יום רביעי, 03.07.2024 שעה 11:25
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

מימר: הכל היה בידינו, פישלנו במשחקים האחרונים

מאמן הפועל חיפה מקווה לשנות מומנטום בקרב הישיר על המקום בפלייאוף העליון מול רעננה בשבת ב-20:30. לכבוד יום האישה: נשים באדום ייכנסו בחינם

|
שרון מימר (עמרי שטיין)
שרון מימר (עמרי שטיין)

אחרי רצף מזעזע של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון (היחידה בליגת העל), תארח הפועל חיפה ביום שבת ב-20:30 באצטדיון סמי עופר את הפועל רעננה, למשחק על כל הקופה במסגרת המחזור שינעל את העונה הסדירה בליגת העל ויקבע את זהות הקבוצה השישית שתתפוס מקום בפלייאוף.

האדומים מהכרמל, שחייבים ניצחון ואיבוד נקודות של הפועל חדרה כדי להגיע לשישייה הבכירה, הודיעו כי לכבוד יום האישה, תתאפשר כניסה חופשית לנשים באדום, גם עבור אוהדות הפועל רעננה. היום (חמישי) ערכו האדומים מהכרמל מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות הקריטית, בנוכחות מאמן הקבוצה שרון מימר.

“הגענו למשחק אחד שיקבע את העתיד והמשך העונה שלנו”, פתח מימר והוסיף: “אחרי טרנר הייתה אכזבה כי שיחקנו טוב ועשינו טעויות שאפשרו לבאר שבע לנצל אותן, אבל כבר שמנו מאחורינו את המשחק הזה ואנחנו מתמקדים רק במשחק הקרוב, רוצים להצליח בו, לחזור ולשחק כדורגל יפה ולהבקיע את השערים היפים שהבקענו בעבר. נעשה את הכל, גם מבחינה מקצועית וגם מנטלית, כדי שהשחקנים יבואו בתחושה הכי רגועה ומחויבת שאפשר”.

אוהדי הפועל חיפה. נשים באדום ייכנסו חינם (עמרי שטיין)אוהדי הפועל חיפה. נשים באדום ייכנסו חינם (עמרי שטיין)

על כך שלאחר תקופה טובה, קבוצתו הגיעה למצב שהיא כבר לא תלויה בעצמה: “הכל היה בידיים שלנו ופישלנו ב-6 המשחקים האחרונים, אך הפסדנו לקבוצות טובות מהפלייאוף העליון ואלו לא היו משחקים קלים כלל. יכולנו לעשות בהם יותר כי לא היינו נחותים מהיריבות ולצערי נפלנו בקטנות, אבל זה מה שהיה ולא מסתכלים אחורה, רק קדימה. יש משחק שאם ננצח בו יהיה לנו סיכוי טוב להגיע לפלייאוף העליון וזו המטרה”.

האם השאננות היא זו שהובילה את שחקניו למצב הזה? ״לא ראיתי יהירות או שאננות במשחק שלנו. חוץ מהמשחקים נגד מ.ס אשדוד ובני יהודה בהם לא נראינו טוב, בכל השאר שיחקנו טוב, יכולנו לנצח והיינו שקולים לכל היריבות. התוצאות בסוף לא היו לטובתנו, אבל לא ראיתי יהירות במשחק”.

האם מדובר בבעיה מנטלית? ״זה מורכב ולא משהו שאפשר לנתח על קצה המזלג. לכל הקבוצות יש תקופות ומומנטומים, היינו פחות טובים בהתחלה ואז הגיעה תקופה טובה שהביאה אותנו לפלייאוף העליון, יכולנו גם לדשדש למטה, אבל עשינו צעד קדימה והראינו שאנחנו קבוצה טובה. זה לא מנטלי אלא דברים שהולכים פחות טוב מבעבר וחסר לנו גם מזל, יש פה את הבסיס ונקווה לחזור לשחק את הכדורגל המשוחרר והרגוע שלנו”.

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. תמונה מוכרת מדי לאחרונה (מרטין גוטדאמק)שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. תמונה מוכרת מדי לאחרונה (מרטין גוטדאמק)

האם מגיע לקבוצה לתפוס מקום בשישייה? “אין דבר כזה ‘מגיע’ בספורט, יש רק לבוא למשחק ולנצח. בסופו של דבר זה מבחן התוצאה ואם נעשה את זה מול רעננה, אז מגיע לנו ואם לא אז כנראה שלא הגיע. צריך להיות טוב תמיד ולא רק בתקופה, גם להפועל חדרה מגיע כי הם היו שם למעלה כל העונה ויכולים לסיים בחוץ. הייתה לנו תקופה ארוכה טובה ועכשיו חודש פחות טוב שיכול לעלות לנו בפלייאוף, נקווה לסיים כמו שצריך”.

האם אי ההגעה לפלייאוף העליון תיחשב ככישלון? “זה ייחשב כאכזבה גדולה, כשהגעתי לפה רצינו רק לצאת מהתחתית ומהקו האדום, העיקר לא לרדת, אבל יצרנו ציפיות גבוהות בגלל תוצאות טובות וכדורגל יפה. הגענו למיקום של פלייאוף עליון ויצרנו ציפיות לעצמנו וגם כלפי חוץ ובגלל זה זו תהיה אכזבה אם לא נגיע לפלייאוף העליון”.

מול רעננה צריך לשחק התקפי? “לכל משחק יש את תוכנית המשחק שלו, גם במשחקים שבהם שיחקנו קצת נסוג ומאחור, הגענו למצבים שלנו ויכולנו גם לנצח ולא התבטלנו בכלל. שיחקנו התקפי ובגלל זה גם הבקענו הרבה שערים העונה. אני תמיד אומר לשחקנים שלי לצאת קדימה עם הרבה שחקנים. ברור שנצטרך לתקוף יותר מול רעננה, אבל אסור להפקיר את החלק ההגנתי”.

שרון מימר מאוכזב (עמית מצפה)שרון מימר מאוכזב (עמית מצפה)

איך אפשר להרגיע את השחקנים לקראת המשחק הקריטי? “לחץ תמיד יש ואני בטוח שגם לשאר הקבוצות יש לחץ להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אבל אנחנו נלמד את השחקנים וניתן להם כלים להתמודד. לא צריכים להתפזר מתחילת המשחק ולאבד שליטה אלא להיות מאורגנים ולנצח בשכל, זה לא יהיה קל כי רעננה קבוצה טובה. מקווה שנקבל את התמיכה והשקט של הקהל וזה יעזור לנו”.

אסור לפספס
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */