יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:46

גפן פרימו זכתה במדליית הזהב במונטריאול

הג’ודאית חזרה מהטירונות וסיימה במקום הראשון במשקל של עד 52 ק”ג. גם שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי הופיעו על הפודיום בגראנד פרי שבקנדה

|
שירה ראשוני, גפן פרימו ותמנע נלסון לוי עם צוותן (איגוד הג'ודו)
שירה ראשוני, גפן פרימו ותמנע נלסון לוי עם צוותן (איגוד הג'ודו)

שלוש מדליות לנבחרת הנשים בג’ודו בגראנד פרי מונטריאול. גפן פרימו זכתה הלילה (בין שישי לשבת) במדליית הזהב בגראנד פרי בתחרות שנערכת בקנדה, אחרי ששבה להתחרות לראשונה מאז שהשלימה את הטירונות שלה בצבא. בנוסף אליה, גם שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי זכו במדליית הארד.

פרימו, שמתחרה במשקל של עד 52 ק”ג, החלה את דרכה ישירות ברבע הגמר, בעקבות העובדה שנרשמו מעט מתחרות למשקל שלה. בקרב הראשון שלה היא גברה על שרה מנז’ש מברזיל, בחצי הגמר היא המשיכה עם ניצחון על יריבה קוריאנית ובגמר ניצחה את אנג’לירה דלגאדו האמריקאית. 

גפן פרימו (חגי מיכאלי)גפן פרימו (חגי מיכאלי)

שירה ראשוני זכתה במדליית הארד, לאחר שהעפילה לחצי הגמר במשקל של עד 48 ק”ג, שם היא הפסידה לקוגה וואקאנה היפנית וירדה לבית הניחומים, בו היא ניצחה את קייסי פרפאן הארגנטינאית בקרב על המקום השלישי בפודיום.

ב-57 ק”ג, תמנע נלסון לוי הפסידה בחצי הגמר ליריבה מקומית והגיעה לקרב על מדליית הארד בבית הניחומים. בדומה לראשוני, גם היא הצליחה לעלות על הפודיום וזכתה במדליה, לאחר שניצחה את מינה ליביר הבלגית באיפון בקרב המכריע.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */