יום שבת, 29.06.2024 שעה 15:54
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

אברמוב לאוהדים: רק אתכם המועדון יגיע לאן שצריך

לאחר הפגישה החיובית בין הנהלת בני יהודה לנציגי הקהל, הבעלים סיפר: "כל החלטה שמתקבלת היא לטובת המועדון. הכסף ממכירת שועה משרת וישרת בעתיד"

|
ברק אברמוב (עמרי שטיין)
ברק אברמוב (עמרי שטיין)

אחרי הפגישה החיובית שהתקיימה השבוע בין הנהלת בני יהודה לבין נציגי האוהדים, בה דנו הצדדים בנושאי המחלוקת שיצרו את הפער והקרע בין הקהל וההנהלה, ברק אברמוב פנה במכתב אישי לקהל הרחב והסביר את נושאי השיחה וההחלטות שהתקבלו.

"אחרי חודשיים לא פשוטים עבור המועדון, אנוכי וכל מי שבני יהודה יקרה לו, שמחים לצאת לדרך חדשה, משותפת ומחוברת. את דבריי אני רוצה לפתוח במספר הבהרות חשובות. בראש ובראשונה ברצוני להבהיר ולהסביר את הכותרת שפורסמה באחד הראיונות שלי, בה נכתב ש’הגעתי לנהל מועדון כדורגל ולא באסטה בשוק’. קודם כל, במידה ומישהו נפגע מדבריי, אני רוצה להתנצל. שנית, חשוב לי להבהיר שלא התכוונתי לזלזל חלילה באף אדם, בטח לא באנשי שכונת התקווה ובעובדים בשוק התקווה. ההיפך הוא הנכון!”.

אבוקסיס: ״זו לא בני יהודה שאנחנו מכירים״

"לבני יהודה הגעתי בשביל האוהדים, בשביל תושבי שכונת התקווה, בשביל הקהילה. במהלך השנתיים וחצי שלי כבעלים של המועדון, ועוד קודם לכן - בשנותיי כספונסר, שמתי דגש על פעילויות קהילתיות ותרומות למען הקהילה של שכונת התקווה ודרום תל אביב. מועדון כדורגל הוא עסק מורכב. כן זה עסק, אבל לא כזה שמטרותיו להרוויח, בטח לא אני כבעלים, ודאי בהתחשב בעובדה שבני יהודה היא עמותה ולפי חוק אין אפשרות למשוך כסף מקופת המועדון.

"ההבנה שמועדון צריך להתנהג כעסק היא בסיסית. כלומר – חשוב שההוצאות וההכנסות יהיו מאוזנות ושפויות. כל כסף שנכנס למועדון (ממכירת כרטיסים, מנויים, מרצ'נדייז, שחקנים וכו') נכנס לקופת המועדון. לדוגמה, הכסף שנכנס ממכירת ירדן שועה שירת את המועדון בחלון העברות הנוכחי, בו צורפו 7 שחקנים חדשים, כולל השחקן עם המשכורת הגבוהה ביותר בתולדות המועדון. לא פחות חשוב - הכסף הזה ישרת את המועדון גם בעונה הבאה לצורך חיזוק תשתיות המועדון, מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת. כך יהיה מכל הכנסה כלכלית שתיכנס לקופת המועדון”.

אוהדי בני יהודה (שחר גרוס)אוהדי בני יהודה (שחר גרוס)

"אנחנו כאן בשביל לבנות מועדון בריא, בשביל לבנות יסודות חזקים להגשמת המטרות והחלומות שלכם ושלנו. תהליכים כאלה צריכים להיעשות בצורה בריאה ונכונה, מקצועית וכלכלית, עם חשיבה לטווח הקרוב, אך גם לא פחות חשוב מכך, לטווח הרחוק. תקציב המועדון מתפרסם על ידי הבקרה התקציבית בסיומה של כל עונה והמאזן שקוף ופתוח בפני כל מי שחפץ בכך - כל מי שמעוניין, יכול לבדוק את מאזן המועדון וההתנהלות הכלכלית והתקציבית שלו". 

"אוהדי בני יהודה היקרים, זה המקום לומר זאת חד וחלק - רק אתכם המועדון הזה יגיע לאן שהוא רוצה וצריך להגיע. מועדון כדורגל חי, נושם וניזון מאוהדיו. דווקא בגלל זה, חשוב להבין ולהבהיר שברגעים של מחלוקות אסור 'לשרוף את הבית'. הרי לכולנו יש דעה, לכולנו יש מחשבות ותובנות ותמיד, אבל תמיד, יהיו כאלה שיחשבו אחרת. כל זה בסדר גמור. אבל כאן חשוב לי להגיד שכל החלטה שמתקבלת על ידי, על ידי חברי ההנהלה והצוות המקצועי, היא אך ורק לטובת המועדון ולהצלחתו, לטווח הקרוב והרחוק. הרי כולנו כאן בשביל לנצח, בשביל להצליח, בשביל לשמוח.

אוהדי בני יהודה מפגינים נגד ברק אברמוב מחוץ למושבה (חגי מיכאלי)אוהדי בני יהודה מפגינים נגד ברק אברמוב מחוץ למושבה (חגי מיכאלי)

"הגעתי לבני יהודה כי אני מאמין במועדון הזה, כי אני חושב שיחד נוכל להגיע למקומות יפים, אבל זה דורש עבודה קשה, סבלנות ופרופורציות. פערי התקציב, נכון להיום, מהמועדונים הגדולים ידועים וברורים, אבל אנחנו מאמינים בדרך שלנו לשדרוג המועדון. כן, גם מכירת שחקנים, בשלב הזה, היא חלק בלתי נפרד מהחזון הזה. על מנת להגדיל את התקציב, לחזק ולהתחזק כמועדון וכקבוצה. הפגישה שהתקיימה השבוע, עם נציגי ארגון האוהדים – צבא האריות, היא צעד אקוטי וחשוב לחזרה שלנו למסלול הנכון. האוהדים הרבים שלנו וארגון האוהדים הם חלק חשוב ובלתי נפרד מהמועדון ויחד הכוח שלנו חזק שבעתיים. הנהלת המועדון תתמוך בארגון האוהדים, גם כלכלית, כראות עיניה, תוך החלטות משותפות שתתקבלנה יחד".

לקראת העתיד, סיפר אברמוב: "בשנה וחצי האחרונות התחלנו בפעילויות רבות שמטרתן לשפר את 'חווית האוהד' במשחקי הבית של הקבוצה - השמעת שירים, עמדות איפור, אתגר המחצית, מכירת צעיפים רשמיים ומכירת חולצות (לראשונה מזה שנים) הן רק חלק מהפעילויות שאנו מקיימים. כמובן שהחודשים האחרונים פגעו בצורה קשה בפעילות זו, אבל זה מאחורינו ואנו מסתכלים קדימה.  אנו כל הזמן חושבים על רעיונות ומהלכים נוספים לשפר עוד יותר את חווית האוהד, החזרת האוהדים 'הרדומים' ויצירת מאגר אוהדים חדש. כמובן שבמקביל אנו מאפשרים לאוהדינו הצצות בלעדיות ומידע אמין ברשתות החברתיות של המועדון. בנוסף, לקראת העונה הבאה יצורף אדם נוסף למערך קשרי אוהדים, שיעבוד במשותף עם דובר המועדון ומנהל הקבוצה, רועי זריהן". 

ברק אברמוב (שחר גרוס)ברק אברמוב (שחר גרוס)

לסיכום, אמר אברמוב: “כפי שכבר הודענו, החלטתי להסיר את התביעה כנגד אלי ביסו, בתמורה להתנצלות פומבית שלו, אבל חשוב מכך עבורי היא העובדה שבנוסף להתנצלות, ייקח ביסו חלק בפעילויות קהילתיות הסברתיות של המועדון. כולנו כאן בשביל ליצור תרבות אחרת - תרבות טובה יותר, במגרש הכדורגל ומחוצה לו. 

“לסיום, הגעתי לבני יהודה בשביל הקהל והקהילה. כל מי שמועסק ועובד היום במועדון אוהב את בני יהודה, אוהב את העבודה שלו ועושה הכל למען הצלחת המועדון. עכשיו הגיע הזמן להראות לכדורגל הישראלי את כוחה של בני יהודה המאוחדת, בני יהודה המחוברת, בני יהודה שמתעסקת בכדורגל! יש לנו עוד מטרות רבות עד לסיום העונה הנוכחית, ובשנים הבאות, בוא נצעד יחד על מנת להשיג אותן! יאללה בני יהודה! כתום עולה!".

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */