רז אמיר
|
מכבי תל אביב החלה היום (ראשון) את מכירת המנויים לאצטדיון בלומפילד לקראת עונת המשחקים שתצא אל הדרך בעוד כחודש והיא מכוונת לשבירת שיא המנויים בישראל ולקבוע אותו על כ-20 אלף מנויים. התקווה היא כי הגעה אל הרף הזה תגרום לאלפים נוספים לרכוש מנוי כדי לא לפספס הזדמנות להגיע למשחקי הקבוצה העונה ולאחר מספר שעות של מכירה, האוהדים הצהובים כבר רכשו כ-9,000 מנויים.
מדובר כמובן על מנויים שחידשו היום ועוד בשבוע שעבר במכירה המוקדמת והחלקית, כמו גם חברים/בני משפחה של מנויים שקיבלו אפשרות לרכוש מנוי חדש. כמו כן, הצהובים יארחו לראשונה משחק ביתי במסגרת ליגת העל במחזור השני של העונה (מול בני יהודה), כאשר את השלבים באירופה ישחקו באצטדיון בנתניה לפחות עד הפלייאוף, אם יגיעו אליו.
בזמן בו עיריית תל אביב ממשיכה להבטיח כי האצטדיון ייפתח במחזור הראשון, האוהדים הצהובים עסקו לאורך כל השבוע האחרון במכירת המנויים כאשר לפי גורמים ב”לאן” היה טירוף סביב הנושא, לא רק של מנויים קיימים אלא גם של כאלה אשר משתוקקים להזדמנות לרכוש מנוי עונתי לאצטדיון – דבר שהיה בלתי אפשרי בכל השנים הקודמות.
במועדון הצהוב מכוונים כאמור לכ-20 אלף מנויים ובכך לשבור את השיא שהציבה מכבי חיפה שעומד עד היום על כ-18 אלף מנויים והוא הושג שנה אחרי שסמי עופר נפתח, כאשר בעונתו הראשונה נמכרו כ-17 אלף מנויים. השיא הקודם טרם פתיחת האצטדיון בחיפה היה שייך למכבי ת”א עם 10,450, באצטדיון בלומפילד.