳ של מכבי תל אביב, זה משהו שחשוב לך?
״אני לא יודע מי אומר את זה ומי לא וכמה באמת זה משנה, בסופו של דבר אתה מגיע להתמודד על תואר ולא קובע מול מי תתמודד, הגעת לשם ועשית את הדרך שלך ולא שולט במי יגיע מולך. אנחנו מתרכזים בלזכות בתארים ובסופו של דבר תואר זה תואר, פחות רלוונטי מול מי משחקים. אני לא חושב שזה יהיה מתוק יותר מול מכבי תל אביב, לזכות בתואר במקום כזה זה דבר מיוחד ולא מובן מאליו, זה לא נספר פה כ׳עוד תואר׳ וזה בכלל לא משנה מול מי נעשה את זה״.

בר טימור מקדים את קווינסי אייסי (חגי מיכאלי)בר טימור מקדים את קווינסי אייסי (חגי מיכאלי)

איך השתלבו בקבוצה השחקנים החדשים?
״טוב מאוד, גם הישראלים, גם האמריקאים וגם מינדאוגאס קופשאס, כל מי שכבר היה פה מאוד עזר להם להיכנס מהר לעניינים. טרנט לוקט ואייזיאה קאזינס מכירים גם חלק מהאנשים מקודם ומאוד התגבשנו חברתית וזה מאוד תורם וגם מקצועית, הם לא נראים חדשים פה, נראה שהם פה הרבה זמן״.

טרנט לוקט (אורן בן חקון)טרנט לוקט (אורן בן חקון)

יש בכם עדיין את התקווה לראות את אמארה סטודמאייר חוזר?
״אמארה עשה פה המון דברים בשביל המועדון והכדורסל בכלל, כולנו יודעים את ההשפעה והעוצמות של האיש הזה. כרגע אני מבין שהוא במקום אחר בחיים ומתעסק קצת בדברים אחרים ואני חושב שאנחנו מתרכזים במי שפה ולא במי שלא. זה לא בקטע רע, אנחנו מאוד אוהבים אותו ומעריכים אותו, אבל הראש במי שכאן״.

אמארה סטודמאייר ובר טימור (אורן בן חקון)אמארה סטודמאייר ובר טימור (אורן בן חקון)

איך אתה מסכם את העונה הראשונה של ירושלים בליגת האלופות?
״המפעל הזה הוא לא קל בכלל, הוא מאוד קשוח ועם הרבה קבוצות טובות שהיו בשנים קודמות ביורוקאפ ובמפעלים אחרים. זה היה מאוד מאתגר בשביל הפועל ירושלים ובסך הכול עשינו משחקים טובים, נכון שלא הצלחנו לעמוד במטרה שלנו להביא את הפיינל פור לירושלים, אבל זה מפעל מאתגר ומעניין ואני מקווה שהעונה נצליח לעשות עוד צעד או כמה צעדים קדימה״.

בר טימור ומינדאוגס קופשאס חוגגים (רדאד ג'בארה)בר טימור ומינדאוגס קופשאס חוגגים (רדאד ג'בארה)

לדעתך הוויתור על חלום היורוליג ׳הבלתי ניתן להשגה׳ היה נכון?
״אם החלום הזה הוא בלתי ניתן להשגה אז אני יכול להבין וכנראה שאנשים פה לא לוקחים החלטות פזיזות, חשבו על זה טוב מאוד לפני המהלך הזה. אני מבין אותם, אם הם לא הצליחו להגיע ליורוליג אז כנראה מנעו מהם מכל מיני סיבות להגיע ליורוליג, אני לא יודע מי ולמה, אז הם קיבלו את ההחלטה הכי טובה להפועל ירושלים״.

בעונה שעברה לא הייתם רחוקים מלהנחית את הפיינל פור בירושלים, אתה מאמין שתוכלו העונה לעשות את הצעד הנוסף הזה?
״בעונה שעברה לא היינו ממש רחוקים ואני מקווה שנצליח לעשות את העוד צעד הזה. גם לשחזר את העונה הקודמת לא יהיה קל, אבל זאת המטרה, זה מה שאנשים פה רוצים לעשות ולהשיג ואנחנו נעשה את הטוב ביותר במטרה להשיג את זה״.

בר טימור וג'ייקובן בראון חוגגים (אורן בן חקון)בר טימור וג'ייקובן בראון חוגגים (אורן בן חקון)

אחרי שנתיים שהאליפות הלכה למכבי תל אביב ואחרי החיזוק המסיבי שהם עשו אתה חושב שהעונה תצליחו להחזיר את האליפות ולזכות בצלחת שלישית?
״אנחנו תמיד רוצים להתמודד ולשחק על תארים, מהיום הראשון. יש פה שיטה קשה, פיינל פור בסופו של דבר זו שיטה קשה אין מה לעשות. לא צריך לבקר את זה או לקבוע אם זה טוב או רע, אבל זה מאוד קשה. מצד שני זה הופך את הכול לאפשרי, ראינו בשנים האחרונות שכל קבוצה יכולה לזכות. הכול פתוח ומן הסתם נרצה להגיע ולהתמודד על תארים, זה פחות משנה מול מי ואיך, פשוט נרצה להיות שם״.

בשנים האחרונות נחשבתם פייבוריטים במאבק על האליפות, לדעתך הקיץ זה השתנה ומכבי ת”א חזרה להיות פייבוריטית?
״אני חושב שפיינל פור מבטל את עניין פייבוריטית או אנדרדוג, בסוף אתה מגיע למשחק אחד שבו בכמה דקות לא טובות הכל יכול להתהפך עליך. זאת השיטה וזה בסדר, זה מה שיש כרגע ועם זה נתמודד. לא נתלונן, אבל כעיקרון גם כשבאנו פייבוריטים לפעמים זה עזר לנו וגם לפעמים כשבאנו לא כפייבוריטים הגענו והצלחנו, זה לא באמת משמעותי״.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים אליפות (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל ירושלים חוגגים אליפות (רדאד ג'בארה)

אתה אישית מעדיף פיינל פור או סדרות?
״מן הסתם אני מעדיף סדרות, אני חושב שאתה עובד עונה שלמה ומשחק 33 משחקים שזה המון, כך שזה לא הוגן שזה ייקבע על משחק אחד או שניים, בעיקר זה לא פייר כלפי שחקנים ואוהדים, שמעודדים קבוצה או משחקים ומתאמנים כל יום למשך עונה שלמה ובסוף הכל נקבע על משחק אחד, בשביל זה יש את גביע המדינה וצריכה להיות הפרדה ברורה בין המפעלים. אני מקווה שזה יקרה״.

מה דעתך על ביטול החוק הרוסי? אתה לא חושש שזה יפגע בשחקנים כמוך?
״אני לא כל כך יודע למה עשו את זה או מה היה האינטרס לבטל את החוק הרוסי, אני חושב שסך הכל היו פה חמש או שש שנים מאוד טובות לכדורסל הישראלי ואני חושב שגם הליגה הייתה יותר מעניינת ועם יותר קהל וצופים, דרך אגב, לפי נתונים של המנהלת, לא אני המצאתי את זה. היה יותר מעניין ויותר קהל הגיע ויש לזה קשר לחוק הזה כי היו יותר שחקנים ישראלים ואני חושב שאנשים מתחברים לזה. אני כן מבין את הבעייתיות של החוק כי יותר קשה לאמן עם החוק הזה, אבל אני לא חושב שזו הסיבה שביטלו אותו. חבל, אבל יש מציאות חדשה ונתמודד איתה״.

בר טימור (עמרי שטיין)בר טימור (עמרי שטיין)

בדיעבד, אתה חושב שהשביתה של לפני שנה וחצי השיגה את המטרה?
״לפני שנה וחצי ההתנהלות, גם של המנהלת וגם של ארגון השחקנים, הייתה לא נכונה. הכי קל לבוא ולהגיד ׳יאללה, רבים אחד עם השני׳, אבל היו צריכים לפתור את זה בהידברות, ארוכה ככל שתהיה. לא בחרו בכיוון הזה וחבל לי ובגלל זה גם הדברים הגיעו לאן שהם הגיעו״.

אחרי מה שנבחרת העתודה עשתה בשלוש אליפויות אירופה האחרונות עד גיל 20, אתה חושב שקבוצות צריכות לדלל את מצבת הזרים ולתת את המפתחות לשחקנים הצעירים?
״אני באופן אישי חושב שארבעה זרים זה מספיק, אני לא חושב שצריך יותר מזה, אבל גם לא פחות מזה. צריכים לשלב ליגה שתהיה מעניינת ותחרותית וגם ישראלית, אולי לא הכי ישראלית בעולם כי אי אפשר לשחק עם זר אחד בגלל שאז גם אנחנו לא נתקדם בסופו של דבר. צריכים להיות פה זרים וברור שכשאתה רואה את נבחרת העתודה אז כיף לראות וישר אתה אומר ׳למה שלא ישתלבו?׳, אבל הם היו צריכים להשתלב גם אם הם היו מסיימים במקום 9, זה לא משנה בכלל, ההישג הוא מדהים ועומד בפני עצמו. אני מקווה שימצאו את המקום הנכון לשלב כמה שיותר שחקנים טובים, לא משנה אם הם צעירים או מבוגרים, מי שטוב צריך לשחק ולקבל הזדמנות ואני מקווה שזה לא יתפספס בגלל שיש יותר מדי זרים. שוב, לדעתי צריך רק ארבעה זרים״.

שחקני העתודה מניפים את גביע אירופה (חגי מיכאלי)שחקני העתודה מניפים את גביע אירופה (חגי מיכאלי)

כשמסתכלים על ההגבלות בכדורסל לעומת ההגבלות בכדורגל, אתה מרגיש שמעריכים את שחקן הכדורגל הישראלי יותר מאשר שחקן הכדורסל?
״חד משמעית כן. כמות מול כמות, זה בערך שיהיה בקבוצת כדורסל זר אחד או שניים. אין סרט שבחמישים השנים הבאות יהיו שני זרים בלבד בכדורסל, ברור שלא. אני לא נגד הכדורגל, מפרגן להם באהבה, אבל ברור שמעריכים את שחקני הכדורגל יותר, אי אפשר להסתיר את זה שהם מקבלים יותר הערכה מאיתנו״.

מה גורם לזה לדעתך?
״אני באמת לא יודע, אבל מאז ומתמיד אני זוכר שלא כל כך היה בכדורגל עניין סביב זרים, אף פעם לא היו כל כך בעדם. גם העונה יש שישה זרים בסגל ומקסימום חמישה על המגרש וגם הם לא תמיד שחקנים מובילים, כנראה בכדורגל רואים את הדברים אחרת. מה יותר טוב? אני לא יודע, אבל ברור שבכדורגל נשענים יותר על שחקן ישראלי. זה כנראה אחרת כי כשחקן ישראלי עובר בכדורסל מקבוצה לקבוצה אף אחד לא מרוויח מזה, ובכדורגל מישהו מרוויח ומוכרים שחקנים והשוק הזה הוא שונה. אני לא יודע אם זה הכי נכון להשליך מכדורסל לכדורגל במקרה הזה״.

אתה חושב שמיעוט הדקות של השחקן הישראלי זה מה שגורם לכך שכל כך קשה לנו לשלוח נציגים ל-NBA?
״אני לא יודע אם זה באמת זה, יש שחקנים שיגיעו בשנים הבאות ל-NBA, מן הסתם דני אבדיה ואחריו אפילו עוד, לא יודע אם זה קשור דווקא לזה. אני מקווה שלא יהיה מיעוט דקות למרות החוקים האלה ושקבוצות כן ילכו עם שחקנים ישראלים. לא צריך חוק רוסי בשביל לתת דקות ואני מקווה שיתנו דקות גם בלי החוק, אומרים לי שאני נאיבי בגלל זה, אבל אני מקווה שזה באמת מה שיקרה״.

דני אבדיה. בקרוב ב-NBA? (איציק בלניצקי)דני אבדיה. בקרוב ב-NBA? (איציק בלניצקי)

כשאתה רואה את דור העתיד, אתה חושב שיש סיכוי ששחקני העתודה של השנים האחרונות יצליחו להוביל את ישראל להצלחות גם ברמת הבוגרים?
״אנחנו צריכים להבין מה זה הישגים, היינו במרחק נגיעה מאליפות העולם ואני חושב שאם היינו מעפילים זה גם היה הישג מאוד גדול. אנחנו צריכים לראות לאן זה יגיע, צריכים להגיע קודם כל לאליפויות אירופה ואת זה אנחנו בדרך כלל עושים ואם שם נשתלב בטופ 10, 8 או 7 זה הישג בכנה מידה ענק. אם נשיג מדליה זה כנראה יהיה ההישג הגדול ביותר בהיסטוריה של הספורט הישראלי. הלוואי, אולי זה יקרה״.

ההסתמכות של הפועל ירושלים על השחקנים הזרים בשנים האחרונות מפריעה לך?
״זה לא מפריע לי כי אני מבין את השיקולים וההחלטות, אני חושב שירושלים בשנים האחרונות תמיד מחזיקה ארבעה או חמישה ישראלים שהם חלק דומיננטי בקבוצה והיא לא ממעיטה בערכם של ישראלים למרות שהיא מחתימה זרים ואני חושב שהפועל ירושלים מראה את השילוב הנכון. אני מבין שרוצים שיהיו הרבה זרים כי זה עוזר ובטח באירופה, אבל גם הם לא רוצים להעמיס את עצמם בזרים כי לא לרשום זרים לליגה זה גם קשה. הם מתבססים על ישראלים וברור שרוצים לראות יותר ישראלים, אבל אני מבין את ההחלטות שלהם״.

בר טימור וג'יימס פלדין (אורן בן חקון)בר טימור וג'יימס פלדין (אורן בן חקון)

מה אפשר לאחל לך בעונה הראשונה שלך כקפטן?
״קודם כל שתהיה לנו עונה טובה, אני מקווה שנגיע לשחק על תואר והלוואי שנזכה גם בתואר. ברמה האישית תמיד אני מקווה לעשות עונה טובה יותר מהקודמת, אז מן הסתם גם העונה. ברמה הקבוצתית הכי חשוב שנצליח להתמודד על תארים, שזה באמת המטרות שלנו ומה שאנחנו רוצים לעשות ולעמוד בו, נקווה שנעשה את זה״.

מבין שלושת התארים עליהם תיאבקו העונה, איזה אתה הכי רוצה להניף?
״את כולם. אני לא חושב שיש משהו יותר ומשהו פחות, אף אחד פה לא לוקח אף תואר כמובן מאליו. אין לי איך לדרג את החשיבות, כל תואר בו נזכה יהיה מדהים״.

בר טימור שחקני הפועל ירושלים מניפים את גביע ווינר (איציק בלניצקי)בר טימור שחקני הפועל ירושלים מניפים את גביע ווינר (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */