שי לב
|
ג’ובאני רוסו אשר זכה ביום שבת בעונת הישרדות VIP (ובמיליון ש”ח על הדרך) ממשיך ליהנות מהחשיפה הגדולה לה זכה בתוכנית הריאליטי של ערוץ 13 ונבחר להוביל את קמפיין הבושם החדש לגבר TABAC ORIGINAL CRAFTSMAN.
במסגרת הקמפיין אתר ONE ומשרד הפרסום LEAD Ogilvy הפיקו יחד שלושה סרטונים ויראליים עם הקרואטי, בהם רוסו נזכר בכדורגלנים “הגבריים” של פעם ולא מבין כיצד הכדורגלנים של ימינו עסוקים בעיצוב השיער, בתמונות ברשתות החברתיות ובהסרת שיערות מהרגליים...
רוסו, שכידוע משמש כמאמן המנטאלי של מכבי חיפה, מייצג בקמפיין את ה”גבר אורגינל” – הג’נטלמן הצ’ארמר בעל חוש ההומור, או במילים אחרות: הגבר הקלאסי. צפו בסרטון הראשון – שאר הסרטונים יפורסמו ברשתות החברתיות של ONE בימים הקרובים ויהפכו גם הם ללהיטים ויראליים.
קרדיטים – משרד פרסום: LEAD Ogilvy, סמנכ”ל קריאייטיב: עידן רגב, קופירייטר: רונן גור פונראב ויוסי כהן, ארט: רייצ’ל שניידר, מפיק אחראי: שי לב ONE, מפיקה: טרי דיקר, במאי: לירן סגל, צלם: איתן שריד, ע’ צלם: אביה אינפלד, עורך: איציק מיזרוחין, ארט: מיכאל בוגוסלבסקי, ע’ ארט: בר רון, סאונד: איתמר גולדמן, ליהוק: ספיר אהרון, ניצבים: אוראל מאיה וג’ו אשר, סטייליינג: אור סמואל, איפור ועיצוב שיער: בר סומר, תפאורה: רמי אגמי, אולפן: סאן וידאו