יום שבת, 29.06.2024 שעה 04:14
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

איביץ': עד סוף החלון הכול יכול לקרות, נראה

מאמן מכבי לפני משחק החזרה לבלומפילד מול בני יהודה: "גם לברצלונה וליברפול יש משברים", "לא מבין למה פיבן לא בנבחרת". יאניוטיס ייעדר בוודאות

|
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

אחרי שניצחה 0:2 את נס ציונה במחזור הפתיחה, האלופה מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון הקרוב את בני יהודה, הקבוצה היחידה בליגת העל שניצחה אותה בעונה שעברה והדיחה אותה גם מגביע המדינה, והיום (חמישי), מאמן הצהובים ולדימיר איביץ’ ודן גלזר דיברו במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, שהועברה בשידור חי בערוץ ONE ובאתר.

איביץ’ אמר לקראת המשחק: “אנחנו משחקים מול קבוצה שניצחה אותנו פעמיים בעונה שעברה ואנחנו מכבדים אותה, אולי חלק מהשחקנים שלה השתנו אבל צורת המשחק שלהם דומה, הקבוצה היא ממושמעת ולא יהיה לנו משחק קל. נצטרך להיות מרוכזים כדי להשיג את המטרה שלנו, שהיא שלוש נקודות. הייתי פעמיים בבלומפילד, זה מדהים ונחמד שם, אני יכול לדמיין איך זה יהיה עם כל האוהדים וזה בטוח יהיה נהדר, זה יתרום לנו כי בשנים האחרונות שיחקנו מחוץ לבית והמועדון סבל מכך. לא צריכים לחשוב על בלומפילד יותר מדי כי זה יחזור כמו בומרנג, האצטדיון בהחלט יכול לעזור אבל נצטרך לעשות את העבודה שלנו”.

איביץ': "לא יהיה לנו משחק קל"

ההתחלה הלא פשוטה של הקבוצה לעונה: “לא שיחקנו טוב מול סודובה בשני המשחקים. מול קלוז’ היינו טובים, זה היה 50-50, קיבלנו גול ממצב נייח, אבל אני לא חושב שקלוז’ טובה מאיתנו. הגיע לנו יותר מהמשחק בבית שלנו, הבעיה הייתה המשחק הראשון מול סודובה, אמרתי אחרי המשחק הזה שאני מתבייש, בגומלין היינו טובים ואם נשחק כמו ששיחקנו שם אני לא מפחד.

“משחק כמו שם יכול לקרות פעם בשנה, כולנו יודעים שיצרנו שם הרבה מצבים אבל שספגנו גם שערים, זה קורה לקבוצות הטובות בעולם, כולן סובלות מתקופות פחות טובות ואני לא מחפש תירוצים, בכל זאת אני מבהיר – אנחנו לא מרוצים מכך שלא הגענו לאירופה בעונה השנייה ברציפות. העונה זו כבר טעות שלנו ואני לוקח על זה אחריות, אבל נסתכל קדימה על המשחק הבא, דיברתי על זה עם השחקנים. כשיש הצלחה צריכים להיות בשקט וברגעים הרעים צריך להיות חזקים”.

ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

האם יגיע חלוץ זר לקבוצה: “אם יהיה לנו משהו לעדכן לגבי רכש נעדכן, אבל אין כרגע משהו. חלון ההעברות הוא עד 18 בספטמבר ומה שיקרה עד אז – אי אפשר לדעת כרגע. יש לנו שישה זרים ואם יקרה משהו תדעו על כך. ניקוליץ’? הוא עובד איתנו, ביצע שני אימונים מלאים ואנחנו מחכים שיתאמן יותר ונראה מה יקרה בתקופה הקרובה, נקווה שיוכל לשחק ולעזור לנו. בכדורגל אם אתה בחוץ מעל חודש אתה צריך תקופה כדי לחזור לרמה הקודמת שלך. במקרה של תשעה חודשים אפילו יותר. אני מאמין שהוא יהיה איתנו בקרוב ויעזור לנו”.

מצבו של אייל גולסה: “אני מקווה שהוא יהיה איתנו בקרוב, נלך לפי מה שאומר הרופא שעוקב אחרי הפציעה שלו. הוא התאמן איתנו ואני מקווה שככל שעוברים הימים הוא יהיה איתנו יותר. יאניוטיס? לא נראה שהפציעה שלו רצינית, אבל הוא חטף בעיטה חזקה ובינתיים הוא לא יהיה זמין בימים הקרובים”.

אייל גולסה (רדאד ג'בארה)אייל גולסה (רדאד ג'בארה)

היריבות לתואר האליפות: “אני מאמין בשחקנים שלי, בכל יום אנחנו עובדים קשה יותר כדי להשתפר, אמרתי לפני כן שהגיוני שיהיו תקופות שמשחקים פחות טוב, זה טבעי ונורמלי גם בברצלונה, סיטי וליברפול, אי אפשר לנצח בכל משחק, יש יריבות שמתאמנות וקונות שחקנים בדיוק כמונו, אנחנו מכבדים את המועדונים האחרים שהתחזקו כמו ב”ש, מכבי חיפה, בית”ר ירושלים והפועל תל אביב, אלו קבוצות גדולות עם מטרה ואנחנו רוצים להיות תחרותיים ככל שניתן. יותר קשה לשמור על התואר מאשר להשיג אותו. אני מאמין בקבוצה שלי ובשחקנים, ניתן מאה אחוז כדי לנצח כל משחק”.

המשחק מול נס ציונה והתקשורת עם השחקנים: “הם יודעים מה אני רוצה מהם, השחקנים חכמים ואם הם לא היו כאלו הם לא היו יכולים להיות במכבי ת”א. הם משחקים קודם כל עם הראש והראו לי שהם יכולים לעשות את זה גם במשחקים מהעבר. העבודה שלי כאן היא לשפר את הקבוצה ולא להיות מסופק מניצחון בלבד. זה נכון שמה שחשוב זה התוצאה, אבל כרגע אנחנו בתחילת הדרך ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמו. צריכים לעבוד קשה כי יש הרבה מה לשפר, אבל ננסה לעבוד קשה”.

ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

היעדרותו של דור מיכה מסגל הנבחרת: “גם שחר פיבן ייעדר ולדעתי הוא השחקן הטוב בליגה בעמדה שלו, אני לא המאמן של הנבחרת, עובדים קשה כדי שיהיו לנו הרבה שחקנים בנבחרת הלאומית. אני מכבד את אנדי הרצוג ואת ההחלטות שלו, הוא יודע למה הוא לא זימן חלק מהשחקנים, יש להם רצונות אחרים”.

דן גלזר אמר לקראת המשחק: “בבלומפילד הישן לא יצא לי לשחק הרבה, רק עם הנוער ובטוטו. חגגתי עם הקבוצה את העלייה לליגת האלופות, אני לא צריך להזכיר לכם מה זה בלומפילד ומה העוצמות שלו. לקחו אותנו לסיור ויצאנו בהרגשה מטורפת, בטוח שכשהמגרש יהיה מלא והאוהדים ידחפו אותנו זה יהיה מדהים. מצפים למשחק קשה נגד יריבה עיקשת שיודעת מה היא רוצה מעצמה, הכינו אותנו בקבוצה הכי טובה שאפשר ואני מקווה שננצח”.

דן גלזר (רדאד ג'בארה)דן גלזר (רדאד ג'בארה)

הכישלון באירופה: “נכשלנו באירופה, אין צורך להתחבא, זו עובדה. הייתה הרגשה לא נוחה במשך כמה ימים, אבל מה שיפה בכדורגל זה שהמשחק הבא תמיד קרוב. מאז ניצחנו שני משחקים ופתחנו את הליגה בצורה טובה. נצטרך לשמור על הדברים הטובים ולנסות להמשיך לנצח”.

ההערות של המאמן: “במבחן התוצאה הצלחנו, היינו טובים במחצית הראשונה ואחרי זה הורדנו רגל מהגז. מקווה שבמשחקים הקרובים ניראה אחרת. מה שהמאמן ואנחנו מדברים יישאר תמיד בינינו. הוא עבר איתנו על המשחק ויגיד לנו מה צריכים לעשות במשחקים הבאים”.

דן גלזר באימון (רדאד ג'בארה)דן גלזר באימון (רדאד ג'בארה)

על היריבה בני יהודה: “זו תמיד קבוצה טובה, אי אפשר לזלזל בה. היא עשתה תוצאות יפות באירופה חוץ מהמשחק האחרון ואנחנו מאחלים לה בהצלחה במשחק הקרוב. זו יריבה שיודעת להסתגר ולצאת טוב למתפרצות אבל אני מקווה שננצח במשחק הראשון שלנו בבלומפילד החדש”.

מקומו בהרכב הצהובים הקבוע והפן המקצועי: “אני תמיד רוצה שהמאמן וחבריי יהיו מרוצים ממני, אני יודע שאני צריך להשתפר בחלק הקדמי ושאני צריך להביא יותר מספרים, אני מקווה לשפר את זה העונה”.

שחקני מכבי תל אביב באימון (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב באימון (רדאד ג'בארה)

עוד הוסיף השחקן: “חדר ההלבשה אצלנו מדהים, אנחנו מעל שנה ביחד, יש אנשים מדהימים וחברים טובים מאוד במגרש ומחוצה לו. גם ברגעים הקשים שעברנו באירופה הגיבוש בא לידי ביטוי מאוד, הרמנו אחד את השני ואני מקווה מאוד שזה יימשך ככה. למה עוד לא התנענו את העונה? חווינו פתיחה לא קלה, אין לי הסבר מדויק למה זה קרה, בגומלין מול סודובה הגענו להרבה מצבים אבל נכשלנו במבחן התוצאה. הצלחנו לעלות לגמר הטוטו ולקחת את אלוף האלופים”.

שחקנים בסיטואציה של עדן קארצב ואילון אלמוג: “פחות רוצה להתייחס למצבים אישיים של שחקן, כל אחד יודע מה הוא רוצה והמועדון והשחקן יגיעו להחלטה משותפת וזה הכול”.

איתן טיבי ושחר פיבן באימון (רדאד ג'בארה)איתן טיבי ושחר פיבן באימון (רדאד ג'בארה)
דור מיכה באימון (רדאד ג'בארה)דור מיכה באימון (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
מולר נשאר מולר: בועט על מסך בגג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */