יום שני, 01.07.2024 שעה 12:39
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

פריי עשוי לערוך בכורה, בלבול: בנינו תמהיל נכון

מכבי חיפה תנסה לחזור למסלול הניצחונות ב-21:00 מול הפועל ת"א עם הרכש החדש: "עשינו שינויים בעיקר לטווח הארוך". תיתכן התפתחות בגזרת טוואטחה

|
קרים פריי באימון (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
קרים פריי באימון (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

כשהיא סופרת שלושה משחקים ללא ניצחון וללא שער זכות בכל המסגרות, מכבי חיפה תארח הערב (שני) ב-21:00 את הפועל תל אביב למשחק שיסגור את המחזור ה-21. הירוקים, מחוזקים ברכש החדש של ינואר שכולל בין היתר את קרים פריי, יוכלו לעלות, אחרי תקופה ארוכה במיוחד למקום השני בטבלה, אם ישכילו להשיג בסיום המשחק את שלוש הנקודות היקרות. פריי עשוי לערוך בכורה. גם מנואל איטורה, ירדן שועה (ערך אימון מלא אך טרם ידוע אם יהיה בסגל) ומקסים פלקושצ’נקו הגיעו במהלך חלון העברות עמוס במיוחד אצל הירוקים.

המאמן מרקו בלבול אמר: “הסגל שיש פה מראה מחויבות והפגין רמה גבוהה. עשינו שינויים לטווח הארוך עם שחקנים צעירים שיהיו השלד של מכבי חיפה לשנים הבאות יחד עם שחקנים שיוכלו לתרום מהניסיון. בנינו תמהיל נכון ואני מאוד מרוצה ממנו. אני מקווה שיביאו תוצאות. אני לא מתעסק בשמועות ולא מתייחס לשאלות היפותטיות. יש עוד יומיים עד לסגירת החלון אז לא נראה לי שיהיה עוד רכש”.

למרות דבריו של בלבול שלא יהיה עוד רכש בחלון ההעברות הנוכחי, הרי שבגזרת טאלב טוואטחה, שלא משחק באיינטרכט פרנקפורט, אם המגן השמאלי יתגמש בדרישותיו הכספיות ב-48 השעות הקרובות יכולה להיות תזוזה חיובית. פערי השכר עומדים על פי 2. אביו של השחקן חסן טוואטחה שוהה בימים אלה בגרמניה במחיצת בנו ונראה שהשניים מחפשים דרכים כדי לבדוק אופציות נוספות.

בלבול: עשינו שינויים בעיקר לטווח הארוך

השינויים בתקופתו: “כדורגל זה משחק של תוצאות וכל משחק הוא לגופו. אני חושב שאם ניקח את המשחק בנתניה אז היה קשה אבל הגענו לכמה מצבים. כולם מכירים את כולם, אין קבוצה שאני לא מכיר ואין קבוצה שלא מכירה אותנו אבל עדיין יש דבר שנקרא יצירתיות והיינו צריכים להיות יותר יצירתיים בחלק האחרון של המגרש. קבוצת כדורגל תמיד מנסה להשתפר ולהיות יותר טובה. כשהגעתי המטרה הייתה לייצר את הקבוצה ולבנות תלכיד לטווח הראוך. אני מאוד מרוצה ממה שהשגנו אבל יחד עם זאת אין לי מטה קסמים וממי שחשב שברגע אחד נעוף למעלה הוא טועה. זו עבודה סיזיפית, אנחנו עובדים קשה, אנחנו בתהליך ונמשיך לעבוד קשה. “אני יכול להגיד כשאני הגעתי למכבי חיפה מהנבחרת הצעירה אחרי שראיתי את מכבי חיפה הרבה פעמים מתוקף התפקיד. ניתחתי את המצב ואני חושב שעשינו את הפעולות הנכונות למכבי חיפה גם להווה וגם לעתיד”.

המשך העונה: “אני מסכים שהליגה מאוד שוויונית ובשלב הזה כל משחק הוא יותר קשה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק בסגנון שהבאתי בחודש וחצי שאני פה. אם נמשיך ככה התוצאות יגיעו. אנחנו צריכים לחשוב איך לגרום לקהל להמשיך להיות מחובר אלינו וליהנות. נגד נתניה לא ויתרנו על המשחק לרגע”.

מקסים פלקושצ'נקו וירדן שועה (נעם מורנו)מקסים פלקושצ'נקו וירדן שועה (נעם מורנו)

המשחק הקרוב: “הפועל תל אביב הוכיחה שהיא אגרסיבית וקשוחה עם חלק קדמי איכותי. אין משחקים קלים אבל אנחנו רוצים לנצח בכל ממשחק. דרך אימונים, משחקים ושיחות משתלבים. כולם מדברים באותה שפה בכדורגל ואני יכול להגיד שהשחקנים החדשים כבר נכנסו לשיחות עם שאר השחקנים, הם יתחברו אלינו הצורה מהירה”.

העתיד: “כשניצחנו לא יצאתי בהצהרות וכך גם עכשיו. יש בכדורגל הרבה נעלמים. המטרה העיקרית היא לבנות תלכיד לשנים הבאות. אני יודע מה זה מכבי חיפה ולאן היא שואפת וברור שאנחנו רוצים להגיע כמה שיור רחוק אבל זה תהליך שחייבים לעבור”.

ההחתמה של גיל יצחק: “ההחתמה היא לעונה הבאה. בכדורגל יש תחרות וכך גם בכלל בספורט. דוחפים שחקנים לקצה רק דרך תחרות. זה דבר בריא ואני התפללתי שתהיה לי תחרות על כל עמדה”.

גיל יצחק. מצטרף (חגי מיכאלי)גיל יצחק. מצטרף (חגי מיכאלי)

שיטת המשחק: “אני אמרתי שמכבי חיפה תהיה קבוצה מודרנית. אני רוצה להתאמן ולשחק בצורה מודרנית ואין לי ספק שנשחק עד סוף העונה שיטה אחרת. הסגנון יותר חשוב מבחינתי מהשיטה כי שיטה תמיד משתנה מבחינת המספרים אבל לשמור על סגנון התקפי ואטרקטיבי זה הכי חשוב”.

ההחתמה של איטורה: “הוא לא בכושר כרגע ואני מאמין שבתוך שבועיים הוא ייכנס לסגל. ארגנו משחקי אימון שיוכלו לעזור לו לעשות את זה”.

מנואל איטורה (חגי מיכאלי)מנואל איטורה (חגי מיכאלי)

ירדן עם מתיחה ואחרי האימון הזה דברים יהיו יותר ברורים. הוא בספק כי הוא התאמן עם הצוות הרפואי ולא עם הקבוצה.

הבלם אטיין ריינן אמר: “החבר’ה החדשים נמצאים במצב לא קל כי הם יצטרפו לקבוצה חדשה באמצע העונה אבל אני רואה שהם מביאים אנרגיה חדשה. הם נרגשים והם מוכנים לעזור לנו אז זה נותן דחיפה להשיג תוצאות. הפועל היו טובים נגד בני יהודה אבל אנחנו משחקים בבית ואני רוצה לראות אותנו שולטים בעניינים, זה לא משנה מי היריב אנחנו צריכים להשיג את התוצאה הרצויה בבית. זה נותן ביטחון כשלא סופגים הרבה. ספגנו גול אחד במשחקים האחרונים אז זה משהו שאנחנו רוצים להמשיך בו”.

אטיין ריינן (רדאד ג'בארה)אטיין ריינן (רדאד ג'בארה)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מבוקה, אטיין ריינן, עאיד חבשי, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו (סינטהיו סלליך), ג’ורג’ מנדז'ק, ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */