יום ראשון, 29.09.2024 שעה 00:19

יו"ר ההסתדרות תומך בכבל ליו"ר ההתאחדות

בר דוד החליט להתערב בנעשה בהתאחדות לאור עזיבת זוארץ והעובדה שאין יו"ר קבוע. מההסתדרות נמסר: "מועמדותו אינה פסולה". מימון גם שוקל להתמודד

|
איתן כבל (משה חרמון)
איתן כבל (משה חרמון)

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, החליט להתערב בעובדה שההתאחדות לכדורגל מתנהלת ללא יו"ר קבוע לאחר עזיבתו של משה שינו זוארץ את התפקיד. ל-ONE נודע כי בר דוד תומך במועמדותו של הח"כ לשעבר, איתן כבל, לתפקיד יו"ר ההתאחדות.

על מועמדות של כבל פרסמנו כבר, וכעת היא זוכה לתמיכה משמעותית של יו"ר ההסתדרות. לגבי כבל נמסר לנו מטעמו של בר דוד כי: "יו"ר ההסתדרות בוחן את המצב שנוצר בהתאחדות, מועמדתו של כבל אינה פסולה בעיניו".

ארנון בר דוד (דוברות ההסתדרות) (מערכת ONE)ארנון בר דוד (דוברות ההסתדרות) (מערכת ONE)

כמו כן, נודע כי חבר ההנהלה הוותיק  של ההתאחדות, שמעון מימון, גם שוקל לרוץ לתפקיד היו"ר. לאחרון יש תמיכה על ידי חלק מחברי ההנהלה. עוד ידוע כי חבר ההנהלה, אבי קאופמן, רואה את עצמו מועמד לתפקיד היו"ר. במקביל, יש גורמים ששוב מנסים להריץ את המועמדת לתפקיד של יו"ר איגוד השופטים לשעבר, בן ציון סלמן.

בנוסף, יש חברי הנהלה שממשיכים לנסות למצוא מועמדים מחוץ להתאחדות לכדורגל. בינתיים מ”מ היו"ר, דודי גיל, השתתף היום (ראשון) בישיבת ראשי האגפים של ההתאחדות לכדורגל כדי שיבינו שיש בינתיים בעל בית, וכי לא כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. גיל אמור להיכנס לעובי הקורה בכל מיני דברים כמו גם ההסכם עם מנהלת הליגות, שאיימה בהתנתקות חד צדדית מההתאחדות לכדורגל.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */